Enig idee wat dit betekent?NotSoSteady schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:29:
[...]
Nee, is al sinds gisteravond gaande.
Ik ook niet, die van mij is nu ook naar onbekend gegaan. Ik heb ook om 09:00 besteld. Het lijkt wel alsof ze last in first out principes hanteren.Tiimbo1991 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:29:
[...]
Hier snap ik dus niks van, ik heb om 09:00 besteld en er staat bezorgtijd nog niet bekend want ze hebben niks.
toevallig iemand nog een update van onze vrienden van BCC gehad?
Zojuist eentje gevraagd, ik laat het weten zodra ik reactie heb.hcwizz_fts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:30:
Nee, helaas niet. Alleen dat ik moet wachten op een nieuwe lading. Bestelling heb ik niet geannuleerd, hopelijk krijgen ze deze week nog wat binnen, maar ook dat is niet zeker.hcwizz_fts schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:30:
Thanks, bespaart anderen weer de moeite en hoeft de klantenservice niet 100x dezelfde vraag te beantwoorden.H1sDudeness schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:31:
[...]
Zojuist eentje gevraagd, ik laat het weten zodra ik reactie heb.
Het gaat denk ik nog wel een lange tijd duren voordat Bol, Coolblue, BCC, Intertoys, Mediamarkt (NL, BE, DE) en Wehkamp weer voorraad hebben. Ik wil liever weer via de Microsoft Store checken maar dat gaat niet als ik de nieuwe link niet weet...
Volgens mij is het al sinds 9 november ctrl+c ctrl+v bij de klantenservice van BCC. Ik verwacht dan ook geen wonderbaarlijk antwoord deze keer.Bijenwolf schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:36:
[...]
Thanks, bespaart anderen weer de moeite en hoeft de klantenservice niet 100x dezelfde vraag te beantwoorden.
Zegt de bol.com website dit, of de T&T?Gotjee schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:03:
[...]
Mijne zegt nu wel 'Vandaag' maarja ze hebben het al meermaals aangepast dus wie weet het nog
Thanks aan diegene die elkaar blijven informeren, zeer gewaardeerd mannen (of dames ;-))!
Alle bekende links werken op dit moment niet.KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:36:
Het gaat denk ik nog wel een lange tijd duren voordat Bol, Coolblue, BCC, Intertoys, Mediamarkt (NL, BE, DE) en Wehkamp weer voorraad hebben. Ik wil liever weer via de Microsoft Store checken maar dat gaat niet als ik de nieuwe link niet weet...
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Wat zijn nu plekken waar je “in de rij” kunt gaan staan voor een X?
Heb dinsdag bij MM een reservering gevraagd maar dat doen ze niet in die vestigingen, heb hier gelezen dat sommige vestigingen dat wel doen, verwarrend dus.
Ik ben vast niet de enige die er klaar mee is de sites in de gaten te houden.
Heb dinsdag bij MM een reservering gevraagd maar dat doen ze niet in die vestigingen, heb hier gelezen dat sommige vestigingen dat wel doen, verwarrend dus.
MS zojuist gebeld aangezien in mijn bevestigingsmail stond dat de geschatte levertijd 12-11 was en ik na de bevestigingsmail, betaald met Paypal, niks meer heb vernomen. Besteld op 10-11 00:27 uur. Alles is in goede orde ontvangen, ook de betaling is juist geverifieerd. Ze hebben het gigantisch druk en een achterstand in de verwerking van de betalingen opgelopen. Zodra dat gebeurd is ontvang je een t&t-nummer en weet je wanneer je hem kunt verwachten. Het is gewoon nog even afwachten dus. Dit geldt voor velen van ons.
Zo, en nu verder met ons "Corona" leven. Veel plezier voor degene die sinds dinsdag wel lekker met de Xbox Series X kunnen spelen.
Zo, en nu verder met ons "Corona" leven. Veel plezier voor degene die sinds dinsdag wel lekker met de Xbox Series X kunnen spelen.
Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"
Mijn bestelling van Mediamarkt België is net aangekomen. :-)
Besteld op 9 november om 14:15 uur online en afgeleverd met BPost.
Besteld op 9 november om 14:15 uur online en afgeleverd met BPost.
Bij mij de website van bol.com, T&T zegt inmiddels onbekend.RoloGeert schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:37:
[...]
Zegt de bol.com website dit, of de T&T?
Dit is wel goed nieuws. Zit in hetzelfde schuitje, ook rond die tijd besteld en order nog steeds op ''in behandeling'' in mijn account, was al bang dat de order geannuleerd zou worden.kuka schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:43:
MS zojuist gebeld aangezien in mijn bevestigingsmail stond dat de geschatte levertijd 12-11 was en ik na de bevestigingsmail, betaald met Paypal, niks meer heb vernomen. Besteld op 10-11 00:27 uur. Alles is in goede orde ontvangen, ook de betaling is juist geverifieerd. Ze hebben het gigantisch druk en een achterstand in de verwerking van de betalingen opgelopen. Zodra dat gebeurd is ontvang je een t&t-nummer en weet je wanneer je hem kunt verwachten. Het is gewoon nog even afwachten dus. Dit geldt voor velen van ons.
Dit geeft weer hoop, nog even afwachten dus.
Geloof dit wel maar dan ben ik alsnog benieuwd naar de levertijd. Ik heb namelijk besteld omdat het volgens de site 'snel leverbaar' zou zijn, namelijk 12-11.kuka schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:43:
Als daar een dag of 2 overheen gaan boeit niet meer maar als straks blijkt dat ik hem ergens in december krijg of in het ergste geval dat ze geen datum kunnen noemen, annuleer ik het geheel. Opzet was/is snel leverbaar, rond launch periode. Anders kan ik hem met gemak over een maand of 3/4 halen, zal de beschikbaarheid normaal zijn.
Net hetzelfde bij mij. Alleen is de status op gesorteerd bij mij sinds dinsdag. Bpost is de logistieke partner en ik heb het gevoel dat zij de bottleneck zijn.Frameraider schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:27:
Had op 22/09 besteld bij bol om 09h01 en eindelijk is mijn levering gesorteerd. mss komt die wel aan vandaag of morgen.
Verwijderd
O, Wehkamp verzond de Scorpio Edition gewoon met de geplakte verzend labels op de originele Xbox doosPapsec schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:29:
[...]
Ja, gelukkig wel een om-doos ook, anders was die zeker niet aangekomen. Op dezelfde hoeken ingedrukt, maar zoals gezegd, 't is dit of helemaal niks ...

Ja precies dat heb ik ook. Zit met iemand anders veel aan het bellen met bol. Zij geven aan dat er een storing is geweest vanwege onderbezetting personeel in Almere en Tilburg.Rogierr schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:49:
[...]
Bij mij de website van bol.com, T&T zegt inmiddels onbekend.
We moeten wel oppassen dat Bol niet de order eenzijdig annuleert omdat ze hem niet binnen 2 werkdagen hebben kunnen leveren. Schijnt dat ze dat kunnen doen vanwege zogenoemde LAT status.
Bij Amazon zou ik in dit geval een foto maken en dan een klacht insturen. Dan krijg je waardebon van 5 - 25 euro en staat het in je account mochten er problemen zijn met de Xbox. Maar dit is gewoon een kwestie van een doos die onbeschermd in een bus heeft gestaan of op de hoek van een pallet. Als de binnenkant verpakking onbeschadigd is dan zie ik het probleem niet zo.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:26:
[...]
Deze had ik retour afzender gestuurd, voor sommigen maar een ordinaire doos maar dit zegt wel iets over hoe men er mee is omgesprongen![]()
Geen om-doos?
Het doel van een doos is uiteindelijk het beschermen van het product tijdens transport.
Nieuws BCC
Hoi,
Er gaan inderdaad geruchten rond, maar deze kloppen niet. Wij hebben nog geen verwachte levertijd doorgekregen vanuit de leverancier, Microsoft. ^Sharon
thanks for sharing!H1sDudeness schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:01:Nieuws BCC
[...]
Iemand al wat van MS gehoord? De logica achter het offline halen van de series x snap ik wel aangezien we allemaal op F5 zitten te drukken maar ik zou hem toch graag snel weer online zien ☺️
Dit inderdaad, wil hem graag opnieuw bestellen!Smeldor schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:04:
Iemand al wat van MS gehoord? De logica achter het offline halen van de series x snap ik wel aangezien we allemaal op F5 zitten te drukken maar ik zou hem toch graag snel weer online zien ☺️
Ook ik heb nog een order bij Amazon.nl staan. Verwachte levertijd is zaterdag, prima.
Nu heb ik ook een voucher gekregen voor de vertraging, en wil graag een play and charge setje kopen op amazon.nl , maar ik zie deze gewoon niet staan.
Iemand een linkje?
Nu heb ik ook een voucher gekregen voor de vertraging, en wil graag een play and charge setje kopen op amazon.nl , maar ik zie deze gewoon niet staan.
Iemand een linkje?
Ter land, ter zee en in de kroeg
https://www.amazon.nl/-/e...Kit&qid=1605175873&sr=8-2Christiano007 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:09:
Ook ik heb nog een order bij Amazon.nl staan. Verwachte levertijd is zaterdag, prima.
Iemand een linkje?
Niet op voorraad helaas.
Tip: Als je iets niet kunt vinden op amazon.nl kan je het artikel opzoeken op een andere amazon site, zoals amazon.de. Daarna kan je de DE veranderen in NL.
[ Voor 12% gewijzigd door Melkaz op 12-11-2020 11:12 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Krijg je een email van Amazon: uw bestelling is verzonden
Ik helemaal blij natuurlijk, is het de Expension card
Bedoel, helemaal leuk dat die zeker dus onderweg is, maar had liever ook die Xbox zelf onderweg gezien
Ik helemaal blij natuurlijk, is het de Expension card

Bedoel, helemaal leuk dat die zeker dus onderweg is, maar had liever ook die Xbox zelf onderweg gezien
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geruchten? Verwijzen ze zo naar de berichten van hun eigen medewerkers?H1sDudeness schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:01:Nieuws BCC
[...]
Nog altijd aan het wachten op mijn order van 09/11 bij MM BE, wordt verwerkt door filiaal Sint-Pieters-Leeuw.
De klantendienst snapt ook niet waarom het zo lang duurt en kan de winkel niet bereiken, jammer dit...
De klantendienst snapt ook niet waarom het zo lang duurt en kan de winkel niet bereiken, jammer dit...
Besteld op 5/11 bij mediamarkt BE en er staat nog altijd "Wordt verwerkt"
Je kan nergens iets reserveren of in backorder laten zetten. Online shops als Bol.com, Bcc, MM, Gamemania,coolblue nemen niet eens orders aan.kris-kraslot schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:42:
Wat zijn nu plekken waar je “in de rij” kunt gaan staan voor een X?
Echt heel vreemd, Ik wil gewoon ergens een backorder kunnen plaatsen
Ff naar Intertoys bellen.frankx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:28:
[...]
Je kan nergens iets reserveren of in backorder laten zetten. Online shops als Bol.com, Bcc, MM, Gamemania,coolblue nemen niet eens orders aan.
Weet er iemand toevallig of er in de MM in Middelburg nog Xbox Series S in de winkel liggen, en dit dan ook met eigen ogen heeft gezien? Liefst vandaag nog eigenlijk, want mijn reservering van gisteren zeggen ze nu dat als er geen voorraad is deze geannuleerd wordt. Maar de site gaf gisteren aan dat er online voorraad was en ook in de winkel, en vandaag geeft ie ook aan dat er voorraad in de winkel ligt.
Ik heb vanochtend bij de MM een reservering gedaan. Ze wist alleen nog niet wanneer ze de volgende levering binnen krijgt.frankx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:28:
[...]
Je kan nergens iets reserveren of in backorder laten zetten. Online shops als Bol.com, Bcc, MM, Gamemania,coolblue nemen niet eens orders aan.
De T&T en ondertussen ook aangekomenRoloGeert schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:37:
[...]
Zegt de bol.com website dit, of de T&T?
Heeft het nut om bij een lokale BCC een reservering te gaan plaatsen? Of doen zij alleen online verkoop?
Verwijderd
Online order voor bezorging lijkt gewoon voorraad te hebben bij MM volgens mij.Lincor schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:32:
Weet er iemand toevallig of er in de MM in Middelburg nog Xbox Series S in de winkel liggen, en dit dan ook met eigen ogen heeft gezien? Liefst vandaag nog eigenlijk, want mijn reservering van gisteren zeggen ze nu dat als er geen voorraad is deze geannuleerd wordt. Maar de site gaf gisteren aan dat er online voorraad was en ook in de winkel, en vandaag geeft ie ook aan dat er voorraad in de winkel ligt.
Nieuws uit de uk
https://www.mylondon.news...ox-pre-orders-uk-19259654Amazon warn Xbox Series X pre-orders 'may not arrive until after Christmas'
Amazon has told customers orders will be shipped as they arrive between now and December
Ik krijg hier ook geen hoogte van BCC en wat er nou aan de hand is met de bestellingen van Maandag. Klopt het dat anderen die hier besteld hebben zonder account hem later wel in hun account konden terugvinden als het maar hetzelfde email adres was?
Ik vroeg ze net om mijn bestelling aan mijn account te verbinden, en ze geven mij nu aan "Doordat jij nog geen bestelling hebt ontvangen kunnen wij niets overzetten op een account helaas." Ik kan dus momenteel nergens informatie krijgen over mijn bestelling, ook als is de 500 euro allang van mijn creditcard afgeschreven.
Ondertussen geeft de BCC orderstatus pagina nog doodleuk het volgende aan:
Bezorgdatum 10/11/2020
Tijdstip 11:00 - 15:00
Ik vroeg ze net om mijn bestelling aan mijn account te verbinden, en ze geven mij nu aan "Doordat jij nog geen bestelling hebt ontvangen kunnen wij niets overzetten op een account helaas." Ik kan dus momenteel nergens informatie krijgen over mijn bestelling, ook als is de 500 euro allang van mijn creditcard afgeschreven.
Bezorgdatum 10/11/2020
Mmja, maar dacht gisteren ik bestel hem voor afhalen, want als ie op voorraad is dan kan ik hem dezelfde dag ophalen. Kreeg 1,5 uur later dat mijn 'levering vertraagd' is. Nu zeggen ze dat als er geen voorraad is mijn order geannuleerd wordt. Dus ik vermoed dat ik alleen nog kans heb als ik naar de winkel ga om er 1 te kopen. Maar de MM ligt niet om de hoek, en reistijd van totaal 1 uur plus tolkosten voor lege handen vind ik wat te gortig.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:37:
[...]
Online order voor bezorging lijkt gewoon voorraad te hebben bij MM volgens mij.
Dit is bij mij overigens gewoon gelukt via de klantenservice, terwijl ik ook een pre-order heb geplaatst voordat ik een account had.Kirdra schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:39:
Ik krijg hier ook geen hoogte van BCC en wat er nou aan de hand is met de bestellingen van Maandag. Klopt het dat anderen die hier besteld hebben zonder account hem later wel in hun account konden terugvinden als het maar hetzelfde email adres was?
Bezorgdatum 10/11/2020
Ik heb ook zonder account besteld. Later na heb ik ingelogd/account aangemaakt weet niet meer wat. Maar toen stond hij ertussen.Kirdra schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:39:
Bezorgdatum 10/11/2020
Ik heb exact hetzelfde, en ze 30 min geleden gevraagd om e.e.a. aan elkaar te koppelen. Nog geen antwoord op mogen ontvangen, maar zodra ik iets heb zal ik dit delen.Kirdra schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:39:
Bezorgdatum 10/11/2020
Lijkt mij dat het los van elkaar moet staan of je wel of geen bestelling hebt gehad, ze zien toch dat de emailadressen gelijk zijn en dus bij 1 en dezelfde persoon behoren?
Fijn! Gefeliciteerd. Hier nog onduidelijkheid bij bol.
Maar echt.Rogierr schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:30:
[...]
Ik ook niet, die van mij is nu ook naar onbekend gegaan. Ik heb ook om 09:00 besteld. Het lijkt wel alsof ze last in first out principes hanteren.
Ik heb om 8:58 besteld, en wacht ook nog steeds op m'n order. Ze geven ook eerlijk toe aan de telefoon dat ze geen rekening hebben gehouden met volgorde van bestelling. En vanmorgen ook dat de bestelling nooit verstuurd is (het dreigt een LAT status te worden noemde de werknemer aan de telefoon het; dat betekent dat hij binnen het magazijn 'zoek geraakt is') Terwijl dit de afgelopen dagen altijd beweerd is dat ie maandag verzonden is. Ze hebben ons dus een aantal dagen voorgelogen. Ook noemen ze het simpelweg pech. En als 't nog eens echt helemaal tegen zit, wordt onze order straks geannuleerd omdat ze niet volgens protocol binnen een bepaalde tijd hebben kunnen leveren. Bij bol.com doen ze namelijk niet aan nalevering als er weer voorraad binnenkomt. Je zal dan gewoon weer opnieuw moeten bestellen. Dat vind ik nog wel het meest bizarre van het hele verhaal.

Hier geen bezorgdatum maar;Kirdra schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:39:
Bezorgdatum 10/11/2020
Microsoft gameconsole Xbox Series X
StatusTe Leveren
LeverdatumOnbekend
Prijs€ 499,99
Garantie tot datum10-11-2022
Hoi Leen,Kirdra schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:39:
Bezorgdatum 10/11/2020
Ik heb de order gekoppeld aan jouw MijnBCC account. Met 24 uur moet deze zichtbaar zijn in je account. ^Inous
Wel bijzonder dat je je garantie datum weet maar nog geen product hebt. Erg kort door de bocht.PepeLe schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:53:
[...]
Hier geen bezorgdatum maar;
Microsoft gameconsole Xbox Series X
StatusTe Leveren
LeverdatumOnbekend
Prijs€ 499,99
Garantie tot datum10-11-2022
Goed punt, mij is beloofd dat ze het met de logistieke afdeling zouden oplossen. Ik heb ze ook op het hart gedrukt dat ik hem niet wil annuleren, maar dat ze me niet updaten is uiterst bijzonder. Nog vreemder dat andere mensen hem wel hebben ontvangen...RoloGeert schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:00:
[...]
Ja precies dat heb ik ook. Zit met iemand anders veel aan het bellen met bol. Zij geven aan dat er een storing is geweest vanwege onderbezetting personeel in Almere en Tilburg.
We moeten wel oppassen dat Bol niet de order eenzijdig annuleert omdat ze hem niet binnen 2 werkdagen hebben kunnen leveren. Schijnt dat ze dat kunnen doen vanwege zogenoemde LAT status.
Ik heb net extra die expansion card gekocht voor de series x bij MS.
Weet iemand of die vandaag nog verstuurd zal worden?
Hoe moeten wij dat weten?fluxsystem schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:13:
Misschien moet je dan ff in de glazenbol van microsoft kijken die zal je vast kunnen helpenfluxsystem schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:13:
Je koopt iets bij Microsoft en daarna ga je hier vragen of die vandaag nog verstuurd gaat worden?fluxsystem schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:13:
@NotSoSteady @Paver89 @midego Dacht misschien heeft iemand ervaring met bestellen en hoe snel ze vaak leveren.
Lijkt mij een dood normale vraag..
Ik zit in dezelfde bootje als jij... Heb microsoft ook gecontacteerd en een screen getoond van mijn betaling, ik heb ook aangetoond dat ik het niet terug kan vinden als ik me aanmeld op hun website en naar mijn transacties ga.BigF25 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:53:
[...]
Geloof dit wel maar dan ben ik alsnog benieuwd naar de levertijd. Ik heb namelijk besteld omdat het volgens de site 'snel leverbaar' zou zijn, namelijk 12-11.
Als daar een dag of 2 overheen gaan boeit niet meer maar als straks blijkt dat ik hem ergens in december krijg of in het ergste geval dat ze geen datum kunnen noemen, annuleer ik het geheel. Opzet was/is snel leverbaar, rond launch periode. Anders kan ik hem met gemak over een maand of 3/4 halen, zal de beschikbaarheid normaal zijn.
Hij heeft me de bestelnr doorgegeven en hij zei dat inderdaad het geld betaald is, maar gewoon nog niet aangekomen is want dit gaat via ayden b.v.
Ben al blij dat hij het allemaal kon vinden op zijn systeem, want bij mij staat er niets van bestelling, mail, etc buiten mijn geld dat eraf is
Inderdaad. Genoeg mensen die hem bestellen via ms dus logisch dat je vraagt of mensen het toevallig weten of hoe lang het duurde.fluxsystem schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:20:
@NotSoSteady @Paver89 @midego Dacht misschien heeft iemand ervaring met bestellen en hoe snel ze vaak leveren.
Microsoft neemt als het goed is vandaag contact met mij op. Hopelijk kunnen ze dan wat meer vertellen.Moke_2140 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:20:
[...]
Ik zit in dezelfde bootje als jij... Heb microsoft ook gecontacteerd en een screen getoond van mijn betaling, ik heb ook aangetoond dat ik het niet terug kan vinden als ik me aanmeld op hun website en naar mijn transacties ga.
Hij heeft me de bestelnr doorgegeven en hij zei dat inderdaad het geld betaald is, maar gewoon nog niet aangekomen is want dit gaat via ayden b.v.
Ben al blij dat hij het allemaal kon vinden op zijn systeem, want bij mij staat er niets van bestelling, mail, etc buiten mijn geld dat eraf is
Een andere tweaker - die ook hetzelfde als wij hebben - heeft gisteravond een mail met T&T gekregen en krijgt als het goed is vandaag van UPS zijn Xbox, dus misschien komt het toch nog goed.
Verwijderd
Om je perspectief nog verder te verbreden, bestel helemaal geen XsX dan hoeven al die bezorgers ook niet al die extra besmetting risico te lopen voor jouw entertainment momentjes.
Maar die beste man is bekend bij ons die legt het netjes voor aan het hekVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:36:
Om je perspectief nog verder te verbreden, bestel helemaal geen ps5 dan hoeven al die bezorgers ook niet al die extra besmetting risico te lopen voor jouw entertainment momentjes.
Hey jonges, ik heb hier mijn detective bril opgezet en gemerkt dat mijn status op t&t van postnl nog hetzelfde is met gesorteerd. Maar de afbeelding is verandert van een bestelwagen naar een magazijn in een bestelwagen tussen boompjes. Clutching straws here. de f12 zegt dat deze nu in fase 3 zit.
Duimen maar! Ik hou de topic goed in de gatenJeroen789987 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:35:
[...]
Microsoft neemt als het goed is vandaag contact met mij op. Hopelijk kunnen ze dan wat meer vertellen.
Een andere tweaker - die ook hetzelfde als wij hebben - heeft gisteravond een mail met T&T gekregen en krijgt als het goed is vandaag van UPS zijn Xbox, dus misschien komt het toch nog goed.
Laat maar weten als er weer voorraad beschikbaar is in de webshops en als er een nieuwe link naar de Microsoft Store is😃
bcc kennende verkopen ze gewoon de xbox x voor de 3e keerKillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:58:
[Afbeelding]
Voor mensen die de TechTastic website in de gaten houden voor nieuwe voorraad, ik had net een medewerker van BCC aan de lijn en deze vertelde me dat er dit jaar waarschijnlijk geen voorraad meer gaat komen. Dus de informatie op de sitr is onjuist. Dit ter info.

Eerder een bericht van een mede tweaker gaf aan dat dit niet zo zou zijnKillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:58:
[Afbeelding]
Voor mensen die de TechTastic website in de gaten houden voor nieuwe voorraad, ik had net een medewerker van BCC aan de lijn en deze vertelde me dat er dit jaar waarschijnlijk geen voorraad meer gaat komen. Dus de informatie op de sitr is onjuist. Dit ter info.
Wat een bedrijf, lanceer je de nieuwste console op 10 november, kom je aan in Nederland met 5000 consoles..
En dan heb je ook nog eens niet eens een game die gebruik maakt van de next gen console.
Ze hadden beter de lancering in april kunnen doen ofzo waarbij ze genoeg voorraad hebben en leuke titels die je kunt spelen. Sony bakt er ook al niks van. En dat allemaal voor de feestdagen..
En dan heb je ook nog eens niet eens een game die gebruik maakt van de next gen console.
Ze hadden beter de lancering in april kunnen doen ofzo waarbij ze genoeg voorraad hebben en leuke titels die je kunt spelen. Sony bakt er ook al niks van. En dat allemaal voor de feestdagen..
Ben er ook ingetrapt bij bcc. Ga er ook weer intrappen mochten ze de ps5 woensdag op de site verkopen. Waarschijnlijk nemen ze daar 10X zoveel orders aan als dat ze voorraad hebbensoccerroos schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:01:
[...]
bcc kennende verkopen ze gewoon de xbox x voor de 3e keer
Huh maar ik had iemand aan de telefoon dat het eind november isKillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:58:
[Afbeelding]
M.a.w kap met die mensen geloven, die zeggen iets om je blij te maken of er vanaf te zijn. Het staat pas in het systeem als MS een order vervult of dat er ingekocht is.. daar hebben de thuiswerkende helpdeskmedewerkers helemaal geen zicht op of invloed in. Dan kun je beter doorvragen naar afdeling inkoop of het management
Hilary Duff 4-Life
Hebben ze van geleerd hoor, je merkt het al dat je nu in de winkel geen reservatie kan doen. Kon met de Xbox wel ik vermoed dat ze geen enkele voorraad online kopen. Je kunt het beste op de dag zelf om 09:00 naar een bcc gaan en je order in de computer laten zetten dan staan ze hoog bij de aanvraag met de eerstvolgende batchtimpie81 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:03:
[...]
Ben er ook ingetrapt bij bcc. Ga er ook weer intrappen mochten ze de ps5 woensdag op de site verkopen. Waarschijnlijk nemen ze daar 10X zoveel orders aan als dat ze voorraad hebben
Hilary Duff 4-Life
Wordt er niet beter op kan ik je vertellen..Moke_2140 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:48:
[...]
Duimen maar! Ik hou de topic goed in de gaten
Gisteren een link gekregen om de betaling/screenshot te delen -> direct gedaan, op de site moet je een bestand uploaden, pdf in dit geval maar had geen afrond knop dus belde er achter aan of dit zo voldoende was.
Kreeg een collega van eerder gesproken dame aan de lijn, die kon me niet helpen want kon dossier niet inzien, en ja de andere dame was al naar huis.. ze zou een notitie achterlaten zodat ik vanochtend terug gebeld zou worden.
Deze ochtend, geen telefoontje.. Dus zelf maar gebeld!
De medewerker (dame in kwestie) kon bevestigen dat bestand goed was aangekomen maar dat ze het moet escaleren bij andere afdeling, dit kan dan 48u duren, misschien wel langer..
Toen ik afgelopen dinsdag belde, moest ik ook al 48u wachten, nu bij een vervolgstap weer 48u, sorry maar ik blijf niet wachten.
Heb een betaling gedaan, ik wil daar gewoon duidelijkheid over. Medewerker kon me daar niet mee helpen want tussenpersoon, ze is afhankelijk van de andere afdeling..
Heb gevraagd of ze het additioneel wil navragen/escaleren bij desbetreffende afdeling, nee zou niet helpen want dan krijgt ze antwoord dat het in behandeling is en X uren (lees min. 48u) kan duren.
Nou daar kan ik dan helemaal niets mee! Dus gevraagd naar iemand die me dan wel kan helpen
Supervisor aan de lijn.
Hem uitgelegd dat ik maandag nacht heb besteld en betaald heb maar niets aan bevestiging heb ontvangen en telkens hun zelf moet achterna bellen en bij iedere vervolgstap 48u of langer moet wachten.
Nou daar doe ik niet aan mee.
Ik heb betaald, ik wil heel simpel weten wat de status is en niet zelf overal achterna moeten gaan. De klant wordt zo in het donker gelaten. Hij was het met me eens want je hoort duidelijkheid te krijgen.
Ik heb geen bevestiging, niets in bestel historie, noppes.
Uiteindelijk afgesproken dat er werk van wordt gemaakt en dat ik uiterlijk morgen middag iets te horen krijg.
Als er dan nog steeds niets duidelijk is over ontvangst van mijn betaling volgt een annulering.
is dit een verkapte kijk mij eens even een grote E-P*nis hebben?KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:09:
Microsoft had beter de consoles kunnen verkopen aan mensen op basis van Gamerscore en aantal jaren Gold member en dan chronologisch uitverkopen. Nu krijgen super veel casual gamers de console en zitten de hardcore gamers zonder......
(Anders had ik hem al vrij snel gehad xD)[Afbeelding]
Kaasje123 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:11:
[...]
is dit een verkapte kijk mij eens even een grote E-P*nis hebben?

Af en toe mag je beste wel even flexen toch. Maar er zit een kern van waarheid in.Kaasje123 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:11:
[...]
is dit een verkapte kijk mij eens even een grote E-P*nis hebben?
Heb nog geen console dus moet ook wachten.
KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:13:
[...]
Af en toe mag je beste wel even flexen toch.
Voor Microsoft is het gewoon een succesvolle launch.
Zoals Phil zei; meer units verkocht in meer landen dan elke andere vorige release.
Met de Xbox One release zat Nederland niet eens bij de eerste Wave, toen moest je naar DE of FR als je er eentje wou, en ook die waren volgens mij uitverkocht toen.
Er is gewoon geen manier waarop je het goed kan doen denk ik. Je kan ook de release een maand later doen, en ondertussen meer produceren waardoor je meer mensen op de releasedatum tegelijk blij kan maken, maar dan hadden de mensen die ‘m nu wel hebben, ook later gehad, en dat wil men ook weer niet.
Ook Microsoft wil dat niet, later release dan PS5
Zoals Phil zei; meer units verkocht in meer landen dan elke andere vorige release.
Met de Xbox One release zat Nederland niet eens bij de eerste Wave, toen moest je naar DE of FR als je er eentje wou, en ook die waren volgens mij uitverkocht toen.
Er is gewoon geen manier waarop je het goed kan doen denk ik. Je kan ook de release een maand later doen, en ondertussen meer produceren waardoor je meer mensen op de releasedatum tegelijk blij kan maken, maar dan hadden de mensen die ‘m nu wel hebben, ook later gehad, en dat wil men ook weer niet.
Ook Microsoft wil dat niet, later release dan PS5
Exact dit.doobieters schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:10:
[...]
Nee, dat is dus niet prima. Je verziekt de markt. Je haalt producten die voor reguliere verkoop van de markt af, verkleint daardoor het aanbod en verhoogt daardoor de vraag/urgentie en dus de prijs naar het product.
Dit is hetzelfde als van die louche partijen die kaarten voor concerten opkopen en weer duur doorverkopen. Je komt er als normale consument gewoon niet meer tussen.
En waarom moet je 3 consoles in de pre-order hebben? Als je dat al doet, stuur dan die andere twee gewoon weer netjes terug naar de webshop of biedt ze tegen kostprijs aan? Of dat kan dan ineens niet meer?
Dan wacht jij toch lekker tot april ?wifikabelhuren schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:02:
Wat een bedrijf, lanceer je de nieuwste console op 10 november, kom je aan in Nederland met 5000 consoles..
Hoef je je ook niet druk te maken over de leveringen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mijn Series X is waarschijnlijk gestolen door een medewerker van Post.nl, aldus bol.com. Hadden ze wel 3 dagen voor nodig om de bereidheid te vinden om het uit te zoeken. Enige wat ze nu ook kunnen doen is mij bovenaan een lijst plaatsen, krijg je 10eu bol.com bon, maar ja wat stelt dat nou voor bij een dergelijk probleem. Heb nu uiteindelijk nog steeds geen duidelijkheid wanneer ik dan wel iets kan verwachten.
Ik vind het jammer dat je bij websites niet kan reserveren voor de tweede order. Net naar de Mediamarkt geweest om er een te reserveren bij de volgende levering.
Mediamarkt in Den Haag had dus maar 17 units ontvangen. Vind ik weinig voor zo'n grote stad.
Was jammer om er 9 november niet een te hebben kunnen bestellen, maar heb de Xbox in principe niet acuut nodig dus kan wel wachten op de volgende levering. Twee keer naast de pot pissen is natuurlijk wel irritant dus blij dat ik in ieder geval een reservering heb en nu geduldig kan wachten zonder te hoeven azen op websites.
Mediamarkt in Den Haag had dus maar 17 units ontvangen. Vind ik weinig voor zo'n grote stad.
Was jammer om er 9 november niet een te hebben kunnen bestellen, maar heb de Xbox in principe niet acuut nodig dus kan wel wachten op de volgende levering. Twee keer naast de pot pissen is natuurlijk wel irritant dus blij dat ik in ieder geval een reservering heb en nu geduldig kan wachten zonder te hoeven azen op websites.
Heel vervelend voor jou natuurlijk, maar Bol.com kan ook weinig anders doen en als zij niet weten wanneer ze een nieuwe levering krijgen kunnen ze jou ook geen duidelijkheid geven.JustKloesoe schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:34:
Mijn Series X is waarschijnlijk gestolen door een medewerker van Post.nl, aldus bol.com. Hadden ze wel 3 dagen voor nodig om de bereidheid te vinden om het uit te zoeken. Enige wat ze nu ook kunnen doen is mij bovenaan een lijst plaatsen, krijg je 10eu bol.com bon, maar ja wat stelt dat nou voor bij een dergelijk probleem. Heb nu uiteindelijk nog steeds geen duidelijkheid wanneer ik dan wel iets kan verwachten.
Gevalletje zuur maar is niet anders.
Met al het geklaag hier over postbezorgers (in het geval van een gestolen pakketje natuurlijk geheel terecht) en webshops heb ik wel het idee dat veel mensen een beetje perspectief verliezen als het aankomt op glimmend nieuw speelgoed. Er staan hier geen levens op het spel, maar die indruk krijg je niet als je dit topic leest.
Of zoals mijn vrouw tegen mij zei toen ik mezelf op aan het vreten was dat bol een Xbox Series S ipv een Series X gestuurd had: "het is maar een spelletje"DennisCle schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:39:
[...]
Met al het geklaag hier over postbezorgers (in het geval van een gestolen pakketje natuurlijk geheel terecht) en webshops heb ik wel het idee dat veel mensen een beetje perspectief verliezen als het aankomt op glimmend nieuw speelgoed. Er staan hier geen levens op het spel, maar die indruk krijg je niet als je dit topic leest.
Het is maar een console, was toen jouw antwoord?wes- schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:42:
[...]
Of zoals mijn vrouw tegen mij zei toen ik mezelf op aan het vreten was dat bol een Xbox Series S ipv een Series X gestuurd had: "het is maar een spelletje"
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
We praten niet meer met elkaar.Thrace Grumble schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:43:
[...]
Het is maar een console, was toen jouw antwoord?
Tuurlijk staan er geen levens op het spel, maar het gaat hier wel om 500 euro die je in een belofte investeerd, iets waar ik flink voor heb moeten sparen. Daarnaast daalt de waarde van de games en accesoires die ik wel binnen heb gekregen natuurlijk ook met de dag. Ik begrijp dat Bol hier misschien niet compleet de schuldige is, maar ze zijn wel de verantwoordelijke partij om het op te lossen. In de tussentijd kan ik me lekker vervelen omdat ik mijn oude consoles heb verkocht...DennisCle schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:39:
[...]
Heel vervelend voor jou natuurlijk, maar Bol.com kan ook weinig anders doen en als zij niet weten wanneer ze een nieuwe levering krijgen kunnen ze jou ook geen duidelijkheid geven.
Gevalletje zuur maar is niet anders.
Op dit moment stijgt de waarde van je Xbox met de dag:)JustKloesoe schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:44:
[...]
Tuurlijk staan er geen levens op het spel, maar het gaat hier wel om 500 euro die je in een belofte investeerd, iets waar ik flink voor heb moeten sparen. Daarnaast daalt de waarde van de games en accesoires die ik wel binnen heb gekregen natuurlijk ook met de dag. Ik begrijp dat Bol hier misschien niet compleet de schuldige is, maar ze zijn wel de verantwoordelijke partij om het op te lossen. In de tussentijd kan ik me lekker vervelen omdat ik mijn oude consoles heb verkocht...
"je Xbox" welke Xbox is er van mij op dit moment?timpie81 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:45:
[...]
Op dit moment stijgt de waarde van je Xbox met de dag:)
Heeft bol.com wel al een onderzoek aangevraagd bij PostNL? Mijn pakket is na overdracht van bol.com aan PostNL ook niet meer gewijzigd. Ik heb ook sterk het vermoeden dat die niet meer boven water komt, maar tot dusver doet bol.com niks en moet ik wachten tot ze een onderzoek willen starten...JustKloesoe schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:34:
Dat is ook zuur!JustKloesoe schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:34:
Las ook zoiets op Reddit, persoon ziet de bezorg wagen hoek van de straat op rijden, krijgt notificatie dan pakket bezorgt is, bezorg wagen draait om en rijdt weg.
Die kerel is achter die wagen aan gerend en na laten zien van de notificatie heeft bezorger ‘m alsnog gegeven, pakket stond naast z’n voet half onder z’n stoel.
Cowboy verhalen uit het wilde westen, aldus Lucky Luke.gise schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:49:
[...]
Dat is ook zuur!
Las ook zoiets op Reddit, persoon ziet de bezorg wagen hoek van de straat op rijden, krijgt notificatie dan pakket bezorgt is, bezorg wagen draait om en rijdt weg.
Die kerel is achter die wagen aan gerend en na laten zien van de notificatie heeft bezorger ‘m alsnog gegeven, pakket stond naast z’n voet half onder z’n stoel.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ach misschien dan weer wat nieuwe voorraad over twee weken als de scalpers zonder succes alles weer terugsturen ;pSidia1 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:02:
[...]
En daar zit het probleem. Consumenten hebben het recht aankopen op afstand binnen 14 dagen te kunnen herroepen. Natuurlijk heel fijn voor de echte consument maar een scalper stuurt binnen 14 dagen zijn aankopen terug als die niet verkocht worden. Totaal geen risico voor een scalper.
Stelen is hoe dan ook schandalig en ik hoop dat Bol het kan oplossen voor je. Waarschijnlijk is je bovenaan de lijst zetten voor een nieuwe levering het enige dat ze kunnen doen behalve geld teruggeven. Dat je zuurverdiende spaargeld erin zit is extra klote voor het gevoel, dat snap ik. Ik heb wellicht makkelijk praten met een fulltime baan en overzichtelijke lasten.JustKloesoe schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:44:
[...]
Tuurlijk staan er geen levens op het spel, maar het gaat hier wel om 500 euro die je in een belofte investeerd, iets waar ik flink voor heb moeten sparen. Daarnaast daalt de waarde van de games en accesoires die ik wel binnen heb gekregen natuurlijk ook met de dag. Ik begrijp dat Bol hier misschien niet compleet de schuldige is, maar ze zijn wel de verantwoordelijke partij om het op te lossen. In de tussentijd kan ik me lekker vervelen omdat ik mijn oude consoles heb verkocht...
Een Xbox (+accessoires) is overigens geen investering, maar een consumptiegoed. Je koopt een Xbox niet om een waardevaste investering te doen, dat is natuurlijk onzin.
Zojuist hier de Wehkamp order van Series X ook ontvangen. Verpakkingsdoos heeft duidelijk WOIII meegemaakt, maar dat ben ik inmiddels wel gewend hier... Er was zelfs een keer een bezorger hier die kreeg het voor elkaar om de Ps4 Back Button Attachment (!) door de brienbus opening naar binnen te stouwensoccerroos schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:03:
Pakket is binnen spannend.

Als ik daar een antwoord op had dan had ik het je graag verteld, maar Bol.com houdt je nergens van op de hoogte zolang je niet 100 keer aan ze trekt om iets te regelen. Dus tjaah, waarschijnlijk doen ze helemaal niks.Huskedoekje schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:47:
[...]
Heeft bol.com wel al een onderzoek aangevraagd bij PostNL? Mijn pakket is na overdracht van bol.com aan PostNL ook niet meer gewijzigd. Ik heb ook sterk het vermoeden dat die niet meer boven water komt, maar tot dusver doet bol.com niks en moet ik wachten tot ze een onderzoek willen starten...
Ik heb s x was er niet. Ook van wehkampBrutal1ty schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:06:
[...]
Zojuist hier de Wehkamp order van Series X ook ontvangen. Verpakkingsdoos heeft duidelijk WOIII meegemaakt, maar dat ben ik inmiddels wel gewend hier... Er was zelfs een keer een bezorger hier die kreeg het voor elkaar om de Ps4 Back Button Attachment (!) door de brienbus opening naar binnen te stouwen![]()
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview