Dat selecteren betaalmidden kun je dus 'fixen'.....door dus even in ander tabje naar winkelwagen te gaan.johanm3 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:15:
Vanaf 09:00 had ik al die grijze knop. Vervolgens ook de melding dat bij selecteren betaalmiddel er een foutmelding kwam. Het is mij niet gelukt via de site te reserveren helaas.
Vindt het wel grappig, in het sticky bericht van dit topic staat met dikke letters: "Microsoft schrijft pas af van je Creditcard vlak voor levering, niet bij bestellen!"
En vervolgens wil iedereen daar bestellen?
Een series X voor €600,- en een S voor €1000, das gekv8power67 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:14:
Ik denk dat Nederland gewoon echt heel weinig xboxen krijgt. Meeste gaat naar usa. Dus logisch dat dan snel weg is. Iemand mijn xsx of xss overnemen voor 600 en 1000 euro![]()
is grapje he btw
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wat een drama zeg.. Krijgt iedere winkel er maar 10 ofzo?
https://www.amazon.fr/Mic...s+X&qid=1600762552&sr=8-1
Is nu live. Kan alleen niet naar mijn adres verzonden worden. Ugh.
Is nu live. Kan alleen niet naar mijn adres verzonden worden. Ugh.
Ja ik denk dat een Mod Microsoft voor zichzelf wilde houdenTheDukemaster schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:16:
Vindt het wel grappig, in het sticky bericht van dit topic staat met dikke letters: "Microsoft schrijft pas af van je Creditcard vlak voor levering, niet bij bestellen!"
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verdubbel je kansenTheDukemaster schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:16:
Na 't gekut met die PS5 bij MM (waar het nog steeds niet 100% duidelijk is wanneer je dat ding krijgt).
Haters everywhere but I don’t really care
Thanks. Ik contact ze wel even via de chat. Dan komt er weer een vrij voor jullie
https://www.amazon.nl/Mic...s+x&qid=1600762631&sr=8-1
Link naar Amazon NL, nog niet up, maar zal wel deze link worden.
Je gedraagt je echt al een kleuter nu. Vergaat de wereld nu echt als je een paar dagen later je xboxje krijgt? Er gaan mensen dood aan de honger en jij maakt je druk over een first world problem...Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:47:
[...]
Ik was daarvoor heel vriendelijk en kreeg enkel antwoorden als "Ja", "Nee" en "Bestelnummer?". Als je niet normaal antwoord kan of wil geven, zoek dan lekker ander werk. Ik wil gewoon zekerheid hebben over mijn bestelling. En aangezien ik net 500 euro heb neergeteld voor een product dat ik de komende 6 weken sowieso niet ga zien, mag ik dat best vragen aan een afdeling dat zichzelf "Klantenservice" noemt.
Ik snap het niet, je wil dan toch juist daar bestellen? Of betaal je liever alles maanden voordat je het krijgt?TheDukemaster schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:16:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mediamarkt staat inmiddels op uitverkocht.
Die melding had ik eerder inderdaad. Maar later verdween dat. Nu alleen knop voor bevestigen betaalmiddel. Maar dan vervolgens die foutmelding..:(deurklinkje schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:15:
[...]
bij de grijze knop had je een factuur adres moeten selecteren
Gadgets fan
Goed om te horen. Heb hier namelijk mijn ps5 order en 1 xbox order lopen. (ps5 ook bij coolshop).Tux3.14 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:02:
[...]
Hier ook, en ook betrouwbaar als het gaat om pre-orders. Om 9.01 ook besteld bij de Wehkamp.
Verder nog de series x bij mediamarkt online en fysiek en bij bol.com.
Noem me egoïstisch, dat mag.
Maar 7 jaar geleden dacht ik te denken aan mijn medemens, door maar 1 pre order te plaatsen van de ps4. Maar door een bepaald trucje, hebben mensen mij van me ps4 pre order lafgeholpen. Kon dus aantal maanden wachten.
Gaat me niet weer gebeuren.
Mocht ik er meerdere binnen krijgen, dan gaan deze gewoon op annulering of tegen inkoopprijs op marktplaats.
Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:17:
[...]
Ik snap het niet, je wil dan toch juist daar bestellen? Of betaal je liever alles maanden voordat je het krijgt?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Oke lol, inmiddels 20 keer CC-betaling bevestigen om vervolgens fout in winkelwagen te hebben
Zojuist nog een XSS kunnen bestellen bij Bol.com deze lijkt ook gewoon beschikbaar? Run zal wel alleen op de XSX zijn geweest zeker
Om 09:08 was mijn Series X pre-order geplaatst bij Microsoft, bevestiging en alles heb ik al binnen. Ik vind het wel verassend dat je een heel NAW formulier moest invullen en je CC weer moest bevestigen, maar dat is/was waarschijnlijk om robotjes op het verkeerde been te zetten, want je mag maar 1 per persoon bestellen.
7 keer bij Microsoft door naar betalen en bevestigen via ing gekomen. Maar telkens toch weer een error. Meerdere mensen dit?
Zo kun je alles wel bagatelliseren.. Waarom zou je gamen? Eten en slapen is toch genoeg.Kaasje123 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:17:
[...]
Je gedraagt je echt al een kleuter nu. Vergaat de wereld nu echt als je een paar dagen later je xboxje krijgt? Er gaan mensen dood aan de honger en jij maakt je druk over een first world problem...
En nu eentje zonder refje: https://www.amazon.nl/-/nl/dp/B08H93ZRLL/Alwayshappyz schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:17:
https://www.amazon.nl/Mic...s+x&qid=1600762631&sr=8-1
Snap niet wat er grappig aan moest zijn.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hij krijgt zn XBox later, en jij maakt je zorgen om mensen die dood gaan of honger hebben?Kaasje123 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:17:
[...]
Je gedraagt je echt al een kleuter nu. Vergaat de wereld nu echt als je een paar dagen later je xboxje krijgt? Er gaan mensen dood aan de honger en jij maakt je druk over een first world problem...
Bol.com geannuleerd en nieuwe bestelling gedaan bij Mediamarkt. Kan ik hem gewoon in de winkel ophalen.
Bij MS gaat het niet meer gebeuren denk ik? Zit nog in mijn winkelwagen maar kom nu helemaal niet meer verder
I guess your'e right. Of ze krijgen er veel binnen, of iedereen zat Bol en MS te spammenAlcmaria schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:15:
EN NU is hij uitverkocht bij MediaMarkt.. I rest my case.
Wat voor error krijg je?shoombak schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:20:
Bij MS gaat het niet meer gebeuren denk ik? Zit nog in mijn winkelwagen maar kom nu helemaal niet meer verder
Ik blijf hangen in aankoop scherm.. Heb een order nummer gekregen.. Hoef alleen nog op betalen te drukken,..,... bodem gele balk bovenin...
Op een ander account is de bestelling wel gelukt.. Heb een preorder voor me pa gedaan.. eigen pre order lukt niet..
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ik heb wel een koop nu optie, maar krijg steeds foutmelding 
Kan de bestelling momenteel niet afrekenen. Probeer het opnieuw.
Lijkt dat betalingding kapoet is gegaan?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja, een hoopEred schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:20:
7 keer bij Microsoft door naar betalen en bevestigen via ing gekomen. Maar telkens toch weer een error. Meerdere mensen dit?
Is inmiddels uitverkocht bij Microsoft.
Eh....blijven proberen!To_Tall schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:21:
Ik blijf hangen in aankoop scherm.. Heb een order nummer gekregen.. Hoef alleen nog op betalen te drukken,..,... bodem gele balk bovenin...Op een ander account is de bestelling wel gelukt.. Heb een preorder voor me pa gedaan.. eigen pre order lukt niet..
Ben afgelopen week bij ze langsgeweest, was nummertje 6 toen, maar zojuist ook eentje besteld voor een maat van mij die op dit moment niet kon bestellen.DutchOwnage schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:25:
Nou, dat was drama hier. MS niet gelukt, Bol te laat. Nu bij Mediamarkt besteld #8478 op het eind. Ik heb er eigenlijk een hard hoofd in.
Kun je mij vertellen op welk scherm dat nummertje stond?
Hier kan ik nog bestellen (op een ander account)matthijst schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:21:
[...]
Ja, een hoop
Is inmiddels uitverkocht bij Microsoft.
Probeer het opnieuw
Er is iets fout gegaan aan onze kant. Mogelijk helpt het als je even wacht.
GOEKRmpsyE+YM0mz.24
2020/09/22 - 08:21:46 UTC
BLIJF PROBEREN!!! Dat koste mij ook 5 min van m'n leven.SinergyX schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:21:
Ik heb wel een koop nu optie, maar krijg steeds foutmelding
MS aan de lijn... ze zijn uitverkocht...
Niet bij bestellen. Alsof ze bedoelen dat je er niet moet bestellen. En dan iedereen daar bestellen. Was een grapje denk ik...Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:20:
[...]
Snap niet wat er grappig aan moest zijn.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Op de site niet.To_Tall schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:22:
het is me gelukt via microsoft store frankrijk te orderen
verzend gewoon naar NL
verzend gewoon naar NL
Uitchecken?JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:22:
[...]
Hier kan ik nog bestellen (op een ander account)
Want Microsoft heldpesk geeft net aan (telefoon) dat ze uitverkocht zijn.
Kan ‘m gewoon nog bestellen met zogenaamd levering op 10-11-20. Ik zeg zogenaamd, want er staat ook dat de Xbox chronologisch geleverd wordt zolang er voorraad is. Dus vrees voor veel mensen geen levering op dag 1, veel onduidelijkheid, veel “wij weten ook niet wanneer er weer voorraad is” antwoorden.Alcmaria schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:15:
EN NU is hij uitverkocht bij MediaMarkt.. I rest my case.
Heb nu wel eentje in mijn winkelmanager bij MS, maar zit vast bij “probleem bij instellen van de betalingswijze”.
Er komen restocks aan...
Volgens MS zijn ze in heel Europa uitverkocht. Duurde ook ruim 30 minuten voordat ik ze aan de lijn kreeg. Blijven proberen heeft dus geen enkel nut.JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:22:
[...]
BLIJF PROBEREN!!! Dat koste mij ook 5 min van m'n leven.
Die foutmelding krijg je ook bij gewoon een controller te bestellen, zolang die knop werkt, lijkt me dat hij gewoon nog te koop is.To_Tall schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:22:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat nummertje stond bij de daadwerkelijke eerste bestelling, en ook op de bestelbevestiging die een paar minuten later binnenkwam. Maar ik weet niet of die nummertjes zo veel zeggen hoor.2green schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:22:
[...]
Ben afgelopen week bij ze langsgeweest, was nummertje 6 toen, maar zojuist ook eentje besteld voor een maat van mij die op dit moment niet kon bestellen.
Kun je mij vertellen op welk scherm dat nummertje stond?
M'n MM bestelling heb ik per mail bevestigd gekregen.
Ik kan nog gewoon bestellen bij MM en Bol lijkt het.
Ik kan nog gewoon bestellen bij MM en Bol lijkt het.
Zo is dat! Voor m'n vrouw ben ik ook 40 minuten bezig geweest, aanhouder wint!SinergyX schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:24:
[...]
Die foutmelding krijg je ook bij gewoon een controller te bestellen, zolang die knop werkt, lijkt me dat hij gewoon nog te koop is.
Wel apart dat support aangeeft dat ze uitverkocht zijn dan hehSinergyX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:24:
[...]
Die foutmelding krijg je ook bij gewoon een controller te bestellen, zolang die knop werkt, lijkt me dat hij gewoon nog te koop is.
Bij Microsoft kan ik nog gewoon bestellen. MediaMarkt ook.
Ms: https://www.microsoft.com...wj714n3rbtl?wa=wsignin1.0
MediaMarkt: https://www.mediamarkt.nl...box-series-x-1667555.html
Xbox Live: Miesjh NL
Tja, ik vertrouw toch meer op een website waar ik een bestelling kan plaatsen dan een random support medewerker die iets gehoord heeft in de wandelgangen.matthijst schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:24:
[...]
Wel apart dat support aangeeft dat ze uitverkocht zijn dan heh
Misschien moet de tekst aangepast worden naar 'niet bij het bestellen' dan snapt iedereen hetv8power67 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:23:
[...]
Niet bij bestellen. Alsof ze bedoelen dat je er niet moet bestellen. En dan iedereen daar bestellen. Was een grapje denk ik...
time is infinite, but each week is ten hours short..
Hmm.. bij MM lukt het echt niet meer hoor.Miesjh schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:24:
Verwijderd
Nee dat kan je niet bij Microsoft.Miesjh schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:24:
Laat ook maar. Ik laat m'n geld wel spreken
[ Voor 99% gewijzigd door Nynto op 22-09-2020 10:30 ]
Een knop alleen is niet genoegMiesjh schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:24:
Bij MS: Kan de bestelling momenteel niet afrekenen. Probeer het opnieuw.
Bij MM: De MICROSOFT Xbox Series X kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.
Dit product is online helaas uitverkocht en niet beschikbaar in een MediaMarkt-winkel bij jou in de buurt.
Het gaat erom dat hij moeilijk doet over misschien een paar dagen verschil. Het gaat er niet om dat hij niks zal krijgen.Segafreak83 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:20:
[...]
Zo kun je alles wel bagatelliseren.. Waarom zou je gamen? Eten en slapen is toch genoeg.
https://www.microsoft.com/fr-FR/store/
ik kan geen eens frans maar het is mij gelukt, terwijl nederlandse store errors bleef geven!!!
hij staat vervolgens ook bij de nederlandse site onder "mijn orders"
Estimated delivery November 10
ik kan geen eens frans maar het is mij gelukt, terwijl nederlandse store errors bleef geven!!!
hij staat vervolgens ook bij de nederlandse site onder "mijn orders"
Estimated delivery November 10
Miesjh schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:24:
/f/image/fVvjzKapCH9ss5T7oWhbYu86.png?f=fotoalbum_large)
De koop nu Knop in de Microsoft store is inmiddels weer ' blauw'.
Maar krijg nu de melding: Kan de bestelling momenteel niet afrekenen
Gadgets fan
Als je op KOOP klikt? Blijven proberen!johanm3 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:27:
De koop nu Knop in de Microsoft store is inmiddels weer ' blauw'.
Je gedraagt je inderdaad als een klein kind. Stel je niet zo aan man.Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:26:
[...]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee dan? Je gaat reageren op iemand die zich volgens jou als klein kind gedraagt? Ik heb net tering veel geld uitgegeven (€1000) en ik had een simpele vraag. Ik voelde aan alles dat ik door miepie van bol.com niet serieus genomen werd. En dan geeft ze mij ook nog een antwoord die nergens op sloeg en bovendien niet eens antwoord op mijn vraag was.
Ben laatst door Amazon geholpen met een PS4 Pro die eigenlijk buiten de garantie was. Daar werd nog eens moeite voor me gedaan en kreeg ik zoveel geslijm en overdreven vriendelijkheid voor m'n kiezen dat ik er bijna misselijk van werd.
Misschien moet ze beseffen dat die stomme nerds die enthousiast zijn over de volgende generatie consoles haar loon betalen. Dus beantwoord dan even iemands vraag en steek er wat moeite in. Zelfs als ze zegt: "we kunnen op het moment echt niets garanderen"... dan heb ik daar vrede mee.
P.S.: wat heeft het feit dat er mensen dood gaan nou weer te maken met mijn eis vriendelijk geholpen te worden? Wat is dat in hemelsnaam voor een logica?

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Doe eens een screen shot van wat jij ziet. Ik weet dat het grijs was bij mij, maar dat kwam omdat ik eerst aan de linkerkant nog op een paar knoppen (blauw) moest drukken. Pas toen die allemaal in orde waren kon ik op die koop knop aan de rechterkant drukken en was die geactiveerd (groen).Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:11:
[...]
Ja dat zeg ik, dat heb ik geprobeerd. Alleen blijft nog steeds op grijs staan. Microsoft wil blijkbaar niet verkopen. Wacht ik wel op de ps5
Weet niet of het langs is gekomen maar inmiddels play and charge kit te bestellen (met USB-C kabel).
https://www.xbox.com/nl-n...rgers/play-and-charge-kit
Deze kan ik wel aanraden ivm gewissel van batterijen.
https://www.xbox.com/nl-n...rgers/play-and-charge-kit
Deze kan ik wel aanraden ivm gewissel van batterijen.
Wat heeft Microsoft toch een waardeloze website. Probeer al meer dan een uur te bestellen. Iedere keer foutmeldingen. Ben nu zo ver dat ik alleen nog op "koop" hoef te klikken. Maar ook daar krijg ik weer iedere keer zon gele balk of een melding dat er iets mis is gegaan op een vervolgscherm.
Als Microsoft Duitsland nog bestellingen accepteert kun je ook daar bestellen. Dan wordt die waarschijnlijk ook nog geleverd vanuit het magazijn in NL (en als je pech hebt via het magazijn in Duitsland en komt die pas laat op de dag of de dag erna).
Ik bemoei me op een open forum waar je kan verwachten dat je een reactie terugkrijgt. Ook een reactie die je misschien wat minder leuk vindt. Iemand een miepie noemen is ook weer lekker denigrerend trouwens. Door figuren zoals jij die denken belangrijker te zijn dan anderen creëer je deze situatie. Gezien je hele relaas denk ik dat je al onvriendelijk begonnen bent. Geen wonder dat je dan zo'n reactie krijgt..Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:26:
[...]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee dan? Je gaat reageren op iemand die zich volgens jou als klein kind gedraagt? Ik heb net tering veel geld uitgegeven (€1000) en ik had een simpele vraag. Ik voelde aan alles dat ik door miepie van bol.com niet serieus genomen werd. En dan geeft ze mij ook nog een antwoord die nergens op sloeg en bovendien niet eens antwoord op mijn vraag was.
Ben laatst door Amazon geholpen met een PS4 Pro die eigenlijk buiten de garantie was. Daar werd nog eens moeite voor me gedaan en kreeg ik zoveel geslijm en overdreven vriendelijkheid voor m'n kiezen dat ik er bijna misselijk van werd.
Misschien moet ze beseffen dat die stomme nerds die enthousiast zijn over de volgende generatie consoles haar loon betalen. Dus beantwoord dan even iemands vraag en steek er wat moeite in. Zelfs als ze zegt: "we kunnen op het moment echt niets garanderen"... dan heb ik daar vrede mee.
Haha meltdown.. Bestel je toch gewoon bij Amazon waar je wel goeie ervaringen hebt? Sjonge jongeNynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:26:
[...]
P.S.: wat heeft het feit dat er mensen dood gaan nou weer te maken met mijn eis vriendelijk geholpen te worden? Wat is dat in hemelsnaam voor een logica?
Ik heb ook vanuit Frankrijk besteld
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Wat ik niet zo goed begrijp is de focus op de Microsoft site? waarom wil iedereen zo graag DAAR bestellen? krijg je er een pre-order goody bij ofzo? De MicrosoftStore is naar mijn weten nou niet super goed ingericht op het versturen van Fysieke goederen lijkt me.
Ik krijg het gevoel dat jullie het jezelf bijzonder moeilijk hebben gemaakt.
B L I J F P R O B E R E N !!q-enf0rcer.1 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:30:
Wat heeft Microsoft toch een waardeloze website. Probeer al meer dan een uur te bestellen. Iedere keer foutmeldingen. Ben nu zo ver dat ik alleen nog op "koop" hoef te klikken. Maar ook daar krijg ik weer iedere keer zon gele balk of een melding dat er iets mis is gegaan op een vervolgscherm.
Blijf het proberen hahaJackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:28:
[...]
Als je op KOOP klikt? Blijven proberen!
Zijn er nog mensen die daar vast zitten. Dus wel in de winkelmand, maar niet de bestelling kunnen afronden?
Gadgets fan
Microsoft weet natuurlijk zelf best wel hoeveel pre-orders ze kunnen leveren. Bij MM/Bol is het natuurlijk maar de vraag of ze er meer dan 100-200 gaan krijgen op 10 nov.Alcmaria schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:30:
Wat ik niet zo goed begrijp is de focus op de Microsoft site? waarom wil iedereen zo graag DAAR bestellen? krijg je er een pre-order goody bij ofzo? De MicrosoftStore is naar mijn weten nou niet super goed ingericht op het versturen van Fysieke goederen lijkt me.
Stukje vertrouwen ivm voorraad, leverdatum, eerdere ervaringen én garantie na de 2 jaar garantie periode.Alcmaria schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:30:
Ik bestel liever bij de bron dan bij een retailer.
Ik heb daar 40 minuten zitten klikkenjohanm3 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:31:
[...]
Blijf het proberen haha
Zijn er nog mensen die daar vast zitten. Dus wel in de winkelmand, maar niet de bestelling kunnen afronden?
Levering op dag van release is mijn ervaring.Alcmaria schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:30:
Voor wie het interesseert: De USB-C Play & Charge Kit kan nu ook gereserveerd worden bij Microsoft. Net eentje besteld. Vanmorgen stond de reserveerknop er wel maar kreeg je telkens bericht dat het product niet bestond.
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.
Verwijderd
RenegadexRIPxx schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:29:
[...]
Doe eens een screen shot van wat jij ziet. Ik weet dat het grijs was bij mij, maar dat kwam omdat ik eerst aan de linkerkant nog op een paar knoppen (blauw) moest drukken. Pas toen die allemaal in orde waren kon ik op die koop knop aan de rechterkant drukken en was die geactiveerd (groen).
:strip_exif()/f/image/4OwRD7YLwLYTPym7pp2BDjOs.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb deze ook maar even besteld.mahi schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:32:
Voor wie het interesseert: De USB-C Play & Charge Kit kan nu ook gereserveerd worden bij Microsoft. Net eentje besteld. Vanmorgen stond de reserveerknop er wel maar kreeg je telkens bericht dat het product niet bestond.
Nu nog even wachten tot ze de schijven ook aanbieden.
De S is inderdaad nog beschikbaar bij Bol.
Toch maar eentje besteld, nog 2 maanden tijd om te twijfelen..
Toch maar eentje besteld, nog 2 maanden tijd om te twijfelen..
Er is dus een probleem met de betaalkant, niet met bestellen, zelfs wisselen van betalingen bij een chargekit geeft dezelfde foutmelding.
Dat heb ik dus 10-15 minuten lang gehad als ik een CC wilde selecteren. Vervolgens na 10 minuten terug naar microsoft.com (in ander tabje) en toen ik het winkelwagentje aanklikte, was de betaalwijze wel aangepast en kon ik op KOOP NU klikken.
Contact gehad met Microsoft, beetje onbeschofte Belgische mevrouw, netjes uitgelegd dat ik bij de laatste stap van de bestel procedure zit en dat ik al twee reserveringen op mijn CC zie maar de bestelling niet afgerond krijg.
Conclusie was volgens mevrouw dat ik pech heb XBOX X is uitverkocht dus toen heb ik haar maar veel succes gewenst met de vele die na mij zullen volgen met dezelfde klacht.
Conclusie was volgens mevrouw dat ik pech heb XBOX X is uitverkocht dus toen heb ik haar maar veel succes gewenst met de vele die na mij zullen volgen met dezelfde klacht.
Verwijderd
Ik ben dat nu al meer dan een uur aan het proberen. Maar het werkt gewoon niet. Microsoft website ligt er gewoon uit...JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:33:
[...]
Dat heb ik dus 10-15 minuten lang gehad als ik een CC wilde selecteren. Vervolgens na 10 minuten terug naar microsoft.com (in ander tabje) en toen ik het winkelwagentje aanklikte, was de betaalwijze wel aangepast en kon ik op KOOP NU klikken.
Voor garantie na de garantie periode hoef je niet bij MS te zijn. Binnen de periode is het contact goed en doen ze moeite, val je er buiten dan is het heel wisselvallig (ze zijn je immers niks meer verplicht).Notna schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:31:
[...]
Stukje vertrouwen ivm voorraad, eerdere ervaringen én garantie na de 2 jaar garantie periode.
Ik bestel liever bij de bron dan bij een retailer.
Mijn XB1X Scorpio editie is in jaar 3 kapot gegaan, 2 jaar garantie was ondertussen verlopen. Mocht gewoon €280,- betalen om hem te laten repareren.
Daarnaast als jij een MS product koopt bij een derde partij als MM dan kan je het product gewoon bij MS registreren en handelen hun zonder problemen de garantie af
[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 22-09-2020 10:38 ]
Gaat allemaal via UPS, dus veel langer zal het niet duren lijkt me?Ered schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:34:
Via Frankrijk ook mij gelukt, maar ben benieuwd of je het dan nog wel op release krijgt?
De microsoftsite zal zeer waarschijnlijk als eerste voorraad krijgen (als ze out of stock zijn) en de meeste voorraad hebben. Daarnaast zit je dan met garantie altijd direct bij Microsoft.Alcmaria schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:30:
En de Microsoft store is al jaren goed ingericht. Magazijn in NL, alles wordt vrij rap geleverd met UPS.
De originele Xbox One (Day One edition) in het verleden bij uitkomen in duitsland via Microsoft DE pre-ordered en kwam vanuit magazijn in NL op de release dag van duitsland al in de ochtend voorrijden bij me. (NL heeft officieel pas veel later de Xbox One gekregen in die tijd). Garantie afhandeling gaat dan via MS Nederland.
Same. En die 2 jaar garantie gewoon bij MS zelf is wel fijn.harrytasker schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:31:
[...]
Levering op dag van release is mijn ervaring.
Ok helder, dank voor de tip!D. Ninjai schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:46:
[...]
offtopic:
Volgens mij niet hoor als ik deze review bekijk. Hij ondersteunt maar 1 van vele de HDMI 2.1 functionaliteiten dus verre van ideaal voor next-gen consoles. Ik zou echt even wachten.
Bij de One-X wist Bol hoeveel ze gingen krijgen en stemden daar de beschikbaarheid ook op af, volgens een medewerker die ik chatte voor 9 uur, was dit dit keer ook zo.JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:31:
[...]
Microsoft weet natuurlijk zelf best wel hoeveel pre-orders ze kunnen leveren. Bij MM/Bol is het natuurlijk maar de vraag of ze er meer dan 100-200 gaan krijgen op 10 nov.
Microsoft DE lukt niet meer. Inmiddels uitverkocht.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
ik heb het nu ook maar via Frankrijk gedaan. Ik ben benieuwd of dat goed gaat, zal wel. Ik had hem op de Franse site wel gewoon op NL BTW gezet.
[ Voor 24% gewijzigd door menzo op 22-09-2020 10:37 ]
Je moet eerst uw betalingswijze nog kiezen en configureren / bevestigen. Zolang je dat niet gedaan hebt kun je dus niet kopen en effectief de bestelling vervolledigen.
Ik ga er vanuit dat je om te anonimiseren zaken op de screenshot hebt uitgegomd. Want er staan geen gegevens voor te verzenden naar waar noch voor hoe de betaling moet gebeuren. Maar zolang je de betalingswijze niet bevestigd ga je niet kunnen de koop afronden door op de rechterknop te drukken en blijft die dus grijs.
Ziet hem op de NL microsoft site gewoon in je account staan, niks mis meemenzo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:35:
ik heb het nu ook maar via Frankrijk gedaan. Ik ben benieuwd of dat goed gaat, zal wel.
.nl lijkt nu ook uitverkocht. Maar als je in je winkelwagentje bezig bent, NIET OPGEVEN!!laurens700 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:35:
Microsoft DE lukt niet meer. Inmiddels uitverkocht.
blijkbaar komen er nog steeds bestellingen terug en hij is weer te bestellen
[ Voor 16% gewijzigd door TheVMaster op 22-09-2020 10:38 ]
En je krijgt punten bij alle aankopen in de MS/Xbox shop, dat tikt in dit geval leuk aanSunnieNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:34:
[...]
De microsoftsite zal zeer waarschijnlijk als eerste voorraad krijgen (als ze out of stock zijn) en de meeste voorraad hebben. Daarnaast zit je dan met garantie altijd direct bij Microsoft.
En de Microsoft store is al jaren goed ingericht. Magazijn in NL, alles wordt vrij rap geleverd met UPS.
De originele Xbox One (Day One edition) in het verleden bij uitkomen in duitsland via Microsoft DE pre-ordered en kwam vanuit magazijn in NL op de release dag van duitsland al in de ochtend voorrijden bij me. (NL heeft officieel pas veel later de Xbox One gekregen in die tijd). Garantie afhandeling gaat dan via MS Nederland.
Verwijderd
Dat snap ik ook wel. Kijk even naar de foutmelding die ik bovenin krijg.... Daar ligt het probleem.RenegadexRIPxx schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:36:
[...]
Je moet eerst uw betalingswijze nog kiezen en configureren / bevestigen. Zolang je dat niet gedaan hebt kun je dus niet kopen en effectief de bestelling vervolledigen.
Ik ga er vanuit dat je om te anonimiseren zaken op de screenshot hebt uitgegomd. Want er staan geen gegevens voor te verzenden naar waar noch voor hoe de betaling moet gebeuren. Maar zolang je de betalingswijze niet bevestigd ga je niet kunnen de koop afronden door op de rechterknop te drukken en blijft die dus grijs.
Inderdaad. Maar ik kon de betaalwijze ook niet aanpassen, maar blijkbaar ging het op de achtergrond toch goed. Want na 10-20x proberen in ander tabje het winkelwagentje geopend en toen kon ik ineens wel KOOP NU selecteren.RenegadexRIPxx schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:36:
[...]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview