En diegene die niet besteld hebben.soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:35:
Wordt steeds rustiger hier...
Alleen mensen van bcc zitten voorlopig nog hier...
Zoals ik.
En diegene die niet besteld hebben.soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:35:
Dankje dankje,JoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:35:
[...]
veel plezier! het doet pijn om je te zien vertrekken.. maar het is je gegunt soldaat
Mediamarkt online Be, nog steeds aan het wachten. Levertermijn via postnl was tussen 10u-17u45. Wat kan een dag lang duren.soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:35:
En Bol.comsoccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:35:
Nee hoor MS NL hier van 22 09 hij is onderweg dat ups is ergens LOLsoccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:35:
Wanneer had je besteld?Melantrix schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:35:
Microsoft Duitsland bestelling is binnen! Ik ga er van genieten!
JOEJOE! :-) mij krijgen ze voorlopig hier niet weg :-Psoccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:35:
Vergeet de mensen niet die overal mis hebben gegrepen...soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:35:
Hey! Jij al iets gehoord verder? Of een e-mail gekregen/bestelling in billing history?
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Hoop het voor je, die van mij hebben ze namelijk geannuleerd en mag nu een week op m'n geld wachtenNickos89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:39:
Ik kreeg net een pingetje van Visualping, dat de pagina bij MM was aangepast. Met snel klikwerk er eentje voor afhalen kunnen kiezen (kon niet online bestellen). Binnen 2 uur afhalen in de winkel, het zal me benieuwen, en goh wat ga ik uit m'n dak als dat is gelukt! Hahaha
Kan dit ook gebruikt worden voor MM BE?King Dingeling schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:43:
Ik zie in de api dat de voorraad status bij verschillende MM winkels wordt bijgewerkt.
Heb inmiddels mijn afhaal bericht gekregen van de MM dat ik hem kan ophalen.
Geen flauw idee.
Jezus, dat schiet ook niet op. Hij kwam op voorraad in de winkel hier in de buurt, en kon daarom op afhalen klikken. Heb expres op "Betalen in de winkel" geklikt dat als het mis gaat ik in ieder geval niet op m'n geld hoef te wachten. Het zal me benieuwen en we gaan het zien!Thundernerd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:43:
[...]
Hoop het voor je, die van mij hebben ze namelijk geannuleerd en mag nu een week op m'n geld wachten
Ik heb mail gestuurd dat ik vandaag nog mijn geld terug wil. Natuurlijk nog geen reactie op...Thundernerd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:43:
[...]
Hoop het voor je, die van mij hebben ze namelijk geannuleerd en mag nu een week op m'n geld wachten
GefeliciteerdKing Dingeling schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:43:
Ik zie in de api dat de voorraad status bij verschillende MM winkels wordt bijgewerkt.
Heb inmiddels mijn afhaal bericht gekregen van de MM dat ik hem kan ophalen.
welke stad?Nickos89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:45:
[...]
Jezus, dat schiet ook niet op. Hij kwam op voorraad in de winkel hier in de buurt, en kon daarom op afhalen klikken. Heb expres op "Betalen in de winkel" geklikt dat als het mis gaat ik in ieder geval niet op m'n geld hoef te wachten. Het zal me benieuwen en we gaan het zien!
Hilary Duff 4-Life
Shipping vrees is hier naar komt hij vandaag nog wel gegaan. UPS, by end of day.. wel vaker gezien "sorry, lukt niet meer vandaag"soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:35:
Cruquius. (geen stad maar MM locatie)
amazon.nl 22-09 besteld en zelfs nog niet verzondensoccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:35:
Ik heb geprobeerd te bellen maar kwam er niet doorheen, uiteindelijk via whatsapp contact gehad en kreeg dit te horen.soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:45:
[...]
Ik heb mail gestuurd dat ik vandaag nog mijn geld terug wil. Natuurlijk nog geen reactie op...
Er zou vannacht schot in de zaak moeten komen middels DHL T&TKimo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:47:
[...]
amazon.nl 22-09 besteld en zelfs nog niet verzondenIk hoop nog op voor aankomend weekend.
Nee nog niets. Geen email, niets in billing/order history..Jeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:40:
[...]
Hey! Jij al iets gehoord verder? Of een e-mail gekregen/bestelling in billing history?
Ik nog steeds niets. Maar begin te vrezen dat we achter het net gevist hebben.
Nee alles wat er stond is alweer weg, kreeg vlak erna een pingetje ook dat het weer weg was en kan ook nu niks meer aanklikken. Wel een bevestiging van MM gekregen op de mail, nu hopen dat hij met twee uurtjes klaar ligt.
Hoe doe jij dat precies? Dat wil ik ook proberen.Nickos89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:49:
[...]
Nee alles wat er stond is alweer weg, kreeg vlak erna een pingetje ook dat het weer weg was en kan ook nu niks meer aanklikken. Wel een bevestiging van MM gekregen op de mail, nu hopen dat hij met twee uurtjes klaar ligt.
Moet je even terug in dit topic, pagina 321, staat een post over Visualping, incl chrome add-on link!Kurta52 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:49:
[...]
Hoe doe jij dat precies? Dat wil ik ook proberen.
Ik heb geluk gehad....de buren hadden het aangenomen om 15.03airwolf83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:56:
[...]
Die pech heb ik meestal ook echter was ik nu gewoon thuis..
Maar heb ook vaak dan ga ik even snel de honden uitlaten want tja.. die willen ook wel eens uit als je al de hele ochtend zit te wachten en dan net in die 20 minuten komen ze vaak langs...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
lekker dan...Thundernerd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:48:
[...]
Ik heb geprobeerd te bellen maar kwam er niet doorheen, uiteindelijk via whatsapp contact gehad en kreeg dit te horen.
[Afbeelding]
Zelfde hier, hoop dat ze het zijn vergetenRivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:56:
Wel bijzonder trouwens. Vandaag ook m'n Series X via Bol.com ontvangen. De factuur op de website staat als zijnde betaald met creditcard, maar kan deze nergens terugvinden op m'n creditcard.
Heb ik ook. Bij Bol.com, maar heb wel informatie gehad dat deze vertraging had. Hopelijk wel morgen binnen.Aankoopadvies schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:01:
Bij mij staat er nog steeds 'Pakket is nog niet door PostNL ontvangen/verwerkt"... begin me wel een beetje zorgen te maken
Denk dat die gewoon morgen binnenkomt dan. Anders even bellen met Post NL, die kunnen wat specifiekere info geven over je bezorging. Hebben mij wel goed geholpen.Aankoopadvies schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:01:
Bij mij staat er nog steeds 'Pakket is nog niet door PostNL ontvangen/verwerkt"... begin me wel een beetje zorgen te maken
Haha, dat hoop ik ook. Dan heb ik nu in de tussentijd in ieder geval nog even de gelegenheid op zoek te gaan naar een geschikte televisie. Met een 1080p televisie uit 2012 kan ik nu natuurlijk niet meer voor de dag komen!Jasmijn22 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:03:
Het begint nu rustig te worden hier, de meesten zijn dus wel voorzien.Hopelijk krijgen de slachtoffers van de bcc mirage ook snel hun systeem..
Laten we het hopen. Eind nov/begin dec geven ze aan pffJasmijn22 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:03:
Het begint nu rustig te worden hier, de meesten zijn dus wel voorzien.Hopelijk krijgen de slachtoffers van de bcc mirage ook snel hun systeem..
gelukkig komt de football manager 2021 beta vandaag uit, heb ik daar in ieder geval meer dan genoeg tijd voor !Jasmijn22 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:03:
Mijn ding was via MM, niet BCCsoccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:57:
[...]
lekker dan...
Kan ik weer tijd wachten op mijn geld.
Laatste x dat ik zaken doe met bcc.
Fout maken kan maar communiceer dan goed en kom met een wenselijke oplossing.
Same here. Inmiddels per vandaag mijn nieuwe creditcard geactiveerd. Dus zal wel een mail krijgen met een factuur.Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:56:
Wel bijzonder trouwens. Vandaag ook m'n Series X via Bol.com ontvangen. De factuur op de website staat als zijnde betaald met creditcard, maar kan deze nergens terugvinden op m'n creditcard.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
SPiET
Eerder dan 13 11?verfsnuiver schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:16:
Ik heb nog stiekeme hoop dat BCC toch nog op de eerder gemelde datum (13-11) een paar consoles geallocate krijgt
al paar x voorbij zien komen ja.default_user schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:18:
Wat een tyfuszooi, op 9 nov meteen met de pre-orders een Series X besteld bij Bol.com en betaald.
Krijg ik zojuist een Series S geleverd... iemand anders nu waarschijnlijk blij met een X in plaats van een S.
Iemand anders ook een verkeerde levering gehad?
Same here , ik kon er opeens 1 bestellen voor afhaling en gelijk betalen. Bestelbevestiging gehad en moet nu wachten op de afhaalbevestiging eer ik hem kan afhalen.Nickos89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:39:
Ik kreeg net een pingetje van Visualping, dat de pagina bij MM was aangepast. Met snel klikwerk er eentje voor afhalen kunnen kiezen (kon niet online bestellen). Binnen 2 uur afhalen in de winkel, het zal me benieuwen, en goh wat ga ik uit m'n dak als dat is gelukt! Hahaha
Ik heb het al opgegeven, sta bij meerdere op de wachtrij en dat is denk ik het beste wat je kan doen. Ik kwam er vanmiddag tussen bij MM maar ben nu de dupe omdat ze 'm hebben geannuleerd en m'n geld pas over 5 tot 7 werkdagen terug gaan geven...Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:22:
Inmiddels heeft iedereen hem zowat in huis en ik zit hier nog te F5en op 11 verschillende sites sinds 11 uur in de ochtend
Nou nee hoor, genoeg mensen die er even klaar mee zijn na bv incidenten met Cool Blue en BCCTwixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:22:
Inmiddels heeft iedereen hem zowat in huis en ik zit hier nog te F5en op 11 verschillende sites sinds 11 uur in de ochtend
Ah nee! Wat een ellende! Hopen dat het snel weer goed komtThundernerd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:24:
[...]
Ik heb het al opgegeven, sta bij meerdere op de wachtrij en dat is denk ik het beste wat je kan doen. Ik kwam er vanmiddag tussen bij MM maar ben nu de dupe omdat ze 'm hebben geannuleerd en m'n geld pas over 5 tot 7 werkdagen terug gaan geven...
Nou idd! ik zag onzettend veel gedupeerde mensen via BCC en BOL. Erg jammer hoe ze met jullie daar om gaan...Brutal1ty schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:24:
[...]
Nou nee hoor, genoeg mensen die er even klaar mee zijn na bv incidenten met Cool Blue en BCCWaaronder ik zelf. Maar ondanks dat ben ik wel oprecht blij om te zien dat zoveel mensen happy zijn met hun nieuwe speeldoos dus ik check het forum alsnog wel af en toe - werkt aanstekelijk
Zelfde, dus morgen maar gamen.DM89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:23:
Mailtje van BCC
Sorry, sorry en nog eens sorry!
Je zat vandaag met smart te wachten op de levering van de nieuwste Xbox console, zoals je misschien al weet zal deze tot onze spijt vandaag niet geleverd worden.
Wij doen er alles aan om morgen jouw Xbox te leveren, zodat je vanaf dan zorgeloos kunt gamen.
Aan het einde van de dag ontvang je van ons nog een e-mail. In deze e-mail vind je de track and trace-code waarmee je de levering kunt volgen via DHL.
Onze excuses en wij wensen je veel game plezier toe!
Track&tracé had ik al voor deze mail maar goed...
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ah dat valt nog mee. Mijn order is inmiddels geannuleerd, dus ik dénk (zal wel niet de enige zijn) dat ze wat extra Xdozen hebben om nu alsnog zsm op te sturen als ze nog te kort haddenFamous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:27:
[...]
Zelfde, dus morgen maar gamen.
Zal het misschien wat rustiger zijn op de lijn wat betreft download AC Valhalla
ja die is overal wel te krijgenKing Dingeling schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:29:
[Afbeelding]Bij mediamarkt the wall nog 2 Xbox series S
Hilary Duff 4-Life
Als het een Series X was had ik gelijk in de raket gestaptKing Dingeling schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:29:
Ben benieuwd! Welke MM had jij hem? Ik heb expres (nog) niet betaald dat ik niet met een terugbetaling zou zitten die weer een week zou duren... Nog niet over uit of dat in m'n voordeel is 😂Schil1 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:22:
[...]
Same here , ik kon er opeens 1 bestellen voor afhaling en gelijk betalen. Bestelbevestiging gehad en moet nu wachten op de afhaalbevestiging eer ik hem kan afhalen.
King Dingeling schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:29:
Ja inderdaad, eerlijk snap ik MS niet. Heb het idee dat de S echt een giga flop wordt, heb er serieus niemand over gehoord dat de S overwogen werd..
[ Voor 4% gewijzigd door renz op 10-11-2020 17:37 . Reden: Mediamarkt bezoekje ]
Series S is niet echt aantrekkelijk voor de early adopter. Die gaat toch sneller voor een Xbox Series X. Ik heb zo'n vermoeden dat de S rond de kerstperiode nog wel eens aantrekkelijk gaat zijn.renz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:34:
Ja inderdaad, eerlijk snap ik MS niet. Heb het idee dat de S echt een giga flop wordt, heb er serieus niemand over gehoord dat de S overwogen werd..
Dat denk ik dus ookValerious schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:36:
[...]
Series S is niet echt aantrekkelijk voor de early adopter. Die gaat toch sneller voor een Xbox Series X. Ik heb zo'n vermoeden dat de S rond de kerstperiode nog wel eens aantrekkelijk gaat zijn.
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Vooral voor de kinders is de S juist wel mooi. Papa de X en kinders de SValerious schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:36:
[...]
Series S is niet echt aantrekkelijk voor de early adopter. Die gaat toch sneller voor een Xbox Series X. Ik heb zo'n vermoeden dat de S rond de kerstperiode nog wel eens aantrekkelijk gaat zijn.
Verwijderd
Ach, ik zit al sinds februari zonder console en heb bewust een S gekocht gisteren, inmiddels al aan het downloaden.Valerious schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:36:
[...]
Of eentje op de main TV, de X en op de andere kamer een STwixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:37:
[...]
Vooral voor de kinders is de S juist wel mooi. Papa de X en kinders de S
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja hier hetzelfde. Erg zuur maar ik ga er vanuit dat bol een goede oplossing gaat voorleggen.default_user schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:18:
Wat een mindere ervaring, op 9 nov meteen met de pre-orders een Series X besteld bij Bol.com en betaald.
Krijg ik zojuist een Series S geleverd... iemand anders nu waarschijnlijk blij met een X in plaats van een S.
Iemand anders ook een verkeerde levering gehad?
Alle lof naar deze bezorger! Toch wel erg sociaal1993jjohan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:45:
Moet toch even positief zijn over onze Postnl bezorger.
Ik had vandaag hier al geklaagd dat we een gemist melding hadden terwijl we thuis waren.
Hij heeft wel een briefje in de brievenbus gedaan en daar zat een stempel met zijn naam en telefoonnummer op.
Ik heb hem gebeld en hij is zojuist weer even langs gereden speciaal voor mij. Was wel in de buurt gelukkig.
Nu uitpakken en spelen
Kijk dat is lekker. Nu kan je lekker gamen vanavond. Gamen als een malle.1993jjohan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:45:
Moet toch even positief zijn over onze Postnl bezorger.
Ik had vandaag hier al geklaagd dat we een gemist melding hadden terwijl we thuis waren.
Hij heeft wel een briefje in de brievenbus gedaan en daar zat een stempel met zijn naam en telefoonnummer op.
Ik heb hem gebeld en hij is zojuist weer even langs gereden speciaal voor mij. Was wel in de buurt gelukkig.
Nu uitpakken en spelen
Ik gisteren van 8.30 tot 00.10 dus het kan erger. Maar het is uiteindelijk gelukt.Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:22:
[ Voor 21% gewijzigd door Aankoopadvies op 10-11-2020 17:52 ]
Hier precies hetzelfde. Veel te grote doos erom heen en zeer slecht dicht geplakt de doos.CerandoX.nl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:19:
Moet zeggen dat de levering van Bol.com mij erg tegen viel, geen extra bescherming in de Bol.com doos en de doos was aan de bovenkant open/niet goed dichtgeplakt. De Xbox doos zelf was erg netjes en had geen beschadigingen.
[ Voor 4% gewijzigd door Peter711 op 10-11-2020 17:58 ]
[ Voor 100% gewijzigd door anon054630 op 09-03-2021 21:34 ]
Vandaag besteld, of pre-order of hoe/wat?Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:58:
Kon hem schijnbaar net opeens afhalen bij de MM dus ik volle gas bellen blijkbaar toch niet beschikbaar te zijn! #SoClose
Bol.com doos was anders beter dan die van Microsoft zelf. Enorme druk in de doos. Wehkamp idem.Peter711 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:54:
[...]
Hier precies hetzelfde. Veel te grote doos erom heen en zeer slecht dicht geplakt de doos.
De XBOX kon alle kanten op schuiven.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Pagina gaf opeens aan dat de console wel af te halen was bij de MM nu weer niet. Ik dacht even dat ie net weer een beschikbaar was. Was het maar zo'n feest dat ik er een op de pre-order hadNickos89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:00:
[...]
Vandaag besteld, of pre-order of hoe/wat?
Denk dat de Series S wel gaat verkopen rond de feestdagen, Als cadeau voor de kids bijvoorbeeld. Maar ook mensen met minder budget of oudere tv natuurlijk.renz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:34:
[...]
[...]
zijn er hier tweakers die de S echt hebben aangeschaft met de weet geen 4K? voor mij wel een dealbreaker namelijk. Prijs is wel verleidelijk dat ik er nu een haal en later de X wel oppik ergens
was vandaag bij de MM, als je nu reserveert is verwachting Februari\maart...
Hier zojuist geleverd. Gek dat ie er bij jou nog niet is..Aankoopadvies schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:52:
Zijn er nog mensen net als ik die wachten op Mediamarkt Online levering? Ik heb inmiddels een track and trace die voor morgen staat gepland. Hebben jullie nog een update? Op de interne track staat 'shipment processing'.
Stond bij jou ook dat 'ie pas morgen zou worden bezorgd?doobieters schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:01:
[...]
Hier zojuist geleverd. Gek dat ie er bij jou nog niet is..
Ah, ja ik heb hetzelfde gehad, meteen besteld en bevestiging gekregen. Mededeling gehad dat hij binnen 2 uur af te halen was, maar ook dat zal me nog benieuwen...Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:01:
[...]
Pagina gaf opeens aan dat de console wel af te halen was bij de MM nu weer niet. Ik dacht even dat ie net weer een beschikbaar was. Was het maar zo'n feest dat ik er een op de pre-order had
Woah niet normaal! Was je ook bij de cooblue server explosie om 12u dan?moca schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:51:
[...]
Ik gisteren van 8.30 tot 00.10 dus het kan erger. Maar het is uiteindelijk gelukt.
Zover kwam ik helaas niet.. Zie hem straks wel weer op marktplaats voor 3000 euro verschijnenNickos89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:03:
[...]
Ah, ja ik heb hetzelfde gehad, meteen besteld en bevestiging gekregen. Mededeling gehad dat hij binnen 2 uur af te halen was, maar ook dat zal me nog benieuwen...
Ja die heb ik mede veroorzaakt haha.Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:03:
[...]
Woah niet normaal! Was je ook bij de cooblue server explosie om 12u dan?
iig veel plezier!
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq