• KillerZxAce
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-04-2022
soccerroos schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:50:
[...]

Hier hetzelfde heb daarom maar een s gehaald
Hoe bevalt de Series S?

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:53

Melkaz

Melkazar

Ephemeral Blood schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:47:
[...]

Mocht dat echt zo zijn ben ik helemaal klaar met BCC. Mij werd over de telefoon vermeld dat de tweede batch pas in december werd verwacht dus heb ik inmiddels geannuleerd...
Jep hier exact hetzelfde.

Toen later op de dag op Twitter er berichten kwamen dat er misschien later op de week meer zou binnen komen gelijk bericht gestuurd om de annulering te annuleren, zeiden ze het is voor ons onduidelijk hoe lang het gaat duren en 5 minuten later een annulering mail in de inbox.

Als ze nou ook zo snel waren met geld terugstorten...

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

M.b.t BCC: intern is een mail verstuurd waarin aangegeven werd dat:
De schaarste voor deze consoles is enorm en blijft de komende maanden bestaan, daarnaast is er nog geen informatie over een vervolg levering.
Dat was wel om 's ochtends 8u, kan ondertussen natuurlijk al veranderd zijn :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• DesertRaven
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 18:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vUISnOeo7qbptwlJ4XXqujKQ1y0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1oAXvxtzrL4Nuz7IqLstTxLL.png?f=user_large

Word er nou wel of niet morgen bezorgd, blijft een bijzonder bedrijf dat PostNL.

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Nog niet veel op gedaan. Maar eerste indruk goed. Moet er wel bij zeggen dat ik al 2 jaar niet meer gegamed heb op een console.

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
DesertRaven schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:07:
[Afbeelding]

Word er nou wel of niet morgen bezorgd, blijft een bijzonder bedrijf dat PostNL.
Niemand die het weet, hopelijk van wel. Bij mij is het al 2x aangepast naar morgen, morgen ,morgen zonder gegevens over het pakje.

[ Voor 9% gewijzigd door Soussi. op 12-11-2020 18:12 ]

• DesertRaven
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 18:22
Soussi. schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:11:
[...]

Niemand die het weet, hopelijk van wel. Bij mij is het al 2x aangepast naar morgen, morgen ,morgen zonder gegevens over het pakje.
Hmpf dat klinkt niet heel positief..

• RoloGeert
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-03-2024
DesertRaven schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:07:
[Afbeelding]

Jouw zending is in ieder geval ontvangen. Dat is bij mij nog niet het geval.

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:06

JoeBlack2k

I Love Hilary

Ephemeral Blood schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:47:
[...]

Mocht dat echt zo zijn ben ik helemaal klaar met BCC. Mij werd over de telefoon vermeld dat de tweede batch pas in december werd verwacht dus heb ik inmiddels geannuleerd...
Huh maar ik had iemand aan de telefoon dat het eind november is :D

M.a.w kap met die mensen geloven, die zeggen iets om je blij te maken of er vanaf te zijn. Het staat pas in het systeem als MS een order vervult of dat er ingekocht is.. daar hebben de thuiswerkende helpdeskmedewerkers helemaal geen zicht op of invloed in. Dan kun je beter doorvragen naar afdeling inkoop of het management :9 maar dat gaat niet lukken dus stop met speculeren en wacht het rustig af. Het is echt niet erg om te jagen of enthousiast te zijn maar wel beetje onderbouwd aub

Als je gaat zitten annuleren dan moet je dat zelf weten maar misschien handig is dat niet als je geen alternatief hebt hé

Hilary Duff 4-Life

• SamRuts
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-01-2021
Eergisteren besteld (bij MS), vandaag geleverd 🙂.

BTW: ik zie liever de witte controller, als iemand interesse heeft om te ruilen met mijn zwarte, laat maar iets weten! (regio Aalter).Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mDEnoNd4-tYnKaB5TtvXjP86GHk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YlLT8ZaZQYoeBHFIldNyKNsN.jpg?f=fotoalbum_large

• KillerZxAce
Update, de link voor de Microsoft Store doet het nog steeds niet.

https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL

• Ephemeral Blood
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-08-2023
JoeBlack2k schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:41:
[...]

Huh maar ik had iemand aan de telefoon dat het eind november is :D

M.a.w kap met die mensen geloven, die zeggen iets om je blij te maken of er vanaf te zijn. Het staat pas in het systeem als MS een order vervult of dat er ingekocht is.. daar hebben de thuiswerkende helpdeskmedewerkers helemaal geen zicht op of invloed in. Dan kun je beter doorvragen naar afdeling inkoop of het management :9 maar dat gaat niet lukken dus stop met speculeren en wacht het rustig af. Het is echt niet erg om te jagen of enthousiast te zijn maar wel beetje onderbouwd aub

Als je gaat zitten annuleren dan moet je dat zelf weten maar misschien handig is dat niet als je geen alternatief hebt hé
Intussen houden zij wel je 500 euro vast voor wie weet hoe lang... Aan mij niet besteed, dan maar geen Xbox

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

Ephemeral Blood schreef op donderdag 12 november 2020 @ 18:51:
[...]

Intussen houden zij wel je 500 euro vast voor wie weet hoe lang... Aan mij niet besteed, dan maar geen Xbox
Uhm zolang jij wilt + 7 dagen.. ik wacht het nog even af zodra er wordt geleverd zal hij gewoon opgestuurd worden :D

Hilary Duff 4-Life

• gino_bxl
  • Laatst online: 29-09 14:58
Wat is het hier rustig vergeleken enkele dagen geleden haha

• KillerZxAce
gino_bxl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:16:
Wat is het hier rustig vergeleken enkele dagen geleden haha
Beetje té rustig inderdaad. Waar blijven de updates betreffende winkel voorraad etc??

• gino_bxl
KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:18:
[...]

Beetje té rustig inderdaad. Waar blijven de updates betreffende winkel voorraad etc??
Denk dat veel mensen hun order hebben binnen gekregen, ben natuurlijk blij voor hun!

De rest heeft het opgegeven haha

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:10
Er valt nergens te bestellen en bijna iedereen heeft zn pre-order binnen.

• ecdj
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 10-01-2022
Silversin schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:19:
Er valt nergens te bestellen en bijna iedereen heeft zn pre-order binnen.
Behalve veel Bol.com en BCC mensen.. 8)7

• ApfelMoes
  • Laatst online: 18-09 17:07
gino_bxl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:19:
[...]

Denk dat veel mensen hun order hebben binnen gekregen, ben natuurlijk blij voor hun!

De rest heeft het opgegeven haha
Er is nergens voorraad dus er valt niks te delen hier. Genoeg mensen die helemaal nog niks hebben.

• gino_bxl
ecdj schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:20:
[...]

Behalve veel Bol.com en BCC mensen.. 8)7
BCC lijkt ondertussen toch te hebben bevestigd dat ze morgen een order verwachten. Hoop oprecht dat andere webshops ook nog wat binnen krijgen morgen, maar de kans is klein denk ik

• AirtjE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-08 15:44
En een deel van de on-launch day besteld @MS mensen... :p

Bijzondere is wel dat 1u na belletje met MS, m'n PayPal en CC autorisatie verwijderd is, en daarna door MS een nieuwe autorisatie doorgezet is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Xbox Series S lijkt inmiddels ook overal uitverkocht. (Althans, online in ieder geval.)

[ Voor 24% gewijzigd door Cannoli op 12-11-2020 20:24 ]

• gino_bxl
Cannoli schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:23:
Xbox Series S lijkt inmiddels ook overal uitverkocht. (Althans, online in ieder geval.)
Amazon FR & NL hebben er nog enkele als ik het goed zie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
gino_bxl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:24:
[...]

Amazon FR & NL hebben er nog enkele als ik het goed zie
Volgens de app niet. Bij beide uitverkocht. Bij NL nog wel te bestellen (met onbekende levertijd).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wittenburg67
  • Laatst online: 18-11-2020
Ik heb de mijne begin september bij GM gepreorderd. Ik zat niet bij de eerste levering dus hopelijk de volgende. Voordeel is dat ik de console gewoon in de winkel kan ophalen als hij er is. En daar ben ik blij mee aangezien ik deze thread nu een paar dagen volg en ik zie hoeveel stress en frustratie het bij sommige oplevert.

• DFJCTW033
  • Laatst online: 29-09 18:30
Hier in Amersfoort stonden ze gewoon nog fysiek in de winkel. Daar vandaag ook een pre-order gedaan voor volgende lading X. Kan hem dan ophalen in de winkel. Ze kon alleen nog geen datum geven.

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

gino_bxl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:21:
[...]

BCC lijkt ondertussen toch te hebben bevestigd dat ze morgen een order verwachten. Hoop oprecht dat andere webshops ook nog wat binnen krijgen morgen, maar de kans is klein denk ik
Goh heb je bevestiging van Herman Bramer gekregen ? nice ! nou kan niet wachten

Hilary Duff 4-Life

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
Wittenburg67 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:27:
Ik heb de mijne begin september bij GM gepreorderd. Ik zat niet bij de eerste levering dus hopelijk de volgende. Voordeel is dat ik de console gewoon in de winkel kan ophalen als hij er is. En daar ben ik blij mee aangezien ik deze thread nu een paar dagen volg en ik zie hoeveel stress en frustratie het bij sommige oplevert.
Scheelt die ellende inderdaad, jammer genoeg heb ik nog steeds geen idee wanneer nu de tweede of derde levering komt. Ben bang dat het langer gaat duren dan verwacht. (zat ook niet bij de eerste levering)

Wat is metro? | Webdesign met een grid

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-09 07:57
Ik ben ook iemand die 'm in de nacht van 10 november heeft besteld (om 0:11). Alleen had ik 500 euro Store credit en ik denk dat dat wel geholpen heeft, want ze hoeven geen externe authorisatie te hebben. Ik kreeg 10 minuten later de bevestigingsmail en toen was m'n resterende saldo nog 0,01 euro. Daarna tot 18:30 "in behandeling" gestaan tot ik een verzendbevestiging kreeg en UPS de X uiteindelijk bij de buren heeft achtergelaten. Ik vind het rot voor iedereen die z'n bestelling nog steeds niet heeft en hoop dat er later nog een batch opduikt en alle resterende orders worden ingevuld.

• Koekiemonster15
  • Laatst online: 05-06-2021
Ik had in de nacht van 9 op 10 november via Microsoft DE besteld. Tijdstip was rond 00.30. Zou eigenlijk 12 november geleverd worden, maar nog altijd niet ontvangen.

Er staat nog steeds “in behandeling” in het besteloverzicht, maar de optie tot annuleren is wel verdwenen sinds een paar minuten. Hopelijk betekent dit dat mijn order nu echt wordt verwerkt samen met de orders van de mensen die nog steeds zitten te wachten.

• Playermen
  • Laatst online: 10-03-2023
Hoe betrouwbaar is Amazon.nl met het leveren van producten.
Als ik veel berichten lees zijn er hoop bij die hebben besteld maar niet hebben ontvangen.
Omdat ze bv al reeds zijn uitverkocht.
Zijn er wel als mensen die van Amazon.nl een Xbox reeds hebben ontvangen?

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-09 10:20
Man niemand die weet wanneer de volgende batch aankomt bij de winkels.
Denk dat de kans groot is dat volgende levering rond dec. aankomt en die zal ook meteen uitverkocht zijn.
PS5 is ook drama lees ik al overal.. ik ga er stiekem al vanuit dat ik pas begin 2021 de xbox of ps5 ergens vandaan kan halen.

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 23:56
Koekiemonster15 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:48:
Ik had in de nacht van 9 op 10 november via Microsoft DE besteld. Tijdstip was rond 00.30. Zou eigenlijk 12 november geleverd worden, maar nog altijd niet ontvangen.

Er staat nog steeds “in behandeling” in het besteloverzicht, maar de optie tot annuleren is wel verdwenen sinds een paar minuten. Hopelijk betekent dit dat mijn order nu echt wordt verwerkt samen met de orders van de mensen die nog steeds zitten te wachten.
Ben ook even gaan kijken, bij mij is de annuleren optie nu ook ineens weg.
Deze was er een paar uur geleden nog wel. Heb ongeveer rond dezelfde tijd besteld.
Hopelijk is het goed nieuws!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Reyad schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:15:
[...]

Ben ook even gaan kijken, bij mij is de annuleren optie nu ook ineens weg.
Deze was er een paar uur geleden nog wel. Heb ongeveer rond dezelfde tijd besteld.
Hopelijk is het goed nieuws!
Dat is goed nieuws, ja! Dan zit hij in het verzendproces. Gefeliciteerd! (y)

• KillerZxAce
Echt*biep* dat ze mijn order dan hebben geannuleerd. Had ook om 00:14 bij de Duitse MS store besteld........ *knip*

Ondanks frustratie mag het wel wat netter hier. Zie topicwaarschuwing. Geen rants.

[ Voor 40% gewijzigd door Geronimous op 13-11-2020 23:48 ]

• Koekiemonster15
  • Laatst online: 05-06-2021
koenvd90 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:22:
[...]

Hoop dat het zo is en dat de T&T mail snel binnen komt.

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 23:56
koenvd90 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 21:22:
[...]

Zou mooi zijn maar eerst maar eens wachten op een statusupdate of T&T, niks lijkt zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kammi02
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-07-2024
Helaas laat bol.com ook niets weten omtrent de pre-order van veel klanten. Erg balen, en super slechte service om ons zo aan het lijntje te houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-09 20:46
*knip* TR functie...

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 13-11-2020 23:44 ]

• KillerZxAce
*knip* niet zo op de man op ingaan

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 13-11-2020 23:46 ]

• Grawler
*knip* niet in het topic...

[ Voor 164% gewijzigd door Geronimous op 13-11-2020 23:53 ]

• KillerZxAce
Grawler schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:19:
[...]

Ik snap de frustratie wel. Ik en heel veel andere mensen wilde de RTX3080 hebben, maar er was geen voorraad. Alle webshops namen pre-orders aan, terwijl ze wisten dat ze niet konden gaan leveren. Ondertussen is de RTX3090 en de RTX3070 uit, en is er nog steeds nauwelijks voorraad.

Ik ben weken bezig geweest alles in de gaten te houden in de hoop de RTX3080 te scoren. Jij zit nu een paar dagen zonder Xbox en doet alsof de wereld vergaat. Ja, het is vervelend voor je, maar je overdrijft. Er is een verschil tussen (af en toe) je hart luchten en hetgeen wat jij doet. Het is elke keer één blok pessimisme wat je post.
Maar hoe kan het anno 2020 dan nog zo zijn dan men iets kan bestellen wat er niet is. Of het nou om een videokaart of een console gaat. Het zijn grote bedrijven met een IT afdeling. Ze kunnen toch een script schrijven dat zodra er geen voorraad meer is iedereen die op dat moment besteld een pushmelding krijgt dat het niet meer gaat. Ik ben niet zozeer boos om het feit dat ik hem nu niet meer krijg. Het is meer de manier waarop.....

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
cupra4 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:48:
Ik ben ook iemand die 'm in de nacht van 10 november heeft besteld (om 0:11). Alleen had ik 500 euro Store credit en ik denk dat dat wel geholpen heeft, want ze hoeven geen externe authorisatie te hebben. Ik kreeg 10 minuten later de bevestigingsmail en toen was m'n resterende saldo nog 0,01 euro. Daarna tot 18:30 "in behandeling" gestaan tot ik een verzendbevestiging kreeg en UPS de X uiteindelijk bij de buren heeft achtergelaten. Ik vind het rot voor iedereen die z'n bestelling nog steeds niet heeft en hoop dat er later nog een batch opduikt en alle resterende orders worden ingevuld.
Ik had hem met creditcard besteld diezelfde nacht en heb hem gisteren ook binnen gekregen. Heb niet het idee dat de betaalmethode heel erg uitmaakt. Gewoon random volgens mij. Erg balen dat er wat mensen zijn die dezelfde nacht besteld hebben en nog niks hebben..

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:47
BCC:
We verwachten morgen een nieuwe voorraad, je wordt nog op de hoogte gesteld! ^Sarina

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

WidgetTWW schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:27:
BCC:
We verwachten morgen een nieuwe voorraad, je wordt nog op de hoogte gesteld! ^Sarina
en wie is Sarina ? werkt ze bij afdeling inkoop?

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-09 13:06
Ik zou er niet teveel op vertrouwen aangezien ze elkaar allemaal tegen spreken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:23:
[...]

Maar hoe kan het anno 2020 dan nog zo zijn dan men iets kan bestellen wat er niet is. Of het nou om een videokaart of een console gaat. Het zijn grote bedrijven met een IT afdeling. Ze kunnen toch een script schrijven dat zodra er geen voorraad meer is iedereen die op dat moment besteld een pushmelding krijgt dat het niet meer gaat. Ik ben niet zozeer boos om het feit dat ik hem nu niet meer krijg. Het is meer de manier waarop.....
hoe vervelend het ook is het gebeurd.
Ik werk zelf ook in een online shop en het is onmogelijk om je voorraden voor 100% te laten kloppen.

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-09 12:14
Playermen schreef op donderdag 12 november 2020 @ 20:53:
Hoe betrouwbaar is Amazon.nl met het leveren van producten.
Als ik veel berichten lees zijn er hoop bij die hebben besteld maar niet hebben ontvangen.
Omdat ze bv al reeds zijn uitverkocht.
Zijn er wel als mensen die van Amazon.nl een Xbox reeds hebben ontvangen?
Volgens mij nog geen amazon.nl voorbij zien komen welke al verzonden was.

Zelf heb ik 2 orders, beide met vertraging. 1x xbox x en 1x xbox play and charge set.

Het lijkt erop dat de NL een serieuze grootschalige vertraging heeft met alle Xbox gerelateerde bestellingen.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 18:24
KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:23:
[...]

Het is niet zo makkelijk om duizenden bestellingen in een korte tijd te verwerken en alles real time up-to-date te houden als je zou denken ;)

Plus dat er vast ook zaken zijn die je een (uitverkocht) product beloven, ook al gaan ze het niet waar kunnen maken om gelijk te leveren, in de hoop dat je wel even zal wachten en het geld bij hun laat staan.

The devil is in the details.

• Silversin
rmathijssen schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:42:
[...]

Zelf heb ik 2 orders, beide met vertraging. 1x xbox x en 1x xbox play and charge set.

Het lijkt erop dat de NL een serieuze grootschalige vertraging heeft met alle Xbox gerelateerde bestellingen.
Heel Europa zelfs. Had op reddit gelezen dat Amazon UK en FR ook al klanten langer lieten wachten. Heb het vermoeden dat een containerschip enig vertraging heeft opgelopen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
F5 Squad ready? :D

• Grawler
[...]

Ik heb het geluk gehad dat ik alleen nog maar bij de Franse Amazon kon bestellen. Mijn PS5 idem bij de Duitse Amazon. Ik hoop dat het me wat kopzorgen scheelt over een week.

Verwijderd

Mediamarkt drachten had er nog 4 in het schap staan.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-09 16:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Apart genoeg is mijn expension card wel gewoon onderweg, plus wat ander niet-xbox gerelateerd spul. Het lijkt bij Amazon dan ook puur rond de console te liggen waar het fout gaat, de rest lijkt gewoon normaal binnen te komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Naaktkat
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-09 10:34
Ik sla vannacht een keertje over. Ik heb er weinig vertrouwen in dat er straks iets een te vangen valt. Bovendien morgen weer een drukke verbouwing dag en kan ik de slaap wel gebruiken. Maar meer kans voor jullie dus.

Godspeed, F5ers. Godspeed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DFJCTW033
Ja, daar gaan we weer haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01:39
Wat valt er nu nog te F5en?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jessetje98
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-01-2021
Er valt momenteel niet echt wat te F5’en toch? De pagina van de Microsoft Store werkt inmiddels toch niet meer?

• RRCreations
Ach, ik ben toch wakker voor werk. Dan kijk ik gewoon even of er iets valt te halen, denk het zelf ook niet hoor ;)!

• DFJCTW033
RRCreations schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:34:
Ach, ik ben toch wakker voor werk. Dan kijk ik gewoon even of er iets valt te halen, denk het zelf ook niet hoor ;)!
Hier precies hetzelfde. Ergens deze week kwamen er nog berichten voorbij over eventueel nieuwe lading op vrijdag. Denk dat die kans echt minimaal is, maar we nu toch achter de pc zitten.

• RRCreations
DFJCTW033 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:36:
[...]

Hier precies hetzelfde. Ergens deze week kwamen er nog berichten voorbij over eventueel nieuwe lading op vrijdag. Denk dat die kans echt minimaal is, maar we nu toch achter de pc zitten.
Juist wanneer ik niet moet werken...

• Renzo89
  • Laatst online: 14-10-2024
Toch nog even de klantenservice benaderd van Amazon.nl. Ze gaven aan dat 13 november mijn bestelling verstuurd zou moeten worden... fingers crossed dan maar.

• Silversin
Renzo89 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:44:
Toch nog even de klantenservice benaderd van Amazon.nl. Ze gaven aan dat 13 november mijn bestelling verstuurd zou moeten worden... fingers crossed dan maar.
Je gaat bijna denken dat er vrijdag wordt restocked :P

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:06

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Silversin schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:46:
[...]

De 00:00u hype wordt real ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• KillerZxAce
[...]

Dat zou wat zijn. Als die Microsoft link het na 00:00 opeens weer doet

• gino_bxl
Mijn order bij MM BE waar ik vandaag van te horen heb gekregen dat deze voor de volgende levering is, is nu opeens verdwenen van mijn account. Ik neem aan dat ze deze geannuleerd hebben? Wel vreemd dat hij gewoon verdwenen is en ik geen email heb ontvangen.

• Renzo89
[...]

Haha jazeker. Helaas vertelde ze mij ook dat als er 14 november nog steeds niets verstuurd was ik maar weer contact moest zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
De link doet het nog niet 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gino_bxl
Jammer, ik vrees er ook voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
Ik zie niks, moet helaas dus weer verder werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just88just
  • Laatst online: 28-09 22:50
Niets... morgenvroeg maar weer aan de lijn hangen met Amazon.nl, want dat wordt ook niks meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DFJCTW033
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Ww7eLTnkt1D-yGYp4rR5v1o5uk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RXwSqFFvXlLowIhHgE0O8nPI.jpg?f=fotoalbum_large

Pfff mijn hart sloeg even over haha de hele week staat er alleen "selecteer verkooppunt" en opeens kreeg ik dit. Link loopt wel dood en is nu weer weg... Helaas! Komende dagen maar eens kijken hoe het zich ontwikkeld. Goedenacht allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-09 16:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DFJCTW033 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 00:08:
[Afbeelding]

Pfff mijn hart sloeg even over haha de hele week staat er alleen "selecteer verkooppunt" en opeens kreeg ik dit. Link loopt wel dood en is nu weer weg... Helaas! Komende dagen maar eens kijken hoe het zich ontwikkeld. Goedenacht allen!
Het is net als bij Mediamarkt een javascript die een waarde checked en daarna de link hidden maakt, maar die link blijft altijd invalid, die ging eerst naar die configure pagina en hadden mensen dus al blijkbaar snel gevonden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
SinergyX schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 00:24:
[...]

Het is net als bij Mediamarkt een javascript die een waarde checked en daarna de link hidden maakt, maar die link blijft altijd invalid, die ging eerst naar die configure pagina en hadden mensen dus al blijkbaar snel gevonden.
Ik hoop dat deze https://www.xbox.com/fr-fr/configure/8WJ714N3RBTL het weer snel doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzo89
just88just schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 00:06:
Niets... morgenvroeg maar weer aan de lijn hangen met Amazon.nl, want dat wordt ook niks meer.
Ben benieuwd waar ze nu mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:38
Hier ook niks van amazon. Kreeg vd week wel die mail dat het later zou worden. Als.goedmakertje 2x10 euro tegoed. Gratis headset besteld die vandaag is verzonden.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just88just
  • Laatst online: 28-09 22:50
Bij mij staat er nu bij Amazon.nl wordt morgen bezorgd om 20h. Heb geen track & trace ontvangen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1sDudeness
  • Laatst online: 27-09 23:55
Mijn BCC bestelling is verdwenen uit mijn profiel. De orderstatus tool geeft geen wijziging weer. Zojuist contact opgenomen met de klantenservice en zal de conclusie hier weer plaatsen. Duimen dat het iets positiefs is en er niet is geannuleerd is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

H1sDudeness schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:58:
Mijn BCC bestelling is verdwenen uit mijn profiel. De orderstatus tool geeft geen wijziging weer. Zojuist contact opgenomen met de klantenservice en zal de conclusie hier weer plaatsen. Duimen dat het iets positiefs is en er niet is geannuleerd is ofzo.
Hier ook maar volgens mij is het iets algemeens en niet onze Xbox bestelling

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0EV1S9eZXEKanuHBrXa7MzOEXzo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8RMLSGGCkr8vhUPvO4q2vQdx.jpg?f=fotoalbum_large

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1sDudeness
JoeBlack2k schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:06:
[...]

Hier ook maar volgens mij is het iets algemeens en niet onze Xbox bestelling

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kVu2aysoaMJ0peWR5DJVyfo2YyM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mk9kv2eUestNMwXWANgimXLR.png?f=user_large

Hij blijft maar laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
  • Laatst online: 23-12-2021
Hier ook verdwenen, ben benieuwd.

Wellicht dat ze om verdere schade te voorkomen afgelopen dinsdag geen enkele order van de maandag meer verstuurd hebben. Als ze dan weer een (kleine) lading binnen krijgen kunnen ze aan alle orders van de maandag voldoen en krijg je niet weer tientallen mensen die de klantenserice benaderen over die orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
H1sDudeness schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 07:58:
yes, idem! benieuwd hoor, zouden we goed nieuws te horen krijgen. kleine kans ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1sDudeness
hcwizz_fts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:20:
[...]

yes, idem! benieuwd hoor, zouden we goed nieuws te horen krijgen. kleine kans ;-)
Het is natuurlijk wel toevallig op de "beruchte vrijdag waarop er misschien een extra levering kwam", dat biedt goede hoop...

Aan de andere kant is het ook vrijdag de 13e, dus alles kan ook maar zo geannuleerd zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:23
H1sDudeness schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:22:
[...]

Het is natuurlijk wel toevallig op de "beruchte vrijdag waarop er misschien een extra levering kwam", dat biedt goede hoop...

Aan de andere kant is het ook vrijdag de 13e, dus alles kan ook maar zo geannuleerd zijn 8)7
Die keutel hebben ze toch nog dezelfde dag weer ingetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap_pelflap
  • Laatst online: 15-02-2021
Is een storing met de database van bbc denk ik, mijn account zonder bestellingen loopt ook vast...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WidgetTWW
ap_pelflap schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:26:
Is een storing met de database van bbc denk ik, mijn account zonder bestellingen loopt ook vast...
Ze moeten natuurlijk die container met XBOX Xen aan de voorraad toevoegen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
https://www.coolblue.nl/product/867421/xbox-series-x.html

De Xbox Series X is op dit moment helaas uitverkocht. Ook in onze winkels is hij niet verkrijgbaar. Wanneer hij weer op voorraad is, weten we nog niet. Bellen of koekjes brengen heeft dus geen zin. _O-

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
  • Laatst online: 23-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 18:15
Haha check de Twitter van BCC. Wat een bedrijf zeg ongelooflijk.

Nu noemt iemand het weer een gerucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
Hoi Leen,

Helaas moeten we mededelen dat wij vandaag geen nieuwe voorraad zullen verwachten van de XBOX.
De geruchten gaan inderdaad rond dat dit wel het geval zou zijn, maar hierin moeten wij jou teleurstellen.
Wij hebben vanuit de leverancier nog geen verdere informatie vernomen omtrent de levertijd van de nieuwe exemplaren. Zodra wij wel beschikken over deze informatie zullen wij dit delen via onze website.

^Inous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
hcwizz_fts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:45:
Hoi Leen,

Helaas moeten we mededelen dat wij vandaag geen nieuwe voorraad zullen verwachten van de XBOX.
De geruchten gaan inderdaad rond dat dit wel het geval zou zijn, maar hierin moeten wij jou teleurstellen.
Wij hebben vanuit de leverancier nog geen verdere informatie vernomen omtrent de levertijd van de nieuwe exemplaren. Zodra wij wel beschikken over deze informatie zullen wij dit delen via onze website.
^Inous
....F5 (je weet maar nooit)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:53

Melkaz

Melkazar

*Melkaz is weer even blij dat hij dinsdag gelijk z’n BCC order geannuleerd heeft

Neemt niet weg dat het sneu is voor degene die dit niet hebben gedaan of zelfs al wachten sinds september.. feit dat ze ook geen PS5 accessoires op voorraad hebben bied weinig hoop voor de 19e voor team blauw.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Melkaz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:50:
*Melkaz is weer even blij dat hij dinsdag gelijk z’n BCC order geannuleerd heeft

Neemt niet weg dat het sneu is voor degene die dit niet hebben gedaan of zelfs al wachten sinds september.. feit dat ze ook geen PS5 accessoires op voorraad hebben bied weinig hoop voor de 19e voor team blauw.
Die zijn toch uitgeleverd of missen daar enkele nog de XBO?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Nou Sarina, lekker gewerkt gisteren met je
We verwachten een levering morgen inderdaad. Je kunt het beste de website in de gaten houden. ^Sarina
en
Morgen wordt er inderdaad een voorraad verwacht, we hebben helaas geen informatie verkregen over de tijd. ^Sarina
Gerucht.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 20:23
Me seagate storage komt vandaag aan, overigens besteld bij microsoft.

Product komt uit de UK!

In transit 13/11/2020 8:38 Rotterdam, Netherlands
Bestemmingsscan
13/11/2020 5:35 Rotterdam, Netherlands Aangekomen bij faciliteit
13/11/2020 4:05 Eindhoven, Netherlands Vertrokken uit faciliteit
12/11/2020 23:10 Eindhoven, Netherlands Aangekomen bij faciliteit
12/11/2020 20:44 Brussels, Belgium Vertrokken uit faciliteit
12/11/2020 14:14 Brussels, Belgium Aangekomen bij faciliteit
Afgelopen gebeurtenis Vasthouden op UPS Access Point aangevraagd 12/11/2020 8:49 -
Wacht op aflevering in UPS Access Point™-locatie.
12/11/2020 3:25 Tamworth, United Kingdom Vertrokken uit faciliteit
12/11/2020 0:23 Tamworth, United Kingdom Aangekomen bij faciliteit
11/11/2020 23:00 Preston, United Kingdom Vertrokken uit faciliteit
Afgelopen gebeurtenis Verzonden 11/11/2020 17:44 Preston, United Kingdom
Herkomstscan
Afgelopen gebeurtenis Etiket aangemaakt 11/11/2020 17:33 United Kingdom
Verzender heeft een etiket aangemaakt, UPS heeft het pakket nog niet ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepeLe
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-11-2021
Hij geeft bij mij hetzelfde probleem aan. Heb BCC gebeld voor dat ik het hier gelezen had en mevrouw van de klantenservice geeft aan dat hij gewoon nog steeds in mijn account staat O-)

Daarnaast gaf zij aan.. 5 minuten geleden, dat ze vandaag gewoon nog verwacht worden. Haha, toch niet te filmen dit.. de een zegt er komt niet en de gene aan de telefoon zojuist dat er vandaag nog nieuwe levering verwacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
PepeLe schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:55:
[...]
Daarnaast gaf zij aan.. 5 minuten geleden, dat ze vandaag gewoon nog verwacht worden. Haha, toch niet te filmen dit.. de een zegt er komt niet en de gene aan de telefoon zojuist dat er vandaag nog nieuwe levering verwacht wordt.
Ik heb ook nog steeds goede hoop. Volgende week lachen we er om tijdens het gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
Krijg net een mailtje van bol.com om de Series X te pre-orderen. Maar volgens mij valt er niks te pre-orderen bij bol.com :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:55
Net een mail van Bol.com:

Goed nieuws! De Xbox Series X is vanaf nu weer te bestellen als pre-order op bol.com*. Wees er snel bij want op=op!

Was je er snel genoeg bij? Dan wordt de Xbox Series X op 9 december bij je bezorgd.

Net te laat?
Houd de Xbox Series X pagina goed in de gaten, zodat je er de volgende keer zeker op tijd bij bent.

*Vanwege beperkte beschikbaarheid kun je maximaal 1 console per klant bestellen.
Pagina: 1 ... 97 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview