amazon is flink aan het teasen. Prijs is toegevoegd inde overview. Maar nog geen bestelpagina
Microsoft Frankrijk heb ik dit in de mail ontvangen.
Geschatte leverdatum: dinsdag 10 november 2020
Verzendmethode: Standaard (GRATIS)
Geschatte leverdatum: dinsdag 10 november 2020
Verzendmethode: Standaard (GRATIS)
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Doe eens in ander tabje microsoft.com openen? en klik dan eens op je winkelwagentje?Verwijderd schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:37:
[...]
Dat snap ik ook wel. Kijk even naar de foutmelding die ik bovenin krijg.... Daar ligt het probleem.
Ik heb in 2013 de Xbox One via MS Frankrijk besteld, omdat deze niet meteen in Nederland uitkwam.menzo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:35:
ik heb het nu ook maar via Frankrijk gedaan. Ik ben benieuwd of dat goed gaat, zal wel.
Kwam perfect op tijd. Zou me daar dus niet per se zorgen over maken!
Bedankt, je bestelling is geplaatst.
Netjes
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Dat heb ik al 20x geprobeerd, werkt niet. Volgens mij is die gewoon al lang uittverkocht en krijg je daarom deze foutmelding. Microsoft geeft zelf ook al aan dat het uitverkocht is.JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:37:
[...]
Doe eens in ander tabje microsoft.com openen? en klik dan eens op je winkelwagentje?
Ben benieuwd naar de Bestelnummers eigenlijk. Miss. kun je daar aan zien of je nog vooraan of achteraan zit met je bestelling..
Mijne begint met 7664088
Mijne begint met 7664088
Gadgets fan
Heb je je adres weggegomt in het screenshot? Want die hoort er wel te staan voordat je een betalingsoptie kan toevoegen. Andere optie: ga naar account.microsoft.com en voeg daar je adres en betaling toe. Dan veranderd het winkelmandje vanzelf met de opties die je daar hebt opgegeven....Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:37:
[...]
Dat snap ik ook wel. Kijk even naar de foutmelding die ik bovenin krijg.... Daar ligt het probleem.
Ik kom er bij MS dus niet door. Uurtje geprobeerd, 20 cc reserveringen later nog steeds niks.
Verwijderd
Ja die heb ik inderdaad weggehaald.SunnieNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:38:
[...]
Heb je je adres weggegomt in het screenshot? Want die hoort er wel te staan voordat je een betalingsoptie kan toevoegen. Andere optie: ga naar account.microsoft.com en voeg daar je adres en betaling toe. Dan veranderd het winkelmandje vanzelf met de opties die je daar hebt opgegeven....
Bij de mediamarkt kan ik nog steeds de series X in het winkelmandje krijgen.
Zo de Series X besteld bij Amazon. Heb nu een PS5 en Series X in de pre-order staan. Dat wordt de Switch en One X verkopen, anders kom ik het huis niet meer in van vrouwlief.
Hij was niet niet beschikbaar, nu is hij weer beschikbaar. Eh..ik ben 40 minuten bezig geweest he :-)Verwijderd schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:38:
[...]
Dat heb ik al 20x geprobeerd, werkt niet. Volgens mij is die gewoon al lang uittverkocht en krijg je daarom deze foutmelding. Microsoft geeft zelf ook al aan dat het uitverkocht is.
ofwel proberen via amazon.nl. Die hebben het zojuist geopend. Ofwel zien wat er eventueel kon foutief zijn in hetgeen je ingegeven hebt voor de betalingswijze. Indien je zeker bent dat daar niets mis was, blijven proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:37:
[...]
Bij mij stonden de gegevens daar al in, en was dat automatisch in orde. Moest niets nachecken of zoiets.
Ik heb er één kunnen bestellen bij MS, krijg netjes een bevestiging via email..
Staat in: Geschatte leverdatum: donderdag 24 september 2020
Ongetwijfeld een fout, maar...
[ Voor 11% gewijzigd door PepieNL op 22-09-2020 10:41 ]
Ja, maar niet bestellen.Roodaap schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:39:
Bij de mediamarkt kan ik nog steeds de series X in het winkelmandje krijgen.

Haters everywhere but I don’t really care
Ik snap het wel (het voelt als 'de bron', daar komt alles vandaan, dan zit je zeker goed), maar mijn ervaring bij MS is ook niet goed op dit vlak. Ik heb daar laatst zo'n opzetstukje voor op de controller besteld en daar ging ook van alles mis. Support moeilijk te bereiken, communicatie gebrekkig, beleefd maar niet probleemoplossend. En nu kan de site het blijkbaar ook niet goed aan. MS is gewoon niet gericht op dit soort zaken, zeker niet specifiek voor NL.Alcmaria schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:30:
Wat ik niet zo goed begrijp is de focus op de Microsoft site? waarom wil iedereen zo graag DAAR bestellen? krijg je er een pre-order goody bij ofzo? De MicrosoftStore is naar mijn weten nou niet super goed ingericht op het versturen van Fysieke goederen lijkt me.
Ik krijg het gevoel dat jullie het jezelf bijzonder moeilijk hebben gemaakt.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dat is pas een echte pre-orderPepieNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:40:
Ja dat heb ik ook, maar daarna gaat het daadwerkelijke betalen telkens fout. Eerst bevestigen bij ING, dan de foutmelding in de winkelwagen.JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:33:
[...]
Dat heb ik dus 10-15 minuten lang gehad als ik een CC wilde selecteren. Vervolgens na 10 minuten terug naar microsoft.com (in ander tabje) en toen ik het winkelwagentje aanklikte, was de betaalwijze wel aangepast en kon ik op KOOP NU klikken.
A.u.b. niet weer deze discussie. Dit kwam in het PS5 Topic ook 100.000 keer voorbij. Je snapt hopelijk dat alle grote partijen iets meer orders binnen krijgen dan alleen PS5's en Xbox'en?johanm3 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:38:
Ben benieuwd naar de Bestelnummers eigenlijk. Miss. kun je daar aan zien of je nog vooraan of achteraan zit met je bestelling..
Mijne begint met 7664088
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Amazon.nl ook gelukt. Kijken of ik bij de MM nog kan annuleren, krijg ik direct mijn 500 euro terug.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Die site is niet specifiek voor NL he. Die is worldwide.Rossi46 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:40:
[...]
Ik snap het wel (het voelt als 'de bron', daar komt alles vandaan, dan zit je zeker goed), maar mijn ervaring bij MS is ook niet goed op dit vlak. Ik heb daar laatst zo'n opzetstukje voor op de controller besteld en daar ging ook van alles mis. Support moeilijk te bereiken, communicatie gebrekkig, beleefd maar niet probleemoplossend. En nu kan de site het blijkbaar ook niet goed aan. MS is gewoon niet gericht op dit soort zaken, zeker niet specifiek voor NL.
Weet je zeker dat je niet per ongeluk een Xbox One X Cyberpunk edition hebt besteld ?PepieNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:40:
Bij mij stond netjes 10 november.
Amazon.nl to the rescue, zullen we maar zeggen. Wordt alleen 13-14 november.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Oke...dat is vreemd.Steven030 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:41:
[...]
Ja dat heb ik ook, maar daarna gaat het daadwerkelijke betalen telkens fout. Eerst bevestigen bij ING, dan de foutmelding in de winkelwagen.
@Roodaap Ik kan gewoon een X bestellen, en dan zie ik 'm gewoon in de mand staan. Ik kan er zelfs MAX 3 bestellen...
Zal gewoon op release zijn. Die nemen altijd marge. verandert nog wel.loekf2 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:41:
Ja had ik ook. Dan zit ie in je mandje (ondanks dat er geen 1 bij staat) Ik kon na heel veel keer proberen in mijn mandje komen en na nog veel meer proberen betalen. Volhouden dusBlazeMuis schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:10:
Koop nu is bij MS greyed out -.-
Zag ik net ook, apart dat er staat:loekf2 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:41:
Aankomst 13 nov - 14 nov
Vrijgiftedatum levering: dinsdag 10 november 2020
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens die kerel van Microsoft op de chat omdat het uitverkocht is. Beetje jammer dat ik hem al 09:01 in mijn mandje had.
Ik bedoel meer het gehele bestelproces. Inclusief aftersales.JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:41:
[...]
Die site is niet specifiek voor NL he. Die is worldwide.
Ben benieuwd of en wanneer er een nieuwe Elite komt die dus voor de Series S en X gemaakt is... daar wacht ik eigenlijk op. Heb nog 5 gewone Xbox One controllers en een Elite v1.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heej bij microsoft kost het 519 als je met CC betaald?
Onzin, de release is pas 10 november, geen dag eerderPepieNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:40:
Wat een onzin... Ik vind het ook niet nodig om gelijk de klantenservice te benaderen, die gaan echt niet meer informatie hebben nu meteen... Maar dat wil niet zeggen dat je als klantenservice medewerker dan maar je klanten af moet gaan blaffen.xavento schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:28:
[...]
Je gedraagt je inderdaad als een klein kind. Stel je niet zo aan man.
Als ik daar zat had ik gewoon even in een notepad een standaard antwoord gezet, zoiets als dit:
Op dit moment kunnen wij helaas niet meer informatie zien over wanneer de console geleverd zal worden. Als in het systeem staat dat u deze op de dag van release zult krijgen dan hebben wij ook niet meer informatie daarover. U zult automatisch geïnformeerd worden wanneer het product beschikbaar is.
Of zo... Of de manager daar stelt een een tekst op en deelt dat met de mensen... Want dat is degene die ziet hoe druk het is, de adviseurs krijgen waarschijnlijk gewoon maximaal 2 klanten tegelijk in de chat.
En ja ik heb zelf voor een klantenservice gewerkt en werk nu nog in een positie dat ik weet hoe het er daar aan toe gaat.
Gamertag: FinrazielNL
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik betaal met PayPal en dat gaat prima. PLay & Charge kit besteld in 1 minuut.SinergyX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:33:
Er is dus een probleem met de betaalkant, niet met bestellen, zelfs wisselen van betalingen bij een chargekit geeft dezelfde foutmelding.
Xbox Live: Miesjh NL
Andere verzendmethode gebruikt?Christiano007 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:43:
ik heb gewoon 499Christiano007 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:43:
/f/image/OkfpMim0jdsRLhIXUwe1eiEr.png?f=fotoalbum_large)
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Nee, nu moet ik op annuleren klikken
Je hebt gelijk, wel in de winkelmand maar volgende stap niet mogelijk. Mea culpa

Dat ie uitverkocht is stelt me in ieder geval een beetje gerust, dat ze niet voor de rest van het jaar een wachtlijst aan het opbouwen zijn...
Het is compleet at random, zelfs die kit krijg ik die foutmelding, je moet geluk hebben dat je er doorheen komt zolang je bestelling nog open staat.Miesjh schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:44:
[...]
Ik betaal met PayPal en dat gaat prima. PLay & Charge kit besteld in 1 minuut.
En Amazon.nl is al weer door heen. #manmanman
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hier ook. PS5 staat ook voor een paar dagen na release.SinergyX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:42:
[...]
Zag ik net ook, apart dat er staat:
Aankomst 13 nov - 14 nov
Vrijgiftedatum levering: dinsdag 10 november 2020
Welke store was dit? Ik heb bij MS besteld en mijn order nummer was: 2906850XXXjohanm3 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:38:
Mijne begint met 7664088
Wie heeft nu nog een series x op voorraad?
Microsoft.lHybridl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:47:
Kunnen we hiermee concluderen dat MS op de weg terug is gezien de grote vraag en nu al overal uitverkocht?
Ik wou zeggen Amazon, maar zie net dat die alweer uitverkocht is... Microsoft zal wel hebben maar succes met de betalingshel!lHybridl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:47:
Het is ook puur de bevestigingsmail die ik kreeg hoor.
In bestelgeschiedenis wordt natuurlijk wel 10 Nov aangehouden
In bestelgeschiedenis wordt natuurlijk wel 10 Nov aangehouden
SunnieNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:41:
[...]
Weet je zeker dat je niet per ongeluk een Xbox One X Cyberpunk edition hebt besteld ?
Bij mij stond netjes 10 november.
Roko schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:43:
[...]
Onzin, de release is pas 10 november, geen dag eerder
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xX5OzOqlkBFUDpwepA6VIZ1p.jpg?f=user_large)
[ Voor 8% gewijzigd door PepieNL op 22-09-2020 10:52 ]
probeer het via Microsoft Frankrijk, linkje is een paar pagina's terug, dat werkte voor mij direct, bij de NL store lukte het niet.lHybridl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:47:
Het is daar gewoon heel druk volgens mij....half Europa is daar aan het bestellen.Ninjetsu NL schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:48:
[...]
Ik wou zeggen Amazon, maar zie net dat die alweer uitverkocht is... Microsoft zal wel hebben maar succes met de betalingshel!
Bestelnummer zegt niks. Ik heb eerst een series x besteld en een uur later een extra controller en 2 chargekits en de laaste bestelling heeft een ordernummer beginnend met 3 en de xbox zelf die dus eerder besteld is beginnend met 4
Volgens mij is amazon.de nog niet online gegaan: https://www.amazon.de/-/nl/dp/B08H93ZRLL/lHybridl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:47:
Kan iemand dat bevestigen?
Verwijderd
Dit zijn een paar miljoen consoles, het gaat er uiteindelijk om dat de mensen de XBOX s X blijven kopen wanneer deze wel goed leverbaar is.DutchOwnage schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:48:
Kunnen we hiermee concluderen dat MS op de weg terug is gezien de grote vraag en nu al overal uitverkocht?
Zegt niet veel denk ik. Mijn order was om 09:08 bij MS en ik heb ordernr 93064xxxxxRRCreations schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:47:
[...]
Welke store was dit? Ik heb bij MS besteld en mijn order nummer was: 2906850XXX
Lastig wat van te zeggen zonder cijfers te hebben lijkt mij.DutchOwnage schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:48:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En wat chill was ik had mijn Rabobank kastje niet nodig om te verifiëren (wist mijn pincode ook niet meer van mijn CC)menzo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:49:
[...]
probeer het via Microsoft Frankrijk, linkje is een paar pagina's terug, dat werkte voor mij direct, bij de NL store lukte het niet.
Ik zit nooit op het PS5 topicEricNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:41:
[...]
A.u.b. niet weer deze discussie. Dit kwam in het PS5 Topic ook 100.000 keer voorbij. Je snapt hopelijk dat alle grote partijen iets meer orders binnen krijgen dan alleen PS5's en Xbox'en?
Gadgets fan
Ik denk dat je eerder kan concluderen dat er weinig voorraad was. Maar zonder cijfers is dit allemaal gissen. We gaan vanzelf wel zien.DutchOwnage schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:48:
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Was bestelbaar van 09:15 tot 10:38.wes- schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:49:
[...]
Volgens mij is amazon.de nog niet online gegaan: https://www.amazon.de/-/nl/dp/B08H93ZRLL/
Kan iemand dat bevestigen?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zijn er mensen die met credit card wel hebben kunnen bestellen bij Microsoft? Ongelooflijk dat uitgerekend zij de website niet op orde hebben
Inmiddels gaan de advertenties op marktplaats ook al lekker..
Neuh, ik denk dat je het vooral moet zoeken in het feit dat MS de pre-order heel duidelijk vooraf heeft gecommuniceerd. Dus iedereen zat klaar. Bij de PS5 werd men verrast en duurde het dus relatief langer voordat de pre-orders eruit waren.DutchOwnage schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:48:
Verder hangt alles af van de aantallen die MS voor de NL retailers beschikbaar heeft. En dan ook nog eens per retailer.
En dan zijn we ook nog afhankelijk van hoe 'netjes' een retailer is. Gooien ze de pre-order op tijd dicht (als ze de aantallen vooraf al weten) of laten ze die expres nog even open staan om meer orders te vangen.
Ik dacht altijd dat Xbox Series X een fysieke console was, maar ik zie dat je de console ook kan downloaden vanaf 10 november.
Ja had ook problemen in de NL store maar Frankrijk ging direct.Steven030 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:52:
Zijn er mensen die met credit card wel hebben kunnen bestellen bij Microsoft? Ongelooflijk dat uitgerekend zij de website niet op orde hebben
Yess, en hoeven pas bij verzending te betalen.Steven030 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:52:
Playstation 5
Preorder up bij BCC: https://www.bcc.nl/comput...sole-xbox-series-x/293589
Toen ik daar keek om 09.45 was hij al uitverkocht. Later toch weer beschikbaar gekomen dus? Gelukkig bij amazon NL kunnen fixen.
Ja, zonder problemen, zij het wat traag vanmorgen vroegSteven030 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:52:
Ja hoor....twee zelfs, waarbij het voor nummer 2 zowat 45 minuten duurde voorst ik er doorheen was.Steven030 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:52:
Ja ik, met een virtuele prepaid creditcard van Revolut.Steven030 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:52:
Die al standaard in mijn account stond. Er is geen pre authorisation uitgevoerd en in mijn mail staat wordt 10-11-2020 geleverd
Ben wel benieuwd of ik hem wel 10 november ontvang omdat die vanuit Frankrijk verstuurd gaat worden. Wellicht 1 of 2 dagen vertraging.
BCC:
Series S: https://www.bcc.nl/comput...sole-xbox-series-s/293588
Series X: https://www.bcc.nl/comput...sole-xbox-series-s/293589
Series S: https://www.bcc.nl/comput...sole-xbox-series-s/293588
Series X: https://www.bcc.nl/comput...sole-xbox-series-s/293589
Xbox Live: Miesjh NL
Jup, op m’n mobiel zelfs. behoorlijk traag maar met beetje klooien was ik er ineens doorheen. Betaald met MasterCard om 9:08Roko schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:53:
[...]
Ja, zonder problemen, zij het wat traag vanmorgen vroeg
Dit was echt een goed proces. MS had duidelijk aangegeven wanneer pre-orders open gingen. Om 9:00 naar bol.com en om 9:01 besteld en bevestingsmail. Fijn dat het eindelijke een keer goed georganiseerd is.
Na een veel gedoe bij Microsoft (en alle genoemde foutmeldingen gezien te hebben) de hoop opgegeven, maar gelukkig bij Amazon.nl nu gelukt voor de Series X
Dat kwam mij goed uit met een kadobon die ik nog had liggen. Duurde lang voordat de link daar online kwam. Ik had mij ingeschreven op Xbox updates, maar helaas nooit ontvangen.
Nu wachten!
Dat kwam mij goed uit met een kadobon die ik nog had liggen. Duurde lang voordat de link daar online kwam. Ik had mij ingeschreven op Xbox updates, maar helaas nooit ontvangen.
Nu wachten!
MS kennende krijg je hem precies op de release daglaurens700 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:55:
Ben wel benieuwd of ik hem wel 10 november ontvang omdat die vanuit Frankrijk verstuurd gaat worden. Wellicht 1 of 2 dagen vertraging.
Ja ik, ging prima.Steven030 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:52:
Back-end had het wat druk maar dat is wel logisch lijkt mij.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Net ff met de klantenservice van MM aan de lijn gehangen. Die mevrouw kon bevestigen dat wanneer je een bestelbevestiging ontvangen heb, het dan goed zit. Maar toch nog niet helemaal gerust op, klantenservice zegt wel vaker wat
Zal ik nou die play and charge kit alvast bestellen
Zal ik nou die play and charge kit alvast bestellen

Beter dan bij de PS5. Kunnen ze van leren.giantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:55:
Dit was echt een goed proces. MS had duidelijk aangegeven wanneer pre-orders open gingen. Om 9:00 naar bol.com en om 9:01 besteld en bevestingsmail. Fijn dat het eindelijke een keer goed georganiseerd is.
giantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:55:

Ik denk dat niet iedereen het met je eens is
Ik zat vanochtend rond 8:50 - 8:55 of iets toevallig op intertoys te koekeloeren en toen zag ik dat ik de xbox series x kon bestellen. Gelijk gedaan dus. Wel vreemd omdat ze pas om 9 uur verkocht mochten worden volgens mij. Maar ja ik heb bevestiging van ze en kan niet wachten op de console.
Welke games gaan jullie erbij kopen?
De UK store geeft wel expliciet aan dat hij niet meer te koop is, bij NL geeft hij nog steeds de configureer optie.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ASNzebZsFBJXroxVN1qBfqeH.png?f=user_large)
haha sorry dat ik daar een beetje om moet grijnzen.. haha.. de frustratie spat van dit topic vanwege toch een heleboel onduidelijkheden (waarschijnlijk vinden die hun oorsprong bij de winkeliers hoor niet bij MS) en jij komt hier als blij konijn melden hoe vet dit was :-Dgiantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:55:
maar gefeliciteerd alles zo smooootth liep bij je :-)
Wtf, via de Franse site lukt het direct. Hoe dan.... Zou dat dezelfde garantie hebben als dat je gewoon bij Nederlandse site besteld?
Ik heb Crash 4 (via smart delivery) en Yakuza 7 (die dure editie), verder zaken van de Game Pass spelenGranCanaria schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:56:
Ik zat vanochtend rond 8:50 - 8:55 of iets toevallig op intertoys te koekeloeren en toen zag ik dat ik de xbox series x kon bestellen. Gelijk gedaan dus. Wel vreemd omdat ze pas om 9 uur verkocht mochten worden volgens mij. Maar ja ik heb bevestiging van ze en kan niet wachten op de console.
ik hou die bcc link in de gaten maar moet toch echt concluderen dat de Ps5 nu allang niet meer te bestellen was 5 min nadat de link gepost is. wellicht meer voorraad of toch minder populair dan de ps5. wie zal het zeggen
uiteindelijk is het ook geen strijd en kies je waar je jezelf het beste bij voelt en of meeste plezier aan beleefd.
Als je dan besteld krijg je hem in een de volgende leverfase, niet op de releasedagSinergyX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:56:
De UK store geeft wel expliciet aan dat hij niet meer te koop is, bij NL geeft hij nog steeds de configureer optie.
[Afbeelding]
Je geheugen laat je denk in de steek. Allereerst zelf het pre-order topic van de PS5 geopend en nooit smalend daarover gedaan. 😉.Twixie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:54:
Ik moet gelijk terugdenken aan de post van @Koning-Admiraal admiraal vorige week die nogal smalend deed over het PS5 Pre-order topic op de dag van de pre-orders. Volgens mij gaat het hier helemaal dezelfde richting uit.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ik kreeg net ineens goedkeuren via CC app. Dat gedaan. Site gaf niet aan dat bestelling gelukt is, .Geen bevestigingsmail. En xbox zit nog in mijn winkelmandje... vreemde dingen...;)
Gadgets fan
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview