Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
posttoast schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:00:
[...]

Haha nou als ik dan een grote broer moet kiezen uit die twee, doe dan maar Apple ;) maar goed, ik snap dat een complete mediaplayer kopen voor drie films misschien wat apart is :P
Eh vendor lock in is toch niet iets waar je blij van moet worden als consument.

Verder ben ik wel jaloers op de 15 euro voor lotr in 4k, maar dat maakt Apple niet een consument vriendelijker bedrijf helaas. Ik zelf heb er toch moeite mee om een bedrijf te steunen wat zo verschrikkelijk anti-consument is.

Als iemand nog weet waar ze voor een mooie prijs te koop zijn (streaming)

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 09-12-2020 09:09 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:02
Postius schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:08:
[...]

Eh vendor lock in is toch niet iets waar je blij van moet worden als consument.

Verder ben ik wel jaloers op de 15 euro voor lotr in 4k, maar dat maakt Apple niet een consument vriendelijker bedrijf helaas. Ik zelf heb er toch moeite mee om een bedrijf te steunen wat zo verschrikkelijk anti-consument is.

Als iemand nog weet waar ze voor een mooie prijs te koop zijn (streaming)
Ik heb het niet over vendor lock in, maar wel over "big brother". Mijn punt is dat ik Apple meer vertrouw als het om mijn privacy gaat dan Google. Maar goed, dit wordt behoorlijk offtopic ;) Punt blijft dat die fysieke filmdragers relatief kneiterduur zijn.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-04 09:50
Worden de hd versies omgezet naar 4k versie op itunes ? En wanneer zullen ze dit doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 882605

De "4k" van iTunes zal vermoedelijk de bitrate hebben van een fullhd bluray...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hazetom
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-03 10:21
Basekid schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:05:
Voor 60 euro is de UHD set van LOTR hier te bestellen:
https://www.jpc.de/jpcng/...ie-trilogie/hnum/10323948

Zelf besteld, lijkt me wel betrouwbaar.

Hier een duidelijke review: van de set: https://arstechnica.com/g...day-we-fight-at-high-res/
Nice, alleen dat "Herre der Ringe" verpest het voor mij helaas. Wel een prima optie als je hier niet zo gevoelig voor bent als ik. Ik zit nog altijd te azen op de Steelbook 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:50
tommy50 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:08:
Worden de hd versies omgezet naar 4k versie op itunes ? En wanneer zullen ze dit doen ?
Vorige week :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Anoniem: 882605 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:19:
Geen idee wat de bitrate is maar het ziet er bij mij enorm veel beter uit dan de BD. En dat is wat telt wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
Is het verschil groot tuusen de itunes versie en de fysieke versie ? Heb ps5 gekocht en zou graag de bluray drive eens testen .

Maar zie staan op de itunes versie dat deze dolby vision geeft wat perfect werkt met mijn oled c9 .

Maar bij de fysieke versie kan ik alleen hdr 10 doen op ps5 omdat deze geen dolby vision ondersteund.
Wat is de beste keuze ??

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wat is nu de chronologische volgorde? sommigen zeggen eerst alle 3 delen van de hobbits en andere eerst LOTR deel 1 en daarna hobbit 1. iemand?
een speler met dolby vision kopen :)

[ Voor 38% gewijzigd door Farabi op 10-12-2020 00:13 ]

• tomvang
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-05-2024
Hamazaki schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:11:
wat is nu de chronologische volgorde? sommigen zeggen eerst alle 3 delen van de hobbits en andere eerst LOTR deel 1 en daarna hobbit 1. iemand?
Het is hetzelfde als Star Wars, de trilogie die eerst uitkwam in cinema (LOTR) speelt zich qua verhaal af na de nieuwere trilogie (Hobbit). Je kan dus zelf kiezen in welke volgorde je de trilogieën bekijkt maar je hoeft binnen één trilogie geen rare sprongen te maken naar een andere film.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:17
Puur op chronologische volgorde lijkt het mij logisch Hobbit 1, 2, 3 en dan Lord of the Rings 1, 2 en tot slot 3.
Maar het is niet dat je iets mist wanneer je eerst Lord of the Rings gaat kijken ofzo...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:15
Toch kun je de link naar sommige verwijzingen naar the hobbit beter begrijpen als je deze reeks als eerste kijkt. Ik heb the lord of the rings een aantal keren bekeken voordat the hobbit uit kwam maar nu ben ik hem nog eens aan het kijken en zie toch dingen uit the hobbit waarbij het voorheen niet echt tot me door drong wat de link precies was.

Ik ga niet spoilen maar degene die beide films achter elkaar hebben gekeken weten vast wel welke details ik bedoel.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hazetom
Persoonlijk vind ik LOTR zó goed en The Hobbit (in vergelijking) zo matig, dat ik mensen altijd aanraad te beginnen met LOTR. En dan de Theatrical Cut, niet de Extended Editions. De films zijn namelijk al lang genoeg en de Extended Editions halen het tempo soms uit de film. Ben je eenmaal fan en krijg je er geen genoeg van, dan zijn de Extended hele leuke extra's :)

• tommy50
Wat ik mij ook afvraag bij de app van apple tv of dit dezelfde kwaliteit geeft dan de apple tv box zelf voor 4k films af te spelen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Gewoon LotR kijken. Hobbit skippen :p

• Dr. Strangelove
tommy50 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:43:
Is het verschil groot tuusen de itunes versie en de fysieke versie ? Heb ps5 gekocht en zou graag de bluray drive eens testen .

Maar zie staan op de itunes versie dat deze dolby vision geeft wat perfect werkt met mijn oled c9 .

Maar bij de fysieke versie kan ik alleen hdr 10 doen op ps5 omdat deze geen dolby vision ondersteund.
Wat is de beste keuze ??
Paar pagina’s terug staat een link naar een comparison van de UHD en streaming versie. Conclusie: Weinig verschil.

DVDB in "LOTR en Hobbit binnenkort op uhd"

[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Strangelove op 10-12-2020 10:22 ]

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-04 15:35
hazetom schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:20:
[...]

Nice, alleen dat "Herre der Ringe" verpest het voor mij helaas. Wel een prima optie als je hier niet zo gevoelig voor bent als ik. Ik zit nog altijd te azen op de Steelbook 😍
Ohja daar had ik nog niet eens over nagedacht. Nouja doosje gaat toch in de lade en gelukkig is er wel gewoon Engelse audio ingebakken.

• Postius
hazetom schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:23:
Persoonlijk vind ik LOTR zó goed en The Hobbit (in vergelijking) zo matig, dat ik mensen altijd aanraad te beginnen met LOTR. En dan de Theatrical Cut, niet de Extended Editions. De films zijn namelijk al lang genoeg en de Extended Editions halen het tempo soms uit de film. Ben je eenmaal fan en krijg je er geen genoeg van, dan zijn de Extended hele leuke extra's :)
Ik kan niemand die ik aardig vind The Hobbit aanraden.

En extended editions of niks. Je mist zo verschrikkelijk veel anders, ik zou mensen juist geen sub par ervaring willen aanbevelen. Als je al bereidt bent om een fantasy trilogie te bekijken dan maakt dat uurtje extra ook niet zoveel uit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik heb de theatrical versions niet meer gezien sinds de bios in 2003. De EE van LotR voelen m.i. niet bloated aan, elke scene draagt bij aan het verhaal en de verdieping van de karakters. Echter als je om een of andere reden geen toegang hebt tot de EEs dan zijn de theatrical cuts nog steeds fantastische films. Met de EE krijg je gewoon een nog rijkere ervaring.

Hoe anders met de Hobbit. Ik heb de films in het filmtopic gereviewed vrij recent en waar ik LotR als geheel een 9,5 zou geven kwam ik bij de Hobbit films niet verder dan 7tjes. Het zijn geen slechte films maar ze zijn wel traag bij wijlen, zeker de EEs, maar vooral de verschrikkelijke CGI irriteerde me. Je kan echt merken aan die films dat de Marvel/DC universe films van de laatste 10 jaar daar invloed gehad hebben. Veel lange actiescenes die wat mij betreft slaapverwekkend zijn omdat je toch al weet hoe ze eindigen. Alledrie die films hebben daar last van. Storytelling en worldbuilding worden naar de achtergrond gedrukt. En dan die verschrikkelijk romance story arc, yuk.

Bij LotR heb je het gevoel naar een dubbel work of art te kijken: Aan de ene kant het verhaal van Tolkien, aan de andere kant de persoonlijk interpretatie van Jackson. The Hobbit is gemaakt om geld te verdienen, een crowd-pleaser. En faalt daarom als kunst.

Sorry voor de multiple edits - Ik denk trouwens nog steeds dat er een betere film schuilt in The Hobbit trilogie. Het acteerwerk is niet zo goed als in LotR maar goed genoeg, zeker van Freeman en McKellen (geen fan van Armitage). Van de pakweg 10 uur trilogie zou je met een hoop knipwerk denk ik een heel redelijke film van 3 uur kunnen maken. Misschien dat ik dat ooit zelf als hobbyproject een keertje ga doen :P

[ Voor 24% gewijzigd door Dr. Strangelove op 10-12-2020 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hazetom
Dr. Strangelove schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:41:
Ik heb de theatrical versions niet meer gezien sinds de bios in 2003. De EE van LotR voelen m.i. niet bloated aan, elke scene draagt bij aan het verhaal en de verdieping van de karakters. Echter als je om een of andere reden geen toegang hebt tot de EEs dan zijn de theatrical cuts nog steeds fantastische films. Met de EE krijg je gewoon een nog rijkere ervaring.

Hoe anders met de Hobbit. Ik heb de films in het filmtopic gereviewed vrij recent en waar ik LotR als geheel een 9,5 zou geven kwam ik bij de Hobbit films niet verder dan 7tjes. Het zijn geen slechte films maar ze zijn wel traag bij wijlen, zeker de EEs, maar vooral de verschrikkelijke CGI irriteerde me. Je kan echt merken aan die films dat de Marvel/DC universe films van de laatste 10 jaar daar invloed gehad hebben. Veel lange actiescenes die wat mij betreft slaapverwekkend zijn omdat je toch al weet hoe ze eindigen. Alledrie die films hebben daar last van. Storytelling en worldbuilding worden naar de achtergrond gedrukt. En dan die verschrikkelijk romance story arc, yuk.

Bij LotR heb je het gevoel naar een dubbel work of art te kijken: Aan de ene kant het verhaal van Tolkien, aan de andere kant de persoonlijk interpretatie van Jackson. The Hobbit is gemaakt om geld te verdienen, een crowd-pleaser. En faalt daarom als kunst.

Sorry voor de multiple edits - Ik denk trouwens nog steeds dat er een betere film schuilt in The Hobbit trilogie. Het acteerwerk is niet zo goed als in LotR maar goed genoeg, zeker van Freeman en McKellen (geen fan van Armitage). Van de pakweg 10 uur trilogie zou je met een hoop knipwerk denk ik een heel redelijke film van 3 uur kunnen maken. Misschien dat ik dat ooit zelf als hobbyproject een keertje ga doen :P
Helemaal met je eens. De EE zijn ook voor mij de enige Editions die ik kijk. Van mij mag het zelfs nóg langer duren. Hoe langer ik in Midden-Aarde 'ben' hoe beter :).

Als ik een complete leek enthousiast wil maken, zou ik echter altijd de Theatrical Cut erin gooien. Eigenlijk puur voor de speelduur. Die is voor veel mensen in mijn omgeving al flink intimiderend. Het grootste gemis vind ik dan in ROTK de scène waarin Saruman sterft. Dat blijft in de Theatricals totaal onbenoemd. Als iemand bereid is om de 20-30 min langer te investeren, zijn de EE zeker beter.

The Hobbit heb ik na de bioscoopviewing nog maar 1 keer gezien. En wat mij betreft ook niet meer. Er had zeker meer ingezeten. Hopelijk (please, please, please) krijgen we met de Amazon-serie wat The Mandalorian voor Star Wars is.

• Postius
Dr. Strangelove schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:41:

Ipv de beroemde Snyder-cut de Dr Strangelove cut!

Wat zijn jullie verwachtingen voor de serie? Enerzijds ben ik erg blij, want meer lotr! Anderzijds ben ik ook ben dat ze een zoveelste commercieel vehikel hebben gevonden om als cashcow te gebruiken. Ben er ook bang voor dat het meer The Hobbit wordt als LOTR, teveel cgi etc.

We zullen het zien, het budget zal in ieder geval torenhoog zijn dus het zal er goed uitzien. Hoop dat dit zich ook vertaald naar degelijk schrijverschap

• tomvang
tommy50 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:26:
Wat ik mij ook afvraag bij de app van apple tv of dit dezelfde kwaliteit geeft dan de apple tv box zelf voor 4k films af te spelen ?
Hangt volledig af van het toestel waarop de app staat. De nieuwe OLED televisies van LG hebben een tijdje geleden bv Dolby Atmos support gekregen voor de Apple TV app maar veel oudere televisies krijgen die niet, andere hebben geen Dolby Vision etc. De iTunes extras zijn bij mijn weten ook enkel te bekijken op de Apple TV box, of eventueel via Airplay van een iOS toestel. Best dus eens op Google info zoeken over de app op jouw toestel.

• tommy50
Ik heb oled c9 en c8 waar de app van apple tv goed op werkt .
In heb dolby vision en atmos via de app

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Postius schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:17:
[...]

Ipv de beroemde Snyder-cut de Dr Strangelove cut!

Wat zijn jullie verwachtingen voor de serie? Enerzijds ben ik erg blij, want meer lotr! Anderzijds ben ik ook ben dat ze een zoveelste commercieel vehikel hebben gevonden om als cashcow te gebruiken. Ben er ook bang voor dat het meer The Hobbit wordt als LOTR, teveel cgi etc.

We zullen het zien, het budget zal in ieder geval torenhoog zijn dus het zal er goed uitzien. Hoop dat dit zich ook vertaald naar degelijk schrijverschap
Tja, een hoog budget is niet noodzakelijk een pré, al zie je bij sommige dure films en series het geld er niet altijd aan af. Als het opgaat aan costume design en production values en goede acteurs is dat in elk geval beter dan dat het aan CGI wordt uitgegeven. GoT was ook duur (voor een TV serie) maar niet zo zeer omdat het vol CGI zat.

Ik heb zelf eerlijk gezegd geen hoge verwachtingen. LotR werkte m.i. omdat het een ontzettend knappe, originele interpretatie was van een boek. LotR werd lang onverfilmbaar geacht en met recht, iedereen had een ander beeld van die wereld in zijn hoofd voor de films er waren en als het visueel gemaakt werd was het nogal standaard middeleeuws geïnspireerde fantasy fare. Jackson's films waren origineel, fris en respectvol naar de boeken maar wisten ook perfect de keuzes te maken tussen wat belangrijk was en wat 'filler' was; ik ben persoonlijk geen fan van de boeken, vind ze vrij langdradig bij wijlen. De films lopen echter als een trein.

Met de serie kunnen ze twee dingen doen: Of ze volgen de visuele trend gezet door LotR, en dan wordt het erg lastig om op zichzelf te staan, of ze proberen een volledig nieuwe interpretatie te doen van Middle Earth, en dan good luck, ik denk dat dat zeer, zeer moeilijk is.

Ik laat me graag verrassen; ik denk dat het zeker een commercieel succes wordt maar betwijfel of het mij persoonlijk zal overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:44
Anoniem: 882605 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:19:
Is iemand de 4k bitrate tegen gekomen? Ik heb wel wat rondgezocht, maar ik ben geen goede comparison tegen gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-04 08:35
assasinbats schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:32:
[...]

Is iemand de 4k bitrate tegen gekomen? Ik heb wel wat rondgezocht, maar ik ben geen goede comparison tegen gekomen.
Op UHD BD zitten die voor het video stuk zo rond de 55 Mbps HEVC voor de 4K SDR/HDR (HDR10) stream. Geen verschil in bitrate volgens mij tussen de extended edition en de bios versie. DV is een extra 1080p stream naast de 4K stream met de frame to frame metadata.

[ Voor 9% gewijzigd door loekf2 op 11-12-2020 13:47 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-04 17:00

Goku33

Ownage!

De LotR UHD Blu-Rays zitten gemiddeld op zo'n 75-80 Mbps aan bitrate. I las hier dat Apple TV gemiddeld op 29 Mbps zit.
Een 2,5 keer zo hoge bitrate zou je toch moeten zien en horen (want ook de Atmos track op streamingdiensten is gecomprimeerd), maar hoe groot het verschil echt is als je de film gewoon beleeft i.p.v. beeld voor beeld gaat analyseren of je een korreltje meer of minder ziet, durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
YouTube: Apple TV 4K iTunes Movies (Dolby Vision HDR) vs 4K Blu-ray

Hier zeggen ze dat het verschil minimaal is van 4k bluray vs streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Hij moest van zijn zetel afkomen om echt verschil te kunnen zien. Dus wanneer je gewoon geniet van de film verwacht ik weinig problemen...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy50
Idd denk ik ook , de meeste mensen zitten toch niet op 1m afstand naar een film te kijken of de film stop te zetten om naar een detail te kijken 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvang
Denk dat het verschil tussen streaming en UHD Bluray vooral in het geluid te horen is, als je een behoorlijke surroundinstallatie hebt die Atmos ondersteunt is het een beetje zonde om die niet ten volle te benutten. Geluid is een zeker even groot deel van de filmbeleving als het beeld, vind ik. Het verschil in bitrate qua beeld zal je vooral zien in scenes met veel snelle bewegingen, ontploffingen etc. That being said, als Apple inderdaad streamt aan 29 Mbps is dat al het dubbele van Netflix dus zeker niet slecht qua streaming.

[ Voor 13% gewijzigd door tomvang op 11-12-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
tomvang schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:32:
Denk dat het verschil tussen streaming en UHD Bluray vooral in het geluid te horen is, als je een behoorlijke surroundinstallatie hebt die Atmos ondersteunt is het een beetje zonde om die niet ten volle te benutten. Geluid is een zeker even groot deel van de filmbeleving als het beeld, vind ik. Het verschil in bitrate qua beeld zal je vooral zien in scenes met veel snelle bewegingen, ontploffingen etc. That being said, als Apple inderdaad streamt aan 29 Mbps is dat al het dubbele van Netflix dus zeker niet slecht qua streaming.
De vraag is alleen of je dat hoort. Ik heb nog nooit bij een film gedacht "he dit is DTS, of daarnet keek ik er een met Dolby". Of mensen het verschil horen tussen Atmos over Dolby Digital+ ten opzichte van Atmos over Dolby TrueHD weet ik dan ook niet. Misschien valt lossy vs lossless op, misschien ook niet. Het is ook een stukje gevoel natuurlijk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
Jorgen schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 03:31:
[...]

De vraag is alleen of je dat hoort. Ik heb nog nooit bij een film gedacht "he dit is DTS, of daarnet keek ik er een met Dolby". Of mensen het verschil horen tussen Atmos over Dolby Digital+ ten opzichte van Atmos over Dolby TrueHD weet ik dan ook niet. Misschien valt lossy vs lossless op, misschien ook niet. Het is ook een stukje gevoel natuurlijk.
Wellicht dat ook het idee dat je het best mogelijke voorgeschoteld krijgt, los van of je verschil kan horen, rust geeft. Ik heb weliswaar niet de beste luidsprekers etc. Ter wereld maar ook ik wil daar wel het meeste uithalen van wat erin zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Topicstarter
Thalaron schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 04:41:
[...]

Wellicht dat ook het idee dat je het best mogelijke voorgeschoteld krijgt, los van of je verschil kan horen, rust geeft. Ik heb weliswaar niet de beste luidsprekers etc. Ter wereld maar ik wil daar wel het meeste uithalen van wat erin zit.
Dat ook natuurlijk. Ik heb vast ook niet de beste, maar wel heel fijne.
Daarom ben ik ook voor Netflix gegaan in 4K zodat ik tenminste het beste beeld en geluid heb wat ik kan streamen. Films koop ik niet vaak meer, maar als ik ze koop ook alleen in UHD of als de prijs te veel uitmaakt in Blu-ray

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18-09-2024

Cks

Ik vroeg me af of iemand hier mij kon helpen. Is onderstaande de 4k extended versie met dolby atmos van lord of the rings. Bij bol zelf konden ze me ook niet echt verder helpen. Dus misschien hier meer geluk.

https://www.bol.com/nl/p/...errer=socialshare_pdp_www

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Cks schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 19:35:
Ik vroeg me af of iemand hier mij kon helpen. Is onderstaande de 4k extended versie met dolby atmos van lord of the rings. Bij bol zelf konden ze me ook niet echt verder helpen. Dus misschien hier meer geluk.

https://www.bol.com/nl/p/...errer=socialshare_pdp_www
Dan zal je toch op de tekst moeten afgaan, de cover is duidelijk van de dvd versie. Tegen de tijd dat ie beschikbaar is (31 maart!) zal het ongetwijfeld duidelijker zijn :D . Misschien staat hierin ergens al meer info: https://allesoverfilm.nl/...Anniversary-Collection-4k

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 16-12-2020 00:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-04 23:09
Jorgen schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 03:31:
[...]

Zelf merk ik DD5.1 vs DD True HD 5.1 wel. Stuk dynamischer die laatste. Maar goed, het verschil in compressie is dan ook een factor 50 tot 100! Ben zelf niet zo gecharmeerd van Dolby Atmos die over DD5.1+ meeloopt, maar goed het is niet altijd een keuze.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik las dat de animaties zijn aangepast bij LOTR. is dat ook de hobbits het geval? zo ja, waar precies? heeft iemand een bron waar ik erover kan lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hazetom
De Steelbok set van LOTR is weer te bestellen bij Bol :) Direct gedaan:
https://www.bol.com/nl/p/...trilogy/9300000013843534/

Levertijd: 3 tot 4 weken, maar die neem ik voor lief!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomvang
Hamazaki schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 23:35:
ik las dat de animaties zijn aangepast bij LOTR. is dat ook de hobbits het geval? zo ja, waar precies? heeft iemand een bron waar ik erover kan lezen?
Normaal gezien zijn er geen animaties aangepast. Peter Jackson legt het zelf uit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:15
Net Fellowship of the Ring EE uitgekeken en wat een genot zeg. Superscherp, veel meer details om te te zien en dat maakt het extra leuk om het opnieuw te bekijken. Knap gedaan van ze.

Alleen in het begin dacht ik wat schokt het enorm bij snelle bewegingen maar ik speel dit vanaf de PlayStation 5 en die stond nog in game modus (LG CX) en dat is niet zo handig bij films. Had dat een beetje laat door haha. Vervolgens geschakeld naar cinema mode en toen ervan genoten.

[ Voor 4% gewijzigd door D. Ninjai op 19-12-2020 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
D. Ninjai schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 22:57:
Net Fellowship of the Ring EE uitgekeken en wat een genot zeg. Superscherp, veel meer details om te te zien en dat maakt het extra leuk om het opnieuw te bekijken. Knap gedaan van ze.

Alleen in het begin dacht ik wat schokt het enorm bij snelle bewegingen maar ik speel dit vanaf de PlayStation 5 en die stond nog in game modus (LG CX) en dat is niet zo handig bij films. Had dat een beetje laat door haha. Vervolgens geschakeld naar cinema mode en toen ervan genoten.
je hebt toch geen gamemodus met dolby vision?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:15
Hamazaki schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 23:56:
[...]

je hebt toch geen gamemodus met dolby vision?
De PS5 ondersteunt geen Dolby Vision dus wellicht daarom dat het kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:14

Hier een duidelijke review: van de set: https://arstechnica.com/g...day-we-fight-at-high-res/
ff een vraagje @Basekid heb je de spullen al binnen van deze winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
bie100 schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:08:
[...]

ff een vraagje @Basekid heb je de spullen al binnen van deze winkel?
Nope, wel email dat het 17dec is verstuurd. Ik maak me nog niet erg zorgen, alle pakketjes duren lang momenteel in mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Basekid schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:03:
[...]

Nope, wel email dat het 17dec is verstuurd. Ik maak me nog niet erg zorgen, alle pakketjes duren lang momenteel in mijn ervaring.
oké mijn vrouw heeft daar wat besteld en die wacht er ook nog op

11 december geloof ik vandaar mijn vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Laatst online: 22-04 10:35

Bedankt, ik heb hem ook besteld :) website bestaat al langer en zag er betrouwbaar uit, en vind het niet erg om even te wachten.

Ik vroeg mij alleen af of The Hobbit het waard is om UHD te bekijken t.o.v. de Full-HD versie ?

[ Voor 3% gewijzigd door PEBKAC op 21-12-2020 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
PEBKAC schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:39:
[...]

Bedankt, ik heb hem ook besteld :) website bestaat al langer en zag er betrouwbaar uit, en vind het niet erg om even te wachten.

Ik vroeg mij alleen af of The Hobbit het waard is om UHD te bekijken t.o.v. de Full-HD versie ?
Net klaar met alle delen van the hobbits. In principe kan je er vanuit gaan dat elke 2160P+dolby vision een grote stap is.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 21-12-2020 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
[...]

had ze ff een mail gestuurd kon nog wel een maand duren voor dat het binnen zou zijn misschien ook handig voor de mensen die daar willen bestellen en het snel in huis willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
Hamazaki schreef op maandag 21 december 2020 @ 21:34:
[...]

Net klaar met alle delen van the hobbits. In principe kan je er vanuit gaan dat elke 2160P+dolby vision een grote stap is.
Top, dan ga ik die ook bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
misschien een interessant weetje voor de freaks:

heb de 3 hobbits afgekeken. de bitrate zat tussen de 50-60mbps (momentopnames). toen ik aan de LOTR deel 1 begon zag ik de bitrate stijgen tot 91mbps. gemiddeld zit het op het 70-80mbps.

ik weet niet waarom de hobbits lager uitvallen, misschien omdat er meer CGI in zit? ben geen expert op dit gebied.

[ Voor 19% gewijzigd door Farabi op 23-12-2020 22:51 ]

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-04 16:43
Op Amazon Prime krijgt LOTR trilogie het label HDR mee, echter als je de films start wordt hij niet 4K afgespeeld (op mijn Samsung Q9fn).

Zowel op tv app als via telefoon geprobeerd. Is de film alleen 4K wanneer je hem koopt/huurt?

Xbox Live: Chabio | PSN: ChabioPS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Postius
Chabio schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:10:
Op Amazon Prime krijgt LOTR trilogie het label HDR mee, echter als je de films start wordt hij niet 4K afgespeeld (op mijn Samsung Q9fn).

Zowel op tv app als via telefoon geprobeerd. Is de film alleen 4K wanneer je hem koopt/huurt?
Voor zover k weet hebben alleen de Microsoft store en AppleTV lotr 4k versies.

Prime staat overal te pas en onpas 4k/uhd bij, ook als er niks van klopt

Ik heb zelf de two towers op de microsoft store gekocht zodat ik deze vanavond kan streamen, even getest en dit was zeker wel 4k.

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-04 16:43
Inmiddels ook maar via Apple TV gehuurd. Dat was idd wel een 4K stream en goede kwaliteit (ook qua geluid mix).

Xbox Live: Chabio | PSN: ChabioPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
lotr 2 ziet er stuk scherper uit dan 1. de aftiteling van deel 1 duurde maar lieftst 27 minuten. en ik maar denken dat ik nog een half uur had te gaan :P

[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 01-01-2021 15:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postius
Gister de eerste twee uur van tTT gekeken. Ik ben onder de indruk van het niveau van 4k. Het voegt wel erg veel toe moet ik zeggen. Natuurshots en belichting valt me ook erg op met name het tweede. Wel is een gevolg dat je nu soms wat beter ziet wanneer er een set is gebruikt. Dit had ik bij de oudere versies minder maar het stoort me nauwelijks tegenover het gewin aan details wat je ziet. Vooral de wapenuitrustingen van iedereen zien er echt fantastisch uit, ga vanavond verder. Kan niet wachten op de battle van helms deep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
[...]

maak me nog steeds geen zorgen hoor maar als de meuk die ik in China bestel eerder binnen is als deze meuk wordt ik wel lacherig _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
bie100 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:30:
[...]

maak me nog steeds geen zorgen hoor maar als de meuk die ik in China bestel eerder binnen is als deze meuk wordt ik wel lacherig _O-
Heb het idee dat het halve Europese postnetwerk platligt. Heb mijn Etsy order van 9dec ook pas gisteren gekregen.... (kwam uit Oekraine)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-04 21:16
Misschien al bekend maar de 4K LOTR delen staan ook op Google Play voor €8.99
Voor mensen die de blu-ray te duur vinden en geen Itunes hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Basekid schreef op maandag 4 januari 2021 @ 20:01:
[...]

Heb het idee dat het halve Europese postnetwerk platligt. Heb mijn Etsy order van 9dec ook pas gisteren gekregen.... (kwam uit Oekraine)
tja Oekraïne we hebben het met deze winkel over Duitsland dat moet toch wel te doen zijn binnen een maand in mijn beleving

mijn gevoel is dat ze het niet op voorraad hebben of te goedkoop verkopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
@bie100 @Basekid Is jullie bestelling van jpc.de al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
PEBKAC schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:52:
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
PEBKAC schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:52:
nee helaas niet.. heb ze gistermiddag een berichtje gestuurd of ze meer konden vertellen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
Basekid schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:07:
[...]

nee helaas niet.. heb ze gistermiddag een berichtje gestuurd of ze meer konden vertellen
had ze voor de kerst nog een mail gestuurt @Basekid dit was het antwoord

Guten Tag,

vielen Dank für Ihre E-Mail.

Es tut mir Leid, dass die Lieferung noch nicht bei Ihnen angekommen ist.
Gerade aus den Niederlanden kommen hier viele ähnliche Anfragen an.

In diesem Jahr ist die Situation wirklich eine besondere.

Einerseits gehen bei uns seit einigen Monaten fast doppelt so viele Bestellungen ein wie sonst - das wird in allen Versandhäusern so sein.

Zur doppelten Menge an diesen Paketen kommen für DHL und die Post noch eine Vielzahl privater Sendungen, weil die Menschen sich nicht besuchen dürfen.

DHL bittet für inländische Pakete darum, sie erst zu kontaktieren, wenn die Sendung nach zwei Wochen noch nicht da ist. Für Sendung ins Ausland gilt die doppelte Zeit.

Ich würde sie daher bitten, noch etwas zu warten. Ganz sicher wird Ihre Bestellung noch ankommen.

Bei weiteren Fragen helfe ich Ihnen selbstverständlich gern.

Mit freundlichem Gruß
Sandra Reiter
Beraterin Kundenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
Thanks, ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen, het is een degelijke webwinkel :) Ik heb nu The Hobbit 4K extended besteld op Amazon, die is er morgen al 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
PEBKAC schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:07:
Thanks, ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen, het is een degelijke webwinkel :) Ik heb nu The Hobbit 4K extended besteld op Amazon, die is er morgen al 8)7
ik heb er eigenlijk helemaal geen vertrouwen in eerlijk gezegd _O- maar goed we wachten af wat kunnen we meer doen dan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
bie100 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:15:
[...]

ik heb er eigenlijk helemaal geen vertrouwen in eerlijk gezegd _O- maar goed we wachten af wat kunnen we meer doen dan dat :)
Jij had die van jou 8 december besteld?

Ik heb ze ook maar even een mail gestuurd, mijne is pas 28 december verstuurd, maar ik heb verder niks van een Track&Trace code ontvangen.

[ Voor 4% gewijzigd door PEBKAC op 06-01-2021 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
PEBKAC schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 21:25:
[...]

Jij had die van jou 8 december besteld?

Ik heb ze ook maar even een mail gestuurd, mijne is pas 28 december verstuurd, maar ik heb verder niks van een Track&Trace code ontvangen.
nou niet ik maar mijn vrouw ( was wel een cadeau voor mij :) ) ze had op 11 december bestelt en 14 december was het volgens hun verstuurt

Track&Trace heb ik ook nooit gehad alleen een mail dat het verstuurd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
bie100 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 22:15:
[...]

nou niet ik maar mijn vrouw ( was wel een cadeau voor mij :) ) ze had op 11 december bestelt en 14 december was het volgens hun verstuurt

Track&Trace heb ik ook nooit gehad alleen een mail dat het verstuurd is
Dat is normaal, track&trace komt van vervoerder pas als die het heeft verwerkt is er een track en trace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Postius schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:54:
[...]

Dat is normaal, track&trace komt van vervoerder pas als die het heeft verwerkt is er een track en trace
snap ik :) maar het duurt al een bijna maand dus mijn vermoeden is dat het bedrijf gewoon niks verstuurd heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
bie100 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:56:
[...]

snap ik :) maar het duurt al een bijna maand dus mijn vermoeden is dat het bedrijf gewoon niks verstuurd heeft
Het is inderdaad een raar verhaal... maar het lijken mij toch echt geen oplichters? Ik heb via PayPal betaald, dus mocht het niks worden krijg ik mijn geld terug.

Vanaf 15 januari zijn ze weer te koop op Amazon voor €60, dan bestel ik hem daar wel mocht ik hem nog niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
PEBKAC schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:31:
[...]

Het is inderdaad een raar verhaal... maar het lijken mij toch echt geen oplichters? Ik heb via PayPal betaald, dus mocht het niks worden krijg ik mijn geld terug.

Vanaf 15 januari zijn ze weer te koop op Amazon voor €60, dan bestel ik hem daar wel mocht ik hem nog niet hebben.
zeg ook niet dat het oplichters zijn al zijn de reviews niet altijd positief over dit bedrijf

maar als je een mail krijgt dat het verstuurd is ga je er van uit dat het ook gebeurd is en er is ook via PayPal betaald dus wacht nog een weekje dan ga ik mijn poen ook terughalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
bie100 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:37:
[...]

zeg ook niet dat het oplichters zijn al zijn de reviews niet altijd positief over dit bedrijf

maar als je een mail krijgt dat het verstuurd is ga je er van uit dat het ook gebeurd is en er is ook via PayPal betaald dus wacht nog een weekje dan ga ik mijn poen ook terughalen
Nee dat klopt, de reviews zijn inderdaad erg wisselend. Blijkbaar hebben ze hun zaakjes niet helemaal voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
bie100 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:37:
[...]

Nouja als ik mag inhaken, een bedrijf geeft zijn pakketjes mee aan de vervoerder. De vervoerder brengt deze naar een sorteer centra.

Het kan best zijn dat het bedrijf het pakketje heeft meegegeven maar dat de vervoerder hem kwijt is geraakt. Punt is hier heb je als consument geen zicht op en zeker als een shop dan gemengde reviews heeft (al geven mensen tegenwoordig wel snel een negatieve review).

Tussen het afgeven aan de vervoerder en het daadwerkelijk verscheept worden kan nog erg veel mis gaan. En meestal is er op dit stuk traject 0,0 controle (in mijn ervaring).

In mijn ervaring werkt bellen vaak goed, en anders gewoon zeggen ik wil binnen X termijn (wel redelijk) mijn pakket hebben anders annuleer ik de bestelling.

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 07-01-2021 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Postius schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:49:
[...]

Nouja als ik mag inhaken, een bedrijf geeft zijn pakketjes mee aan de vervoerder. De vervoerder brengt deze naar een sorteer centra.

Het kan best zijn dat het bedrijf het pakketje heeft meegegeven maar dat de vervoerder hem kwijt is geraakt. Punt is hier heb je als consument geen zicht op en zeker als een shop dan gemengde reviews heeft (al geven mensen tegenwoordig wel snel een negatieve review).

Tussen het afgeven aan de vervoerder en het daadwerkelijk verscheept worden kan nog erg veel mis gaan. En meestal is er op dit stuk traject 0,0 controle (in mijn ervaring).

In mijn ervaring werkt bellen vaak goed, en anders gewoon zeggen ik wil binnen X termijn (wel redelijk) mijn pakket hebben anders annuleer ik de bestelling.
tuurlijk mag je er op inhaken :) maar het gaat niet alleen om mijn bestelling als dat wel zo was geweest dan is het toeval of pech

er zijn meer mensen die wachten al een maand of meer op hun bestelling dan heb ik het niet meer over toeval of pech dan is het structureel

maar goed zo als ik al zei ik wacht wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik heb een hoop 4k uhd's gezien tot nu toe van de oude tijd. en ik moet zeggen dat deze delen toch wel beter konden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenzelRossum
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 02-10-2023
Die van mij is 28 december verzonden "Ohne Sendungsnummer". Zal nog wel even duren dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
@Basekid @PEBKAC

heb ze vrijdag een mail gestuurd wacht nog 1 week daarna ga ik mijn geld terug halen via paypal

tot mijn verbazing hebben ze het vandaag terug gestort koop het wel ergens anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBKAC
bie100 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:02:
@Basekid @PEBKAC

heb ze vrijdag een mail gestuurd wacht nog 1 week daarna ga ik mijn geld terug halen via paypal

tot mijn verbazing hebben ze het vandaag terug gestort koop het wel ergens anders
Pfff... Bizar zeg... Rare manier van zaken doen.

Ik ga ook een refund aanvragen via PayPal. Heb nu via Amazon besteld, dat zal een stuk sneller gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
PEBKAC schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:24:
[...]

dat zal een stuk sneller gaan :)
niet alleen sneller maar je weet dan ook dat je ze krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Sorry dat het z'n vage club/verzending is... Zal. Voortaan beter advies geven 👍 hopelijk...

Heb zelf via CC gedaan en de winkel heeft gevraagd tot de 15e te wachten, dan kunnen ze een onderzoek instellen... Denk dat ik de 15e maar gewoon mail dat ik geen vervanging hoef maar mn geld terug wil.

[ Voor 52% gewijzigd door Basekid op 11-01-2021 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
PEBKAC schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:24:
[...]

Pfff... Bizar zeg... Rare manier van zaken doen.

Ik ga ook een refund aanvragen via PayPal. Heb nu via Amazon besteld, dat zal een stuk sneller gaan :)
Hoe heb je het via Amazon kunnen bestellen? Ze zijn niet op voorraad en de bestelknop is daarom ook uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
DutchKel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:44:
[...]

Hoe heb je het via Amazon kunnen bestellen? Ze zijn niet op voorraad en de bestelknop is daarom ook uitgeschakeld.
https://www.amazon.de/-/e...=lord+%2Caps%2C346&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
AH ja de Duitse versie is inderdaad wel zo te bestellen. Echter voor dit bedrag wil ik wel een Engelse/Nederlandse versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Basekid schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:43:
Sorry dat het z'n vage club/verzending is... Zal. Voortaan beter advies geven 👍 hopelijk...
is niet jouw fout :)

ik heb de Theatrical and Extended Edition Trilogy besteld bij zavvi LOTR dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
DutchKel schreef op maandag 11 januari 2021 @ 18:50:
[...]

AH ja de Duitse versie is inderdaad wel zo te bestellen. Echter voor dit bedrag wil ik wel een Engelse/Nederlandse versie.
Audio en Subs zijn gewoon in het Engels (volgens mij).

Edit : je bedoelt Engels met Nederlandse ondertiteling 8)7 Tja, dan moet je inderdaad nog even wachten helaas (op Amazon).

[ Voor 16% gewijzigd door PEBKAC op 11-01-2021 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
PEBKAC schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:09:
[...]

Edit : je bedoelt Engels met nederlandse ondertiteling 8)7 Tja, dan moet je inderdaad nog even wachten helaas.
bij zavvi gewoon nl subs wel duurder 74 pleuro nog wat met een kortingscode

https://www.zavvi.nl/blu-...d0%3D&sendTime=1610387271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBKAC
bie100 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 19:27:
[...]

bij zavvi gewoon nl subs wel duurder 74 pleuro nog wat met een kortingscode

https://www.zavvi.nl/blu-...d0%3D&sendTime=1610387271
Voor mij maakt Nederlandse of Engelse ondertiteling weinig uit, als het prijs verschil minder groot was (alhoewel €74 valt nog mee) dan had ik hem met Nederlandse ondertiteling besteld.
Wanneer krijg je die van Zavvi binnen?

@Basekid Geeft niks dat je wat ''verkeerds'' hebt aangeraden, we zijn allemaal mensen. Het zijn gelukkig geen oplichters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
PEBKAC schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:15:
[...]

Wanneer krijg je die van Zavvi binnen?
duurt vaak een dag of 10 maar goed heb de tijd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
haha krijg net een mail uit Duitsland als de box als nog binnen komt ik dat dan eerlijk moet zijn dat die binnen is gekomen

jaja of die nog binnen komt _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PEBKAC
@Basekid @bie100 @WenzelRossum Die van mij is toch binnen gekomen van jpc.de 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
PEBKAC schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:51:
@Basekid @bie100 @WenzelRossum Die van mij is toch binnen gekomen van jpc.de 8)7
nou kijk mooi toch :) met post nl?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basekid
Nice! Op welke dag is die van jou verzonden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Hier idem, net in de brievenbus, via DHL. :) Besteld op 24-12, verzonden op 28-12.
* Bra-Jo weekend volgeboekt _o_

Nomen nescio

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WenzelRossum
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 02-10-2023
Die van mij is ook binnen, vandaag in de post 😁😁😁😁 HERR DER RINGE VERDAMMT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PEBKAC
@bie100 Nee DHL, het blijven Duitsers ;)

@Basekid op 28-12 is die van mij verzonden.

@WenzelRossum veel plezier met kijken!

Ik moet eerst nog een Playstation 5 zien te scoren om ze af te spelen :+ anders toch maar even tijdelijk een UHD Blu-Ray speler aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Pfff ik een volle week eerder, maar helaas nog niks dus. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tdYsAqcv05iQxT3YlQKn7jQRSLM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X40bnyNXJYgE5H5rzKzzl99r.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Basekid schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:43:
Pfff ik een volle week eerder, maar helaas nog niks dus. [Afbeelding]
ik nog een week eerder >:) maar goed heb de poen terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04 21:49
Is de nieuwe 4K versie SDR of HDR gemasterd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postius
WenzelRossum schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:59:
Die van mij is ook binnen, vandaag in de post 😁😁😁😁 HERR DER RINGE VERDAMMT
Is ie ook duits nagesynchroniseerd? :9

DU SOLLT NICHT PASSIEREN! :P

Pagina: 1 2 3 Laatste