Ja idd, gamepass neem ik er ook gelijk bij maar ik heb ook nog een hoop xbox one games op mijn account staan. Ben benieuwd hoe dit gaat werken aangezien ik nog wat xbox one disc versie games wil kopen die ik wil spelen als star wars etc.NightyNite schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:57:
[...]
Ik heb Crash 4 (via smart delivery) en Yakuza 7 (die dure editie), verder zaken van de Game Pass spelen
Raar. als ik nu naar de NL site ga heb ik er binnen 5 sec een in m'n mandje zitten en kan ik afrekenen. Log anders eerst eens uit en log dan pas in als je moet betalen.shoombak schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:58:
Hier lukt het via de Franse site ook niet, wat een gekloot zeg
Oudere games werken sowieso toch? Sommigen hebben next gen upgrades, maar sowieso is er enige optimalisatie voor oudere games, begreep ikGranCanaria schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:59:
[...]
Ja idd, gamepass neem ik er ook gelijk bij maar ik heb ook nog een hoop xbox one games op mijn account staan. Ben benieuwd hoe dit gaat werken aangezien ik nog wat xbox one disc versie games wil kopen die ik wil spelen als star wars etc.
Oh excuus. Wist ik niet. Maar bol.com was echt een fluitje van een cent. Lijkt me ook by far de meest betrouwbare webwinkel voor dergelijke orders. Hebben mensen problemen ervaren met bol.con?Alcmaria schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:57:
[...]
haha sorry dat ik daar een beetje om moet grijnzen.. haha.. de frustratie spat van dit topic vanwege toch een heleboel onduidelijkheden (waarschijnlijk vinden die hun oorsprong bij de winkeliers hoor niet bij MS) en jij komt hier als blij konijn melden hoe vet dit was :-D
maar gefeliciteerd alles zo smooootth liep bij je :-)
En nog steeds, vooral het hebben van een bestelnummer bevreemd me, ook via mijn telefoon geeft hij aan dat ik de maximale hoeveelheid besteld heb, ik heb nog niets besteld.......Toch...?Kapot schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:21:
Heb een bestelnummer op de MS site maar de knop: Koop nu blijft grijs.....
ik kwam tot aan het betaalscherm en toen was opeens mijn mandje leeg, gelukig tegelijk bij MS een order geplaatst en die is na veel geduld wel goed gegaangiantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:00:
[...]
Oh excuus. Wist ik niet. Maar bol.com was echt een fluitje van een cent. Lijkt me ook by far de meest betrouwbare webwinkel voor dergelijke orders. Hebben mensen problemen ervaren met bol.con?
Als hem in het winkelmandje wilt gooien? Probeer eens even uit te loggen en log dan pas weer in als je in het scherm van het winkelmandje zit. Toen kwam ik ineens 2 stappen verder.Kapot schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 11:01:
[...]
En nog steeds, vooral het hebben van een bestelnummer bevreemd me, ook via mijn telefoon geeft hij aan dat ik de maximale hoeveelheid besteld heb, ik heb nog niets besteld.......Toch...?
[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 22-09-2020 11:02 ]
Heeft dat nog geholpen?Steven030 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:55:
[...]
Zelfde. Ik heb nu contact met een medewerker die het handmatig voor me gaat doen
Ja zouden gewoon moeten werken.NightyNite schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:00:
[...]
Oudere games werken sowieso toch? Sommigen hebben next gen upgrades, maar sowieso is er enige optimalisatie voor oudere games, begreep ik
Zie 2 reserveringen nu op m'n CC van microsoft.... Heb ik 'm dan 2 keer besteld ?????
Gadgets fan
Heb inmiddels de moed maar opgegeven bij Microsoft. Wat een waardeloze website, meer dan 20 reserveringen op mijn creditcard maar geen enkele keer dat het bij Microsoft tot de systemen is doorgekomen.
Nee heb hem al in mijn winkelmandje, heb paypal geselecteerd en mijn adres, maar de knop blijft grijs....JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:02:
[...]
Als hem in het winkelmandje wilt gooien? Probeer eens even uit te loggen en log dan pas weer in als je in het scherm van het winkelmandje zit. Toen kwam ik ineens 2 stappen verder.
Nee, had veel meer aan de mensen hier op Tweakers. Volgens hem was het overal uitverkocht en was er geen enkele mogelijkheid. Ik heb nu bij de Franse site besteld
Nee.johanm3 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:03:
Zie 2 reserveringen nu op m'n CC van microsoft.... Heb ik 'm dan 2 keer besteld ?????
Heb 5 reserveringen, 0 bestellingen.
Volgens de helpdesk is ie uitverkocht.
Maar volgens Tweakers kun je vrolijk door blijven klikken en komt het ooit goed,
Succes.
Haters everywhere but I don’t really care
Oke...en bij valideren van Paypal krijg je de foutmelding?Kapot schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 11:04:
[...]
Nee heb hem al in mijn winkelmandje, heb paypal geselecteerd en mijn adres, maar de knop blijft grijs....
Oh 20 stuks! Ik heb er 2 nu. Waarvan ik 1 keer ook via de CC-app goedkeuring moest geven. Maar geen bestelbevestiging gehad per mailq-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:03:
Heb inmiddels de moed maar opgegeven bij Microsoft. Wat een waardeloze website, meer dan 20 reserveringen op mijn creditcard maar geen enkele keer dat het bij Microsoft tot de systemen is doorgekomen.
Gadgets fan
Dat is nog niks, zit nu op 40 reserveringen. Denk dat ik maar op Microsoft Frankrijk gok.q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:03:
Echt bizar bij Wehkamp. Ze geven aan dat hij niet bezorgd gaat worden, maar er is ook geen mogelijkheid om hem te annuleren. Straks maar eens contact over opnemen.
Wel blij dat ik uiteindelijk nog bij MM terecht kon, had echt gigantisch gebaald als ik tot 2021 zou moeten wachten
Wel blij dat ik uiteindelijk nog bij MM terecht kon, had echt gigantisch gebaald als ik tot 2021 zou moeten wachten

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Same.q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:03:
Over waardeloze website, je eerste pre-order rodeo? Mijn ervaring met grote pre-orders, ongeacht het bedrijf, is altijd dramatisch.Je kunt je site schalen wat je wil, als de betalingsproviders errors gaan spugen ben je gewoon klaar.
Wel jammer dat die betaalproviders niet goed kunnen meeschalen :-)UltraSub schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 11:06:
[...]
Same.
Over waardeloze website, je eerste pre-order rodeo? Mijn ervaring met grote pre-orders, ongeacht het bedrijf, is altijd dramatisch.Je kunt je site schalen wat je wil, als de betalingsproviders errors gaan spugen ben je gewoon klaar.
Nee, Paypal is toegevoegd!JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:05:
[...]
Oke...en bij valideren van Paypal krijg je de foutmelding?
Oke..maar waarom is de knop greyed out? Je hebt wel een adres geselecteerd...? en ook je Paypal is geselecterd als betaalmethode?
Correct!JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:07:
[...]
Oke..maar waarom is de knop greyed out? Je hebt wel een adres geselecteerd...? en ook je Paypal is geselecterd als betaalmethode?
Bij mij staat er bij Wehkamp gewoon annuleer artikel 😲 maar bij mij staat gelukkig niet, wordt niet geleverd.ArthurMorgan schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:05:
Echt bizar bij Wehkamp. Ze geven aan dat hij niet bezorgd gaat worden, maar er is ook geen mogelijkheid om hem te annuleren. Straks maar eens contact over opnemen.
Heb nu ook een bestelling staan bij BCC
Daarna gewoon een refresh geven, dan wisselt hij wel naar je andere betaling en wordt de knop weer actief.JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:07:
[...]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nu echt uitverkocht bij Microsoft. Staat bij de '1 TB' knop 'Niet op Vooraad'.
/f/image/vvmMw42TRXzHLllyz8NrCmdG.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 108% gewijzigd door slijkie op 22-09-2020 11:09 ]
Oke, achteraf betalen bij BCC kon niet om de een of andere reden en zojuist nogmaals geprobeerd bij MS France... -> BAM in een keer klaar 
Ook een bevestiging gekregen van MS France!
Ook een bevestiging gekregen van MS France!
[ Voor 14% gewijzigd door Ninjetsu NL op 22-09-2020 11:08 ]
Heb ik zojuist ook gedaan.morm schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:04:
Bij BCC besteld met achteraf betalen.
Via CashbackXL nog 4% cashback
Heb momenteel een One X dus totaal geen haast om de console te vervangen. We zien wel wanneer die binnenkomt
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Neuh. is hier nog te selecteren.slijkie schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 11:08:
Nu echt uitverkocht bij Microsoft. Staat bij de '1 TB' knop 'Niet op Vooraad'.
[Afbeelding]
Je zou verwachten dat de maker van Azure wel weet hoe ze een website schaalbaar moeten makenUltraSub schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:06:
[...]
Same.
Frankrijk is mij ook gelukt, snel schakelen jongens:
https://www.xbox.com/fr-f...eries-x?icid=mscom_marcom
Het gaat niet om de MS website... er gaan dingen fout bij de betaalprovider, althans dat lijkt bij mij zoq-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:09:
[...]
Je zou verwachten dat de maker van Azure wel weet hoe ze een website schaalbaar moeten makenMaar inderdaad, ik pre-order bijna nooit.

Volgens mij was de focus zo veel mogelijk Series S fabriceren. Nog steeds te bestellen bij bol.com.
Of minder mensen willen een S, wat mij wat logischer lijkt.Silversin schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:11:
Volgens mij was de focus zo veel mogelijk Series S fabriceren. Nog steeds te bestellen bij bol.com.
[ Voor 3% gewijzigd door dehardstyler op 22-09-2020 11:13 ]
Krijg je dan een Franse doos?RRCreations schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:10:
Zouden de marges daar beter op zijn...Silversin schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:11:
Als je bij de Franse site besteld hebt, kan je dan wel voor contact over bijvoorbeeld garantie bij een defect etc. service krijgen van Microsoft Nederland?
Yep door de bol.com app die ineens om vingerafdruk verificatie vroeg toen ik in het bestelproces bij de ing app zat om mijn X te bestellen. Betaling ging wel door maar bestelling stond vervolgens niet in het account. Gelijk een tweede besteld. Later toen ik in de ing app op kruisje drukte kwam die tweede bestelling ook door.giantgiantus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:00:
[...]
Oh excuus. Wist ik niet. Maar bol.com was echt een fluitje van een cent. Lijkt me ook by far de meest betrouwbare webwinkel voor dergelijke orders. Hebben mensen problemen ervaren met bol.con?
Dat was tussen 09:00-09:08. Meteen even met de chat de andere happerende bestelling geannuleerd en nog even dubbel gechecked via de chat of die andere bestelling wel goed was doorgekomen.
Vervolgens maar via ms de S besteld, maar daar duurde het bij de laatste twee stappen (adres kiezen en bestelling plaatsen) wel 3-5m voordat het geregeld was.
Lijkt erop ja. Alle marketing sinds bekend making van series s is op series s gefocust. Dus zou me niet verbazen als ze echt verwachten meer series s te pushen. Ik heb beide in preorder maar neig eigenlijk wel meer naar de series s.Silversin schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:11:
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb via de app bij bol.com de X kunnen bestellen. Ik had zowel de app als webpagina open. De app was minstens een volle minuut eerder online (8:59). Blij dat het gelukt is
Paypal is toch ook geen probleem?
Knop is blauw nu, na drukken melding:JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:07:
[...]
Kan de bestelling momenteel niet afrekenen. Probeer het opnieuw.
Series S is ook bij MM nog steeds te bestellen, itt de Series X.
Ongelooflijk eigenlijk dat er in 1 dag het dubbele aantal berichten in dit topic geplaatst zijn, ten opzichte van het PS5 pre-order topic.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Denk ook dat de X stukje populairder is dan de S, de early birds zullen toch wel de beste van de 2 willen hebben.DutchOwnage schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:14:
Series S is ook bij MM nog steeds te bestellen, itt de Series X.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Denk eerder dat het volk dat om 09:00 uur al aan het F5'en is vooral voor de X gaan. S is natuurlijk gericht op de casual gamer en gezinnetjes en die doen niet aan pre-orders.Silversin schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:11:
Kijk dit zijn nog eens tips! Bestellen in 1 keer gelukt!RRCreations schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:10:
Heb ik ook ingesteld als betaal methode. Sta er niet van te kijken dat hij daarom niet wou bij mij..JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:14:
Paypal is toch ook geen probleem?
Ik denk het ook. Die S is een hele mooie (betaalbare) variant, maar voor mijn 4K OLED tv vind ik het toch zonde om op een 1440p resolutie te gaan gamen.SinergyX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:15:
[...]
Denk ook dat de X stukje populairder is dan de S, de early birds zullen toch wel de beste van de 2 willen hebben.
Mocht ik de S voor een gunstige prijs ooit kunnen oppikken voor in de slaapkamer....dan wordt het een ander verhaal
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Nee originele doos met een witte vlag.
De ps5 pre orders werden in die andere topic besproken voor een lange tijd.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:15:
Ongelooflijk eigenlijk dat er in 1 dag het dubbele aantal berichten in dit topic geplaatst zijn, ten opzichte van het PS5 pre-order topic.
Gelukt? Ga anders naar de Franse website of https://www.amazon.nl/gp/product/B08H93ZRLL/Kapot schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:14:
[...]
Knop is blauw nu, na drukken melding:
Kan de bestelling momenteel niet afrekenen. Probeer het opnieuw.
[ Voor 6% gewijzigd door Ninjetsu NL op 22-09-2020 11:19 ]
Dat komt omdat die daar niet werden besproken.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:15:
[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 22-09-2020 11:19 ]
Kreeg net een belletje van Afterpay als je deze optie gedaan hebt bij Intertoys. Is gewoon verificatie.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Om 09:00 precies mijn bestelling geplaatst bij bol.com via de bol app. Nu duimen voor iedereen die een bestelling geplaatst heeft dat het 10 november goed komt. Ik ben hyped, maar vind het toch jammer dat er geen echte ms release game bij zit. Een halo infinite erbij had het helemaal afgemaakt om 6 weken gek te worden van het wachten haha.
Benieuwd wanneer de usb c lader kit via bol beschikbaar komt!
Zou Klarna ook moeten doen, maar da's voor een ander topic (ID fraude etc).Christiano007 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:19:
Kreeg net een belletje van Afterpay als je deze optie gedaan hebt bij Intertoys. Is gewoon verificatie.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vergelijk je de 2 topics NU met elkaar? Want dat is natuurlijk niet helemaal eerlijkKoning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:15:
Je zou dit topic van vandaag moeten vergelijken met 17 september van de PS5 Pre-orders. En volgens mij is dat topic 2 of 3 keer gesplitst
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Nu ook Series S beschikbaar op amazon. Series X nog op voorraad:
https://www.amazon.nl/gp/...in_title_o00?ie=UTF8&th=1
https://www.amazon.nl/gp/...in_title_o00?ie=UTF8&th=1
Elite Controller 2 werkt toch gewoon op de series X. Die heeft al ingebouwde accuTo easy schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:19:
Om 09:00 precies mijn bestelling geplaatst bij bol.com via de bol app. Nu duimen voor iedereen die een bestelling geplaatst heeft dat het 10 november goed komt. Ik ben hyped, maar vind het toch jammer dat er geen echte ms release game bij zit. Een halo infinite erbij had het helemaal afgemaakt om 6 weken gek te worden van het wachten haha.
Precies dit. Nou geloof ik sowieso niet zo in die S, maar zeker de 'fans' gaan uiteraard voor een X.SinergyX schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:15:
[...]
Denk ook dat de X stukje populairder is dan de S, de early birds zullen toch wel de beste van de 2 willen hebben.
Wel hopen dat MS dezelfde in gedachten had. Anders zul je straks zien dat de X tijden nergens te krijgen is, maar de rekken wel voor liggen met S'jes.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Misschien omdat de Microsoft website gewoon niet goed werkt en iedereen daar over klaagt?Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:15:
M'n broertje ook. Via NL liep het elke keer op foutmeldingen uit. Via xbox.fr wel in 1x gelukt!UltraSub schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 11:18:
Hier ook Frankrijk gedaan.
De s lijkt me ook top om in de schappen te hebben. Next gen console voor 300€ van ouders en een jaarabo gamepass van de grootouders.
haha ik zal deze discussie niet aangaan maar ik ben bang dat jij naar het verkeerde ps5 pre-order topic zit te kijken.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:15:
Ik zat namelijk die dag in dat topic.. en dat ging VEUL harder dan dit topic.. met die opmerking dat dat waarschijnlijk kwam omdat de chaos wel iets groter was.
Nogmaals, heeft weinig met de Microsoft site te maken maar met de betaalprovider. Aangezien hij daar iedere keer op blijft hangen.Verwijderd schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 11:22:
[...]
Misschien omdat de Microsoft website gewoon niet goed werkt en iedereen daar over klaagt?
wimpie007 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:20:
[...]
Elite Controller 2 werkt toch gewoon op de series X. Die heeft al ingebouwde accu

https://www.xbox.com/en-U...eless-controller-series-2
Vreemd genoeg wordt de Series S er niet bij genoemd, maar lijkt me van hetzelfde laken een pak.
[ Voor 12% gewijzigd door EricNL op 22-09-2020 11:23 ]
Ik lijk jammer genoeg de plank mis te slaan. Bol.com bestelling leek te lukken, had er eentje in m'n mandje. Twijfelde om er een controller bij te doen (die blauwe is wel cool). Wilde daarna afrekenen mandje leeg? Heel vaag.
Nu nog Microsoft store open met een xbox in het winkel mandje maar net als velen de foutmelding bij het bevestigen van de betaal methode. Dan maar gokken op een leuke bundel zo rond de feestdagen
.
Overigens verwacht ik vanaf 10 november dat de winkels de console ook fysiek aanbieden. Dan maar in de corona-proof rij gaan staan.
Nu nog Microsoft store open met een xbox in het winkel mandje maar net als velen de foutmelding bij het bevestigen van de betaal methode. Dan maar gokken op een leuke bundel zo rond de feestdagen
Overigens verwacht ik vanaf 10 november dat de winkels de console ook fysiek aanbieden. Dan maar in de corona-proof rij gaan staan.
Holy crap xbox series number 1 confirmed !¡!¡ Sony kan inpakken mensen. Tweakers topic is sneller gegaan, bel jij sony even om door te geven ?Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:15:
Ik moet even snel mijn ps5 order cancelen...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Bereid je voor op een koude kermis. De pre-orders zijn al chaos, laat staan de (waarschijnlijk zeer beperkte) winkel voorraad. Ik meen me nog te herinneren dat bij de PS4 alle schappen lang leeg bleven.Pepigno schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:24:
Gelukt!!!!Ninjetsu NL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:18:
[...]
Gelukt? Ga anders naar de Franse website of https://www.amazon.nl/gp/product/B08H93ZRLL/
Wel bij Amazon.nl........
Wat een gedoe bij MS....
Probeer xbox.fr ff ;-) Dat lukt m'n broertje net binnen 10 sec.Pepigno schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 11:24:
Ik lijk jammer genoeg de plank mis te slaan. Bol.com bestelling leek te lukken, had er eentje in m'n mandje. Twijfelde om er een controller bij te doen (die blauwe is wel cool). Wilde daarna afrekenen mandje leeg? Heel vaag.
Nu nog Microsoft store open met een xbox in het winkel mandje maar net als velen de foutmelding bij het bevestigen van de betaal methode. Dan maar gokken op een leuke bundel zo rond de feestdagen.
https://www.xbox.com/fr-fr/consoles/xbox-series-x
[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 22-09-2020 11:26 ]
grapje zeker,je ging toch ook een ps5 halen...Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:15:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik moet daar een frans adres ingeven (zover mijn frans gaat), geen idee wat ik daar moet gaan invullen.JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:26:
[...]
Probeer xbox.fr ff ;-) Dat lukt m'n broertje net binnen 10 sec.
https://www.xbox.com/fr-fr/consoles/xbox-series-x
Ben wel benieuwd welke paygate ze bij MS NL gebruiken dat, als je met zulke foutmeldingen zit
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2020 11:28 ]
Ik zou liever bij de leverancier zelf bestellen, ipv bij een 3rd party vendor.
Maar de Xbox Series zijn toch niet populair, zeggen ze? Ik denk dat Microsoft een goede positie heeft voor de volgende generatie.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:15:
[ Voor 10% gewijzigd door CerandoX.nl op 22-09-2020 11:29 ]
Bij mij faalt een PUT request die toch echt naar microsoft.com gaatJackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:23:
[...]
Nogmaals, heeft weinig met de Microsoft site te maken maar met de betaalprovider. Aangezien hij daar iedere keer op blijft hangen.
Ik zit te kijken naar het pre-order topic wat ik zelf geopend hebAlcmaria schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:23:
[...]
haha ik zal deze discussie niet aangaan maar ik ben bang dat jij naar het verkeerde ps5 pre-order topic zit te kijken.
Ik zat namelijk die dag in dat topic.. en dat ging VEUL harder dan dit topic.. met die opmerking dat dat waarschijnlijk kwam omdat de chaos wel iets groter was.
Die MS site werkt slecht en verzend ook nog eens met ups. Ik vind bol en Coolblue echt veelJackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:27:
[...]
Ik zou liever bij de leverancier zelf bestellen, ipv bij een 3rd party vendor.
Fijner.
Ga jij maar snel je pre-order cancellen Klaasv8power67 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:24:
[...]
Holy crap xbox series number 1 confirmed !¡!¡ Sony kan inpakken mensen. Tweakers topic is sneller gegaan, bel jij sony even om door te geven ?
Ik moet even snel mijn ps5 order cancelen...
BCC is inderdaad wankel maar het proberen waard als je nog niets hebt. Zou wel zeker aanraden om achteraf betalen of cc te gebruiken. Uit ervaring weet ik dat MM veel teleurstellingen uitdeelt aan mensen met pre-orders.
Niet echt ongelofelijk... Het PS5 pre-order topic werd pas actief gebruikt nadat de PS5 gepreorderd kon worden. Daarvoor zat iedereen nog in het 'Aanloop naar release' topic te posten.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:15:
This is absolutely ridiculous
Ik heb ze beiden. Niks grappig aan.Amaze86 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:26:
[...]
grapje zeker,je ging toch ook een ps5 halen...
Nee, in het eerste scherm kun je gewoon 'facturatieland' NL selecteren.SinergyX schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 11:27:
[...]
Ik moet daar een frans adres ingeven (zover mijn frans gaat), geen idee wat ik daar moet gaan invullen.
Ben wel benieuwd welke paygate ze bij MS NL gebruiken dat, als je met zulke foutmeldingen zit
M'n broertje was vervolgens ingelogd met zijn account...moest alleen even factuuradres wijzigen (stond z'n oude adres nog) en kon toen bestellen.
[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 22-09-2020 11:31 ]
Die kon ik niet vinden. Ik heb gewoon Frankrijk gekozen, maar mijn adres stond wel NLJackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:30:
[...]
Nee, in het eerste scherm kun je gewoon 'facturatieland' NL selecteren.
M'n broertje was vervolgens ingelogd met zijn account...moest alleen even factuuradres wijzigen (stond z'n oude adres nog) en kon toen bestellen.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Hier ook zojuist bij Amazon.nl een pre-order kunnen plaatsen.
bij Microsoft kun je nu nog bestellen zie ik
Ik zou het doen!
amazon.de: https://www.amazon.de/gp/product/B08H93ZRLL en weg
[ Voor 11% gewijzigd door wes- op 22-09-2020 11:38 ]
Verwijderd
Op het moment dat de ps5 preorder forum er was, was die al uitverkocht. Dus vandaar dat er minder discussie in dat forum was.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:30:
[...]
Ik heb ze beiden. Niks grappig aan.
[PS5] Het aanloop naar release topic heeft 2x zoveel pagina's dan [XSX / XSS] Het aanloop naar release topic
Ik denk dat het hier vooral discussie was over dat de microsoft website niet goed werkte.
Nope.Zelfde Europa qua garantie. En garantie claims lopen via je Microsoft account :-)Lycaon schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 11:33:
Nog risico's, of nadelen, bij het bestellen via Microsoft FR?
[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 22-09-2020 11:34 ]
Tegenwoordige tijdVerwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:33:
Ik denk dat het hier vooral discussie was over dat de microsoft website niet goed werkte.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview