Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
JB schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 23:52:
[...]

Klopt maar ik zit nog in twijfelmodus qua kleur en morgen komen hier de eerste ervaringen van de 12 voorbij :)
Herkenbaar. Ik vind het echt frustrerend. Al jaren heb ik het erover dat Apple een mini met edge-to-edge display zou maken en dat ik dan helemaal "TAKE MY MONEY!!" zou zijn, maar nu het er is, jaren later, ben ik bang dat ik te gewend geraakt ben aan het grotere formaat en dat het te klein zal zijn.

Desalniettemin denk ik dat ik toch gewoon voor de mini ga omdat zulke specs in zo'n kleine behuizing gewoon tof is, en het voelt dan ook als een heel nieuwe phone. Ik ben toch bang dat als je van een X naar een 12 (of 12 Pro) gaat dat het toch heel samey aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
BurrowedLurker schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:30:
[...]

Herkenbaar. Ik vind het echt frustrerend. Al jaren heb ik het erover dat Apple een mini met edge-to-edge display zou maken en dat ik dan helemaal "TAKE MY MONEY!!" zou zijn, maar nu het er is, jaren later, ben ik bang dat ik te gewend geraakt ben aan het grotere formaat en dat het te klein zal zijn.

Desalniettemin denk ik dat ik toch gewoon voor de mini ga omdat zulke specs in zo'n kleine behuizing gewoon tof is, en het voelt dan ook als een heel nieuwe phone. Ik ben toch bang dat als je van een X naar een 12 (of 12 Pro) gaat dat het toch heel samey aanvoelt.
Daarom neem ik me tegenwoordig voor om pas weer te wisselen van toestel als het design radicaal veranderd.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 16:57
BurrowedLurker schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 00:30:
[...]

Maar dan nog, zodra je een nieuwe iphone thuis hebt ben je enthouasiast bij t uitpakken, bij het installeren/instellen en bekijken. Maar zodra dat alles achter de rug is en je zit savonds op de bank, dan is er niet heel veel veranderd. T is gewoon 'weer' een iPhone. Er is altijd (bij mij in ieder geval) even dat moment van deceptie zodra ik me realiseer dat er in feite niks veranderd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 18:37
Ik wil mijn reservekopie via iTunes terugzetten. Is het beter om straks via iTunes de iPhone 12 te verbinden d.m.v. USB-C? Gaat dit dan sneller vergeleken met de "oude" USB-A kabel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Geert1976 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:59:
Auwww

In deze unboxing video (let niet op dat irritante mannetje dat de unboxing presenteert) is de 12 Blauw euhhh...euhhh..IKEA blauw

YouTube: iPhone 12 Unboxing.

hier de blauwe 12 uit bovenstaande unboxing als foto

[Afbeelding]

heb net als backup nog een witte 12 besteld bij Coolblue.
Morgen maar eens goed kijken welke 't gaat worden uiteindelijk.

Blijf 't toch misleidend vinden: de blauwe 12 op de site van Apple vs. de werkelijkheid
Zag een unboxing waarbij het rood eerder oranje was. Heb een zwarte besteld. Wilde niet zoveel uitgeven aan een telefoon maar kon via een kennis een leuke korting bedingen en heb het daardoor toch maar gedaan omdat mijn S9 sinds gisteren niet meer opgeladen kan worden. Blauw was overigens overal uitverkocht, de overige kleuren zijn nog vrij goed te krijgen zag ik bij de shops waar voorraad is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:29
Foto's via MacRumors van wat Australiërs die de iPhone inmiddels hebben.

iPhone 12 Pro Pacific Blue vs. iPhone 11 Pro Max Midnight Green
Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/166605fe-7114-4bc4-a6ff-820577bd8a88-jpeg.971437/

Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/36ddeee9-b341-4bd5-a5d6-cad083f36ce9-jpeg.971441/

Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/f3e54053-900f-4952-bfad-5ce939a2c376-jpeg.971439/

Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/b4b8d09a-2d5b-4cf3-87bd-142bfead86c0-jpeg.971440/

Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/adb72244-7194-4a0c-a4f6-29ddbb8b784e-jpeg.971443/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/ee6f657b-c7da-4d89-8d90-56e649169016-jpeg.971452/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
deBennie schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 06:48:
[...]

Maar dan nog, zodra je een nieuwe iphone thuis hebt ben je enthouasiast bij t uitpakken, bij het installeren/instellen en bekijken. Maar zodra dat alles achter de rug is en je zit savonds op de bank, dan is er niet heel veel veranderd. T is gewoon 'weer' een iPhone. Er is altijd (bij mij in ieder geval) even dat moment van deceptie zodra ik me realiseer dat er in feite niks veranderd. ;)
Haha, zo herkenbaar! Ook omdat ik in de loop der jaren voor mezelf een fijne indeling van mijn homescreen heb gevonden en deze dan ook linea recta terugzet want dat werkt nou eenmaal prettig.

Dagenlang voorpret, spanning met het unboxen, even genieten van het design en dan floep, in een case en alles is weer bij het oude :)

(En er toch elke twee jaar weer intrappen he...)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
De stainless steel rand van de 12 Pro.

Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/9fa7d3cc-1c35-47fc-984d-dd913ba0e045-jpeg.971514/

Afbeeldingslocatie: https://forums.macrumors.com/attachments/f0c3efc6-3b4a-4804-8049-0b536237db04-jpeg.971513/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

BurrowedLurker schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 20:20:
[...]

Volgens mij is het gewoon een geval van dat de meeste foto's/videos met een slechte camera gemaakt zijn met onrealistische kleuren (of bewerkt bvb) of dat er felle lampen op staan. In deze video ziet de kleur er veel donkerder uit, veel meer zoals in de apple reclame's: YouTube: iPhone 12 - Unboxing, Setup and First Look[Afbeelding]
Als dit de kleur is IRL ben ik grote blij :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02

JB

Cédric roelt!

Slasher schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:54:
[...]

Als dit de kleur is IRL ben ik grote blij :)
Hopelijk valt het mee. Kijk hierboven ook maar eens naar de 12Pro met IKEA blauwe rvs. Het heeft veel met lichtinval te maken maar als blijkt dat in daglicht juist dat IKEA blauw de boventoon voert... :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:56:
[...]

Hopelijk valt het mee. Kijk hierboven ook maar eens naar de 12Pro met IKEA blauwe rvs. Het heeft veel met lichtinval te maken maar als blijkt dat in daglicht juist dat IKEA blauw de boventoon voert... :/
Maar dat is toch de oceaanblauwe?
Ik doelde op de normale 12 blauw al is die natuurlijk wel feller.

Die oceaanblauw is wel mooier maar om daar nu zoveel meer voor te betalen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Slasher schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:08:
[...]

Maar dat is toch de oceaanblauwe?
Ik doelde op de normale 12 blauw al is die natuurlijk wel feller.

Die oceaanblauw is wel mooier maar om daar nu zoveel meer voor te betalen?
Ja klopt, dat probeer ik te zeggen; die is op de laatste foto's ook meer blauw door een TL balk die er boven hangt. Hopelijk valt het dus allemaal mee, want ik moet me ook focussen op de normale kleuren omdat ik eindelijk naar een compact formaat terug kan met dikke specs :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
toch wel een redelijke f*ck up van Apple wat betreft een aantal kleuren dit jaar. Daadwerkelijke kleuren komen vaak niet overeen met product foto's van Apple zelf.

Nu ook (online) foto's gezien van mensen die inmiddels een witte 12 hebben ontvangen.

Zit blijkbaar een duidelijke (lichte) roze gloed overheen.

In het verleden was wit ook echt wit bij Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:11:
toch wel een redelijke f*ck up van Apple wat betreft een aantal kleuren dit jaar. Daadwerkelijke kleuren komen vaak niet overeen met product foto's van Apple zelf.

Nu ook (online) foto's gezien van mensen die inmiddels een witte 12 hebben ontvangen.

Zit blijkbaar een duidelijke (lichte) roze gloed overheen.

In het verleden was wit ook echt wit bij Apple
Waar zijn die foto's dan want dat is ook mijn fallback scenario :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:12:
[...]

Waar zijn die foto's dan want dat is ook mijn fallback scenario :+
heb inmiddels zoveel foto's gezien van de diverse modellen, weet ff niet meer waar ik die witte 12 tegen kwam. Ga ff weer op zoek waar ik 'm tegenkwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
@JB

hier een unboxing van een jongen die zijn blauwe 12 zojuist heeft opgehaald. Woont down under.
Hij laat de iPhone duidelijk in normaal daglicht zien. Hier ziet de kleur er mooi uit!

op 1'20 maakt hij het doosje open ;)

YouTube: iPhone 12 Retail Unboxing & First Look - BLUE IS BACK!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:11:
Snap ook niet dat spacegrey dit jaar moest veranderen naar een net-iets-andere-grey. Waardoor het weer niet één geheel is met de iPad en Watch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:51
Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:30:
@JB

hier een unboxing van een jongen die zijn blauwe 12 zojuist heeft opgehaald. Woont down under.
Hij laat de iPhone duidelijk in normaal daglicht zien. Hier ziet de kleur er mooi uit!

Hele coole kleur zeg!

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:30:
@JB

Thanks! Ik word steeds enthousiaster :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hier is het echt top inderdaad

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:32:
[...]

Snap ook niet dat spacegrey dit jaar moest veranderen naar een net-iets-andere-grey. Waardoor het weer niet één geheel is met de iPad en Watch.
Het autisme bij Apple is ver te zoeken. Gaan we weer: onder Steve Jobs gebeurden dat soort dingen niet. Jaren geleden had je Pink en Gold, toen weer Rosé Gold, nu weer Gold.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:46:
[...]

Thanks! Ik word steeds enthousiaster :D
De kleur blauw aan de zijkant is vele malen mooier dan de achterkant. Blijft LEGO-blauw. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:01:
[...]

Ik vind de kleur blauw aan de zijkant is vele malen mooier dan de achterkant. Blijft LEGO-blauw. :)
FTFY ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Waar is jou CE keurmerk? Zag net de graphite van een collega en daar zag ik hem overduidelijk

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• botm
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 10:02
Hier is ie binnen met DHL vanuit Apple, 2x iPhone 12 Pro Goud/Blauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

SpoekGTi schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:10:
[...]

Waar is jou CE keurmerk? Zag net de graphite van een collega en daar zag ik hem overduidelijk
Deze foto's zijn vanuit Australië..

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:11:
[...]

Deze foto's zijn vanuit Australië..
Ach so :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dat is denk ik een term van een generatie onder mij. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hier ook binnen, nu twijfelen of het kleinere scherm tov de xs max niet te klein vind. Het verschil oogt groter dan ik gehoopt had. Vooral in de breedte

[ Voor 7% gewijzigd door Teknix1982 op 23-10-2020 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Hier ook binnen. Hij is koud joh :p

©2004

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hk12nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:12:
even half minuutje in de magnetron!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

hk12nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:12:
Kijkt ie dan ook anders blauw?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 14-09 11:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dennisdn schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:32:
[...]

Graphite SS Watch moet precies de kleur zijn als mijn IPhone 12 Pro Graphite als het goed is..;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Laatst online: 19-08 16:08
Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:14:
[...]

heb inmiddels zoveel foto's gezien van de diverse modellen, weet ff niet meer waar ik die witte 12 tegen kwam. Ga ff weer op zoek waar ik 'm tegenkwam
Dit ziet er realistisch uit. Het is ook vrijwel dezelfde kleur als in de Apple video's. Dat de kleur wat lichter uitvalt met TL lampen er op (of wellicht in super fel zonlicht) is niet zo gek, het is geen aluminium maar glas en dat neemt dus gewoon wat over van de omgeving. Dat is juist super mooi. Hij zegt in de video overigens ook dat 'the sun is super bright' en hier is de kleur nog steeds best donker. Het is ook overduidelijk geen IKEA blauw (of lego blauw).

Voordat iedereen zoveel kritiek heeft op Apple dat de kleuren niet kloppen moet je je wel realiseren dat als een YouTuber ook maar 1% aan een slider sleept in zijn editing programma de kleur al helemaal anders uit kan pakken. Daar boven op komt dat als de camera waarmee ze het filmen niet in de neutrale picture mode staat, de kleur ook al vertekend zal zijn. Daar komt belichting bovenop en vertekening door verkeerde white balance.

Betreffende de witte iPhone, die is gewoon (off-)White, zoals ook op de website van Apple staat, niet roze. Zie: YouTube: iPhone 12 Unboxing + MagSafe Accessories Review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Benieuwd wat dit grotere formaat icm met die scherpe randen zou betekenen voor de levensduur van m'n broekzakken. De 4 en 5/SE lieten vaak scherpere afdrukken achter dan wat daarna kwam, ondanks kleiner formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:23
Zou iemand met een Pro de nauwkeurigheid van de Measure app willen testen voor mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

epoman schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:30:
Benieuwd wat dit grotere formaat icm met die scherpe randen zou betekenen voor de levensduur van m'n broekzakken. De 4 en 5/SE lieten vaak scherpere afdrukken achter dan wat daarna kwam, ondanks kleiner formaat.
Daarom heeft Apple ook een blauwe iPhone geïntroduceerd, valt minder op icm spijkerbroek :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

wouter.N schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:36:
Zou iemand met een Pro de nauwkeurigheid van de Measure app willen testen voor mij?
De Pro is niet anders dan de 12?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05:32
Net binnen, die prullenbak op de zijkant is wat minder.. ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f7MgWt1MuWU8dG-bmX6-0Pi7bjE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MqffL2hb532hPREPE5OjF6z7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:45:
[...]

De Pro is niet anders dan de 12?
De Pro heeft een LIDAR-scanner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

MelvinW schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:47:

[Afbeelding]
Ik neem aan dat je er niet zo mee loopt :9

Als je hem normaal vasthoudt is het bedekt.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouter.N
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:23
rclahsen schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:47:
[...]

Idd, dat zou de Measure app nauwkeuriger moeten maken. Ik vraag mij af of het inmiddels echt nauwkeurig genoeg is om bruikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

rclahsen schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:47:
[...]

Mijn excuses, dacht dat het om werkelijke afmetingen ging van de telefoon zelf :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel-tje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-09 15:10

[Afbeelding]
Het goud lijkt bijna op de kleur van je horlogebandje.... :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Famous schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:48:
[...]

Ik neem aan dat je er niet zo mee loopt :9

Als je hem normaal vasthoudt is het bedekt.
Toch zie je dit veel beter dan op het matte glas van mijn 11Pro. Daar is het bijna niet zichtbaar, dit is meer een gegraveerde iPhone :/

[ Voor 46% gewijzigd door JB op 23-10-2020 10:56 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:54:
[...]

Toch zie je dit veel beter dan op het matte glas van mijn 11Pro. Daar is het bijna niet zichtbaar, dit is meer een gegraveerde iPhone :/
Even nat opschuren en polijsten :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Famous schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:55:
[...]

Even nat opschuren en polijsten :D
Sowieso wel benieuwd naar die RVS rand op een witte. Nu kan ik al sinds de X mooi polijsten, maar de 12Pro Silver lijkt weer een andere shine te hebben. Ben benieuwd naar de eerste die zich daar aan durft te geven.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:56:
[...]

Sowieso wel benieuwd naar die RVS rand op een witte. Nu kan ik al sinds de X mooi polijsten, maar de 12Pro Silver lijkt weer een andere shine te hebben. Ben benieuwd naar de eerste die zich daar aan durft te geven.
Hij is trouwens een stuk lichter dan de X joh. In vergelijking met de 12 lijkt de X wel een baksteen :7

Op mijn zwarte 12 vallen die tekens overigens amper op.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

hk12nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:59:
[...]

Hij is trouwens een stuk lichter dan de X joh. In vergelijking met de 12 lijkt de X wel een baksteen :7

Op mijn zwarte 12 vallen die tekens overigens amper op.
Nice! Hoe zijn de vingerafdrukken op de achterkant?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:02:
[...]
Nice! Hoe zijn de vingerafdrukken op de achterkant?
Goeie vraag, hij zit al in een hoesje :D

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:13:
[...]

Kijkt ie dan ook anders blauw?
17x de Ikea grap maken!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
Bleh dat is wel lelijk idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:56:
[...]

Nou de zilveren (niet wit dus) schijnt dit jaar ook een coating te hebben. En daar baal ik wel een beetje van eigenlijk want ik was gewend af en toe even de langs polijst tol langs te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Als het goed is komt mijn 12 pro vanmiddag. Heb al sinds mijn iphone 4s, 5c, 7 en xs een hoesje + screen protector gehad. Maar wil nu eigenlijk zonder hoesje en screen protector aan de slag, wat zeggen jullie? Technieken zijn inmiddels zo ver dat het wel krasbestendig is niet? Enige krassen op mijn screenprotector zijn van mijn nagels en heb nog nooit in het leven een telefoon laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
hier een unboxing van iemand die net zijn witte/zilveren 12 Pro heeft ontvangen...erg jammer dat ze dit jaar een soort van extra glimmend laagje over 't stainless steel gedeelte hebben aangebracht

https://old.reddit.com/r/...2_pro_silver_this_should/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dw1-nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:32:
Als het goed is komt mijn 12 pro vanmiddag. Heb al sinds mijn iphone 4s, 5c, 7 en xs een hoesje + screen protector gehad. Maar wil nu eigenlijk zonder hoesje en screen protector aan de slag, wat zeggen jullie? Technieken zijn inmiddels zo ver dat het wel krasbestendig is niet? Enige krassen op mijn screenprotector zijn van mijn nagels en heb nog nooit in het leven een telefoon laten vallen.
Haar krasjes op je scherm krijg je wel maar die storen mij persoonlijk niet. Diepe krassen en/of krassen die zichtbaar zijn bij gebruik niet.

Achterkant van mijn 11 Pro Max is nog helemaal gaaf, zit geen krasje op door dat matte glas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:34:
hier een unboxing van iemand die net zijn witte/zilveren 12 Pro heeft ontvangen...erg jammer dat ze dit jaar een soort van extra glimmend laagje over 't stainless steel gedeelte hebben aangebracht

Ik zou dezelfde keuzestress hebben bij de Pro vanwege dit :X :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja echt zonde (zie boven). toch vind ik de zilveren wel het mooiste frame hebben van de pro familie als ik dit zo weer zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Weet iemand of de Magsafe al ergens anders dan op Apple.com (en in de Apple Store) te krijgen is?
Ik heb een rondje langs alle bekende verkooppunten gedaan maar kom hem nog nergens tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Johnvh schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:36:
Weet iemand of de Magsafe al ergens anders dan op Apple.com (en in de Apple Store) te krijgen is?
Ik heb een rondje langs alle bekende verkooppunten gedaan maar kom hem nog nergens tegen.
Niet verkrijgbaar maar blijkbaar wel 1 liggen in Roermond :P

https://www.amac.nl/apple-magsafe-oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42

Ik vind het juist zeer luxe staan die glimmende rand. Sieraden glimmen ook altijd zo mooi! Een daarnaast...vaak gaat er een case omheen voor de grip, dus merk je niet.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
zojuist bezorgd!

Foto gemaakt met een iPhone X in normaal daglichtAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x_oScpHGsL-Rd1mhy20iUect3hE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nnuy6DZOyrgdCqesChdS7Fqa.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uDqG93HZpwEfSb6KiN2uXhT92Ys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yFdbVlkE6lvJ72nPgXAKIkdu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:58:
zojuist bezorgd!

Foto gemaakt met een iPhone X in normaal daglicht[Afbeelding]

[Afbeelding]
En wat vind je er zelf van?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:34:
[...]

Haar krasjes op je scherm krijg je wel maar die storen mij persoonlijk niet. Diepe krassen en/of krassen die zichtbaar zijn bij gebruik niet.

Achterkant van mijn 11 Pro Max is nog helemaal gaaf, zit geen krasje op door dat matte glas.
Ja met mijn xs heb ik toen ik hem uit de doos haalde gelijk een screenprotector erop geplakt, die zit er nu nog steeds op. Die zit ook vol met kleine haarscheurtjes, eigenlijk dom als je het zo bedenkt. Loop je 2 jaar rond met een screenprotector met haarscheurtjes, kun je net zo goed paar haarscheurtjes in origineel scherm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
zojuist bezorgd!

[Afbeelding]
Licht de kleur dicht bij je verwachtingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:22

AJM

Crosspost uit [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De 12 Pro 256GB Graphite is binnen, ter vergelijking naast de 11 Pro in het groen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ap1DSAppwi4i64uKqRSqiC-b1Pc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T9re93xhI8jj45Qz4qYznB4L.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zAEtbVGvf90IUzwio8fBHEZPvcY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6MKvYrZZiuoSyXSf4rHpExDr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zryet6_Pi4-aJcli-M0dNazRxeM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KdNJlbRuPiRUiB6nd5YWXjCl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
zojuist bezorgd!

[Afbeelding]
Net een speelgoed telefoon zo. Sorry ☹️

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

AJM schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:04:
Crosspost uit [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De 12 Pro 256GB Graphite is binnen, ter vergelijking naast de 11 Pro in het groen

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die 12Pro lijkt hier echt breed zeg!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 11:59:
[...]

En wat vind je er zelf van?
tsja...mooi, en toch wel best blauw ;)

Maar deze gaat waarschijnlijk retour. De glasplaat aan de achterkant zit in de hoekjes niet overal hetzelfde vast(gelijmd). 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 23-10-2020 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Zojuist binnen gekregen. Ik zie een paar luchtbelletjes op de achterkant hebben meerdere dit ook?

Of zit er een beschermingslaag achterop? Dacht alleen dat de voorkant een papieren cover had?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N1Ogm4nfYo5xm8w_kNiLBhZqb4c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CWectkaUyDHdi6k7q7elfM5b.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FgU4NgwBPGT01Lp7vSmpkyEFwRQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2c1WbiCQhQNRAy9HapPMz7eW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
Martijn Meijer schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:07:
Zojuist binnen gekregen. Ik zie een paar luchtbelletjes op de achterkant hebben meerdere dit ook?

Of zit er een beschermingslaag achterop? Dacht alleen dat de voorkant een papieren cover had?

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zie post boven je

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Lekker dan! Maandagmorgen toestellen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:42
Dw1-nl schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:00:
[...]

Ja met mijn xs heb ik toen ik hem uit de doos haalde gelijk een screenprotector erop geplakt, die zit er nu nog steeds op. Die zit ook vol met kleine haarscheurtjes, eigenlijk dom als je het zo bedenkt. Loop je 2 jaar rond met een screenprotector met haarscheurtjes, kun je net zo goed paar haarscheurtjes in origineel scherm hebben.
Dat wordt hier geen enkel probleem. Meestal een half / driekwart jaar en dan kan er weer een nieuwe screen protector op. Vol met krassen (werk veel in het zand/stof) of dan verschuift die waardoor Face ID niet meer goed werkt.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!
zojuist bezorgd!

[Afbeelding]
Al die ophef om de kleur. Blijkt het gewoon echt woongigant blauw te zijn 8)7

Dit lijkt totaal niet op de kleur van The verge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
qua ergonomie; tot nu toe ligt ie erg fijn in de hand. (ja ja...kop 'm maar in. Iemand? )

Met deze randen laat je 'm minder snel uit je handen vallen, vermoed ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:13:
qua ergonomie; tot nu toe ligt ie erg fijn in de hand. (ja ja...kop 'm maar in. Iemand? )

Ligt de kleur blauw bij je verwachtingen. En ligt de realiteit dicht in de buurt van je foto's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:50

OMD

Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:13:

Ik heb de 12 pro binnen. Ik vind hem erg zwaar... en groot. Ik kom van een iphone 6 af dus het is echt een cultuurschok voor mij.

Mooiste moment was een youtube filmpje met muziek. Ik zeg tegen mijn vriendin, komt dat geluid uit de telefoon??? Is nogal een verschil met de iPhone 6 :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Amilo123 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:16:
[...]

Ligt de kleur blauw bij je verwachtingen. En ligt de realiteit dicht in de buurt van je foto's?
heb inmiddels een miljoen miljard foto's online gezien van deze blauwe 12. Dus ja, ik wist wel wat ik kon verwachten.

Had gehoopt op een wat rustigere donkerder kleur blauw.

nogmaals; Apple is gewoon zeer misleidend geweest met hun eigen product foto's. Klaar ;)

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 23-10-2020 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:19:
[...]

heb inmiddels een miljoen miljard foto's online gezien van deze blauwe 12. Dus ja, ik wist wel wat ik kon verwachten.

nogmaals; Apple is gewoon zeer misleidend geweest met hun eigen product foto'. Klaar ;)
Dus het wordt een witte? Bij auto's was het altijd dat pa zei "met een witte blijfde zitte!"

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Hoorde gisteren iemand in een review op YouTube zeggen dat de kleuren niet echt consistent zijn, het kan blijkbaar wat variëren.

Collega liet vanochtend de screenprotector van zijn 6S zien. Nog steeds de eerste protector maar wel vol barsten. Staan de telefoon aan dan zie je er echter niets meer van. Heb zelf een S9 vanaf dag 1 zonder screen protector of hoesje gebruikt en daar is helemaal niets aan te zien.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:20:
[...]

Dus het wordt een witte? Bij auto's was het altijd dat pa zei "met een witte blijfde zitte!"
Haha dat is een tijdje over gelukkig :)

Maar over telefoons. Heb nog nooit moeite gehad een iPhone te verkopen. Ook geen witte of zilveren (sinds de X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:22:
[...]

Haha dat is een tijdje over gelukkig :)

Maar over telefoons. Heb nog nooit moeite gehad een iPhone te verkopen. Ook geen witte of zilveren (sinds de X)
Ik ook niet hoor, mijn 5S/6/6S/7/8/X/11Pro waren wit :) Als ik dit zo zie, verwacht ik dat het weer een witte gaat worden :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:31
Luchtbubbels, kleur kan wat variëren. Dan denk ik meer aan een aliexpress product dan een 1200 euro kostende iPhone...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
jup, knoop doorgehakt.

Hoe ik deze 12 ook hou, als ik telkens de achterkant zie krijg ik zin in Zweedse balletjes van de IKEA.

next...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Laatst online: 14-09 11:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:25:
jup, knoop doorgehakt.

Hoe ik deze 12 ook hou, als ik telkens de achterkant zie krijg ik zin in Zweedse balletjes van de IKEA.

next...
Vind hem ook te blauw, sorry! Sowieso kleurtjes gaan me snel vervelen! Bring on the Graphite!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amilo123
Geert1976 schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:19:
[...]

nogmaals; Apple is gewoon zeer misleidend geweest met hun eigen product foto's. Klaar ;)
Ah oke, Ik heb dezelfde besteld dus ik kijk gewoon of hij bevalt en anders retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Wie heeft er een zwarte of witte 12 binnen en wil wat foto's maken? Hoe zijn de vingerafdrukken op deze twee (achterkant)?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:23:
[...]
Ik ook niet hoor, mijn 5S/6/6S/7/8/X/11Pro waren wit :) Als ik dit zo zie, verwacht ik dat het weer een witte gaat worden :+
Nee die waren zilver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mja potato potato :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja dat zegt alleen iemand die het fout heeft :+

Voor de huidige line-up.
De 12 is er in het wit. De 12 pro in het zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-09 18:33

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Oeh dat blauw is wel heel erg blauw. Dat wordt hem niet meer denk ik. Grijs / Zwart vind ik zo standaard dus wordt waarschijnlijk zilver / Wit of Goud. Unboxing hier stukje boven en daar vind ik de witte wel mooi. Iemand de goud al in levende lijve binnen gehad? (Wacht overigens sowieso op de pro max)

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:29:
[...]

Ja dat zegt alleen iemand die het fout heeft :+

Voor de huidige line-up.
De 12 is er in het wit. De 12 pro in het zilver.
Dan hebben we het beiden fout want ze gaan al langer mee als "Silver" niet pas vanaf de X ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

De Nelis

en anders maar niet...

Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:12:
[...]

Al die ophef om de kleur. Blijkt het gewoon echt woongigant blauw te zijn 8)7

Dit lijkt totaal niet op de kleur van The verge.
Komt aardig overeen met de kleur van the Verge vind ik toch. Meer dan de product foto's van Apple.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KuKy-RYPObQGBZvCZwVz_oiZQ4A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/he2JU6mBwyxFa8pLnyyh2xzm.jpg?f=fotoalbum_large

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:30:
[...]

Dan hebben we het beiden fout want ze gaan al langer mee als "Silver" niet pas vanaf de X ;)
Nee dat zei ik ook niet. Alleen ik had ze vanaf de X in het zilver :)

Edit: Ik heb een witte 3g/3GS/4s gehad. Daarna paar keer Space grey en sinds de X weer zilver.

Daarom wil ik nu eigenlijk wel een kleurtje erop. Alleen weet niet welke. Gelukkig kan ik als Max koper naar een Apple store op voorhand.

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 23-10-2020 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:31:
[...]

Nee dat zei ik ook niet. Alleen ik had ze vanaf de X in het zilver :)
Dat zei je niet. Als je punctueel gaat doen, doe ik mee :>

Ik citeer nogmaals;
Je quote de gehele line-up die ik post.

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 23-10-2020 12:33 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:32:
[...]

Dat zei je niet. Als je punctueel gaat doen, doe ik mee :>

Ik citeer nogmaals;

[...]

Je quote de gehele line-up die ik post.
Die hele line-up was ook zilver. Vanaf de 5s (of misschien al 5. Dat weet ik even niet) heet het silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Nelis schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:31:
[...]

Komt aardig overeen met de kleur van the Verge vind ik toch. Meer dan de product foto's van Apple.

[Afbeelding]
Aah ja idd. Iemand had hier een heel donker belichte foto van the verge gepost ook. Die bedoelde ik eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:34:
[...]

Die hele line-up was ook zilver. Vanaf de 5s (of misschien al 5. Dat weet ik even niet) heet het silver.
https://www.bol.com/nl/p/...6gb-wit/9200000020445665/

:+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

De Nelis

en anders maar niet...

Donstil schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 12:35:
[...]

Aah ja idd. Iemand had hier een heel donker belichte foto van the verge gepost ook. Die bedoelde ik eigenlijk.
Ja klopt die lijkt meer op de foto's van Apple inderdaad. Ik heb hem ook besteld aan de hand van die foto's maar vind de echte blauw eigenlijk ook wel mooi.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Pagina: 1 ... 16 ... 75 Laatste