Geen als je besteld met CCLycaon schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:33:
Nog risico's, of nadelen, bij het bestellen via Microsoft FR?
Enigste wat ik me kan voorstellen is langere levertijd als die echt uit Frankrijk komt verder is het Microsoft dus goed geregeld qua garantie zoals hierboven staat.Lycaon schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:33:
Nog risico's, of nadelen, bij het bestellen via Microsoft FR?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Net op nog rustig een Microsoft Xbox Series X kunnen bestellen bij Amazon.nl
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Het wordt waarschijnlijk allemaal vanuit hetzelfde Europese warehouse verstuurd....met UPS :-)v8power67 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 11:35:
[...]
Enigste wat ik me kan voorstellen is langere levertijd als die echt uit Frankrijk komt verder is het Microsoft dus goed geregeld qua garantie zoals hierboven staat.
Ik ga ook voor beide. FPS is het genre dat ik het meest speel. Dan moet je toch echt een Xbox hebben. Zeker na het nieuws van gisteren. Toch wacht ik nog even met de Xbox tot halo komt. Anders zit ik straks echt 24/7 op zolder Met 2 nieuwe consoles zo vlak na elkaar .. vinden vrouw en kinderen wat minder gezellig, vermoed ik.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:30:
[...]
Ik heb ze beiden. Niks grappig aan.
Ik had eerlijk gezegd gedacht/gehoopt dat de nieuwe Xbox wel in de winkels te vinden zou zijn. Begin nu toch te twijfelen. Geen idee wanneer halo nou precies komt, maar moet niet zo zijn dat ik halo kan kopen maar nog geen Xbox heb
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ah okee dat is netjes dan.JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:36:
[...]
Het wordt waarschijnlijk allemaal vanuit hetzelfde Europese warehouse verstuurd....met UPS :-)
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb xbox one in 2013 daar besteld en kreeg hem gewoon op releasedag. Grappige was dat die gewoon uit nederland was gestuurd hahav8power67 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:35:
[...]
Enigste wat ik me kan voorstellen is langere levertijd als die echt uit Frankrijk komt verder is het Microsoft dus goed geregeld qua garantie zoals hierboven staat.
Ben net gebeld door Gamemania dat ik bij de eerste levering zit
en heb dan ook de order bij Bol geannuleerd voor een andere gamer
Ja maar dan in een Franse doos waarschijnlijk. Ik ben ook benieuwd of garantie, retourneren en ander contact via Nederland kan verlopen. Heeft hier iemand ervaring mee?JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:36:
[...]
Het wordt waarschijnlijk allemaal vanuit hetzelfde Europese warehouse verstuurd....met UPS :-)
Ik zou het andersom gedaan hebben.dglavimans schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:38:
Ben net gebeld door Gamemania dat ik bij de eerste levering ziten heb dan ook de order bij Bol geannuleerd voor een andere gamer
en er staan er al weer een hoop op marktplaats, smeerlappen
Misschien is het ook wel een leuke t.net actie om die allemaal kapot te bieden/spammen
Misschien is het ook wel een leuke t.net actie om die allemaal kapot te bieden/spammen
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Nergens om je druk over te maken.Steven030 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:39:
[...]
Ja maar dan in een Franse doos waarschijnlijk. Ik ben ook benieuwd of garantie, retourneren en ander contact via Nederland kan verlopen. Heeft hier iemand ervaring mee?
Je maakt gewoon een garantieclaim aan via je NL account. Ik heb mijn Amerikaanse Xbox Elite 2 ook gewoon in NL voor garantie aangemeld en via MS NL opgestuurd...dus geen probleem.Steven030 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 11:39:
[...]
Ja maar dan in een Franse doos waarschijnlijk. Ik ben ook benieuwd of garantie, retourneren en ander contact via Nederland kan verlopen. Heeft hier iemand ervaring mee?
In Frankrijk hebben ze ook gewoon 2 jaar garantie (is Europees he), dus no problems!
[ Voor 8% gewijzigd door TheVMaster op 22-09-2020 11:41 ]
Lekker boeiend als je er zelf één hebt kunnen bemachtigen.vectormatic schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:39:
Of er gewoon geen aandacht aan geven, negatieve aandacht is ook aandacht.vectormatic schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:39:
Betaal provider gaat prima, gezien de 5 reserveringenq-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:28:
[...]
Bij mij faalt een PUT request die toch echt naar microsoft.com gaatWellicht dat het intern misgaat bij de betaalprovider, maar dat valt niet met zekerheid te zeggen zonder inzage in de back-end te hebben.
Haters everywhere but I don’t really care
Interessant. Ze weten de aantallen nu dus. Benieuwd welke retailer netjes met alles is omgegaan en welke niet...dglavimans schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:38:
Ben net gebeld door Gamemania dat ik bij de eerste levering ziten heb dan ook de order bij Bol geannuleerd voor een andere gamer
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Zowel een XSX als een PS5 in de pre-order nu, top!
Als ik de site zo lees van Gamemania kan je flink genaaid worden.. het kan tot 10 dagen duren voordat ze contact met je opnemen (chronologisch), dan bespreken ze de opties die je hebt, grote kans bij latere preorders dat je dus niets hebt. Ben benieuwd of MS optreed tegen zulke 'methodes', technisch gezien was het een pre-order voor vandaag.Rossi46 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:42:
[...]
Interessant. Ze weten de aantallen nu dus. Benieuwd welke retailer netjes met alles is omgegaan en welke niet...
Ene thomas zit bijna op elke advertentie wel te bieden, of bizar wanhopig, of gewoon trollenvectormatic schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:39:
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2020 11:45 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zag in dubio of ik wel een console wilde. Net besloten toch er eentje te nemen en Amazon.nl had nog een pre-order plekje!
Is het jou nog gelukt op xbox.fr?SinergyX schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 11:44:
[...]
Als ik de site zo lees van Gamemania kan je flink genaaid worden.. het kan tot 10 dagen duren voordat ze contact met je opnemen (chronologisch), dan bespreken ze de opties die je hebt, grote kans bij latere preorders dat je dus niets hebt. Ben benieuwd of MS optreed tegen zulke 'methodes', technisch gezien was het een pre-order voor vandaag.
[...]
Ene thomas zit bijna op elke advertentie wel te bieden, of bizar wanhopig, of gewoon trollen
Zijn die nieuwe controller opladers ook bruikbaar voor Xbox one controllers ?
Waarom is iedereen zo druk met Microsoft Frankrijk terwijl er nog te bestellen is bij Amazon.nl? Net besteld.
Haha achja, had daar al me consoles ingeruild dus aardig wat tegoed waarde ontvangen. Ging mij meer om de 100 procent zekerheid bij een order, denk dat ik die nu eindelijk heb
Omdat ik weiger bewust ook maar een cent aan een moreel failliet bedrijf als Amazon te geven.Jumpman schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:48:
Waarom is iedereen zo druk met Microsoft Frankrijk terwijl er nog te bestellen is bij Amazon.nl? Net besteld.
Op Amazon.nlJumpman schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:48:
Momenteel niet verkrijgbaar.
We weten niet of en wanneer dit item weer op voorraad is.
Editie: Xbox Series X
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ja maar er waren maar 5 - 6 pagina's verplaatst vanuit de kroeg topic naar de preorder topic. Ze hadden niet al de andere posts verplaatst.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:28:
[...]
Ik zit te kijken naar het pre-order topic wat ik zelf geopend heb. Maar zou best kunnen hoor.
Allez dat herinner ik mij toch nog gelezen te hebben toen ik lurkte in die thread :d. Dus niet echt eerlijke vergelijking dan.
Nee. De nieuwe play & charge kit heeft usb-c.Tnhn42 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:47:
Zijn die nieuwe controller opladers ook bruikbaar voor Xbox one controllers ?
Je leest toch wel veel dat men beide consoles heeft besteld
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Net nog besteld, nu misschien toch op.King Dingeling schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:50:
[...]
Op Amazon.nl
Momenteel niet verkrijgbaar.
We weten niet of en wanneer dit item weer op voorraad is.
Editie: Xbox Series X
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 22-09-2020 11:52 ]
Mij is het net gelukt bij Microsoft Frankrijk.
Wat me opvalt is dat de Series S nog steeds bestelbaar is bij vele retailers.
Langs de ene kant wel logisch. De DIE-HARDS gaan voor de krachtige console. :-)
En het gebrek aan een Blu-Ray drive wellicht. Telt voor mij i.i.g. zwaar mee (niet zozeer voor games overigens).Antigo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:58:
Wat me opvalt is dat de Series S nog steeds bestelbaar is bij vele retailers.
Goedkoopste standalone speler kost wat... 150 euro? + niet afhankelijk van online store prijzen = makkelijke keuze mijn inziens.
Series S lijkt mij intressant wanneer je geen 4K TV hebt en enkel gebruik maakt van Gamepass en geen interesse hebt in fysieke media wensen hebt.
[ Voor 25% gewijzigd door Thalaron op 22-09-2020 12:04 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Denk dat de S wel een succes gaat worden maar vandaag heb je gewoon vooral de diehards die aan het bestellen zijn en die willen meestal geen S, Zometeen met de feestdagen halen alle ouders zo'n S voor kids hoor mark my wordsRossi46 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:03:
[...]
De S wordt een flop, mark my words. Inderdaad geen disc-drive (dus BC wordt een dure grap) en de propositie t.o.v. van de PS5 DE is te zwak.
Playstation 5
Toch wel vaag... Bestelling om 9:09 geplaatst bij Microsoft zelf. Op de bevestigtingsmail staat betaald met Mastercard. Wanneer ik inlog bij Microsoft staat dat ik heb betaald met Paypal. Als ik dan vervolgens inlog bij Paypal dan zie ik daar niets staan maar wanneer ik bij de bank kijk dan zie ik op mijn creditcard een Paypal reservering staan van €0,-
Hun chat is prima dus ik zou even chatten. Rechtsonder op de button klikkenalarma2nd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:07:
Toch wel vaag... Bestelling om 9:09 geplaatst bij Microsoft zelf. Op de bevestigtingsmail staat betaald met Mastercard. Wanneer ik inlog bij Microsoft staat dat ik heb betaald met Paypal. Als ik dan vervolgens inlog bij Paypal dan zie ik daar niets staan maar wanneer ik bij de bank kijk dan zie ik op mijn creditcard een Paypal reservering staan van €0,-
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Series S doet 1440p, maar goed als je inderdaad een 1080p tv hebt, dan heb je daar niet veel aan.lHybridl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:06:
[...]
PS5 DE had echt veel en veel minder consoles beschikbaar en daarnaast is the PS5 DE een PS5 zonder disc drive. Waar Series S is een Series X meer gefocused op 1080p gaming. Dus minder aantrekkelijk voor de "hardcore"
:fill(white):strip_exif()/f/image/alNkf2DX7MMJxR89jit29NfF.png?f=user_large)
[ Voor 78% gewijzigd door lHybridl op 22-09-2020 12:11 ]
Wilde ook even melden de gelukkige te zijn die vanochtend de XboX series X + extra controller te kunnen pakken bij Bol.com
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik heb net besteld via de Franse microsoft store. Dus iedereen probeer het daar nog. Ik heb gewoon een bevestiging gekregen via de mail met verwachte leverdatum 10-11. Denken jullie dat ik daar nog problemen mee kan krijgen?
Nette en leuke manier van communiceren. Ben benieuwd wat de andere partijen ervan bakken
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwacht het niet.hommie3 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 12:14:
Ik heb net besteld via de Franse microsoft store. Dus iedereen probeer het daar nog. Ik heb gewoon een bevestiging gekregen via de mail met verwachte leverdatum 10-11. Denken jullie dat ik daar nog problemen mee kan krijgen?
heb dat ook gedaan voor de xbox one in 2013. Alles goed.hommie3 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:14:
yess ook net gelukt via de franse site. 
vraag me alleen af hoe het met de stekker zit die erbij zit.
vraag me alleen af hoe het met de stekker zit die erbij zit.
[ Voor 43% gewijzigd door Hubert op 22-09-2020 12:28 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Wel Franse doos e.d. neem ik aan?lHybridl schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:20:
[...]
heb dat ook gedaan voor de xbox one in 2013. Alles goed.
Maakt niet veel uit, maar just to be sure.
Verwijderd
Same, levertijd 5 wekenDM89 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 11:08:
[...]
Bij mij staat er bij Wehkamp gewoon annuleer artikel 😲 maar bij mij staat gelukkig niet, wordt niet geleverd.
In bevestingsmailtje van Wehkamp staat dat ik de bestelling op Dinsdag 22 september 2020 om 08:57 uur ge plaatst heb.
Lekker op tijd, haha
Laat het gauw 10 november zijn.
Momenteel zit ik nog te kijken met de originele Xbox One met de V1 controller. De Series X brengt voor mij dus niet alleen Next Gen gaming, maar ook de mogelijkheid een fatsoenlijke headset te gebruiken én eindelijk Xcloud te kunnen gebruiken doordat ik dan eindelijk een controller met bluetooth heb. Zie het niet zitten om voor een paar maandjes een controller te kopen. Zin in!
Momenteel zit ik nog te kijken met de originele Xbox One met de V1 controller. De Series X brengt voor mij dus niet alleen Next Gen gaming, maar ook de mogelijkheid een fatsoenlijke headset te gebruiken én eindelijk Xcloud te kunnen gebruiken doordat ik dan eindelijk een controller met bluetooth heb. Zie het niet zitten om voor een paar maandjes een controller te kopen. Zin in!
Hmm dacht het wel ja.Lycaon schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:21:
[...]
Wel Franse doos e.d. neem ik aan?
C'est une boîte noire!Lycaon schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:21:
[...]
Wel Franse doos e.d. neem ik aan?
Ze maken toch niet een aparte Franse doos voor alleen Frankrijk/Belgie. Lijkt mij gewoon Engels.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Even nieuwsgierig; extra controller want je had er niet nog wat liggen of?Xtr3me4me schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:12:
Wilde ook even melden de gelukkige te zijn die vanochtend de XboX series X + extra controller te kunnen pakken bij Bol.com
Ik heb er nu 3 thuis liggen namelijk, waarvan ik er twee 'meeneem' naar de series X en één weer mee verkoop. De Scorpio mag mee naar de nieuwe eigenaar.
De Fransen blijven een slag apart volklaurens700 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:27:
[...]
Ze maken toch niet een aparte Franse doos voor alleen Frankrijk/Belgie. Lijkt mij gewoon Engels.
[ Voor 22% gewijzigd door Mu.siQ op 22-09-2020 12:28 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken, de Series S zal net zoveel ondersteuning krijgen. Heb sinds de aankondiging van de 'S' zelfs het idee dat er meer over de 'S' word gepraat dan de 'X'.v8power67 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:06:
[...]
wutt... Ik denk juist eraan om van de 2 preorders de series s te houden.. nu krijg ik gevoel dat dalijk de series s amper goede support gaat krijgen en ik met een matig product eindig...
Fransen zijn relatief slecht in Engels, het zou dus logisch zijn dat de Franse consument een Franstalige doos krijgt 😂laurens700 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:27:
[...]
Heb nu een preorder bij MM, BCC en net toch ook nog via MS Frankijk. Ik weet niet welke ik het meest vertrouw om aan te houden
Ik heb ook een Xbox One OG sinds de vorige launchday. Voor wat betreft de headset, ik gebruik een draadloze headset zodat ik surroundgeluid heb.roell24 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:25:
Laat het gauw 10 november zijn.
Nu weet ik niet of je baat bij hebt bij surround geluid op je headset, maar kan het je zeker aanraden
Ik gebruik al tijden de Elite controller en die mag mee naar de series X. Mijn huidige one-x gaat binnenkort dus ook in de verkoop, een nog nieuwe controller en een paar spellen erbij en dan kan ik er vast nog wel iemand blij mee maken.Mu.siQ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:27:
[...]
Even nieuwsgierig; extra controller want je had er niet nog wat liggen of?![]()
Ik heb er nu 3 thuis liggen namelijk, waarvan ik er twee 'meeneem' naar de series X en één weer mee verkoop. De Scorpio mag mee naar de nieuwe eigenaar.
Series X vanmorgen zonder problemen kunnen bestellen bij bol.com
[ Voor 5% gewijzigd door CyberJack op 22-09-2020 12:32 ]
Ik keek net even op de NL site (Microsoft), maar je kan gewoon de series X bestellen hoor...
Ik heb zelf vanmorgen de S besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door Zhankou op 22-09-2020 12:33 ]
Net ook gedaan. Super tip ! thanks.hommie3 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:14:
Verwacht geen problemen.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires
Verwijderd
Dit soort shit veroorzaakt dus de chaos en tekorten.shoombak schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:29:
Heb nu een preorder bij MM, BCC en net toch ook nog via MS Frankijk. Ik weet niet welke ik het meest vertrouw om aan te houden
hoe zit dat met stroom stekkers?LoadedBaton schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:33:
[...]
Net ook gedaan. Super tip ! thanks.
Verwacht geen problemen.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Vooral voor CoD Warzone potjesDaMarcus schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 12:29:
[...]
Ik heb ook een Xbox One OG sinds de vorige launchday. Voor wat betreft de headset, ik gebruik een draadloze headset zodat ik surroundgeluid heb.
Nu weet ik niet of je baat bij hebt bij surround geluid op je headset, maar kan het je zeker aanraden
De betaling op de Nederlandse store krijg je er niet doorheen. Daarom maar op de Franse besteldZhankou schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:32:
Ik keek net even op de NL site (Microsoft), maar je kan gewoon de series X bestellen hoor...
Dat is allemaal geen probleem als mensen die tweede gewoon verkopen voor dezelfde prijs of vrienden er blij mee maken... op het moment dat je scalper-tarieven gaat vragen wordt t vervelend...Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:33:
[...]
Dit soort shit veroorzaakt dus de chaos en tekorten.
Gewoon twee van die bestellingen annuleren. Ik zou dan wel de bestelling van de Franse MS site aanhouden.Ninjetsu NL schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 12:35:
[...]
Dat is allemaal geen probleem als mensen die tweede gewoon verkopen voor dezelfde prijs of vrienden er blij mee maken... op het moment dat je scalper-tarieven gaat vragen wordt t vervelend...
[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 22-09-2020 12:40 ]
Verwijderd
Geen discussies over de moraliteit van meerdere pre-orders en woekerprijzen op Marktplaats.
[ Voor 121% gewijzigd door BM op 22-09-2020 12:56 ]
Ik heb zelf 2 XboX one controllers ja, maar dacht dat je de nieuwe variant moest hebben om met de XboX SX te spelen.Mu.siQ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:27:
[...]
Even nieuwsgierig; extra controller want je had er niet nog wat liggen of?![]()
Als ik de 2 zo bekijk zijn ze niet identiek met knopjes.
De Xbox Series X is voor mijn vrouw namelijk, speel zelf geen console games
[ Voor 7% gewijzigd door Xtr3me4me op 22-09-2020 12:40 ]
Mij is het ook gelukt een Series X te bestellen bij Microsoft NL om 20 seconden over 09:00 uur maar het was wel even zweten. Eerst zeker vijf minuten een wit "Doorgaan"-scherm. Vervolgens ook minimaal vijf minuten een blanco "controleer uw bestelling"-pagina.
Toen deze eindelijk geladen was moest ik nog enkele persoonsgegevens/adresgegevens invoeren. Gevolgd door weer een blanco "controleer uw bestelling-pagina" maar daarna kon ik om 09:15 uur eindelijk mijn bestelling betalen en afronden (autorisatie duurde wel vrij lang). 't Is gelukt, zonder te veel chaos.
Toen deze eindelijk geladen was moest ik nog enkele persoonsgegevens/adresgegevens invoeren. Gevolgd door weer een blanco "controleer uw bestelling-pagina" maar daarna kon ik om 09:15 uur eindelijk mijn bestelling betalen en afronden (autorisatie duurde wel vrij lang). 't Is gelukt, zonder te veel chaos.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Haha, zelfde tijd hier,Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:25:
[...]
Same, levertijd 5 weken
In bevestingsmailtje van Wehkamp staat dat ik de bestelling op Dinsdag 22 september 2020 om 08:57 uur ge plaatst heb.
Lekker op tijd, haha
Ook bij BCC optijd, krijg er sowieso een volgens BCC.
Je 'mist' een share knop bij de ouden, that's all. De controllers zijn gewoon compatible naar mijn weten, zou ook niet weten waarom nietXtr3me4me schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:39:
[...]
Ik heb zelf 2 XboX one controllers ja, maar dacht dat je de nieuwe variant moest hebben om met de XboX SX te spelen.
Als ik de 2 zo bekijk zijn ze niet identiek met knopjes.
Ja geen idee, ik speel geen XboX lolMu.siQ schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:40:
[...]
Je 'mist' een share knop bij de ouden, that's all. De controllers zijn gewoon compatible naar mijn weten, zou ook niet weten waarom niet
Iemand toevallig nog een NL site waar nog een X beschikbaar is? Durf de Franse niet aan eigenlijk...
Ik moest blijkbaar nog wat adres gegevens invullen, lekker zweten dus :):)
Nu wel gelukt met Series S.
Via paypal ook. Volgens mij schrijven ze dat dan pas af op moment dat ze het pakket versturen is het niet.
Nu wel gelukt met Series S.
Via paypal ook. Volgens mij schrijven ze dat dan pas af op moment dat ze het pakket versturen is het niet.
Heb de mijne bij Mediamarkt gedaan. Beide consoles nu ge preorderd en was de eerste voor de series X en 15e voor de PS5
De Franse Xbox site is gewoon exact hetzelfde als NL hé. Wordt vanuit hetzelfde distributiecentrum verstuurd en ook garantie loopt gewoon via je NL Microsoft account.Tunacookie schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 12:41:
Iemand toevallig nog een NL site waar nog een X beschikbaar is? Durf de Franse niet aan eigenlijk...
Probeer anders de Duitse Microsoft store.Tunacookie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:41:
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Je maakt op sich een fair punt, alleen is het natuurlijk wel zo dat sommige partijen nogal laks zijn wat betreft levering of last minute gewoon een order cancelen. Dat is de reden dat ik er in ieder geval twee heb. Overigens heb ik al afgesproken dat wanneer ik er twee krijg er eentje naar een vriend van mij gaat die geen zin had zich in dit hele pre-order circus te mengenVerwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:37:
[...]
Dit is ook een probleem, want je neemt 3 plekken in beslag waardoor scalpers er weer 2 potentiele klanten bij hebben. Ik snap dat je iemand graag een console wil bij de launch en vooral zichzelf belangrijker vind, maar je kan ook je verantwoordelijkheid nemen en gewoon op 1 plek bestellen. Dat zorgt er tevens voor dat Microsoft de distributie goed op kan zetten en kan zorgen dat iedere retailer uiteindelijk een aantal krijgt dat het beste aansluit bij het aantal daadwerkelijke preorders.
[...]
Dat is dus niet het punt. Je moet ze NU annuleren als je tegen scalpers bent, want dan heeft een andere liefhebber in dit topic nog wél de kans op een preorder te plaatsen via een normaal kanaal. Als je de preorders laat staan tot het laatste moment of dat er eentje geschipped is ben je gewoon een enorme eikel en speel je in de handen van scalpers. Jij bent dan de persoon die de schaarste creëert waar scalpers van profiteren.
Tunacookie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:41:
:fill(white):strip_exif()/f/image/bOGw6QKaxGFYUCNhMP9MbX6a.png?f=user_large)
Is veilig :-).
Had gevraagd naar de foutmelding tijdens afrekenen. Console is in NL niet meer op voorraad. Status op de website klopt niet. Medewerker van Microsoft raadde zelf aan om via de FR-website te bestellen.
Ook uitverkocht.ariekanari schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:43:
[...]
Probeer anders de Duitse Microsoft store.
Bij BCC staat nu ook dat de Xbox Series X niet leverbaar is.
Ben benieuwd of ik hem dan 10 november in huis heb
Ben benieuwd of ik hem dan 10 november in huis heb
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Met Amazon (waar ook vandaan), is er waarschijnlijk bij release niet op te gamen. De orders komen waarschijnlijk drie á vier dagen later aan.
[ Voor 34% gewijzigd door Jumpman op 22-09-2020 12:46 ]
Het wordt waarschijnlijk een doos met 'alle' talen zoals bij de One S Digital:laurens700 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:27:
[...]
https://www.gamecash.fr/t...all-digital-1-e165011.jpg
Verwijderd
De reden dat ze nogal laks zijn, wordt gedeeltelijk veroorzaakt door jouw handelen. Zij denken dat ze 500 pre-orders hebben en niet alles kunnen leveren, maar in feite zijn het er maar 400 omdat de rest het sowieso last minute nog gaat annuleren. Of je het nu wilt of niet je bent door jouw handelen onderdeel van het probleem.Ninjetsu NL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:44:
[...]
Je maakt op sich een fair punt, alleen is het natuurlijk wel zo dat sommige partijen nogal laks zijn wat betreft levering of last minute gewoon een order cancelen. Dat is de reden dat ik er in ieder geval twee heb. Overigens heb ik al afgesproken dat wanneer ik er twee krijg er eentje naar een vriend van mij gaat die geen zin had zich in dit hele pre-order circus te mengen
Zijn ze nu allemaal uitverkocht op de Nederlandse webshops?
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Verwijderd
Waarschijnlijk wel, maar niet echt....want je hebt flapdrollen die bij 3 winkels een preorder plaatsen waardoor er in feite nog een bak consoles over zijn.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:46:
Zijn ze nu allemaal uitverkocht op de Nederlandse webshops?
hmm misschien toch maar doen danJackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:43:
[...]
De Franse Xbox site is gewoon exact hetzelfde als NL hé. Wordt vanuit hetzelfde distributiecentrum verstuurd en ook garantie loopt gewoon via je NL Microsoft account.
Dat was niet het geval bij mij met de xbox one. Grappige is dat de console zelf gestuurd was vanuit Nederland.Jumpman schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:45:
Met Amazon (waar ook vandaan), is er waarschijnlijk bij release niet op te gamen. De orders komen waarschijnlijk drie á vier dagen later aan.
net ook gedaan. zelfs een keer geannuleerd wegens twijfel.. maar nu toch besteld.
Post NL, DHL en UPS gaan het heel druk krijgen met de xbox en de ps. Die dingen worden nog eens met de hand gesorteerd en vervolgens uit de bus tillen. Sterkte!
Dit inderdaad. Grote kans dat er ineens weer consoles beschikbaar komen rondom de release omdat bestellingen geannuleerd en/of doorverkocht worden.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:47:
[...]
Waarschijnlijk wel, maar niet echt....want je hebt flapdrollen die bij 3 winkels een preorder plaatsen waardoor er in feite nog een bak consoles over zijn.
Ik heb net even ingelogd op mijn PayPal-account en daar staat 'betaald' bij. Volgens mij wordt het dan gewoon binnen 2 a 3 werkdagen van mijn gekoppelde rekening afgeschreven.Zhankou schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:41:
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik had precies hetzelfde, best wel even zweten want "zal ik maar een F5 doen of niet?" Uiteindelijk maar geduldig gewacht tussen alle schermen en om 09:08 succesariekanari schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:39:
Mij is het ook gelukt een Series X te bestellen bij Microsoft NL om 20 seconden over 09:00 uur maar het was wel even zweten. Eerst zeker vijf minuten een wit "Doorgaan"-scherm. Vervolgens ook minimaal vijf minuten een blanco "controleer uw bestelling"-pagina.
Ja, ik nu toch ook maar gedaan. Alles lijkt exact het zelfde. Alleen werkt hier het betaalsysteem nog. Zal ook niet voor niks zijn dat je gewoon de factuurregio kunt aanpassen naar NederlandHubert schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:49:
[...]
net ook gedaan. zelfs een keer geannuleerd wegens twijfel.. maar nu toch besteld.
Ik verwacht dat je op z'n minst 1,5x zo snel bent met de nieuwe FM, nu je straks 2 consoles hebtMAX3400 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:58:
[...]
Mooi man dat roze vlak in dit topic![]()
Anyway, ik heb 2 pre-orders. En nu? Ben ik nu eng? Een zogenaamde "scalper"? Wat?
Iemand enig idee waar ik nog een redelijke kans maak op een console?
Ik kan zelf niet voorstellen dat MS Frankrijk zoveel consoles nog over heeft. Ik ben bang voor een systeemfoutje waardoor ze alles aannemen maar niet genoeg consoles hebben.
Verwijderd
Wil je het denigrerende toontje voor je houden?
[ Voor 91% gewijzigd door BM op 22-09-2020 13:13 ]
Ach het is toch op credit card. Als ze gaan klooien met de leveringsdatum dan trek ik het wel weer in. Het is een poging waard imo, aangezien de NL shops allemaal uitverkocht zijn.RRCreations schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:04:
Ik kan zelf niet voorstellen dat MS Frankrijk zoveel consoles nog over heeft. Ik ben bang voor een systeemfoutje waardoor ze alles aannemen maar niet genoeg consoles hebben.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview