Maar jij hebt hem toch bij de MS store dan gehaald?
Ik heb 'm ook nog steeds niet, heb eigenlijk de hoop al opgegeven. Zit je dan met je pre order.doobieters schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:01:
[...]
Hier zojuist geleverd. Gek dat ie er bij jou nog niet is..
Ik had 'm een paar dagen geleden voor 279,99 kunnen bestellen. Voor dat geld op launchday in de nieuwe generatie vind ik wel echt tof. Die gaat het echt wel goed doen tijdens de kerstperiode icm corona. En onderschat ook de kracht van de S niet. Misschien op papier de zwakkere broeder, maar in 1080p prima in staat om de nieuwe generatie games aan juice te voorzien. Incl raytracing (zie Watch Dogs Legion).Valerious schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:36:
[...]
Series S is niet echt aantrekkelijk voor de early adopter. Die gaat toch sneller voor een Xbox Series X. Ik heb zo'n vermoeden dat de S rond de kerstperiode nog wel eens aantrekkelijk gaat zijn.
Helaas, ook MM begint weer steekjes te laten vallen, mijn bestelling werd vanuit het niets geannuleerd en krijg nu de melding dat de xbox niet voorradig is in de vestiging, en dat ze hem kunnen reserveren voor een nieuwe voorraad.

zijn er mensen die in deze berichten storm misschien ook weten wanneer er ongeveer voldoende voorraad is?
Kan me toch niet voorstllen dat rond de feesdagen Microsoft niet kan leveren.
Dat is de piek in verkopen.
Ja daar is het uiteindelijk gelukt inderdaad. Iemand zei hier dat er rond 00.00 uur wel eens wat beschikbaar kon zijn en dat was ook zo.Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:07:
[...]
Maar jij hebt hem toch bij de MS store dan gehaald?
eind november begin decemberfrankx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:11:
zijn er mensen die in deze berichten storm misschien ook weten wanneer er ongeveer voldoende voorraad is?
Ah nee! wat een flikkers zeg.. Dat is pas echt naar.. Welkom terug dan bij de F5 gang.......Nickos89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:10:
Helaas, ook MM begint weer steekjes te laten vallen, mijn bestelling werd vanuit het niets geannuleerd en krijg nu de melding dat de xbox niet voorradig is in de vestiging, en dat ze hem kunnen reserveren voor een nieuwe voorraad.
Mediamarkt Online Update: De zending is bij PostNL en ik ontvang 'm morgen! Yay!
Nah, er zijn mensen die het erger hebben getroffen. Had expres gekozen voor betalen in de winkel zodat ik niet dagen op m'n geld terug moet wachten. We gaan het zien!Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:12:
[...]
Ah nee! wat een flikkers zeg.. Dat is pas echt naar.. Welkom terug dan bij de F5 gang.......
Oeh lucky man! Bij de MS store hebben mensen ook veel meer gelukmoca schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:11:
[...]
Ja daar is het uiteindelijk gelukt inderdaad. Iemand zei hier dat er rond 00.00 uur wel eens wat beschikbaar kon zijn en dat was ook zo.
Beter dan helemaal niet bro! Veel plezier er mee.Aankoopadvies schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:13:
Mediamarkt Online Update: De zending is bij PostNL en ik ontvang 'm morgen! Yay!
Idem. Vind dat een beetje vervelend want het is toch een beetje prijzig om. iet te weten waar dat ding uithangt.Xlast88 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:08:
Heeft iemand de Seagate expansion al ontvangen? Mijn MSFT order zegt shipped op 6 november, maar geen track en trace.
Xbox Live: Ofthewell NL
Ben benieuwd of dat het voor alle retailers zo is...
Hmm, mailtje van BCC net gehad. Binnen 7 dagen geld retour op mn rekening. Hopelijk schieten ze wel op, als er ergens opeens 1 verschijnt wil ik die wel kunnen bestellen!
Precies, die moeten toch mega voorraad inslaan.Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:16:
[...]
Ben benieuwd of dat het voor alle retailers zo is...
maar alles hangt af hoeveel Microsoft er maakt en over de wereld verdeeld. Zo lang de tijd gehad. En ja corona zal invloed hebben gehad, maar ze missen nu zoveel omzet.
Ja ik zou daar ook op inzetten, met name Duitsland en Frankrijk was het steeds raak gisteren.Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:13:
[...]
Oeh lucky man! Bij de MS store hebben mensen ook veel meer geluk
Hier nog niets, overig is 7 dagen veel te lang.Tbx12 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:16:
Hmm, mailtje van BCC net gehad. Binnen 7 dagen geld retour op mn rekening. Hopelijk schieten ze wel op, als er ergens opeens 1 verschijnt wil ik die wel kunnen bestellen!
Ik krijg het donkerbruin vemoeden dat ze bij Bol.com massaal de Xbox Series S per ongeluk verstuurd hebben naar klanten welke een Xbox Series X besteld hebben, sommige van deze zijn daadwerkelijk aangekomen maar veel hebben ze bij PostNL nog kunnen onderscheppen en terug halen. Daardoor is de T&T in eens overgegaan van "Onderweg met de bezorger" naar "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt".
Of is dat al een keer door iemand geopperd in 1 van deze miljoen posts?
Verwijderd
Zo, Wehkamp heeft 'm geleverd en de Xbox is ondertussen aangesloten
Jongens, het was gezellig in dit topic, goodbye en ik spreek jullie ooit wel weer in het Xbox Series X ervaringen topic
Jongens, het was gezellig in dit topic, goodbye en ik spreek jullie ooit wel weer in het Xbox Series X ervaringen topic
Ms nl hier nog geen track en trace ontvangen van de seagate hopelijk vanacht
Wel 250 van me cc al af.
Wel 250 van me cc al af.
[ Voor 27% gewijzigd door PacinoAllstars op 10-11-2020 18:25 ]
Bericht van bcc natuurlijk standaard bericht zonder in te gaan op wat er in de mail staat.
Niet alleen daar stond bij mij Xbox One S, maar ook op de Microsoft site staat dit bij mijn apparaten. Bijzonder, maar wordt wellicht nog aangepast.SHIZNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:30:
Schrok me echt helemaal leip net. Open de doos en zie de onderkant van de doos met de pakbon. Op de pakbon staat
XBOX ONE S CONSOLE ONLY J XBOX ONE F
WTF, maar gelukkig zat er er wel een X in.
Mediamarkt online (België). Juist ontvangen van Postnl. Koerier was nog maar aan 80/164 leveringen, dus ben zeer blij dat ik hem toch heb.
Nu installeren, dus jullie zien mij niet meer
Ik zou Duitsland, Polen en Frankrijk proberen (vervang fr-fr naar de-de en pl-pl)Tbx12 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:32:
Heeft iemand nog wat linkjes naar de MS store(s) btw? Ik kom enkel uit op pages naar resellers..
https://www.xbox.com/fr-fr/configure/8WJ714N3RBTL
Zo de Xb net bezorgt. Mijn zoon wil er ook 1. Waar kan ik hem nog kopen?
Zou wel mooi zijn als BCC gewoon DHL etiketten heeft aangemeld maar niets verstuurd.
Shitstorm even rustig zodat ze vanavond een plan konden opzetten wat ze gaan copy pasten
Shitstorm even rustig zodat ze vanavond een plan konden opzetten wat ze gaan copy pasten
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
nice te weten dat ze tijdig leverenDevorianDevil schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:32:
Mediamarkt online (België). Juist ontvangen van Postnl. Koerier was nog maar aan 80/164 leveringen, dus ben zeer blij dat ik hem toch heb.
Jij maakt hopelijk gewoon een grapje neem ik aan 🙈pHennyWise schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:24:
Ik krijg het donkerbruin vemoeden dat ze bij Bol.com massaal de Xbox Series S per ongeluk verstuurd hebben naar klanten welke een Xbox Series X besteld hebben, sommige van deze zijn daadwerkelijk aangekomen maar veel hebben ze bij PostNL nog kunnen onderscheppen en terug halen. Daardoor is de T&T in eens overgegaan van "Onderweg met de bezorger" naar "Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt".
I pitty the fools who took my game-station.....
Ik zou je zoon een Series S aanpraten, of uitleggen dat de PS5 ook écht een mooie console is.babbi schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:34:
Zo de Xb net bezorgt. Mijn zoon wil er ook 1. Waar kan ik hem nog kopen?
Nou ja, het is een logische beredenering (aanname eerlijk gezegd) van de hoeveelheid posts welke er zijn van mensen welke een Xbox Series S (van Bol.com) ontvangen hebben terwijl ze een X besteld hebben. Daarnaast heeft PostNL geverifieerd een pakket in ontvangst genomen waarbij de bezorger al zelfs (bij meerdere klanten) al onderweg was. Het kan dus bijna niet anders dat iemand een fout ontdekt heeft en deze zoveel mogelijk heeft terug gedraaid waarbij sommige niet meer lukte doordat deze te ver in het proces zaten.Ulti23 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:36:
[...]
Jij maakt hopelijk gewoon een grapje neem ik aan 🙈
Zoals gezegd aanname maar zal er niet ver vanaf zitten.
Voor mensen die morgen iets van BPOST zouden ontvangen, mijn zending wordt uitbesteed aan Dynalogic om toch op een feestdag te kunnen leveren
Dan hoop ik dat mijn late levering de X bevatUlti23 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:36:
[...]
Jij maakt hopelijk gewoon een grapje neem ik aan 🙈
Een PS5 voor je zoon terwijl je zelf op Xbox zit? hoe ga je dan teamchats met elkaar regelen? op pc werkt tenminste nog whatsapp, maar op ps5 heb geen enkel middel meer behalve ingame voice wat minder fijn werkt dan via xbox voice, nog los van het feit dat voice dan wegvalt bij levels laden en andere laad acties.doobieters schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:36:
[...]
Ik zou je zoon een Series S aanpraten, of uitleggen dat de PS5 ook écht een mooie console is.
Zou gewoon een xbox aanraden, de x of als het budget beperkt is de s.
Is er ook een link naar de verkoop pagina op de Sony webshop zodat mensen die de PS5 niet konden pre-orderen daar kunnen F5’en? 😅
Mijn Series X komt donderdag als het goed is binnen.
Mijn Series X komt donderdag als het goed is binnen.
Erg vervelend! Maar was ook wel een beetje te verwachten ben ik bang. Volgens mij is alles wat vandaag is besteld automatisch geannuleerd, maar dat weet ik niet 100% zeker.Nickos89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:10:
MM België Sint-Pieters-Leeuw? Bij mij staat de track en tracé van bpost nog steeds op "klaarmaken door afzender"gino_bxl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:41:
Voor mensen die morgen iets van BPOST zouden ontvangen, mijn zending wordt uitbesteed aan Dynalogic om toch op een feestdag te kunnen leveren
Helaas maar waar. Iemand anders die hem wel al betaald had en vandaag besteld mag hem wel afhalen. Dus ze hebben die “betaal bij afhalen” gewoon geannuleerd. Begrijpelijk maar niet mee eens natuurlijk.Thundernerd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:45:
[...]
Erg vervelend! Maar was ook wel een beetje te verwachten ben ik bang. Volgens mij is alles wat vandaag is besteld automatisch geannuleerd, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Maar even een klacht ingediend bij bcc over de communicatie.
Gaat hier om een zending van Coolblue van mijn battery pack. Ik wacht nog altijd tot ze het bij MM BE eindelijk eens gaan verzendenxardy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:46:
[...]
MM België Sint-Pieters-Leeuw? Bij mij staat de track en tracé van bpost nog steeds op "klaarmaken door afzender"
Iemand die van postNL series S en series x heeft ontvangen, kunnen jullie meedelen welk gewicht er wordt vermeld op de tracking? Misschien zal dit een belletje doen rinkelen voor diegene die nog een pakket moeten ontvangen
Jammer dat ze dat gewoon doen, al hebben ze die van mij ook geannuleerd terwijl ik al wel betaald heb!Nickos89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:46:
[...]
Helaas maar waar. Iemand anders die hem wel al betaald had en vandaag besteld mag hem wel afhalen. Dus ze hebben die “betaal bij afhalen” gewoon geannuleerd. Begrijpelijk maar niet mee eens natuurlijk.
Bij aan console launch komt die bij organisatie op de "lekker belangrijk" stapel, hooguit een blabla reactie met een hoop medeleven.soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:47:
Maar even een klacht ingediend bij bcc over de communicatie.
[ Voor 4% gewijzigd door 2green op 10-11-2020 18:51 ]
grote kans ja.2green schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:51:
[...]
Bij aan console launch komt die bij organisatie op de "lekker belangrijk" stapel, hooguit een blabla reactie met een hoop medeleven.
Series S ontvangen ipv Series X: Gewicht: 3,68 kgSoussi. schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:48:
Iemand die van postNL series S en series x heeft ontvangen, kunnen jullie meedelen welk gewicht er wordt vermeld op de tracking? Misschien zal dit een belletje doen rinkelen voor diegene die nog een pakket moeten ontvangen
Het PostNL busje stopte voor m'n huis om een pakje af te leveren bij de buren, terwijl ik met grote ogen hoopte op een pakketje voor mij... Helaas reed hij door zonder genade. Morgen is het (hopelijk) mijn dag om m'n langverwachte pakketje in ontvangst te nemen!
Niet van PostNL, maar UPS gaf 6.5 kg aan voor de Series XSoussi. schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:48:
Ah guys ik heb misschien nog leuk nieuws... Ik kreeg net een mailtje van BOL dat hun voorraad eind deze maand weer word bijgevuld.. Hoeveel het er dan zijn weet ik niet
Series x via bol.com en postnl. 6.52kg.Soussi. schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:48:
Dank je voor het meedelen, dan kan ik het gelijk nakijken als het vermeld wordt!
Mailtje van Intertoys binnen. Hij komt iets later dan verwacht (wat "iets" is zeggen ze er niet bij). Wel een kadobon voor Intertoys t.w.v. 25 euro gehad ter compensatie. Vind ik dan wel weer klasse.
6.46kgSoussi. schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:48:
Klasse? Wat een onzin dit. Ik heb letterlijk de S besteld op de 22e om 08:58 (orderbevestiging van 09:01) en dan nog steeds dit en waarom zo laat? Ik vind dit gewoon bizar slechte communicatie. Ik kan me voorstellen dat zij ook niet alles 100% alles weten maar dit slaat kant noch wal. Je hebt voorraad of niet. En dan dit mailtje terwijl die al vertraagd was om 18:57 terwijl hun klantenservice allang naar huis is?Thomas schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:01:
Mailtje van Intertoys binnen. Hij komt iets later dan verwacht (wat "iets" is zeggen ze er niet bij). Wel een kadobon voor Intertoys t.w.v. 25 euro gehad ter compensatie. Vind ik dan wel weer klasse.
Ik heb niet eens de X besteld ofzo. Ik zit hier te wachten met een vertraging terwijl ze gewoon in de winkel liggen?
Krijg ik hem nu morgen of niet? Wat is iets vertraging? Dit is gewoon bar slechte communicatie en service met een 25 euro waardebon om je "tevreden" te houden. Ik wil gewoon weten waar het product is waar ik 300 euro voor heb neergeteld.
Sorry hoor. Ik ben vrij relaxed. Als dit ding volgende week komt ook prima ik heb geen haast maar slechte communicatie kan ik gewoon niet tegen.
[ Voor 4% gewijzigd door Shuyinsama op 10-11-2020 19:10 ]
Naast alle klachten, ook maar even een complimentje aan bol.com Op 22 september een X besteld, vanochtend om 10:00 de t&t gekregen van PartsExpress, en om 15:00 kon ik m ophalen bij de lokale Albert Heijn.
En gelukkig gewoon een X van bol gekregen!
En gelukkig gewoon een X van bol gekregen!
Ja
Nog niet zeker of ik ze ook beide ga houden. Game niet heel veel, dus dacht in september: S. Maar afgelopen week baalde ik toch dat ik geen X had besteld. S maybe voor de kids op Zolder, of retour.
Best dit linkje gebruiken:
https://www.xbox.com/de-CH/configure/8wJ714n3rbtl
Maar inderdaad al uitverkocht
Hier via MM Brussel Basilix met Bpost verwachte leverdatum 12 novembergino_bxl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:47:
[...]
Gaat hier om een zending van Coolblue van mijn battery pack. Ik wacht nog altijd tot ze het bij MM BE eindelijk eens gaan verzenden
Blij dat ik op twee paarden gewed heb. Microsoft Polen binnen en Amazon nog niet eens verstuurd.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nice! Jammer dat ze hem daar niet morgen kunnen leveren, maar gelukkig weet je iets.Papsec schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:16:
[...]
Hier via MM Brussel Basilix met Bpost verwachte leverdatum 12 november
Eindelijk de Xbox series X binnen. Kan ik niet inloggen niks nada kunnen instellen

Dan was ik allang een Media Markt binnengelopen.Shuyinsama schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:07:
[...]
Klasse? Wat een onzin dit. Ik heb letterlijk de S besteld op de 22e om 08:58 (orderbevestiging van 09:01) en dan nog steeds dit en waarom zo laat? Ik vind dit gewoon bizar slechte communicatie. Ik kan me voorstellen dat zij ook niet alles 100% alles weten maar dit slaat kant noch wal. Je hebt voorraad of niet. En dan dit mailtje terwijl die al vertraagd was om 18:57 terwijl hun klantenservice allang naar huis is?
Ik heb niet eens de X besteld ofzo. Ik zit hier te wachten met een vertraging terwijl ze gewoon in de winkel liggen?
Krijg ik hem nu morgen of niet? Wat is iets vertraging? Dit is gewoon bar slechte communicatie en service met een 25 euro waardebon om je "tevreden" te houden. Ik wil gewoon weten waar het product is waar ik 300 euro voor heb neergeteld.
Sorry hoor. Ik ben vrij relaxed. Als dit ding volgende week komt ook prima ik heb geen haast maar slechte communicatie kan ik gewoon niet tegen.
Liggen er 5+ per vestiging.
Ik snap je frustratie en wil Intertoys absoluut niet verdedigen, maar als ik hier horror hoor over de BCC e.d. dan vind ik hun handelen zo gek nog niet. Voor mij is het verder simpel, ik wil dit weekend kunnen gamen, levert Intertoys niet voor die tijd dan cancel ik de boel en haal ik mijn Series S wel ergens anders want er is voorraad zat. Ik heb met oog op dit soort gezeik met AfterPay betaald (dus nog niet betaald) dus ik hoef gelukkig niet te wachten op geld dat moet worden teruggestort.Shuyinsama schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:07:
[...]
Klasse? Wat een onzin dit. Ik heb letterlijk de S besteld op de 22e om 08:58 (orderbevestiging van 09:01) en dan nog steeds dit en waarom zo laat? Ik vind dit gewoon bizar slechte communicatie. Ik kan me voorstellen dat zij ook niet alles 100% alles weten maar dit slaat kant noch wal. Je hebt voorraad of niet. En dan dit mailtje terwijl die al vertraagd was om 18:57 terwijl hun klantenservice allang naar huis is?
Mwah zo ben ik dan ook weer niet. Heb gewoon betaald voor deze bestelling en niks totaan zojuist 18:57 wees er op dat er een issue zou zijn. En dan nu dit. Ik snap gewoon echt niet hoe een winkel zo laat kan communiceren. Maar goed. We wachten gewoon verder en zien hem wel binnenkomenFamous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:21:
[...]
Dan was ik allang een Media Markt binnengelopen.
Liggen er 5+ per vestiging.
EDIT:
Dat is waarIk snap je frustratie en wil Intertoys absoluut niet verdedigen, maar als ik hier horror hoor over de BCC e.d. dan vind ik hun handelen zo gek nog niet. Voor mij is het verder simpel, ik wil dit weekend kunnen gamen, levert Intertoys niet voor die tijd dan cancel ik de boel en haal ik mijn Series S wel ergens anders want er is voorraad zat. Ik heb met oog op dit soort gezeik met AfterPay betaald (dus nog niet betaald) dus ik hoef gelukkig niet te wachten op geld dat moet worden teruggestort.
Maar goed, ik denk dat deze frustratie vooral uit door verhalen hier en het feit dat ik nog een ongerelateerde bestelling heb waar ik ook al 1 maand op wacht
[ Voor 50% gewijzigd door Shuyinsama op 10-11-2020 19:30 ]
Yessss (niet te vroeg juichen...), zojuist een update met mijn zending vanuit bol.com, hij is bij postnl. Morgen wordt ie geleverd. Gewicht van het pakket is 6,92kg (heb er een extra joypad bij) dus dat zit wel goed. Nou maar hopen dat ie ook echt komt morgen 😁
De kadobon die ik heb gehad vandaag van 12,99 euro gebruiken we mooi voor Cyberpunk 💪🏻
De kadobon die ik heb gehad vandaag van 12,99 euro gebruiken we mooi voor Cyberpunk 💪🏻
[ Voor 15% gewijzigd door Ulti23 op 10-11-2020 19:25 ]
I pitty the fools who took my game-station.....
Ben geneigd om een s versie te halen. Maar over paar weken kan ik mijn huis in en daar staat een 55inch 4k tv.
Ligt de login page van ms plat? Zo kan ik mijn xbox niet configureren
Heeft iemand hier van coolblue kunnen bestellen? Website was direct down. Begin steeds meer te denken dat ze er 200 kregen. 150 naar de medewerkers, 50 naar de bots.
Ik zat net even in de afreken fase op de microsoft site voor een xbox series x. Maar ik kan hem helaas niet afrekenen...
@jumpmanJumpman schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:17:
Blij dat ik op twee paarden gewed heb. Microsoft Polen binnen en Amazon nog niet eens verstuurd.
Hoe lang duurde het vanaf verzending tot aan ontvangst? Neem aan dat die van jou ook vanuit Eindhoven/Venlo verstuurd werd?
Is één Tweaker hier maar die zal er wel werken.ellarbo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:30:
Heeft iemand hier van coolblue kunnen bestellen? Website was direct down. Begin steeds meer te denken dat ze er 200 kregen. 150 naar de medewerkers, 50 naar de bots.
Je kwam daar echt niet doorheen.
Ruim voor 12:00 lag het al plat.
Bizar. Op twitter, facebook etc kan ik niemand vinden die ook een echt heeft.Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:32:
[...]
Is één Tweaker hier maar die zal er wel werken.
Je kwam daar echt niet doorheen.
Ruim voor 12:00 lag het al plat.
Zag er op marktplaats voorbij komen voor 700 euro in een coolblue doos dus daar zijn ze waarschijnlijk geblevenellarbo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:36:
[...]
Bizar. Op twitter, facebook etc kan ik niemand vinden die ook een echt heeft.
Als ik dat zie dan krijg is zowat spontaan hoofdpijn. Mensen die graag een ander uit buiten op MP zouden per direct moet verbannen wordenBijenwolf schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:37:
[...]
Zag er op marktplaats voorbij komen voor 700 euro in een coolblue doos dus daar zijn ze waarschijnlijk gebleven
Ik had hetzelfde, configureren met behulp van de app werkte wel.Davido84 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:27:
Ligt de login page van ms plat? Zo kan ik mijn xbox niet configureren
Maar goed dat jij niet in de 16/17e eeuw leefde.Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:38:
[...]
Als ik dat zie dan krijg is zowat spontaan hoofdpijn. Mensen die graag een ander uit buiten op MP zouden per direct moet verbannen worden
Al hadden ze toen nog geen MP natuurlijk
Oh welp.. Welke?Gyrolion schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:30:
Ik zat net even in de afreken fase op de microsoft site voor een xbox series x. Maar ik kan hem helaas niet afrekenen...
Verzendbevestiging zojuist binnen van Microsoft voor de Series X. Vannacht iets na 12 uur besteld.
Kijkend naar de rest van de advertenties op marktplaats gaat dat never nooit gebeuren.Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:38:
[...]
Als ik dat zie dan krijg is zowat spontaan hoofdpijn. Mensen die graag een ander uit buiten op MP zouden per direct moet verbannen worden
@Twixrol gebeurt hier op Tweakers natuurlijk net zo goed via V&A en er zijn ook mensen die eraan meewerken. Principieel zou ik nooit meer dan de nieuwprijs willen betalen. Degene die het wel betalen, werken mee aan dit soort praktijken.
Ik ben heel erg benieuwd naar de Xbox Series X, maar op dit moment kan mijn Xbox One alles ook nog. Ik wacht dus nog even tot de rust wat wedergekeerd is. Over een paar maanden staan ze voor 425 a 450 op Marktplaats of kan ik ze nieuw kopen voor 500 euro. Ik heb wel even geduld
Ik ben heel erg benieuwd naar de Xbox Series X, maar op dit moment kan mijn Xbox One alles ook nog. Ik wacht dus nog even tot de rust wat wedergekeerd is. Over een paar maanden staan ze voor 425 a 450 op Marktplaats of kan ik ze nieuw kopen voor 500 euro. Ik heb wel even geduld
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
De poolse variant, de xbox staat nog wel in mn cart. Maar ik kan er voor de rest niks mee. Ik blijf maar gewoon de koop knop smashen. Misschien liggen er dan morgen 10 xbox'en op de deurmat
Hier ook. Ook een sms van UPS met dat het morgen geleverd word. Woohoo! Dacht gister echt dat ik er naast zou gaan vissen.cjpunt schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:44:
Verzendbevestiging zojuist binnen van Microsoft voor de Series X. Vannacht iets na 12 uur besteld.
Toch wel die he! Ik had net precies het zelfdeGyrolion schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:45:
[...]
De poolse variant, de xbox staat nog wel in mn cart. Maar ik kan er voor de rest niks mee. Ik blijf maar gewoon de koop knop smashen. Misschien liggen er dan morgen 10 xbox'en op de deurmat
Die snap ik ook echt niet nee.Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:48:
En die levante computers maar wachten op z'n 949,90 euro op amazon.. Prutser zeg
Het is niet dat het 23 december is en je hebt nog niks voor je kind wat je in september al beloofd hebt, of zoiets
NL store?cjpunt schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:44:
LOLWooK schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:50:
Xbox x binnen: check
Assassins creed valhalla key: check
Xbox x aangesloten en geupdate: check
Xbox live aanmelden :[Afbeelding]
Ik heb hem via de Poolse ms store in de winkelwagen en mn adres ingevuld, PayPal geselecteerd en aangemeld met live account.
Maar nu moet ik blijkbaar ook een factuur adres hebben, regio Polen, hoe hebben jullie dit gedaan?
Maar nu moet ik blijkbaar ook een factuur adres hebben, regio Polen, hoe hebben jullie dit gedaan?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Had je ook gister na 12en besteld, via NL store?Alwayshappyz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:45:
[...]
Hier ook. Ook een sms van UPS met dat het morgen geleverd word. Woohoo! Dacht gister echt dat ik er naast zou gaan vissen.
Gisterenavond om 20 uur besteld in de franse microsoft en nog geen verzendbevestiging gekregen hier??cjpunt schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:44:
Vannacht (iets over 12) via de Nederlandse Xbox store besteld. Zojuist bericht ontvangen dat hij is verstuurd. Verwachte levertijd morgen einde van de dag! Blij mee!
Hier ook net binnen. Zelfde tijd besteld in Duitsland maar wordt vanuit Nederland verzonden zo te zien.cjpunt schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:44:
Denkt er nog iemand dat het vanavond om 12 weer raak is bij de MS store? Of was het eenmalig
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview