Mja, ik denk dat ik sowieso voor de Philips 805 serie ga, die heeft de P5 processor er al in en HDMI 2.1.D. Ninjai schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:21:
[...]
Voor een nieuwe TV zou ik pas wachten tot de nieuwe modellen in 2021 uitkomen en er reviews verschijnen waarin de PS5/XSX worden meegenomen. Het is nu vrij vaag welke modellen fatsoenlijk HDMI 2.1 ondersteunen om toekomstbestendig te zijn.
Ik ook. Maar dat doe ik bij alles van wehkamp
stond de mediamarkt gister al open?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Je moet leveringsadres kiezen en goedkeuren. Dan pas wordt dat groen indien die de facturatie ok vindt.matthijst schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:24:
Wat een vaag gekut bij Microsoft.
Koopknop grijs vanaf 09:01.
Factuuradres etc ingevuld.
Allez zo was het toch bij mij.
Kijk eens in je browsergeschiedenis hoor! Je kunt vermoedelijk gewoon verder met afrekenen.ArthurMorgan schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:25:
[...]
Later, had eerst op MS gegokt. Maar daar kwam ik niet door. Denk dat ik toch daarop verder had moeten gaan. Vrees dat ik pech ga hebben
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Pfff bij MS nu ook, leverdatum 10/11/2020, mooi... maarja mijn CC niks, PP ook niet, vrouws CC maar toegevoegd, ook niks. 200x die knop rammen en alsnog op die van mijn vrouw door.
Vanavond maar even lief koken dan...
Vanavond maar even lief koken dan...
Ik krijg er is een probleem opgetreden met het instellen van uw betalingswijze (CC) bij Microsoft.
Weird. Kom er zo niet doorheen.
Geen idee of dat sequentieel oploopt... Maar zo ja, dan zit je zo'n 1400 boven mij...DutchOwnage schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:25:
Nou, dat was drama hier. MS niet gelukt, Bol te laat. Nu bij Mediamarkt besteld #8478 op het eind. Ik heb er eigenlijk een hard hoofd in.
Gamertag: FinrazielNL
Gewoon "Koop nu" blijven klikken zodra het weer kan, ik heb die melding ook een keer of drie gehad voordat hij erdoor kwamNotna schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:24:
'Kan de bestelling op dit moment niet betalen'
Fout aan de kant van MS. Wat een gedoe
op die knop blijven rammen.. trust meUltraSub schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:27:
Ik krijg er is een probleem opgetreden met het instellen van uw betalingswijze (CC) bij Microsoft.
Ja, maar ze leveren op chronologische volgorde. Dus geen garantie dat je hem op 10 november hebt.zwembroek schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:27:
stond de mediamarkt gister al open?
Same here duurde bij mij ook 15 min wat een stress minutenTostiee schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:25:
Nou om 9:00 bij MS direct in het winkelmandje maar het afronden ging een beetje moeizaam. Constant wit laadscherm bij het afronden van de koop. Rond 9:15 toch uiteindelijk gelukt en een bevestiging in de mail!
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Alle jezus het is gelukt. MS site lijkt ineens vlot te gaan nu. Moest wel eerst uitloggen en dan door de configuratiestappen gaan en dan pas bij het bestelprocess inloggen.
intertoys besteld om 8:54. Heb eigenlijk wel goede ervaringen met die online store.
ps4 toen ook kunnen bestellen dat hij opeens beschikbaar kwam toen hij maanden na release al nergens te krijg was.
Op zich zou ik meer vertrouwen hebben in Bol.com. Dat wordt nog een spannende dag de 9e in afwachting op een Track and trace code.
ps4 toen ook kunnen bestellen dat hij opeens beschikbaar kwam toen hij maanden na release al nergens te krijg was.
Op zich zou ik meer vertrouwen hebben in Bol.com. Dat wordt nog een spannende dag de 9e in afwachting op een Track and trace code.
Ze zeggen nog op voorraad bij media markt.
https://www.mediamarkt.nl...ml?ga_query=xbox+series+x
https://www.mediamarkt.nl...ml?ga_query=xbox+series+x
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Had ik 3 x die fout 4 de x TADAAAAUltraSub schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:27:
Echt hè... Ik zit gewoon bij te komen van een adrenaline overdosisdeurklinkje schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:28:
[...]
Same here duurde bij mij ook 15 min wat een stress minuten

Gamertag: FinrazielNL
Ik heb hem direct nadat de betaling bij wehkamp gelukt was uit mijn winkelwagen gezet om hem zo vrij te maken dat anderen hem konden bestellen...ben2513 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:27:
[...]
Kijk eens in je browsergeschiedenis hoor! Je kunt vermoedelijk gewoon verder met afrekenen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wel raar dat Microsoft geen reservering op mijn creditcard heeft gedaan, zelfs niet van 0 euro.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Was je afleveradres up-to-date? Ik had namelijk nog een oud adres er in staan, nogal funest tijdens het bestelprocesBenny schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:26:
9:08 via telefoon order geplaatst bij MS (XSX). Ging niet heel soepel maar ineens kwam ik erdoor.. heb niet eens adres en betaalmethode zien staan en ineens was ie besteld. Gelukkig had ik dat gister al in orde gemaakt.

Ik hier ook effe na stressen op de plee hahahaFinraziel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:29:
[...]
Echt hè... Ik zit gewoon bij te komen van een adrenaline overdosis
Zo, dat was een frustrerende ervaring. Bij toevoegen aan winkelwagen bij Microsoft steeds een page not found melding. Bij nog een keer proberen de melding dat ik het maximaal aantal al had bereikt. Op andere apparaten met diverse browsers steeds hetzelfde resultaat tot Microsoft mij toch echt op alle manieren wist te vertellen dat ik het maximale aantal bestellingen van 1 al had bereikt (was het maar waar!!
). Toen de Microsoft store ook op uitverkocht kwam maar bij de Mediamarkt besteld. Heb ik bij de One slechte ervaringen mee... maar ja, was enige optie. Nu afwachten...
Destijds was Intertoys ook wel een stuk betrouwbaarder dan nu.Mick3112 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:29:
intertoys besteld om 8:54. Heb eigenlijk wel goede ervaringen met die online store.
En dan nu aan de koffie! Dan stuiter je straks de hele dag door, heb je ook geen lunch meer nodigFinraziel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:29:
[...]
Echt hè... Ik zit gewoon bij te komen van een adrenaline overdosis
Hoezo is wehkamp niet betrouwbaar? Heb daar me ps5 pre order lopenwimpie007 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:23:
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen
En dan Wehkamp kiezen
Oei sterkte dankoenvd90 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:30:
[...]
Hoezo is wehkamp niet betrouwbaar? Heb daar me ps5 pre order lopen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Oh, jammer, maar heel fijn dat jij dat hebt gedaan hoor. Ik begrijp dat sommigen hier liever twee bestellingen willen hebben maar uiteindelijk roof je dus iemand van zijn kans om ze zelf te bestellen.ArthurMorgan schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:29:
[...]
Ik heb hem direct nadat de betaling bij wehkamp gelukt was uit mijn winkelwagen gezet om hem zo vrij te maken dat anderen hem konden bestellen...
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Series S nog steeds online op Bol.com
Volgens mij doen ze dat pas bij verzendingPhusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:29:
Wel raar dat Microsoft geen reservering op mijn creditcard heeft gedaan, zelfs niet van 0 euro.
Schrijft de Microsoft store direct af van je creditcard, of doen ze dat pas bij verzenden net als bij bol.com
Bij MS kun je ook nog steeds bestellen
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Ik heb niet op 2 paarden gewed vertrouwen in de ms store
Mediamarkt nog steeds te bestellen! En direct betalen. vind dat toch raar zeg.
Bij m'n vrouw's CC wel. 0 euro charge.Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:29:
Pas bij verzending.menzo schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:31:
Schrijft de Microsoft store direct af van je creditcard, of doen ze dat pas bij verzenden net als bij bol.com
Veel plezier voor de mensen die ‘m kunnen gebruiken op launch! 
Ik ben er helaas niet door gekomen via m’n tel. Dan maar een beetje geduld, ghehe.
Ik ben er helaas niet door gekomen via m’n tel. Dan maar een beetje geduld, ghehe.
Hmm alleen onbetrouwbare mensen moeten ze checken natuurlijk
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze meer pre-orders aannemen dan ze geleverd krijgen.
Elke release weer zo.
Mediamarkt geeft aan nu bestellen is 10-11-2020 bezorgd.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nee dit geeft vertrouwen idd... Sony hahahaTnhn42 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:32:
[Afbeelding]
🤨🤨 maar dus toch geen zekerheid voor voorraad ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Phusebox schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:33:
[...]
Hmm alleen onbetrouwbare mensen moeten ze checken natuurlijk

Bij MS zelf al 100x op de koop nu knop gedrukt. Geen succes...
xsx Weer beschikbaar @MS
Oké, order stond maar 10 minuten online, dus misschien hebben ze geleerd van hun foutDonstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:33:
[...]
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze meer pre-orders aannemen dan ze geleverd krijgen.
Elke release weer zo.
Volgens degene waar ik mee chatte voordat het live ging, wisten ze hoeveel ze kregen en zodra die op waren zou de bestelknop weg zijn.Tnhn42 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:32:
[Afbeelding]
Ja wehkamp durfde ik ook niet aan altijd gezeik gehad daar, hoop voor de mensen die daar nu besteld hebben dat het deze keer beter gaat.Donstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:33:
[...]
Elke release weer zo.
Playstation 5
Lijkt me dat er iets fout gegaan is bij bol.com, binnen 2 minuten uitverkocht kan bijna niet. Of wellicht gelimiteerd online gezet en dat ze hem later op de dag weer even open gooien.
Daarom, beetje hard hoofd in. Wel een bestelbevestiging inmiddels, dat wel. Mocht blijken dat ze er niet genoeg kunnen leveren, en ik val buiten de boot, wanneer laat Mediamarkt dat weten enig idee?Finraziel schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:27:
[...]
Geen idee of dat sequentieel oploopt... Maar zo ja, dan zit je zo'n 1400 boven mij...
Voor iedereen die nu naast de pot pist...Coolblue doet 'em op 10 november in de verkoop als 'ie bij hun op voorraad is, als ik de tekst goed begrijp.
Dus vanaf 9/11 23u59 klaar gaan zitten?
Lukt me nog steeds niet om te betalen bij MS
Hope MediaMarkt can fulfill their promises just got one from them
Ook nog een series x bij de mediamarkt besteld. Deze wel betaald, intertoys series s kon ik met afterpay
Ter land, ter zee en in de kroeg
Dat tweede zou inderdaad een goede keus kunnen zijn, zo toch iedereen een kans geven op de xbox ipv dat alles na 5 minuten al opgekocht is door mensen die ze kopen voor op marktplaats.TheDukemaster schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:34:
Lijkt me dat er iets fout gegaan is bij bol.com, binnen 2 minuten uitverkocht kan bijna niet. Of wellicht gelimiteerd online gezet en dat ze hem later op de dag weer even open gooien.
Wat een drama bij MS. Dank voor de tips hier! Uiteindelijk gewoon maar op die "Koop nu" button blijven rammen (ondanks de betalingserrors) en je komt er doorheen
.
Toch verbazingwekkend dat ze hiermee moeite hebben.
Toch verbazingwekkend dat ze hiermee moeite hebben.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Het is nog vroeg. En op zich snap ik dit wel. Ze hebben de afgelopen dagen tig pre-orders en telefoontjes over de PS5 binnengekregen, dan zit je helemaal in die modus als het verder je hobby niet is.Tnhn42 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:32:
[Afbeelding]
Ik denk dat ze nu pas te horen krijgen dat er veel mensen bellen over de Xbox. Komt goed
Ik heb om 9.08 een bevestiging ontvangen van mediamarkt. Lijkt me dat ik dan wel 1 krijg. Anders hadden ze net zo goed niet een pre order kunnen openen.
Wat is dat toch met mensen? Je plaatst een bestelling met een levertijd van 10 november en 10 minuten later ga je zeuren bij de klantendienst of die wel wordt geleverd.Tnhn42 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:32:
[Afbeelding]

Zit nog in het schermpje van betalen bij microsoft, maar krijg telkens een foutmelding bij het invullen van mijn CC.
Iemand tips?
Iemand tips?
Niet normaal of wel, haha.NotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:37:
[...]
Wat is dat toch met mensen? Je plaatst een bestelling met een levertijd van 10 november en 10 minuten later ga je zeuren bij de klantendienst of die wel wordt geleverd.
Onzekere mensen.
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Wehkamp in de afgelopen 5 jaar gehad.
Volgens mij heeft de 805 serie geen HDMI 2.1, hoge latency en sowieso geen dingen als VRR / FreeSync.jpg97 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:27:
[...]
Mja, ik denk dat ik sowieso voor de Philips 805 serie ga, die heeft de P5 processor er al in en HDMI 2.1.
Oei.. ik had adres en cc gegevens gelukkig gister al geupdate. Ik zag ineens ‘koop nu’ staan en toen was ie afgerond. Vroeg niet eens CVC niks.. zal wel goed zijn, heb e-mail en zie een reservering van €0,0.DaMarcus schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:29:
[...]
Was je afleveradres up-to-date? Ik had namelijk nog een oud adres er in staan, nogal funest tijdens het bestelproces
Verwijderd
Same hereEred schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:37:
Zit nog in het schermpje van betalen bij microsoft, maar krijg telkens een foutmelding bij het invullen van mijn CC.
Iemand tips?
Kijk is aan, tweet van Microsoft NL
https://twitter.com/xbox_nl/status/1308308523550466048
XboxNL
@xbox_nl
·
5m
Het gaat snel. De Series X is al uitverkocht bij http://Bol.com. Nog wel beschikbaar bij:
Microsoft: https://microsoft.com/nl-...wj714n3rbtl?wa=wsignin1.0
MediaMarkt: https://mediamarkt.nl/nl/...box-series-x-1667555.html
#PreOrder #XboxSeriesX #mediamarkt
Ik kan Series X nog gewoon bestellen bij Microsoft.
Blijven proberen, ik had hetzelfde.Ered schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:37:
Iemand tips?
Is volgens mij geen officiële Microsoft twitter maar van een mede tweaker.Heftytastic schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:40:
[...]
Ik wil hier geen hysterie veroorzaken, maar kijk even naar deze geweldig behulpzame dame van bol.com:
:fill(white):strip_exif()/f/image/zkcx60RZN0K1kSCxjX3wllO8.png?f=user_large)
Dit is niet de officiele twitter van MS NLHeftytastic schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:40:
[...]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
17 volgersv8power67 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:41:
[...]
Is volgens mij geen officiële Microsoft twitter maar van een mede tweaker.

Als je 100 hysterische mensen in de chat hebt die met dit soort vragen komen snap ik het wel dat je wat kortaf word. Niet netjes, maar snap het wel enigszins.Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:41:
Ik wil hier geen hysterie veroorzaken, maar kijk even naar deze geweldig behulpzame dame van bol.com:
[Afbeelding]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zulke zaken wel vaker meegemaakt bij bol.com... naast glashard liegen e.d.Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:41:
[Afbeelding]
Just hope everybody trying get one fellow gamers
“Dit meen je” en “hoe kom je daar precies bij” zijn nou ook niet echt geweldig vriendelijk ofz.
Je moet ergens beginnen
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat gezeur van die kinderen zou ik ook snel afkappen. Je krijgt een leverdatum, je weet dat Bol.com doorgaans altijd op tijd levert en toch maar door blijven zeuren en zeuren.Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:41:
[Afbeelding]
Als ik een medewerker van Bol zou zijn zou ik nu ook iedereen die zo antsy en onzeker is over z'n preorder en dan meteen aan de chat gaat hangen lopen trollen.Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:41:
[Afbeelding]
Waarschijnlijk omdat er nog 500 van die onzekere knulletjes in de wacht staan bij de chat met exact dezelfde vraag. Je hebt besteld en krijgt hem op 10-11 of net daarna, live with it!!Nynto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:41:
[Afbeelding]
Als het mijn bedrijf was zou ik iedere chat die begint met xbox series X in automatie beeindigen.
Nou, dat ging snel, net terug uit een (virtuele) meeting en blijkbaar al uitverkocht bij bol.com. Ook bij MediaMarkt België zie ik helemaal niets, dus vermoedelijk ook daar al offline gehaald wegens uitverkocht ?
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht...
EDIT: wel nog bij MediaMarkt NL blijkbaar. Misschien komt BE weer vreselijk achter. Bij de PS5 was het ook pas 's avonds dat je ineens daar kon pre-orderen.
EDIT: wel nog bij MediaMarkt NL blijkbaar. Misschien komt BE weer vreselijk achter. Bij de PS5 was het ook pas 's avonds dat je ineens daar kon pre-orderen.
[ Voor 25% gewijzigd door Twixie op 22-09-2020 09:46 ]
Gewoon een script dat je bestelling automatisch geannuleerd wordt.fast_ray schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:44:
[...]
Waarschijnlijk omdat er nog 500 van die onzekere knulletjes in de wacht staan bij de chat met exact dezelfde vraag. Je hebt besteld en krijgt hem op 10-11 of net daarna, live with it!!
Als het mijn bedrijf was zou ik iedere chat die begint met xbox series X in automatie beeindigen.
Stoer hoorfast_ray schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:44:
[...]
Waarschijnlijk omdat er nog 500 van die onzekere knulletjes in de wacht staan bij de chat met exact dezelfde vraag. Je hebt besteld en krijgt hem op 10-11 of net daarna, live with it!!
Haters everywhere but I don’t really care
Geef die mevrouw van bol.com ook wel gelijk hoor haha die wordt natuurlijk helemaal gek van al die game nerds:P
Playstation 5
Ooh sinds september 2020, dan zou het nog kunnen groeien idd.
(Al zou ik niet zo 1.2.3 weten waarom)
Duitse Microsoft site kan nog en geloof nederlandse ook af en toe. Anders Wehkamp kijken icm achteraf betalen ofzo?Twixie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:44:
Nou, dat ging snel, net terug uit een (virtuele) meeting en blijkbaar al uitverkocht bij bol.com. Ook bij MediaMarkt zie ik helemaal niets, dus vermoedelijk ook daar al offline gehaald wegens uitverkocht ?
Nee, vanaf 9/11 00u00 klaar zitten. Bij Coolblue leveren ze altijd de volgende dag. Dus als je op 9 november bestelt, ontvang je de xbox op releasedatum.Joosty10 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:35:
Voor iedereen die nu naast de pot pist...Coolblue doet 'em op 10 november in de verkoop als 'ie bij hun op voorraad is, als ik de tekst goed begrijp.
Waarschijnlijk zullen ze ook pas rond 9 uur live gaan, maar dat is slechts mijn voorspelling.
This is absolutely ridiculous
Inmiddels een aantal keren door de paywall gekomen bij MS en de creditcard betaling approved. Maar dan de foutmelding dat er iets niet goed gegaan is.
Heb nu wel 4 x een 0,00 afschrijving in mijn CC lijst staan.
Hoop niet dat dit voor issues gaat zorgen(blijft nog steeds gebonden aan een mislukte bestelling).
Maar jeetje wat een amateurisme zeg.
Hoop niet dat dit voor issues gaat zorgen(blijft nog steeds gebonden aan een mislukte bestelling).
jpg97 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:27:
[...]
Mja, ik denk dat ik sowieso voor de Philips 805 serie ga, die heeft de P5 processor er al in en HDMI 2.1.
offtopic:
Volgens mij niet hoor als ik deze review bekijk. Hij ondersteunt maar 1 van vele de HDMI 2.1 functionaliteiten dus verre van ideaal voor next-gen consoles. Ik zou echt even wachten.
Volgens mij niet hoor als ik deze review bekijk. Hij ondersteunt maar 1 van vele de HDMI 2.1 functionaliteiten dus verre van ideaal voor next-gen consoles. Ik zou echt even wachten.
Nu even massaal advertenties op V&A verwachten...
Whahahahaha, nog beter, en dan dat ook als reactie in de chat.NotSoSteady schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:45:
[...]
Gewoon een script dat je bestelling automatisch geannuleerd wordt.
Tering zit nog steeds vol adrenaline iedereen bedankt voor de tips etc en voor de andere mensen suc6 met bestellen
Zelfde hierDikkie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:46:
Inmiddels een aantal keren door de paywall gekomen bij MS en de creditcard betaling approved. Maar dan de foutmelding dat er iets niet goed gegaan is.
Haters everywhere but I don’t really care
Ik was daarvoor heel vriendelijk en kreeg enkel antwoorden als "Ja", "Nee" en "Bestelnummer?". Als je niet normaal antwoord kan of wil geven, zoek dan lekker ander werk. Ik wil gewoon zekerheid hebben over mijn bestelling. En aangezien ik net 500 euro heb neergeteld voor een product dat ik de komende 6 weken sowieso niet ga zien, mag ik dat best vragen aan een afdeling dat zichzelf "Klantenservice" noemt.Donstil schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:43:
“Dit meen je” en “hoe kom je daar precies bij” zijn nou ook niet echt geweldig vriendelijk ofz.
Bij Mediamarkt staat de pre order gewoon nog open?Twixie schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 09:44:
Nou, dat ging snel, net terug uit een (virtuele) meeting en blijkbaar al uitverkocht bij bol.com. Ook bij MediaMarkt België zie ik helemaal niets, dus vermoedelijk ook daar al offline gehaald wegens uitverkocht ?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview