Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 16:47
Hoegie1972 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:54:
Vannacht (iets over 12) via de Nederlandse Xbox store besteld. Zojuist bericht ontvangen dat hij is verstuurd. Verwachte levertijd morgen einde van de dag! Blij mee!
Yep, ik ook, alleen iets minder blij omdat ik er niet ben. Even kijken of ik hem bij de buren kan laten afgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Contact gehad met Bol en volgens hen zou ik het vandaag moeten ontvangen als PostNL het op tijd ophaalt

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09 11:48
HekkeySE schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:29:
Mijn vertraagde Bol bestelling is nog niet onderweg maar heeft bij PostNL sinds 07:00 weer deze status

Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Verwacht: morgen tussen 10:45 en 13:15

Meer mensen dit?
Zelfde probleem hier stond er gister ook en maandag avond ook. Gisteren sprak ik bol nog en zeiden ze dat ik hem vandaag kon verwachten en nu staat er bij m’n bol.com bestellingen ook weer morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:30
Heeft iemand ook de Expension Disc besteld bij Microsoft?
Eerder stond mijn bestelling op wordt geleverd op 11 november, maar nu staat er alleen ‘vooraf besteld’ zonder enige vorm van andere status...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
Wederom succes vandaag mensen :)

Is er gister middag nog iets speciaals voorgevallen? Zoals een BCC fuckup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 18:15
Interessant, gisteren een Series S ontvangen ipv de Series X, zojuist weer een verzendbevestiging ontvangen van bol, wederom 3.6kg.
Ze zullen toch niet nog een Series S opgestuurd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:22

DoctorV64

Cosmopoliet

Mijn vertraagde Bol bestelling is nog niet onderweg maar heeft bij PostNL sinds 07:00 weer deze status

Meer mensen dit?
(Nog niet?) Bij mij staat na het gebeuren van gisteren nog steeds dat mijn pakket vandaag gewoon wordt bezorgd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E6A-rmpOcC6gIhjEW72L5RW-1HY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P4OlKKG2lxGkW4plMnRqPhtb.png?f=user_large

Er staat wel 6,5 KG als gewicht erbij, kan geen S zijn want die dozen zijn kennelijk 3,6 KG lees ik.

[ Voor 7% gewijzigd door DoctorV64 op 11-11-2020 07:57 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Shuyinsama schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:24:
[...]

Mwah zo ben ik dan ook weer niet. Heb gewoon betaald voor deze bestelling en niks totaan zojuist 18:57 wees er op dat er een issue zou zijn. En dan nu dit. Ik snap gewoon echt niet hoe een winkel zo laat kan communiceren. Maar goed. We wachten gewoon verder en zien hem wel binnenkomen :P

EDIT:

[...]

Dat is waar :P Zoals ik al zei ik erger me enorm aan slechte communicatie. Ik slik een hoop, zelfs het feit dat ik buiten de boot zou vallen bv bij eerste lading, mits er gewoon gecommuniceerd wordt. Dan verwacht ik dat voor de release date en niet 2 uur na sluitingstijd van hun klantenservice op de dag van de release.

Maar goed, ik denk dat deze frustratie vooral uit door verhalen hier en het feit dat ik nog een ongerelateerde bestelling heb waar ik ook al 1 maand op wacht :P
Hier staat hij nu op vandaag! En wie weet versturen ze in alle onkunde nog wel een X i.p.v. S, je weet maar nooit ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kratos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:21:
[...]

inmiddels al gelukt om er eentje te bestellen? heb precies hetzelfde als jou, heb het zelf ook ongeveer al denk ik 5-6 keer gehad. vaak bij het klikken op bestelling plaatsen.
Nee nog niet helaas. Ik blijf het proberen, maar ga mijn zoektocht wel op een wat lager pitje zetten en evt naar zo'n tracker kijken. Geen tijd en zin om weer de hele dag bezig te zijn met refreshen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 07:28
HekkeySE schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:47:
[...]

Contact gehad met Bol en volgens hen zou ik het vandaag moeten ontvangen als PostNL het op tijd ophaalt
Yeah right, waar vandaan? Onzin verhaal, ze spreken elkaar tegen. Is hij nu wel of niet opgehaald bij bol vandaag en ligt hij bij het post NL distributiecenter. Dan is namelijk alles mogelijk, waarschijnlijk een shitload aan pakketten niet gescannned wel in uitlever traject, we gaan het zien. :? :+

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10-2024
just88just schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:48:
[...]

Er zou vannacht schot in de zaak moeten komen middels DHL T&T
En is er wat veranderd bij jou? Bij mij zit er nog altijd geen schot in de zaak. In tegenstelling tot een aantal reacties hier heb ik ook geen email van Amazon ontvangen over extra vertraging. Order staat nog altijd op 13-14 november. Ik heb echt spijt dat ik bij amazon de bestelling heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 12:27

Meer mensen dit?
Had mijn maat gister ook, de hele dag. En ineens toch geleverd, zonder update van de PostNL site.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P3rf3ct1on
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:55
SunnieNL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:51:
Eerder stond mijn bestelling op wordt geleverd op 11 november, maar nu staat er alleen ‘vooraf besteld’ zonder enige vorm van andere status...
Die status “vooraf besteld” heb ik dus ook maar dan wel voor de series x
Beetje vaag allemaal aangezien er in de mail stond dat ie morgen geleverd zou worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:00
Ik heb hem ook besteld, en bij mij staat precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
  • Laatst online: 26-04-2022
Weet iemand vanaf hoelaat je Microsoft Store Support kan bellen? Het staat nergens op hun website en ik moet vragen wat mijn status is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

KillerZxAce schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:01:
Weet iemand vanaf hoelaat je Microsoft Store Support kan bellen? Het staat nergens op hun website en ik moet vragen wat mijn status is.
Kantooruren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
09:00 - 17:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1sDudeness
  • Laatst online: 27-09 23:55
9 november de pre-order geplaatst bij BCC, bevestiging om 14:09. Heb de "Sorry Sorry Sorry" mail gekregen met een verwachting eind november, begin december. Ik heb hier in deze thread ook gelezen dat iemand 13 november zei voor BCC leveringen, heeft iemand daar meer info over?

Ik heb ook de klantenservice gevraagd naar een update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
H1sDudeness schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:10:
9 november de pre-order geplaatst bij BCC, bevestiging om 14:09. Heb de "Sorry Sorry Sorry" mail gekregen met een verwachting eind november, begin december. Ik heb hier in deze thread ook gelezen dat iemand 13 november zei voor BCC leveringen, heeft iemand daar meer info over?

Ik heb ook de klantenservice gevraagd naar een update.
dit idem, reken nergens op... maar hou stiekem toch nog wat hoop op een spoedige levering...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1sDudeness
hcwizz_fts schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:11:
[...]

dit idem, reken nergens op... maar hou stiekem toch nog wat hoop op een spoedige levering...
Ik laat m'n pre-order in ieder geval staan bij BCC. Mijn vermoeden is dat nu m'n geld ergens anders inzetten niet per definitie tot een snellere levering leidt. Mocht er ergens een X up for grabs zijn, dan zien we dan wel weer verder (kleine kans dat ik hier tegenaan loop namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just88just
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 14:31
Renzo89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:59:
[...]

En is er wat veranderd bij jou? Bij mij zit er nog altijd geen schot in de zaak. In tegenstelling tot een aantal reacties hier heb ik ook geen email van Amazon ontvangen over extra vertraging. Order staat nog altijd op 13-14 november. Ik heb echt spijt dat ik bij amazon de bestelling heb gedaan.
Nee hier precies hetzelfde. Ik ga zo weer contact opnemen, heb er geen goed gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-07 10:48
Helaas helaas, toch nog even mediamarkt gebeld omdat ik gisteren een bestelling heb weten te doen die uiteindelijk door hun is geannuleerd, maar het mocht niet baten.
Werd verteld dat het is geannuleerd omdat het product dan niet meer op voorraad is en ze niet weten wanneer die terug komt.
Ik zie wel wanneer de volgende levering er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1sDudeness
Dat hangt er bij mij even vanaf hoe lang het nog gaat duren. Als het daadwerkelijk 13 november is, dan heb ik er vrede mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
  • Laatst online: 23-12-2021
H1sDudeness schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:13:
[...]

Ik laat m'n pre-order in ieder geval staan bij BCC. Mijn vermoeden is dat nu m'n geld ergens anders inzetten niet per definitie tot een snellere levering leidt. Mocht er ergens een X up for grabs zijn, dan zien we dan wel weer verder (kleine kans dat ik hier tegenaan loop namelijk).
Pas afgelopen maandag besteld toen alles online kwam, levertijd staat nu op onbekend. Wel vreemd hoe het lijkt alsof ze maandag in totale willekeur bestellingen verzonden hebben en gisteren er gelukkig nog wat van de pre-orders van september doorheen hebben gezet.

Overigens op twitter verneem ik dat er wellicht nog een cadeaubon komt (maar daar moeten we waarschijnlijk zelf achteraan gaan)
https://twitter.com/BCCNL/status/1326197992630738945?s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Lijkt me wel, maar je kan natuurlijk altijd gewoon bellen en kijken of er iets gebeurd. Vaak zeggen bedrijven in een bandje hoe laat ze wel beschikbaar zijn (mochten ze niet beschikbaar zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:33:
22-09 pre-order van BCC wordt vandaag geleverd tussen 11 en 15.

Gelukkig toch nog goed gekomen maar blijft een enorme fuck-up van BCC.
Same alleen normaal levert DHL tussen 09:30 en 10:30 bij ons, dat is wel gek.

Ach, ik rij om 10:00 gewoon naar kantoor en ga achter het raam zitten met een bakje koffie :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:43
Famous schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:26:
[...]

Same alleen normaal levert DHL tussen 09:30 en 10:30 bij ons, dat is wel gek.

Ach, ik rij om 10:00 gewoon naar kantoor en ga achter het raam zitten met een bakje koffie :+
9/10 keer veranderd de tijd zodra de bezorger begint aan de route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ja ik :)
Bij mij was gisteren ineens ook de geschatte leverdatum verdwenen en veranderd naar "Vooraf besteld", maar gisteravond kreeg ik de melding dat hij morgen geleverd gaat worden door UPS. Blijkbaar komen deze helemaal vanuit Engeland waar hij gisteren vertrokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1sDudeness
Goedemorgen Bas, nog geen enkel zicht op een nieuwe levering helaas. Zodra daar meer over bekend is laten we het weten. ^Yannick
Hier worden we niks wijzer van helaas (dit is BCC overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
H1sDudeness schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:31:
[...]

tsja, je zou zeggen als BCC nieuwe levering krijgt dan andere retailers ook? en daar is ook niks bekend over, toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-05 10:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J8jjHUpzpR7Z63APkbVsGhnMArk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZKvoFIDPkrswM7mmdhHzQIM6.jpg?f=fotoalbum_large

De mijne komt vandaag. Middernacht op de release dag besteld. Sneller dan geschatte 12 Nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P3rf3ct1on
lexkalin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:34:
[Afbeelding]

De mijne komt vandaag. Middernacht op de release dag besteld. Sneller dan geschatte 12 Nov.
Van welke store? Nederlandse, franse, poolse,..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickos89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 21:07

Nickos89

Shaka!

Thundernerd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:14:
Helaas helaas, toch nog even mediamarkt gebeld omdat ik gisteren een bestelling heb weten te doen die uiteindelijk door hun is geannuleerd, maar het mocht niet baten.
Werd verteld dat het is geannuleerd omdat het product dan niet meer op voorraad is en ze niet weten wanneer die terug komt.
Ik zie wel wanneer de volgende levering er is
Aah da’s flauw... had je hem wel al betaald? Denk dat je dan echt net pech hebt gehad met de voorraad bij het filiaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 24-09 22:05
Hier heb ik nog een 4K 60hz scherm. Kan helaas niet een grotere tv kwijt dan 43 inch. Hopelijk dat er volgend jaar een Monitor uitkomt met HDMI 2.1 en 4K 120hz ondersteuning. To zover geniet ik van de Series X. Wat is het systeem snel zeg. En ook muis still.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWeez
  • Laatst online: 19-06 08:35
Hier lijkt het vandaag ook eindelijk te gaan gebeuren. Pre order om 9uur 22 sept..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V0MRnwedj06fb8-DSkoGjKbT2hA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nL6v1GN7ho2Ws9Ux35HeVpig.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
Nickos89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:39:
[...]

Aah da’s flauw... had je hem wel al betaald? Denk dat je dan echt net pech hebt gehad met de voorraad bij het filiaal
Yup, wel betaald! Krijg m'n geld binnen 5 werkdagen terug, dat is al beter dan wat ik gisteren hoorde (dat was 5 tot 7 werkdagen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yourimetkrullen
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 29-06-2021
H1sDudeness schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:31:
[...]

Wat? Wie is Yannick? Michelle, gaat alles goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1sDudeness
yourimetkrullen schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:43:
[...]

Wat? Wie is Yannick? Michelle, gaat alles goed?
Michelle is vast een depressie ingeschoten na gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
P3rf3ct1on schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:38:
[...]

Van welke store? Nederlandse, franse, poolse,..?
Nein, van bundesrepublik Deutschland :+
Maar ze komen toch allemaal van hetzelfde distributiecentrum en beschikbaarheid op de website is gemeen tussen regio’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Nog steeds niet verzonden bij Amazon.nl. Ik hoop dat het niet zo gaat als met mijn nVidia RTX 3080, die werd geannuleerd na drie dagen.

Edit: Gisteren wel e-mail met een € 10,00 kortingsbon.

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 11-11-2020 08:52 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasinusta
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 05-04-2022
Heeft het zin om bestelling te plaatsen bij een filiaal van Mediamarkt? Dus bij volgende batch kan je direct aan de beurt komen. Of is dat geen optie? Ik twijfel namelijk om een bestelling te plaatsen bij Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
yasinusta schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:48:
Heeft het zin om bestelling te plaatsen bij een filiaal van Mediamarkt? Dus bij volgende batch kan je direct aan de beurt komen. Of is dat geen optie? Ik twijfel namelijk om een bestelling te plaatsen bij Mediamarkt.
Ik ben er gisteren tussendoor gekomen maar mijn order is automatisch geannuleerd. Vanochtend nog even met de klantenservice gebeld en ze zeiden dat die geannuleerd is omdat het item uitverkocht is en er geen idee is wanneer er nieuwe komen. Denk niet dat je je kan aanmelden voor de volgende batch helaas :(.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
H1sDudeness schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:43:
[...]

Michelle is vast een depressie ingeschoten na gisteren.
Michelle is in voorbereiding voor de PS5-leveringen.
(Wel goed bezig, Michelle. Je moet het maar doen, er zijn zat mensen die het niet kunnen/willen).

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oezie
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:38
yasinusta schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:48:
Ik heb geen idee of het zin heeft maar ik heb het afgelopen maandag wel gedaan nadat ik bij Coolblue achter het net had gevist. Puur om ergens maar in een rij te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen789987
  • Laatst online: 16-08-2021
lexkalin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:45:
[...]

Maar ze komen toch allemaal van hetzelfde distributiecentrum en beschikbaarheid op de website is gemeen tussen regio’s.
Ik heb daar ook besteld, maar die van mij is er niet doorheen gekomen :(
Heb je met iDeal betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P3rf3ct1on
lexkalin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:45:
[...]

Hmmm dan werken ze toch niet volgens ordernummer...
Ik had de mijne 5 uur eerder dan jou besteld op de franse store en nog geen tracking gekregen...
Status in account staat nog steeds op “vooraf besteld” sinds eergisterenavond
Normaal zou die morgen geleverd moeten worden volgend de eerste mail na bestelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
wes- schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:54:
Interessant, gisteren een Series S ontvangen ipv de Series X, zojuist weer een verzendbevestiging ontvangen van bol, wederom 3.6kg.
Ze zullen toch niet nog een Series S opgestuurd hebben?
Als dat gewicht klopt kan het in ieder geval geen X zijn. Die weegt ~4,5kg. Mijn verzendgewicht was ook ~6,5kg net als bij veel andere mensen. Ik hoop voor je dat het een foutje van PostNL is. (Maar ik vrees het ergste.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:42
H1sDudeness schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:13:
[...]

Dit bedacht ik me ook, maar toen zeiden ze al dat ik had aangegeven mijn order te willen annuleren. Had gevraagd dat het wel fijn zou zijn in deze dat ze enige coulance zouden hanteren, maar daar is het angstvallig stil op gebleven. Wacht het nog wel even af, en anders is het pas volgend jaar een Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
Jeroen789987 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:53:
[...]

Nee, gewoon CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
oezie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:52:
[...]

... Puur om ergens maar in een rij te staan.
Held _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
P3rf3ct1on schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:53:
[...]

Hmmm dan werken ze toch niet volgens ordernummer...
Ik had de mijne 5 uur eerder dan jou besteld op de franse store en nog geen tracking gekregen...
Status in account staat nog steeds op “vooraf besteld” sinds eergisterenavond
Normaal zou die morgen geleverd moeten worden volgend de eerste mail na bestelling.
Ja, dat het zowat willekeurig verwerkt wordt is al sinds vorige week bekend toen dit gedoe was begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:40
Jeroen789987 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:53:
[...]

In de duitse store kan je niet met ideal betalen zover ik weet, enkel op de NLse. Hopelijk weten we vandaag meer, wordt later op dag gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 18:15
Cannoli schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:54:
[...]

Als dat gewicht klopt kan het in ieder geval geen X zijn. Die weegt ~4,5kg. Mijn verzendgewicht was ook ~6,5kg net als bij veel andere mensen. Ik hoop voor je dat het een foutje van PostNL is. (Maar ik vrees het ergste.)
Weet ik, want ik heb gisteren al een verkeerde levering gehad dus ik weet van het gewicht. Het verzendlabel van vandaag is ook hetzelfde als de verkeerde levering gisteren, maar bol heeft vanochtend dus ook een verzendmail gestuurd dus alleen een foutje van postnl zal het denk ik niet zijn. Ik zie het wel weer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JwB6MuiR_NAu_PAaWL-nd63Zujg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AjBE5gpoKBaWLZ33Aq9fAoZy.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door wes- op 11-11-2020 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just88just
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 14:31
Net weer contact gehad met Amazon.nl. Nu zeggen ze dat we vandaag bericht krijgen dat het verstuurd wordt. Gisteren zeiden ze dat dat afgelopen nacht zou moeten zijn. Ik vertrouw er geen bal van. Als het feest niet door gaat dan zou dit m’n derde gecancelde order betekenen, dan ga ik er ook geen energie meer insteken en wacht wel tot er winkelvoorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:23
just88just schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:06:
Net weer contact gehad met Amazon.nl. Nu zeggen ze dat we vandaag bericht krijgen dat het verstuurd wordt. Gisteren zeiden ze dat dat afgelopen nacht zou moeten zijn. Ik vertrouw er geen bal van. Als het feest niet door gaat dan zou dit m’n derde gecancelde order betekenen, dan ga ik er ook geen energie meer insteken en wacht wel tot er winkelvoorraad is.
Dat strookt toch met de rest? Ik zou het niet gelijk zo somber inzien hoor.

Verzending is 2 dagen vertraagt. Verzending 9/10 nov => 11/12 nov => 2 dagen

Naast mijn Xbox is ook mijn plug and charge set niet verzonden. Ik verwacht eigenlijk dat ze een afdeling hebben welke verantwoordelijk is voor dit project waar wat fout is gegaan oid.

Zou in ieder geval mooi zijn als hij nog voor dit weekend binnen zou komen :D

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JusticeForAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-06 07:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bkTeqpTSK_r1-uUzUA-XlrC1wkA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O1VG8X05mBjJc2VrlDunIeUL.jpg?f=fotoalbum_large

Al sinds "verzending" op maandagnacht dit bij tnt van PostNL. Bestelling op 22 september bij Mediamarkt online (België). Nog iemand in deze situatie? :-( Ik begin te vrezen dat ik hem deze week niet meer had zien... Mediamarkt heeft me wel al een factuur bezorgd voor de volledige betaling die ik reeds deed.

[ Voor 13% gewijzigd door JusticeForAll op 11-11-2020 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
JusticeForAll schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:21:
[Afbeelding]

Al sinds "verzending" op maandagnacht dit bij tnt van PostNL. Bestelling op 22 september bij Mediamarkt online (België). Nog iemand in deze situatie? :-o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SZDxcphOouoTMt-zqrlgZR-THLQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nlH7xIW6algvsdH22SjphmWA.png?f=user_large

Ook sinds Maandagavond/nacht alleen bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JusticeForAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-06 07:07
Tiimbo1991 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:23:
[...]

[Afbeelding]

Maar bij jou is er nog sprake van een aflevermoment... Ik heb zelfs dat niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
JusticeForAll schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:24:
[...]

Maar bij jou is er nog sprake van een aflevermoment... Ik ben zelfs dat niet. :(
Nou dat is ook niet alles hoor, want maandagavond/nacht stond er disndag en dinsdag stond er woensdag en nu staat er weer morgen, zo leuk is dat niet. 8)7 Gisteren ook nog bol.com gesproken en die zeiden je kan hem zeker woensdag verwachten. :X Terwijl postnl tegen mij zeiden we hebben nog niks ontvagen.

[ Voor 17% gewijzigd door Tiimbo1991 op 11-11-2020 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

just88just schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:06:
Je zal toch al moeten wachten op winkelvoorraad (of webshop die weer wat doet), dus gewoon nog even laten staan. Die helpdesk moet je gewoon links laten liggen, daar komen gewoon de simpele standaard antwoorden vandaan. Mijne staat ook op 13-14 nov, natuurlijk kan tot zelfs laatste minuut nog het zware mailtje komen, maar tot die tijd dat er ergens weer iets beschikbaar is, laat ik deze nog wel even staan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-06 07:43
Tiimbo1991 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:23:
[...]

[Afbeelding]

Bij mij staat bij coolblue dat mijn product gisteravond om 21:30 verzonden was naar postnl. T&t code gekregen en nu staat bij postnl alsnog sends gisteren "pakket nog niet ontvangen, verwacht morgen" ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanK
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-09 11:58
DvanK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:27:
Hoe is het hier afgelopen met de mensen die de xbox op "afhalen in vestiging" besteld hadden bij een MM?
aangezien mn post overspoeld wordt. heeft iemand hier ervaring mee gehad al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigWeez
  • Laatst online: 19-06 08:35
DvanK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:30:
[...]

aangezien mn post overspoeld wordt. heeft iemand hier ervaring mee gehad al?
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit gisteren eind van de middag gewoon gelukt is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Orangelights23 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:15:
Gisteren de Series S ontvangen. Voor het eerst in mijn leven een Xbox gekocht, heb normaal altijd de PlayStation aangeschaft en krijgt de PS5 volgende week ook binnen. Leuk dingetje, voornamelijk in combinatie met Game Pass. Alleen de Xbox controller voelt als goedkope plastic aan... Wat een onding is het. Het klikt als een malle bij het bewegen van de joystick en indrukken van de knopjes. Verder prima ding, alleen de Microsoft omgeving is wel even wennen om dit ook op een console terug te zien komen.

Vooralsnog gaaf ding, maar voelt niet echt next-gen aan. Hopelijk is dat bij de PS5 anders, sowieso kijk ik heel erg uit naar de PS5 controller!
Dat klikken bij de knoppen en joysticks is letterlijk gewoon nieuwigheid tenzij ze achteruit zijn gegaan met de nieuwe controllers. Dat doet mijn nieuwe Dualshock 4 en Switch Pro controller ook :P Dat trekt vanzelf weg. Gevoel van plastic kan ik niks over zeggen nog, dat geloof ik best :) Vond zelf de materialen van de DS4 ook prettiger dan die van de Xbox One controller (op de triggers na, dat vind ik nog altijd niks op de Sony controllers - bumpers zijn wel goed daarentegen).

--
On-topic: mijn Wehkamp bestelling van vannochtend blijft voorlopig gewoon staan lijkt het... en toch vrees ik wederom het ergste :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redscareb84
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-06 16:44
Voor iedereen die in de microsoft store heeft besteld met iDeal. Ik heb zojuist contact gehad, alle bestellingen zijn binnengekomen. Echter is iDeal sloom en duurt de verwerking langer dan CC of Paypal, je bestelling is gereserveerd en de orders worden vandaag verwerkt. Het heeft geen zin om te bellen of het proces te versnellen. Je kan ook niet alsnog met CC en Paypal betalen (dubbel) om het proces te versnellen, dat wilde ik doen maar dat gaat helaas niet.

En dan de vraag, wanneer komt de xbox voor deze groep of wanneer wordt deze verzonden? Daar kon ze mij geen antwoord opgeven maar ik wordt zodirect teruggebeld.

Dat antwoord post ik hier ook, zodat iedereen op de hoogte is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
JoeBlack2k schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:27:
[...]

Huh had jij hem niet van Wehkamp?
Ja dat klopt, ook van Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ik heb zelf een Series S, maar ik zou in jouw geval gaan voor een Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Lincor schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:58:
Het enige wat mij tegenhoudt om de S te halen, is de houdbaarheid van de series S. Hoe lang kan ie mee, en in welke mate? Zeker als straks de echte next gen games uitkomen?
Daar zit ik ook mee ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
doobieters schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:02:
[...]

Appels en peren vergelijken. De Series S heeft weer een veel krachtigere cpu en is een veel meer uitgebalanceerde console. Die jaguar cpu van de Xbox One X kan echt niet meer.
Voornamelijk dit. De reden dat de One X soms worsteld met huidige games (denk ook Warzone op de huidige resolutie etc) is toch echt de CPU. De Series S zal games zoals dat een héél stuk beter draaien. Dat gezegd hebbende is het afwachten hoe de games er over een jaar op draaien. Ik hóóp dat Microsoft de devs goed aanstuurt hier op... en ik hoop dat ze sws íets minder nadruk leggen op ''een hogere resolutie dan de Playstation'' aanbieden want heeft een aantal keer geleid tot... najah wel een hogere resolutie, maar ook een minder stabiele framerate. En naar mijn mening, waar je de framerate ook op lockt (VRR even buiten beschouwing gelaten, is op veel TVs momenteel toch vrij buggy), is een stabiele framerate belangrijker dan hogere settings of een hogere resolutie.

[ Voor 36% gewijzigd door Brutal1ty op 11-11-2020 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Brutal1ty schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:03:
[...]

Voornamelijk dit. De reden dat de One X soms worsteld met huidige games (denk ook Warzone op de huidige resolutie etc) is toch echt de CPU. De Series S zal games zoals dat een héél stuk beter draaien.
Dat is zeker waar maar 125 euro ten opzichte van 300...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Iusedto schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:59:
Het is toch raar dat er een nieuwe console uitkomt en dat je dat ding gewoon nergens kan kopen ?
Het is een eigen product van MS, dus dan zorg je toch voor maximale aantallen voordat je released.
(begrijp dat ook de PS5 leveringsproblemen gaat krijgen)
Waar is dit nou "misgegaan" ?

Ik snap dat niet eerlijk gezegd maar misschien wordt ik te oud :)
Er is bijna altijd schaarste bij de lancering van consoles. Dat heeft uiteraard deels met de productielijnen te maken, maar daarnaast heeft ervaren schaarste vaak een enorm sterk positief effect op de ervaren waarde van producten. Ik heb nog nooit stevig bewijs gezien, maar er zijn al sinds dat er consoles uitkomen verhalen over kunstmatige schaarste. Nintendo doet het nu zelfs met digitale games.

Het zorgt er ook voor dat de hypetrain blijft rijden, kijk alleen maar naar de actitviteit in deze topics en op reddit bijvoorbeeld :)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
timpie81 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:05:
[...]

Voor mij persoonlijk zou dat alsnog een no-brainer zijn; veel kortere laadtijden, langere compatibiliteit én stabiele framerate? Sign me up. Maar dat is hoogst persoonlijk en ik ben momenteel alsnog best tevreden met mijn One X in de woonkamer hoor :) Mocht ik straks een Series X ontvangen verkoop ik 'm wellicht wel, maar dat hangt er een beetje van af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
timpie81 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:05:
[...]

Maar wat krijg je voor die meerprijs terug?

- Meer uitgebalanceerde console
- Quick resume
- retesnel inladen van games
- Next gen games ready
- (Dolby Vision)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzo89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10-2024
SinergyX schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:30:
[...]

Je zal toch al moeten wachten op winkelvoorraad (of webshop die weer wat doet), dus gewoon nog even laten staan. Die helpdesk moet je gewoon links laten liggen, daar komen gewoon de simpele standaard antwoorden vandaan. Mijne staat ook op 13-14 nov, natuurlijk kan tot zelfs laatste minuut nog het zware mailtje komen, maar tot die tijd dat er ergens weer iets beschikbaar is, laat ik deze nog wel even staan.
Ik wacht het inderdaad ook nog even af maar een beetje communicatie had wel fijn geweest. Bij Bol.com krijg je bijv. een mailtje dat je preorder verwerkt wordt etc en dat alles er nog goed uit ziet voor de levering. Een aantal mensen hier hebben dan weer mails van Amazon gehad m.b.t. vertraging. Ik heb echter helemaal niks gehad haha 8)7 huilen met de pet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anon054630
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22-03-2024
-

[ Voor 100% gewijzigd door anon054630 op 09-03-2021 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-09 15:20
koenvd90 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 05:29:
quote]AMMJ93 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 23:44:
[...]

Ik vraag me af hoeveel mensen hier daadwerkelijk een 120 hz TV hebben met HDMI 2.1
[/quote]

Hier de 65gx. In het begin zal er nog niet veel games zijn die het ondersteunen, maar verwacht wel dat dit steeds meer gaat komen.
Ja, zo ongeveer als ik een Series x vast ga kunnen krijgen, Q2 2021 ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:47
Lincor schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:49:
[...]

Maar dat zal dan bij de PS5 toch ook zijn gok ik zo?
Dat weet ik niet, die komt volgende week pas binnen. Maar wat ik dus schreef is dat ik gewend ben aan de stappen tussen de verschillende PlayStations, oftewel de UI en extra mogelijkheden, samen met de nieuwe controller die super goed schijnt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 07:33:
22-09 pre-order van BCC wordt vandaag geleverd tussen 11 en 15.

Gelukkig toch nog goed gekomen maar blijft een enorme fuck-up van BCC.
de mijne komt tussen 14 en 18.. wordt nog een lange dag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even met Microsoft gebeld om te vragen of mijn order van gisteravond waarbij het niet gelukt was te betalen alsnog doorgezet kon worden. De medewerker gaf aan dat de error die je krijgt komt omdat de voorraad dan alweer op is. Zij kunnen ook niks kunnen doen, simpelweg omdat er geen voorraad meer is. Begrijpelijk en dit was te verwachten.

Hij gaat me wel mailen als er nieuwe voorraad komt (ben benieuwd of dat vooraf is of als het al online staat, we gaan het zien ;) ). Op basis van eerdere launches verwachtte hij niet vaker dan wekelijks nieuwe voorraad, dus bijv. begin volgende week weer op zijn vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen789987
  • Laatst online: 16-08-2021
Redscareb84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:54:
Voor iedereen die in de microsoft store heeft besteld met iDeal. Ik heb zojuist contact gehad, alle bestellingen zijn binnengekomen. Echter is iDeal sloom en duurt de verwerking langer dan CC of Paypal, je bestelling is gereserveerd en de orders worden vandaag verwerkt. Het heeft geen zin om te bellen of het proces te versnellen. Je kan ook niet alsnog met CC en Paypal betalen (dubbel) om het proces te versnellen, dat wilde ik doen maar dat gaat helaas niet.

En dan de vraag, wanneer komt de xbox voor deze groep of wanneer wordt deze verzonden? Daar kon ze mij geen antwoord opgeven maar ik wordt zodirect teruggebeld.

Dat antwoord post ik hier ook, zodat iedereen op de hoogte is.
Oh wow dat zou mooi zijn. Hopelijk nog voor het einde van de week de xbox binnen, mochten we niet hoeven te wachten op de volgende batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-09 15:20
TTHEEBO1 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:06:
Nintendo doet het nu zelfs met digitale games.
Games beperken in tijd is niet niet hetzelfde als schaarste eh. Iedereen die het spel wilt kan het kopen. En fysiek zijn de exemplaren ook nog goed verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

@DM89 Hier ligt die nog steeds op de city hub.

Ben bang dat die met de andere van DHL geleverd wordt, dat zijn twee oudere mensen die samen rondjes rijden. Die komen vaak pas rond 14:00 aan helaas.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redscareb84
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-06 16:44
Jeroen789987 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:16:
[...]

Oh wow dat zou mooi zijn. Hopelijk nog voor het einde van de week de xbox binnen, mochten we niet hoeven te wachten op de volgende batch.
Inderdaad, ik heb goede hoop dat de Xbox voor deze groep, waaronder voor jou en mij gewoon gereserveerd staat en niet in de volgende batch meegaat. Dus hopelijk mogen wij hem a.s. vrijdag in ontvangst nemen. We hadden beter achteraf bekeken kunnen betalen met PayPall of CC dan had het hele order proces sneller geweest, dit ga ik de volgende keer ook doen, maar ja achteraf gelul....

We moeten even geduld hebben, ik ben nog niet teruggebeld maar ik verwacht voor 15:00 uur en dan post ik uiteraard de update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Famous schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:18:
@DM89 Hier ligt die nog steeds op de city hub.

Ben bang dat die met de andere van DHL geleverd wordt, dat zijn twee oudere mensen die samen rondjes rijden. Die komen vaak pas rond 14:00 aan helaas.
jwple schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:13:
[...]

de mijne komt tussen 14 en 18.. wordt nog een lange dag :o
VERWACHT BEZORGMOMENT
WOENSDAG 11 NOVEMBER
TUSSEN 11.50 - 13.50 UUR

Maar gelukkig voor jullie komt het eraan 👌👍

Ik heb er al een staan 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
doobieters schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:00:
[...]

Lees dit artikel eens: https://www.eurogamer.net...ox-series-s-big-interview

Ik denk dat je de kracht van de Series S niet moet onderschatten. Zeker niet zolang je op 1080p blijft.
Dank! Verhelderend artikel.
Even kijken of ik me over de beperkte opslag kan zetten. Ga eens zoeken of ik wat kan vinden hoe groot sommige games zijn. Als dat zo is, ga ik denk ik toch maar voor een Series S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Renzo89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:07:
[...]

Ik wacht het inderdaad ook nog even af maar een beetje communicatie had wel fijn geweest. Bij Bol.com krijg je bijv. een mailtje dat je preorder verwerkt wordt etc en dat alles er nog goed uit ziet voor de levering. Een aantal mensen hier hebben dan weer mails van Amazon gehad m.b.t. vertraging. Ik heb echter helemaal niks gehad haha 8)7 huilen met de pet op.
Oh ik ken het gevoel :D Het was puur omdat die klote betaalgate het in september niet deed van MS waardoor ik toch naar andere opties moest kijken, zou je zo 123 denken dat Amazon het wel goed zou doen. Maar dit lijkt inmiddels overal in de wereld bij Amazon een probleem, geen updates, geen verzendingen, viel het nu samen met blackfriday (ze doen nu wat klein pre-BF) dan had ik ergens nog een logica, maar het is gewoon dom.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Lincor schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:26:
[...]

Dank! Verhelderend artikel.
Even kijken of ik me over de beperkte opslag kan zetten. Ga eens zoeken of ik wat kan vinden hoe groot sommige games zijn. Als dat zo is, ga ik denk ik toch maar voor een Series S.
De games zullen sowieso kleiner zijn, want de S heeft de 4K-texture packs niet nodig.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
En afgeleverd om 9.30. dat valt me niks tegen vanuit Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
Springbokkie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:29:
[...]

De games zullen sowieso kleiner zijn, want de S heeft de 4K-texture packs niet nodig.
Klopt, maar ik vond het verschil bij Forza nou ook weer niet schrikbarend eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:40
moca schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:30:
En afgeleverd om 9.30. dat valt me niks tegen vanuit Duitsland.
Warehouse in Venlo of Eindhoven meen ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNBL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-06 12:28
Hier ook eindelijk binnen van Bol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
Lincor schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:31:
[...]

Klopt, maar ik vond het verschil bij Forza nou ook weer niet schrikbarend eerlijk gezegd.
Bij Sea of Thieves wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 23:21
Net even gebeld met MS mijn franse order van 10-11 0.26uur staat nog altijd "in behandeling" volgens de mevrouw in kwestie kan dat 48uur duren...Ze zegt alles ziet er goed uit, levering waarschijnlijk vrijdag de 13de O-)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivante
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-11-2023
Iemand een idee waar ik de series x nog zou kunnen bestellen online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
BigF25 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:31:
[...]

Warehouse in Venlo of Eindhoven meen ik ;)
Ja klopt maar zou eerst morgen pas bezorgd worden dus alsnog netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Mail terug van bcc nog net geen standaard mail.
Verder heb ik er niet veel aan.
Denk dat ik toch maar voor de s ga.
Zie waarschijnlijk toch amper verschil tussen 4k wel en niet.
Moet waarschijnlijk alleen een extra ssd bij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
djeck schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:33:
Net even gebeld met MS mijn franse order van 10-11 0.26uur staat nog altijd "in behandeling" volgens de mevrouw in kwestie kan dat 48uur duren...Ze zegt alles ziet er goed uit, levering waarschijnlijk vrijdag de 13de O-)
Ik precies hetzelfde maar dan bij de Duitse store. Ik belde ze net op maar ze kunnen mijn order niet vinden, bij mijn bestelgeschiedenis staat hij gewoon “in behandeling”. In de mail stond dat ik hem morgen zou krijgen maar heb nog geen T&T ontvangen :(
Mss duurt het idd 48 uur. Ik had hem besteld in de nacht van 9 op 10 november rond 00:15

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bijenwolf
  • Laatst online: 23-12-2021
soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:37:
Mail terug van bcc nog net geen standaard mail.
Verder heb ik er niet veel aan.
Denk dat ik toch maar voor de s ga.
Zie waarschijnlijk toch amper verschil tussen 4k wel en niet.
Moet waarschijnlijk alleen een extra ssd bij kopen.
https://twitter.com/BCCNL/status/1326458687263830017?s=19
Zie wel dit net op twitter verschijnen, ben nu wel benieuwd of het klopt en/of ze dan wel voorraad hebben om huidige bestellingen uit te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Bijenwolf schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:41:
[...]

Zie wel dit net op twitter verschijnen, ben nu wel benieuwd of het klopt en/of ze dan wel voorraad hebben om huidige bestellingen uit te leveren.
Ff app gestuurd misschien kan ik mijn geannuleerde order annuleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
Bijenwolf schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:41:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z7SPJKFHyTaVE6rwPV_5tdlomd8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AhZZvV9OkB3NHOYqA0HY2SSa.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 89 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview