Klopt, ik had enkel naar mediamarkt.be gekeken. Toen ik de link naar Microsoft in de OP volgde, redirecte Microsoft me naar mediamarkt.nl waar hij wel nog te pre-orderen valt. Ik vermoed eigenlijk dat BE nog niet eens begonnen is met de pre-orders. Bij de PS5 was dat ook pas 's avonds.v8power67 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:45:
[...]
Duitse Microsoft site kan nog en geloof nederlandse ook af en toe. Anders Wehkamp kijken icm achteraf betalen ofzo?
https://www.mediamarkt.nl...box-series-x-1667555.htmlTwixie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:44:
Nou, dat ging snel, net terug uit een (virtuele) meeting en blijkbaar al uitverkocht bij bol.com. Ook bij MediaMarkt België zie ik helemaal niets, dus vermoedelijk ook daar al offline gehaald wegens uitverkocht ?
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht...
EDIT: wel nog bij MediaMarkt NL blijkbaar. Misschien komt BE weer vreselijk achter. Bij de PS5 was het ook pas 's avonds dat je ineens daar kon pre-orderen.
Edit: oh, voor België zie ik
Nou, als 't goed is is het allemaal gelukt. 9:01 bij Bol.com.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Pfff. Bij Wehkamp naast de pot gepist. Wel betaald, maar ook melding "wordt niet verzonden"
Nu alsnog bij MM besteld. Benieuwd of hier nog een niet-te-leveren melding komt . Fingers crossed
Nu alsnog bij MM besteld. Benieuwd of hier nog een niet-te-leveren melding komt . Fingers crossed
Ja, want dit is zeker niet duidelijk genoeg.Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:47:
[...]
Ik was daarvoor heel vriendelijk en kreeg enkel antwoorden als "Ja", "Nee" en "Bestelnummer?". Als je niet normaal antwoord kan of wil geven, zoek dan lekker ander werk. Ik wil gewoon zekerheid hebben over mijn bestelling. En aangezien ik net 500 euro heb neergeteld voor een product dat ik de komende 6 weken sowieso niet ga zien, mag ik dat best vragen aan een afdeling dat zichzelf "Klantenservice" noemt.

Had die eerdere berichten er dan ook bij gedaan, had een beter beeld gegeven.Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:47:
[...]
Ik was daarvoor heel vriendelijk en kreeg enkel antwoorden als "Ja", "Nee" en "Bestelnummer?". Als je niet normaal antwoord kan of wil geven, zoek dan lekker ander werk. Ik wil gewoon zekerheid hebben over mijn bestelling. En aangezien ik net 500 euro heb neergeteld voor een product dat ik de komende 6 weken sowieso niet ga zien, mag ik dat best vragen aan een afdeling dat zichzelf "Klantenservice" noemt.
Maar goed als je dit soort zekerheden wilt dan raad ik je aan de volgende generatie niet meer te pre-orderen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Even met de hond in het zonnetje wandelen helpt weldeurklinkje schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:47:
Tering zit nog steeds vol adrenaline iedereen bedankt voor de tips etc en voor de andere mensen suc6 met bestellen
Gamertag: FinrazielNL
Bij de MS store weten veel mensen niet dat "maximum is bereikt" aangeeft dat t ding al in t winkelwagentje staat en dat je via t winkelwagentje verder moet om t bestelproces door te komen (bug). Hoe veel online shops werken is dat na een bepaalde tijd dat winkelwagentje weer geleegd wordt, en dan wordt t (denk ik - aanname) weer vrijgegeven voor preorder voor iemand anders. Dat kan verklaren waarom de koop nu knop de hele tijd heen en weer springt.
XBO: Michaël#3318
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mediamarkt 1800 consoles krijgt voor online verkoop.
Bij M$ krijgt ik continue Kan de bestelling momenteel niet afrekenen. Probeer het opnieuw.
Bij M$ krijgt ik continue Kan de bestelling momenteel niet afrekenen. Probeer het opnieuw.
[ Voor 33% gewijzigd door MaceNL op 22-09-2020 09:50 ]
Hier nu 10 reserveringen op mijn credit card van Microsoft, maar is nog geen een keer goed gegaan. Denk dat ik er maar mee ga stoppen dan.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er DNA van Bill Gates in de Xbox Series X zit verwerkt om corona tegen te gaan.MaceNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:49:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mediamarkt 1800 consoles krijgt voor online verkoop.
Na cc verificatie bij MS
Opnieuw proberen
Er is iets verkeerd gegaan.
VVseTRegtkOaSk7c.77
7346227301
2020/09/22 - 07:50:22 UTC
echt ja,NotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:49:
[...]
Ja, want dit is zeker niet duidelijk genoeg.![]()
[Afbeelding]
Gewoon een beetje naar de bekende weg zitten vragen. ...
Ik kan het mis hebben maar die chats zijn AI bots volgens mij..NotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:49:
[...]
[Afbeelding]
Hier ook. Zo te zien gebruiken ze een RNG voor de foutmelding. Gaat mis bij het aangeven van de betaalmethode. Alleen CC, iDeal lusten ze niet. Paypal lijkt wel te kunnen.shoombak schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:48:
Ms blijft maar foutmelding geven bij bestellen
[ Voor 31% gewijzigd door loekf2 op 22-09-2020 09:52 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Edit: dubbel, excuus
[ Voor 92% gewijzigd door bram1984 op 22-09-2020 09:52 ]
Maar ze laten wel de pre orders openstaan. Neem aan dat ze inmiddels toch wel aan dit aantal zitten?MaceNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:49:
Bestelling geplaatst bij Microsoft. Zelfde perikelen als anderen, maar uiteindelijk wel gelukt.

Xbox Live: Miesjh NL
Wees blij dat je überhaupt iemand te spreken krijgt bij Bol.com. Ik wacht als twee maanden op mijn geld retour bij MediaMarkt aangezien een product nooit is bezorgd. Ik krijg werkelijk NIEMAND te pakken wanneer ik bel, chat, Facebook, mail, langsga op locatie (kunnen niet verder helpen, aparte afdelingen) en zelfs aangetekende brieven stuur.Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:47:
[...]
Het staat je vrij om het ergens anders te bestellen
Hoeveel reserveringen nu op je credit card?Miesjh schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:52:
Bestelling geplaatst bij Microsoft. Zelfde perikelen als anderen, maar uiteindelijk wel gelukt.
Hier niet gelukt helaas bij bol en Microsoft.
MediaMarkt ga ik niet aan beginnen vanwege de slechte service
Hoop dat Amazon.nl snel online komt
BLIJVEN PROBEREN!!! Na 52 minuten gelukt.shoombak schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 09:48:
Ms blijft maar foutmelding geven bij bestellen
Ik moest mijn CC nog toevoegen en bleef bij het toevoegen een error krijgen. Vervolgens ging ik terug naar microsoft.com, toen bovenin naar het winkelmandje. Toen had ik ineens WEL een 'KOOP NU' knop.
Daar een keer of 10 op moeten drukken en toen ging ik door naar de VISA ICS pagina.
[ Voor 41% gewijzigd door TheVMaster op 22-09-2020 09:54 ]
Bron zit bij inkoop afdeling van MM, heb het wel gevraagd maar hij wist het niet.DutchOwnage schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:52:
[...]
Maar ze laten wel de pre orders openstaan. Neem aan dat ze inmiddels toch wel aan dit aantal zitten?
Ik heb ook 4 x 0.00 reserveringen van MS en één order die gelukt is. Uitloggen van de MS store en opnieuw het proces in gaan heeft hier geholpen.UltraSub schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:52:
[...]
Hoeveel reserveringen nu op je credit card?
Het duurde even voordat deze ook daadwerkelijk in je winkelwagen belande. Dat was eigenlijk het probleem.Nefiorim schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:49:
Bij de MS store weten veel mensen niet dat "maximum is bereikt" aangeeft dat t ding al in t winkelwagentje staat en dat je via t winkelwagentje verder moet om t bestelproces door te komen (bug). Hoe veel online shops werken is dat na een bepaalde tijd dat winkelwagentje weer geleegd wordt, en dan wordt t (denk ik - aanname) weer vrijgegeven voor preorder voor iemand anders. Dat kan verklaren waarom de koop nu knop de hele tijd heen en weer springt.
Wat is het limiet van zijn credit cardUltraSub schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:52:
[...]
Mijn ervaring (PS5) met Mediamarkt is dat ze wel degelijk de pre-order dichtgooien op het moment dat het max aantal orders is bereikt.
Ik heb bij de MM besteld en hebt netjes bevestiging dat het 10 november wordt geleverd. Dus daar ga ik dan vanuit.
Ik denk dat mensen een beetje afschrikken door de "chronologisch" in hun omschrijving. .maar dat is alleen om zichzelf in te dekken.
Ik heb bij de MM besteld en hebt netjes bevestiging dat het 10 november wordt geleverd. Dus daar ga ik dan vanuit.
Ik denk dat mensen een beetje afschrikken door de "chronologisch" in hun omschrijving. .maar dat is alleen om zichzelf in te dekken.
[ Voor 21% gewijzigd door Alcmaria op 22-09-2020 09:54 ]
Belgische verkoopspagina van microsoft kun je nog altijd de x bestellen (configureren). Is het dan uitverkocht bij U ?edgarf28 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:52:
Hier niet gelukt helaas bij bol en Microsoft.
Ik kan gewoon door stappen op de Microsoft site hoor.
Bij mij ging het echt om 9:00 van Microsoft vastgelopen... Nope op naar bol.com en toen 9:02 Bestelling afgerond
Gelukkig heb ik een rechtsbijstandsverzekering, mocht het zo uit de hand lopen...Orangelights23 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:52:
[...]
Wees blij dat je überhaupt iemand te spreken krijgt bij Bol.com. Ik wacht als twee maanden op mijn geld retour bij MediaMarkt aangezien een product nooit is bezorgd. Ik krijg werkelijk NIEMAND te pakken wanneer ik bel, chat, Facebook, mail, langsga op locatie (kunnen niet verder helpen, aparte afdelingen) en zelfs aangetekende brieven stuur.
Het staat je vrij om het ergens anders te bestellen
Ik moet gelijk terugdenken aan de post van @Koning-Admiraal admiraal vorige week die nogal smalend deed over het PS5 Pre-order topic op de dag van de pre-orders. Volgens mij gaat het hier helemaal dezelfde richting uit
.
NotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:49:
[...]
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/UUxLHl8c6OXIGcEKGQ71S4yf.png?f=user_large)
Dus nee, het is niet duidelijk. Vandaar mijn vraag. Mag toch best als ik net €1000 heb overgeboekt naar ze?
Zelfde. Ik heb nu contact met een medewerker die het handmatig voor me gaat doenUltraSub schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:50:
Hier nu 10 reserveringen op mijn credit card van Microsoft, maar is nog geen een keer goed gegaan. Denk dat ik er maar mee ga stoppen dan.
Hoezo? Volgens mij na een uur nog steeds voldoende mogelijkheden.Twixie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:54:
Ik moet gelijk terugdenken aan de post van @Koning-Admiraal admiraal vorige week die nogal smalend deed over het PS5 Pre-order topic op de dag van de pre-orders. Volgens mij gaat het hier helemaal dezelfde richting uit.
Wat is nu precies je vraag over de series x dan?Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:55:
[...]
[Afbeelding]
Dus nee, het is niet duidelijk. Vandaar mijn vraag. Mag toch best als ik net €1000 heb overgeboekt naar ze?
De ps5 wordt geleverd op release dag dat hebben ze op de preorder dag gecommuniceerd.
Je zou denken dat dat inderdaad helpt, echter kan mijn rechtsbijstandverzekering ook geen contact maken met MediaMarkt.DutchOwnage schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:54:
[...]
Gelukkig heb ik een rechtsbijstandsverzekering, mocht het zo uit de hand lopen...
Als je tenminste kunt afrekenen. Ik geef het op. Die Xbox komt wel later.ElMayo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:58:
Op de website van microsoft lukt het nog steeds mensen..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Je moet er wel even wat moeite voor doen. Ben voor m'n vrouw ongeveer 40 (!) minuten bezig geweest, maar het is net gelukt idd.ElMayo schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 09:58:
https://www.microsoft.com/nl-nl/p/xbox-series-x/8wj714n3rbtlElMayo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:58:
Configureren is daar niet meer te kiezen.
Haters everywhere but I don’t really care
Hoe dan? Ik kan hem niet toevoegen aan m'n winkelmandje meer, de configureer nu knop is grijsElMayo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:58:
Of ga terug naar Microsoft.com (in een ander tabje) en klik dan je winkelwagentje nog een keer aan en probeer het dan vanuit dat tabje. Dat fixte bij mij ook (al moest ik nog wel 5-10 x op KOOP NU klikken) het 'kan creditcard niet toevoegen'issue.Caayn schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 09:53:
Als het bij MS niet lukt, probeer het dan even in een privé venster
Hier wel hoormatthijst schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:00:
[...]
https://www.microsoft.com/nl-nl/p/xbox-series-x/8wj714n3rbtl
Volgens medewerker op de chat is de eerste wave uitverkocht bij MS
Refreshen en dan springtie soms weer openmatthijst schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:00:
[...]
Hier wel, terwijl ik er al 1 besteld heb hahamatthijst schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:00:
[...]
Hier wel.matthijst schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:00:
[...]
Probeer dan MediaMarktloekf2 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:59:
[...]
Als je tenminste kunt afrekenen. Ik geef het op. Die Xbox komt wel later.
https://www.mediamarkt.nl...ml?ga_query=xbox+series+x
Daar hebben ze nog steeds de pre order open staan!
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Bij mij wel hoor, nog steeds mogelijk. Misschien Heb jij al besteld en herkennen ze jouw account?matthijst schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:00:
[...]
Blijven refreshen in de hoop dat de status weer op leverbaar komt, noem ik nou niet bepaald een fijne user experience. Van te voren aankondigen dat je kunt pre-orderen is prettig, maar als het voor veel mensen dan blijkbaar niet werkt, heb je daar weinig aan.rvthul84 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:56:
[...]
Hoezo? Volgens mij na een uur nog steeds voldoende mogelijkheden.
This is absolutely ridiculous
Kies je console --> niet op voorraad.
Hier ook, en ook betrouwbaar als het gaat om pre-orders. Om 9.01 ook besteld bij de Wehkamp.ReyNL schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:39:
[...]
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Wehkamp in de afgelopen 5 jaar gehad.
Ik zou Microsoft blijven proberen. Bij MM heb je geen enkele garantie dat je hem ook op 10 nov krijgt...King Dingeling schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:01:
[...]
Probeer dan MediaMarkt
https://www.mediamarkt.nl...ml?ga_query=xbox+series+x
Daar hebben ze nog steeds de pre order open staan!
Vage bende
Microsoft probeert schaarste te simuleren via hun website, uiteindelijk zal er wel genoeg zijn ga ik van uit.
Verwijderd
Maar de koop knop blijft grijs. Dus daar kan je niet op klikken en blijf een foutmelding krijgen met het selecteren van de betaalwijze. Nou deze preorder is nou niet echt beter dan ps5 moet ik zeggen...JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:00:
[...]
Of ga terug naar Microsoft.com (in een ander tabje) en klik dan je winkelwagentje nog een keer aan en probeer het dan vanuit dat tabje. Dat fixte bij mij ook (al moest ik nog wel 5-10 x op KOOP NU klikken) het 'kan creditcard niet toevoegen'issue.
Verwijderd
4x hier, ik nog nooit zo iets slechts gezien als dit. Nah ja ik had al een bestelling bij Bol succesvol gedaan, maar had liever er een van die prutsers van Microsoft gehad in geval van garantie.shoombak schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:03:
Heb nu 5x 0,00 afschrijving op mijn CC maar geen succesvolle bestelling
ik moest zeker 40-50x klikken, gewoon door rammen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:04:
[...]
Maar de koop knop blijft grijs. Dus daar kan je niet op klikken en blijf een foutmelding krijgen met het selecteren van de betaalwijze. Nou deze preorder is nou niet echt beter dan ps5 moet ik zeggen...
Het is geen Apple he...MS heeft meer dan genoeg voorraad lijkt me. Ze hebben natuurlijk de productie al voor de zomer opgestart.Rico0 schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:04:
Microsoft probeert schaarste te simuleren via hun website, uiteindelijk zal er wel genoeg zijn ga ik van uit.
Doe met paypal dan, dat lukte welVerwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:04:
[...]
4x hier, ik nog nooit zo iets slechts gezien als dit. Nah ja ik had al een bestelling bij Bol succesvol gedaan, maar had liever er een van die prutsers van Microsoft gehad in geval van garantie.
:-) Daar werkte het gwoon goed hoor. Leek alleen een issue met de koppeling met de betaalprovider te zijn, bij de check van je CC gaf hij iedere keer issues.Verwijderd schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:04:
[...]
4x hier, ik nog nooit zo iets slechts gezien als dit. Nah ja ik had al een bestelling bij Bol succesvol gedaan, maar had liever er een van die prutsers van Microsoft gehad in geval van garantie.
Verwijderd
Idd ook geprobeerd maar ging niet goed, Microsft is niet gewend dat mensen hun spullen kopen. NVM maar hopen voor. mijn neefje dat hij heel blijft en geen garantie afwikkeling hoeft te doen bij BOL.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2020 10:06 ]
Ik kom nu met gemak door het bestel process zonder ingelogged te zijn. Zodra ik inlog en het dan doe beginnen de problemen. Er gaat echt iets niet lekker met local cache en cookies.
Wellicht iets wat mensen nog kunnen proberen (desnoods in een andere browser zodat de originele bestelling gewoon intact blijft)
Wellicht iets wat mensen nog kunnen proberen (desnoods in een andere browser zodat de originele bestelling gewoon intact blijft)
[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 22-09-2020 10:07 ]
Ik kom er ook niet door (microsoft store), gebruik paypal. Heb mn paypal al ontkoppelt en weer gekoppelt. Niks helpt
Maar blijf proberen
Maar blijf proberen
https://www.amazon.fr/Mic...s+X&qid=1600761976&sr=8-5
Link naar Amazon FR. Krijg wel een foutmelding nog.
Link naar Amazon FR. Krijg wel een foutmelding nog.
Als je dat issue hebt. Even in ander tabje naar MS.com gaan en dan winkelmandje (bovenin) selectern, dat fixte het bij mij.Verwijderd schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:04:
[...]
Maar de koop knop blijft grijs. Dus daar kan je niet op klikken en blijf een foutmelding krijgen met het selecteren van de betaalwijze. Nou deze preorder is nou niet echt beter dan ps5 moet ik zeggen...
En dan kun je op KOOP NU klikken.
Blijkbaar heb ik geluk gehad bij Bol.com
Ik had helemaal niet verwacht dat het zo hard zou gaan.
Steam/XBL: Avioto
Maar wat ik dan niet zo goed snap: bestelbevestiging binnen (09.22 uur), geld afgeschreven vd rekening. Dan mag je er toch vanuit gaan dat het in orde is? Of ben ik heel ouderwets en werkt dat anno 2020 zo niet meer.JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:02:
[...]
Ik zou Microsoft blijven proberen. Bij MM heb je geen enkele garantie dat je hem ook op 10 nov krijgt...
Op de bestelsite? Daar staat hij nog gewoon hoor.BekSide schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:07:
Zie bij Microsoft nu staan ''geschatte leverdatum 24/9/20'' bestellen lukt mij nog steeds niet
Verwijderd
Ook dat werkt niet, blijft grijs en blijf een foutmelding bij betaalwijze krijgen. Wel erg slecht dit van Microsoft...JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:06:
[...]
Als je dat issue hebt. Even in ander tabje naar MS.com gaan en dan winkelmandje (bovenin) selectern, dat fixte het bij mij.
En dan kun je op KOOP NU klikken.
Ik stond er ook van te kijken. Om 08:57 kwam ik er met het Bol.com account van een maat van mij al doorheen voor de Series S. En voor mijzelf bijna een kwartier later waar het al leek alsof het was uitverkocht.Avioto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:07:
Blijkbaar heb ik geluk gehad bij Bol.comIk had helemaal niet verwacht dat het zo hard zou gaan.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik moet zeggen dat ik best een beetje in de verleiding ben om een XSS te pre-orderen, alleen die digitale prijzen... De enige game die binnenkort uitkomt die me echt heel erg aanspreekt is Dirt 5, en die zal ook niet meteen op gamepass staan, maar om dan €70 te dokken...
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
JAAaaah....dat zeg ik net. Ik had dat ook. En als je dat 100x geprobeert hebt en dan dus in ander tabje naar je winkelmandje gaat dan is de betaalwijze wel ineens aangepast en krijg je KOOP NU niet meer greyed out.Verwijderd schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:08:
[...]
Ook dat werkt niet, blijft grijs en blijf een foutmelding bij betaalwijze krijgen. Wel erg slecht dit van Microsoft...
Daar dan nog even 10x op drukken....overigens probeerde ik het vanaf mijn mobiel via 4G
[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 22-09-2020 10:09 ]
bol.com was al uitverkocht om 09:05 hier. Dus was kansloos.
Op de pagina waar ik al 10000x op de koopnu knop heb geklikt linksonder.JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:08:
[...]
Op de bestelsite? Daar staat hij nog gewoon hoor.
Linksonder? Die knop staat rechtsonder...BekSide schreef op Tuesday 22 September 2020 @ 10:09:
[...]
Op de pagina waar ik al 10000x op de koopnu knop heb geklikt linksonder.
Nedgame heeft een tweede pre order en releasedate voor dat is 30 november,
Natuurlijk werkt het zo, dit is een soort massahysterie :-) Er zijn zat Xbox Series X'en maar iedereen heeft tunnelvisie naar Microsoft (why?) en BOL.COM.. en ja die zijn er nu doorheen (en/of de website had issues).DutchOwnage schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:08:
[...]
Maar wat ik dan niet zo goed snap: bestelbevestiging binnen (09.22 uur), geld afgeschreven vd rekening. Dan mag je er toch vanuit gaan dat het in orde is? Of ben ik heel ouderwets en werkt dat anno 2020 zo niet meer.
Ik zeg nog steeds zolang MM pre-orders met de melding BEZORGING OP 11/10/2020 open staat, je daar gerust kan pre-orderen.. maar ja.. wie ben ik :-)
art.nr. Levering Beschrijving Aantal Stuksprijs Totaal
1667555 (Pre-order nu, 10-11-20 direct thuisbezorgd) * MICROSOFT Xbox Series X 1 499,99 EUR 499,99 EUR
Hoe annuleer ik trouwens een bestelling bij MediaMarkt?
Ik kan trouwens ook Klarna selecteren als afreken optie bij MS?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
PayPal...UltraSub schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:52:
[...]
Verwijderd
Ja dat zeg ik, dat heb ik geprobeerd. Alleen blijft nog steeds op grijs staan. Microsoft wil blijkbaar niet verkopen. Wacht ik wel op de ps5JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:09:
[...]
JAAaaah....dat zeg ik net. Ik had dat ook. En als je dat 100x geprobeert hebt en dan dus in ander tabje naar je winkelmandje gaat dan is de betaalwijze wel ineens aangepast en krijg je KOOP NU niet meer greyed out.
Daar dan nog even 10x op drukken....overigens probeerde ik het vanaf mijn mobiel via 4G
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Zet hem maar eens in je winkelmand. Dan krijg je alsnog uitverkocht.Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:11:
https://www.wehkamp.nl/mi...C=C26&SC=GME&KAC=EA7&Ns=D
Hier Series X ook weer bestelbaar (en S ook)
"uitverkocht"Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:11:
https://www.wehkamp.nl/mi...C=C26&SC=GME&KAC=EA7&Ns=D
Hier Series X ook weer bestelbaar (en S ook)
Bellen of een mailtje sturen?JackSparrow schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:10:
Hoe annuleer ik trouwens een bestelling bij MediaMarkt?
[ Voor 20% gewijzigd door De Nelis op 22-09-2020 10:14 ]
time is infinite, but each week is ten hours short..
Nu wel. Net niet. Paar annuleringen waarschijnlijk gehad dus af en toe in de gaten houden loont.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:12:
[...]
Zet hem maar eens in je winkelmand. Dan krijg je alsnog uitverkocht.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik denk dat Nederland gewoon echt heel weinig xboxen krijgt. Meeste gaat naar usa. Dus logisch dat dan snel weg is. Iemand mijn xsx of xss overnemen voor 600 en 1000 euro
is grapje he btw
is grapje he btw
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik kom net van de telefoon met Microsoft. Europa is uitverkocht. Niet alleen Nederland, heel Europa is uitverkocht bij Microsoft.
Vanaf 09:00 had ik al die grijze knop. Vervolgens ook de melding dat bij selecteren betaalmiddel er een foutmelding kwam. Het is mij niet gelukt via de site te reserveren helaas.
Update: 10:17
Xbox zit wel in mijn winkelmandje. Geen melding uitverkocht. Maar ook geen mogelijkheid dus om koop af te ronden. De foutmelding van betaalmiddel blijft terugkeren
Update: 10:17
Xbox zit wel in mijn winkelmandje. Geen melding uitverkocht. Maar ook geen mogelijkheid dus om koop af te ronden. De foutmelding van betaalmiddel blijft terugkeren
[ Voor 33% gewijzigd door johanm3 op 22-09-2020 10:17 ]
Gadgets fan
bij de grijze knop had je een factuur adres moeten selecterenjohanm3 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:15:
Vanaf 09:00 had ik al die grijze knop. Vervolgens ook de melding dat bij selecteren betaalmiddel er een foutmelding kwam. Het is mij niet gelukt via de site te reserveren helaas.
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
EN NU is hij uitverkocht bij MediaMarkt.. I rest my case.
WowVengeful schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 10:14:
Ik kom net van de telefoon met Microsoft. Europa is uitverkocht. Niet alleen Nederland, heel Europa is uitverkocht bij Microsoft.

Het gaat duidelijk slecht met de economie
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview