Zal MS wel even bellen en vragen hoe het zit met de website
Trackers kunnen nu wel hier op toch?
https://www.xbox.com/nl-N...es-x?xr=shellnav#purchase
Als hier de knop “koop nu” bij komt is’ie weer op voorraad
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Voor de gene die cold war hebben besteld via MS.
Pas alleen je regio aan naar Nieuw Zeeland en je kan de game spelen
Het draait echt zo soepel op de Series X!!!
Pas alleen je regio aan naar Nieuw Zeeland en je kan de game spelen
Het draait echt zo soepel op de Series X!!!
Ik heb laatst een mechanische harde schijf gekocht voor mijn server, kwam in een envelop die door de brievenbus is gegooidBrutal1ty schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:06:
[...]
Zojuist hier de Wehkamp order van Series X ook ontvangen. Verpakkingsdoos heeft duidelijk WOIII meegemaakt, maar dat ben ik inmiddels wel gewend hier... Er was zelfs een keer een bezorger hier die kreeg het voor elkaar om de Ps4 Back Button Attachment (!) door de brienbus opening naar binnen te stouwen![]()
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik heb deze ook maar open staan.gise schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:10:
https://www.microsoft.com...id=Cat-Xbox-Nav1-Consoles
Nee niet investering in de letterlijke financiële zin van het woord. Maar waar het op neer komt: ik stop mijn geld in iets dat niet waardevast is zoals games en accessoires, maar kan er vervolgens door een fout van een andere partij niet gebruik van maken omdet ik geen console heb, in de tussentijd wordt mijn product minder waard omdat games en accessoires in prijs worden verlaagt na verloop van tijd en de tweedehands markt groeit.DennisCle schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:00:
[...]
Stelen is hoe dan ook schandalig en ik hoop dat Bol het kan oplossen voor je. Waarschijnlijk is je bovenaan de lijst zetten voor een nieuwe levering het enige dat ze kunnen doen behalve geld teruggeven. Dat je zuurverdiende spaargeld erin zit is extra klote voor het gevoel, dat snap ik. Ik heb wellicht makkelijk praten met een fulltime baan en overzichtelijke lasten.
Een Xbox (+accessoires) is overigens geen investering, maar een consumptiegoed. Je koopt een Xbox niet om een waardevaste investering te doen, dat is natuurlijk onzin.
Nee want dan wordt je doorverwezen naar verkooppunten. Die link dat we direct bij Microsoft konden bestellen is weg.gise schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:10:
Verhaal van MS was dat hij echt compleet uitverkocht is nu en ze wachten op levering 2. Eerder komt hij niet meer op de website te staan
Het is me zojuist gelukt om snel op de knop "Koop Nu" te drukken, voordat 'ie weg schiet. Hij blijft nog steeds linken naar: https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTLKillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:14:
[...]
Nee want dan wordt je doorverwezen naar verkooppunten. Die link dat we direct bij Microsoft konden bestellen is weg.
Zou ook kunnen dat die link nog steeds dé link blijft zijn.
En geven ze ook aan wanneer ze die levering verwachten? Het is één bedrijf, dat kunnen ze vast wel intern navragen.Smeldor schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:16:
Verhaal van MS was dat hij echt compleet uitverkocht is nu en ze wachten op levering 2. Eerder komt hij niet meer op de website te staan
Dit is mijn eerste Xbox maar is ms bekend met oplaadbare accu's? Batterij? Het is 2020..
Hij geeft aan dat ie de url niet kan vindenRothaNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:17:
[...]
Het is me zojuist gelukt om snel op de knop "Koop Nu" te drukken, voordat 'ie weg schiet. Hij blijft nog steeds linken naar: https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL
Zou ook kunnen dat die link nog steeds dé link blijft zijn.
Deze ochtend mijn console ontvangenturt schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:53:
[...]
De mijne is al ontvangen door bpost (gisteren avond), verwachte leverdatum morgen...
Dus ja, dit topic monitoren was toch de moiete waard
Ik had alleen wel gehoopt dat Microsoft meer informatie zou prijsgeven over die 2e levering. Als het goed is weten ze prima wanneer ze die krijgen, dus "2e levering 16-11-2020" ofzo op hun website zetten zou al zoveel helpen.Smeldor schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:16:
Dan weet ik iig dat ik geen xbox ga kunnen krijgen voor die tijd en ga ik mijn tijd weer nuttig besteden in plaats van constant webshops en deze thread blijven refreshen in de kleine, minuscule hoop dat het me gaat lukken lol
Mijn huidige Xbox heb ik 7 jaar gebruikt. Voor een Xbox en accessoires kan je makkelijk 5 jaar economische levensduur rekenen dus dan vallen die paar weken mee.JustKloesoe schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:12:
[...]
Nee niet investering in de letterlijke financiële zin van het woord. Maar waar het op neer komt: ik stop mijn geld in iets dat niet waardevast is zoals games en accessoires, maar kan er vervolgens door een fout van een andere partij niet gebruik van maken omdet ik geen console heb, in de tussentijd wordt mijn product minder waard omdat games en accessoires in prijs worden verlaagt na verloop van tijd en de tweedehands markt groeit.
Qua spelletjes neem ik aan dat je ze voor de volle mep koopt omdat ze je dat op zichzelf al waard zijn. Anders kan je ze ook een jaar later uit de tweedehandsbak graaien. Een tientje meer of minder op Marktplaats een (half) jaar later maakt dan toch niet zoveel uit. Is natuurlijk ook geen argument om bij de levering van een console te betrekken.
Maar goed, je baalt en ik wil je niet tegenspreken en je daarmee een nog kutter gevoel geven dus laten we het hier bij houden.
De lieftallige dame hoopte voor SinterklaasKillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:18:
[...]
En geven ze ook aan wanneer ze die levering verwachten? Het is één bedrijf, dat kunnen ze vast wel intern navragen.
Er zijn mensen die de console al bij CEX hebben gebracht (http://nl.webuy.com).
Iemand zei van ja er is niks bijna veranderd... ray tracing en betere graphics.
Sommige mensen..
Sommige mensen..
Relax! Dan stel ik voor ook geen track&trace of levering discussies!BM schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:10:
[modbreak]
Mensen, die Topic Warning staat er niet voor niks, maar misschien dat dit beter opvalt:
[font size=36]Geen discussies over de moraliteit van meerdere pre-orders en woekerprijzen op Marktplaats.[/][/]
Batterijen zijn toch veel beter en handiger man. En koop wat oplaadbare... Dan zijn het net accu's 🤦soccerroos schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:18:
Dit is mijn eerste Xbox maar is ms bekend met oplaadbare accu's? Batterij? Het is 2020..
Ik snap je punten wel hoor, ik ben gewoon nogal zuur op dit moment en vind elk dingetjes waar ik nu over kan zeuren een geldig punt hahaDennisCle schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:20:
[...]
Mijn huidige Xbox heb ik 7 jaar gebruikt. Voor een Xbox en accessoires kan je makkelijk 5 jaar economische levensduur rekenen dus dan vallen die paar weken mee.
Qua spelletjes neem ik aan dat je ze voor de volle mep koopt omdat ze je dat op zichzelf al waard zijn. Anders kan je ze ook een jaar later uit de tweedehandsbak graaien. Een tientje meer of minder op Marktplaats een (half) jaar later maakt dan toch niet zoveel uit. Is natuurlijk ook geen argument om bij de levering van een console te betrekken.
Maar goed, je baalt en ik wil je niet tegenspreken en je daarmee een nog kutter gevoel geven dus laten we het hier bij houden.
Eind november komt er weer een voorraad binnen bij coolblue.m00d schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:20:
[...]
Ik had alleen wel gehoopt dat Microsoft meer informatie zou prijsgeven over die 2e levering. Als het goed is weten ze prima wanneer ze die krijgen, dus "2e levering 16-11-2020" ofzo op hun website zetten zou al zoveel helpen.
Dan weet ik iig dat ik geen xbox ga kunnen krijgen voor die tijd en ga ik mijn tijd weer nuttig besteden in plaats van constant webshops en deze thread blijven refreshen in de kleine, minuscule hoop dat het me gaat lukken lol
Als dat bij hun weer net zo slecht gaat als de eerste zending .....wifikabelhuren schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:25:
[...]
Eind november komt er weer een voorraad binnen bij coolblue.
Coolblue heeft bij mij wel een beetje afgedaan als ik eerlijk ben.
FUMES et CARNES
fluxsystem schreef op Thursday 12 November 2020 @ 14:24:
Er zijn mensen die de console al bij CEX hebben gebracht (http://nl.webuy.com).
Sommige mensen..
/f/image/R9UOLMXEWdcc6R6htQtILsZR.png?f=fotoalbum_large)
Ook tegen veel te hoge prijzen....
I mean, vergeleken met de problemen bij bol en BCC valt het oprecht nog mee, maar het zou ze sieren om de site overeind te houden in de volgende levering ja hahaIusedto schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:26:
[...]
Als dat bij hun weer net zo slecht gaat als de eerste zending .....
Coolblue heeft bij mij wel een beetje afgedaan als ik eerlijk ben.
Heb je hier toevallig ook een bron van? Zou natuurlijk fijn zijn als het effectief zo is!wifikabelhuren schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:25:
[...]
Eind november komt er weer een voorraad binnen bij coolblue.
Ik prefeer inderdaad het niet kunnen kopen boven het kunnen kopen, betalen en dan in limbo gestuurd te worden met foutieve updates en wachten op terugbetalingen. Máár dan moeten ze wel a.u.b. stoppen met telefonisch verkopen terwijl ze op Twitter doodleuk posten "Blijf proberen F5 F5!"m00d schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:27:
[...]
I mean, vergeleken met de problemen bij bol en BCC valt het oprecht nog mee, maar het zou ze sieren om de site overeind te houden in de volgende levering ja haha
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
@KillerZxAce Ja klopt.
Je krijgt wel meer voor de console schijnbaar
Je krijgt wel meer voor de console schijnbaar
Gelijk een update van 800 mb is mijn hd al bijna vol.

De hele saga heeft hier mss als voordeel dat de jongens ook een Xbox series S krijgen. Aangezien je gamepass kan sharen tussen 2 consoles kan ik beginnen met een series S en naderhand deze doorschuiven.
Opzich zitten we dan voor 3 jaar gebeiteld qua gaming.
Als 4 switchen in huis kunnen, dan kunnen 2 XBOX'en ook wel
.
Opzich zitten we dan voor 3 jaar gebeiteld qua gaming.
Als 4 switchen in huis kunnen, dan kunnen 2 XBOX'en ook wel
Hmm mijn gamepass is volgens mij niet goed gegaan. Nouja zie volgende maand wel. Nu forza horizon 4 downloaden. Gaat lkkr traag.
Mij is juist vanmorgen verteld dat ze bij Bol.com niet doen aan intekenen. Ze leveren sowieso niet op bestelvolgorde af. Dat zie je ook aan de mensen in dit topic. Mensen die hem 9:04 bestelden, hebben 'm soms wel en mensen die 'm 9:00 bestelden soms niet.JustKloesoe schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:34:
Mijn Series X is waarschijnlijk gestolen door een medewerker van Post.nl, aldus bol.com. Hadden ze wel 3 dagen voor nodig om de bereidheid te vinden om het uit te zoeken. Enige wat ze nu ook kunnen doen is mij bovenaan een lijst plaatsen, krijg je 10eu bol.com bon, maar ja wat stelt dat nou voor bij een dergelijk probleem. Heb nu uiteindelijk nog steeds geen duidelijkheid wanneer ik dan wel iets kan verwachten.
Ik sprak vanmorgen ruim een half uur met een medewerker die al ruim 5 jaar bij Bol.com werkt. Hij zei direct, ik ga er geen doekjes om winden en vertelde mij meer dan welke medewerker ooit daarvoor. Volgens hem zal bol.com op een gegeven moment de bestelling annuleren als blijkt als deze (voorlopig) niet leverbaar is. Je moet dan zelf in de gaten houden wanneer het product weer beschikbaar is en opnieuw bestellen. Raar maar waar. Dat is blijkbaar het protocol binnen bol.com.

Er is mij vanmorgen door een medewerker van bol.com verteld dat bestellingen met die status hoogstwaarschijnlijk niet eens uitgestuurd zijn naar PostNL. Hij checkte dat met mijn bestelling, en zei dat het hoogstwaarschijnlijk alleen een label is wat er is aangemaakt bij bol.com. Op die manier kan er ook alleen een afschrijving plaatsvinden van je creditcard. Er is een tekort aan consoles, dat gaf hij al direct toe. En ik had vooral gewoon dikke pech. Ondanks dat ik om 9:00 besteld had. Er is nog een kleine kans dat hij een dezer dagen wel komt, maar hij gaf me 30% kans.Huskedoekje schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:47:
[...]
Heeft bol.com wel al een onderzoek aangevraagd bij PostNL? Mijn pakket is na overdracht van bol.com aan PostNL ook niet meer gewijzigd. Ik heb ook sterk het vermoeden dat die niet meer boven water komt, maar tot dusver doet bol.com niks en moet ik wachten tot ze een onderzoek willen starten...
Dat onderzoek bij PostNL heeft weinig zin zei hij, ook al weet hij dat zijn collega's dat zeggen. Zolang het pakket nog niet is aangekomen bij PostNL (en dat in de T&T staat) heef een onderzoek geen zin.
Verwijderd
Gebruik al jaren Eneloop batterijen in mij Xbox controller, dus altijd batterijen in huis en een opgeladen setje gaat net zo lang mee als een pakje Duur-acelsoccerroos schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:18:
Ik denk dat ik toch een series S haal, heb weinig zin om te wachten tot er weer een fatsoenlijke voorraad komt. heb dan wel een 4k TV met alles er op en er aan, maar ga toch voor de online diensten van xbox.
Kijk over een jaartje wel naar de 2e versie van de series x
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Zojuist ook een bestelling kunnen plaatsen in een fysieke MM winkel. Daar wist de medewerker te vertellen dat ze er eind November (waarschijnlijk) een nieuwe levering krijgen. Hoeveel dat er zijn wist hij niet.
Ik hoef hem ook niet eens snel in huis te hebben. Ik vind het met name vervelend om telkens te moeten F5'en.
Ik hoef hem ook niet eens snel in huis te hebben. Ik vind het met name vervelend om telkens te moeten F5'en.
Mocht alles wat jij in dit bericht en het bericht daar voor zegt waar zijn, dan is het nog triester dan ik al dacht bij Bol.com. Ten eerste is het enorm triest om PostNL te beschuldigen van diefstal als het probleem bij jezelf ligt, daarnaast is het tegelijk ook heel triest als je met zo'n verhaal de consument aan het lijntje wilt blijven houden. Ook als blijkt dat ik niet bovenaan een backorder lijst sta ondanks de huidige belofte dat dat wel zo is maakt Bol echt een enorme blunder wat mij betreft. Maar ja, zijn allemaal verhalen, dus wil nu niet ook daarover op Bol gaan flamen voordat ik weet dat het ook echt zo is.ecdj schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:06:
[...]
Er is mij vanmorgen door een medewerker van bol.com verteld dat bestellingen met die status hoogstwaarschijnlijk niet eens uitgestuurd zijn naar PostNL. Hij checkte dat met mijn bestelling, en zei dat het hoogstwaarschijnlijk alleen een label is wat er is aangemaakt bij bol.com. Op die manier kan er ook alleen een afschrijving plaatsvinden van je creditcard. Er is een tekort aan consoles, dat gaf hij al direct toe. En ik had vooral gewoon dikke pech. Ondanks dat ik om 9:00 besteld had. Er is nog een kleine kans dat hij een dezer dagen wel komt, maar hij gaf me 30% kans.
Dat onderzoek bij PostNL heeft weinig zin zei hij, ook al weet hij dat zijn collega's dat zeggen. Zolang het pakket nog niet is aangekomen bij PostNL (en dat in de T&T staat) heef een onderzoek geen zin.
Gelukkig kan dat nog in Nederland. Ik zou in Belgie niet weten waar ik moet pre-orderen op dit moment. Online kan niet en alle winkels die consoles verkopen zijn dicht. Andere winkels (zoals bv een carrefour) mogen op dit moment sowieso al geen consoles verkopen omdat het dan ongelijke concurrentie is voor de speelgoedwinkels en gamemania en consorten.Cas schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:12:
Zojuist ook een bestelling kunnen plaatsen in een fysieke MM winkel. Daar wist de medewerker te vertellen dat ze er eind November (waarschijnlijk) een nieuwe levering krijgen. Hoeveel dat er zijn wist hij niet.
Mijn t&t status was initieel dat er een zending werd verwacht. In de nacht van maandag op dinsdag is deze gewijzigd naar "zending is ontvangen door PostNL". Ze hebben kunnen terugzien dat het pakket om 01:19 is overgedragen.ecdj schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:06:
[...]
Er is mij vanmorgen door een medewerker van bol.com verteld dat bestellingen met die status hoogstwaarschijnlijk niet eens uitgestuurd zijn naar PostNL. Hij checkte dat met mijn bestelling, en zei dat het hoogstwaarschijnlijk alleen een label is wat er is aangemaakt bij bol.com. Op die manier kan er ook alleen een afschrijving plaatsvinden van je creditcard. Er is een tekort aan consoles, dat gaf hij al direct toe. En ik had vooral gewoon dikke pech. Ondanks dat ik om 9:00 besteld had. Er is nog een kleine kans dat hij een dezer dagen wel komt, maar hij gaf me 30% kans.
Heb net contact gehad met bol, het onderzoek wordt gestart bij PostNL. Ik heb er zelf ook niet veel vertrouwen in dat dat nog wat gaat opleveren, maar wie weet..
Verwijderd
Zou het nu zo moeilijk zijn als shop om te zeggen wij hebben er 100 en jij bent 105.
Wil je annuleren of wachten?
Zou toch heel wat communicatie schelen denk ik maar dan nog belt de helft om te vragen naar een leverdatum voor batch 2.
Wil je annuleren of wachten?
Zou toch heel wat communicatie schelen denk ik maar dan nog belt de helft om te vragen naar een leverdatum voor batch 2.
Daar heb je ook helemaal gelijk in. Het is voor ons vooral giswerk en afwachten. Vooral omdat ze allemaal wat anders zeggen. Maar ik geloof eerder verhalen van medewerkers waar Bol.com zelf niet goed uitkomt, dan verhalen waar ze alles goed mee proberen te praten. Want waarom zou je zelf toegeven dat je fout zit als dat niet zo is? Hoe dan ook, we wachten maar weer even af.JustKloesoe schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:12:
[...]
Mocht alles wat jij in dit bericht en het bericht daar voor zegt waar zijn, dan is het nog triester dan ik al dacht bij Bol.com. Ten eerste is het enorm triest om PostNL te beschuldigen van diefstal als het probleem bij jezelf ligt, daarnaast is het tegelijk ook heel triest als je met zo'n verhaal de consument aan het lijntje wilt blijven houden. Ook als blijkt dat ik niet bovenaan een backorder lijst sta ondanks de huidige belofte dat dat wel zo is maakt Bol echt een enorme blunder wat mij betreft. Maar ja, zijn allemaal verhalen, dus wil nu niet ook daarover op Bol gaan flamen voordat ik weet dat het ook echt zo is.
Ik zie een hoop twijfel in dit berichtFragNeck schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:10:
Ik denk dat ik toch een series S haal, heb weinig zin om te wachten tot er weer een fatsoenlijke voorraad komt. heb dan wel een 4k TV met alles er op en er aan, maar ga toch voor de online diensten van xbox.

Dan zit jij inderdaad in een andere situatie dan de meeste van ons hier. Bij mij (en anderen) is de bestelling altijd alleen nog maar 'Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt'. In jouw geval zou het inderdaad best kunnen dat ie gestolen is..Huskedoekje schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:16:
[...]
Mijn t&t status was initieel dat er een zending werd verwacht. In de nacht van maandag op dinsdag is deze gewijzigd naar "zending is ontvangen door PostNL". Ze hebben kunnen terugzien dat het pakket om 01:19 is overgedragen.
Heb net contact gehad met bol, het onderzoek wordt gestart bij PostNL. Ik heb er zelf ook niet veel vertrouwen in dat dat nog wat gaat opleveren, maar wie weet..

Net even naar The Wall in Utrecht geweest.
BCC doet geen pre-orders meer, zowel Xbox als PlayStation. Opdracht vanuit hun hoofdkantoor vertelden ze.
MediaMarkt kon ik pre-orderen voor de volgende batch. Ze konden niet vertellen wanneer. Wachtrij viel wel erg mee(?), ik ben nummer 17 nu.
BCC doet geen pre-orders meer, zowel Xbox als PlayStation. Opdracht vanuit hun hoofdkantoor vertelden ze.
MediaMarkt kon ik pre-orderen voor de volgende batch. Ze konden niet vertellen wanneer. Wachtrij viel wel erg mee(?), ik ben nummer 17 nu.
Ik ga het maar rustig afwachten, heb nog steeds mijn Xbox One X en mijn PS4 pro om mezelf mee te vermaken. Zodra ik deze kan vervangen, dan gaan die over naar mijn neefjes en nichtjes 
Kan me herinneren dat ik flink na de release in December 2014 pas de One kreeg terwijl deze in September geloof ik in Nederland uit kwam. Ik geloof dat het bijna een jaar duurde voordat de One pas naar Nederland kwam, na de release in November 2013..
Heb er toen niet van wakker gelegen en zal dat nu ook niet doen. Maar als ik er al eentje op de kop kan tikken, dan zal ik dat zeker niet laten
Kan me herinneren dat ik flink na de release in December 2014 pas de One kreeg terwijl deze in September geloof ik in Nederland uit kwam. Ik geloof dat het bijna een jaar duurde voordat de One pas naar Nederland kwam, na de release in November 2013..
Heb er toen niet van wakker gelegen en zal dat nu ook niet doen. Maar als ik er al eentje op de kop kan tikken, dan zal ik dat zeker niet laten
Yep! Same as me. Sindsdien is er ineens geen pakket meer. Vandaag nog gebeld door Bol.com en er is beloofd dat ze met iets van compensatie komen maar je schiet er verder niks mee op. Heel raar dat je om 09:00 besteld en vervolgens het alsnog niet ontvangt. Gelukkig zijn er andere problemen in de wereld ;-)Huskedoekje schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:16:
[...]
Mijn t&t status was initieel dat er een zending werd verwacht. In de nacht van maandag op dinsdag is deze gewijzigd naar "zending is ontvangen door PostNL". Ze hebben kunnen terugzien dat het pakket om 01:19 is overgedragen.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Hier ook, denk ik. Ik heb in ieder geval van UPS wat gekregen. Die is gister al verzonden, maar pas vandaag kreeg ik het bericht (11 uur), hij kwam uit Preston - Engeland, is nu in België en morgen dus bij mij. Dat kan de Seagate zijn of het laadstation voor de controller. Ik neem aan de controller want daar staat op de microsoft site nu dit: Verzonden op 9 november en de andere kan ik nog annuleren.Den3004 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 06:57:
[...]
Ik heb gisterenavond een mail gekregen dat de seagate card is verzonden, standaardverzending en schijnbaar al 9 november verzonden
Dus als iemand al wel die controller-lader binnen heeft, dan hoor ik het graag, maar ik heb dat hier in het topic volgens mij nog niet gezien. Geen idee wat er met dat ding aan de hand is, maar dan krijg ik voor 1 bestelling dus 3 afzonderlijke pakketjes. Lekker goedkoop zo

Verder komt morgen ook nog mn HDMI-audio extractor zodat ik weer pc en console tegelijk kan horen.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 12-11-2020 15:29 ]
Ook maar besloten voor de S te gaan. Toch nog geen 4k / 120hz monitor en ik gun het die MP scalpers niet. Zal me ondertussen wel vermaken met gamepass.
Zojuist Microsoft weer aan de lijn gehad.
Ze hebben mijn betaling ontvangen (iDeal) maar hij kan ook zien dat er iets mis is gegaan. Wat dat precies is kon hij niet vertellen. Mijn order wordt doorgezet naar een andere afdeling. Ze gaan er naar kijken, het kan dagen/weken duren voordat ik weer iets hoor zei hij. Dus ik denk dat ik niet snel een Xbox in ontvangst kan nemen. Hij vertelde ook dat er een andere order op Checkout stond (afrekenen), van 9 november, maar dat lijkt mij vreemd want toen heb ik naar mijn weten niet geprobeerd te bestellen.
Toen ik vroeg of ik mijn order überhaupt nog kon verwachten zei hij: 'Geen idee, ze gaan het uitzoeken, je hoort van ons'.
Als ik volgende week nog niets heb gehoord ga ik maar even terugbellen en mijn geld terugvragen.
Ze hebben mijn betaling ontvangen (iDeal) maar hij kan ook zien dat er iets mis is gegaan. Wat dat precies is kon hij niet vertellen. Mijn order wordt doorgezet naar een andere afdeling. Ze gaan er naar kijken, het kan dagen/weken duren voordat ik weer iets hoor zei hij. Dus ik denk dat ik niet snel een Xbox in ontvangst kan nemen. Hij vertelde ook dat er een andere order op Checkout stond (afrekenen), van 9 november, maar dat lijkt mij vreemd want toen heb ik naar mijn weten niet geprobeerd te bestellen.
Toen ik vroeg of ik mijn order überhaupt nog kon verwachten zei hij: 'Geen idee, ze gaan het uitzoeken, je hoort van ons'.
Als ik volgende week nog niets heb gehoord ga ik maar even terugbellen en mijn geld terugvragen.
Zojuist precies hetzelfde te horen gekregen.Jeroen789987 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:36:
Slecht dit, ze doen er van alles aan maar echt duidelijk wordt het er niet op en hoogstwaarschijnlijk zitten we dan in een volgende batch. Ik weet morgenmiddag meer (hopelijk) en anders wordt het annuleren dan maar geen xbox.Jeroen789987 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:36:
Voor degene die op de Seagate expansion card zitten te wachten: Die van mij is vandaag zonder t&t maar met tekenen aan de deur toch nog binnengekomen. Besteld via MS en verstuurd op de 6e.
Xbox Live: Ofthewell NL
Net van MM BE te horen gekregen dat mijn order niet vervuld kan worden, daar hebben ze dus ook meer verkocht dan ze hadden. Op dat antwoord wacht je dan 3 dagen Jammer dit...
En zit je nu in de 2de batch? Of helemaal niet?gino_bxl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:47:
Net van MM BE te horen gekregen dat mijn order niet vervuld kan worden, daar hebben ze dus ook meer verkocht dan ze hadden. Op dat antwoord wacht je dan 3 dagen Jammer dit...
Ai, dat is een zure. Jij had ook net voor de launch besteld, niet?gino_bxl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:47:
Zodra ze er hadden gingen ze deze opsturen, ze verwachten echter dat dit pas eind november het geval ging zijn. Geld terug storten kon 7 tot 14 dagen duren dus ik heb mijn order (nog) niet geannuleerd. Wie weetEngineer Stewie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:54:
[...]
En zit je nu in de 2de batch? Of helemaal niet?
Yup, 9 november.Papsec schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:54:
[...]
Ai, dat is een zure. Jij had ook net voor de launch besteld, niet?
Well f#ck me!
Zojuist is mijne series x geleverd door ups...
Besteld 9 november bij microsoft fr
Tot nu toe zelfs geen verzendingsmail of tracking gekregen en op mn microsoft account staat hij nog steeds op pending 😂
Happy me!
Tot nu toe zelfs geen verzendingsmail of tracking gekregen en op mn microsoft account staat hij nog steeds op pending 😂
Happy me!
Dafoek..P3rf3ct1on schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:57:
Well f#ck me!
Happy me!
Bij ons gebeurd er gewoon lekker niks en bij anderen wordt er random geleverd

MS support, please read with us on the Tweakers forum!!!
Veel plezier iig!
Tsja, dat is een bericht van gisteren, en vanochtend kreeg ik nog via Facebook het volgende te horen:
Enfin, we zien het wel.We hopen heel erg dat er morgen exemplaren binnen zal komen, maar dat is lang niet zeker.
^André
Op 10-11 om 00:25 besteld bij MS DE, betaald via PayPal. Om 00:30 bevestiging PayPal en om 04:31 bevestiging MS DE. Maar sindsdien status 'In behandeling'.
Nu is het zo dat als MS iets verstuurt heeft, ze de betaling pas gaan innen. PayPal zegt enkel nog Authorization pending maar er is nog niets verwerkt of afgeschreven.
Net gebeld met MS: onbekende situatie. Degene snapt niet wat er staat, maar ziet ook dat er geen statusverandering is sinds bestelling. Wordt onderzocht en ik word op z'n vroegst morgen terug gebeld.
Nu is het zo dat als MS iets verstuurt heeft, ze de betaling pas gaan innen. PayPal zegt enkel nog Authorization pending maar er is nog niets verwerkt of afgeschreven.
Net gebeld met MS: onbekende situatie. Degene snapt niet wat er staat, maar ziet ook dat er geen statusverandering is sinds bestelling. Wordt onderzocht en ik word op z'n vroegst morgen terug gebeld.
[ Voor 41% gewijzigd door AirtjE op 12-11-2020 16:12 ]
Hebben de meeste hem al binnen of is er nog steeds een hoop gekut?
Helemaal over het hoofd gezienKirdra schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:05:
[...]
Tsja, dat is een bericht van gisteren, en vanochtend kreeg ik nog via Facebook het volgende te horen:
[...]
Enfin, we zien het wel.

Ja, heb nu al 2 verhalen gelezen van random leveringen zonder goede terugkoppeling dus het kan zomaar dat je hem straks gewoon ontvangtAirtjE schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:09:
Op 10-11 om 00:25 besteld bij MS DE, betaald via PayPal. Om 00:30 bevestiging PayPal en om 04:31 bevestiging MS DE. Maar sindsdien status 'In behandeling'.
Wel dat had ik dus ook en nu ineens 15 minuten geleden stond ups voor de deur!AirtjE schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:09:
Staat nog steeds op “in behandeling” in mn account en kan hem zelfs nog annuleren 😂
UPS verschijnt hier meestal pas tussen 17:00-18:00. Dus dat zou misschien kunnen.BigF25 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:13:
Ja, heb nu al 2 verhalen gelezen van random leveringen zonder goede terugkoppeling dus het kan zomaar dat je hem straks gewoon ontvangt
Laten we het hopen
Jullie heb nog iets van terugkoppeling in de account haha. Ik heb gwn noppes, enkel een afgeschreven betalingP3rf3ct1on schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:14:
[...]
Wel dat had ik dus ook en nu ineens 15 minuten geleden stond ups voor de deur!
Staat nog steeds op “in behandeling” in mn account en kan hem zelfs nog annuleren 😂

Dit postte ik vanochtend, waarschijnlijk heb jij hetzelfde als ik. Ik bestelde hem om 00:14 op 10 november....AirtjE schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:09:
Net een medewerker aan de lijn gehad. “Sorry meneer maar het ziet er naar uit dat uw bestelling inderdaad is geannuleerd, omdat er een fout in ons systeem zat. U heeft de Xbox besteld toen hij eigenlijk niet meer op voorraad was. Daarom is er nog geen geld van je PayPal afgeschreven en daarom is je bestelling geannuleerd”. Dit is echt je rijnste oplichting. Ik heb om 00:14 besteld de nacht van 9 op 10 november. Dus dat betekent dat de mensen die enkele minuten voor mij hebben besteld hem wel gewoon hebben gekregen........
Je hoort inderdaad nooit zolang “in behandeling” te staan. Ik ben bang dat mensen die dat nu ook hebben nu ook gaan krijgen.
[ Voor 30% gewijzigd door KillerZxAce op 12-11-2020 16:20 ]
Nou, van MM krijg ik niks te horen over mijn besteld Series S. Via iemand anders begrepen dat er nog genoeg op voorraad lagen in de MM Middelburg, daar een Series S gehaald. Kan ik voorlopig wel mee uit de voeten.
Bij het uitpakken moest ik wel aan het volgende denken:
YouTube: I've Got a Problem with my Apple! | The One Ronnie - BBC
(Het hele filmpje is trouwens wel leuk om te kijken! Als je van Britse humor houdt dan...)
Iedereen nog veel succes in hun zoektocht!
Bij het uitpakken moest ik wel aan het volgende denken:
YouTube: I've Got a Problem with my Apple! | The One Ronnie - BBC
(Het hele filmpje is trouwens wel leuk om te kijken! Als je van Britse humor houdt dan...)
Iedereen nog veel succes in hun zoektocht!
Als je het verhaal van @P3rf3ct1on leest kan je hem ook ineens wel op je deurmat hebben, u never knowKillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:20:
[...]
Dit postte ik vanochtend, waarschijnlijk heb jij hetzelfde als ik. Ik bestelde hem om 00:14 op 10 november....
Net een medewerker aan de lijn gehad. “Sorry meneer maar het ziet er naar uit dat uw bestelling inderdaad is geannuleerd, omdat er een fout in ons systeem zat. U heeft de Xbox besteld toen hij eigenlijk niet meer op voorraad was. Daarom is er nog geen geld van je PayPal afgeschreven en daarom is je bestelling geannuleerd”. Dit is echt je rijnste oplichting. Ik heb om 00:14 besteld de nacht van 9 op 10 november. Dus dat betekent dat de mensen die enkele minuten voor mij hebben besteld hem wel gewoon hebben gekregen........![]()
![]()
Je hoort inderdaad nooit zolang “in behandeling” te staan. Ik ben bang dat mensen die dat nu ook hebben nu ook gaan krijgen.
Hadden ze die van hem ook geannulleerd dan?BigF25 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:24:
[...]
Als je het verhaal van @P3rf3ct1on leest kan je hem ook ineens wel op je deurmat hebben, u never know
Ah nee excuus, zijne stond 'in behandeling/pending' ..KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:25:
[...]
Hadden ze die van hem ook geannulleerd dan?
Die van mij stond ook bijna 3 dagen in behandeling en toen had Microsoft hem uit het niets geannuleerd. Slaat dus nergens op.BigF25 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:27:
[...]
Ah nee excuus, zijne stond 'in behandeling/pending' ..
Zou wat zijn als ie toen al werd verscheept...
Ik heb alleen nooit meer een mail van de Microsoft Store gehad met de melding dat hij was geannuleerd
:strip_exif()/f/image/ndDuhn1BfMGPSySwq6LqBKZZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 40% gewijzigd door KillerZxAce op 12-11-2020 16:30 ]
Yep, major f*#kups daar helaasKillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:29:
[...]
Die van mij stond ook bijna 3 dagen in behandeling en toen had Microsoft hem uit het niets geannuleerd. Slaat dus nergens op.
Zou wat zijn als ie toen al werd verscheept...
Die was niet geanuleerd nee, maar staat tot nu toe ook nog altijd op “pending” terwijl ze hem net zijn komen leveren!KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:25:
[...]
Hadden ze die van hem ook geannulleerd dan?
Zoals ik al zei, ik kan nu nog zelfs de series x annuleren op mn account terwijl hij hier langs mij ligt 😂
Pics or it didnt happenP3rf3ct1on schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:31:
[...]
Die was niet geanuleerd nee, maar staat tot nu toe ook nog altijd op “pending” terwijl ze hem net zijn komen leveren!
Zoals ik al zei, ik kan nu nog zelfs de series x annuleren op mn account terwijl hij hier langs mij ligt 😂
Lekker annuleren dan, kan iemand anders bestellen
Het zou te mooi om waar te zijn als UPS opeens voor de deur stond straks. Maar ik denk dat Microsoft het gewoon verneukt heeft met mijn bestelling.....P3rf3ct1on schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:31:
[...]
Die was niet geanuleerd nee, maar staat tot nu toe ook nog altijd op “pending” terwijl ze hem net zijn komen leveren!
Nice, ik blijf hopen dat dit bij mij ook gaat gebeurenHairball schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:44:
Voor degene die op de Seagate expansion card zitten te wachten: Die van mij is vandaag zonder t&t maar met tekenen aan de deur toch nog binnengekomen. Besteld via MS en verstuurd op de 6e.
Een bestelling die vervolgens niet geleverd kan worden...BigF25 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:32:
[...]
Pics or it didnt happen![]()
Ik hoop er ook op, maar denk niet dat het zal gebeuren.
Volgens UPS My Choice zijn er vandaag geen verwachte leveringen op mijn thuisadres.
Volgens UPS My Choice zijn er vandaag geen verwachte leveringen op mijn thuisadres.
Ja vast,of een bestelling welke meld dat je overmorgen geleverd krijgt en vervolgens niets meer gebeurdH1sDudeness schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:33:
[...]
Een bestelling die vervolgens niet geleverd kan worden...
Als iemand nog suggesties heeft waar ik in de gaten kan houden voor een order te plaatsen, let me know. Heb de indruk dat er geen opties meer zijn.
Ik had niet eens een T&T dus kan dat niet checken..AirtjE schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:34:
Ik hoop er ook op, maar denk niet dat het zal gebeuren.
Je kan het bij GM proberen, daar heb ik begin oktober een aanbetaling gedaan. Je kan nog bij wat winkels rond gaan om te vragen of je op de lijst gezet kan worden, maar denk dat je gewoon moet wachten. Ziet er naar uit dat er niks komt.gino_bxl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:36:
Als iemand nog suggesties heeft waar ik in de gaten kan houden voor een order te plaatsen, let me know. Heb de indruk dat er geen opties meer zijn.
gino_bxl schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:47:
Dit is toch ronduit schandalig voor de grootste e-retailer van Nederland. Ze geven je de indruk dat je een pre-order bij ze kunt doen. Wordt vervolgens helemaal lekker gemaakt met mailtjes waarin staat 'over X aantal dagen komt je Xbox Series X'. Uiteindelijk leveren ze je niet uit maar geven ze je wel die indruk door een T&T aan te maken. Klantenservice lijkt ook geen enkele bruikbare informatie te krijgen of je doelbewust voor de gek te houden.ecdj schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:02:
[...]
Mij is juist vanmorgen verteld dat ze bij Bol.com niet doen aan intekenen. Ze leveren sowieso niet op bestelvolgorde af. Dat zie je ook aan de mensen in dit topic. Mensen die hem 9:04 bestelden, hebben 'm soms wel en mensen die 'm 9:00 bestelden soms niet.
Ik sprak vanmorgen ruim een half uur met een medewerker die al ruim 5 jaar bij Bol.com werkt. Hij zei direct, ik ga er geen doekjes om winden en vertelde mij meer dan welke medewerker ooit daarvoor. Volgens hem zal bol.com op een gegeven moment de bestelling annuleren als blijkt als deze (voorlopig) niet leverbaar is. Je moet dan zelf in de gaten houden wanneer het product weer beschikbaar is en opnieuw bestellen. Raar maar waar. Dat is blijkbaar het protocol binnen bol.com.
Mochten ze hem annuleren dan is dat wat mij betreft de druppel. Zeer klantonvriendelijk, het minste wat ze nu kunnen doen is de niet geleverde pre-orders als prioriteit beschouwen.
Ups hier een link.Hairball schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:44:
Morgen droppen ze hem af bij me ophaalpunt. Erg bijzonder want had hem al 24 sep besteld
Bol.com Postnl Belgie heeft weer de xbox niet geleverd en staat voor morgen zonder extra informatie... Ook het gewicht is niet geregistreerd. Voor het zelfde geld is het kwijt...
Nou, ik ben benieuwd of Microsoft vannacht of morgen weer voorraad heeft op hun website....
Sommige webwinkels verwachten pas in januari weer voorraad, dat is niet acceptabel.
Sommige webwinkels verwachten pas in januari weer voorraad, dat is niet acceptabel.
Voor zover ik het goed heb begrepen, lijkt BCC via Twitter weer wat nieuwe informatie te hebben verstrekt.
https://twitter.com/BCCNL/status/1326909472627945473
"Want nog een laatste vraag moeten jullie alleen de maandag bestellingen nog leveren toch?"
Antwoord BCC (heeft volgens mij betrekking op de mogelijke vrijdaglevering):
"Dat klopt inderdaad. We hopen dat de voorraad die we verwachten alle pre-orders zullen dekken maar dat moeten we afwachten. ^Sylvia".
Duimen maar...
https://twitter.com/BCCNL/status/1326909472627945473
"Want nog een laatste vraag moeten jullie alleen de maandag bestellingen nog leveren toch?"
Antwoord BCC (heeft volgens mij betrekking op de mogelijke vrijdaglevering):
"Dat klopt inderdaad. We hopen dat de voorraad die we verwachten alle pre-orders zullen dekken maar dat moeten we afwachten. ^Sylvia".
Duimen maar...
Ik heb ook besteld bij Amazon.nl.Kimo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:51:
Amazon.nl nog steeds niet verzonden, hopelijk verzenden ze morgen[Afbeelding]
Normaal zijn vrij snel met verzenden maar de Xbox is al een paar dagen uit dus begrijp ik niet goed waarom je zoveel dagen moet wachten. Heb wel een mail gehad
En dat sommige bij Amazon.fr hebben besteld wel al hebben
Amazon is gewoon zwaar door de mand gevallen. Ze hadden een mooie kans om wat marktaandeel van bol.com af te snoepen door betrouwbaarder over te komen. Maar helaas.Playermen schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:38:
[...]
Ik heb ook besteld bij Amazon.nl.
Normaal zijn vrij snel met verzenden maar de Xbox is al een paar dagen uit dus begrijp ik niet goed waarom je zoveel dagen moet wachten. Heb wel een mail gehad
En dat sommige bij Amazon.fr hebben besteld wel al hebben
Heb een PS5 daar in de pre-order staan, en die verwacht ik ook pas de 23e.
BigF25 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:32:
[...]
Pics or it didnt happen![]()
:strip_exif()/f/image/BjNmvAcMwZlzs01A1AY0kmkJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Mocht dat echt zo zijn ben ik helemaal klaar met BCC. Mij werd over de telefoon vermeld dat de tweede batch pas in december werd verwacht dus heb ik inmiddels geannuleerd...KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:44:
[Afbeelding]
Hier nog een zeer recente bevestiging van BCC. Dat wordt duimen
Microsoft geeft ZEER onduidelijk informatie aan de retailers en omdat zij weer onderverdeeld zijn in verschillende afdelingen is het zo’n chaos. We kunnen alleen maar blijven proberen en kijken of we geluk hebben. Hoe een bedrijf meer pre-orders kan aannemen dan er daadwerkelijk op voorraad zijn is ook voor mij een raadsel. Je hebt toch een script op je website wat zoiets verhinderd??Ephemeral Blood schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:47:
[...]
Mocht dat echt zo zijn ben ik helemaal klaar met BCC. Mij werd over de telefoon vermeld dat de tweede batch pas in december werd verwacht dus heb ik inmiddels geannuleerd...
Hier hetzelfde heb daarom maar een s gehaaldEphemeral Blood schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:47:
[...]
Mocht dat echt zo zijn ben ik helemaal klaar met BCC. Mij werd over de telefoon vermeld dat de tweede batch pas in december werd verwacht dus heb ik inmiddels geannuleerd...
Ik denk dat ze er gewoon niet genoeg geleverd hebben gekregen. Maar dat ze te laat zagen en dan vervolgens zo belabberd handelen is inderdaad niet goed. Ik vind sowieso bepaalde webwinkels die nu zo groot zijn, helemaal niet meer zo goed als de concurrenten die ze vroeger de kop in gedrukt hebben. Ze doen nu precies hetzelfde qua klantenservice als de winkels die je vroeger liet staan voor de rest. Ik had bij Coolblue ook al een waardeloze ervaring met een monitor. Daar bestel ik ook niet zomaar meer wat.Rogierr schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:06:
[...]
Dit is toch ronduit schandalig voor de grootste e-retailer van Nederland. Ze geven je de indruk dat je een pre-order bij ze kunt doen. Wordt vervolgens helemaal lekker gemaakt met mailtjes waarin staat 'over X aantal dagen komt je Xbox Series X'. Uiteindelijk leveren ze je niet uit maar geven ze je wel die indruk door een T&T aan te maken. Klantenservice lijkt ook geen enkele bruikbare informatie te krijgen of je doelbewust voor de gek te houden.
Mochten ze hem annuleren dan is dat wat mij betreft de druppel. Zeer klantonvriendelijk, het minste wat ze nu kunnen doen is de niet geleverde pre-orders als prioriteit beschouwen.
Overigens ligt dit natuurlijk ook voor een deel bij de transportbedrijven. PostNL, UPS, DHL, etc is gewoon een zwarte doos wat betreft tracking en dat is gewoon jammer. Ik zie hier eigenlijk altijd pakketjes van PostNL eerst staan dat ze begin van de dag komen, dan wordt dat al snel middag en vervolgens pas na een uur of 19 komen ze eens langs. En de pest is: heel af en toe komen ze dus wel zo vroeg, dus je kunt die dag eigenlijk niet eens weg gaan want ze komen dan natuurlijk net als je weg bent.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview