Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
THE_BASE schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:25:
Hier wordt overigens iPhone 12 Pro in diverse reviews wel een beetje gezien als domme aankoop.

https://www.iculture.nl/n...12-pro-hands-on-round-up/
Het ligt er maar net aan wat je wilt doen. Als je het belangrijk vindt om een goeie photo/video camera bij je te hebben en daar echt waarde aan hecht (net als ik). Dan is het logisch dat je voor een 12 gaat, de lidar en betere camera's zijn dan echt iets wat je wilt hebben.

Als je er alleen maar mee gaat interwebsen en whatsappen dan is een normale 12 meer dan voldoende imo.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:30
Ik begin nu toch wel te twijfelen over de 12 Pro... misschien toch maar de Mini 128GB voor 300 euro minder. De Pro Max is geen optie, die is te groot, past niet in mijn auto :P.
Het hangt er ook van af of de Pro bij Mobiel.nl wel aanstaande vrijdag bezorgd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lars1233211
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-06 10:06
iAdema schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:26:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een beetje heb getwijfeld, maar de kleur, camera's en opslag hebben mij overtuigd voor de 12 Pro.
Deze factoren gaven voor mij ook de doorslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:29
Sluw schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:27:
[...]

Ja ik heb inderdaad ook een goede systeemcamera met goeie lenzen. Dus dan wil ik 'n telefoon zo draagbaar mogelijk hebben. Ik vind het wel een vervelend compromis hoor, maakt de 12 Pro iets minder Pro dan de max... maar we hebben het maar te slikken.
Ik heb de standaard kitlens en een Sony NEX-5. Die zal ongetwijfeld in sommige situaties mooiere foto's kunnen maken, maar het meeslepen van het ding gaat me tegenstaan. Telefoon heb je gewoon altijd bij je en opgeladen.

Maar goed, ben erg benieuwd naar de camerakwaliteiten van de Max. Moet zeggen dat ik ook erg onder de indruk ben van de Pixel 5, die schiet erg mooie plaatjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:22
deBennie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:20:
[...]

En je zei net (hiervoor) dat de pro er mooier uit ziet. Dat 'voordeel' wordt toch totaal teniet gedaan door dat hoesje?
Ja, de smiley was dan ook met precisie gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
lars1233211 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:29:
[...]

Deze factoren gaven voor mij ook de doorslag.
Bij mij ook inderdaad, de plus is de 100 extra wel waard maar die is te groot.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

paar reviews gezien. Lijkt me weer een telefoon waar je jaren mee vooruit kan :)

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gilles_DW
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Ik lees dat er veel twijfelen over de 12 en 12 pro, including me.
Het argument dat we altijd gaan aanhalen is de camera, maar wie of wanneer gebruik je daar optimaal van.
Laten we eerlijk zijn dat het ook over status gaat om toch maar te zeggen dat het een pro is.
Ik doe het ook wel voor net het tikkeltje design en de kleuren van de 12 die ik maar niets vind ookal vliegt die meteen in een hoesje.
En ja omdat die meeprijs niet boeit op zo'n bedrag.

Langs de andere kant dan ook weer jammer de compromis te maken met de max aangezien ik die ook veel te groot vind maar wel meer bang for buck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Mensen let wel even op met deze eerste indruk en unboxing video's. Deze modellen gaan natuurlijk alleen naar kanalen die Apple goed gezind zijn. Is aan de ene kant gratis Apple reclame en leveren de kanalen die het nieuws brengen natuurlijk veel kliks (dus inkomsten). Je zult hier geen echt kritische geluiden horen. Want kritiek betekent dat je als kanaal het volgende nieuwe Apple apparaat dat uitkomt gewoon niet meer opgestuurd krijgt. Weg unieke inkomsten dus als je vlogger bent. Mocht je echt heel erg twijfelen laat je niet gek maken en wacht even op kritische reviews die wat betrouwbaarder zijn. Dat zal komend weekend worden.
Daarentegen altijd interessant om te zien hoe de nieuwe iPhone eruit ziet maar dit blijven natuurlijk allemaal gewoon reclame spots.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

Persoonlijk vind ik de 12 ook gewoon minder mooi dan de Pro! Die 2 camera’s doen het net niet voor mij. Kan zijn dat ik gewend ben geraakt aan de 3 camera’s van mijn 11 Pro natuurlijk. Maar grotendeels ben ook ik voor de looks gegaan..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:12
Ik ben er wel uit dat ik de 12 Pro 128 GB wil.

Maar nu het hoesje...

Ofwel neem ik de blauwe, en doe ik er een transparant hoesje om heen, ofwel maakt de kleur niet uit, en dan wordt het een Mous case.

Nu Mous ook transparante cases heeft wordt het nog moeilijker...
https://eu.mous.co/collec...ne-12-pro?userRedirect=EU

Gebruiken jullie overigens ook een screen protector?

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Knul schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:30:
[...]

Ik heb de standaard kitlens en een Sony NEX-5. Die zal ongetwijfeld in sommige situaties mooiere foto's kunnen maken, maar het meeslepen van het ding gaat me tegenstaan. Telefoon heb je gewoon altijd bij je en opgeladen.

Maar goed, ben erg benieuwd naar de camerakwaliteiten van de Max. Moet zeggen dat ik ook erg onder de indruk ben van de Pixel 5, die schiet erg mooie plaatjes.
Ah ja, dan begrijp ik 't wel, en zo'n kitlens haalt natuurlijk ook niet alles uit een de camera. Echt teleurgesteld ga je niet worden want een Pixel 5 camera heeft een even grote sensor als de normale iPhone 12 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:57
zap8 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:47:
Mensen let wel even op met deze eerste indruk en unboxing video's. Deze modellen gaan natuurlijk alleen naar kanalen die Apple goed gezind zijn. Is aan de ene kant gratis Apple reclame en leveren de kanalen die het nieuws brengen natuurlijk veel kliks (dus inkomsten). Je zult hier geen echt kritische geluiden horen. Want kritiek betekent dat je als kanaal het volgende nieuwe Apple apparaat dat uitkomt gewoon niet meer opgestuurd krijgt. Weg unieke inkomsten dus als je vlogger bent. Mocht je echt heel erg twijfelen laat je niet gek maken en wacht even op kritische reviews die wat betrouwbaarder zijn. Dat zal komend weekend worden.
Daarentegen altijd interessant om te zien hoe de nieuwe iPhone eruit ziet maar dit blijven natuurlijk allemaal gewoon reclame spots.
Ik vind Dieter van The Verge een oprechte review doen waarbij ik niet het idee heb dat hij Apple naar de mond praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
Het vlakke scherm op de 12 Pro ziet er echt chique uit. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Tommie12 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:48:

...

Ik meestal niet, heb het wel eens gehad maar haal hem er dan na een maand of 2 af. Maar ik hou een telefoon ook wel een jaar of 3-4. Daarna hou ik 'm vaak als back-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Tommie12 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:48:
Ik ben er wel uit dat ik de 12 Pro 128 GB wil.

Maar nu het hoesje...

Ofwel neem ik de blauwe, en doe ik er een transparant hoesje om heen, ofwel maakt de kleur niet uit, en dan wordt het een Mous case.

Nu Mous ook transparante cases heeft wordt het nog moeilijker...
https://eu.mous.co/collec...ne-12-pro?userRedirect=EU

M’n iPhone 11 Pro is/was de eerste telefoon die ik beschermde met een screenprotector. Reden hiervoor is de extreem krasgevoeligheid van de iPhone schermen sinds de iPhone X. Die kreeg al krasjes als je er naar keek, en ik ben súper zuinig op mijn spullen. Vandaar dat ik vorig jaar op releasedag en ontvangst van de iPhone 11 Pro direct de Belkin UltraGlass heb laten plaatsen bij de Amac. En tot op de dag van vandaag zit deze er nog steeds perfect op!

Heb voor m’n 12 Pro dus wederom deze screenprotector besteld. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-08 14:19
Sluw schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:12:
[...]

Komen begin November. Beetje onhandig maar ze komen.
Appel Nederland vandaag gebeld en de helpdesk-miep met knerpend Belgisch accent kon mij niet vertellen wanneer en of er leren Apple hoesjes voor de iPhone 12 modellen komen.
Haar vermoeden was dat het wellicht zou kunnen zijn dat de leren Apple hoesjes mogelijkerwijs en misschien gelijktijdig leverbaar gaan worden wanneer ook de iPhone 12 Pro Max en iPhone 12 Mini leverbaar worden.
Wat op de website van Apple wordt aangeboden kan Apple leveren en er zou een kans kunnen bestaan dat de leren iPhone 12 hoesjes hier vanzelf op gaan verschijnen vermits Apple deze in het assortiment gaat nemen.

Resumerend: wie zal het zeggen.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Enige ‘nadeel’ van wederom de nieuwe grootte qua schermen, is dat de apps hier weer op aangepast moeten worden. Ben benieuwd hoelang dat weer gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:07
zap8 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:47:
Met een verkeerd been uit bed gestapt? Als je het toestel net één dag hebt kun je nog lang niet kritisch zijn. Je kunt pas kritisch zijn en negatieve dingen ontdekken als je het toestel langer gebruikt. Dit zijn zogenoemde 'first impressions'. Daarnaast zijn er genoeg platformen die direct al 'commentaar' geven op de keuzes die Apple gemaakt heeft.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:04

duderuud

Sliden is koel

Theo74 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:17:
[...]

Appel Nederland vandaag gebeld en de helpdesk-miep met knerpend Belgisch accent kon mij niet vertellen wanneer en of er leren Apple hoesjes voor de iPhone 12 modellen komen.
...
Ik kocht ook altijd originele hoesjes maar voor mijn iPhone heb ik nu voor het eerst een andere gekocht. Die van Apple zijn zo duur en de kwaliteit vind ik maar zo zo...
Ik heb er nu een van ESR en die bevalt me prima!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Theo74 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:17:
[...]

Haar vermoeden was dat het wellicht zou kunnen zijn dat de leren Apple hoesjes mogelijkerwijs en misschien gelijktijdig leverbaar gaan worden wanneer ook de iPhone 12 Pro Max en iPhone 12 Mini leverbaar worden.
Wat op de website van Apple wordt aangeboden kan Apple leveren en er zou een kans kunnen bestaan dat de leren iPhone 12 hoesjes hier vanzelf op gaan verschijnen vermits Apple deze in het assortiment gaat nemen.

Resumerend: wie zal het zeggen.
Misschien kun je ze nog eens bellen en ze doorverwijzen naar hun eigen site :+
MagSafe Charger, Leather Wallet with MagSafe, and iPhone 12 Silicone Case and Clear Case will be available beginning Friday, October 16. iPhone 12 Leather Case will be available beginning Friday, November 6. MagSafe Duo Charger and Leather Sleeve will be available at a later date.
Kleine lettertjes onderaan

Edit: voor de volledigheid, ook in de kleine lettertjes onderaan de 12 Pro pagina

[ Voor 7% gewijzigd door Sluw op 20-10-2020 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Ben ik de enigste die het jammer vind dat de dozen dunner geworden zijn?
Het was altijd een perfecte timing, niet te snel, niet te traag, maar perfect om de spanning op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nu de reviews te bekijken en eigenlijk valt mij nu pas op (zie je maar waar ze goed voor zijn 🙃) dat het glas van de voorkant en achterkant echt vlak is.

Erg fraai als je het mij zou vragen het enige nadeel wat ik nu zo 1.2.3 zie is dat de bezel wat dikker lijkt door het vlakke scherm, maar dat zal in de praktijk wel niet zo zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:41:

de bezel wat dikker lijkt door het vlakke scherm, maar dat zal in de praktijk wel niet zo zijn.
Dat klopt, rond 8:30 (11 pro vs 12 pro, 11 vs 12):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik vind de bezels ook best dik, reden dat ik voor een witte(zilveren) zou gaan. Dat randje maakt t net iets minder dik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

Ziet er toch best wel goed uit, the blue of the iphone12 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Zojuist de iPhone 12 pro 128GB besteld via mijn werk. Kom van een iPhone 7 af.

Heb net wat reviews bekeken en denk dat ik wel de juiste keuze heb gemaakt. Liefst had ik de sensor stabilisation en grotere sensor nog van de Max gehad, maar die is mij met 6.7” veel te groot. 6.1” is voor mijn formaat handen al op het randje.

Wel heel benieuwd of ik het verschil in snelheid etc. echt ga merken, want ik vind de 7 ook niet bepaald traag. Zal wellicht ook komen doordat ik niet heel bijzondere apps en dergelijke gebruik.

[ Voor 23% gewijzigd door PdeBie op 20-10-2020 18:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amilo123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-12-2020
PdeBie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:35:
Zojuist de iPhone 12 pro 128GB besteld via mijn werk. Kom van een iPhone 7 af.

Heb net wat reviews bekeken en denk dat ik wel de juiste keuze heb gemaakt. Liefst had ik de sensor stabilisation en grotere sensor nog van de Max gehad, maar die is mij met 6.7” veel te groot. 6.1” is voor mijn formaat handen al op het randje.

Wel heel benieuwd of ik het verschil in snelheid etc. echt ga merken, want ik vind de 7 ook niet bepaald traag. Zal wellicht ook komen doordat ik niet heel bijzondere apps en dergelijke gebruik.
Nice, ik kom ook van de iPhone 7. Zal een culture shock worden gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Donstil schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:41:
Ik zit nu de reviews te bekijken en eigenlijk valt mij nu pas op (zie je maar waar ze goed voor zijn 🙃) dat het glas van de voorkant en achterkant echt vlak is.

Erg fraai als je het mij zou vragen het enige nadeel wat ik nu zo 1.2.3 zie is dat de bezel wat dikker lijkt door het vlakke scherm, maar dat zal in de praktijk wel niet zo zijn.
Hoe zit dit dan? Of is het optisch? Want we krijgen een groter scherm in maar een heel klein beetje groter toestel. Zou eigenlijk verwachten dat de bezels dunner zijn?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Wow.. Ik kan niet wachten totdat het vrijdag is.
Reviews / unboxing videos versterken de voorpret alleen maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Flipm0de schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:51:
[...]

Hoe zit dit dan? Of is het optisch? Want we krijgen een groter scherm in maar een heel klein beetje groter toestel. Zou eigenlijk verwachten dat de bezels dunner zijn?
Ja daar ben ik ook nog niet echt achter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:14
Security schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:55:
Wow.. Ik kan niet wachten totdat het vrijdag is.
Reviews / unboxing videos versterken de voorpret alleen maar.
Kun je nagaan hoe het is om tot 6 november te wachten om überhaupt een Pro Max te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:35
Ik ben nog steeds niet overtuigd voor de blauwe iPhone 12. Vind het echt moeilijk, in mijn ogen lijkt het teveel speelgoed ipv telefoon door dat blauw

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
op deze foto's (via The Verge) vind ik de blauwe 12 wel echt superrr mooi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0xjGmPI95HkOBXsuwu5Wx9L8g2s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dvW2eAuB1BR4K3FWlkhrnlpH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YVIFL5tN6lwZWzyWWkmvDINZ2Yw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Jl9jpwPnG1kCneYQGJIVIULn.jpg?f=fotoalbum_large
en komt dus nog niet eens een millimeter in de buurt van al die zogenaamde geleke pruts foto's van eerder vandaag, zoals deze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Jw7_d3kStDS8HXNvrqVYAY57tA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eUjRronMfL6n1IOWPkYn8pbL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 20-10-2020 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:15
Fijn, nu kan ik dus 3 dagen kijken naar een leeg hoesje... Apple vond het handig om de lader en het hoesje alvast te leveren :D

Edit:
Het siliconen hoesje van Apple heeft een hele kleine opstaande rand rondom het scherm en is ook aan de onderkant gesloten. Dit is anders dan m’n huidige X lederen hoesje. De MagSafe magneet is duidelijk zichtbaar aan de binnenkant. Achterop staat een Apple logo

[ Voor 51% gewijzigd door Holk op 20-10-2020 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:57

JB

Cédric roelt!

Rivanov schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:16:
[...]

M’n iPhone 11 Pro is/was de eerste telefoon die ik beschermde met een screenprotector. Reden hiervoor is de extreem krasgevoeligheid van de iPhone schermen sinds de iPhone X. Die kreeg al krasjes als je er naar keek, en ik ben súper zuinig op mijn spullen. Vandaar dat ik vorig jaar op releasedag en ontvangst van de iPhone 11 Pro direct de Belkin UltraGlass heb laten plaatsen bij de Amac. En tot op de dag van vandaag zit deze er nog steeds perfect op!

Heb voor m’n 12 Pro dus wederom deze screenprotector besteld. :)
Herkenbaar mbt het krasgevoelige. Niet herkenbaar mbt de screenprotector van Belkin. Na 3x onderstaande te hebben gehad, was ik er he-le-maal klaar mee. Sowieso lelijke dingen :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w5cxqYsrXBlrr_SGtM4Vnp7Nz30=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WvJAz49PJODi25mBKXontGnB.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gilles_DW
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Holk schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:20:
Fijn, nu kan ik dus 3 dagen kijken naar een leeg hoesje... Apple vond het handig om de lader en het hoesje alvast te leveren :D
Ik ga nog langere lijdensweg tegemoet.
Vrijdag in de plaatselijke apple dealer toch een even live gaan kijken voor ik bestel.
Ik verwacht mij dus aan eind november in het beste geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robostrot88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:49
Ik zit nog zo te twijfelen tussen de 12 pro en de 12 pro max. Ben bang dat ik de 12 pro te klein vind. Ik heb nu een Note 10 plus en wil weer terug naar Apple. Maar 6.1 inch moet toch meer dan voldoende zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:19:
op deze foto (via The Verge) vind ik de blauwe 12 wel superrr mooi

[Afbeelding]

en komt dus nog niet eens een millimeter in de buurt van al die zogenaamde geleke pruts foto's van eerder vandaag, zoals deze

[Afbeelding]
Die bouwlamp foto's maakten het wel even spannend :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-08 14:19
duderuud schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:23:
[...]

Ik kocht ook altijd originele hoesjes maar voor mijn iPhone heb ik nu voor het eerst een andere gekocht. Die van Apple zijn zo duur en de kwaliteit vind ik maar zo zo...
Ik heb er nu een van ESR en die bevalt me prima!
Dat ben ik geheel met je eens, Apple weet flinke prijzen op een leren case te plakken. En vergeet de €119,00 kostende simpele kunstof sleeve voor een iPad Pro niet...

Ik twijfel ook aan een alternatief merk case in leer zoals Decoded of Nomad, voor ca. €50,00 ook prijzig genoeg.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Vond dit wel een mooie vergelijking qua kleuren blauw onder goede lichtomstandigheden.

Ik wacht wel met kopen tot ik ze eerst in het echt gezien heb, want ik vind het blauwe van de 12 maar niets (wil de mini).

Toch een beetje teleurgesteld, dacht de perfecte vervanger te hebben maar moet dus toch mogelijk met minder tevreden stellen.

Anders toch maar wel een hoesje (overwoog om weer eens hoesloos door het leven te gaan als de reviews over het nieuwe glass ook positief waren).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 18:51
pdavie2311 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 16:47:
Persoonlijk vind ik de 12 ook gewoon minder mooi dan de Pro! Die 2 camera’s doen het net niet voor mij. Kan zijn dat ik gewend ben geraakt aan de 3 camera’s van mijn 11 Pro natuurlijk. Maar grotendeels ben ook ik voor de looks gegaan..
Ik heb dat dus andersom. Ik vind de ‘gewone’ 12 in het zwart mooier als ik hem nu beoordeel nav de reviews. Ik had de 12 al besteld maar nu ik de zijkanten zie ben ik echt super tevreden met mijn keuze. Doet mij denken aan de iPhone 5. Gelukkig maar dat smaken verschillen. Anders zaten we allemaal nog weken t wachten op de levering van onze iPhone 12 (pro) :+

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:19:
op deze foto's (via The Verge) vind ik de blauwe 12 wel echt superrr mooi

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zo is hij net mooi mat inderdaad ;)

Maar verwacht dat het blauw van de onderste foto's beter bij het echte leven in de buurt komen, in de zon, onder TL Licht, en, zie ook de SuperSaf video hierboven. Zit veel dichter tegen de onderste foto's aan dan tegen de Verge foto's

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 20-10-2020 19:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:23:
[...]

Herkenbaar mbt het krasgevoelige. Niet herkenbaar mbt de screenprotector van Belkin. Na 3x onderstaande te hebben gehad, was ik er he-le-maal klaar mee. Sowieso lelijke dingen :(

[Afbeelding]
Ja, ik gebruik sinds mijn iPhone 3G geen hoesjes of protecters (en koop elk jaar een nieuwe), een kras is altijd mooier dan een hoesje of een screen protector. Restwaarde boeit mij echt niet, geef hem meestal toch weg voor niks maar het zou mooi zijn als het zogenaamde "ceramic" scherm krasbestendiger is...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:45:
[...]

Zo is hij net mooi mat inderdaad ;)

Maar verwacht dat het blauw van de onderste foto's beter bij het echte leven in de buurt komen, in de zon, onder TL Licht, en, zie ook de SuperSaf video hierboven. Zit veel dichter tegen de onderste foto's aan dan tegen de Verge foto's
ik draag wel komende maanden non stop mn RayBan's dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rrtan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 11:35
Hmm na het zien van alle reviews ga ik voor de normale 12, zwart 128GB! Ben toch niet echt een fan van de shiny zijkantjes en vind het de extra geld niet waard voor de camera omdat ik hier en daar een keer een foto maak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

Geert1976 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:50:
[...]

Draag je meerdere tegelijk? ;-)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:50:
[...]

Oei ga je voor de normale 12?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:52:
[...]

Oei ga je voor de normale 12?
haha, was dat nog niet duidelijk dan? ;)

Voor mij is het de €250 extra niet waard; 2Gb RAM, extra camera en een ander kleurtje.

Als ik voor mezelf persoonlijk kijk naar de komende 6 a 9 maanden kijk wat betreft vakanties, uitjes, festivals etc etc zie ik niet echt noodzaak voor die extra camera van de 12 Pro.
Reden: Covid-19 en alle bijkomende maatregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:49:
[...]

Ja, ik gebruik sinds mijn iPhone 3G geen hoesjes of protecters (en koop elk jaar een nieuwe), een kras is altijd mooier dan een hoesje of een screen protector. Restwaarde boeit mij echt niet, geef hem meestal toch weg voor niks maar het zou mooi zijn als het zogenaamde "ceramic" scherm krasbestendiger is...
Ik PM wel even m’n adresgegevens :+

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:56:
[...]

haha, was dat nog niet duidelijk dan? ;)
Nou ik zag wel wat berichten over de coronacrisis enz maar had die link even niet gelegd.
Geert1976 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:56:
Als ik voor mezelf persoonlijk kijk naar de komende 6 a 9 maanden kijk wat betreft vakanties, uitjes, festivals etc etc zie ik niet echt noodzaak voor die extra camera van de 12 Pro.
Reden: Covid-19 en alle bijkomende maatregelen.
Niet dat ik twijfelde maar niet op vakantie, uitjes, festivals, etc is voor mij juist weer een extra reden om het wel te doen.
Er is ons al zoveel afgepakt, dit niet ook nog :)

[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 20-10-2020 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:58:
[...]

Nou ik zag wel wat berichten over de coronacrisis enz maar had die link even niet gelegd.
Daarentegen zou ik juist voor ouders met baby's of jonge kids juist wel weer begrijpen; de keuze voor een 12 Pro of 12 Pro Max.
Je wil dan natuurlijk je jonge kroost fotograveren en filmen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:00:
[...]

Daarentegen zou ik juist voor ouders met baby's of jonge kids juist wel weer begrijpen; de keuze voor een 12 Pro of 12 Pro Max.
Zo ik heb een kleine van 20 maanden en nog nooit zoveel foto's gemaakt als deze laatste iPhone. Nog twee jaar en ik moet een 512 GB 8)7

Straks lekker in 4k 60 met Dolby vision, ze zag er nog nooit zo goed uit ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:58:
[...]

Niet dat ik twijfelde maar niet op vakantie, uitjes, festivals, etc is voor mij juist weer een extra reden om het wel te doen.
Er is ons al zoveel afgepakt, dit niet ook nog :)
Alleen al door het skippen van de festivals heb ik deze zomer de iPhone al 3x terugverdiend *O*

[ Voor 11% gewijzigd door Dennisdn op 20-10-2020 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
Dennisdn schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:05:
[...]

Alleen al door het skippen van de festivals heb ik deze zomer de iPhone al 3x terugverdiend *O*
2500 euro aan festivals per jaar!?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Geert1976 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:00:
[...]

Dat kan toch met een iPhone 12 toch ook prima :)

Heb je IMO niet perse een Pro of Pro max voor nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 20-10-2020 20:10 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:25
Amilo123 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:07:
[...]

2500 euro aan festivals per jaar!?
U gaat wel eens naar een festival? :9B

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Slasher schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:09:
[...]

Dat kan toch met een iPhone 12 toch ook prima :)

Heb je IMO niet perse een Pro of Pro max voor nodig.
Nooit in je leven genoegen nemen met prima! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
carpebios schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:13:
[...]

U gaat wel eens naar een festival? :9B
Ja, maar dan zonder de VIP-arrangementen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Donstil schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:13:
[...]

Nooit in je leven genoegen nemen met prima! :+
Eens, maar de WAF is dan nog lager ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Zoals ik al eerder aangaf ergens veel eerder in dit topic ook de 12 heeft nog steeds het lensflare probleem dat de 11 (pro) ook had. Toch wel dramatisch... vooral als je van fotografie of video houdt :(

Lensflare (groene stippen) ook zichtbaar op de vandaag geposte review van the Verge.
Ik heb gelinkt naar moment waar de groene stippen duidelijk zichtbaar zijn. Probleem kan afhankelijk van belichting nog veel erger worden.

YouTube: iPhone 12 review: new standard

[ Voor 9% gewijzigd door zap8 op 20-10-2020 20:21 ]

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amilo123 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:16:
[...]

Ja, maar dan zonder de VIP-arrangementen :P
Die zitten er nog niet eens bij....
kaartje 80x2, 100 taxi/trein zit je al op 260 euro en ben je nog niet eens binnen, laat staan langs een hotel, de munten en de rest. En 10 per jaar is wel gemiddeld.

Met al die ontberingen dit jaar is een nieuwe iphone wel een beetje compensatie. Nu alleen de PS5 nog....

[ Voor 16% gewijzigd door Dennisdn op 20-10-2020 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amilo123
Dennisdn schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:21:
[...]

Die zitten er nog niet eens bij....
kaartje 80x2, 100 taxi/trein zit je al op 260 euro en ben je nog niet eens binnen, laat staan langs een hotel, de munten en de rest. En 10 per jaar is wel gemiddeld.
Aah oke, ja voor meerdere personen en inclusief verblijf gaat het hard ;(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

LuNaTiC schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:31:
[Video: iPhone 12 & 12 Pro UNBOXING]

Vond dit wel een mooie vergelijking qua kleuren blauw onder goede lichtomstandigheden.

Ik wacht wel met kopen tot ik ze eerst in het echt gezien heb, want ik vind het blauwe van de 12 maar niets (wil de mini).

Toch een beetje teleurgesteld, dacht de perfecte vervanger te hebben maar moet dus toch mogelijk met minder tevreden stellen.

Anders toch maar wel een hoesje (overwoog om weer eens hoesloos door het leven te gaan als de reviews over het nieuwe glass ook positief waren).
Hier ook nog steeds niet helemaal overtuigd mbt kleur. Ik dacht echt bij de keynote instant buy in blauw want die Mini moet ik hebben. Nu had ik liever gehad dat die Mini in de prijsrange van de Pro had gezeten met dito kleur maar helaas en na het zien van de eerste reviews bleek dat nog anders :(

Welke kleur ga je anders voor? Een piano lak zwarte vind ik ook 3x niks. De witte met kogelgaten heb ik al spijt van bij de huidige 11Pro icm OCD wat op tilt gaat. Waarom geen dikke mini, waarom moet dat een instapper zijn :/ :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:19
Nou, 7 youtube filmpjes verder en het gaat zo'n prachtige blauwe 12 pro max worden, alleen die transparante case is helemaal kansloos naar mijn idee, die magneten die je ziet..... zeker weten dat Steve dat niet zo had gedaan en wat te denken van het stof wat er na een weekje tussen gaat zitten, dus maar even zien hoe die leren eruit zien en anders even verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
Ligt het aan mij of zijn de randen van de 12 Pro echt glimmend? En dat lijkt me dan ook weer enorm krasgevoelig?

Damn, dit had ik niet verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
GioStyle schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:32:
Ligt het aan mij of zijn de randen van de 12 Pro echt glimmend? En dat lijkt me dan ook weer enorm krasgevoelig?

Klopt. De randen glimmen. Was ook al van tevoren bekend toch?

Er zullen zeker wat krasjes op komen, maar kom op.... het is een gebruiksvoorwerp. Of zijn de sleutels aan je sleutelbos ook krasvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

GioStyle schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:32:

Jep. Glimmender dan glimmend. Zeer benieuwd hoe dat gaat worden...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 Red:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

PdeBie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:34:
[...]

Er zullen zeker wat krasjes op komen, maar kom op.... het is een gebruiksvoorwerp. Of zijn de sleutels aan je sleutelbos ook krasvrij?
Dat is wel de reden waarom ik al sinds de 5S een witte bestel omdat de lak van de 5 sprong. Nu zeer benieuwd hoe de RVS zich gaat houden. Vanaf de X kon je het nog mooi polijsten, maar deze is wel heel shiny.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
PdeBie schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:34:
[...]

Ja, de Pro moet luxe uitstralen. Hartstikke leuk die stalen frame, maar het oogt op het eerste gezicht zo goedkoop...

En ja, sleutels aan mijn sleutelbos zijn ook krasvrij. Mijn sleutelbos met 3 sleutels kan je amper een sleutelbos noemen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmartHomer1993
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-07 18:13
Ik heb de iPhone 12 black besteld in 128 GB uitvoering. Die glimmende randen van de Pro vind ik prachtig, maar ik weet al precies hoe dat eruit ziet na een paar maanden gebruik: hetzelfde als de rand van mijn witte XS Max. Wat ik me wel afvraag is of die zwarte aluminium brushed rand van de 12 black, niet net zo gaat krassen en putten als de iPhone 5 zwart destijds. Ik hoop dat dat hier niet een issue wordt. 8)7

PS: Mijn god wat is die blauwe kleur van de 12 lelijk zeg. :X Weet iemand een video waarbij ze de zwarte 12 unboxen? Ik heb tot nu toe alleen maar blauw/rood/wit gezien.

[ Voor 18% gewijzigd door SmartHomer1993 op 20-10-2020 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

JB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:27:
[...]

Hier ook nog steeds niet helemaal overtuigd mbt kleur. Ik dacht echt bij de keynote instant buy in blauw want die Mini moet ik hebben. Nu had ik liever gehad dat die Mini in de prijsrange van de Pro had gezeten met dito kleur maar helaas en na het zien van de eerste reviews bleek dat nog anders :(

Welke kleur ga je anders voor? Een piano lak zwarte vind ik ook 3x niks. De witte met kogelgaten heb ik al spijt van bij de huidige 11Pro icm OCD wat op tilt gaat. Waarom geen dikke mini, waarom moet dat een instapper zijn :/ :P
Nouja goede vraag; ik had gisteren alvast deze case vooruit besteld: https://buypeel.com/produ...se?variant=32232257421395

Vond ik mooi aansluiten bij de mooie blauwe kleur. Denk dat ik hem dan gewoon meeneem en dan kijken of ik hem op de zwarte en blauwe kleur kan uitproberen.

Mini wordt het sowieso, het formaat is leidend. Dan maar de minst lelijke, al dan niet in combinatie met een case.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
JB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:27:
[...]

Ik snap je punt hoor maar ik dacht wel; de mini is toch best ‘dik’. Hij verschilt maar op een aantal vlakken met een pro.. Verschil is kleiner dan tussen de 11 en de 11 pro. :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

hk12nl schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:40:
[...]

Ik snap je punt hoor maar ik dacht wel; de mini is toch best ‘dik’. Hij verschilt maar op een aantal vlakken met een pro.. Verschil is kleiner dan tussen de 11 en de 11 pro. :)
Ja klopt, het is puur de afwerking IMHO de specs zijn dikke prima. Je ziet nu ook dat de 11Pro amper aangeprezen wordt om aan te schaffen kijkende naar de 12, maar de matte achterkant is veel mooier. Gelukkig stopt iedereen 'm in een case 8)7 :D :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

LuNaTiC schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:40:
[...]

Mini wordt het sowieso, het formaat is leidend. Dan maar de minst lelijke, al dan niet in combinatie met een case.
Dit inderdaad, maar ik heb altijd een naked iPhone gehad dus nu ook en dat maakt de keuze dit keer geen immediate JA tussen de beschikbare kleuren :/ Moet ik dan toch de veilige witte met kogelgaten pakken icm kaal aluminium ipv gokken op een scuffgate?

[ Voor 15% gewijzigd door JB op 20-10-2020 20:49 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

De witte iPhone 12 is de mooiste van het stel in mijn ogen. Super mooi met de zilveren aluminium randen. Die ga ik halen ter vervanging van mijn iPhone X. Nu nog even wachten tot ik kan verlengen, wat over een maand zal kunnen.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Koning-Admiraal schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:48:
De witte iPhone 12 is de mooiste van het stel in mijn ogen. Super mooi met de zilveren aluminium randen. Die ga ik halen ter vervanging van mijn iPhone X. Nu nog even wachten tot ik kan verlengen, wat over een maand zal kunnen.
Jup. Ik vind de witte 12 ook erg mooi. Is m'n nr 2
De klassieke Apple kleur noem ik t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Geert1976 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 20:52:
[...]

Jup. Ik vind de witte 12 ook erg mooi. Is m'n nr 2
De klassieke Apple kleur noem ik t
Staat er ook een "review" online met de witte 12? Even kleur checken :)

Zo is ie wel mooi :D dus dan zou ik de mini weer in blauw kiezen :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q1oQpv8GbVzBpcwm6FPSSExEggc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0NBgZlSLfTgZD49humEpvkN7.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door JB op 20-10-2020 21:05 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
JB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:00:
[...]

Is er ook een "review" online met de witte 12? Even kleur checken :)

Zo is ie wel mooi :D dus dan zou ik de mini weer in blauw kiezen :X

[Afbeelding]
zo dan, op die linker iPhone vallen mijn ogen als eerste (en eigenlijk ook het enige) op die 3 kogelgaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:03
LuNaTiC schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:31:
[Video: iPhone 12 & 12 Pro UNBOXING]

Bizar als je naar de review kijkt van The Verge kijkt en vervolgens deze review van dezelfde blauwe 12 bekijkt. In die van The Verge oogt de blauwe 12 chique door de donkerblauwe gloed in de schemerige setting. Dezelfde telefoon onder normale dagverlichting, zeg maar gerust TL verlichting, in bovenstaande review ziet dezelfde blauwe iPhone 12 plotseling €500 goedkoper uit en doet het uiterlijk voor veel budget China phones onder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Miki schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:08:
[...]

Bizar als je naar de review kijkt van The Verge kijkt en vervolgens deze review van dezelfde blauwe 12 bekijkt. In die van The Verge oogt de blauwe 12 chique door de donkerblauwe gloed in de schemerige setting. Dezelfde telefoon onder normale dagverlichting, zeg maar gerust TL verlichting, in bovenstaande review ziet dezelfde blauwe iPhone 12 plotseling €500 goedkoper uit en doet het uiterlijk voor veel budget China phones onder.
De vraag is nu dus, hoe gaat men het hier vrijdag ervaren. Als ik alleen maar Lego achtige reacties terug lees wordt het een witte mini.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deBennie
JB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:13:
[...]

De vraag is nu dus, hoe gaat men het hier vrijdag ervaren. Als ik alleen maar Lego achtige reacties terug lees wordt het een witte mini.
Ik ga zeker voor de witte mini. Het witte randje rondom maakt de bezel net weer iets minder dik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat 5G op de iPhone 12 nog niet werkt met dual sim, hopelijk komen ze snel met een update om dit te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:16:
Jammer dat 5G op de iPhone 12 nog niet werkt met dual sim, hopelijk komen ze snel met een update om dit te fixen.
Zeker jammer, maar ik mis het niet. De Xr van de zaak blijft mooi thuis tijdens vakanties etc ipv dualsim constructies. Heerlijk gescheiden :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 20:31
Apple zou de bezels van de iphone toch kleiner hebben gemaakt? Zojuist de review gezien van The Verge, maar ik zie nog steeds best brede bezels. Toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

CarbonCopy schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:21:
Apple zou de bezels van de iphone toch kleiner hebben gemaakt? Zojuist de review gezien van The Verge, maar ik zie nog steeds best brede bezels. Toch jammer.
Ik zie ook geen enkel verschil maar waar wordt dit beweerd? In de keynote is er ook geen aandacht aan geschonken.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:21:
[...]

Zeker jammer, maar ik mis het niet. De Xr van de zaak blijft mooi thuis tijdens vakanties etc ipv dualsim constructies. Heerlijk gescheiden :)
Ik gebruik het privé en niet zakelijk, voorlopig maar even door met de 11 pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:23:
[...]

Ik gebruik het privé en niet zakelijk, voorlopig maar even door met de 11 pro.
Ah ja dan is het anders. Ik heb verder geen second love constructies dus geen dual sim nodig :+ :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:21:
[...]

Ik zie het juist echt als een verademing om niet meer 2 telefoons mee te hoeven slepen, 2 batterijen in de gaten houden, terugbellen als ik de zaaktel even niet bij me had, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dennisdn schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:32:
[...]

Ik zie het juist echt als een verademing om niet meer 2 telefoons mee te hoeven slepen, 2 batterijen in de gaten houden, terugbellen als ik de zaaktel even niet bij me had, etc etc.
Ja dat kan ik me prima voorstellen hoor, maar meeslepen doe ik niet. In de auto komen beiden op de carkit binnen. Telefoon blijft in de tas. Op de zaak en thuis is het voornamelijk Teams en indien het weekend toch enige bereikbaarheid vereist, verbind ik het toestel door om geen oproep te missen. Zal voor iedereen anders zijn. Wel mooi dat Apple het na jaren in ieder geval ondersteund. Nu 5G nog :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Dennisdn schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:32:
[...]

Vooral het opladen van 2 toestellen en het dubbel bezet hebben van je zakken is heel vervelend. Liever duo sim inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:34:
[...]

Ja dat kan ik me prima voorstellen hoor, maar meeslepen doe ik niet. In de auto komen beiden op de carkit binnen. Telefoon blijft in de tas. Op de zaak en thuis is het voornamelijk Teams en indien het weekend toch enige bereikbaarheid vereist, verbind ik het toestel door om geen oproep te missen. Zal voor iedereen anders zijn. Wel mooi dat Apple het na jaren in ieder geval ondersteund. Nu 5G nog :+
Heb de zaaktelefoon ook altijd in tas of ergens thuis liggen. Ik heb hem echt puur en alleen om bereikbaar op te zijn, want mailen enzo doe ik wel op mijn eigen daily driver. Maar juist daarom vergeet ik hem vaak en kan ik weer een lijst gaan terugbellen.

Doorschakelen zou perfect zijn. Helaas gaat dat niet bij Tmob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dennisdn schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:42:
[...]

Doorschakelen zou perfect zijn. Helaas gaat dat niet bij Tmob.
Hoezo niet? Ik heb zakelijk ook T-mobile. Geen enkel probleem!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
JB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:22:
[...]

Ik zie ook geen enkel verschil maar waar wordt dit beweerd? In de keynote is er ook geen aandacht aan geschonken.
Op de apple product pagina staat Minder rand, meer scherm. Zo heb ik iig opgevat dat de bezels dunner werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beck
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 19:13
Dit is toch minder mooi...

iPhone 12 and 12 Pro Models in Europe Have Regulatory Symbols Engraved on Side

https://www.macrumors.com...urope-regulatory-symbols/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JB schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:45:
[...]
Hoezo niet? Ik heb zakelijk ook T-mobile. Geen enkel probleem!
Dan heb je mazzel. Google maar op “tmobile doorschakelen probleem” en je komt op eindeloze fora terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:14
Teknix1982 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:50:
[...]

Op de apple product pagina staat Minder rand, meer scherm. Zo heb ik iig opgevat dat de bezels dunner werden.
Ik heb een screenshot op MR voorbij zien komen waarop letterlijk ‘smaller bezels’ stond.
Pagina: 1 ... 12 ... 75 Laatste