Misschien zijn ze ook wel smaller als je hem in het echt naast een 11 of xs legt. Maar op de video’s tot nu toe is het niet duidelijk te zien vind ik.Dennisweb schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:53:
[...]
Ik heb een screenshot op MR voorbij zien komen waarop letterlijk ‘smaller bezels’ stond.
Maar er zou ook verschil tussen de 12 (mini) en de 12Pro (max) zijn?Teknix1982 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:57:
[...]
Misschien zijn ze ook wel smaller als je hem in het echt naast een 11 of xs legt. Maar op de video’s tot nu toe is het niet duidelijk te zien vind ik.
Mijn boefje is liev!
Nee volgens mij niet. Heb net even door de presentatie heen gekeken maar ze hebben het alleen over meer scherm in bijna dezelfde grootte tav vorige modellen.JB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:58:
[...]
Maar er zou ook verschil tussen de 12 (mini) en de 12Pro (max) zijn?
Volgens gsm arena heeft de 12 pro max een hogere screen to body ratio dan de 11 pro max. Dat insinueert dat de bezels zijn afgenomen als je het vergelijkt met de totale grootte van het toestel.Grote Schurk schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:17:
[Afbeelding]
Als je ze zo naast elkaar zet lijkt de rand wel kleiner te zijn. Bij de vorige generatie hebben ze dat elegant kleiner laten lijken door de afronding van het glas en de behuizing. Niet erg wetenschappelijk natuurlijk, zo'n plaatje. We zullen zien.
Ik heb het even uitgerekend. Voor de goede orde, een bezel is alle ruimte aan de buitenkant van het scherm (in mijn berekening).
De iPhone 12 Pro heeft een bezel van ongeveer 0,138 inch, oftewel 3,5mm.
De iPhone 11 Pro heeft een bezel van ongeveer 0,177 inch, oftewel 4,5mm.
De iPhone 12 Pro heeft een bezel van ongeveer 0,138 inch, oftewel 3,5mm.
De iPhone 11 Pro heeft een bezel van ongeveer 0,177 inch, oftewel 4,5mm.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Km7ds1qORLOmf2Htrjo9dF0x.png?f=user_large)
[ Voor 3% gewijzigd door Grote Schurk op 20-10-2020 22:45 ]
Is zeer onopvallend tot niet zichtbaar werd in een hands-on video gezegdbeck schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:53:
Dit is toch minder mooi...
iPhone 12 and 12 Pro Models in Europe Have Regulatory Symbols Engraved on Side
https://www.macrumors.com...urope-regulatory-symbols/
Erin gegraveerdbeck schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:53:
Dit is toch minder mooi...
iPhone 12 and 12 Pro Models in Europe Have Regulatory Symbols Engraved on Side
https://www.macrumors.com...urope-regulatory-symbols/
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Deze kleur
.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ik zag de rode en dacht meteen aan de blackberry Q5 qua boven vorm en ik zag de prijs voor 899 gereseveerd en dacht wow dat is veel geld voor een toestel dat lijkt op de iphone 11 en die er bij gepakt en die zit zo rond de 630 euro ofzo. Ik had de 11 nooit zo bekeken, mede omdat ik die in het antraciet ken.
Ik heb de specs erbij gepakt en de camera setup is bijna gelijk ,behalve dat de wide camera iets meer licht zou moeten doorlaten. Een andere optie op het toestel is 5G, maar deze zal tot 2022 niet veel sneller zijn dat 4G en dat bedenken met dezelfs ios 14 zou je beter kunnen wachten op de iphone 13 en naar mijn mening je geld beter kunnen besparen met een iphone 11 tenzij je nog oled scherm wil.
De 12 pro ook bekeken een licht blauwe en die zag er wel goed uit en moet er wel bij zeggen dat het scherm helder lijkt dan de 11 versie dus denk dat deze in de zon wel eens beter kan zijn om uit te lezen. Ik zou zelf denk ik gaan voor de pro ,maar alleen de prijs al.
O , ja de 12 versie is meer hoekig en de zijkant vlak, waarbij die van de 11 rondig is en wat lekkerder in de hand ligt, maar dat is denk ik persoonlijk.
Ik weet niet wat ik er van moet zeggen en vind ze erg op elkaar lijken, maar net niet helemaal als je de zijkant bekijkt , maar de voorkant en achterkant lijkt op elkaar.
O en er was iets met de lader had ik gelezen , maar snapte niet wat ze daarmee bedoelde icm de kabel, maar wellicht is dat wel bekend hier. Ik had het idee dat je een bepaalde apple lader niet meer kon gebruiken met dit toestel.
Wel mooi dat er nu keuze is tussen vergelijkbare toestellen en met de prijs van de 11 vraag ik me af of de mensen zometeen de toekomstige mini niet links laten liggen, maar dat toestel moet nog kome
update> begin over kiddy even weggehaald is mijn mening, maar er is keuze in kleur.
Ik heb de specs erbij gepakt en de camera setup is bijna gelijk ,behalve dat de wide camera iets meer licht zou moeten doorlaten. Een andere optie op het toestel is 5G, maar deze zal tot 2022 niet veel sneller zijn dat 4G en dat bedenken met dezelfs ios 14 zou je beter kunnen wachten op de iphone 13 en naar mijn mening je geld beter kunnen besparen met een iphone 11 tenzij je nog oled scherm wil.
De 12 pro ook bekeken een licht blauwe en die zag er wel goed uit en moet er wel bij zeggen dat het scherm helder lijkt dan de 11 versie dus denk dat deze in de zon wel eens beter kan zijn om uit te lezen. Ik zou zelf denk ik gaan voor de pro ,maar alleen de prijs al.
O , ja de 12 versie is meer hoekig en de zijkant vlak, waarbij die van de 11 rondig is en wat lekkerder in de hand ligt, maar dat is denk ik persoonlijk.
Ik weet niet wat ik er van moet zeggen en vind ze erg op elkaar lijken, maar net niet helemaal als je de zijkant bekijkt , maar de voorkant en achterkant lijkt op elkaar.
O en er was iets met de lader had ik gelezen , maar snapte niet wat ze daarmee bedoelde icm de kabel, maar wellicht is dat wel bekend hier. Ik had het idee dat je een bepaalde apple lader niet meer kon gebruiken met dit toestel.
Wel mooi dat er nu keuze is tussen vergelijkbare toestellen en met de prijs van de 11 vraag ik me af of de mensen zometeen de toekomstige mini niet links laten liggen, maar dat toestel moet nog kome
update> begin over kiddy even weggehaald is mijn mening, maar er is keuze in kleur.
[ Voor 47% gewijzigd door Noresponse op 21-10-2020 00:01 ]
Binnen waar?Noresponse schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:00:
De iphone 12 toestellen zijn binnen, maar net even de 12 bekeken vanmiddag en wat een kiddy toestel en kleuren. Hij voelt ook stuk lichter dan de 11 versie. De rode en groenachtige bekeken en zit een hele raar randje om het toestel en is erg rond in de hoeken en doet me beetje denken aan een kids tablet en ook wel aan de blackberry Q5 hieronder een foto met dezelfde kleur randjes en rondingen in de hoeken.
Ik zag de rode en dacht meteen aan de blackberry Q5 qua boven vorm en ik zag de prijs voor 899 gereseveerd en dacht wow dat is veel geld voor een toestel dat lijkt op de iphone 11 en die er bij gepakt en die zit zo rond de 630 euro ofzo. Ik had de 11 nooit zo bekeken, behalve in de vitrine.
De 12 pro ook bekeken een licht blauwe en die zag er wel goed uit en moet er wel bij zeggen dat het scherm helder lijkt dan de 11 versie dus denk dat deze in de zon wel eens beter kan zijn om uit te lezen.
Ik weet niet wat ik moet en vind ze erg op elkaar lijken, maar net niet helemaal als je de zijkant bekijkt , maar de voorkant en achterkant lijkt op elkaar. De pro is overigens een stuk duurder dan de standaard 12.
Hier is een review met foto's met een witte iPhone 12:JB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:00:
[...]
Staat er ook een "review" online met de witte 12? Even kleur checken
https://www.xda-developers.com/apple-iphone-12-preview/
En een video:
YouTube: iPhone 12 Unboxing + MagSafe Accessories Review!
@Noresponse Maar waar kun je ze dan in real life bekijken? Amac, Apple store, ?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Nergens . Ze mogen nog niet verkocht worden pas vanaf vrijdag dus niet eerder. Ik hoop dat de mensen hier wel begrijpen dat produkten eerder op voorraad liggen bij de groothandel en winkels. Hoe kun je anders op vrijdag die dingen aanbieden.TheKerremenke schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:05:
Wow ik merk dat iedereen het toestel nu wil
Dit zie je ook wel eens met een nieuwe console of een samsung bijvoorbeeld
[ Voor 33% gewijzigd door Noresponse op 20-10-2020 23:11 ]
Maar wij kunnen niet ruiken dat je er bij eentje werkt natuurlijk:pNoresponse schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:07:
[...]
Nergens . Ze mogen nog niet verkocht worden pas vanaf vrijdag dus niet eerder. Ik hoop dat de mensen hier wel begrijpen dat produkten eerder op voorraad liggen bij de groothandel en winkels. Hoe kun je anders op vrijdag die dingen aanbieden.
Duidelijk verhaal. 👍🏽Noresponse schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:07:
[...]
Nergens . Ze mogen nog niet verkocht worden pas vanaf vrijdag dus niet eerder. Ik hoop dat de mensen hier wel begrijpen dat produkten eerder op voorraad liggen bij de groothandel en winkels. Hoe kun je anders op vrijdag die dingen aanbieden.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Dat snappen we, maar ik hoop dat jij snapt dat met je uitleg die je zo geeft je de indruk wekt dat de groothandel of winkel waar je werkt het makkelijk toelaat om toestellen uit doosjes te halen en er een relatief non subjectieve semi review van te schrijven op een forum en hem dan weer terug in het doosje te doen.Noresponse schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:07:
[...]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Die toestellen gaan niet terug in de doos , maar worden voorbereid ter tentoonstelling en voor mensen die het even willen bekijken en vervolgens als de nieuwigheid eraf is dan zal die verkocht worden als gebruikt model.SpoekGTi schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:10:
[...]
Dat snappen we, maar ik hoop dat jij snapt dat met je uitleg die je zo geeft je de indruk wekt dat de groothandel of winkel waar je werkt het makkelijk toelaat om toestellen uit doosjes te halen en er een relatief non subjectieve semi review van te schrijven op een forum en hem dan weer terug in het doosje te doen.
Toestel bij ons gekocht met verbreking van de zegel nemen we niet terug, dus moeten we wel toestellen hebben om even aan te snuffelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Noresponse op 20-10-2020 23:15 ]
mooie review en redelijke upgrade lees ik van de camera. Ik zal de video ook eens bekijken en benieuwd wat die dolby vision doet. Ik denk dat als je inderdaad voor camera en scherm gaat dat dit wel de belangrijkste items zijn voor 2021 , alleen ben ik beniewd of mensen daarvoor +900 euro voor gaan betalen.Enit schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:05:
[...]
Hier is een review met foto's met een witte iPhone 12:
https://www.xda-developers.com/apple-iphone-12-preview/
En een video:
YouTube: iPhone 12 Unboxing + MagSafe Accessories Review!
[ Voor 15% gewijzigd door Noresponse op 20-10-2020 23:20 ]
Bedrijven doen het ook niet eerder dan wat mag omdat Apple daar best strikt in isTheKerremenke schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:05:
Heb wel eens begrepen dat mocht je wel eerder in de winkel hebben liggen of leveren dat je daarna problemen heb met een volgende release.
Verschil in HDR video tussen 12 en 12 pro is nog best wel op te merken: YouTube: iPhone 12 and 12 Pro Unboxing!
Klopt , maar je hoort elke keer wel eens dat er ergens een foutje is gemaakt van iemand die het toestel wel zag liggen en denkt die kan ik verkopen ,zonder erbij stil te staan dat dit pas vrijdag mag. Het zijn de uitzonderingen in het leven en de persoon die niet op de hoogte is, maar het klopt dat dat Apple daar erg op let en ook goed , want er zit vaak een launch aan vast waar ze ook aan mee betalen. Denk aan winkels en providers etc. Er is bij KPN een aktie met een bluetooth headset bijvoorbeeld (airpod) en bij T-Mobile weer niet en bij mediamarkt zullen ze mischien weer een andere aktie hebben.Roos79 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:23:
[...]
Bedrijven doen het ook niet eerder dan wat mag omdat Apple daar best strikt in is
Heb wel eens begrepen dat mocht je wel eerder in de winkel hebben liggen of leveren dat je daarna problemen heb met een volgende release.
[ Voor 12% gewijzigd door Noresponse op 20-10-2020 23:42 ]
Ja, 30fps vs 60 fps.Amilo123 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:34:
Verschil in HDR video tussen 12 en 12 pro is nog best wel op te merken: YouTube: iPhone 12 and 12 Pro Unboxing!
Maar waar denk je waar verreweg het meeste dolby film materiaal in is geschoten?
Geen iPhone 12 voor @Noresponse dus. Verder weet ik niet zo goed wat ik met die mening moet.
Eerlijk gezegd koop ik al jaren iPhones in de pre-order en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest over de nieuwe iPhone.
Ook bij deze niet. Zelfs als er qua setup weinig verschil is, vind ik een groter scherm al reden genoeg. Ik zit veel op AnyDesk en Termius en dan is een groot scherm gewoon fijn. Dan hoef ik ‘s nachts niet achter de iMac te zitten, maar kan het gewoon op mijn iPhone, zoals ik nu ook al doe.
Je mag natuurlijk helemaal zelf weten of je het geld ervoor over hebt om een nieuwe iPhone te kopen of niet. Eerlijk gezegd verbaas ik me altijd over mensen die zichzelf ‘ter verantwoording’ roepen om honderd of tweehonderd euro meer uit te geven. Als je dat geld niet hebt of niet wil missen, even goede vrienden.
Maar als je dat geld wel hebt en graag een nieuwe / grotere iPhone wilt, wat belet je dan? “Ik vind hem mooi!” zou toch al voldoende reden moeten zijn om ‘m te kopen? Je hoeft niets te verantwoorden aan jezelf of aan andere Tweakers. Ik ga eigenlijk nooit met mezelf uitgebreid vergaderen of iets het qua geldelijke waarde wel waard is. Als het mooi is en ik kan het betalen, dan komt het er.
Leef een beetje. Ik zeg niet: maak onverstandige keuzes. Maar jezelf iets mooi(er)s ontzeggen omdat dat goedkoper (maar niet beter) is, zou ik nooit doen.
Eerlijk gezegd koop ik al jaren iPhones in de pre-order en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest over de nieuwe iPhone.
Ook bij deze niet. Zelfs als er qua setup weinig verschil is, vind ik een groter scherm al reden genoeg. Ik zit veel op AnyDesk en Termius en dan is een groot scherm gewoon fijn. Dan hoef ik ‘s nachts niet achter de iMac te zitten, maar kan het gewoon op mijn iPhone, zoals ik nu ook al doe.
Je mag natuurlijk helemaal zelf weten of je het geld ervoor over hebt om een nieuwe iPhone te kopen of niet. Eerlijk gezegd verbaas ik me altijd over mensen die zichzelf ‘ter verantwoording’ roepen om honderd of tweehonderd euro meer uit te geven. Als je dat geld niet hebt of niet wil missen, even goede vrienden.
Maar als je dat geld wel hebt en graag een nieuwe / grotere iPhone wilt, wat belet je dan? “Ik vind hem mooi!” zou toch al voldoende reden moeten zijn om ‘m te kopen? Je hoeft niets te verantwoorden aan jezelf of aan andere Tweakers. Ik ga eigenlijk nooit met mezelf uitgebreid vergaderen of iets het qua geldelijke waarde wel waard is. Als het mooi is en ik kan het betalen, dan komt het er.
Leef een beetje. Ik zeg niet: maak onverstandige keuzes. Maar jezelf iets mooi(er)s ontzeggen omdat dat goedkoper (maar niet beter) is, zou ik nooit doen.
Iemand al ergens real life beelden van de gouden gevonden?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je hebt helemaal gelijk hoor dat mensen zelf een keuze kunnen maken en gelukkig is altijd iemand doe een ferrari koopt en een ander weer een citroen gezinsauto of een BMW zakelijk model. Het klopt dat ik zelf geen iphone koop en heb altijd goedkopere toestellen, maar vindt het merk en de hype er altijd om heen wel iets hebben.Dennisweb schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:51:
Geen iPhone 12 voor @Noresponse dus. Verder weet ik niet zo goed wat ik met die mening moet.
Dit leek redelijk echt: YouTube: iPhone 12 Pro Gold Hands-on VideoDonstil schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:52:
Die kleur vind ik prachtig, deze gaat hem worden voor de 12 pro max.epoman schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:56:
[...]
Dit leek redelijk echt: YouTube: iPhone 12 Pro Gold Hands-on Video
Ik was van plan de 12 pro max te kopen , maar kon niet wachten en vrijdag komt de 12 pro int blauw.
Hier ook nog wat gold.
jammer dat Apple 0,0 verbetering in FaceID heeft gebracht met de nieuwe 12 series. Jammer.
Althans, ben niet 1 review tegengekomen die het over een mogelijke verbetering heeft.
edit
hier nog een foto van de blauwe 12, want die kleur is hier nog niet eerder voorbij gekomen....toch?
:strip_exif()/f/image/muvTbwuDDmeeJslCd67sCfVT.jpg?f=fotoalbum_large)
......en een met de blauwe 12 en 12 Pro in zonlicht
Althans, ben niet 1 review tegengekomen die het over een mogelijke verbetering heeft.
edit
hier nog een foto van de blauwe 12, want die kleur is hier nog niet eerder voorbij gekomen....toch?
:strip_exif()/f/image/muvTbwuDDmeeJslCd67sCfVT.jpg?f=fotoalbum_large)
......en een met de blauwe 12 en 12 Pro in zonlicht
:strip_exif()/f/image/CF0SL1mjJV6xbaXBA4MF6gHO.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 83% gewijzigd door _Bailey_ op 21-10-2020 04:16 ]
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmflasharor schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:37:
Zag dit in het stukje van MKBHD. Wat heb je op deze manier aan die wallet? Lijkt me een beetje een onhandige oplossing op deze manier. [Afbeelding]
'UrAvgConsumer' doet dezelfde test, maar dan met een hoesje. Dat maakt blijkbaar verschil
Ja, op Anna Nooshin haar insta..Donstil schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:52:
https://www.instagram.com...CRA/?igshid=16bjv0w8welx6
Pro of niet Pro, ik vind ze allemaal lelijk. De achterkant van de blauwe Pro is mooi, maar wtf, die randen zijn veel te glimmend, dat ziet er imho echt goedkoop uit. Alsof het plastic in metaalkleur is, ook al is het echt metaal. Ben ik de enige die liefst een matte achterkant én een matte zijkant zou hebben? Nu moet je kiezen tussen twee kwaden
.
Wit lijkt in beide gevallen het best te pruimen omdat de metaalkleur daar het meest natuurlijk uitkomt.
Wit lijkt in beide gevallen het best te pruimen omdat de metaalkleur daar het meest natuurlijk uitkomt.
Dit.Bio schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:49:
Pro of niet Pro, ik vind ze allemaal lelijk. De achterkant van de blauwe Pro is mooi, maar wtf, die randen zijn veel te glimmend, dat ziet er imho echt goedkoop uit. Alsof het plastic in metaalkleur is, ook al is het echt metaal. Ben ik de enige die liefst een matte achterkant én een matte zijkant zou hebben? Nu moet je kiezen tussen twee kwaden.
Ik had gehoopt op meer een look ala de macbook pro's space grey, mat is zoveel luxer dan een glimmende telefoon. Maar ze zullen vast wel marktonderzoek hebben gedaan op wat beter gaat verkopen .
Je zou vast niet de enige zijn! Maar smaken verschillen gelukkig. Ik vind juist wel de stalen zijkanten mooi! Daarom ook een SS Watch Graphite gekocht en geen Alu versie. Ik vind juist Alu goedkoop ogen. Combi Graphite Watch en iPhone 12 Pro Graphite maakt het voor mij af.Bio schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:49:
Pro of niet Pro, ik vind ze allemaal lelijk. De achterkant van de blauwe Pro is mooi, maar wtf, die randen zijn veel te glimmend, dat ziet er imho echt goedkoop uit. Alsof het plastic in metaalkleur is, ook al is het echt metaal. Ben ik de enige die liefst een matte achterkant én een matte zijkant zou hebben? Nu moet je kiezen tussen twee kwaden.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Haha jeetje, nu ga ik maar voor wat andersGranaatappel schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:18:
[...]
Ja, op Anna Nooshin haar insta..![]()
Android schijnt wat mooie Razors te hebben tegenwoordigDonstil schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:33:
[...]
Haha jeetje, nu ga ik maar voor wat anders
Die kleur blauw van de 12 is toch echt om maf van te wordenDonstil schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 00:35:
[YouTube: 全配色官方真机实拍!iPhone 12 & iPhone 12 Pro 首发上手体验]
Hier ook nog wat gold.
Mijn boefje is liev!
Waarom krijgt zij hem in hemelsnaam eerder? Ze is geen tech blogger oid toch...Granaatappel schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:18:
[...]
1mln volgers is genoeg om producten eerder te krijgen, ook als je niks van tech weet.Amilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:03:
[...]
Waarom krijgt zij hem in hemelsnaam eerder? Ze is geen tech blogger oid toch...
Nee ze is een influencer (of hoe heet dat) die er voor zorgt dat jeugd in de schulden geraakt want zij moeten nu ook allemaal een gold iPhoneAmilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:03:
[...]
Mijn boefje is liev!
ik heb al haar platen.Amilo123 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:03:
[...]
wie is dit joh?
Je moet helemaal niks. Als je ze beide lelijk vind, dan ga je m toch niet kopen....? Wacht je een jaartje.Bio schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:49:
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Deze vrouw. Echt. Die neemt toch niemand serieus.Granaatappel schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 07:18:
[...]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Want volgend jaar heeft ‘ie geen lelijke zijkanten? Natuurlijk wel.Alekz87 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:11:
[...]
Je moet helemaal niks. Als je ze beide lelijk vind, dan ga je m toch niet kopen....? Wacht je een jaartje.
Ik had ook liever een matte zijkant. Maar het zij zo. Zal wel wennen.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Het is totaal niet mijn ding wat ze doet of wie ze is. Maar zij en haar partner zetten volgens de Quote 30 miljoen per jaar op de spaarrekening. Dan neem ik het wel serieus hoor.THE_BASE schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:04:
[...]
Deze vrouw. Echt. Die neemt toch niemand serieus.
Vind haar echt een media popje... Bah bah..JB schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:05:
[...]
Nee ze is een influencer (of hoe heet dat) die er voor zorgt dat jeugd in de schulden geraakt want zij moeten nu ook allemaal een gold iPhone
Snap ook niet dat ze al een examplaar heeft🤷🏽♂️
Weer ontopic : ik wil het toestel eerst in real life zien.. Voor nu zegt mijn gevoel nog 'nee' voor een overstap van m'n 11 Pro
Ik had echt gehoopt op totaal iets nieuws.. Maar helaas.....
Voor diegenen die de foto kwaliteit nog eens willen bewonderen:
leuk hip filmpje van een jongen met een petje op.de_menne schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:35:
[YouTube: iPhone 12 Pro: CAMERA TEST! Is this the BEST Camera of 2020?!]
Maar ik zie dat hij vrijwel al zijn foto's edit in Lightroom.
Ik geloof niet dat 'the Average Joe' na elke foto ff Lightroom gaat gebruiken.
Geeft imo toch een ietwat vertekend beeld
En ik mis een vergelijking met de 12.Geert1976 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:43:
[...]
leuk hip filmpje van een jongen met een petje op.
Mijn boefje is liev!
Uh...bewonderen? Ik zie een paar serieuze glitches waardoor ik nu zeker weet dat ik geen 1000+ voor een iPhone 12 neer ga leggen.de_menne schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:35:
Dit ziet er toch niet uit?
:fill(white):strip_exif()/f/image/K7UPlFCaZopVY8oNHpCvDLtT.png?f=user_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Abom op 21-10-2020 11:03 ]
Heeft iemand deze al voorbij zien komen en of het al te koop is?
https://www.belkin.com/nl/p/P-WIZ009/
Ondertussen ook een aliexpress draadloos magsafe gespot:
https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_
Ondertussen ook een aliexpress draadloos magsafe gespot:
https://nl.aliexpress.com...b201602_,searchweb201603_
[ Voor 74% gewijzigd door Killer61 op 21-10-2020 11:15 ]
Je kan die ook nabewerken op je telefoon. Dit is toch iets dat ik regelmatig doe.Geert1976 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:43:
[...]
Ik mis inderdaad ook de vergelijking met de 12.
Dat haar komt toch gewoon door de softwarefilter. Als je dat erg vindt, dan neem je geen foto's op portret stand, maar dan heb je ook geen wazige achtergrond.
Momenteel in het bezit van de iPhone 11 Pro. Fantastisch apparaat (foto's!) maar vind hem nog steeds aan de grote kant.
Voor mij zou ideaal zijn: een iPhone 12 Mini met de specs van een iPhone 12 Pro
Voor mij zou ideaal zijn: een iPhone 12 Mini met de specs van een iPhone 12 Pro
Wat mist ie dan volgens jou?-Muncky- schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:25:
Momenteel in het bezit van de iPhone 11 Pro. Fantastisch apparaat (foto's!) maar vind hem nog steeds aan de grote kant.
Voor mij zou ideaal zijn: een iPhone 12 Mini met de specs van een iPhone 12 Pro![]()
Voor het idee;
[ Voor 18% gewijzigd door JB op 21-10-2020 11:41 ]
Mijn boefje is liev!
Het is bijzonder teleurstellend ja. Hoopte dat dit soort fouten door de LiDAR-scanner verleden tijd zouden zijn. Dan koop ik over een week of zes wel een 11 Pro voor veel minder geld. Nog een betere accuduur ook.Abom schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:02:
[...]
Uh...bewonderen? Ik zie een paar serieuze glitches waardoor ik nu zeker weet dat ik geen 1000+ voor een iPhone 12 neer ga leggen.
Dit ziet er toch niet uit? [Afbeelding]
Heeft iPhone 11 Pro een betere accuduur dan iPhone 12 Pro?Mike P schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:35:
[...]
Het is bijzonder teleurstellend ja. Hoopte dat dit soort fouten door de LiDAR-scanner verleden tijd zouden zijn. Dan koop ik over een week of zes wel een 11 Pro voor veel minder geld. Nog een betere accuduur ook.
Teleurstellend? Ik vind het aardig goed voor portrait modus met object die verder zit. Zeker als ik naar anderen smartphone camera's kijk. Deze reviewer is verder mega enthousiast over de kwaliteit juist.Abom schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:02:
[...]
Uh...bewonderen? Ik zie een paar serieuze glitches waardoor ik nu zeker weet dat ik geen 1000+ voor een iPhone 12 neer ga leggen.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Met alle respect maar ik denk dat haar partner daar voor 95% verantwoordelijk voor isDennisdn schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:14:
[...]
Het is totaal niet mijn ding wat ze doet of wie ze is. Maar zij en haar partner zetten volgens de Quote 30 miljoen per jaar op de spaarrekening. Dan neem ik het wel serieus hoor.
Precies, is werkelijk het enige negatieve in de hele video...HekkeySE schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:42:
[...]
Teleurstellend? Ik vind het aardig goed voor portrait modus met object die verder zit. Zeker als ik naar anderen smartphone camera's kijk. Deze reviewer is verder mega enthousiast over de kwaliteit juist.
Voordat camera's altijd 100% perfect zijn mag je wachten tot de iPhone 88 denk ik
Dat is inderdaad niet bewezen. De 11 heeft meer mAh maar dat zegt niets over daadwerkelijke accuduur.THE_BASE schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:38:
[...]
Heeft iPhone 11 Pro een betere accuduur dan iPhone 12 Pro?
Naafkap schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:47:
[...]
Dat is inderdaad niet bewezen. De 11 heeft meer mAh maar dat zegt niets over daadwerkelijke accuduur.
https://www.imore.com/iph...smaller-iphone-11-pro-maxApple's new iPhone 12 Pro Max will be released to the public next month, but new filings have revealed that the biggest iPhone 12 in the lineup will offer the same battery performance as the previous model despite the battery being slightly smaller.
As reported by MacRumors:
Apple's new iPhone 12 Pro Max is equipped with a 3,687 mAh battery, which is around 7% less capacity than the 3,969 mAh battery in the iPhone 11 Pro Max, according to a regulatory filing published by TENAA, the Chinese equivalent of the FCC.
The regulatory filing, spotted by MacRumors, also lists the iPhone 12 Pro Max with 6GB of RAM as seen in benchmark results last week.
As the report notes, the new filing confirms a rumor prior to release which stated the iPhone 12 Pro Max would ship with a battery of exactly this size.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Aah Peter McKinnon Nice.de_menne schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:35:
YouTube: iPhone 12 Pro vs iPhone 12 vs iPhone 11 Pro Camera Test Comparison.
Ook een Camera comparison van Mrwhosetheboss
Ook een Camera comparison van Mrwhosetheboss
Boeie, Average Joe is ook helemaal de doelgroep niet.Geert1976 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:43:
[...]
leuk hip filmpje van een jongen met een petje op.
Die kijken Bright, Engadget, etc.
Edit: Ik bewerk alle foto's waar ik wat mee wil (iCloud albums plaatsen, doorsturen, etc) met VSCO, erg fijn om net dat beetje meer uit de foto's te halen. Zeker als we straks Raw krijgen vanuit de default camera app.
[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 21-10-2020 11:59 ]
Ja die is wel tof he, alleen de prijs zit mij nog een beetje tegenKiller61 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:10:
Heeft iemand deze al voorbij zien komen en of het al te koop is?

Dat beweert The Verge. Moeten nog wat meer testen afwachten natuurlijk, maar met een groter scherm, een kleinere batterij én 5G lijkt het me niet zo gek. Iig als je 5G gebruikt.THE_BASE schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:38:
[...]
Heeft iPhone 11 Pro een betere accuduur dan iPhone 12 Pro?
da's portrait modeAbom schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:02:
[...]
Wat was de prijs ook alweer?Donstil schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:58:
[...]
Ja die is wel tof he, alleen de prijs zit mij nog een beetje tegen
Is dat inmiddels bevestigd? Groot gemis op dit moment.Donstil schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:56:
[...]
Zeker als we straks Raw krijgen vanuit de default camera app.
Jazeker, Apple Pro Raw.Octagen schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 12:28:
[...]
Is dat inmiddels bevestigd? Groot gemis op dit moment.
Alleen voor de Pro modellen.
Als je een beetje naar beneden scrolt dan kom je het tegen:
https://www.apple.com/nl/iphone-12-pro/
Staat alleen dat het binnenkort beschikbaar is.
Over die glitch in die video over de camera, dat is inderdaad wel teleurstellend maar hij geeft direct daarna aan dat het meestal goed gaat, ook in moeilijke situaties zoals plukjes haar tegen hele lichte achtergronden. Maar wel goed dat hij aangeeft dat het soms nog kan gebeuren.
$ 159,- dacht ik.
Dus dat zal wel 179 hier worden ofz

Hoe gaan jullie bestaande data overzetten naar de nieuwe iPhone, ikzelf twijfel tussen iCloud backup of de "Transfer from iPhone" optie.
De laatste is waarschijnlijk de eenvoudigste en zo behoud je denk ik ook alle WhatsApp gesprekken e.d.? Via iCloud heb ik nu geen backup ingeschakeld voor WhatsApp (ruimtegebrek), maar wellicht dat ik dat toch ga doen. Via iCloud voelt namelijk toch net wat cleaner en dat je minder oude rommel meeneemt (foto's hoeven van mij bijv. niet over).
De laatste is waarschijnlijk de eenvoudigste en zo behoud je denk ik ook alle WhatsApp gesprekken e.d.? Via iCloud heb ik nu geen backup ingeschakeld voor WhatsApp (ruimtegebrek), maar wellicht dat ik dat toch ga doen. Via iCloud voelt namelijk toch net wat cleaner en dat je minder oude rommel meeneemt (foto's hoeven van mij bijv. niet over).
Gaan foto's niet automatisch over via iCloud?mussov schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 12:47:
Hoe gaan jullie bestaande data overzetten naar de nieuwe iPhone, ikzelf twijfel tussen iCloud backup of de "Transfer from iPhone" optie.
Zit zelf ook even te denken hoe ik dit het beste kan doen. Denk gewoon via de iCloud reservekopie, alleen voelt het dan niet meer als nieuwe toestel als ik dezelfde homescreen weer zie enz

$ 150,- op de US website. Inderdaad wel aan de prijzige kantDonstil schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 12:45:
[...]
$ 159,- dacht ik.
Dus dat zal wel 179 hier worden ofz.

Dan sla je toch volgend jaar ook over? Ik snap niet dat je een toestel gaat kopen wat je lelijk vindT. Als je een statement wilt maken moet je het niet kopen, anders denkt Apple dat je het mooi vindt. Deze fout maken meer mensen.THE_BASE schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:04:
[...]
Want volgend jaar heeft ‘ie geen lelijke zijkanten? Natuurlijk wel.
Ik had ook liever een matte zijkant. Maar het zij zo. Zal wel wennen.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Vraagje: ik loop met een iPhone 8 Plus rond en daarvoor had ik een 6s (niet Plus) en 5s, maar heb achteraf de 8 Plus altijd (veel) te groot gevonden. Ik heb er mee leren leven, maar nu wil ik graag een stap kleiner én lichter.
De iPhone 12 lijkt een goede kandidaat, maar de 12 mini misschien nog wel meer. Reden is dat de 12 mini mij enorm doet denken aan de 5s/SE (de oude SE dan) en dat vond ik de beste iPhone ooit gemaakt. Vandaag de dag is het scherm te klein, maar de 12 mini heeft een 5.4" scherm t.o.v. mijn 5.5" scherm op de 8 Plus.
Waar ik alleen over twijfel is: de Face ID iPhones hebben een andere verhouding (langer, smaller) en daardoor komt die 5.4" vs. 5.5" waarschijnlijk niet helemaal overeen. Maar op zich, als ik nu mijn oude 6s erbij pak, dan vind ik het wel ietwat klein, maar niet enorm. Zou het edge-to-edge scherm van de 12 mini qua beleving/gevoel dan ook tussen een 4.7" 6s-8 en een 5.5" Plus versie liggen, zoals ik verwacht?
De iPhone 12 lijkt een goede kandidaat, maar de 12 mini misschien nog wel meer. Reden is dat de 12 mini mij enorm doet denken aan de 5s/SE (de oude SE dan) en dat vond ik de beste iPhone ooit gemaakt. Vandaag de dag is het scherm te klein, maar de 12 mini heeft een 5.4" scherm t.o.v. mijn 5.5" scherm op de 8 Plus.
Waar ik alleen over twijfel is: de Face ID iPhones hebben een andere verhouding (langer, smaller) en daardoor komt die 5.4" vs. 5.5" waarschijnlijk niet helemaal overeen. Maar op zich, als ik nu mijn oude 6s erbij pak, dan vind ik het wel ietwat klein, maar niet enorm. Zou het edge-to-edge scherm van de 12 mini qua beleving/gevoel dan ook tussen een 4.7" 6s-8 en een 5.5" Plus versie liggen, zoals ik verwacht?
De laatste 1000 foto's wel (fotostream), de rest ligt eraan of je alle foto's naar iCloud upload of niet (bij mij nu niet het geval).Alcides schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 12:57:
[...]
Gaan foto's niet automatisch over via iCloud?
Zit zelf ook even te denken hoe ik dit het beste kan doen. Denk gewoon via de iCloud reservekopie, alleen voelt het dan niet meer als nieuwe toestel als ik dezelfde homescreen weer zie enz
Je kan ook tijdelijk een betaald iCloud abo nemen, voor €1 of 3/mnd afhankelijk van hoeveel je nodig hebt en dat alleen één maand gebruiken.mussov schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 12:47:
Moet toegeven dat ik het 1 TB abo heb genomen omdat samen met mijn vrouw de 200 GB niet voldoende was (vanaf 200 GB = Family Sharing) vanwege de vele foto's en dat werkt super! Mijn vrouw is de fotoverzamelaar en die kon van een 128 GB toestel naar een 64 GB toestel terug hierdoor én heeft nog meer foto's beschikbaar dan daarvoor. Voorheen bespaarde je nog €100 door niet voor 128 GB te gaan, tegenwoordig is de Pro standaard 128 GB en de 12 kost maar €50 meer, maar toch. Als we nu allebei voor de 12 (mini) gaan, besparen we dus gezamenlijk €100 en dat is 10 maanden iCloud opslag 'gratis'.
Wij zijn een groot fan en gezamenlijk zitten we nu nog niet eens over de 350 GB heen.
Misschien heb je iets aan deze website:MooDyBLueS schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:22:
Vraagje: ik loop met een iPhone 8 Plus rond en daarvoor had ik een 6s (niet Plus) en 5s, maar heb achteraf de 8 Plus altijd (veel) te groot gevonden. Ik heb er mee leren leven, maar nu wil ik graag een stap kleiner én lichter.
https://www.phonearena.com/phones/size
Daar kan je de verschillende maten van de telefoons makkelijk vergelijken.
Vergeet niet eerst de calibratie te doen d.m.v. je huidige telefoon of een pasje (in creditcard formaat).
Die ken ik inderdaad, maar het gaat mij niet zozeer om het fysieke formaat, juist het schermformaat en hoe zich dat verhoudt tov de oude garde zoals mijn 8 Plus. Ik zoek dus meer ervaringen van mensen die bijv. van een 5.5" Plus naar een 5.8" 11 Pro, XS of X zijn gegaan. De 12 mini is maar 0.4" kleiner dan die modellen en de 12/12 Pro is juist gegroeid naar 6.1".Luuk2015 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:26:
[...]
Misschien heb je iets aan deze website:
https://www.phonearena.com/phones/size
Daar kan je de verschillende maten van de telefoons makkelijk vergelijken.
Vergeet niet eerst de calibratie te doen d.m.v. je huidige telefoon of een pasje (in creditcard formaat).
Zo zie ik dat de 12 mini fysiek zelfs een tikkeltje kleiner is dan een 6s (of 7/8/SE2 natuurlijk), maar ik kan me moeilijk voorstellen hoe het qua formaat is. Een optie is uiteraard om te wachten tot ze in de winkel liggen.
https://www.phonearena.co...i/phones/10411,9501,11333
[ Voor 18% gewijzigd door MooDyBLueS op 21-10-2020 13:30 ]
Ik denk dat er ook te vaak gezien wordt naar de schermgrootte, maar eigenlijk is het toch de iphone grootte die van belang is en dat je zou moeten vergelijken.
Soms krijg je meer scherm in een kleinere body, maar uiteindelijk is het wel de body die je vast hebt.
De mini moet je dus vergelijken met je 6s die je had, de mini gaat nog kleiner zijn, maar je gaat wel van 4.7 naar 5.4.
Waar je dus bij de 6s boven/onder en opzij grote bezlles had ga je nu allemaal scherm hebben maar in je hand/broekzak gaat die kleiner zijn.
Soms krijg je meer scherm in een kleinere body, maar uiteindelijk is het wel de body die je vast hebt.
De mini moet je dus vergelijken met je 6s die je had, de mini gaat nog kleiner zijn, maar je gaat wel van 4.7 naar 5.4.
Waar je dus bij de 6s boven/onder en opzij grote bezlles had ga je nu allemaal scherm hebben maar in je hand/broekzak gaat die kleiner zijn.
Dat is ook precies waar ik op doel: ik wil fysiek kleiner dan de 8 Plus, maar ik wil het liefst wel een scherm wat tussen de 8 en 8 Plus in zit zeg maar. Met 5.4" in een andere verhouding lijkt de 12 mini mij heel goed daaraan te voldoen, ik ben alleen een beetje huiverig omdat hij natuurlijk zo smal is als een 6s/8 en dus qua scherm ook. Waarbij ik me afvraag of dat het scherm niet erg klein doet ogen en ik wellicht toch beter voor een 12 kan gaan.
Ik kom van een 7 dus ben ook benieuwd naar de 12pro.
Ik vind de 11 en XR bijvoorbeeld al wat groot (is natuurlijk een gewoonte en na 2dagen spreek ik daar misschien anders over, maar mijn vaststelling is als ik die van een kameraad eens even vast heb).
De 12 pro heeft evenveel scherm en is 4mm lang boven en onder kleiner, maar dat kan wel het verschil maken.
Ik vind de 11 en XR bijvoorbeeld al wat groot (is natuurlijk een gewoonte en na 2dagen spreek ik daar misschien anders over, maar mijn vaststelling is als ik die van een kameraad eens even vast heb).
De 12 pro heeft evenveel scherm en is 4mm lang boven en onder kleiner, maar dat kan wel het verschil maken.
Dat zal je inderdaad best eens zelf in de winkel gaan moeten aanvoelen/vergelijken dan vrees ik.MooDyBLueS schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:41:
Dat is ook precies waar ik op doel: ik wil fysiek kleiner dan de 8 Plus, maar ik wil het liefst wel een scherm wat tussen de 8 en 8 Plus in zit zeg maar. Met 5.4" in een andere verhouding lijkt de 12 mini mij heel goed daaraan te voldoen, ik ben alleen een beetje huiverig omdat hij natuurlijk zo smal is als een 6s/8 en dus qua scherm ook. Waarbij ik me afvraag of dat het scherm niet erg klein doet ogen en ik wellicht toch beter voor een 12 kan gaan.
2 uur minder accu in een eerste test.Mike P schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:59:
[...]
Dat beweert The Verge. Moeten nog wat meer testen afwachten natuurlijk, maar met een groter scherm, een kleinere batterij én 5G lijkt het me niet zo gek. Iig als je 5G gebruikt.
https://9to5mac.com/2020/10/21/iphone-12-battery-test/
Eerst Maar poosje gebruiken. Zo kan het bijvoorbeeld al komen doordat de 5G setting niet goed staat en het ding de hele tijd loopt te zoeken naar een goed signaal.ZiSE schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:44:
[...]
2 uur minder accu in een eerste test.
Om je tekst even compleet te maken: 2 uur minder accu in een eerste test met 5GZiSE schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:44:
[...]
2 uur minder accu in een eerste test.
Eens!Nyana schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 13:48:
[...]
Eerst Maar poosje gebruiken. Zo kan het bijvoorbeeld al komen doordat de 5G setting niet goed staat en het ding de hele tijd loopt te zoeken naar een goed signaal.
©2004
Een review van de iPhone 12 Pro vanuit het perspectief van een reizende fotograaf:
https://forums.macrumors....e-12-pros-camera.2262273/
https://forums.macrumors....e-12-pros-camera.2262273/
[ Voor 6% gewijzigd door Security op 21-10-2020 14:12 ]
Dat zal nog wel even duren ben ik bang, ik verwacht 10 november pas o.i.d.deBennie schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:21:
Wanneer eindigt t embargo op de mini?
Ik vind het wel erg lastig om een keuze te maken tussen de 12 Pro en Pro Max.
Op dit moment heb ik een S10+ die een goed formaat heeft, een stukje kleiner zou ik ook fijn vinden.
De Pro Max ga ik waarschijnlijk te groot vinden.
Zijn er hier mensen die twijfelen tussen de Pro en Pro max alleen i.v.m. de betere camera?
Denken jullie dat het een groot verschil zal zijn i.v.m. de grotere pixels en sensorverschuiving?
Op dit moment heb ik een S10+ die een goed formaat heeft, een stukje kleiner zou ik ook fijn vinden.
De Pro Max ga ik waarschijnlijk te groot vinden.
Zijn er hier mensen die twijfelen tussen de Pro en Pro max alleen i.v.m. de betere camera?
Denken jullie dat het een groot verschil zal zijn i.v.m. de grotere pixels en sensorverschuiving?
[ Voor 5% gewijzigd door Luuk2015 op 21-10-2020 14:27 ]
Let op:
Controleer eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 12, Mini & Pro] bescherming / screenprotectors
Controleer eerst of je reactie niet beter past in:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone 12, Mini & Pro] bescherming / screenprotectors