Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thundernerd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-07 10:48
renz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:29:
Heb vandaag toch maar een reservering geplaatst bij GM amstelveen. Gaven aan nog 20 reserveringen te hebben maar ze werken met een reservatie per datum voor alle fillialen, ben benieuwd. Iemand nog een preorder lopen bij hun?
Yup, 2 oktober gedaan maar nog niks gehoord verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps.andeweg
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2023
Voor de liefhebbers series S ligt bij MM Alexandrium in Rotterdam nog in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentbosch
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
KillerZxAce schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:05:
[...]

Had je wel of geen Track & Trace ontvangen? Of werd ie gewoon zomaar aan je deur geleverd?
Gisteren nacht besteld om 00:07, waarvan om 00:14 de bevestiging ontvangen. Gisterenavond om 19:51 de bevestiging met T&T ontvangen van zowel MS zelf als UPS. Enige jammere is dat UPS vanmorgen als indicatie gaf "Ingepland voor het einde van de dag"... Tenminste, dat is de indicatie die ik altijd krijg, maar dat is misschien de consequentie van wonen in het buitengebied. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
vincentbosch schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:27:
[...]

Gisteren nacht besteld om 00:07, waarvan om 00:14 de bevestiging ontvangen. Gisterenavond om 19:51 de bevestiging met T&T ontvangen van zowel MS zelf als UPS. Enige jammere is dat UPS vanmorgen als indicatie gaf "Ingepland voor het einde van de dag"... Tenminste, dat is de indicatie die ik altijd krijg, maar dat is misschien de consequentie van wonen in het buitengebied. :P
Op de Microsoft store en zo ja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:05
Kan je in de Microsoft store met Ideal betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:33
@Ananas_NL

In de Nederlandse store wel in de buitenlandse stores alleen credit card of paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentbosch
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
timpie81 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:29:
[...]

Op de Microsoft store en zo ja welke?
Correct, de bestelling was geplaatst in de Nederlandse Microsoft Store. Hij kwam zowel in de Duitse als de Nederlandse Store beschikbaar. Bestelling in Duitsland met Paypal mislukte. Zag toen dat hij in de Nederlandse ook beschikbaar was en heb toen direct met de creditcard daar besteld.

Misschien nog een tip om je creditcard (zo je die hebt, anders kun je misschien via bunq oid een debetcard regelen) alvast toe te voegen aan je MS-account. Dan kun je direct verder in het bestelproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixrol
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-01-2024
Iedereen benieuwd wanneer ze hun t&t krijgen terwijl ik nog altijd aan het wachten ben dat ik überhaupt een series X kan bestellen bij een van de winkels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
vincentbosch schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:39:
[...]

Correct, de bestelling was geplaatst in de Nederlandse Microsoft Store. Hij kwam zowel in de Duitse als de Nederlandse Store beschikbaar. Bestelling in Duitsland met Paypal mislukte. Zag toen dat hij in de Nederlandse ook beschikbaar was en heb toen direct met de creditcard daar besteld.

Misschien nog een tip om je creditcard (zo je die hebt, anders kun je misschien via bunq oid een debetcard regelen) alvast toe te voegen aan je MS-account. Dan kun je direct verder in het bestelproces.
Dank voor de tip. Zie mezelf alleen door de weeks niet tot na 12en wakker blijven ivm werk de volgende ochtend vroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 22:34
[...]

Gefeliciteerd, maar hoe dan? Gisteren met 5/6 man hier vanaf 0:00 zitten refreshen op de NL MS store. Niemand zag voorraad.

Edit: oh je bedoelt een dag ervoor :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik denk dat het niet afgelopen nacht was, als in: 11 November om 00:01.

Maar op 10 November om 00:01, toen meerdere tweakers hebben kunnen bestellen.
Maarja, dat is een aanname ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
gise schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:55:
Ik denk dat het niet afgelopen nacht was, als in: 11 November om 00:01.

Maar op 10 November om 00:01, toen meerdere tweakers hebben kunnen bestellen.
Maarja, dat is een aanname ook.
Zal het dan vannacht nog nut hebben?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

timpie81 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:08:
[...]

Zal het dan vannacht nog nut hebben?:)
Nut is een groot woord, maar een poging is het waard :p

Zelfs die vrijdag van BCC verwacht ik minuten voordat die weer op is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 19:15

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Ging BCC überhaupt afgelopen maandag op dinsdag om 00:00 in de verkoop of alleen die maandag om 14u?

[ Voor 5% gewijzigd door ryanator op 11-11-2020 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verfsnuiver
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-07 22:43
ryanator schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:27:
Ging BCC überhaupt afgelopen maandag op dinsdag om 00:00 in de verkoop of alleen die maandag om 14u?
Alleen maandag een paar minuten...

Bij mij staat ie inmiddels op 'te leveren'. Prima, hoor wel wanneer 'ie deze kant op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 19:15

ryanator

Wilt een PS5 op launch

verfsnuiver schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:31:
[...]

Alleen maandag een paar minuten...

Bij mij staat ie inmiddels op 'te leveren'. Prima, hoor wel wanneer 'ie deze kant op komt.
Wauw dus ze zeiden 00:00 voor niks eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verfsnuiver
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-07 22:43
ryanator schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:32:
[...]

Wauw dus ze zeiden 00:00 voor niks eigenlijk...
Bij BCC heeft dat in iedergeval nog niemand iets opgeleverd (zover ik heb gelezen). Bij de Duitse, Franse en Poolse Microsoft-pagina's al wel een aantal. Waarschijnlijk hebben mensen daar nu de beste kans.

En misschien op goed geluk bij MediaMarkt Online. Maar dat is een wilde gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 15:11
[...]

Wat bedoel je met de MS store? Xbox.com, of microsoft.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moke_2140
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-05-2021
Kan iemand mij aub helpen? Ik probeerde dus eergisteren rond 00u ook de xbox series x te bestellen, maar het lukte precies niet?
Nu zie ik dat het geld wel van mijn rekening is afgegaan maar dat ik niks heb ontvangen van mails/track en trace...
Kan iemand die ook besteld heeft via de duitse microsoft store de bijlage checken en zien of de rekeningnummer klopt?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vXdnFWwey4OXBawtcAl3zukOQNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GIk5ksWiSmhgUDgwZuRb1p7d.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-09 13:57

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Moke_2140 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:42:
Kan iemand mij aub helpen? Ik probeerde dus eergisteren rond 00u ook de xbox series x te bestellen, maar het lukte precies niet?
Nu zie ik dat het geld wel van mijn rekening is afgegaan maar dat ik niks heb ontvangen van mails/track en trace...
Kan iemand die ook besteld heeft via de duitse microsoft store de bijlage checken en zien of de rekeningnummer klopt?[Afbeelding]
Misschien verstandiger om even met Microsoft zelf contact op te nemen. Een bestelbevestiging zou je wel moeten hebben gehad natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moke_2140
WhateverSuitsU schreef op woensdag 11 november 2020 @ 21:55:
[...]

Misschien verstandiger om even met Microsoft zelf contact op te nemen. Een bestelbevestiging zou je wel moeten hebben gehad natuurlijk.
Daarom dat ik het zo bizar vind... En microsoft is precies heel moeilijk te contacteren, zal morgen nog eens moeten proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djroboy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 18:03
Kan iemand die ook besteld heeft via de duitse microsoft store de bijlage checken en zien of de rekeningnummer klopt?[Afbeelding]
Ik heb precies hetzelfde, bel morgen dit nummer : (0800) 0205 934 dan kunnen ze kijken wat de status is.
Schijnt dat ze betalingsproblemen ondervinden via ideal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:59

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Silversin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:54:
[...]

Gefeliciteerd, maar hoe dan? Gisteren met 5/6 man hier vanaf 0:00 zitten refreshen op de NL MS store. Niemand zag voorraad.

Edit: oh je bedoelt een dag ervoor :+ 8)7
Meer dan 5/6, ik zat ook te refreshen en mee te lezen ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Vanavond weer, F5 team aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moke_2140
djroboy schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:21:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, bel morgen dit nummer : (0800) 0205 934 dan kunnen ze kijken wat de status is.
Schijnt dat ze betalingsproblemen ondervinden via ideal.
Thanks ik zal dat eens nakijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Nog geen t&t benieuwd of ik hem vanavond nog krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:51

JoeBlack2k

I Love Hilary

soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:42:
Nog geen t&t benieuwd of ik hem vanavond nog krijg.
Voor die S ? Waarom heb je dat ding niet gewoon in de winkel gehaald ? Hij ligt overal op voorraad

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Laatst online: 10:08
JoeBlack2k schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:43:

Voor die S ? Waarom heb je dat ding niet gewoon in de winkel gehaald ? Hij ligt overal op voorraad
Hier in België ligt dat moeilijk. Winkels waar ze hem verkopen zijn dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Laatst online: 19:36
Heb ook een S bij de MM besteld in Middelburg (woon helaas niet heel dicht bij een MM). Hoewel er nog voldoende voorraad zou moeten zijn, kreeg ik bericht dat mijn bestelling vertraagd is. Na contact kreeg ik een verhaal over minder leveringen dan bestellingen... Dus wacht even af tot morgenvroeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redscareb84
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-06 16:44
Update status bestel proces MS NL 10/11/2020 om 00:27 betaling iDeal. Via een oplettende tweaker heb ik die nacht de bestelling gedaan, wat zoals in mijn eerdere berichten niet vlot liep omdat de iDeal betaling wel direct afgeschreven werd maar niet bij de MS store binnen kwam. Ik heb 4x met MS gebeld, 1x geappt. Naar mollie gebeld (uitvoerder iDeal) en ondanks dat ik geen mail, geen t&t of ontvangstbevestiging heb gekregen, wordt deze nu morgen door UPC met de juiste pakket groote geleverd.

Ik wil de mede tweaker bedanken voor de tip van die nacht. Op mijn beurt wilde ik jullie meedelen hoe het gegaan is zodat iemand miss iets aan deze info heeft (dat had ik ook beloofd).

Hopelijk krijg ik hem morgen, en hopelijk ontvangen meer gamers onder ons ook snel hem/haar bestelling, ik gun t iedereen.

Mocht ie toch niet komen, dan heb ik er vrede mee, want firstworldproblems.

Succes all 🙏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Eu linkje van Microsoft store is dood? Krijg alleen maar error codes nu.

[ Voor 4% gewijzigd door Silversin op 11-11-2020 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moke_2140
Redscareb84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:50:
Update status bestel proces MS NL 10/11/2020 om 00:27 betaling iDeal. Via een oplettende tweaker heb ik die nacht de bestelling gedaan, wat zoals in mijn eerdere berichten niet vlot liep omdat de iDeal betaling wel direct afgeschreven werd maar niet bij de MS store binnen kwam. Ik heb 4x met MS gebeld, 1x geappt. Naar mollie gebeld (uitvoerder iDeal) en ondanks dat ik geen mail, geen t&t of ontvangstbevestiging heb gekregen, wordt deze nu morgen door UPS met de juiste pakket groote geleverd.

Ik wil de mede tweaker bedanken voor de tip van die nacht. Op mijn beurt wilde ik jullie meedelen hoe het gegaan is zodat iemand miss iets aan deze info heeft (dat had ik ook beloofd).

Hopelijk krijg ik hem morgen, en hopelijk ontvangen meer gamers onder ons ook snel hem/haar bestelling, ik gun t iedereen.

Succes all 🙏
Dat is super! Ik heb zojuist ook betaald maar net hetzelfde probleem, toen je microsoft contacteerden wat hebben ze gezegd?
En heb je uiteindelijk gewoon een mail gehad van ups waar op staat dat deze morgen geleverd zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:51

JoeBlack2k

I Love Hilary

Engineer Stewie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:46:
[...]

Hier in België ligt dat moeilijk. Winkels waar ze hem verkopen zijn dicht.
Huh @soccerroos is toch geen Belg :)F :Y)

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-06 23:56
Je zou nog op de bestelgeschiedenis kunnen kijken op je Microsoft account. Ik heb ook nog geen T&T gehad maar hij staat wel in mijn Microsoft account in de bestelgeschiedenis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soccerroos
JoeBlack2k schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:43:
[...]

Heb gebroken voet, plus dat hier in de buurt alleen de Intertoys is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:33
Silversin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:52:
Eu linkje van Microsoft store is dood? Krijg alleen maar error codes nu.
M'n tracker geeft ook allemaal errors. De website is plat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09 20:42
Agaron schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:55:
[...]

Ze zijn de nieuwe voorraad online aan het zetten. 8)7 O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smeldor
  • Laatst online: 19:05
Mss updaten ze de voorraad 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redscareb84
Moke_2140 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:53:
[...]

Dat is super! Ik heb zojuist ook betaald maar net hetzelfde probleem, toen je microsoft contacteerden wat hebben ze gezegd?
En heb je uiteindelijk gewoon een mail gehad van ups waar op staat dat deze morgen geleverd zou worden?
Ik ben ontzettend vriendelijk geholpen. En zelfs terug gebeld. Absoluut kudos voor de vriendelijkheid aan MS NL. Maar om eerlijk te zijn kreeg ik constant een ander verhaal waar ik niet echt wijzer van werd, ik kreeg geen mail, geen update, geen bevestiging, geen t&t. Tot ik plots een email van UPC Venlo ontving met wel de T&T. Achteraf weet ik nu dat het 0,0 zin heeft gehad om er zo achteraan te zitten. Je bent gewoon een nummer, je hebt betaald en het is gewoon afwachten of je er bij zit. Het positieve was wel dat ze zeiden, 1maal in het winkelmandje en hij is van jou dat gaf me hoop hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moke_2140
Reyad schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:54:
[...]

Je zou nog op de bestelgeschiedenis kunnen kijken op je Microsoft account. Ik heb ook nog geen T&T gehad maar hij staat wel in mijn Microsoft account in de bestelgeschiedenis.
Het meest bizarre aan heel deze verhaal is dat ik het wel zie op mijn xbox series s, maar niet op mijn account via de website lol.
Maar alsnog zegt ie status onbekendAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EeVyaMm9JAlP19SDFlcg3F-pgB8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IqVotPsiZDGQQYYSFfe530uc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Of er is te veel traffic op de pagina’s en de trackers laten een verkeerd beeld zien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerZxAce
  • Laatst online: 26-04-2022
Het is alleen jammer dat PayPal niet telefonisch te bereiken is om de betaling te bevestigen. Er is een nummer op Google maar dat werkt niet. Slechte service van ze........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerZxAce
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C07SluWtJspRPgJJYE-EaAMEAho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9V4VgXQvi4DtVqiQZf0HS5qv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e2hdE7YtTphuOItYNtNniVIbN10=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/45CWoHfTdvVvPy6oOFMl9UIx.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn icoontjes zijn veranderd naar een blauwe laptop en doos, betekent dat dat ze hem aan het inpakken zijn? 😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamjesse
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-08-2024
KillerZxAce schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:59:
Het is alleen jammer dat PayPal niet telefonisch te bereiken is om de betaling te bevestigen. Er is een nummer op Google maar dat werkt niet. Slechte service van ze........
Nee klopt, PayPal is helemaal niet meer bereikbaar in NL. Beste kun je via Skype bellen naar USA nummer en dan gewoon klagen totdat ze je helpen. +1 (402) 935-2050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Agaron schreef op woensdag 11 november 2020 @ 22:55:
[...]

Als je naar de microsoft store gaat, is de xbox series x helemaal verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ik heb voorheen wel telefonisch contact gehad met Paypal via: +31 20 201 29 01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Engineer Stewie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:03:
[...]

Als je naar de microsoft store gaat, is de xbox series x helemaal verdwenen...
Nee hoor, die is er nog.

https://www.xbox.com/nl-n..._H1a_XboxSeriesX#purchase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Het gaat om deze link: https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL. Die ligt er inderdaad opeens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Bedoel als je microsoft store kiest als verkooppunt, dan is de xbox series x weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Engineer Stewie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:08:
[...]

Bedoel als je microsoft store kiest als verkooppunt, dan is de xbox series x weg.
Yep: https://www.microsoft.com...id=Cat-Xbox-Nav1-Consoles

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
Krijg je je Track & Trace van UPS pas s’nachts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMMJ93
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-08 11:23
Wel erg vreemd. Microsoft stopt ermee, console is cancelled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

AMMJ93 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:11:
[...]

Ik denk dat ze ons F5-team van gisteren zat waren en er nu op voorbereid willen zijn zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Laatst online: 19:36
Fout in het systeem, verkoop gestopt en massale terug roep actie :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
AMMJ93 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:11:
[...]

Had CoolBlue site dus toch gelijk met de melding “Nooit meer leverbaar”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Zijn die rook filmpjes dan toch niet nep ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMMJ93
Thrace Grumble schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:12:
[...]

Ik denk dat ze ons F5-team van gisteren zat waren en er nu op voorbereid willen zijn zo ;)
Kan zijn dat ze de paginas voortaan pas toegankelijk maken als er voorraad is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:49
*knip* niet doen

[ Voor 187% gewijzigd door Geronimous op 13-11-2020 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:11
Update status bestel proces MS NL 10/11/2020 om 00:27 betaling iDeal. Via een oplettende tweaker heb ik die nacht de bestelling gedaan, wat zoals in mijn eerdere berichten niet vlot liep omdat de iDeal betaling wel direct afgeschreven werd maar niet bij de MS store binnen kwam. Ik heb 4x met MS gebeld, 1x geappt. Naar mollie gebeld (uitvoerder iDeal) en ondanks dat ik geen mail, geen t&t of ontvangstbevestiging heb gekregen, wordt deze nu morgen door UPC met de juiste pakket groote geleverd.

Succes all 🙏
Okok, ik had alles om 00.25 afgerond op 10 nov en zit in hetzelfde schuitje zo ongeveer (ideal betaling, geen bevestigingsmail, bestel historie etc) meerdete keren contact gehad met Ms support inmiddels.
Hoe heb je een ups melding ontvangen nu dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:14:
Zijn die rook filmpjes dan toch niet nep ?
Dat zijn de machines die de website hosten 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

AMMJ93 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:14:
[...]

Kan zijn dat ze de paginas voortaan pas toegankelijk maken als er voorraad is
De Xbox One S All-Digital Edition staat er ook nog, en die is niet in voorraad. Maar inderdaad, mogelijk hebben ze het om die reden wel aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moke_2140
BigF25 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:15:
[...]

Okok, ik had alles om 00.25 afgerond op 10 nov en zit in hetzelfde schuitje zo ongeveer (ideal betaling, geen bevestigingsmail, bestel historie etc) meerdete keren contact gehad met Ms support inmiddels.
Wat zeiden ze tegen je van microsoft support? Heb dezelfde probleem en wou morgen eens bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Of ze hebben gewoon die URL onklaar gemaakt en komen met andere / wisselende URL’s.

Al die trackers die de hele dag alle Europa stores staan te DDOS’en zal vast niet goed zijn voor hun traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMMJ93
gise schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:17:
Of ze hebben gewoon die URL onklaar gemaakt en komen met andere / wisselende URL’s.

Al die trackers die de hele dag alle Europa stores staan te DDOS’en zal vast niet goed zijn voor hun traffic
Kan me voorstellen dat ze niet zitten te wachten op bijvoorbeeld Nederlanders die de voorraad van Polen opkopen. Is natuurlijk ook niet de bedoeling. Vraag me af of ze daar wat aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Moke_2140 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:17:
[...]

Wat zeiden ze tegen je van microsoft support? Heb dezelfde probleem en wou morgen eens bellen
In behandeling, ideal betaling nog niet binnen daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redscareb84
BigF25 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:15:
[...]

Automatisch, ineens via de email, vandaar dat ik ook denk dat het ook weinig zin heeft om MS te bellen. Ondanks dat ze wel super vriendelijk zijn. Ze hebben alles in goede orde ontvangen, die nacht ongeveer 40 bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Redscareb84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:21:
[...]

Automatisch, ineens via de email, vandaar dat ik ook denk dat het ook weinig zin heeft om MS te bellen. Ondanks dat ze wel super vriendelijk zijn. Ze hebben alles in goede orde ontvangen, die nacht ongeveer 40 bestellingen.
Nja dan wil ik ook een ups mail hoor haha.
Na telefonisch contact vandaag heb ik mijn betaling in een screenshot doorgegeven, morgenvroeg bellen ze als het goed is terug, gaan het zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:49
AMMJ93 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:20:
[...]

Kan me voorstellen dat ze niet zitten te wachten op bijvoorbeeld Nederlanders die de voorraad van Polen opkopen. Is natuurlijk ook niet de bedoeling. Vraag me af of ze daar wat aan gaan doen.
Dit kon al met de lancering van de Xbox One, dus lijkt me sterk dat ze daar nu ineens problemen mee hebben. Het is bovendien kinderlijk eenvoudig op te lossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redscareb84
BigF25 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:24:
[...]

Nja dan wil ik ook een ups mail hoor haha.
Na telefonisch contact vandaag heb ik mijn betaling in een screenshot doorgegeven, morgenvroeg bellen ze als het goed is terug, gaan het zien..
Ik hoop het voor jou ook, gun t iedereen. Laat maar weten morgen je status. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Volgens mij iets meer aan de hand. Series X wereldwijd verdwenen van console overzichtpagina. Denk dat er idd een nieuwe product id voor gaat terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Xbox Series XX

Xbox Series X Slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Silversin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:29:
Volgens mij iets meer aan de hand. Series X wereldwijd verdwenen van console overzichtpagina. Denk dat er idd een nieuwe product id voor gaat terug komen.
Series S is nu ook van de pagina weg...

Ik hoop op een nieuwe batch met een nieuw product ID vanaf 00:00 :) :9

Edit: nu is de S er weer.

[ Voor 26% gewijzigd door Thrace Grumble op 11-11-2020 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
Bijzonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ze zijn er met ons geld vandoor. Nu zitten we met een kast zonder games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gentlemen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-08 08:38
Jullie maken het allemaal zo spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMMJ93
soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:34:
Ze zijn er met ons geld vandoor. Nu zitten we met een kast zonder games...
Nee joh, ze zijn nu ff alle dozen aan het voorzien van een vape stick.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

gentlemen schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:37:
Jullie maken het allemaal zo spannend.
Haha, valt mee hoor, sarcast. Laat ons ook ff benieuwd/klein kind zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VOVM8RImB2p9J4-HakZpTf4stTY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZT6fuShwnu377E3Mdk8fawyW.jpg?f=fotoalbum_large

Mensen stress niet zo, dit staat gewoon op de homepage van de Microsoft website. Waarschijnlijk hebben ze de link verwijderd omdat er geen voorraad is momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naaktkat
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-09 10:34
https://www.xbox.com/en-U...d=Cat-Xbox-Hero1-CTA1-XSX

Hier staat ie nog gewoon, hoor. Geen idee wat ze aan het doen zijn met de rest van de urls (hopelijk voorbereiden op de extra traffic omdat ze eindelijk duizenden consoles op voorraad hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMMJ93
KillerZxAce schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:39:
[Afbeelding]

Mensen stress niet zo, dit staat gewoon op de homepage van de Microsoft website. Waarschijnlijk hebben ze de link verwijderd omdat er geen voorraad is momenteel.
We stressen niet. We zijn juist erg hoopvol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Naaktkat schreef op woensdag 11 november 2020 @ 23:39:
https://www.xbox.com/en-U...d=Cat-Xbox-Hero1-CTA1-XSX

Hier staat ie nog gewoon, hoor. Geen idee wat ze aan het doen zijn met de rest van de urls (hopelijk voorbereiden op de extra traffic omdat ze eindelijk duizenden consoles op voorraad hebben)
Als je doorklikt kom je niet op de ms store.
Vind alleen gek dat de verkrijgbare xbox series s ook weg is. We zullen het wel weer zien verschijnen.

Jammer dat je niet gewoon kan bestellen zodat je in de queue zit.
He kan in België wegens lockdown nergens fysiek pre-orderen atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 12-09 11:27
Iemand wel een werkende link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Voorlopig niet

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naaktkat
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-09 10:34
This is my F5. There are many like it, but this one is mine.

My F5 is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Without me, my F5 is useless. Without my F5, I am useless.

F5en op een dode link voelt nog minder nuttig dan gisteren

[ Voor 12% gewijzigd door Naaktkat op 12-11-2020 00:02 ]

• Silversin
Helaas. Denk dat om 0:00 uur bestellen iets eenmaligs is geweest.

• Smeldor
Denkt ook idd

• iamjesse
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-08-2024
Wel opvallend: Als je de site traag inlaadt dan is de knop om bij de MS store te bestellen kort zichtbaar.

https://files.connected.sh/t9nxway0tp.gif

[ Voor 5% gewijzigd door iamjesse op 12-11-2020 00:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen789987
  • Laatst online: 16-08-2021

Succes all 🙏
Wat fijn om te horen! Dan zal je hem waarschijnlijk gewoon ontvangen morgen. Ik heb helaas geen mail gekregen van UPS, dus zal morgen maar weer eens contact opnemen met MS, in de hoop dat ze me er iets meer over kunnen vertellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

iamjesse schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:04:
Wel opvallend: Als je de site traag inlaadt dan is de knop om bij de MS store te bestellen kort zichtbaar.

https://files.connected.sh/t9nxway0tp.gif
Is in de NL versie ook. Ik denk dat het gewoon een script is die de voorraad checkt, en bij 0 doorverwijst naar externe partijen.

• MijnHeerZomer
  • Laatst online: 03-08 22:54
Zojuist nog even snel de Series S besteld. Dit wordt mijn eerste Xbox. (na een PS3 en PS4) Ik ben zeer benieuwd! En vooral hoe het werkt met de GamePass in combinatie met PC. :)

• Redscareb84
Jeroen789987 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 00:05:
[...]

Wat fijn om te horen! Dan zal je hem waarschijnlijk gewoon ontvangen morgen. Ik heb helaas geen mail gekregen van UPS, dus zal morgen maar weer eens contact opnemen met MS, in de hoop dat ze me er iets meer over kunnen vertellen.
Hou ons op de hoogte en ik hoop dat je morgen ook duidelijkheid krijgt, en email van upc. Ik denk dat tweakers alle nachtbestellingen hebben gedaan, door die ene tip....fingerscrosst

• KillerZxAce
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k4Eased1VWHB6zBkiEym5GyyQRo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EnWGSzmX1o3D56Ii5kMB9hhA.png?f=fotoalbum_large

Het ziet er naar uit dat er meer voorraad onderweg is 💪🏽

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Na maandagavond een mail te hebben ontvangen van Amazon.de dat de Xbox shipped was en de ochtend erop een tweede bericht dat de levering Donderdag 12-11 zou zijn, kwam vanmorgen om 11.00 een bericht dat hij was aangekomen in het nabijgelegen distributie centerum en vandaag bezorgd zou worden. Om 14.30 was de Xbox Series X afgeleverd in perfecte staat en hij werkt helemaal top.

Ik had dinsdag mijn beklag gedaan bij de Amazon klantenservice en 5 euro voucher gekregen, en vandaag kreeg ik een mail die ze volgens mij naar alle pre-orders met vertraging in Duitsland hebben gestuurd met een 10 euro voucher. Dus onder aan de streep heb ik hem voor 485 euro wat een nette prijs is. Bij Amazon.de krijg je ook nog eens 40% korting op een GPU 3 maanden kaart dus daarmee ook weer even mijn krediet bijgevuld want ik heb die truc die iedereen doet 1,5 jaar geleden reeds uitgevoerd dus wilde graag weer even aanvullen tot de maximale periode van 36 maanden.

Al met al zeer trevreden over hoe het gegaan is. 1 dag wachten is goed mee te leven, luxe probleem.

• P3rf3ct1on
  • Laatst online: 19:17
Mijn icoontjes zijn veranderd naar een blauwe laptop en doos, betekent dat dat ze hem aan het inpakken zijn? 😱
Bij mij nu ook veranderd naar die blauwe icoontjes maar nog steeds geen tracking ontvangen...
Tzal niks zijn voor hun beloofde levering van vandaag 😡

• Paver89
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11-2021
KillerZxAce schreef op donderdag 12 november 2020 @ 02:11:
[Afbeelding]

Het ziet er naar uit dat er meer voorraad onderweg is 💪🏽
Dat staat er niet. Enkel dat ze zosnel mogelijk willen aanvullen. Wat inhoud dat het nog 3 maanden kan duren voor de volgende ship.

• Twixrol
Ben hier dus niet de enige die nauw alles nog volgt.. Ik hoop dat ze snel alles weer bevoorraden :D

• Twixrol
Paver89 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 04:27:
[...]

Dat staat er niet. Enkel dat ze zosnel mogelijk willen aanvullen. Wat inhoud dat het nog 3 maanden kan duren voor de volgende ship.
Dat is dan weer het nadeel. Ik neem ook aan dat ze het hier over hun eigen land hebben.. Import duurt altijd lang :?

• Twixrol
Voor nu slaap lekker iedereen!

• ellarbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-02-2021
N_Uleyn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:54:
Om toch maar even te tonen dat het wel kon op Coolblue

[Afbeelding]

[URL="https://tweakers.net/i/Kqa3H0IZkOnSm9s0c16a7FFPaYw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fMCD6tPwsscZ9vACsVmHlGvV.jpg?f=user_large",,"1"][Afbeelding][/URL
wat was je geheim? Dan maak ik nog kans op de PS5 bij coolblue _/-\o_

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Wehkamp DHL bestelling helaas niet meer geudate, nog altijd niet bij DHL in ontvangst genomen, dus die levertijd van 1100-1500 vandaag zal 'm wel wederom niet worden :'(
Pagina: 1 ... 93 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview