Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:55:
Denkt er nog iemand dat het vanavond om 12 weer raak is bij de MS store? Of was het eenmalig
Dat is de grote vraag. Natuurlijk was afgelopen nacht de release day, dus misschien om die reden een zooi online gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 20:54
Yes. Mijn tracking code werkt overigens nog niet, en in mijn account staat als verwachte levering nog 12 november (overmorgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixrol
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-01-2024
gise schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:57:
[...]

Dat is de grote vraag. Natuurlijk was afgelopen nacht de release day, dus misschien om die reden een zooi online gegooid
Bij deze begin ik alvast met bidden _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:56
AcidXTR schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:30:
[...]

@jumpman
Hoe lang duurde het vanaf verzending tot aan ontvangst? Neem aan dat die van jou ook vanuit Eindhoven/Venlo verstuurd werd?
Volgens mij van het weekend label, gisteren verstuurd. Inderdaad uit Venlo.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
BigF25 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:52:
[...]

Had je ook gister na 12en besteld, via NL store?
De Duitse store en iets na 12 uur ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P3rf3ct1on
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:15
Alwayshappyz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:59:
[...]

De Duitse store en iets na 12 uur ja.
Franse store hier om 20.00 gisterenavond en nog geen verzendbevestiging gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-09 11:48
Net nog even met Bol gesproken want mijn pakket staat nog steeds op Verwacht: morgen tussen 15:00 en 17:30, Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt. Zij zeggen dat het gewoon verzonden is naar PostNL en dat ik er van uit moet gaan dat hij morgen komt, wat ik dus gisteravond ook deed toen er stond dat hij vandaag zou komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nickos89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 21:07

Nickos89

Shaka!

Nou zowaar, een rectificatie aan het adres van MM! Was er doorheen gekomen en zou hem vandaag mogen afhalen, werd de bestelling gecanceld omdat hij niet op voorraad was. Even gebeld en gemaild en die lieve mensen van MM hebben er eentje voor me klaar weten te zetten en zojuist opgehaald. 😁 😁 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimakai
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Ik heb ook gister iets na 12 bij Microsoft DE besteld. Net de verzendings email ontvangen. Hij zou er Donderdag moeten zijn - die twee dagen hou ik nog wel even vol!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixrol
Nickos89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:03:
Nou zowaar, een rectificatie aan het adres van MM! Was er doorheen gekomen en zou hem vandaag mogen afhalen, werd de bestelling gecanceld omdat hij niet op voorraad was. Even gebeld en gemaild en die lieve mensen van MM hebben er eentje voor me klaar weten te zetten en zojuist opgehaald. 😁 😁 😁
Dit te lezen heeft mij een lach gebracht! Goed verhaal met een goed einde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Nice, uit eigen winkelvoorraad of hebben ze gewoon iemand anders geannuleerd _O-

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:51
Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:07:
[...]

Nice, uit eigen winkelvoorraad of hebben ze gewoon iemand anders geannuleerd _O-
Waarschijnlijk extra voorraad van microsoft wat ze nog niet meteen mogen verkopen zoals met de voorgaande xbox release om schaarste te creeeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jwple
  • Laatst online: 22-04-2024
Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:07:
[...]

Waarschijnlijk van de eerste die bijdehand deed tegen de klantenservice. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:29
lol excuus ik was even druk met andere zaken :+ Dit was een bestelling van 4 november bij MS Duitsland dus, met paypal if that matters :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-09 20:46
Is er iemand die ook al een tracking nummer gehad heeft voor DHL via Amazon.fr? Ik heb de melding gekregen dat het is aangemeld en volgens de site van Amazon zit het nu in Duitsland bij een Amazon center maar dit krijg ik niet te zien als ik het nummer op de site van DHL invoer.

Misschien dat het stuk Frankrijk -> Duitsland niet via DHL gegaan is, maar via Amazon zelf en dat ze pas vanaf Duitsland gaan tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickos89

Nickos89

Shaka!

jwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:10:
[...]

Waarschijnlijk van de eerste die bijdehand deed tegen de klantenservice. :+
Ik heb me netjes gedragen hoor 😋 maar een brutaal mens heeft de halve wereld zeggen ze. Nou in dit geval een Xbox 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
Grawler schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:13:
Is er iemand die ook al een tracking nummer gehad heeft voor DHL via Amazon.fr? Ik heb de melding gekregen dat het is aangemeld en volgens de site van Amazon zit het nu in Duitsland bij een Amazon center maar dit krijg ik niet te zien als ik het nummer op de site van DHL invoer.

Misschien dat het stuk Frankrijk -> Duitsland niet via DHL gegaan is, maar via Amazon zelf en dat ze pas vanaf Duitsland gaan tracken?
lijkt mij dat dat met interne vracht gaat, anders had het wel direct naar jou gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixrol
wilde net bestellen staat er opeens maximale hoeveelheid bereikt terwijl ik niks heb besteld.. weet iemand daar raad mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:21:
wilde net bestellen staat er opeens maximale hoeveelheid bereikt terwijl ik niks heb besteld.. weet iemand daar raad mee??
staat nog een mislukte bestelling in je winkelwagen.
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/cart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
jwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:19:
[...]

lijkt mij dat dat met interne vracht gaat, anders had het wel direct naar jou gekomen.
Die van mij is hetzelfde. Amazon Logistics. Gok 2e deel met DHL ofzo. Ook donderdag levering gepland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thundernerd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-07 10:48
Dan ga ik morgen ook maar even bellen, kijken of ze er toch eentje kunnen opsturen naar me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
P3rf3ct1on schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:00:
[...]

Franse store hier om 20.00 gisterenavond en nog geen verzendbevestiging gekregen...
Jammer! Ik hoop dat jij ook snel je bevestiging krijgt d:)b Af en toe random waarom sommigen eerder bericht krijgen dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixrol
jwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:22:
[...]

staat nog een mislukte bestelling in je winkelwagen.
https://www.microsoft.com/nl-nl/store/cart
Nee niks staat erin :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickos89

Nickos89

Shaka!

Thundernerd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:23:
[...]

Dan ga ik morgen ook maar even bellen, kijken of ze er toch eentje kunnen opsturen naar me
Ja even bellen/reageren op die annuleringsmail kan wonderen doen. Ik heb in ieder geval flink geluk gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Iemand enig idee waar ik mijn factuur kan vinden in mijn microsoft bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixrol
koenvd90 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:28:
Iemand enig idee waar ik mijn factuur kan vinden in mijn microsoft bestelling?
https://account.microsoft.com/billing/orders/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Is dit dan de factuur? Zie nergens iets om te downloaden namelijk Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5GfMijxHvKdEZoRYJzXB9MM57pY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5tiwNGwZllsN3i0gITifJDQH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
geen idee dan, cookies ff droppen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixrol
koenvd90 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:31:
[...]

Is dit dan de factuur? Zie nergens iets om te downloaden namelijk [Afbeelding]
Moet je als t goed is ook in de mail hebben van je xbox account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff net via de Poolse MS site tot aan de stap gekomen dat ik de betaling in m'n ING app moet verifiëren. Dat gedaan, ik dacht ik ben er... error op de MS site :'(

Vervolgens 10x naar de vorige pagina gedaan, 10x nog een keer in m'n ING app verifieren, het mocht allemaal niet baten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:43:
Pfff net via de Poolse MS site tot aan de stap gekomen dat ik de betaling in m'n ING app moet verifiëren. Dat gedaan, ik dacht ik ben er... error op de MS site :'(

Vervolgens 10x naar de vorige pagina gedaan, 10x nog een keer in m'n ING app verifieren, het mocht allemaal niet baten..
Dat heb ik inmiddels via de Franse site al een aantal keer gehad. Frustrerend, denk je hem te hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamjesse
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-08-2024

Hoe dan? Ik heb al uren een auto refresh staan op alle sites: pl-pl, nl-l, de-ch, de-de, fr-fr,...

Blijft maar 'out of stock' staan

Afbeeldingslocatie: https://files.connected.sh/gkci2ksif5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple

als je een bestelnummer hebt.. kon je dan niet support bellen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Twixrol
iamjesse schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:47:
[...]

Hoe dan? Ik heb al uren een auto refresh staan op alle sites: pl-pl, nl-l, de-ch, de-de, fr-fr,...

[Afbeelding]
Dusss ik ben niet de enigste met 6+ tabs open.. Hallelujah dacht dat ik gek in de kop werd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:20
jwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:47:
[...]

Heb sinds gisteren al een bestelnummer en een xbox die niet te betalen is. De laatste stap lukt niet omdar er geen stock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Blijft toch spannend :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfsLuKNagoYyRZ3lm18KQ-v04kw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ATSLVWueZmTPix8k0HcDyIRP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iamjesse schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:47:
[...]

[Afbeelding]
Ik zag ineens op de Poolse site de button oplichten.. Toevallig op de milliseconde op het juiste moment gerefresht gok ik, maar daarna dus alsnog te laat.
jwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:47:
[...]

Die heb ik nog niet helaas, denk dat je die pas krijgt na betalen.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel moeite moest doen om een console te kopen haha, en hierdoor wil ik hem alleen maar meer. Ach des te leuker als ik hem straks heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
Engineer Stewie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:50:
[...]

Heb sinds gisteren al een bestelnummer en een xbox die niet te betalen is. De laatste stap lukt niet omdar er geen stock is.
Denk dat dat al te lang geleden is. maar volgens mij als je er een te pakken hebt en tegen een betalings-error aanloopt kun je de nederlandse support bellen en in het verleden(22sept) voltooide zij die order middels een betaling via de mail.

misschien droom ik het hoor.. maar dit staat mij echt bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:23
ethereal81 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:45:
[...]

Dat heb ik inmiddels via de Franse site al een aantal keer gehad. Frustrerend, denk je hem te hebben...
Zelfde. Als minimaal 25 0 euro reserveringen op de ing creditcard maar nog nooit een succesvolle bestelling kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMMJ93
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-08 11:23
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:52:
[...]

Ik zag ineens op de Poolse site de button oplichten.. Toevallig op de milliseconde op het juiste moment gerefresht gok ik, maar daarna dus alsnog te laat.

[...]

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zoveel moeite moest doen om een console te kopen haha, en hierdoor wil ik hem alleen maar meer. Ach des te leuker als ik hem straks heb ;)
Ik had niet eens tijd om te drukken, haha. Gaat te snel allemaal. Als iemand anders binnen 1 seconde heeft gedrukt en afgerekend, dan moet dat wel een bot zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 20:54
cjpunt schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:58:
[...]

Yes. Mijn tracking code werkt overigens nog niet, en in mijn account staat als verwachte levering nog 12 november (overmorgen)
Inmiddels ook bericht van UPS. Morgen levering. Heel nice!
Je kunt consoles gewoon retourneren bij Microsoft toch (Evt. m’n series S)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jwple
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:52:
[...]

[...]

nee, je krijgt hem al voor je een betaal middel selecteert. staat onder het bedrag ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
jwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:53:
[...]

Denk dat dat al te lang geleden is. maar volgens mij als je er een te pakken hebt en tegen een betalings-error aanloopt kun je de nederlandse support bellen en in het verleden(22sept) voltooide zij die order middels een betaling via de mail.

misschien droom ik het hoor.. maar dit staat mij echt bij
Gister contact gehad met support, komt er dan gewoon op neer dat die xbox alweer verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
ethereal81 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:55:
[...]

Gister contact gehad met support, komt er dan gewoon op neer dat die xbox alweer verkocht is.
:| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

FragNeck schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:52:
Ik heb hem via de Poolse ms store in de winkelwagen en mn adres ingevuld, PayPal geselecteerd en aangemeld met live account.

Maar nu moet ik blijkbaar ook een factuur adres hebben, regio Polen, hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik heb een hotel in Polen opgezocht en daar virtueel even verbleven ofwel zoek een adres van iets en zet als aflever adres je NL adres. Xbox werd vanuit Venlo verstuurd. Er zat alleen een Poolse leaflet bij de controller... 😜

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:54:
[...]

nee, je krijgt hem al voor je een betaal middel selecteert. staat onder het bedrag ergens
Ik zie het inderdaad, was me nog niet opgevallen door het Pools. Direct Microsoft gebeld, zijn niet meer bereikbaar. Morgenochtend opnieuw bellen, maar gok dat het te laat is. In ieder geval bedankt!

Het lukte me verder bij de betaalopties niet om Paypal te selecteren, er kwam toen ook een error. Meer mensen hier last van? Kan me voorstellen dat PayPal sneller gaat, omdat er dan geen verificatie via je bank is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thundernerd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-07 10:48
Nickos89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:28:
[...]

Ja even bellen/reageren op die annuleringsmail kan wonderen doen. Ik heb in ieder geval flink geluk gehad
Ga morgen dan maar ff bellen, email is een donotreply dus daar zal wel niet veel vanaf komen. Ga ik me gewoon van de domme houden en zeggen dat ik die email niet had gezien gisteren dus dat ik 'm morgen dan eigenlijk had verwacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocmerius
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
Voor degenen die bij de MM besteld hadden met ophalen in de winkel. Ik heb heel de dag zitten wachten op het afhaal bericht. Uiteindelijk om 19.00 toch maar in de auto gesprongen, bleek ie er gewoon al heel de dag te liggen. Dus als je nog geen afhaalbericht hebt gekregen zou ik toch gewoon maar gaan kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:24
Caayn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:46:
[...]
Gefeliciteerd *O*

Volgens mij ben jij de eerste die hem via een online bestelling mag afhalen. Hopelijk volgt mijn bevestiging snel.
Nog wat gehoord van MM?

Is er überhaupt iemand die online heeft besteld en hem kon afhalen in de winkel?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickmanders
  • Laatst online: 16:52
cvs79 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:54:
[...]

Zelfde. Als minimaal 25 0 euro reserveringen op de ing creditcard maar nog nooit een succesvolle bestelling kunnen doen.
Heb ik ook gehad. Gebeld met ING en bleek dat betaling werd tegengehouden door het MasterCard systeem. Althans, dat is wat mij verteld werd. Bij mij werd die blokkade er wel afgehaald maar daarna was ie al weg en kwam ik niet meer verder. Later nogmaals geprobeerd en weer hetzelfde. Heb uiteindelijk via de store op de Xbox de Series S besteld, ook via creditcard en dat lukte in 1x.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vincentbosch
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:46
Inmiddels bericht ontvangen van UPS dat de bestelling van vannacht (omstreeks 00:10) in Eindhoven is aangekomen en morgen zal worden bezorgd :-)

Edit: Overigens, besteld in de MS Store NL

[ Voor 13% gewijzigd door vincentbosch op 10-11-2020 21:09 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
vincentbosch schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:08:
Inmiddels bericht ontvangen van UPS dat de bestelling van vannacht (omstreeks 00:10) in Eindhoven is aangekomen en morgen zal worden bezorgd :-)

Edit: Overigens, besteld in de MS Store NL
Hier uit de Duitse store en stond eerst op 12-11 maar is inmiddels ook 11-11 geworden. Dat noem ik nog eens goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
  • Laatst online: 26-04-2022
moca schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:16:
[...]

Hier uit de Duitse store en stond eerst op 12-11 maar is inmiddels ook 11-11 geworden. Dat noem ik nog eens goed nieuws.
Ik heb ook bij de Duitse store besteld gister en er staat 12 november. Wanneer had jij besteld en wanneer sprong hij naar de 11e? Heb je al bericht van UPS gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickos89

Nickos89

Shaka!

matthijst schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:07:
[...]

Nog wat gehoord van MM?

Is er überhaupt iemand die online heeft besteld en hem kon afhalen in de winkel?
Sterker nog, vandaag besteld en af kunnen halen, wel heel veel geluk gehad 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
KillerZxAce schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:18:
[...]

Ik heb ook bij de Duitse store besteld gister en er staat 12 november. Wanneer had jij besteld en wanneer sprong hij naar de 11e? Heb je al bericht van UPS gehad?
Vannacht rond 00.10 besteld. Ik kan het zien als ik de track and trace check in m'n mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
moca schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:22:
[...]

Ik heb maar 2 mails gehad, dit was de meest recente vanochtend. Ik heb nog geen T&T gehad. Wanneer kreeg je die?

Vannacht rond 00.10 besteld. Ik kan het zien als ik de track and trace check in m'n mail.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cXNfMzyLhdHxZOKUBBQfYA-gQPg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2PpXqruNNmRzxXcUihY0C5Dp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
ITT tot gisteren heb ik er nu best een goed gevoel bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
De mail van gisteren. Daar staat sendungsverfolgung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

jwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:26:
[...]

ITT tot gisteren heb ik er nu best een goed gevoel bij!
Nog geen update voor alsnog.
Weer een kort nachtje denk ik.

Gister werd ik meermaals wakker in de nacht (wat ik normaal niet heb) en checkte toch even de mail/status :+
Gezonde spanning, laten we het zo maar noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
moca schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:27:
[...]

De mail van gisteren. Daar staat sendungsverfolgung.
Hoeveel mails heb je gehad? Kan je daar een foto van maken dan kan jk die vergelijken met wat ik heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
matthijst schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:07:
[...]

Nog wat gehoord van MM?

Sorry, ja. Om 17:58 kreeg ik bericht dat ik hem mocht komen afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
KillerZxAce schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:28:
[...]

Hoeveel mails heb je gehad? Kan je daar een foto van maken dan kan jk die vergelijken met wat ik heb.
De mail van vandaag sorry. 2 totaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jwple
Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:28:
[...]

Nog geen update voor alsnog.
Weer een kort nachtje denk ik.

Gister werd ik meermaals wakker in de nacht (wat ik normaal niet heb) en checkte toch even de mail/status :+
Gezonde spanning, laten we het zo maar noemen.
We kunnen iig niet klagen dat de pre-order periode saai was :+ :+
Ik ben wel weer toe aan 7 jaar rust en kalmte als dit achter de rug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
moca schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:30:
[...]

De mail van vandaag sorry. 2 totaal.
Ohh dan zal ik hem nog wel krijgen denk ik. Er staat “in behandeling” op de site bij mijn orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
KillerZxAce schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:32:
[...]

Ohh dan zal ik hem nog wel krijgen denk ik. Er staat “in behandeling” op de site bij mijn orders.
Ja dat stond er bij mij ook een half uur geleden. Inmiddels staat er in transit 11/11 end of day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 15:01
Zojuist een mailtje van Amazon ontvangen. Even een korte quote uit het bericht:

"We hebben echter operationele vertragingen ondervonden waardoor we een vertraging van twee dagen verwachten bij het bezorgen van order#"

Ben benieuwd, in het order overzicht staat nog steeds 13-14 november als aankomstdatum.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps.andeweg
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2023
Iemand enig idee waar ik het nog in proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-09 08:18
rmathijssen schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:36:

"We hebben echter operationele vertragingen ondervonden waardoor we een vertraging van twee dagen verwachten bij het bezorgen van order#"

Ben benieuwd, in het order overzicht staat nog steeds 13-14 november als aankomstdatum.
Heb je geluk in de uk gaan ze niet leveren voor eind dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderI
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-09 12:48
rmathijssen schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:36:

Bij mij hetzelfde. Mail ontvangen, maar datum ongewijzigd.
Even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_koomen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-09 22:49
Grifoendor schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:45:
Helaas alleen een kaartje van UPS door de brievenbus vandaag, met dat wij niet thuis zouden zijn (Iedereen de hele dag thuis). Morgen dus weer een kans...
Bij ons heeft bezorger van UPS de doos gewoon voor de deur in de tuin achtergelaten...kwam om 18:00 thuis en zag hem staan voor de voordeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ps.andeweg schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:36:
Iemand enig idee waar ik het nog in proberen?
Internet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:07
Amazon lijkt een aantal containers kwijt te zijn geraakt, kan niet anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Series X is niet op voorraad bij MM, maar kan m nu wel online bestellen. Geen idee alleen wanneer je m dan krijgt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P3rf3ct1on
  • Laatst online: 20:15
KillerZxAce schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:32:
[...]

Bij mij staat er “vooraf besteld” ipv “in behandeling”
2de mail ook nog niet gekregen en in de eerste mail staat levering 12 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
moca schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:35:
[...]

Had je dit?

Ja dat stond er bij mij ook een half uur geleden. Inmiddels staat er in transit 11/11 end of day.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C07SluWtJspRPgJJYE-EaAMEAho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9V4VgXQvi4DtVqiQZf0HS5qv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Begin steeds meer te twijfelen om toch maar een s te pakken. Dan heb ik hem donderdag. Maar weinig opslag houd mij beetje tegen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 20:56
gise schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:39:
Series X is niet op voorraad bij MM, maar kan m nu wel online bestellen. Geen idee alleen wanneer je m dan krijgt natuurlijk
Er staat nog steeds uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paver89
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11-2021
soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:40:
Begin steeds meer te twijfelen om toch maar een s te pakken. Dan heb ik hem donderdag. Maar weinig opslag houd mij beetje tegen....
Je kunt een 1tb storrage card kopen die van seagate. Heb je snel extra opslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Od-L3WPRQ2bsbp2Yt2AxCUWGzAg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PZqqIVlGnj4vlWA19kSJpakT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Paver89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:44:
[...]

Je kunt een 1tb storrage card kopen die van seagate. Heb je snel extra opslag
Dat wel, alleen heb nieuwe 4k tv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zimakai
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QWIV0iBlSxqvVMGvSp82tcaN-0w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CYRBN6rUGPLsLg2yzwMBpl8s.png?f=fotoalbum_large

Om 12:02am besteld bij Microsoft DE. Er stond eerst levering op Donderdag, 12 November. Is zojuist bij mij ook versprongen naar Woensdag.

AC Valhalla ligt al klaar, en ik heb een jaar Game Pass Ultimate. Let's go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Jeej mijn losse witte controller is wel toegekomen van Bol, maar geen series x die is voor na de feestdag helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
Zimakai schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:53:
[Afbeelding]

Om 12:02am besteld bij Microsoft DE. Er stond eerst levering op Donderdag, 12 November. Is zojuist bij mij ook versprongen naar Woensdag.

Ik heb niet eens die T&T gehad. Ik heb alleen die mails gehad dat hij donderdag zou komen en Microsoft zegt “in behandeling”. Wanneer kreeg je je mail voor T&T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
KillerZxAce schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:55:
[...]

Ik heb niet eens die T&T gehad. Ik heb alleen die mails gehad dat hij donderdag zou komen en Microsoft zegt “in behandeling”. Wanneer kreeg je je mail voor T&T?
Zodra ze verzenden krijg je een mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 14:43
Ik houd de store maar wat in de gaten 😤

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
moca schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:56:
[...]

Zodra ze verzenden krijg je een mail.
Oooh oke, ik had hem rond 00:15 besteld hopelijk krijg ik die snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
Zimakai schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:53:
[Afbeelding]

Dan ben je nu al verder op weg dan mij en een zwikkie anderen die 22sept bij de bcc gepreordered hebben :D
wij staan nog op gepland voor 11-11 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:02
Vannacht besteld bij MS Duitsland, morgen einde dag via UPS in huis. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
BOEFJE_NL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:58:
Vannacht besteld bij MS Duitsland, morgen einde dag via UPS in huis. Top!
Zo gaar jullie hebben allemaal al een T&T ontvangen en ik bestelde op het zelfde moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimakai
KillerZxAce schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:59:
[...]

Zo gaar jullie hebben allemaal al een T&T ontvangen en ik bestelde op het zelfde moment..
Vreemd inderdaad. Bestelling wel volledig gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
Zimakai schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:09:
[...]

Vreemd inderdaad. Bestelling wel volledig gelukt?
Ja anders kreeg ik die mails niet die ik net liet zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
KillerZxAce schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:09:
[...]

Ja anders kreeg ik die mails niet die ik net liet zien
Hoe heb je betaald? Ik met Creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kratos
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19:18
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:02:
[...]

Ik zie het inderdaad, was me nog niet opgevallen door het Pools. Direct Microsoft gebeld, zijn niet meer bereikbaar. Morgenochtend opnieuw bellen, maar gok dat het te laat is. In ieder geval bedankt!

Het lukte me verder bij de betaalopties niet om Paypal te selecteren, er kwam toen ook een error. Meer mensen hier last van? Kan me voorstellen dat PayPal sneller gaat, omdat er dan geen verificatie via je bank is.
inmiddels al gelukt om er eentje te bestellen? heb precies hetzelfde als jou, heb het zelf ook ongeveer al denk ik 5-6 keer gehad. vaak bij het klikken op bestelling plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
moca schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:17:
[...]

Hoe heb je betaald? Ik met Creditcard.
Via PayPal, maar misschien moet ik gewoon geduld hebben. Ik hoop dat ik morgen ochtend of middag een Track & Trace krijg, anders bel ik support op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 19:30
KillerZxAce schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:23:
[...]

Via PayPal, maar misschien moet ik gewoon geduld hebben. Ik hoop dat ik morgen ochtend of middag een Track & Trace krijg, anders bel ik support op.
Ik heb ook afgelopen nacht ook besteld via de NL store (00.25)
Nog helemaal niets ontvangen, geen mail bevestiging, geen bestel historie. Geld via ideal wel afgeschreven maar duurt blijkbaar langer om te verifiëren als paypal, cc..
Morgen weet ik meer waarschijnlijk (heb reeds gebeld met ms support, bestelling is wel doorgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
KillerZxAce schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:23:
[...]

Ben bang dat je bij de volgende ronde zit dan.
Zal waarschijnlijk morgen verzonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quezly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-02-2021
BigF25 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:26:
[...]

Ik heb ook afgelopen nacht ook besteld via de NL store (00.25)
Nog helemaal niets ontvangen, geen mail bevestiging, geen bestel historie. Geld via ideal wel afgeschreven maar duurt blijkbaar langer om te verifiëren als paypal, cc..
Morgen weet ik meer waarschijnlijk (heb reeds gebeld met ms support, bestelling is wel doorgekomen
Ik had 10 min eerder dan jou besteld, ik krijg het morgen binnen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 19:30
Quezly schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:36:
[...]

Ik had 10 min eerder dan jou besteld, ik krijg het morgen binnen als het goed is.
Welke betalingswijze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aankoopadvies
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-02-2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MauriceMV
  • Laatst online: 11-11-2020
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BixbzJaf204ies0xLj6ALNzcdhE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xmtJNNaNIhofb84ySr4wLMCM.jpg?f=fotoalbum_large

Ik wou dat dit een grap was maar dat is het helaas niet. Heb het driedubbel gecontroleerd en heb gewoon de Series X besteld (en betaald om 09:00 toen het live ging) en een Series S ontvangen. Blijkbaar ben ik niet de enige helaas. Normaal doen ze bij Bol.com wel goed hun best maar degene die ik vandaag sprak willen niet echt meedenken aan een oplossing.

Ik snap dat ze bij zo'n release niet echt wat achter houden voor het geval dat maar nu komt het een beetje neer op "Sorry maar we kunnen je niet helpen. Je kunt de Series S retourneren en je geld terugkrijgen. Je zult helaas een paar maanden moeten wachten op de volgende levering". Mocht ik dan te laat zijn bij die levering dan kan ik dus goed nog wat extra maanden moeten wachten... puur omdat bol zn werk niet doet.

Verder wil bol als miljoenenorganisatie niet meedenken over dingen zoals een kleine compensatie of intern voorrang geven bij de volgende levering, dat ze er dus wat achter houden en de gedupeerde mailen (ik ben dus niet de enige bij wie dit gebeurd is helaas).
Pagina: 1 ... 87 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview