Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 18:24
Bol en POSTNL laten het toch wat afweten bij mij.
Besteld op dag 1 om 9u02 ,staat zo op mijn bestelling.
Ging volgens Bol & POSTNL gisteren aakomen, dat veranderde dan ineens naar morgen, dan weer naar onbekend..
Vannacht om 3u dan toch pas ontvangen bij POSTNL blijkbaar, en vanochtend stond er ineens weer morgen (donderdag) als leverdag.
Maar nu sinds daarnet staat er intussen weer onbekend :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-12-2021
soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:34:
Bcc komt niet met een goede oplossing.
Dan maar een s halen. Al zie ik dat die bij bol.com 3 euro duurder is.
Ik heb nog niet eens reactie gehad op mijn mail van gistermiddag. Ik weet dat bij een grote organisatie veel langs elkaar heen kan lopen maar ik begin dit toch wel erg triest te vinden.

Wellicht zijn er nog series S bij de mediamarkt te koop, kan je m waarschijnlijk met 10 euro korting halen i.c.m. nieuwsbrief o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Bijenwolf schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:42:
[...]

Ik heb nog niet eens reactie gehad op mijn mail van gistermiddag. Ik weet dat bij een grote organisatie veel langs elkaar heen kan lopen maar ik begin dit toch wel erg triest te vinden.

Wellicht zijn er nog series S bij de mediamarkt te koop, kan je m waarschijnlijk met 10 euro korting halen i.c.m. nieuwsbrief o.i.d.
mm is hier min 20km vandaag en heb gebroken voet. Gaat hem niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFJCTW033
  • Laatst online: 15:32
Nee, de X. De S is nog steeds op voorraad en online te bestellen bij MM (ook bij Wehkamp trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
  • Laatst online: 26-04-2022
Hoelang duurt het voordat PayPal betaald is bij hun. Ee staat nog steeds “in behandling” bij mn Paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:59
Hoegie1972 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:17:
[Afbeelding]
Zojuist binnen naar hem op 10-11 op de Nederlandse MS store besteld te hebben. Top!
hoe bestel je hem op de MS Store? ik zie alleen externe verkooppunten staan namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:27
PacinoAllstars schreef op woensdag 11 november 2020 @ 00:18:
Iemand al wat gehoord van zijn seagategeheugen bestelling bij microsoft?

Hier geen track en trace wel bedrag van cc gehaald. Zou vandaag geleverd moeten worden
Ik heb hier ook geen idee wat ermee gebeurd is. De controller die ik in de zelfde bestelling had staan, is wel geleverd, de charging dock die erin stond weer niet.

Beiden staan op vooraf besteld, waarbij de charging dock nog kan annuleren (dus die is ook niet weg).

Ik kan verder nergens chat-support vinden en ik ga er eigenlijk vanuit dat MS Nederland me toch niet kan helpen via de telefoon

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 11:46
thechip schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:48:
[...]

hoe bestel je hem op de MS Store? ik zie alleen externe verkooppunten staan namelijk
hier kijken : https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 18:20
[...]

https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8wj714n3rbtl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
[...]

Via hier kan je het proberen: https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:20
BCC heeft alsnog mijn order van 22-09 geleverd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KRn1W_0grRFemi5BqcyiUPDLcF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PrruSDg4OOoDNRW2tZPJUu6A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kratos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:52
Smeldor schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:24:
Iemand vandaag al eentje gezien op de store?
nog helemaal niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:50:

[Afbeelding]
Congrats ; ) hopen dat de rest snel volgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djroboy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 18:03
Martinspire schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:48:
[...]

Ik heb hier ook geen idee wat ermee gebeurd is. De controller die ik in de zelfde bestelling had staan, is wel geleverd, de charging dock die erin stond weer niet.

Beiden staan op vooraf besteld, waarbij de charging dock nog kan annuleren (dus die is ook niet weg).

Ik kan verder nergens chat-support vinden en ik ga er eigenlijk vanuit dat MS Nederland me toch niet kan helpen via de telefoon
Vergis je niet, de Nederlandse ms store support is zeer goed bereikbaar(telefonisch)
En hun kunnen natuurlijk gewoon in het systeem kijken.

Mocht je willen bellen: 08000205934

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

BCC :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EtZXry5ZWd9IBDtVUyvOp5mR1V4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BGQncJVimH2QuUO1Db1iAVSl.jpg?f=fotoalbum_large

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:50:

[Afbeelding]
Heb jij dan gistermiddag wel het 'sorry sorry sorry' mailtje ontvangen? Of hadden ze toen bij BCC scherp welke orders wel/niet konden worden ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-09 22:33
Ik heb trouwens nog tegoed op mijn Microsoft account. Ik neem aan dat ik dit gewoon kan verrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

JoeBlack2k

I Love Hilary

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Pre order van de 22ste inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

beugeldop schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:54:
[...]

Heb jij dan gistermiddag wel het 'sorry sorry sorry' mailtje ontvangen? Of hadden ze toen bij BCC scherp welke orders wel/niet konden worden ingevuld.
We kregen eerst de tracking, 2 uur later de sorry mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
[...]

Beste meneer/mevrouw,

Sorry, sorry en nog eens sorry!

Je zat vandaag met smart te wachten op de levering van de nieuwste Xbox console, zoals je misschien al weet zal deze tot onze spijt vandaag niet geleverd worden.
Wij doen er alles aan om morgen jouw Xbox te leveren, zodat je vanaf dan zorgeloos kunt gamen.

Aan het einde van de dag ontvang je van ons nog een e-mail. In deze e-mail vind je de track and trace-code waarmee je de levering kunt volgen via DHL.

Onze excuses en wij wensen je veel game plezier toe!

Met vriendelijke groet, / Best regards,
deze stuurde de bcc ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Famous schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:56:
[...]

Pre order van de 22ste inderdaad!
Lekker have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixrol
  • Laatst online: 28-01-2024
Is de F5 gang nog aanwezig... Ik heb tot nu toe niks behalve pagina's tot aan betalen en dan error's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 26-09 17:07
Martinspire schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:48:
[...]

Dock ben ik over in discussie mijne was vorige week afgeschreven en verzonden zogenaamd maar nooit meer een track en tracé gehad nu staat hij op pre order weer en de helpdesk weet van niks 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Nu online

JoeBlack2k

I Love Hilary

Twixrol schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:58:
Is de F5 gang nog aanwezig... Ik heb tot nu toe niks behalve pagina's tot aan betalen en dan error's
Ik denk oprecht dat je beter een BCC in kunt lopen en daar bestellen, dan heb je kans dat hij er vrij/zat is (zoveel mensen bestellen daar niet)

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixrol
JoeBlack2k schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:00:
[...]

Ik denk oprecht dat je beter een BCC in kunt lopen en daar bestellen, dan heb je kans dat hij er vrij/zat is (zoveel mensen bestellen daar niet)
Meen je? Ik kan altijd proberen daar! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:57
P3rf3ct1on schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:53:
[...]

Nope betaald met CC...
De micrososoft klantendienst kon wel zien dat de cc authorisatie en al de rest in orde was met mijn order...
Ze wist niet wanneer, maar morgen (12 november) zoals in de bevestigingsmail staat zou het wss niet gaan worden volgens haar!
Best wel een kut move van microsoft... bestel je hem een dag later zoals een paar mensen hier, krijg je hem eerder!
:(
Helemaal mee eens. Ze hebben het niet helemaal onder controle. Ik heb de 22e sept. ook met een bestelling geprobeerd om die af te rekenen. Nooit gelukt. Uiteindelijk door de Store aan het lijntje gehouden maar na paa weken case closed en succes ermee. Heb gegokt en dinsdag er toch nog 1 te pakken gekregen via de store. Zojuist is ie bij de buren bezorgd dus vanavond mee aan de slag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1986
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 08:52
Welke docking station zijn eigenlijk allemaal bruikbaar met de nieuwe controllers?
Specifiek voor series x of ook gewoon de oude charging docking stations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
  • Laatst online: 14-07 10:48
JoeBlack2k schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:00:
[...]

Bedoel je op een eerder moment binnenlopen en vragen of ze er eentje voor je kunnen grijpen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixrol
Thundernerd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:11:
[...]

Bedoel je op een eerder moment binnenlopen en vragen of ze er eentje voor je kunnen grijpen?
Net gebeld maar ze hebben niks en reserveren willen ze ook niet.. Hij zei alleen binnen 3 weken nieuwe levering te verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixrol
Het is toch ook gewoon kansloos voor de feestdagen maar een paar pallets te versturen, om dan niet eens te beginnen over die MP sukkels met +1000 Euro prijzen. Ik heb nu al meerdere van coolblue gezien en ik baal oprecht.. 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:40
Nou, besluit je dan toch na wikken en wegen om voor de Series S te gaan en bestel je die bij de MM in Middelburg, waar ie nog als voorradig stond en ook online op voorraad, om in de winkel op te halen, krijg je een mailtje dat de bestelling vertraagd is 8)7

Schiet mij maar lek. We zullen het wel weer zien. Gelukkig voor betalen bij afhalen gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tbx12
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-01 16:25
Dus wellicht gaat het bij BCC zo:
Ze bestellen vandaag een berg, aanstaande donderdag/vrijdag krijgen ze terugkoppeling van wat ze definitief binnen gaan krijgen.
Vrijdag gaan er een aantal in de vrije verkoop.
Week 48/49 worden ze geleverd en uitgeleverd aan de bestaande pre-order lui en de lucky few die eind van de week een vrije voorraad XSX kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:54
Twixrol schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:02:
[...]

Meen je? Ik kan altijd proberen daar! (y)
Zo ben ik letterlijk aan mijn Xbox gekomen. In het kader van niet geschoten/altijd mis na het boodschappen bij een BCC naar binnen gewandeld (20 oktober). Gevraagd om een Xbox, aanbetaald en weggegaan met een orderbevestiging, en de belofte dat 'ie op 10 november klaar stond.

Gisteren mail gekregen, opgehaald en hier staat 'ie nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-09 23:53

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zo, wij kunnen.

Iedereen verder nog veel succes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aFtUFltfqQ8qD6j-kjgXkPjhFSU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M0ZinJ4EEQQleN51yju2ymQk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WC15LN6Qmmw-KfFYOMNgP_OWaBU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bKYV26BUQNCWM5EdGetgXdMN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 20:23
Geen idee waar mijn seagate expansion storage blijft van ms

Nog steeds geen track en trace ontvangen, in me account van ms staat wel dat het vooraf besteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFJCTW033
  • Laatst online: 15:32
Famous schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:23:
Zo, wij kunnen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kan de console wel makkelijk zijn warmte kwijt op deze manier? Niet dat je opeens taferelen krijgt zoals de post boven je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m00d
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-08 12:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:05
DFJCTW033 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:26:
[...]

Kan de console wel makkelijk zijn warmte kwijt op deze manier? Niet dat je opeens taferelen krijgt zoals de post boven je.
Als de Xbox te warm wordt zal deze zichzelf uitschakelen.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidXTR
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 15:04

AcidXTR

Overal en altijd AcidXTR

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ysxys6Oh8PYQSBmHYyaBnGyjlFg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EOCNPHYdPKBve0DilN3OLmyw.png?f=fotoalbum_large

"voor einde dag"... mja.. op deze manier is die dag wel erg lang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Nu online

JoeBlack2k

I Love Hilary

Thundernerd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:11:
[...]

Ja ik ben gister voor de zekerheid (want ben ook een van de 9-11 BCC slachtoffers) naar binnen gegaan en ook gewoon eentje voor afhaal (gratis) gereseveerd hij staat netjes in “mijn bcc” en als er daar wat binnen komt is het vanmij :)

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:38

swv

Zo, wij kunnen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Blij voor je dat ie binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
seagate expansion storage is toch ook behoorlijk duur. 5/6 van de prijs Xbox series s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gotjee schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:40:
Bol en POSTNL laten het toch wat afweten bij mij.
Besteld op dag 1 om 9u02 ,staat zo op mijn bestelling.
Ging volgens Bol & POSTNL gisteren aakomen, dat veranderde dan ineens naar morgen, dan weer naar onbekend..
Vannacht om 3u dan toch pas ontvangen bij POSTNL blijkbaar, en vanochtend stond er ineens weer morgen (donderdag) als leverdag.
Maar nu sinds daarnet staat er intussen weer onbekend :?
Zelfde bij mij. Om 09:00 exact besteld (staat bij bestelling).
Enige verschil dat bij mij elke dag de levering op morgen staat. Pakket is nog niet bij PostNL.
Klantenservice van Bol kan helemaal niks doen en geeft aan dat het er zsm aan komt.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
m00d schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:29:
[...]

Hm, dit ziet er wel erg nep uit.
Is al voorbij gekomen en is ook fake, zie hoe de damp opeens stopt op het einde van de video en de video zelf ook al na 5 seconden.

Is gewoon vaping damp geblazen in de fan en dan rap op film tot de damp verdwijnt.
Zoveel damp zou mijn microgolfoven nog niet eens geven als die in de fik gaat.
soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:32:
seagate expansion storage is toch ook behoorlijk duur. 5/6 van de prijs Xbox series s.
Klopt maar vergelijkbare SSD's met die speeds voor in PC's zijn ook ongeveer 180-200 voor 1TB, komt na verloop van tijd wel andere storage sizes in en andere manufacturers.

[ Voor 29% gewijzigd door Katmi op 11-11-2020 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-09 12:38
HekkeySE schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:32:
[...]

Enige verschil dat bij mij elke dag de levering op morgen staat. Pakket is nog niet bij PostNL.
Klantenservice van Bol kan helemaal niks doen en geeft aan dat het er zsm aan komt.
Dan is het pakket voor aangemeld. Dat betekend dat je de zending aanmeld maar nog niet aan de vervoerder heb meegegeven. Zo kan je klanten eindeloos in de waan laten dan er iets aan komt maar wat dus niet gebeurt...

Pas als postnl hem heeft heb je enige vorm van zekerheid.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Nu online

JoeBlack2k

I Love Hilary

soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:32:
Ja duh, dat is nvme dat is duur! Je kunt ook een SSD -> USB kopen (Samsung T5) voor alle one & 360 spellen alleen de nieuwste (die er nog niet zijn) vereisen de nvme

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

DFJCTW033 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:26:
[...]

Nee, zeker niet bang voor.
De One X stond op dezelfde plek.

Als ik RDR2 speelde haalde ik het middelste deurtje er wel af, is trouwens gaas dus kan lucht aanzuigen.
En het is magnetisch dus heb hem zo ook weer erop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-09 23:53
m00d schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:29:
[...]

Hm, dit ziet er wel erg nep uit.
Dat is het waarschijnlijk ook als je de youtube comments leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosty10
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-08-2024
lars1986 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:05:
Welke docking station zijn eigenlijk allemaal bruikbaar met de nieuwe controllers?
Specifiek voor series x of ook gewoon de oude charging docking stations?
Het batterijklepje van de nieuwe controller is anders dan van de oudere. Dus het charging docking station dat ik heb (waarbij je het originele batterijklepje vervangt door die van het docking station) kan ik helaas niet gebruiken voor de nieuwe controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
stftweaker schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:34:
[...]

Dan is het pakket voor aangemeld. Dat betekend dat je de zending aanmeld maar nog niet aan de vervoerder heb meegegeven. Zo kan je klanten eindeloos in de waan laten dan er iets aan komt maar wat dus niet gebeurt...

Pas als postnl hem heeft heb je enige vorm van zekerheid.
Klopt! Gekke is dat hij maandagavond wel bij PostNL in bezit was. Pas dinsdagochtend toen ik keek niet meer.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zimakai
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Mijn X is vanmorgen geleverd. Staat flink te downloaden nu 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zimakai schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:47:
Mijn X is vanmorgen geleverd. Staat flink te downloaden nu 😁
Bij Valhalla trekt die gewoon 200 mbit.
Valt me goed mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
JoeBlack2k schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:31:
[...]

Ja ik ben gister voor de zekerheid (want ben ook een van de 9-11 BCC slachtoffers) naar binnen gegaan en ook gewoon eentje voor afhaal (gratis) gereseveerd hij staat netjes in “mijn bcc” en als er daar wat binnen komt is het vanmij :)
Top, ga ik daar ook nog even langs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soccerroos
Wanneer je een gamepass hebt kun je toch zonder Xbox gamen? Maar heb je daar een goede pc voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Nu online

JoeBlack2k

I Love Hilary

soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:50:
Wanneer je een gamepass hebt kun je toch zonder Xbox gamen? Maar heb je daar een goede pc voor nodig?
Android telefoon niet pc nog

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Iemand al wat gehoord over de ssd? Zou bij mij 6 november verzonden moeten zijn maar geen t&t. Ook het oplaadstation nog niks van gehoord, terwijl ik een mail kreeg dat deze al 3 november geleverd zou worden. Beide wel afgeschreven van CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-09 08:34
PacinoAllstars schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:25:
Geen idee waar mijn seagate expansion storage blijft van ms

Nog steeds geen track en trace ontvangen, in me account van ms staat wel dat het vooraf besteld is.
Staat hij wel in behandeling?

Ik heb deze 24 september besteld. Kreeg afgelopen weekend een mailtje van paypal dat er een bedrag zou worden afgeschreven. Echter heb ik gisteren zelf contact opgenomen met microsoft en hebben zij de order opnieuw geplaatst. Nu is de status onder behandeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Alwayshappyz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:52:
[...]

Onze internetverbinding hier is niet super (gelukkig verhuizen we over vier weekjes), en m’n man is thuis aan het werk. Nu gaan downloaden zorgt er vaak voor dat zijn internet traag word/er soms zelfs uit vliegt. En ik slaap liever niet op de bank vanavond :+
Omdenken.. Let op: Als je nu zijn internet verpest vraagt hij je vanavond op de bank te slapen, heb jij al je games klaar staan en heb je een avondje voor je nieuwe console _/-\o_

Hij zal vast niet de eerste in NL zijn die af en toe een wat slechter internet heeft })

Maar lang verhaal kort, veel plezier met de nieuwe aanwinst d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Moet je daar een cc voor hebben?
Kan niet kiezen voor ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Zo, wij kunnen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi, have fun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
D-Ed schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:59:
[...]

Omdenken.. Let op: Als je nu zijn internet verpest vraagt hij je vanavond op de bank te slapen, heb jij al je games klaar staan en heb je een avondje voor je nieuwe console _/-\o_

Hij zal vast niet de eerste in NL zijn die af en toe een wat slechter internet heeft })

Maar lang verhaal kort, veel plezier met de nieuwe aanwinst d:)b
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-09 18:24
Weet niet of het al gepost is, maar ook de Series S is inmiddels uitverkocht bij Bol. Gisteren zelf nog eentje besteld. Had niet verwacht dat ze zo hard zouden gaan.

[ Voor 28% gewijzigd door Graft op 11-11-2020 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gino_bxl
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14:58
Nog altijd aan het wachten op mijn online order van MM BE, hoop dat ze hem vanavond eindelijk verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Gniuz88 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:07:
[...]

Toch zou het mij niet verbazen als MS nog even een voorraadje van de Series X achter de hand houdt om deze op de launch day van de PS5 de markt op te gooien. Er zijn zat mensen die uiteindelijk beide consoles willen hebben. En er zullen ook zat mensen zijn die straks naast de PS5 gaan grijpen op launch day. En als de Series X dan opeens weer te krijgen is, zullen er vast mensen over de streep getrokken worden.
ongetwijfeld!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xardy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
gino_bxl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:09:
Nog altijd aan het wachten op mijn online order van MM BE, hoop dat ze hem vanavond eindelijk verzenden.
Ik heb deze voormiddag gezien op de bpost track en trace dat ze hem ontvangen hebben van mediamarkt. Dus als alles bij bpost goed loopt heb ik hem morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gino_bxl
xardy schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:13:
[...]

Ik heb deze voormiddag gezien op de bpost track en trace dat ze hem ontvangen hebben van mediamarkt. Dus als alles bij bpost goed loopt heb ik hem morgen.
Mijn order heeft nog steeds geen T&T, maar denk dat het allemaal wat langer duurt met de feestdag vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rickmanders
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 08:46
Graft schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:09:
Weet niet of het al gepost is, maar ook de Series S is inmiddels uitverkocht bij Bol. Gisteren zelf nog eentje besteld. Had niet verwacht dat ze zo hard zouden gaan.
Niet alleen bij Bol.

Ook bij Microsoft: https://www.xbox.com/nl-nl/configure/942J774TP9JN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogierr
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-09-2024
HekkeySE schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:32:
[...]

Exact hetzelfde hier, mag hopen dat ze hem vanavond ontvangen bij PostNL maar ik begin te twijfelen of ze wel voldoende op voorraad hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
[...]

Wel een sorry email maar dan met dat ik het een dag later ontvang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris-kraslot
  • Laatst online: 14:11
Wehkamp heeft de S nog wel.

Zelf heb ik maandag een S bij bcc besteld, t&t gehad maar pakket nog niet aangeboden bij DHL. Twee dagen later nog steeds niet. “Technisch probleem” noemen ze het.

Denk dat ik uiteindelijk toch op een X ga wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Dit doe ik ook altijd als ik mensen wil laten schrikken. Grote hijs van m'n vape nemen (niet zo'n pussy ding, maar zo'n kreng dat meer lijkt op een waterpijp als je uitademt) en dat dan rechtstreeks in wat electronica blazen. Doet niks tenzij je er een gewoonte van maakt en absoluut dat je iemand kan laten schrikken :D Precies zoals in dit filmpje :D

Mijn Glorious muis deed het net ook nog!
YouTube: Sjah

[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 11-11-2020 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
Net bericht ontvangen van de BCC, volgens hen is de verwachte levering toch weer eind november / begin december. Wel jammer dat er zoveel verschillende info verstrekt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kurta52
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09-2021
Jammer heb nog steeds geen Series X kunnen kopen. Balen dat er zo'n schaarste is. Ben ook te druk om er constant bovenop te zitten. Hoop dat hij snel breder beschikbaar word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppels
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik was één van de ongelukkigen die via bol gister de Series S ontving in plaats van de Series X. Gebeld, teruggestuurd, zou mijn geld terugkrijgen en hem later zelf weer ergens bestellen.

Moet je nagaan hoe verbaasd ik was toen vanmorgen ineens de bezorger langskwam met Series X van Bol. Iemand anders waar ze het nog bij hebben kunnen oplossen? Had er verder niets over gehoord, maar wel erg blij mee uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 11:10

Melkaz

Melkazar

M'n alert ging af op amazon.de, scalper die 799,- vroeg. 5 minuten later verdwenen...Jammer dat je in Distill third party resellers moeilijk kan weghalen, zonde van al die spook alerts.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Dacht ga de game pass eens uitproberen. Maar blijkbaar kun je niet betalen via ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Noppels schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:42:
Ik was één van de ongelukkigen die via bol gister de Series S ontving in plaats van de Series X. Gebeld, teruggestuurd, zou mijn geld terugkrijgen en hem later zelf weer ergens bestellen.

Moet je nagaan hoe verbaasd ik was toen vanmorgen ineens de bezorger langskwam met Series X van Bol. Iemand anders waar ze het nog bij hebben kunnen oplossen? Had er verder niets over gehoord, maar wel erg blij mee uiteraard.
Dus je krijgt je geld terug en hebt zojuist een gratis Xbox ontvangen?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApfelMoes
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-09 17:07
soccerroos schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:49:
Dacht ga de game pass eens uitproberen. Maar blijkbaar kun je niet betalen via ideal.
Lukte mij ook niet met iDeal via de website, toen heb ik maar op de microsoft store app op PC geprobeerd en toen kon ik direct abboneren met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppels
  • Laatst online: 28-09-2024
Koning-Admiraal schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:50:
[...]

Dus je krijgt je geld terug en hebt zojuist een gratis Xbox ontvangen?
Geen idee, mijn retour is nog niet verwerkt verder. Ga er niet vanuit, zullen ze ongetwijfeld wel juist in het systeem verwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
gino_bxl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:09:
De mijne is al ontvangen door bpost (gisteren avond), verwachte leverdatum morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gino_bxl
turt schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:53:
[...]
De mijne is al ontvangen door bpost (gisteren avond), verwachte leverdatum morgen...
Ja komt door de feestdag, had vandaag wel een zending van BPOST maar die werd uitgevoerd door Dynalogic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
gino_bxl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:54:
[...]

Ja komt door de feestdag, had vandaag wel een zending van BPOST maar die werd uitgevoerd door Dynalogic
Ja ik weet het :)
Ik heb mijn tweede controller gisteren ontvangen, xcloud aan het ontdekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
ApfelMoes schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:51:
[...]

Lukte mij ook niet met iDeal via de website, toen heb ik maar op de microsoft store app op PC geprobeerd en toen kon ik direct abboneren met iDeal.
Hmm mijn laptop staat in een ander huis wordt lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
Iemand die deze aandurft? https://instamarqet.com/p...20series%20x&_ss=e&_v=1.0

Lijkt mij nogal een 'te mooi om waard te zijn'
Overigens verkopen ze de serie S voor 500 en een Serie X 'preorder' voor 545

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
Bijenwolf schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:59:

Denk dat als je snel van je geld af wilt zonder iets geleverd te krijgen, je dit moet proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos

Gouden regel wanneer het te mooi is om waar te zijn.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• default_user
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-08-2024
Noppels schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:42:

Gisteren ook de S ontvangen, er zou nu (weer) een pakket onderweg moeten zijn volgens de postnl tracker. Vreemde is alleen dat ze bij Bol.com bij de klantenservice van niks weten m.b.t. het opsturen van een ander pakket. Ben benieuwd wat er aan de deur komt straks :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
default_user schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:01:
[...]

Gisteren ook de S ontvangen, er zou nu (weer) een pakket onderweg moeten zijn volgens postnl tracker. Vreemde is alleen dat ze bij Bol.com bij de klantenservice van niks weten m.b.t. het opsturen van een ander pakket. Ben benieuwd wat er aan de deur komt straks :+ .
volgens mij heeft daar ook iemand flink liggen te klote.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thundernerd

Hij is nu zelfs 400 piek daar, sowieso een scam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 09:18
Thundernerd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:06:
[...]

Hij is nu zelfs 400 piek daar, sowieso een scam.
En helaas zullen er toch weer mensen intrappen.....

Ik ben op zich wel geduldig, maar waar raden jullie me aan een pre order te plaatsen of het te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:21
pacod schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:09:
[...]

Ik ben op zich wel geduldig, maar waar raden jullie me aan een pre order te plaatsen of het te proberen?
Ik ben ook wel benieuwd wat de beste weg voorwaarts is nu kwa leverancier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 11:46
[...]

Zelf houd ik MS* zelf in de gaten, preorder doe ik niet gezien het grote aantal problemen in dit topic,
dan wacht ik liever wat langer :9.

*link voor MS : https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 11:10

Melkaz

Melkazar

Volgens mij kan je nu nergens een pre-order plaatsen. De bekende sites (coolblue, BCC, Mediamarkt, bol.com etc.) leveren alleen als er voorraad is.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:29

DoctorV64

Cosmopoliet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FUQQ4I_LD0LcNOv-DqgkKVgkIcQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NBS1HuJ0aUQTHoJNQaQh6JRn.jpg?f=fotoalbum_large

Yes, PostNL is langsgeweest. Na een vertraging van een dag mijn Series X binnen. Nu wachten op mijn oudste zoon (7e uur net uit) om samen met hem en zijn broertje de xbox uit te pakken 🤪

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thundernerd
[...]

Microsoft is denk ik de beste kans. Je kan wel bij BCC of MM proberen maar veel mensen hier hebben slechte ervaring met BCC en MM heeft mijn order geannuleerd (ik was er op de release dag zelf nog tussen gekomen)

https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

En de storage expansion is ook binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LtFFG9jn5LXuGCd65jJSMAIKJ9I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ZKGyz1gpy0h7ihIpKU64iXn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mijn XSS is binnen, een dagje later dus!
Pagina: 1 ... 91 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview