Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 14:51
xminator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:38:
[...]

Er is weinig vraag naar een xbox, dus redelijk normaal.

Overigens net eentje besteld, kan ik even nadenken of ik de ps5 hou of overstap naar xbox.
Hier precies hetzelfde. Ik ook net de Xbox besteld, maar nog geen pre order kunnen plaatsen voor ps5. Misschien dat ik ook overstap naar Xbox.. twijfel twijfel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Ephemeral Blood schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:11:
[...]

Idem hier... verwacht het vandaag ook niet meer eigenlijk, zal wel volgende week ergens worden
Hier ook nog niets terug.
Wil bijna meester visser bellen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie20XX
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 14:07
Hamazaki schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:35:
Heb net gebeld met medewerker bol. Hij zegt als er 9dec. Staat dan krijg je hem sowieso. We zullen zien.
Zou hier niet teveel waarde aan hechten. Stond bij mij dat het 10 nov bezorgd zou worden en hem em nog steeds niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Odie20XX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:42:
[...]

Zou hier niet teveel waarde aan hechten. Stond bij mij dat het 10 nov bezorgd zou worden en hem em nog steeds niet :'(
Bij mij stond 10 november en wel netjes bezorgd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:26
Ook direct na de mail van bol een pre-order kunnen doen.
Gewoon met de bol app zonder fout meldingen.
Ben benieuwd!

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:09
Ik heb bijna altijd een Playstation gehad, maar twijfel serieus om over te stappen op de Xbox. Grootste nadeel vind ik dat mijn vrienden allemaal een Playstation hebben... En je makkelijk digitale game aankopen kunt delen met je vrienden, en zo dus de aankoop kunt delen. Hoe zit dit met Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogierr
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-09-2024
Odie20XX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:42:
[...]

Ik wou net zeggen, ik zou er ook niet vanuit gaan. Plus volgens mij hebben ze nog een aardige lijst met oude pre-orders die men weg moet werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 09:18
Sjuuls92 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:41:
[...]

Hier precies hetzelfde. Ik ook net de Xbox besteld, maar nog geen pre order kunnen plaatsen voor ps5. Misschien dat ik ook overstap naar Xbox.. twijfel twijfel..
Ik ga zelf voor beiden, alleen de Playstation 5 zal pas over een paar maanden volgen.
Heb nu nog een One X en een PS4 Pro liggen, maar die gaan naar mijn neefjes en nichtjes :) (Om mijn favoriete oom status nog een beetje meer te verstevigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 26-09 17:07
Beide zijn gewoon goede consoles het is gamepass wat mij nu naar xbox het meeste trekt, beide nauwelijks nieuwe games op dit moment dus dat maakt ook niks uit nu. Voor mij is het altijd GT vs Forza geweest en als game trek ik meer naar Forza die nu lijkt helemaal nieuw wordt waar GT7 meer een evolutie lijkt te worden. Plus Horizon wat ik op zijn tijd leuk vind wat gewoon niet vergelijkbaar op PS is te krijgen.

Heb ook voor het eerst nu een vriend die net als ik altijd op Playstation speelde naar de XBOX gekregen die hopelijk dan ook met mij kan gaan spelen vooralsnog zit ik nu alleen op de Series X te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:32
dehardstyler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:39:
[...]

Ik denk dat de Coolblue website het niet met je eens is. :P
Mensen zijn in dat opzicht raar soms. De series s was daar ook snel uitverkocht (terwijl je probleemloos via bol.com maanden kon bestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00d
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-08 12:44
Heb zelf ook bij bol.com een preorder geplaatst, maar ik moet wel toegeven dat ik het vreemd vind dat de pre-order nu al een tijdje open staat bij bol.com.

Of de vraag is toch laag, of bol.com heeft straks ineens ontzettend veel Series X'en, of ze gaan niet op tijd leveren maar wel weer geld binnenharken.

Dit vooral omdat hiervoor alle xbox'en instant waren uitverkocht

[ Voor 9% gewijzigd door m00d op 13-11-2020 09:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JWFpeters
Series S in Mediamakt Den Bosch gister waar ik tegen beter weten in naar een Series X aan het zoeken was 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BlifbUHscOq-gmptiE0WBuYZw9I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u11wQLW4oh7rlNMAAvzmQrVV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:48

TheVMaster

Moderator WOS
bsmpower schreef op Friday 13 November 2020 @ 09:43:
Ik heb bijna altijd een Playstation gehad, maar twijfel serieus om over te stappen op de Xbox. Grootste nadeel vind ik dat mijn vrienden allemaal een Playstation hebben... En je makkelijk digitale game aankopen kunt delen met je vrienden, en zo dus de aankoop kunt delen. Hoe zit dit met Xbox?
Dat kan ook op de Xbox, geen idee of dat op een vergelijkbare manier gaat als op de PS5 maar het kan. Spelen die vrienden ook multi-platform games zoals Warzone, Fortnite etc? Dan kun je vast wel crossplatform tegen ze gamen. Ik weet dat Warzone het ondersteund, Fortnite speel ik zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Gunner schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:40:
[...]

Die indruk heb ik deze week niet in dit topic gehad maar goed :+
Als je naar de preorder gegevens van bijv MM keek zag je ook al dat er vrij weinig vraag naar is (vergeleken met ps5 orders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

xminator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:47:
[...]

Als je naar de preorder gegevens van bijv MM keek zag je ook al dat er vrij weinig vraag naar is (vergeleken met ps5 orders).
Ik sprak inderdaad iemand bij MM en die zei ook dat er meer vraag was naar PS5.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1sDudeness
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-09 23:55
VanRoyal schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:41:
Wat betreft de verdwenen BCC bestellingen:

[...]

Beetje jammer dat die wél al daadwerkelijk is gecharged op de creditcard, maar die laat ik toch nog maar héél even staan....
Vaag verhaal dit zeg. Beetje bijzonder dat ik niet mijn reeds betaalde €500 kostende XBOX kan tracken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Gunner schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:47:
[...]

Het gaat om een veelvoud populairder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
m00d schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:45:
Heb zelf ook bij bol.com een preorder geplaatst, maar ik moet wel toegeven dat ik het vreemd vind dat de pre-order nu al een tijdje open staat bij bol.com.

Of de vraag is toch laag, of bol.com heeft straks ineens ontzettend veel Series X'en, of ze gaan niet op tijd leveren maar wel weer geld binnenharken.

Dit vooral omdat hiervoor alle xbox'en instant waren uitverkocht
Dat heeft te maken met het systeem dat een x aantal bestellingen aan neemt. Niet alles komt door wanneer mensen klikken dus op moment dat de boel aan het verwerken is wordt het aantal bijwerkt en kan er weer even besteld worden. En aangezien mensen klikken als idioten heeft de site het al moeilijk zat en respect dat ie nog steeds omhoog staat. Op deze manier duurt het langer en kunnen ze gereguleerd orders aannemen. Denk ik......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Overigens meteen een controller bijbesteld met 12 korting via bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

NotSoSteady schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:48:
[...]

Het gaat om een veelvoud populairder.
Ik geloof je, al dacht ik altijd dat het wel 50/50 was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:15
just88just schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:36:
Bij mij staat er nu bij Amazon.nl wordt morgen bezorgd om 20h. Heb geen track & trace ontvangen..
Ja, bij mij ook!

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Radio Decibel draait nu toevallig een liedje die m'n gemoedstoestand aardig omschrijft

oOo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
xminator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:48:
Overigens meteen een controller bijbesteld met 12 korting via bol
Via een code?

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 21:47
Nee wordt in het mandje direct verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
xminator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:38:
[...]

Er is weinig vraag naar een xbox, dus redelijk normaal.
Haha ja is ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
WidgetTWW schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:53:
[...]

Nee wordt in het mandje direct verrekend.
Wel alleen de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Gunner schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:47:
[...]

Volgens mij stonden het aantal reserveringen online en ik zag dat er voor de xsx 30 reserveringen was in een store en in dezelfde store 250 oid voor ps5.

Vergeten jullie niet bij bol om meteen een controller erbij te nemen. Dan krijg je 12 euro korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel19871
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-01-2021
Eindelijk! Net besteld bij bol voor 9 december. 😁

Ik heb ook nog een bestelling bij de Poolse MS echter geen bevestiging alleen een reservering van 0 euro op mijn cc.

Doorlaten gaan of ff bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

xminator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:55:
[...]
Volgens mij stonden het aantal reserveringen online en ik zag dat er voor de xsx 30 reserveringen was in een store en in dezelfde store 250 oid voor ps5.
Vergeet niet dat de XSX een (blijkbaar) voor grotere voorraad had, en ook bij Microsoft zelf te bestellen was. Daar hebben er ook veel een Xbox besteld. Bij Sony is dat niet mogelijk.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

just88just schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:36:
Bij mij staat er nu bij Amazon.nl wordt morgen bezorgd om 20h. Heb geen track & trace ontvangen..
Ben je al een stap verder, heb al wel een T&T van expension card, die komt morgen zeker weten, maar nog geen update rond m'n xbox :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:59:
[...]

Ben je al een stap verder, heb al wel een T&T van expension card, die komt morgen zeker weten, maar nog geen update rond m'n xbox :(
Ook niet als je op "Traceren" drukt? Daarboven is de titel aangepast bij mij. Verder is het nergens zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

rmathijssen schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:01:
[...]

Ook niet als je op "Traceren" drukt? Daarboven is de titel aangepast bij mij. Verder is het nergens zichtbaar.
Nee, hier nog niet.
Wordt bezorgd tussen 13 november en 14 november

Het is echt specifiek een Xbox probleem daar, mijn andere 3 bestellingen komen allemaal 1-2 dagen max nu binnen, gisteren 3 dingen gekocht, 1 vandaag en 2 morgen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 23:49

MXL

Krijg net een mail van bol.com met de melding dat je hem kan preordered voor 9december

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pacod
  • Laatst online: 28-09 09:18
MXL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:06:
Krijg net een mail van bol.com met de melding dat je hem kan preordered voor 9december
Zie hier boven, het forum is net niet geëxplodeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:04:
[...]

Nee, hier nog niet.
Wordt bezorgd tussen 13 november en 14 november

Het is echt specifiek een Xbox probleem daar, mijn andere 3 bestellingen komen allemaal 1-2 dagen max nu binnen, gisteren 3 dingen gekocht, 1 vandaag en 2 morgen.
Bij mij is de status van mijn Xbox play and charge ook exact hetzelfde aangepast. Dat is echt een losse order. Het is dus niet enkel Xbox, maar ook bepaalde Xbox accessoires. Vreemd dat de expension card bij jou al wel een T&T heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10-2024
Helaas niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
MK_ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:58:
[...]

Vergeet niet dat de XSX een (blijkbaar) voor grotere voorraad had, en ook bij Microsoft zelf te bestellen was. Daar hebben er ook veel een Xbox besteld. Bij Sony is dat niet mogelijk.
Euh, als er minder vraag is dan lijkt het ook dat er een grotere voorraad is.

Kijkend naar aantal leveringen xsx waren dat er circa 30 per MM filiaal. Bij de ps5 zag ik een mm filiaal met 90 leveringen oid. Dus ik weet ook niet of je stelling klopt met dat er meer XsX voorraad was.

Anyway genoeg over voorraad. Met huidige gang van zaken is de XsX vanaf medio december dus gewoon vanuit de schappen te koop. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:13

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zijn die preorders bij Bol evt. ook weer te annuleren en krijg je dan je geld terug, of een tegoed bon?

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:17
Staat nu al een uur open op bol.com. Bizar na de drukte de afgelopen week bij Coolblue.
Thrace Grumble schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:10:
Zijn die preorders bij Bol evt. ook weer te annuleren en krijg je dan je geld terug, of een tegoed bon?
Sowieso geld terug.

[ Voor 59% gewijzigd door dehardstyler op 13-11-2020 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:53
Thrace Grumble schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:10:
altijd geld terug. tegoed bon mag niet :)

How are you doing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dehardstyler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:10:
Staat nu al een uur open bol.com. Bizar na de drukte de afgelopen week bij Coolblue.
9 december, dat is bijna over een maand, ik denk niet dat er veel zijn die direct hierop gokken. BCC zou vandaag nog een keer komen, Gamemania was volgende week dacht ik,en dan de reguliere MS sites nog. Daarnaast verwacht ik de MP prijzen na volgende week flink gaan zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Staat nu al een uur open bol.com. Bizar na de drukte de afgelopen week bij Coolblue.
Bij Coolblue was het ook aangekondigd, nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:53
Waarschijnlijk willen ze gewoon weten hoeveel ze er moeten bestellen en daar hebben ze dan nu bijna een maand de tijd voor :) Of weten ze dat er een enorme levering aan komt.

Moet daarbij wel zeggen dat zelfs de leverancier van onder ander mediamarkt erg terughoudend is met informatie over leveringen.....

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-09 14:06
Bij BOL nu weer te reserveren voor levering 9-12-2020. Hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankx
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 22:16
Andere shops/winkels die nu geen pre-order aannemen missen erg veel omzet. Bol.com lacht in zijn vuistje. Ik heb hoop dat er eerder voorraad komt.
Vooralsnog sta ik rustig in de wachtrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebel535
  • Laatst online: 23-12-2020
Staat nu al een uur open op bol.com. Bizar na de drukte de afgelopen week bij Coolblue.

[...]

Sowieso geld terug.
Heeft er iemand bij CB besteld dan? Ik heb niet meer dan 1 of 2 gevallen gehoord waarbij het gelukt was.... Volgens mij hadden ze daar amper wat te verkopen. Bol.com is ook een officiële Xbox dealer hè, staat tenminste als verkooppunt op de website van Microsoft. Dus logisch dat ze er daar veel meer hebben. Ik vermoed dat de containers met xboxen begin december aan gaan komen en dat ze daarom vanaf 9 december zeer veel kunnen leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naaktkat
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-09 10:34
Ook ik heb een XSX besteld bij bol.com net.
9 December is wel echt lang wachten, maar hij komt in ieder geval dit jaar nog. Helemaal prima. Geen nachtF5 avonturen meer!

Nu alleen nog een maatje helpen een PS5 te scoren. Vast easy peasy, hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
Wiebel535 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:14:
[...]

Heeft er iemand bij CB besteld dan? Ik heb niet meer dan 1 of 2 gevallen gehoord waarbij het gelukt was.... Volgens mij hadden ze daar amper wat te verkopen. Bol.com is ook een officiële Xbox dealer hè, staat tenminste als verkooppunt op de website van Microsoft. Dus logisch dat ze er daar veel meer hebben. Ik vermoed dat de containers met xboxen begin december aan gaan komen en dat ze daarom vanaf 9 december zeer veel kunnen leveren.
Daarom juist. Omdat toen niemand er een kon kopen, is het nu toch gek dat bol.com gewoon een uur open staat alsof ze een oneindige voorraad hebben? :P
En dan is "toen" 4 dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

xminator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:09:
[...]
Euh, als er minder vraag is dan lijkt het ook dat er een grotere voorraad is.

Kijkend naar aantal leveringen xsx waren dat er circa 30 per MM filiaal. Bij de ps5 zag ik een mm filiaal met 90 leveringen oid. Dus ik weet ook niet of je stelling klopt met dat er meer XsX voorraad was.

Anyway genoeg over voorraad. Met huidige gang van zaken is de XsX vanaf medio december dus gewoon vanuit de schappen te koop. d:)b
Misschien niet enkel naar fysieke winkels kijken? Zoals ik zei, Microsoft verkoopt bij launch ontzettend veel consoles vanuit eigen voorraad, iets wat Playstation niet doet.

Maar goed, blijft natuurlijk toch speculeren totdat er daadwerkelijk productie/verkoopcijfers bekend gemaakt worden.

Anyway, ik ga lekker Assassin's Creed Valhalla verder spelen op mijn XSX :9 :w

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Maar dat is Gamemania ook, en daar heb ik volgens mij nog niemand gehoord in dit topic :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:33
Naaktkat schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:15:
Ook ik heb een XSX besteld bij bol.com net.
9 December is wel echt lang wachten, maar hij komt in ieder geval dit jaar nog. Helemaal prima. Geen nachtF5 avonturen meer!

Nu alleen nog een maatje helpen een PS5 te scoren. Vast easy peasy, hahaha
Hier komt het net goed uit. 9 December verwacht ik wel klaar te zijn met de inrichting in ons nieuw huis (beginnen vandaag). Ik schedule tegen 9 December het ophangen van de TV en installeren van soundbar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

JoeBlack2k

I Love Hilary

Vvv

[ Voor 99% gewijzigd door JoeBlack2k op 13-11-2020 18:05 ]

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-09 14:06
[...]

Heeft er iemand bij CB besteld dan? Ik heb niet meer dan 1 of 2 gevallen gehoord waarbij het gelukt was.... Volgens mij hadden ze daar amper wat te verkopen.
CB had er maar liefst 2 voor de verkoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:58
JoeBlack2k schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:17:
[...]

Ja, ik denk dat CB er 10 misschien 15 hadden het gerucht gaat dat er totaal in nederland 195 xboxxen te vergeven waren en als ik zo kijk op fora's en mp dan zou dit wel eens kunnen kloppen terwijl ik heel hard bs riep toen ik het hoorde van mijn bron in de industrie. (die ik niet ga noemen want Tweaker redactie leest mee)
Haha doet niet zo gek, 195 voor heel Nederland haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiebel535
  • Laatst online: 23-12-2020
dehardstyler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:16:
[...]

Daarom juist. Omdat toen niemand er een kon kopen, is het nu toch gek dat bol.com gewoon een uur open staat alsof ze een oneindige voorraad hebben? :P
En dan is "toen" 4 dagen geleden.
Ik weet het ook niet 🎃. Heb er in ieder geval 1 voor 9 december gereserveerd en ben blij dat ik nu een datum heb waar ik naar toe kan leven 😁. Hoef ik niet meer de hele dag op elke website te kijken of er toevallig wat te koop zijn. Ik ben 36 jaar, maar ik voel me net een klein kind de laatste dagen 🤦, heerlijk toch 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

JoeBlack2k

I Love Hilary

BekSide schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:18:
[...]

dit was dus exact mijn reactie, maar als je gaat tellen kom je aardig in de buurt

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gino_bxl
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-09 14:58
Aan het twijfelen om toch een order bij Bol te plaatsen. Heb er al eentje bij MM BE staan, kan niet zomaar nog eens 500 euro missen zonder zekerheid haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonster15
  • Laatst online: 05-06-2021
[...]

Inderdaad, hier bij de mediamarkt in Almere zag ik er op launch al een stuk of 20 staan bij de pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:16:
[...]

Maar dat is Gamemania ook, en daar heb ik volgens mij nog niemand gehoord in dit topic :P
Schijnt dat het kwa aantallen niet echt storm loopt bij de Gamemania. Groningen kreeg volgens mij maar 5 in totaal. Ik heb zelf een pre-order bij de Gamemania, zat niet bij de eerste batch, maar weet nog helemaal niks wanneer ik mijn XSX kan verwachten. Denk met de bol.com pre-order dan het wel rond december zal zijn.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-09 20:19
Besteld in september. Zogezegd verstuurd op 9 november. Nog steeds geen XSX te zien. Staat al een paar dagen op status "sorteren". Dat begint te stinken. Volgens Bpost komt het pakje er maandag aan. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
Wiebel535 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:19:
[...]

Ik weet het ook niet 🎃. Heb er in ieder geval 1 voor 9 december gereserveerd en ben blij dat ik nu een datum heb waar ik naar toe kan leven 😁. Hoef ik niet meer de hele dag op elke website te kijken of er toevallig wat te koop zijn. Ik ben 36 jaar, maar ik voel me net een klein kind de laatste dagen 🤦, heerlijk toch 😂
Ja ik ken het helemaal. Ik moet helaas nog, dus nu volg ik uit verveling maar het andere kamp. :P
Ik ben stik jaloers op de voorraad van de Series X op dit moment.

Ik zou ook liever nu weten dat ik er een op 9 december heb, dan nu nog moeten F5'en, websites afstruinen en de onzekerheid die maar blijft voortduren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paver89
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11-2021
Hier ook gereserveerd. Wss krijg ik hem die week ook via game mania dan maar dan kan ik die van bol.com zo retourneren. Of voor normale prijzen op marktplaats zetten natuurlijk. Wat staat die reservering wel lang open zeg. Maandje wachten valt wel mee toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Paver89 op 13-11-2020 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RefleXion
  • Laatst online: 26-09 23:15
Paver89 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:23:
Hier ook gereserveerd. Wss krijg ik hem die week ook via game mania dan maar dan kan ik die van bol.com zo retourneren. Of voor normale prijzen op marktplaats zetten natuurlijk. Wat staat die reservering wel lang open zeg. Maandje wachten valt wel mee toch?
Hij is inmiddels weer gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
bol nog steeds niet uitverkocht... hype dood? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

En de pre-order is weer dicht bij Bol.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
[...]

Lijkt mij ook heel sterk. Ga toch vanuit dat het er min 10k zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
Thrace Grumble schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:24:
En de pre-order is weer dicht bij Bol.
lol dat was echt het randje dan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
And it's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:01
Zijn er toch al gauw een paar honderd over de toonbank gevlogen bij bol.com denk ik zo aan dit topic te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

jwple schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:25:
[...]

lol dat was echt het randje dan :o
Bijzonder, na refreshen staat hij er weer, en dan weer niet, etc. :)

Edit: nu helemaal niet meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Thrace Grumble op 13-11-2020 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:51

Melkaz

Melkazar

Xbox Series X Console
TIJDELIJK UITVERKOCHT, het is nog onbekend wanneer we nieuwe voorraad krijgen

heeft al met al best lang geduurd maar wellicht hebben ze een redelijk duidelijke schatting gehad van Microsoft voor deze batch.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gyrolion
Melkaz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:26:
Xbox Series X Console

heeft al met al best lang geduurd maar wellicht hebben ze een redelijk duidelijke schatting gehad van Microsoft voor deze batch.
Ik hoop niet dat het een schatting was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-09 13:06
Dan verwacht ik hem ook iets eerder dan 9 december weer op de MS store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Gyrolion schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:27:
[...]

Ik hoop niet dat het een schatting was...
Idem, ik was er pas om 10:11 bij... :z
Smeldor schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:27:
Dan verwacht ik hem ook iets eerder dan 9 december weer op de MS store
Als dat zo is, dan gaat de preorder bij Bol weer op annuleren ;). Ik blijf gewoon de MS Store ook in de gaten houden :)

[ Voor 42% gewijzigd door Thrace Grumble op 13-11-2020 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chirrel
  • Laatst online: 15:46
Volgens mij klapte Bol eruit toen ik in de wink wagen bezig was met reserveren. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:33
Thrace Grumble schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:28:
[...]

Denk dat dat wel meevalt. Ik was er om 9h07 bij. En volgens mij kon je om 9h04 bestellen.
Het ging in elk geval vlekkeloos, dus zoveel storn zal het nog neit gelopen hebben zeker toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 23:56
Iemand nog iets gehoord van zijn Microsoft store order van een aantal dagen geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
Thrace Grumble schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:28:
[...]

[...]

Als dat zo is, dan gaat de preorder bij Bol weer op annuleren ;). Ik blijf gewoon de MS Store ook in de gaten houden :)
Ik werd toevallig om 9:00 uur wakker en zag dat ik hem kon pre-orderen. Gelijk maar gedaan. Dus hopelijk dat ze het wel op volgorde doen. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:58
Melkaz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:26:
Xbox Series X Console

Dat is zo dubbel aan de berichten hier.
BCC heeft het natuurlijk dramatisch voor elkaar, waarop mijn reactie is..... Waarom laten jullie ze bestellen voor je ze op voorraad hebt!?
Dan is het antwoord, ja de leverancier levert minder dan aangegeven. Zij zitten nu met mega veel boze en teleurgestelde klanten die nooit meer iets willen hebben van BCC.

Maar als ze dus geen pre-orders doen dan komen hier weer de berichte ''ja wil ergens naartoe leven, en weten waar ik aantoe ben''. Helemaal terecht natuurlijk maar nu heeft BOL dus de bestellingen allemaal verkocht die pas over een maand binnen komen, microsoft levert alsnog maar de helft en iedereen pissed.

Waarom doet zo'n bedrijf überhaupt aan die pre-orders. Gewoon wat ze zeker hebben de site op op het moment dat het in het magazijn staat, zou zo ontzettend veel gezeik voorkomen op de klantenservice afdeling. bizar.

Maargoed ik heb dan ook ''ondernemerschap voor dummies'' gelezen, kan natuurlijk zijn dat zij hier niet op kunnen komen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 16:39
Reyad schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:29:
Iemand nog iets gehoord van zijn Microsoft store order van een aantal dagen geleden?
Gister mail van paypal dat betaling door ms is verwerkt. Bij bestelgeschiedenis is de optie annuleren weg sinds gisteravond. Wacht nu op t&t.. besteld op 10-11 00:27

[ Voor 3% gewijzigd door kuka op 13-11-2020 10:31 ]

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:26
Ik was er snel bij bij bol.
9:02

Xbox C#, .NET, Vissen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonster15
  • Laatst online: 05-06-2021
kuka schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:30:
[...]

Gister mail van paypal dat betaling door ms is verwerkt. Bij bestelgeschiedenis is de optie annuleren weg sinds gisteravond. Wacht nu op t&t.. besteld op 10-11 00:27
Bij mij hetzelfde (had wel met credit card besteld), de optie tot annuleren is sinds gisteren avond weg. Ik hoop dat 1 van hun mensen gisteren de administratieve achterstand heeft weggewerkt die er was en dat ze vandaag vanuit magazijn verzonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:59
BekSide schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:30:
[...]

Dat is zo dubbel aan de berichten hier.
BCC heeft het natuurlijk dramatisch voor elkaar, waarop mijn reactie is..... Waarom laten jullie ze bestellen voor je ze op voorraad hebt!?
Dan is het antwoord, ja de leverancier levert minder dan aangegeven. Zij zitten nu met mega veel boze en teleurgestelde klanten die nooit meer iets willen hebben van BCC.

Maar als ze dus geen pre-orders doen dan komen hier weer de berichte ''ja wil ergens naartoe leven, en weten waar ik aantoe ben''. Helemaal terecht natuurlijk maar nu heeft BOL dus de bestellingen allemaal verkocht die pas over een maand binnen komen, microsoft levert alsnog maar de helft en iedereen pissed.

Waarom doet zo'n bedrijf überhaupt aan die pre-orders. Gewoon wat ze zeker hebben de site op op het moment dat het in het magazijn staat, zou zo ontzettend veel gezeik voorkomen op de klantenservice afdeling. bizar.

Maargoed ik heb dan ook ''ondernemerschap voor dummies'' gelezen, kan natuurlijk zijn dat zij hier niet op kunnen komen!
En toch staat er duidelijk bij BOL dat de verwachte levertijd 9 december is.. verwacht dus. geen zekerheid. en hoe graag ik 'm ook die dag wil hebben (liever gister natuurlijk) denk ik dat we ook best een beetje reëel mogen blijven..

BOL maakt de consoles niet, is net zo afhankelijk van hun leverancier als wij van bol/bcc/whatever.

Als zij te horen krijgen dat de nieuwe batch 500 consoles zal bevatten, maar dit achteraf maar 250 blijkt te zijn, kun je de winkel eigenlijk niets kwalijk nemen. tuurlijk is het dan zuur, maar volgens mij gaat het al jaren zo met launch van dit soort producten?

Ik ben in ieder geval blij ergens nu een reservering gemaakt te kunnen hebben, dan zie ik in de tussentijd wel hoe het allemaal loopt.. ik heb gelukkig nog de PS4 waar ik mij mee kan vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-09 12:27
Ik heb maar even contact opgenomen met bol.com of die 9 december datum nu ook voor mijn niet geleverde console geld en of ik dan ergens bovenaan staat in de lijst. Want ik ga natuurlijk niet weer wachten na 9 December.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cas
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 11:05

Cas

JoeBlack2k schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:17:
[...]

Ja, ik denk dat CB er 10 misschien 15 hadden het gerucht gaat dat er totaal in nederland 195 xboxxen te vergeven waren en als ik zo kijk op fora's en mp dan zou dit wel eens kunnen kloppen terwijl ik heel hard bs riep toen ik het hoorde van mijn bron in de industrie. (die ik niet ga noemen want Tweaker redactie leest mee)
Onzin, interne stock van MM stond op 300+ op launch day.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• KillerZxAce
  • Laatst online: 26-04-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_DUCGzrce-XjzQyGd0d2MWS8BW0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wn4z05sDhnc74OucsW2Ww4gO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jkIi9pXeL7YP1brGgmGCN6xMfdQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3WIsVZXfc31GbaOkWNT4dxvw.png?f=fotoalbum_large

Ik ben echt super lucky, na alle drama met mijn order die ze geannuleerd hadden en alle telefoontjes kreeg ik opeens een mail van Microsoft Amerika met excuses en een persoonlijke link dat ik hem alsnog kon bestellen (ondanks dat hij overal is uitverkocht). En nu is de betaling wel gelukt en ik krijg hem aks het goed is dinsdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik krijg weer een update over mijn niet geleverde X van Bol:
Zoals belooft neem ik eventjes contact met je op m.b.t. je bestelling.

Jammer genoeg kan ik je op dit moment niet meer duidelijkheid geven over je bestelling. PostNL geeft inderdaad aan dat de bestelling nooit bij hen geleverd is. Ook kan ik het artikel niet vervangen omdat deze pas vanaf 9 december leverbaar is.

Mijn handen zijn geboeid betreft dit probleem. Daarom heb ik dit naar de inkoop afdeling doorgezet in de hoop dat zij meer voor jou kunnen betekenen.

Binnen twee werkdagen zullen zij contact met jou opnemen. Mocht je in de tussentijd vooralsnog je geld terug willen, dan kun je tussentijd contact opnemen en maken wij dit direct voor je in orde!

Ontzettende excuses voor het ongemak!
Zucht.....hier kan je toch niks mee.....

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
  • Laatst online: 23-12-2021
Ik vraag me alleen af hoe het nu zit met de bcc, volgens twitter komt er vandaag niks binnen maar andere mensen hier die naar de klantenservice bellen krijgen wel het antwoord dat er vandaag wat binnen komt. Waarschijnlijk het verstandigst om van het slechtste nieuws uit te gaan maar het is jammer dat er zoveel onduidelijk is.

Zal bcc ook dan voor 9 december igg een nieuwe voorraad hebben of geldt dit alleen voor bol omdat ze officiële verkooppartner van ms zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m00d
HekkeySE schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:39:
Ik krijg weer een update over mijn niet geleverde X van Bol:

[...]

Zucht.....hier kan je toch niks mee.....
Ik kan hier bol wel goed begrijpen - zij kunnen er weinig aan doen dat de postbezorging gefaald heeft en hebben ook geen enkele stock om meteen een vervanging te sturen. Gelukkig geven ze je ook de optie om je geld terug te vragen, dus klinkt als een prima response toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00d
Bijenwolf schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:40:
Ik vraag me alleen af hoe het nu zit met de bcc, volgens twitter komt er vandaag niks binnen maar andere mensen hier die naar de klantenservice bellen krijgen wel het antwoord dat er vandaag wat binnen komt. Waarschijnlijk het verstandigst om van het slechtste nieuws uit te gaan maar het is jammer dat er zoveel onduidelijk is.

Zal bcc ook dan voor 9 december igg een nieuwe voorraad hebben of geldt dit alleen voor bol omdat ze officiële verkooppartner van ms zijn?
Ik zou gewoon lekker BCC site blijven refreshen en dit topic in de gaten houden, maar ik zou alles wat de klantenservice van BCC zegt lekker links laten liggen. Ze lijken daar niet getraind en hebben geen idee wat ze moeten zeggen en wat policy is, dus ze spreken elkaar en zichzelf continue tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:41
KillerZxAce schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:39:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik ben echt super lucky, na alle drama met mijn order die ze geannuleerd hadden en alle telefoontjes kreeg ik opeens een mail van Microsoft Amerika met excuses en een persoonlijke link dat ik hem alsnog kon bestellen (ondanks dat hij overal is uitverkocht). En nu is de betaling wel gelukt en ik krijg hem aks het goed is dinsdag.
Gefeliciteerd kerel, na alle ellende! Deel even die link in een prive bericht dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
KillerZxAce schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:39:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nice! Krijg je toch nog een xbox ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gyrolion op 13-11-2020 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinski
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-12-2023
Mijn pakje zit al 3 dagen vast bij Fnac.be..

Net gebeld en er zou een probleem zijn bij de toeleverancier die er 36 ging leveren. tot op heden zijn ze nog niet bij heb toegekomen...pff miserie..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SDsG3WAty4wYf5kKGJ4dnTWMxhs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yamjCWGzE7uztwmYqzmAY0Lk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yptisme
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 21-03 12:14
Bijenwolf schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:40:

Toen ik BCC klantenservice net belde gaf zij aan dat er vandaag geen levering meer zou komen. De levering zou pas 19 november plaats vinden. Ook kon je geen pre-order plaatsten. Toen ik vroeg hoe ik de grootste kans had om een console te bemachtigen op 19 november zei ik voor de grap of ik het beste voor de winkel kon gaan slapen. De medewerker klonk vrij serieus en zei dat dit de beste mogelijkheid was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
Yptisme schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:43:
[...]

Toen ik BCC klantenservice net belde gaf zij aan dat er vandaag geen levering meer zou komen. De levering zou pas 19 november plaats vinden. Ook kon je geen pre-order plaatsten. Toen ik vroeg hoe ik de grootste kans had om een console te bemachtigen op 19 november zei ik voor de grap of ik het beste voor de winkel kon gaan slapen. De medewerker klonk vrij serieus en zei dat dit de beste mogelijkheid was :/
dan zouden de BCC-ers, die tot nu toe niks hebben mogen ontvangen na besteld te hebben op 09/11 wellicht hem volgende week toch krijgen! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
m00d schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:41:
[...]

Ik kan hier bol wel goed begrijpen - zij kunnen er weinig aan doen dat de postbezorging gefaald heeft en hebben ook geen enkele stock om meteen een vervanging te sturen. Gelukkig geven ze je ook de optie om je geld terug te vragen, dus klinkt als een prima response toch?
Nou punt is meer dat PostNL het pakket nooit ontvangen heeft en ik nu al dagen aan het lijntje wordt gehouden zonder duidelijkheid. Liever dat ze gewoon zeggen van joh wij hebben een fout gemaakt maar we zorgen er voor dat je 09 december alsnog je Xbox ontvangt. Nu is de preorder weer gesloten en nog steeds heb ik geen toezegging behalve dat er contact wordt opgenomen.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
  • Laatst online: 23-12-2021
[...]

Ach ik heb gelukkig al een pre-order bij de bcc van maandag en of het nu een verassing wordt wanneer die komt maakt ondertussen ook niet meer zo uit, launchday is toch al voorbij ;p. Als bol op 9-12 nieuwe levering vaststelt neem ik aan dat ik ergens tussen vandaag en begin december iets kan verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
[...]

BCC heeft alleen aangegeven dat ze een levering van xboxen verwachten en dat die al gereseveerd zijn om de bestellingen van 9 november in te vullen.. Het kan dus nog steeds dat de berichten niet helemaal tegenstrijdig zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daanvisser84
  • Laatst online: 15-02-2021
Preorder besteld. Eindelijk zo ver. Bezorger onderweg volgens status, maar bezorger komt niet. Ineens foutief adres en terug naar afzender. (detail, kreeg die dag wel een ander pakket van postNL) Adres klopte dus ook gewoon via track en trace. Snel bellen. Allerlei dingen geregeld. Zou nog een keer aangeboden worden. Zelfs met persoonlijke bevestiging op de mail. Toch niet gebeurd. Ineens terug bij bol. Gelijk gebeld(10 minuten na bericht). Geld wordt terug gestort, maar het product kan niet terug gestuurd worden. Ik moest het maar opnieuw bestellen. Dat kan alleen niet want hij is niet meer leverbaar. Door een gigantische bureaucratie kunnen ze niet het pakket gewoon opnieuw toesturen. Men wilde niet mee werken. Nu dus twee maanden gewacht op pre-order en alsnog met lege handen en achterin de rij weer aansluiten. Stelde zelf voor naar het depot te rijden, maar ook dat kon niet. Men wil mij zelfs niet in de wachtrij zetten voor een nieuwe levering, want we weten niet wanneer er nieuwe zijn. Ik vervolgens zeggen dat er 10 minuten geleden een is binnen gekomen met mijn adressticker erop, maar daar konden ze niks mee. Wat een schoffering. Wat onbehulpzaam, wat slechte klantenservice. Bol.com lapt de Nederlandse regels aan zijn laars door onterecht een koop te ontbinden en te willen naleveren en schoffeert daarmee trouwe klanten, die zich ook nog eens heel proactief op hebben gesteld. Hier moet je nooit meer bestellen! En zeker geen preorders!
Edit:
Na wat grondiger bekijken naar alle track en trace informatie ben ik waarschijnlijk nog bewust misleid ook! Het gewicht van de verzending was veel te laag. Men heeft waarschijnlijk niet genoeg op voorraad gehad en in plaats van netjes te verontschuldigen word ik gewoon dagen aan het lijntje gehouden met valste beloften (nogmaals: zelfs schriftelijk op de mail) zodat ze dan via de bovengenoemde constructie de levering ongedaan kunnen maken. Wat een oplichters! Erge is dat je hier niks meer aan kan doen als ze besluiten je niet te willen helpen. En nog erger is dat je bewust wordt misleid en aan het lijntje wordt gehouden. Het is pure oplichting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daanvisser84
  • Laatst online: 15-02-2021
Ik zag dat het weer even open stond. En niet eens voor mij kunnen regelen dat ik op de lijst kom gezien het hele verhaal hierboven. Ik zou er serieus rekening mer houden dat mensen die net een reservering geplaatst hebben hetzelfde wordt geflikt als mij. Ik had de eerste pre-order exact om 09:00. Het zijn echt grote oplichters en ze willen je totaal niet helpen. Ik bedoel, waarom na al dit gefaal niet mij op de lijst zetten voor 9 december? Wat een onbetrouwbaar bedrijf.
Pagina: 1 ... 99 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview