Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha ik had dit gisteren al geprobeerd, eerst had ik gevraagd hem te annuleren, daarna kwamen er ineens tweets dat er wellicht WEL orders uit gingen dus wilde in het annuleren..annuleren: reactie op Whatapp was"Bedankt voor je bericht. Het is voor ons nu niet duidelijk hoelang het gaat duren. ^Soumya" en 20 min later kreeg ik de mail dat mijn order geannuleerd was en hij is inmiddels ook weg uit mijn bestelhistorie. Ze hebben er echt een zooitje van gemaakt.soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:44:
[...]
Ff app gestuurd misschien kan ik mijn geannuleerde order annuleren..
Mochten ze vrijdag vrije voorraad hebben ga ik of store pickup kiezen en daar betalen of ze skippen. Geen zin om 2 x 499,- bij hun te stallen.
[ Voor 10% gewijzigd door Melkaz op 11-11-2020 10:46 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Haha, ik dacht er net aan, maar in mijn reply op de BCC email dat we pech hadden en konden annuleren, was ik niet zo lief.. Dus ik denk niet dat ze mijn preorder (die ik al geannuleerd heb) nog zullen de-annuleren..soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:44:
[...]
zucht.
Als we dat wisten, zou ik (en vele mensen met mij) dat al wel gedeeld hebben hierShivante schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:33:
Iemand een idee waar ik de series x nog zou kunnen bestellen online?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
ik heb een officiële klacht ingediend. Beperkt mijn kansen wel. Al was ik wel heel netjes.Tbx12 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:46:
[...]
Haha, ik dacht er net aan, maar in mijn reply op de BCC email dat we pech hadden en konden annuleren, was ik niet zo lief.. Dus ik denk niet dat ze mijn preorder (die ik al geannuleerd heb) nog zullen de-annuleren..
zucht.
Heb ik al geprobeerd gisteren. Echter was het helaas pindakaas. Terwijl ik toch enige vorm van coulance had verwacht...soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:44:
[...]
Maar goed, ga voor nu lekker voor een Series S denk ik.
Je kunt bij Mediamarkt nog een tientje besparen op je orderLincor schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:49:
[...]
Maar goed, ga voor nu lekker voor een Series S denk ik.
Met de nieuwsbrief jadoobieters schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:50:
[...]
Je kunt bij Mediamarkt nog een tientje besparen op je order
Dat wordt weer met z'n allen F5'enBijenwolf schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:41:
[...]
https://twitter.com/BCCNL/status/1326458687263830017?s=19
Zie wel dit net op twitter verschijnen, ben nu wel benieuwd of het klopt en/of ze dan wel voorraad hebben om huidige bestellingen uit te leveren.
BCC heeft nog heel wat uit te leveren als ik deze thread moet geloven.
Zij zei tegen mij dat het kon zijn dat ik hem mss pas later geleverd zou krijgen wegens de enorme drukte bij microsoft en de corona...
Wat een dikke BS...
Verschillende mensen die gisteren nog hebben kunnen bestellen hebben hun tracking al en ik heb een dag eerder besteld en moet mss langer wachten...
DIKKE FAIL microsoft store!
Ik heb zelf nog een bestelling van afgelopen maandag bij ze staan, ik neem aan dat ze nu eerst de resterende pre-orders van 22-9 verzenden en daarna kijken wat er overblijft.
Overigens nog steeds geen reactie gehad op mijn reactie van hun sorry sorry email.
Ik ben letterlijk F5 moe
FUMES et CARNES
Idem hier wel de franse store...KillerZxAce schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:37:
[...]
Ik precies hetzelfde maar dan bij de Duitse store. Ik belde ze net op maar ze kunnen mijn order niet vinden, bij mijn bestelgeschiedenis staat hij gewoon “in behandeling”. In de mail stond dat ik hem morgen zou krijgen maar heb nog geen T&T ontvangen
Mss duurt het idd 48 uur. Ik had hem besteld in de nacht van 9 op 10 november rond 00:15
Tegen mij zei ze dat ik hem mss later pas ga krijgen.... not amused!
COVID zorgt wel voor vertragingen hier in, maar niet zoals zij het ons vertellen. Het is de productie en levering vanuit bijvoorbeeld China die een stuk minder soepel loopt dan normaal gesproken. Maar zoals het ons verteld wordt door de diverse winkels en zelfs nu Microsoft blijkbaar komt dit helemaal niet duidelijk naar vorenP3rf3ct1on schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:08:
Net ook maar even gebeld naar de microsoft klantendienst ivm mijn order die eergisterenavond geplaatst is en waarvan ik een mail heb die aangeeft levering 12 november (morgen dus)
Zij zei tegen mij dat het kon zijn dat ik hem mss pas later geleverd zou krijgen wegens de enorme drukte bij microsoft en de corona...
Wat een dikke BS...
Verschillende mensen die gisteren nog hebben kunnen bestellen hebben hun tracking al en ik heb een dag eerder besteld en moet mss langer wachten...
daar zijn add-ons voor toch
Nee maar same here, ik baal als een stekker.
Tijdens de eerste preorder datum had ik al mijn zuurverdiende spaarcentjes net een dag eerder uit moeten geven aan een erg dikke dierenartsrekening, dus die moest ik skippen.
Coolblue debacle was niet leuk van de week.
Dode mus van BCC.
Zucht.
[ Voor 5% gewijzigd door Aankoopadvies op 11-11-2020 11:14 ]
Ontvangen Gespeeld door burrmanAankoopadvies schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:12:
PostNL geeft nogsteeds aan dat het pakketje ontvangen is, terwijl het tussen 2 en 5 uur geleverd zal worden... hmmm..
Dat is natuurlijk zo, maar inspelen op gedachten/emoties als "ik moet nu toeslaan anders ben ik te laat" als "er is schaarste, ik wil het!" zijn beide zeer beproefde marketing/reclame tactieken. Het zou me verbazen als enorme partijen als Sony en Microsoft daar geen gebruik van maken.Engineer Stewie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:17:
[...]
Games beperken in tijd is niet niet hetzelfde als schaarste eh. Iedereen die het spel wilt kan het kopen. En fysiek zijn de exemplaren ook nog goed verkrijgbaar.
psn: jagermeistertim
Wellicht hebben ze mij ook te pakken..TTHEEBO1 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:15:
[...]
Dat is natuurlijk zo, maar inspelen op gedachten/emoties als "ik moet nu toeslaan anders ben ik te laat" als "er is schaarste, ik wil het!" zijn beide zeer beproefde marketing/reclame tactieken. Het zou me verbazen als enorme partijen als Sony en Microsoft daar geen gebruik van maken.
September pre orders :Nah ik ga een RTX 3080 en Zen 3 kopen
Oktober pre order momenten :Nah ik heb inmiddels en RTX 3080 en ga nog een zen kopen
November: pre order momenten :Hmm nah ik hou het wel bij de PS5
Gisteren: WHYYY waarom heb ik er geen gekocht toen ik de kans kreeg
heeft iemand trouwens de Xbox Series X URL van Wehkamp? als ik erop zoek kom ik alleen de Series S tegen. Dit ivm Distill.
[ Voor 7% gewijzigd door Melkaz op 11-11-2020 11:22 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Je moet je ergens aan vasthouden, maar ben bang dat het tegen beter weten in is.Bijenwolf schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:41:
[...]
https://twitter.com/BCCNL/status/1326458687263830017?s=19
Zie wel dit net op twitter verschijnen, ben nu wel benieuwd of het klopt en/of ze dan wel voorraad hebben om huidige bestellingen uit te leveren.
Hier ook een maandagbesteller. 0471 als order, 14:10 bevestiging.
Ga uit van nog een paar weken moeten wachten, dan kan het alleen maar meevallen.
En mocht er ergens wat beschikbaar komen, dan is daar snel op inspringen altijd nog een optie.
Op zich heb je gelijk maar het verschil nu is dat er geen schaarste is maar nul voorraad.TTHEEBO1 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:15:
[...]
Dat is natuurlijk zo, maar inspelen op gedachten/emoties als "ik moet nu toeslaan anders ben ik te laat" als "er is schaarste, ik wil het!" zijn beide zeer beproefde marketing/reclame tactieken. Het zou me verbazen als enorme partijen als Sony en Microsoft daar geen gebruik van maken.
Betekend dat op het moment dat je besloten hebt een console te kopen, je deze behoefte niet kan invullen.
Als brainstorm :
Niet iedereen is getrouwd met een merk. Als voorbeeld : stel ik wil een xbox kopen maar ik kan hem nergens vinden. Op een avond loop ik een winkel binnen en ik zie daar een PS5 staan.
Koop ik die dan ? (persoonlijk zou ik dan de ps5 kopen ja en de xbox laten schieten)
Dus als MS schaarste bewust heeft gecreëerd dan missen ze nu een order en ik denk dat er meer mensen zijn die zo switchen van console aankoop. En dit werkt imo twee kanten op, als ik geen PS5 kan kopen dan koop ik een Xbox
FUMES et CARNES
Lees mijn eerdere reactie, waars. heb je met Ideal betaald, deze verwerking duurd langer dan de eerdere beloofde levering. Gaven ze aan jou wat langer betekend, weken, maanden, nieuwe batch of of a.s. vrijdag?P3rf3ct1on schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:08:
Net ook maar even gebeld naar de microsoft klantendienst ivm mijn order die eergisterenavond geplaatst is en waarvan ik een mail heb die aangeeft levering 12 november (morgen dus)
Wat een dikke BS...
Idem idd. Ik wacht BCC gewoon even af. Mijn bevestigingsmail is van 14:09 inclusief de 'Sorry sorry sorry' mail.hcwizz_fts schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:23:
[...]
Je moet je ergens aan vasthouden, maar ben bang dat het tegen beter weten in is.![]()
Ga uit van nog een paar weken moeten wachten, dan kan het alleen maar meevallen.
En mocht er ergens wat beschikbaar komen, dan is daar snel op inspringen altijd nog een optie.
Mijn gevoel zegt dat je echt een van de weinigen bent met deze instelling.Iusedto schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:27:
[...]
Op zich heb je gelijk maar het verschil nu is dat er geen schaarste is maar nul voorraad.
Betekend dat op het moment dat je besloten hebt een console te kopen deze behoefte niet kan invullen.
Als brainstorm :
Niet iedereen is getrouwd met een merk. Als voorbeeld : stel ik wil een xbox kopen maar ik kan hem nergens vinden. Op een avond loop ik een winkel binnen en ik zie daar een PS5 staan.
Koop ik die dan ? (persoonlijk zou ik dan de ps5 kopen ja en de xbox laten schieten)
Dus als MS schaarste bewust heeft gecreëerd dan missen ze nu een order en ik denk dat er meer mensen zijn die zo switchen van console aankoop. En dit werkt imo twee kanten op, als ik geen PS5 kan kopen dan koop ik een Xbox
Dit heb ik ook met DHL, levering 11:00 en 15:00.Aankoopadvies schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:12:
PostNL geeft nogsteeds aan dat het pakketje ontvangen is (door PostNL), terwijl het tussen 2 en 5 uur geleverd zal worden... hmmm..
Nog niet onderweg.
Zit alleen nu op kantoor waar die geleverd wordt dus hoop dat het niet te lang duurt
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
430 met 14:09 bevestiging. Ik denk dat ze echt een groot aantal bestellingen ontvangen hebben, vandaar de chaos afgelopen maandag. Heb namelijk ook order#'s rond de 300 gezien hier. Overigens zonder account besteld en direct betaald met ideal.hcwizz_fts schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:23:
[...]
Je moet je ergens aan vasthouden, maar ben bang dat het tegen beter weten in is.![]()
Dit vraag ik
Beste, ik heb op dit moment mijn order geannuleerd. Maar ik lees net dat jullie misschien vrijdag een nieuwe levering krijgen?
Is daar iets van bekend en wat zijn mijn opties dan. Heb het geld nog niet terug gekregen.
Dit krijg ik
Hi Michel,
Dit is geen gegarandeerde leverdatum, maar een verwachting die wij vanuit de leverancier hebben doorgekregen. De kans is dan ook niet heel groot dat dit het geval zal zijn. ^Sharon
1 niet gereageerd op mijn vraag over annulering.
2 verwachte leverings datum waar ze zelf van denken zal wel niet.
Kom, opschieten!
Dan kan ik Valhalla zo downloaden en vanavond lekker spelen
1. Je vraagt toch ook niks over een annulering?soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:31:
Bcc heeft echt een slechte klantenservice.
Dit vraag ik
Beste, ik heb op dit moment mijn order geannuleerd. Maar ik lees net dat jullie misschien vrijdag een nieuwe levering krijgen?
Is daar iets van bekend en wat zijn mijn opties dan. Heb het geld nog niet terug gekregen.
Dit krijg ik
Hi Michel,
Dit is geen gegarandeerde leverdatum, maar een verwachting die wij vanuit de leverancier hebben doorgekregen. De kans is dan ook niet heel groot dat dit het geval zal zijn. ^Sharon
2. Transparante informatie.
Het is natuurlijk makkelijk om frustraties bot te vieren op dergelijke partijen, maar dat is niet altijd terecht.
Als je slim bent ga je nu direct alles updaten (games die je wil spelen gaan een 'patch' van soms wel 64GB krijgen) voordat de mensen in de rest van de wereld wakker wordenAlwayshappyz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:29:
Onze series X, die we maandagnacht iets na 00.00 hebben besteld bij MS DE, is zojuist bezorgd door UPS. Echt snel! Zo happy! Vanmiddag rustig alles checken.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels of klantenservicemedewerkers.soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:31:
Dit vraag ik
Dit krijg ik
Hi Michel,
Xbox Live: Springbok NL
Door BCC wel gezegd dat hij wordt geannuleerd, maar verder zie ik daar nog geen enkel spoor van in n mail en/of account op de website...
Wat zijn mijn optiesEbbao schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:34:
[...]
1. Je vraagt toch ook niks over een annulering?
2. Transparante informatie.
Het is natuurlijk makkelijk om frustraties bot te vieren op dergelijke partijen, maar dat is niet altijd terecht.
Is toch hetzelfde.
Valt al mee dat er niet gezegd issoccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:31:
Dit vraag ik
Dit krijg ik
Hi Michel,
''Fawaka M,
We wete niet, G. Is wat die leverancier zei, snapje? Kans dat jij die box nog pakt dit jaar is tantoeklein kil.''
Gezien de richting die vorige communicatie ergens al op ging
Gisteren een significante tijd zitten wachten tot de totaal 100Gb voor forza 7 was gedownload/geinstalleerd... ;-)D-Ed schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:35:
[...]
Als je slim bent ga je nu direct alles updaten (games die je wil spelen gaan een 'patch' van soms wel 64GB krijgen) voordat de mensen in de rest van de wereld wakker worden
Maar jongens, de laadtijden t.o.v. m'n Xbox ONE zijn echt goud
Ze gaan als warme broodjes over de toonbank, dus als je een tweede binnenkrijgt dan kan je hem zonder enige moeite weer verkopen. Lokale Intertoys hier (omgeving Emmen) gaf aan dat ze gebeld werden door mensen uit Amsterdam die wel even op en neer wouden rijden.beugeldop schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:35:
Ik heb BCC vriendelijk verzocht mijn order te annuleren. Het was m'n 2e order, gister door Bol mijn felbegeerde exemplaar in ontvangst kunnen nemen. Hopelijk heeft iemand hierdoor vlotter weer een kans bij BCC.
Door BCC wel gezegd dat hij wordt geannuleerd, maar verder zie ik daar nog geen enkel spoor van in n mail en/of account op de website...
Dat klopt, maar ik heb geen idee wanneer BCC gaat leveren. BCC heeft zelf kennelijk ook geen idee wanneer ze gaan leveren. Ik vind het wel prima, doe mij lekker m'n 500 euro terugH1sDudeness schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:37:
[...]
Ze gaan als warme broodjes over de toonbank, dus als je een tweede binnenkrijgt dan kan je hem zonder enige moeite weer verkopen. Lokale Intertoys hier (omgeving Emmen) gaf aan dat ze gebeld werden door mensen uit Amsterdam die wel even op en neer wouden rijden.
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 11-11-2020 12:57 ]
Precies dit! Ik heb ook nog geen T&T en hij zou morgen moeten komen.....P3rf3ct1on schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:08:
Wat een dikke BS...
Wilde ze dan door de bossen naar Emmen rijden of?H1sDudeness schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:37:
[...]
Ze gaan als warme broodjes over de toonbank, dus als je een tweede binnenkrijgt dan kan je hem zonder enige moeite weer verkopen. Lokale Intertoys hier (omgeving Emmen) gaf aan dat ze gebeld werden door mensen uit Amsterdam die wel even op en neer wouden rijden.
BCC doet hun best en geloof ook wel dat ergens ooit die datum van vrijdag is gevallen.
Of ze dan alleen geleverd krijgen vraag ik mij af.
Eind november lijkt mij zelf logischer maar dat klantenservice doet het gewoon met de informatie die ze hebben.
Ben super blij voor je, maar tis super naaiend. Heb hetzelfde als jij maar nog niet eens een T&T gekregen......Alwayshappyz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:29:
Onze series X, die we maandagnacht iets na 00.00 hebben besteld bij MS DE, is zojuist bezorgd door UPS. Echt snel! Zo happy! Vanmiddag rustig alles checken.
Ik heb zojuist mijn Xbox ontvangen die ik maandagmiddag bij de Microsoft Store heb besteld. De T&T heb ik pas gisteravond rond 19:00 uur ontvangen. Het zegt dus nog niet zoveel als je de T&T nog niet ontvangen hebt.KillerZxAce schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:40:
[...]
Precies dit! Ik heb ook nog geen T&T en hij zou morgen moeten komen.....
Hoe heb je betaald? Ideal zeker? Daar zit het waarschijnlijk in.KillerZxAce schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:42:
[...]
Ben super blij voor je, maar tis super naaiend. Heb hetzelfde als jij maar nog niet eens een T&T gekregen......
Nu is alleen de vraag, is dat +2 dagen vanaf de verwachte 13-14 nov, dus pas na het weekend?We weten hoe enthousiast je bent over het ontvangen van B08H93ZRLL' en we doen er alles aan om jouw bestelling bij je te bezorgen.
We hebben echter operationele vertragingen ondervonden waardoor we een vertraging van twee dagen verwachten bij het bezorgen van B08H93ZRLL.
Onze excuses voor deze vertraging. Het nakomen van onze bezorgbeloften heeft onze hoogste prioriteit en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je jouw zending zo snel mogelijk ontvangt. Wanneer jouw bestelling wordt verzonden, sturen we je een e-mail met een bevestiging van de nieuwe geschatte leverdatum. Om ons te verontschuldigen voor het ongemak, hebben we een promotie korting van € 10 op jouw account toegepast.

Humor dat ze dus de ASIN vermelden ipv productnaam, maar dat krijg je met automatische mailtjes
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mocht het je enigszins gerust kunnen stellen: ik had vooraf enkel van 1 order een mailtje gehad van Amazon: de Xbox. Zojuist pas een 2e mailtje over mijn 2e order (plug and chargekit) met dezelfde mededeling. Het lijkt er dus op dat de mailing niet massaal gelijktijdig wordt verzonden.Renzo89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:07:
[...]
Ik wacht het inderdaad ook nog even af maar een beetje communicatie had wel fijn geweest. Bij Bol.com krijg je bijv. een mailtje dat je preorder verwerkt wordt etc en dat alles er nog goed uit ziet voor de levering. Een aantal mensen hier hebben dan weer mails van Amazon gehad m.b.t. vertraging. Ik heb echter helemaal niks gehad hahahuilen met de pet op.
Heb inmiddels nu wel 2x een tegoed van 10e euro gekregen van Amazon omdat het 2 aparte orders zijn
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Joh, lekker belangrijkWilde ze dan door de bossen naar Emmen rijden of?
[ Voor 17% gewijzigd door BOEFJE_NL op 11-11-2020 11:51 ]
Wow hoe laat had je besteld? Ik zie constant geen voorraadBOEFJE_NL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:49:
Xbox One Series X gisteren besteld via MS Duitsland, zojuist 1 dag later geleverd via UPS !
Is de One series X een nieuw model?BOEFJE_NL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:49:
Xbox One Series X gisteren besteld via MS Duitsland, zojuist 1 dag later geleverd via UPS !
Ik neem aan dat het om de series X gaat? Anders is de blijdschap wat overdreven ;-) De One is al een tijdje vrij goed verkrijgbaar!
Onze internetverbinding hier is niet super (gelukkig verhuizen we over vier weekjes), en m’n man is thuis aan het werk. Nu gaan downloaden zorgt er vaak voor dat zijn internet traag word/er soms zelfs uit vliegt. En ik slaap liever niet op de bank vanavondD-Ed schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:35:
[...]
Als je slim bent ga je nu direct alles updaten (games die je wil spelen gaan een 'patch' van soms wel 64GB krijgen) voordat de mensen in de rest van de wereld wakker worden
Vraagje: moet er eerst nog een systeemupdate gedownload worden, zo ja hoelang duurt dit ongeveer?
Daarnaast heb ik mijn games op een Seagate extern HDD gezet. Hoelang duurt het ongeveer dat een Warzone, Doom Eternal of Forza Motorsport 7 is overgeheveld naar de interne SSD van de Series X?
Verwijderd
Dinsdag om 0.13uurtimpie81 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:49:
[...]
Wow hoe laat had je besteld? Ik zie constant geen voorraad
Geniet ervan! Denk je aan degene die zijn achtergeblevenEvink schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:50:
Zojuist mijn Series X van BCC (Pre-order 22 september) mogen ontvangen, dagje later maar goed.

Na 2 seconde afgezet.SiNisTrAD schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:50:
Zo zaten veel mensen hier ook![]()
[YouTube: Francis RAGE! Xbox Series X Preorder CANCELLED By AMAZON!]
Wat een ontzettend triest figuur, zeker op die leeftijd.
Nope betaald met CC...Redscareb84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:28:
[...]
Lees mijn eerdere reactie, waars. heb je met Ideal betaald, deze verwerking duurd langer dan de eerdere beloofde levering. Gaven ze aan jou wat langer betekend, weken, maanden, nieuwe batch of of a.s. vrijdag?
De micrososoft klantendienst kon wel zien dat de cc authorisatie en al de rest in orde was met mijn order...
Ze wist niet wanneer, maar morgen (12 november) zoals in de bevestigingsmail staat zou het wss niet gaan worden volgens haar!
Best wel een kut move van microsoft... bestel je hem een dag later zoals een paar mensen hier, krijg je hem eerder!
Verwijderd
Ik las hier ergens iets van 70gb.roell24 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:52:
Vanavond na het werk kan ik mijn Xbox Series X ophalen op het ophaalpunt.
Vraagje: moet er eerst nog een systeemupdate gedownload worden, zo ja hoelang duurt dit ongeveer?
Daarnaast heb ik mijn games op een Seagate extern HDD gezet. Hoelang duurt het ongeveer dat een Warzone, Doom Eternal of Forza Motorsport 7 is overgeheveld naar de interne SSD van de Series X?
Vrij random soms ja. Ik zal voor je duimen dat jij hem ook snel krijgt! Sowieso voor alle mensen die er nog op zitten te wachten.KillerZxAce schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:42:
[...]
Ben super blij voor je, maar tis super naaiend. Heb hetzelfde als jij maar nog niet eens een T&T gekregen......
Niet bekend met Boogie klaarblijkelijk. Dit is een typetje van hem en ik durf je te garanderen dat hij geen eens met Amazon belt maar met een collega. Een sketch dus.Famous schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:53:
[...]
Na 2 seconde afgezet.
Wat een ontzettend triest figuur, zeker op die leeftijd.
MS Store support wist mij te vertellen dat ze problemen hebben met ideal en dat het tot zeker 48 uur kan duren voordat het geld daadwerkelijk bij hun binnen is waardoor ze dan pas verder kunnen met je bestelling.Redscareb84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:28:
[...]
Lees mijn eerdere reactie, waars. heb je met Ideal betaald, deze verwerking duurd langer dan de eerdere beloofde levering. Gaven ze aan jou wat langer betekend, weken, maanden, nieuwe batch of of a.s. vrijdag?
Systeem update is iets van 750 mb. Zelf had ik iets van 240 gb op externe ssd staan deze was in een 20 min overgezet naar de interne ssd van de xbox series x.roell24 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:52:
Vanavond na het werk kan ik mijn Xbox Series X ophalen op het ophaalpunt.
wat een trieste verschijning is dat zeg, de enige persoon die alles in het leven heeft gekregen om het verleden achter zich te laten maar het nog steeds bijna maandelijks verpest door domme uitspraken te doen..BoogieSiNisTrAD schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:50:
Zo zaten veel mensen hier ook![]()
[YouTube: Francis RAGE! Xbox Series X Preorder CANCELLED By AMAZON!]
Hilary Duff 4-Life
JoeBlack2k schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:59:
[...]
wat een trieste verschijning is dat zeg, de enige persoon die alles in het leven heeft gekregen om het verleden achter zich te laten maar het nog steeds bijna maandelijks verpest door domme uitspraken te doen..Boogie
:fill(white):strip_exif()/f/image/Xz0wqNACEk8STduaTKTz6OOr.png?f=user_large)
Laten we het er op houden.. niet ieder z'n humor (zeker die van mij niet).
Je moet niet zo wenen, mijne 22 sept besteld en weet niet eens wanneer die komt, thx Amazonhypocrates schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:00:
Sommige mensen hier moeten echt dringend stoppen met wenen. 'ik heb gisteren besteld en nog geen track en trace blabla'. Mijne is 22 sept besteld en komt pas morgen, thx Media markt..
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 11-11-2020 12:00 ]
Er zijn best wel wat onderzoeken geweest naar brand loyalty bij console gamers, die is best hoog. Bovendien zijn de mensen die per nu de console willen hebben degenen die zich er het meest in verdiept hebben en wat dat betreft al emotioneel "invested zijn". Bovendien hebben ze de series S nog, die een stuk beter verkrijgbaar is. Het scenario dat jij schets komt natuurlijk ook voor, maar ik vermoed veel meer bij de reguliere consumenten massa dan bij degenen die nu zo gek zijn om 23 uur per dag in dit soort topics door te brengenIusedto schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:27:
[...]
Op zich heb je gelijk maar het verschil nu is dat er geen schaarste is maar nul voorraad.
Betekend dat op het moment dat je besloten hebt een console te kopen, je deze behoefte niet kan invullen.
Als brainstorm :
psn: jagermeistertim
Zal wel Amerikaanse hamburger humor zijnSinergyX schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:00:
[...]
[Afbeelding]
Laten we het er op houden.. niet ieder z'n humor (zeker die van mij niet).

Ja ik had inderdaad niet verwacht dat mensen vanuit Duitsland of later bestellen, eerder geleverd krijgen. Dat is echt mega zuur.P3rf3ct1on schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:53:
[...]
Nope betaald met CC...
De micrososoft klantendienst kon wel zien dat de cc authorisatie en al de rest in orde was met mijn order...
Ze wist niet wanneer, maar morgen (12 november) zoals in de bevestigingsmail staat zou het wss niet gaan worden volgens haar!
Best wel een kut move van microsoft... bestel je hem een dag later zoals een paar mensen hier, krijg je hem eerder!
Miss is de meest volwassen manier, accepteren dat het langer gaat duren, geen frustratie te hebben. Dit zeg ik tegen mijzelf, niet tegen jou, ik was gefrustreerd maar besef en acceptatie dat het niet anders is komt bij mij nu wel binnen na het lezen van 1000den reacties.
Mijn order is niet verdergekomen bij de bestelstatus pagina, verder niets, geen T&T, geen mail, geen reactie, enkel afschrijving en een ordernummer................
[/quote]
Ja ik had inderdaad niet verwacht dat mensen vanuit Duitsland of later bestellen, eerder geleverd krijgen. Dat is echt mega zuur.
Miss is de meest volwassen manier, accepteren dat het langer gaat duren, geen frustratie te hebben. Dit zeg ik tegen mijzelf, niet tegen jou, ik was gefrustreerd maar besef en acceptatie dat het niet anders is komt bij mij nu wel binnen na het lezen van 1000den reacties.
Mijn order is niet verdergekomen bij de bestelstatus pagina, verder niets, geen T&T, geen mail, geen reactie, enkel afschrijving en een ordernummer................
Zal ik doen, hopelijk levert BCC alle pre-orders zsm uitH1sDudeness schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:53:
[...]
Geniet ervan! Denk je aan degene die zijn achtergebleven
Krijg het ook net door ja via de Amazon chat!just88just schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:06:
Voor alle Amazon.nl orders: Deze worden pas vrijdag verstuurd... Heb net contact gehad met Amazon.nl
Toch zou het mij niet verbazen als MS nog even een voorraadje van de Series X achter de hand houdt om deze op de launch day van de PS5 de markt op te gooien. Er zijn zat mensen die uiteindelijk beide consoles willen hebben. En er zullen ook zat mensen zijn die straks naast de PS5 gaan grijpen op launch day. En als de Series X dan opeens weer te krijgen is, zullen er vast mensen over de streep getrokken worden.TTHEEBO1 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:02:
[...]
Er zijn best wel wat onderzoeken geweest naar brand loyalty bij console gamers, die is best hoog. Bovendien zijn de mensen die per nu de console willen hebben degenen die zich er het meest in verdiept hebben en wat dat betreft al emotioneel "invested zijn". Bovendien hebben ze de series S nog, die een stuk beter verkrijgbaar is. Het scenario dat jij schets komt natuurlijk ook voor, maar ik vermoed veel meer bij de reguliere consumenten massa dan bij degenen die nu zo gek zijn om 23 uur per dag in dit soort topics door te brengen
XBL / PSN: Larentix
Is natuurlijk wel beetje tegen de natuur in van de mensRedscareb84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:05:
En zelfs als je MP of hier V&A kijkt, jammer dat er mensen zijn met winstdoel (ik ken nu al diverse mensen die hun Series X gratis hebben door gewoon 3-4 consoles te kopen en met 100-200 euro door te verkopen), dat is niets anders dan de 3xxx nvidia series momenteel.
De echte chaos komt volgende week wel, wanneer de PS5 moet gaan komen wordt het echt alles los (MS eigen shop was keyfactor) en ergens verwacht ik dat MS heel slim flink wat achter de hand houd om die tijdens de PS5 chaos te gaan verkopen, om zo die achter-het-net mensen nog even op te vissen. Het is stiekem gewoon een win/win, je hebt nu geen andere keuze (geen, wachten, of S) en volgende week weet je nu al dat er geen alternatief bij komt
Filiaal Den Bosch heeft een stock van -10 zo te zienJuggalo NL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:10:
Zojuist een reservering geplaatst bij Media Markt 's-Hertogenbosch... medewerker kon niet precies vertellen hoeveel er nog in de rij voor mij waren, maar 'het meeste is nu wel uitgeleverd'. Hopelijk komt er binnenkort een nieuwe vrachtwagenlading :-).
Klinkt haast als of er dan een nieuwe shipment isjust88just schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:06:
Voor alle Amazon.nl orders: Deze worden pas vrijdag verstuurd... Heb net contact gehad met Amazon.nl
Via PayPaldoobieters schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:43:
[...]
Hoe heb je betaald? Ideal zeker? Daar zit het waarschijnlijk in.
Bedankt voor de melding!just88just schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:06:
Inderdaad. Ook gezien BCC aangeeft eventueel vrijdag weer een nieuwe lading te krijgen.Thundernerd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:14:
[...]
Klinkt haast als of er dan een nieuwe shipment is
Helaas niet, ik probeer zo af en toe random wat stores maar geen succes tot nu toe.Smeldor schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:24:
Iemand vandaag al eentje gezien op de store?
Mijn betaling (ondanks geen factuur) en/of Email die gedaan is door iDeal is ontvangen. De verzending wordt gereed gemaakt MAAR ik ontvang (nog) geen T&T en een mogelijke leveringsdatum kon hij mij ook niet geven, ik heb echt goed doorgevraagd.
Dus het enige wat ik al eerder wist, de bestelling is goed aangekomen, levertijd onduidelijk.... helaas. Mocht er nieuwe update komen, dan geef ik het door voor mijn mede tweakers.
Controller is echt KAK! 😅 Mijn elite 2 is al 3x naar het service center gestuurd... B knop die slecht reageerde, daarna de linkse bumper die half reageerde en als laatste had ik last van stickdrift! Gewoon grote grap die controller!zzattack schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:14:
De elite series 2 controller die z'n series 1 had mogen vergezellen gaat weer terug naar Bol. Na de MS erkenning van de quality issues in 2019 hoopte ik dat die inmiddels wel verholpen zouden zijn, en durfde ik de gok te nemen. Helaas registreert de A knop slecht, significant slechter dan de andere face buttons. Iemand bekend of dit pech is, of dat nog altijd het merendeel van de geleverde controller meuk is?
Dan maar een s halen. Al zie ik dat die bij bol.com 3 euro duurder is.
Dat is niet Bol.com.soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:34:
Bcc komt niet met een goede oplossing.
Dan maar een s halen. Al zie ik dat die bij bol.com 3 euro duurder is.
Verkoop door Connect Discount 8.3
[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 11-11-2020 12:34 ]
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Online kan je inderdaad op bestellen drukken, maar in het koopproces kom je uiteindelijk niet verder omdat hij niet bezorgd kan worden ivm geen voorraad en je kan hem ook niet ophalen ivm geen voorraad... Mijn hart sloeg ook even over van geluk, maar uiteindelijk weer gestrand in het koopproces...ntzv schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:36:
Bij Mediamarkt kun je hem nu wel bestellen maar er staat wel online uitverkocht?
de s ?DFJCTW033 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:37:
[...]
Online kan je inderdaad op bestellen drukken, maar in het koopproces kom je uiteindelijk niet verder omdat hij niet bezorgd kan worden ivm geen voorraad en je kan hem ook niet ophalen ivm geen voorraad... Mijn hart sloeg ook even over van geluk, maar uiteindelijk weer gestrand in het koopproces...
Dat... had ik niet verwacht
Dus extra tip: als de console zichtbaar is bij Wehkamp als je zoekt op ''xbox series x console'' dan staat ie als ie er is tussen de games verstopt, maar kan je 'm dus wél bestellen. Daar lijkt het momenteel in ieder geval op.
EDIT: nu ook al een T&T ontvangen voor wanneer DHL 't op komt halen bij ze. Okay, misschien dus toch
[ Voor 44% gewijzigd door Brutal1ty op 11-11-2020 12:41 ]
Nou, met mijn geluk & carnavalsgeest zal ik wel nummer 11 op de lijst zijn, op de 11de van de 11de...Thundernerd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:13:
[...]
Filiaal Den Bosch heeft een stock van -10 zo te zien
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview