Ik heb die mail ook ontvangen, maar op de site staat hij nog steeds als niet leverbaar. Pre-order zou volgens de mail uitgeleverd worden op 9 december.MrGizMo schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:01:
Krijg net een mailtje van bol.com om de Series X te pre-orderen. Maar volgens mij valt er niks te pre-orderen bij bol.com
Misschien wat voorraad naar de winkels maar niet online?PepeLe schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:55:
[...]
Hij geeft bij mij hetzelfde probleem aan. Heb BCC gebeld voor dat ik het hier gelezen had en mevrouw van de klantenservice geeft aan dat hij gewoon nog steeds in mijn account staat![]()
Daarnaast gaf zij aan.. 5 minuten geleden, dat ze vandaag gewoon nog verwacht worden. Haha, toch niet te filmen dit.. de een zegt er komt niet en de gene aan de telefoon zojuist dat er vandaag nog nieuwe levering verwacht wordt.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nu wel..Koekiemonster15 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:02:
[...]
Ik heb die mail ook ontvangen, maar op de site staat hij nog steeds als niet leverbaar. Pre-order zou volgens de mail uitgeleverd worden op 9 december.
/f/image/IjHz6YjJQGJVlXAzNAUFkFkC.png?f=fotoalbum_large)
Pre-order op Bol.com voor 9 december is zonet open gegaan. Ik sla hem zelf even over, heb al 500 euro ergens uitstaan voor een pre-order.
Sla hem ook even over.. 1000 euro voor 2 niet geleverde producten wel erg veelKoekiemonster15 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:04:
Pre-order op Bol.com voor 9 december is zonet open gegaan. Ik sla hem zelf even over, heb al 500 euro ergens uitstaan voor een pre-order.

Net weer gereserveerd bij Bol.com. Beter leveren ze nu wel, afgelopen dinsdag werd het pakket gewoon retour gestuurd door PostNL naar Bol en die konden niks meer voor mij betekenen. Let's see.
Wij wijzen je graag op het volgende:
Er is een fout opgetreden waardoor het winkelwagentje leeggemaakt is.
Heb je net met iDEAL betaald bij je bank dan sturen we je binnen maximaal 30 minuten een bestelbevestiging per mail.
Heb je net met iDEAL betaald bij je bank dan sturen we je binnen maximaal 30 minuten een bestelbevestiging per mail.
Thanks voor de heads up, nu weer besteld. Hopelijk niet weer een doa...
Hier net zo.....alweer klaar met de pre orders?VanRoyal schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:07:
Wij wijzen je graag op het volgende:
Heb hem ook gereserveerd bij Bol.com voor 9 december. Tijd bestelling 9:05.
Thanks!! Gelijk besteld ook, eindelijk:)
Gelukt bij Bol en betaald
FUMES et CARNES
Hier ook maar besteld bij bol.con fingers crossed.
Na een paar dagen meelezen hier en wanhopig F5'en om middernacht nu ook gereserveerd voor levering 9 dec. bij Bol. thx voor de heads up over de bestelmogelijkheid!
Hier ook een besteld bij bol.com! Mijn eerst game console en de eerst keer weer gamen sinds 10 jaar.
Zojuist twee bestellingen geplaatst bij Bol.com - 09:09 en 09:10.
Eén voor mijn schoonbroertje die rond dit tijdstip waarschijnlijk nog op bed ligt..
Hopen dat ze het waar kunnen maken.
Eén voor mijn schoonbroertje die rond dit tijdstip waarschijnlijk nog op bed ligt..
Hopen dat ze het waar kunnen maken.
F bol, ik verwacht vandaag antwoord van hun distributie over mijn preorder van 22 september., ik zou je geld niet gooien die die pre order van bol voor 9 december, ze leveren naar alle waarschijnlijkheid toch niet, maar dat zullen ze niet toegeven
Idem hier... verwacht het vandaag ook niet meer eigenlijk, zal wel volgende week ergens wordenTbx12 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:10:
Overigens wacht ik nog steeds op m'n refund van BCC...
Twijfelde te lang of ik een gok wilde wagen, nu helaas te laat bij bol zo lijkt
Wel heeeel veel mensen die bestellen bij bol, heeft iedereen wel de console gehad van bol bij de vorige levering?
Op 9.04 nu ook eindelijk een reservering kunnen plaatsen bij Bol.com.
In september ernaast gegrepen. Ook Bij Coolblue afgelopen maandag en bij de MS store op dinsdagnacht.
Blij dat het nu gelukt is. Succes aan eenieder die nog steeds op zoek is!
In september ernaast gegrepen. Ook Bij Coolblue afgelopen maandag en bij de MS store op dinsdagnacht.
Eerst nog maar zien dat ze daadwerkelijk gaan leveren hè ...RadiusK schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:12:
Op 9.04 nu ook eindelijk een reservering kunnen plaatsen bij Bol.com.
Klopt, kan ook zomaar een S zijn zoals we hebben gezien bij mede-Tweakers... We gaan het zien.VanRoyal schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:12:
[...]
Eerst nog maar zien dat ze daadwerkelijk gaan leveren hè ...
Dat kan inderdaad, maar ik heb toch nog altijd meer vertrouwen in Bol dan in BCC of die onbereikbare CoolblueJustin2000 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:11:
F bol, ik verwacht vandaag antwoord van hun distributie over mijn preorder van 22 september., ik zou je geld niet gooien die die pre order van bol voor 9 december, ze leveren naar alle waarschijnlijkheid toch niet, maar dat zullen ze niet toegeven
FUMES et CARNES
Lijkt op? Krijg continue Ideal errors', zelfs na 10+ keer proberen.
Reserveren lijkt nog steeds te werken :O!
Ik blijf deze krijgen:Njinje schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:15:
Er staan geen artikelen in het Winkelwagentje
Nou, het is mij ook gelukt op bol.com (09:12) na 20x opnieuw in het mandje gooien! Blijven proberen, op een gegeven moment is was het gelukt om bij de betaling terecht te komen.
ID
Ik heb om 09:09 besteld en toen kreeg ik meerdere malen de melding: let op laatste.Njinje schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:15:
Ja, tot je wil betalen, dan gaat het alsnog fout
Gebeurde bij mij ook een paar keer, uiteindelijk gelukt om doorgestuurd te worden naar ideal.bsmpower schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:16:
ID
Na meerdere malen proberen is het gelukt. Heb 5x mijn CC gegevens moeten invullen.bsmpower schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:16:
Ik ga er dan eigenlijk wel vanuit dat de andere retailers ook pas rond 9 december weer nieuwe voorraad gaan krijgen.
gewoon blijven proberen!
How are you doing?
Wel goed opletten mensen levering zal 9 december zijn!
Dit gaat waarschijnlijk helemaal mis met deze foutmeldingen...
Moet zeggen dat via de BOL app het echt vlekkeloos ging. In mandje, naar mandje, ideal, face ID betaald in bank app, return naar BOL app en bevestiging. 15 seconden of zo?
Na 50x opgegeven. Vraag me af of dit wel goed gaat.
De meeste zullen al blij zijn nu ergens een pre-order en een datum om naar uit te kijken hebbenElMayo schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:18:
Wel goed opletten mensen levering zal 9 december zijn!
Even ervan uitgaande dat de pre-orders dit keer wel goed gaan natuurlijk
Hier ook vlekkeloos. Betaald met bancontact (payconiq met QR barcode) easy peasy.
Hier ook geen problemen, fietste er in één keer doorheen om 09:07 via creditcard betaling. Alleen moest ik naar beneden rennen omdat ik m'n CVC code niet meer wist 
Kunnen we een nieuwe afteller onderaan de pagina zetten met als eind datum 9-Dec?
Kunnen we een nieuwe afteller onderaan de pagina zetten met als eind datum 9-Dec?
[ Voor 20% gewijzigd door Melkaz op 13-11-2020 09:23 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Dat snap ik maar is makkelijk overheen te lezen niet dat ze morgen levering verwachtenkris-kraslot schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:20:
[...]
De meeste zullen al blij zijn nu ergens een pre-order en een datum om naar uit te kijken hebben![]()
Even ervan uitgaande dat de pre-orders dit keer wel goed gaan natuurlijk
denk dat bol je enigste reële kans is. Iedere shop moet nu nog orders and pre orders wegwerken. Dus ja wanneer verwacht je dat een shop vrije verkoop heeft? Denk niet snel
How are you doing?
Goed punt!ElMayo schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:23:
[...]
Dat snap ik maar is makkelijk overheen te lezen niet dat ze morgen levering verwachten
Krijg ik waarschijnlijk toch nog de xbox net een dag voor de release van Cyberpunk 2077!
Ik kreeg het ook zelf niet voor elkaar (infinite loop, mandje constant leeg, dan weer tot het betaalgedeelte en dan werd de xbox er weer uitgegooid), eerst weer m'n adres moeten wijzigen (een week geleden verhuist) maar uiteindelijk heeft een maat van me er twee weten te bestellen op seperate accounts. Dus 9 december is het hebben hebben hebben
M3 '21
Nog iemand Series S besteld?
Woensdag bestelling gedaan bij Game Mania (België) omdat ze nog voorraad van Series S hadden, zou vandaag geleverd worden. Even gebeld vandaag omdat ik nog niets ontvangen had en daar zeggen ze dat er genoeg voorraad nog is, en dat ik zeker kan zijn van een exemplaar. Voor de Belgen die nog eentje willen bestellen, kan opgehaald worden in de winkel over enkele dagen.
Woensdag bestelling gedaan bij Game Mania (België) omdat ze nog voorraad van Series S hadden, zou vandaag geleverd worden. Even gebeld vandaag omdat ik nog niets ontvangen had en daar zeggen ze dat er genoeg voorraad nog is, en dat ik zeker kan zijn van een exemplaar. Voor de Belgen die nog eentje willen bestellen, kan opgehaald worden in de winkel over enkele dagen.
Denk dat andere retailers tegen die tijd ook wel weer bij zijn qua orders. Bol heeft volgens mij ook nog wat in te halen, maar met deze pre-order houden ze consumenten in ieder geval weg bij de concurrent.stftweaker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:23:
denk dat bol je enigste reële kans is. Iedere shop moet nu nog orders and pre orders wegwerken. Dus ja wanneer verwacht je dat een shop vrije verkoop heeft? Denk niet snel
Denk dat het mij nu ook is gelukt. Andere browser gebruikt (zonder allerlei blockers). Zou niet uit mogen maken, maar toch
Hier ook net één kunnen bestellen bij Bol.com. Ben benieuwd of ze ook echt kunnen leveren. Het koste wel wat moeite om hem in je mandje te krijgen en gauw door te klikken naar de checkout
.
Nou .... ik had ook elke keer die fout......bsmpower schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:27:
Denk dat het mij nu ook is gelukt. Andere browser gebruikt (zonder allerlei blockers). Zou niet uit mogen maken, maar toch
totdat ik de app gebruikte op 4G... geen pi-hole en in 1x door het proces heen.....
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Met veel plezier net de mail gekregen van Bol.com dat er weer voorraad is!
9 December mag ik hem verwachten. Fingers crossed!
Ging overigens heel soepel bij mij. Kon in 1 keer door het proces van reserveren en bestellen!
Succes iedereen die hem nog niet heeft bemachtigd!
9 December mag ik hem verwachten. Fingers crossed!
Ging overigens heel soepel bij mij. Kon in 1 keer door het proces van reserveren en bestellen!
Succes iedereen die hem nog niet heeft bemachtigd!
Heb er 1 weten te bestellen naar 100x klikken en betalen!
Hehe, "eindelijk" om 09:28 hier ook gelukt. ga er niet van uit dat ik 'm de 9e ook echt ontvang, maar heb nu in ieder geval ergens een bestelling kunnen plaatsen :-)
Na 10x hier ook gelukt. Ik kreeg de melding nog 1 op voorraad. Ik ben dan benieuwd of de laatste voor mij bestemd was. Afleverdatum staat op 9dec.
Hier had ik ook nog 1 op voorraadHamazaki schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:31:
Na 10x hier ook gelukt. Ik kreeg de melding nog 1 op voorraad. Ik ben dan benieuwd of de laatste voor mij bestemd was. Afleverdatum staat op 9dec.
Dat zag ik hier ook continue, denk dat dat gewoon een ander ding is.Hamazaki schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:31:
na 75x proberen, zowel pc (verschillende browsers, met en zonder extensies), telefoon (wifi+4g) toch gelukt.
Twijfel of we de boel binnen zullen krijgen maar we zullen zien
Twijfel of we de boel binnen zullen krijgen maar we zullen zien
Was er vroeg bij en dus vlot, nu zal het wel algemeen geweten zijn en veel meer traffic.
hier ook, maar heb ook nog een pre-order lopen bij Gamemania, ben benieuwd wie er eerder kan leveren.Richard89 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:31:
Hehe, "eindelijk" om 09:28 hier ook gelukt. ga er niet van uit dat ik 'm de 9e ook echt ontvang, maar heb nu in ieder geval ergens een bestelling kunnen plaatsen :-)
Na dagen van F5'en op meerdere sites, kan ik nu achterover leunen en wachten tot 9 december
Mijn vinger is blij
Mijn vinger is blij
FUMES et CARNES
Hij staat wel erg lang open bij Bol.com. Dat lijkt haast niet realistisch als je ziet hoe snel het eerst ging.
Hier ook eindelijk gelukt.. nou afwachten maar.
Misschien word er gewoon vanaf 9 december infinite voorraad verwacht.dehardstyler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:32:
Hij staat wel erg lang open bij Bol.com. Dat lijkt haast niet realistisch als je ziet hoe snel het eerst ging.

Hier is het ook gelukt, moest het wel via de Bol.com app op mijn mobiel doen
.
:fill(white):strip_exif()/f/image/AP1eUfYTAxpK36PJ48Al7I0y.png?f=user_large)
Precies dat. Peace of mind restoredIusedto schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:32:
Na dagen van F5'en op meerdere sites, kan ik nu achterover leunen en wachten tot 9 december
Mijn vinger is blij
Of iedereen krijgt eerst 100x de betaalproblemen zoals net :-) dan duurt het wel ff voor je er door bent..dehardstyler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:32:
Dat heb ik zo vaak gehoord bij Bol.com, maar zij ontvangen echt veruit de meeste exemplaren in Nederland.dehardstyler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:32:
een minuut geleden via de website besteld. Betaald met ideal.Bevestigingsmail is binnen
[ Voor 11% gewijzigd door ApoC op 13-11-2020 09:36 ]
heb jij daar een bron van? dacht dat het mediamarkt was namelijkNotSoSteady schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:34:
[...]
Dat heb ik zo vaak gehoord bij Bol.com, maar zij ontvangen echt veruit de meeste exemplaren in Nederland.

Heb net gebeld met medewerker bol. Hij zegt als er 9dec. Staat dan krijg je hem sowieso. We zullen zien.
Ja dat is natuurlijk ook zo!Richard89 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:34:
[...]
Of iedereen krijgt eerst 100x de betaalproblemen zoals net :-) dan duurt het wel ff voor je er door bent..
Ja dat is waar. En zoals Richard net al zei zijn er natuurlijk betaalproblemen, dus dan loopt het misschien niet zo hard nu.NotSoSteady schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:34:
[...]
Dat heb ik zo vaak gehoord bij Bol.com, maar zij ontvangen echt veruit de meeste exemplaren in Nederland.
Dat gevoel heb ik ook, krijg het idee dat mensen zoveel aan het klikken zijn dat het script van de site dat de bestelling moet blokkeren het niet meer bij kan houden en de bestelling er daardoor toch doorheen glipt. Maar hoop uiteraard voor een ieder dat het goed komt.dehardstyler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:32:
NICE. Heb hem besteld. betaling pas voor levering toch met Creditcard?
Dat idee heb ik ook. Een paar keer kwam in beeld dat er nog maar 1 op voorraad was.Koekiemonster15 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:36:
[...]
Dat gevoel heb ik ook, krijg het idee dat mensen zoveel aan het klikken zijn dat het script van de site dat de bestelling moet blokkeren het niet meer bij kan houden en de bestelling er daardoor toch doorheen glipt. Maar hoop uiteraard voor een ieder dat het goed komt.
ook besteld bij Bol. Hou nog een slag om de arm qua blijdschap, gezien het BCC debacle van maandag, maar goed. Eindeloos F5'en hoeft iig niet meer ;-)
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
Haha right, ik bel zo met klantenservice bol. Mijn order van 22 september staat nu niks meer bij, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. Ik gok op de order eruit en aansluiten in rij voor misschien iets op 9december.Hamazaki schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:35:
Heb net gebeld met medewerker bol. Hij zegt als er 9dec. Staat dan krijg je hem sowieso. We zullen zien.
Nu maar bidden dat Bol.com op 9 december gaat leveren.... Heb besteld
Bij Coolblue lag de hele site eruit en waren ze ook in no-time uitverkocht maandagdehardstyler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:35:
Ja dat is waar. En zoals Richard net al zei zijn er natuurlijk betaalproblemen, dus dan loopt het misschien niet zo hard nu.
Ah well, we gaan het wel zien! Hoe dan ook een goede move van bol om online reserveringen aan te nemen.
Er is weinig vraag naar een xbox, dus redelijk normaal.dehardstyler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:32:
Overigens net eentje besteld, kan ik even nadenken of ik de ps5 hou of overstap naar xbox.
Heb hetzelfde! Sta weer in de wacht bij Bol.Justin2000 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:37:
[...]
Haha right, ik bel zo met klantenservice bol. Mijn order van 22 september staat nu niks meer bij, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. Ik gok op de order eruit en aansluiten in rij voor misschien iets op 9december.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Poeh, net op tijd wakker. Bestelling kunnen plaatsen bij Bol.
Ik denk dat de Coolblue website het niet met je eens is.xminator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:38:
[...]
Er is weinig vraag naar een xbox, dus redelijk normaal.
Overigens net eentje besteld, kan ik even nadenken of ik de ps5 hou of overstap naar xbox.
donGaboz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:36:
NICE. Heb hem besteld. betaling pas voor levering toch met Creditcard?
Je hebt betaald per creditcard. We reserveren het te betalen bedrag op je creditcard, maar deze wordt pas daadwerkelijk belast op het moment dat een artikel is verzonden. Voor direct beschikbare artikelen (zoals downloads) wordt je creditcard direct belast.
https://www.eurogamer.net...-biggest-xbox-launch-everxminator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:38:
[...]
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Die indruk heb ik deze week niet in dit topic gehad maar goedxminator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:38:
[...]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wat betreft de verdwenen BCC bestellingen:
Beetje jammer dat die wél al daadwerkelijk is gecharged op de creditcard, maar die laat ik toch nog maar héél even staan....Goedemorgen, je order is niet verdwenen, het zal zichtbaar zijn als deze afgeleverd kan worden met een datum. Vandaar, excuses voor de verwarring. ^Sarina
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview