• Paver89
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11-2021
Twixrol schreef op donderdag 12 november 2020 @ 04:28:
Ben hier dus niet de enige die nauw alles nog volgt.. Ik hoop dat ze snel alles weer bevoorraden :D
Nou ik zit hier alles te volgen met een grote bak popcorn. Erg vermakelijk hoe iedereen un paniek raakt en hysterisch is. Ik heb de series s nu. En die kan ik binnen 100 dagen terug brengen naar MM. Controller en kBels in de verpakking gelaten. Ik sta op plek 20 bij Game Mania en de eerste levering waren 12 stuks geleverd hier in venlo. Dus ik maak me niet druk en dit jaar nog kan de xss retour en kan ik de xsx ophalen

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:17
Brutal1ty schreef op donderdag 12 november 2020 @ 05:49:
Wehkamp DHL bestelling helaas niet meer geudate, nog altijd niet bij DHL in ontvangst genomen, dus die levertijd van 1100-1500 vandaag zal 'm wel wederom niet worden :'(
Die status wordt in de loop van de ochtend wel geüpdatet als er staat dat het vandaag geleverd wordt, was bij mij ook.

Er staat als het goed is ook een DHL code bij dan kan je gewoon op DHL Parcel kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door DM89 op 12-11-2020 06:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 20:23
Hier een update over de seagate storage expansion. Vanacht mail gehad dvan MS dat hij is verzonden.

In de my UPS app zie ik dat hij morgen op vrijdag komt. Wederom voor einde van dag.

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Is het iemand nog gelukt vannacht of vanmorgen vroeg ergens te bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:13
PacinoAllstars schreef op donderdag 12 november 2020 @ 06:28:
Hier een update over de seagate storage expansion. Vanacht mail gehad dvan MS dat hij is verzonden.

In de my UPS app zie ik dat hij morgen op vrijdag komt. Wederom voor einde van dag.
Wou net een bericht maken toen ik die van jou zag, bij mij is hij ook verzonden, alleen staat er nu bij mijn bestelling dat dat 9 november al is gebeurt en met een standaard verzending, en niets van ups erbij :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:13
SunnieNL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:25:
[...]

@Martinspire (pak jou ff mee omdat jij een thumbsup had gegeven)

Even met Microsoft gebeld, zij weten ook niet wat er mee aan de hand is. Hij is niet meer annuleerbaar, maar ze snappen ook niet waarom die weer op pre-order gevallen is. Ze zijn wel op voorraad (seagate storage expension card).
GameMania geeft aan pas te kunnen leveren op 13 november. Dus heb nu afgesproken even tot de 13de te wachten en dan eventueel opnieuw te bestellen.
Doordat de order niet te annuleren valt zou anders de kans bestaan dat hij ineens door schiet en ik er ineens 2 krijg geleverd (en daar zit ik geld technisch even niet op te wachten :P )
Ik heb gisterenavond een mail gekregen dat de seagate card is verzonden, standaardverzending en schijnbaar al 9 november verzonden :?

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 20:23
Den3004 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 06:55:
[...]

Wou net een bericht maken toen ik die van jou zag, bij mij is hij ook verzonden, alleen staat er nu bij mijn bestelling dat dat 9 november al is gebeurt en met een standaard verzending, en niets van ups erbij :?
Ik heb alleen een microsoft email met daarin dat de bestelling die ik op 24 september had geplaatst is verzonden.

Geen ups mail gehad, maar als je app hebt en opent zie je waarschijnlijk de verzending aangemeld. Anders even via je microsoft account naar verzending volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RothaNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-01 22:10
timpie81 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 06:29:
Is het iemand nog gelukt vannacht of vanmorgen vroeg ergens te bestellen?
Naar mijn weten niet, in ieder geval niet via MS sites. Vanaf ongeveer 23.00 ligt de gebruikelijke site (https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL) eruit; niet meer te bestellen via MS Store. Wordt bij alle internationale sites nu alleen verwezen naar retailers.

De hoop was er dat het ging om nieuwe voorraad of iets dergelijks, maar ik vermoed dat er een nieuwe URL komt die alleen openstaat als er voorraad is. Ook mijn winkelmandjes van div. internationale MS sites zijn leeg (tot gisteravond bleef daar altijd nog wel eentje in hangen, maar kreeg altijd betaling niet rond).

Afwachten maar...

• timpie81
RothaNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:08:
[...]

Naar mijn weten niet, in ieder geval niet via MS sites. Vanaf ongeveer 23.00 ligt de gebruikelijke site (https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL) eruit; niet meer te bestellen via MS Store. Wordt bij alle internationale sites nu alleen verwezen naar retailers.

De hoop was er dat het ging om nieuwe voorraad of iets dergelijks, maar ik vermoed dat er een nieuwe URL komt die alleen openstaat als er voorraad is. Ook mijn winkelmandjes van div. internationale MS sites zijn leeg (tot gisteravond bleef daar altijd nog wel eentje in hangen, maar kreeg altijd betaling niet rond).

Afwachten maar...
Dank je. Het is pas een paar dagen maar begin het wachten al flink zat te worden. Begin er inmiddels steeds meer over te denken een premium te betalen en er een te kopen op v&a of mp.

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nieuwe PostNL update via Bol:

Bezorgtijd nog onbekend
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Vandaag dus weer niets 😢

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Mijn s ligt bij dhl nu

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 21:57
HekkeySE schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:18:

Bezorgtijd nog onbekend

Vandaag dus weer niets 😢
Ja hier is hij ook veranderd naar bezorgtijd nog onbekend. Ik ga gelijk contact opnemen nu met bol.com ben dit gezeik echt helemaal zat.

Net even met ze gebeld en ze gaan een bericht door geven aan de logistiek en daar krijg je dan binnen 2 werkdagen een antwoord op via de mail. _O-

[ Voor 15% gewijzigd door Tiimbo1991 op 12-11-2020 07:40 ]

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
DM89 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 06:25:
[...]

Die status wordt in de loop van de ochtend wel geüpdatet als er staat dat het vandaag geleverd wordt, was bij mij ook.

Er staat als het goed is ook een DHL code bij dan kan je gewoon op DHL Parcel kijken.
Lang geen DHL leveringen gehad, maar inderdaad. Zojuist geupdate, geschatte levering nog altijd vandaag. Pakket zojuist aangekomen bij DHL dus ik ben benieuwd :D _/-\o_

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:15
Wanneer komt er een winkelvoorraad en een nieuwe online voorraad nu de launch is geweest? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• P3rf3ct1on
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:17
Heb het ook helemaal gehad met microsoft...
Volgens bevestigingsmail zou die vandaag moeten geleverd worden maar heb nog steeds geen tracking van ups en op mn account staat er nog steeds “in behandeling”
Serieus pissed aan’t worden nu 😡

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
G_Dragon schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:43:
Wanneer komt er een winkelvoorraad en een nieuwe online voorraad nu de launch is geweest? :)
Ze zeggen eind dit jaar, maar niet officieel bevestigd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoloGeert
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-03-2024
Brutal1ty schreef op donderdag 12 november 2020 @ 05:49:
Wehkamp DHL bestelling helaas niet meer geudate, nog altijd niet bij DHL in ontvangst genomen, dus die levertijd van 1100-1500 vandaag zal 'm wel wederom niet worden :'(
Ik had eergisteren schoenen besteld bij Wehkamp en werden keurig netjes de dag erna bezorgd. Alleen bij mij stond wel tot 9u dat het nog niet bij DHL was. Dus geen zorgen nog.

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
P3rf3ct1on schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:45:
Heb het ook helemaal gehad met microsoft...
Volgens bevestigingsmail zou die vandaag moeten geleverd worden maar heb nog steeds geen tracking van ups en op mn account staat er nog steeds “in behandeling”
Serieus pissed aan’t worden nu 😡
Rustig. Toen ik hem dinsdag kreeg, werd mijn UPS status pas rond 10 uur geüpdate naar bezorger is onderweg

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:36
Gisterochtend bij de MM in Middelburg een Series S gekocht en gekozen om deze in de vestiging af te halen. Na 1,5 uur krijg ik bericht dat de bestelling vertraagd is, terwijl hij destijds nog op voorraad was in de winkel (nu nog steeds) en ook online (maar nu niet meer). Contact met vestiging krijg ik antwoord om geduld te hebben. Maar eerlijk gezegd krijg ik er een hard hoofd in of het met nog lukt om een Series S te bemachtigen. Past wel in het rijtje met Coolblue en BCC debacle :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
koenvd90 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:45:
[...]

Ze zeggen eind dit jaar, maar niet officieel bevestigd
Oke :) want zou toch fijn zijn dat de keus niet alleen online bestellen is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RadiQal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05-2024
G_Dragon schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:43:
Gister nog even bij de MM geweest en - ook gezien andere berichten hier - willen/kunnen of mogen ze niks zeggen. Vermoeden dat naar aanleiding van het BCC bericht op socialmedia morgen een nieuwe levering verwacht wordt. Verkoper van MM zei gister dat het een dag tot aantal weken zou kunnen duren. Vreemd dat ze dat niet vertellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Paver89 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 06:13:
[...]

Nou ik zit hier alles te volgen met een grote bak popcorn. Erg vermakelijk hoe iedereen un paniek raakt en hysterisch is. Ik heb de series s nu. En die kan ik binnen 100 dagen terug brengen naar MM. Controller en kBels in de verpakking gelaten. Ik sta op plek 20 bij Game Mania en de eerste levering waren 12 stuks geleverd hier in venlo. Dus ik maak me niet druk en dit jaar nog kan de xss retour en kan ik de xsx ophalen
Precies waar de Wet Koop Op Afstand voor bedoeld is. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoloGeert
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-03-2024
HekkeySE schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:18:

Bezorgtijd nog onbekend

Vandaag dus weer niets 😢
Bij mij ook. Wat een drama begint dit te worden...

• P3rf3ct1on
koenvd90 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:45:
[...]

Rustig. Toen ik hem dinsdag kreeg, werd mijn UPS status pas rond 10 uur geüpdate naar bezorger is onderweg
Lees mijn bericht...
Heb helemaal nog geen ups status en op mn microsoft account staat nog steeds “in behandeling”
Dan kan ik hem toch onmogelijk vandaag geleverd krijgen zoals beloofd??

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Van wat ik ook heb gezien mbt de concurrerende console launch denk ik dat we gerust kunnen zeggen dat dit nog íets dramatischer is gegaan dan normaal gesproken. Of dit nu komt vanwege productie issues/aanleverings issues door covid19, wellicht, maar er gaat wel veel fout :p

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 07:28
Tiimbo1991 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:30:
[...]

Ja hier is hij ook veranderd naar bezorgtijd nog onbekend. Ik ga gelijk contact opnemen nu met bol.com ben dit gezeik echt helemaal zat.

Net even met ze gebeld en ze gaan een bericht door geven aan de logistiek en daar krijg je dan binnen 2 werkdagen een antwoord op via de mail. _O-
Hier ook zelfde, (gister al contact gehad) tijdrek tactiek heet dat, ik verwacht niks meer van bol deze maand.

PV opbrengst

• G_Dragon
RadiQal schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:46:
[...]

Gister nog even bij de MM geweest en - ook gezien andere berichten hier - willen/kunnen of mogen ze niks zeggen. Vermoeden dat naar aanleiding van het BCC bericht op socialmedia morgen een nieuwe levering verwacht wordt. Verkoper van MM zei gister dat het een dag tot aantal weken zou kunnen duren. Vreemd dat ze dat niet vertellen.
Kwa voorberading vind ik wel dat ze het minder doen dan ik had verwacht, had direct na launch een nieuwe online voorraad verwacht en ook een winkel voorraad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
Brutal1ty schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:48:
Van wat ik ook heb gezien mbt de concurrerende console launch denk ik dat we gerust kunnen zeggen dat dit nog íets dramatischer is gegaan dan normaal gesproken. Of dit nu komt vanwege productie issues/aanleverings issues door covid19, wellicht, maar er gaat wel veel fout :p
Tsja, ben heel benieuwd hoe de ps5 release zal gaan. Vermoedelijk enigzins in lijn zou je denken? ;-)
Ik kijk elke ochtend met smart of ik een BCC t&t mail heb inmiddels, tegen beter weten in... dat dan weer wel.
Ondertussen dit forum maar in de gaten houden met mensen die dezelfde frustratie hebben! geeft toch iets van troost :S :)

• HekkeySE
  • Niet online
Tiimbo1991 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:30:
[...]

Kreeg hetzelfde antwoord. Wordt niks meer.
Daar gaat je bestelling van 09:00 😢

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
voor degene die nog een series s zoeken online: https://www.wehkamp.nl/mi...%5B%22console%22%5D%7D%7D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thechip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-09 10:59
De X moeten we hebben!! waarom zou je voor de series S gaan? die is toch echt beduidend minder of valt dat wel mee?

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 23:56
P3rf3ct1on schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:48:
[...]

Lees mijn bericht...
Heb helemaal nog geen ups status en op mn microsoft account staat nog steeds “in behandeling”
Dan kan ik hem toch onmogelijk vandaag geleverd krijgen zoals beloofd??
Heb je hem ook bij Microsoft Duitsland besteld? Ik heb hetzelfde namelijk, in mijn bestelbevestiging stond dat ik hem gister al zou ontvangen. Had je ook voor Express service gekozen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timpie81
thechip schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:36:
De X moeten we hebben!! waarom zou je voor de series S gaan? die is toch echt beduidend minder of valt dat wel mee?
Dat klopt alleen financieel gezien kan het interessanter zijn om tijdelijk een S te kopen en straks voor een normale prijs de X te kopen:

Aankoop S 300 euro, verkoop S over een maand 225 = 75 euro naar de haaien. Misschien lukt het wel hem voor 250 of meer te verkopen als daar ook een tekort ontstaat.

Vs.

Aankoop X nu via v&a of mp 650 = 150 euro naar de haaien

Dan kun je nu tenminste al gamen en in alle rust wachten tot de x beschikbaar is

• P3rf3ct1on
Reyad schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:38:
[...]

Heb je hem ook bij Microsoft Duitsland besteld? Ik heb hetzelfde namelijk, in mijn bestelbevestiging stond dat ik hem gister al zou ontvangen. Had je ook voor Express service gekozen?
Nope microsoft frankrijk besteld met zogezegde levering vandaag...
Heb jij de jouwe ook nog niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 26-09 17:07
De grap is er staan er 260000 op marktplaats dus er zijn er zat jammer dat ze staan bij greedy vervelende mensen die geen schaamte meer kennen in deze verziekte wereld.

Heb een gezocht advertentie staan voor mijn maat waarvan de pre order niet goed gegaan is ondanks dat hij heel vroeg was en er zijn gewoon mensen die het leuk vinden 15 berichten te sturen dat je hem mag komen halen voor 550 en dan zeggen dat ze geen tijd hebben en alleen kunnen verzenden of ivm Corona blabla oftewel de oplichters zijn ook weer lekker aanwezig.

Heb je een series x en boeit het je niet of heb je er 2 verkoop hem dan gewoon aan een liefhebber voor 550,- en doe niet zo fucking greedy.....

Sorry hoor maar dat maakt me pas echt boos aan dit soort releases

• Tim0252
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 13:10
JWFpeters schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:43:
De grap is er staan er 260000 op marktplaats dus er zijn er zat jammer dat ze staan bij greedy vervelende mensen die geen schaamte meer kennen in deze verziekte wereld.

Heb een gezocht advertentie staan voor mijn maat waarvan de pre order niet goed gegaan is ondanks dat hij heel vroeg was en er zijn gewoon mensen die het leuk vinden 15 berichten te sturen dat je hem mag komen halen voor 550 en dan zeggen dat ze geen tijd hebben en alleen kunnen verzenden of ivm Corona blabla oftewel de oplichters zijn ook weer lekker aanwezig.

Heb je een series x en boeit het je niet of heb je er 2 verkoop hem dan gewoon aan een liefhebber voor 550,- en doe niet zo fucking greedy.....

Helemaal mee eens. En wij maar F5'en en wachten.... Helaas zelf ook achter het net gevist terwijl ik graag deze week al had zitten gamen :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:46
Den3004 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 06:57:
[...]

Ik heb gisterenavond een mail gekregen dat de seagate card is verzonden, standaardverzending en schijnbaar al 9 november verzonden :?
mmm.. bij mij nog steeds niet :(
Ik hou nog maar even hoop dat die morgen ineens door schiet. En anders ga ik wel weer bellen dat ze er dan toch maar een nieuwe order in moeten zetten. Dan zien we wel of ik er 2 krijg of niet..

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 23:56
P3rf3ct1on schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:42:
[...]

Nope microsoft frankrijk besteld met zogezegde levering vandaag...
Heb jij de jouwe ook nog niet?
Nee ook nog niets vernomen helaas..

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
SunnieNL schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:50:
[...]

mmm.. bij mij nog steeds niet :(
Ik hou nog maar even hoop dat die morgen ineens door schiet. En anders ga ik wel weer bellen dat ze er dan toch maar een nieuwe order in moeten zetten. Dan zien we wel of ik er 2 krijg of niet..
Same here, blijft staan op verzonden op 6 november zonder t&t informatie. Credit card volledig betaald. Heel irritant

• JWFpeters
Iemand al een Dock van MS ontvangen? Die dingen zijn volgens mij niet op tijd klaar geweest.... MS is hem aan het zoeken van mij vorige week al afgeschreven verzonden zonder tracking en nu staat ie weer op pre order ...... 🤷‍♂️

• Tbx12
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-01 16:25
Hmm, in de UK staat bij een bepaalde grote retailer dit bij de XSX:
RELEASE DATE 18/12/2020. 36 DAYS LEFT TO PREORDER!
PLEASE NOTE: We aim to deliver any Xbox Series X|S orders placed from the 10th November by the 18th December
Het is maar ter info, doe ermee wat je wilt..

Verwijderd

timpie81 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:41:

Aankoop X nu via v&a of mp 650 = 150 euro naar de haaien
Marktplaats is straks verzadigd met Xbox series x modellen, aanbod groter dan de vraag zie je vanzelf de vraagprijzen fors zakken, want er mee blijven zitten wil niemand.

Ook gezien met de Cyberpunk 2077 uitvoering :)

• Steven030
JWFpeters schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:55:
Iemand al een Dock van MS ontvangen? Die dingen zijn volgens mij niet op tijd klaar geweest.... MS is hem aan het zoeken van mij vorige week al afgeschreven verzonden zonder tracking en nu staat ie weer op pre order ...... 🤷‍♂️
Bedoel je deze?
Ook die heb ik inderdaad niets van gehoord, behalve juist een mail dat ik die 3 november zou ontvangen ipv 10. Nooit ontvangen uiteraard.
Mijn beide bestellingen bij Microsoft NL; de expansion storage en deze dock gaan fout

• timpie81
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:56:
[...]
Marktplaats is straks verzadigd met Xbox series x modellen, aanbod groter dan de vraag zie je vanzelf de vraagprijzen fors zakken, want er mee blijven zitten wil niemand.

Zeker dat is met alles zo, de vraag is alleen ‘wanneer?’. Zijn mensen bereid zo lang te wachten. Als het een kwestie is van dagen dan zou ik dat zelf nooit doen. Maar als het een maand kan duren.. dan denk ik dat met de feestdagen en de psychologie erachter er best wat mensen over stag gaan.

• RefleXion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 23:15
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:56:
[...]

Ze lijken helaas nog erg snel te verkopen op marktplaats, ook voor belachelijke prijzen. Wordt echt doodziek van deze nieuw rage.

De afgelopen maanden een pixel 5, een geforce RTX 3080 en een XBox Series X proberen te bestellen bij launch, geen van allen gelukt (pixel 5 nu 2 maanden later eindelijk wel). Het is net of ze m'n geld niet willen hebben... 8)7

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 18:24
RoloGeert schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:47:
[...]

Bij mij ook. Wat een drama begint dit te worden...
Mijne zegt nu wel 'Vandaag' maarja ze hebben het al meermaals aangepast dus wie weet het nog :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JWFpeters
Steven030 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:58:
[...]

Bedoel je deze?
Ook die heb ik inderdaad niets van gehoord, behalve juist een mail dat ik die 3 november zou ontvangen ipv 10. Nooit ontvangen uiteraard.
Mijn beide bestellingen bij Microsoft NL; de expansion storage en deze dock gaan fout
Die ja en precies zelfde afgeschreven nieuwe leverdatum 3 nov daarna zins eergisteren staat ie weer op pre order MS gebeld en die snappen er niks van........ vroeg geld terug maar dat kon nog niet en komt het geld terug als ik nu op annuleren druk?

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Hmm mijn pakket ligt nog steeds in de cityhub van dhl. Benieuwd of ik hem vandaag nog krijg.

• P3rf3ct1on
Reyad schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:54:
[...]

Nee ook nog niets vernomen helaas..
Als jouw leverdatum op gisteren stond en nog niet ontvangen, zal de mijne vandaag zeker niet komen...

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:18
soccerroos schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:15:
Hmm mijn pakket ligt nog steeds in de cityhub van dhl. Benieuwd of ik hem vandaag nog krijg.
Goede kans van wel. Heb vaak gezien dat ie pas na middaguur in aflevering gaat, maar wel dezelfde dag geleverd wordt.

• Steven030
JWFpeters schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:11:
[...]

Die ja en precies zelfde afgeschreven nieuwe leverdatum 3 nov daarna zins eergisteren staat ie weer op pre order MS gebeld en die snappen er niks van........ vroeg geld terug maar dat kon nog niet en komt het geld terug als ik nu op annuleren druk?
Oke, dan ben in dus niet de enige. Ik denk dat ik even rustig afwacht omdat ik prima zonder kan en hij niet op voorraad is. Misschien heb ik geluk en komt hij dan alsnog binnenkort.
Maar irritant is het wel, wilde er gister een chat aan wagen maar diegene was supersloom en verbrak zelfs op een gegeven moment de verbinding. En omdat het toen na zessen was kon ik ook niet meer connecten.
Begrijp het wel hoor, die lui zijn superdruk nu rondom de launch. Maar wel irritant dat allebei de bestellingen fout gaan. Gelukkig wel de XSX zelf binnen dus ik durf hier ook amper te klagen

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:16
werkt voor jullie de microsoft store ook niet meer ? krijg een foutmelding .

https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gentlemen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-08 08:38
xNikobellicx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:28:

Sinds gisteren rond 22.45 uur al niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09 20:42
xNikobellicx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:28:

Degene die teveel F5 hebben gedrukt worden nu automatisch geblokkeerd. 8)7 |:(
Hahahhaha, hopelijk komt er snel een nieuwe pagina (met voorraad).

[ Voor 9% gewijzigd door WidgetTWW op 12-11-2020 09:30 ]

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-09 20:46
soccerroos schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:15:
DHL begint soms wat later op de dag met de routes, dus het kan goed zijn dat het nog een paar uur duurt voor je pakket gaat bewegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerZxAce
  • Laatst online: 26-04-2022
P3rf3ct1on schreef op donderdag 12 november 2020 @ 04:00:
[...]

Bij mij nu ook veranderd naar die blauwe icoontjes maar nog steeds geen tracking ontvangen...
Tzal niks zijn voor hun beloofde levering van vandaag 😡
Heb ook NOG STEEDS geenT&T,,,,

• timpie81
KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:43:
[...]

Heb ook NOG STEEDS geenT&T,,,,
Waar besteld?

• Wiebel535
  • Laatst online: 23-12-2020
Bij Wehkamp is de xss 2,50 euro duurder geworden 🤔

• HekkeySE
  • Niet online
Een nieuwe update van Bol:
Naar aanleiding van uw gesprek met mijn collega verstuur ik hierbij een update. Mijn collega heeft de betreffende afdeling nagevraagd wanneer het artikel wordt bezorgd. Echter geven zij aan dat het nog in verwerking zit en dat het uiteraard mogelijk is om het bedrag terug te boeken naar uw creditcard.

Ik vind het ook echt balen voor u en bied hierbij mijn welgemeende excuses aan. Ik kan me goed voorstellen dat u echt zat uit te kijken naar uw Xbox.

Laat u weten of u toch een terugbetaling wilt ontvangen? Zo niet, dan adviseer ik u om nog drie dagen wachten voor het console.
Oftewel hier schiet je niets mee op. Wel heel gemakkelijk om te zeggen dat je het geld kan terugboeken.

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22:14
Ik had gedacht dat alles lange tijd uitverkocht zou zijn dus ook nooit eentje besteld. Nu zag ik gisteren bij Game Mania (België) dat de Series S nog in voorraad was, dus maar eentje besteld. Normaal vrijdag in huis :)
Zijn er nog die Series S besteld/gekocht hebben? Deze zijn precies véél minder populair.

• RefleXion
  • Laatst online: 26-09 23:15
Wiebel535 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:46:
Bij Wehkamp is de xss 2,50 euro duurder geworden 🤔
Waar zie je dat? Zie hem helemaal niet op hun website.

Ow sorry, niet goed gelezen. S ipv X.

[ Voor 8% gewijzigd door RefleXion op 12-11-2020 09:47 ]

• Arivin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-07 15:47
Aankoop bij MM BE voor levering in BE, de Xbox Series X was op release datum nog in verwerking en 11/11 was een feestdag. Nu net een update op T&T ontvangen met de melding dat de levering morgen 13/11 tss 08:00 - 17:00 zal zijn. Gaat een leuk weekend worden!

[ Voor 1% gewijzigd door Arivin op 12-11-2020 09:49 . Reden: Model Xbox toevoegen ]

• KillerZxAce
Ik ben echt woest nu! Ik open mijn account om de bestelstatus te checken en opeens is hij geannuleerd..... ik heb helemaal niks geannuleerd wtf. Wat een amateurs!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:36
deSenna24 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:47:
Ik had gedacht dat alles lange tijd uitverkocht zou zijn dus ook nooit eentje besteld. Nu zag ik gisteren bij Game Mania (België) dat de Series S nog in voorraad was, dus maar eentje besteld. Normaal vrijdag in huis :)
Zijn er nog die Series S besteld/gekocht hebben? Deze zijn precies véél minder populair.
Lincor schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:18:
Nou, besluit je dan toch na wikken en wegen om voor de Series S te gaan en bestel je die bij de MM in Middelburg, waar ie nog als voorradig stond en ook online op voorraad, om in de winkel op te halen, krijg je een mailtje dat de bestelling vertraagd is 8)7

Schiet mij maar lek. We zullen het wel weer zien. Gelukkig voor betalen bij afhalen gekozen...
Wel voor een Series S gegaan ja. Maar ook deze bestelling lijkt niet helemaal goed te gaan... Misschien mag het gewoon niet zo zijn.

• djeck
  • Laatst online: 27-09 23:21
Mijn bestelling bij MS FR van 10-11 0:26 staat nog altijd in behandeling, gebeld met Microsoft en die gast had geen idee. Ja hij zou al verzonden moeten zijn.....Hij zegt Ik kan verder niets zien je moet maar even afwachten. Zou nooit langer dan 24uur op de status mogen staan 8)7

PVoutput

• Thundernerd
  • Laatst online: 14-07 10:48
KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:50:
Ik ben echt woest nu! Ik open mijn account om de bestelstatus te checken en opeens is hij geannuleerd..... ik heb helemaal niks geannuleerd wtf. Wat een amateurs!
Bij MM?

• KillerZxAce
Bij de Duitse Microsoft Store

• Thundernerd
  • Laatst online: 14-07 10:48
Oef, dat is zuur. Nog niet eerder gezien bij MS volgens mij

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 28-09 21:29
*zucht* Maandag is volgens T&T de XSX verstuurd. Vandaag toch even checken: update, wordt naar jouw regio gestuurd & volgende werkdag geleverd. Bpost is toch niet van de snelste...

• timpie81
Het klinkt helaas als een groot drama voor die mensen die al besteld hebben maar nog niks hebben ontvangen. Ik ga er vanuit dat deze winkels nu eerst bij nieuwe voorraad de problemen oplossen mer bestaande orders. Alvorens nieuwe orders uit te leveren (zeker BCC:))

De kans dat mensen zonder order of reservering bij een winkel iets op korte termijn kunnen bemachtigen lijkt daardoor steeds kleiner te worden...

Of er moet nog een BCC geluk momentje voorbij komen. Ik houd het in de gaten maar reken eigenlijk nergens meer op voor de korte termijn

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-09 11:17
Mijn drama (Xbox Series S ontvangen ipv Series X) heeft zichzelf netjes opgelost, gisteren onder hetzelfde T&T nr de Series X in ontvangst mogen nemen, Series S gaat retour.
Wat een unit, goede geur ook :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joey36
  • Laatst online: 24-10-2024
Hier is de Xbox zojuist afgeleverd door ups 10-11 om 00.10 besteld in de Franse store betaald met Paypal en verder alleen een mail gehad na bestelling en gisteravond rond 18.15 een mail dat ie verzonden was en een t&t van ups ik denk dat het puur random is hoe ze uitgeleverd worden maar als je een bestelling hebt kunnen plaatsen zal het wel goed komen Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qD7qv58Mbo12Q6Jao0UrPcn7TQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DyAqPTmaB7H1Jnbp8e9FGabF.jpg?f=fotoalbum_large

• XboxVR
  • Laatst online: 17-03-2021
JWFpeters schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:43:

Hier op Tweakers hebben ze presies allemaal een goed gevulde bankrekening en een goed betaalde job en zeker en vast geen last van de pandemie. Ik mag blij zijn dat ik een 1 week de maand kan gaan werken tijdens deze pandemie. Ik had 2 pre orders om zeker 1 te hebben op de release. Ze zijn beiden aangekomen op de release en heb er 1 verkocht voor 800€... Daar betaal ik mooi 2 rekeningen van deze maand. 🤷‍♂️

• KillerZxAce
Thundernerd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:55:
[...]

Oef, dat is zuur. Nog niet eerder gezien bij MS volgens mij
Net een medewerker aan de lijn gehad. “Sorry meneer maar het ziet er naar uit dat uw bestelling inderdaad is geannuleerd, omdat er een fout in ons systeem zat. U heeft de Xbox besteld toen hij eigenlijk niet meer op voorraad was. Daarom is er nog geen geld van je PayPal afgeschreven en daarom is je bestelling geannuleerd”. Dit is echt je rijnste oplichting. Ik heb om 00:14 besteld de nacht van 9 op 10 november. Dus dat betekent dat de mensen die enkele minuten voor mij hebben besteld hem wel gewoon hebben gekregen........ :( :( :(

Je hoort inderdaad nooit zolang “in behandeling” te staan. Ik ben bang dat mensen die dat nu ook hebben nu ook gaan krijgen.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:11
KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:10:
[...]

Net een medewerker aan de lijn gehad. “Sorry meneer maar het ziet er naar uit dat uw bestelling inderdaad is geannuleerd, omdat er een fout in ons systeem zat. U heeft de Xbox besteld toen hij eigenlijk niet meer op voorraad was. Daarom is er nog geen geld van je PayPal afgeschreven en daarom is je bestelling geannuleerd”. Dit is echt je rijnste oplichting. Ik heb om 00:14 besteld de nacht van 9 op 10 november. Dus dat betekent dat de mensen die enkele minuten voor mij hebben besteld hem wel gewoon hebben gekregen........ :( :( :(

Je hoort inderdaad nooit zolang “in behandeling” te staan. Ik ben bang dat mensen die dat nu ook hebben nu ook gaan krijgen.
Dat is wel echt shit. Ik heb via MS store NL betaald met ideal, waar had jij besteld?

• KillerZxAce
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31T0zL1FnhftiAe6I9hWaQmBVQE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RRFsgFsi9INAdTFZRTh9ItP1.png?f=fotoalbum_large

Is er al een nieuwe link naar de Microsoft Stores? Deze doet het niet meer....

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:19
KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:10:
[...]

'oplichting' 8)7

• KillerZxAce
BigF25 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:12:
[...]

Dat is wel echt shit. Ik heb via MS store NL betaald met ideal, waar had jij besteld?
Ja man..... de Duitse MS store.

• KillerZxAce
Ja! Want dan hadden ze bij het afrekenen al moeten zeggen dat er geen voorraad meer is.

• BigF25
KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:13:
[...]

Ja man..... de Duitse MS store.
Ik word zo gebeld als het goed is. Wat wel ontzettend vreemd is, is dat bestellingen later dan joue wel zijn geleverd, iemand hier had alles rond 00.27 afgerond en die is al voorzien (correct me if im wrong..)
ze doen maar wat daar :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-09 20:46
KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:13:
[...]

Ja! Want dan hadden ze bij het afrekenen al moeten zeggen dat er geen voorraad meer is.
Je hebt niets betaald en dus ook geen koopovereenkomst.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:32

JoeBlack2k

I Love Hilary

XboxVR schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:09:
[...]

Hier op Tweakers hebben ze presies allemaal een goed gevulde bankrekening en een goed betaalde job en zeker en vast geen last van de pandemie. Ik mag blij zijn dat ik een 1 week de maand kan gaan werken tijdens deze pandemie. Ik had 2 pre orders om zeker 1 te hebben op de release. Ze zijn beiden aangekomen op de release en heb er 1 verkocht voor 800€... Daar betaal ik mooi 2 rekeningen van deze maand. 🤷‍♂️
Dat maakt je niet minder matenaaier vriend, met die instelling snap ik dat je net aan kunt rondkomen ;)

Hilary Duff 4-Life

• KillerZxAce
BigF25 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:15:
[...]

Ik word zo gebeld als het goed is. Wat wel ontzettend vreemd is, is dat bestellingen later dan joue wel zijn geleverd, iemand hier had alles rond 00.27 afgerond en die is al voorzien (correct me if im wrong..)
ze doen maar wat daar :?
Klopt, het slaat helemaal nergens op! Nu mogen we weer tot weet ik veel wanneer gaan wachten tot er weer voorraad is. Is er al een nieuwe link naar de Microsoft Store?

• KillerZxAce
Grawler schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:17:
[...]

Maar wel bestel bevestigingen etc. Dus er klopt geen zak van.

• BigF25
Grawler schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:17:
[...]

Nou, die heb ik wel dan, Ideal betaling is in de nacht van 10 nov van mijn rekening afgeschreven maar geen bevestiging of iets 8)7
Ook raar dat ideal langer moet duren, als ik eten via thuisbezorgd bestel hoef ik ook geen 3 dagen te wachten.. |:(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• thechip
  • Laatst online: 29-09 10:59
[...]

Wat een kansloze reactie vent. Lijkt alsof je afgunstig bent jegens de mensen die een goede baan hebben. daarnaast werk je er behoorlijk aan mee met je opportunistische gedrag. Het zijn dezelfde mensen die een premium betalen waar jij op af zit te geven. Kan ik personen zoals jou ook gewoon blacklisten hier?

• KillerZxAce
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_S4JJi0e5Vj1KjFTFSr47W4PVHk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yaa7eYIFY0v18rg5CBbGp4sh.png?f=fotoalbum_large

Hier heb je ook geen flikker aan. Ik snap niet dat Microsoft het zo moeilijk maakt om direct bij hunzelf te bestellen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 18:49
• Geen discussies over de moraliteit van meerdere pre-orders en woekerprijzen op Marktplaats.
KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:20:
[Afbeelding]

Hier heb je ook geen flikker aan. Ik snap niet dat Microsoft het zo moeilijk maakt om direct bij hunzelf te bestellen...
Ze hebben geen zin om continu vragen te krijgen over 'wanneer komt mijn bestelling' aan.

[ Voor 73% gewijzigd door NotSoSteady op 12-11-2020 10:21 ]

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
sohus schreef op donderdag 12 november 2020 @ 02:28:
Na maandagavond een mail te hebben ontvangen van Amazon.de dat de Xbox shipped was en de ochtend erop een tweede bericht dat de levering Donderdag 12-11 zou zijn, kwam vanmorgen om 11.00 een bericht dat hij was aangekomen in het nabijgelegen distributie centerum en vandaag bezorgd zou worden. Om 14.30 was de Xbox Series X afgeleverd in perfecte staat en hij werkt helemaal top.

Ik had dinsdag mijn beklag gedaan bij de Amazon klantenservice en 5 euro voucher gekregen, en vandaag kreeg ik een mail die ze volgens mij naar alle pre-orders met vertraging in Duitsland hebben gestuurd met een 10 euro voucher. Dus onder aan de streep heb ik hem voor 485 euro wat een nette prijs is. Bij Amazon.de krijg je ook nog eens 40% korting op een GPU 3 maanden kaart dus daarmee ook weer even mijn krediet bijgevuld want ik heb die truc die iedereen doet 1,5 jaar geleden reeds uitgevoerd dus wilde graag weer even aanvullen tot de maximale periode van 36 maanden.

Al met al zeer trevreden over hoe het gegaan is. 1 dag wachten is goed mee te leven, luxe probleem.
Game pass ultimate truuck was toch maar 1x te gebruiken? Ik heb nog tot mei 2021 via de 1 euro truuck de gamepass. Wil heb wel verlenge met 2 extra jaren, maar dat kan toch niet met een account waar dit al eerder is gedaan?

• NotSoSteady
HBSVDK schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:21:
[...]

Game pass ultimate truuck was toch maar 1x te gebruiken? Ik heb nog tot mei 2021 via de 1 euro truuck de gamepass. Wil heb wel verlenge met 2 extra jaren, maar dat kan toch niet met een account waar dit al eerder is gedaan?
Ik weet niet of dat kan, maar dan moet je volgens mij sowieso eerst tot mei wachten (als het dan überhaupt nog mogelijk is).

• BigF25
HBSVDK schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:21:
[...]

Enkel met nieuwe account begreep ik

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Continu op zwart zaad zitten, maar wel 998 Euro bezitten om 2 series X'en te bestellen.... :?

• KillerZxAce
Betekent het dat ze de store weer van nieuwe voorraad aan het voorzien zijn als de link niet meer werkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Papsec
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 26-09 00:03
Voila, MM BE besteld, en deze morgen met Bpost geleverd. De doos heeft wel duidelijk enkele hoeken van de bestelwagen gezien, maar hij is er! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hP85ctSuMtUfRKNfQ2zuU8cSKwE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WdNbgvbGZtaFmUHz0lkLztu7.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Papsec schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:24:
Voila, MM BE besteld, en deze morgen met Bpost geleverd. De doos heeft wel duidelijk enkele hoeken van de bestelwagen gezien, maar hij is er! [Afbeelding]
Deze had ik retour afzender gestuurd, voor sommigen maar een ordinaire doos maar dit zegt wel iets over hoe men er mee is omgesprongen :'(

Geen om-doos?

• H1sDudeness
  • Laatst online: 27-09 23:55
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:26:
[...]

Deze had ik retour afzender gestuurd, voor sommigen maar een ordinaire doos maar dit zegt wel iets over hoe men er mee is omgesprongen :'(

Geen om-doos?
Denk dat dit een gevalletje "graag of helemaal niet" is.

• Frameraider
  • Laatst online: 03-06-2022
Had op 22/09 besteld bij bol om 09h01 en eindelijk is mijn levering gesorteerd. mss komt die wel aan vandaag of morgen.

• NotSoSteady
KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:24:
Betekent het dat ze de store weer van nieuwe voorraad aan het voorzien zijn als de link niet meer werkt?

Nee, is al sinds gisteravond gaande.

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 21:57
Frameraider schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:27:
Had op 22/09 besteld bij bol om 09h01 en eindelijk is mijn levering gesorteerd. mss komt die wel aan vandaag of morgen.
Hier snap ik dus niks van, ik heb om 09:00 besteld en er staat bezorgtijd nog niet bekend want ze hebben niks.

• Papsec
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 26-09 00:03
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:26:
[...]

Geen om-doos?
Ja, gelukkig wel een om-doos ook, anders was die zeker niet aangekomen ;). Op dezelfde hoeken ingedrukt, maar zoals gezegd, 't is dit of helemaal niks ...
Pagina: 1 ... 94 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview