ik krijg net antwoord op "wanneer verdere info volgt" en dat is vanmiddag of morgen in het geval dat je je dat afvroeg.PepeLe schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:01:
Ook ik had via BCC besteld. Contact gehad via whatsapp en daarna gebeld. Ze gingen de order annuleren. Zojuist weer een appje gekregen met het volgende [/quote] Je order wordt niet geannuleerd, we wachten nu op meer informatie. De info die we hadden verkregen, kregen de van Microsoft. Excuses voor het ongemak. Zodra we meer weten hoor het van ons! [quote]
Ik heb echt geen idee op welke mediamarkt en gamemania site een deel van jullie kijken XD staat bij mij al dagen op "direct beschikbaar in 0 winkels en online uitverkocht"! Al sinds 22 september aan het zoeken, nergens geluk tot nu toe, jammer genoeg is Apeldoorn ook niet groot genoeg om winkelvoorraad te verdienen
Same here. Helemaal verdwenen. In mijn account staat 'ie nog op 10-11-2020 (vandaag dus).Brutal1ty schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:03:
Mijn order bij BCC bestaat ineens niet meer bij hun tracking service. Ben benieuwd wat daar mee gaat gebeuren.
zelfde hierBrutal1ty schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:03:
Mijn order bij BCC bestaat ineens niet meer bij hun tracking service. Ben benieuwd wat daar mee gaat gebeuren.
Hilary Duff 4-Life
Dutchlancer schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:04:
Ik heb echt geen idee op welke mediamarkt en gamemania site een deel van jullie kijken XD staat bij mij al dagen op "direct beschikbaar in 0 winkels en online uitverkocht"! Al sinds 22 september aan het zoeken, nergens geluk tot nu toe, jammer genoeg is Apeldoorn ook niet groot genoeg om winkelvoorraad te verdienen
:fill(white):strip_exif()/f/image/msUCAtuZNUm9EECY1GRoHFWl.png?f=user_large)
Hilary Duff 4-Life
ik heb 0 geluk, net weer geprobeerd via gamemania, wil ik bestellen ligt de site plat en nu ineens lege winkelwagentje. mediamarkt is niets helaas. gisteren ook al niet via cb kunnen bestellen wat een drama dit.
Ik heb vanochtend snel een account aangemaakt met het email waarmee ik besteld heb, na inloggen staat de order er dus gewoon in, en vanochtend nog leverdag: Onbekend en nu dus 11-11-20
jwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:03:
[...]
ik krijg net antwoord op "wanneer verdere info volgt" en dat is vanmiddag of morgen in het geval dat je je dat afvroeg.
Oke, bedankt. Vroeg het mij wel af inderdaad. Ik ben benieuwd..jwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:03:
[...]
ik krijg net antwoord op "wanneer verdere info volgt" en dat is vanmiddag of morgen in het geval dat je je dat afvroeg.
Hoe dan
Bij mij is die van levering 10 11 na we kunnen hem niet meer vinden...
Het is gewoon een kwestie van seconden werk. Ik had bij game mania net pech en ging voor de zekerheid eens kijken bij Mediamarkt en rolde er zo doorheen. Ik denk gewoon een aantal orders die teruggekomen zijn.Dutchlancer schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:04:
De XBOX Series X bij Game mania stond net voor een paar minuten op beschikbaar, maar als je hem toevoegde aan je winkelmandje bleef het winkelmandje leeg. Nu is hij idd weer terug op uitverkocht.Dutchlancer schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:04:
Het lijkt erop dat mensen bij de mediamarkt nog consoles vinden die je gewoon daar kan kopen, wat zou betekenen dat Mediamarkt's online winkelvoorraad systeem niet klopt. Probleem is alleen dat ik niet alle Mediamarkten in Nederland wil afstruinen om te kijken of dat klopt
Kom op BCC! Hier ook uit de order tracker verdwenen. Nog wel bij bestellingen op 10-11. Ze maken het weer spannend.Brutal1ty schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:03:

Het duurt lang met UPS, had een tijdsvak maar ze zijn nog steeds niet geweest.
Hij is eindelijk binnen (UPS Utrecht)
. Bezorger zei met een dikke grijns: volgens mij zat je op mij te wachten

Apart dat de gamemania ineens (even) xbox series x op voorraad had. Ik heb een pre order lopen bij hun en nog helemaal niks gehoord of ik vandaag of de komende dagen een xbox series x ga ontvangen
Verwijderd
Binnen en geïnstalleerd, mooi boxje heb hem voor mijn neefje gekocht. Nu weer uitgezet, dacht probeer een game maar mijn smaak is meer de PS5 game genre (die ik ook besteld heb en volgende week zou moeten komen). Qua uiterlijk is het een zeer net mooi boxje, top van Microsoft (PS5 is een gedrocht).
Dit topic is ook niet echt goed voor je innerlijke rust, lol. Maar goed, mijne komt einde middag/begin avond. Misschien nog maar snel rondje gym ervoor invoegen
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Lijkt een caching probleem te zijn, als ik de API call bekijk zie ik dat hij voor winkel 1360 op quantity 0 staat. Zie: https://www.mediamarktlabs.nl/api/realtime/?product=1667555Dutchlancer schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:09:
[Afbeelding]
Zelfs Ekkersrijt geeft hij aan als uitverkocht XD
Pre order of gisteren besteld!l?Evink schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:10:
Ik krijg op de BCC account een Track en Trace naar DHL!
Ik zie bij mij nu ook opeens de knop track&traceFrankB2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:01:
[Afbeelding]
Hier zojuist de status op mijn BCC bijgewerkt... gaat het dan toch gebeuren?
22 September besteld.
Wow.. 

:fill(white):strip_exif()/f/image/OGW8wqi8L1zLoi28OVofwcvR.png?f=user_large)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat denk je, zou het de moeite waard zijn om toch even mijn lokale MM te bellen? Of is dat verspilde tijd voor de arme medewerkers daar?Cas schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:11:
[...]
Lijkt een caching probleem te zijn, als ik de API call bekijk zie ik dat hij voor winkel 1360 op quantity 0 staat. Zie: https://www.mediamarktlabs.nl/api/realtime/?product=1667555
Poeh wat een stress weer 
Zit zelf ook op ups te wachten. Wel bij dat ik het niet bij de bestelling van mm gelaten heb want daar heb ik nog niks van gehoord.
Zit zelf ook op ups te wachten. Wel bij dat ik het niet bij de bestelling van mm gelaten heb want daar heb ik nog niks van gehoord.
Gamertag: FinrazielNL
Hier ook ineens O.oEvink schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:10:
Ach het kan nooit kwaad. Ik denk dat een vriendelijke vraag nooit vervelend is om telefonisch te behandelen.Dutchlancer schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:12:
[...]
Wat denk je, zou het de moeite waard zijn om toch even mijn lokale MM te bellen? Of is dat verspilde tijd voor de arme medewerkers daar?
Heb zelf 2 lokale MMs gebeld, maar dan krijg je een keuze menu waar je moet kiezen uit "vragen over je bestelling" en "winkelvoorraad" - en als je winkelvoorraad kiest wordt je gewezen dat je op de website moet kijken en wordt er opgehangenDutchlancer schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:12:
[...]
Wat denk je, zou het de moeite waard zijn om toch even mijn lokale MM te bellen? Of is dat verspilde tijd voor de arme medewerkers daar?
account aangemaakt status lopend .Evink schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:10:
Gaat hem dus niet worden.
Mijn mm online bestelling volgens de app nog steeds niet binnen. Heb nog nooit zo vaak die app geopend.
Ben onderweg.. laat het wetenmrstylo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:07:
https://twitter.com/jtmooten/status/1326116363061125122
Apart.. Het gaat toch kriebelen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Idem, en dit:soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:14:
[...]
account aangemaakt status lopend .
Gaat hem dus niet worden.
Wij hebben geen bestelling gevonden met deze combinatie van ordernummer en postcode. Probeer het opnieuw of neem contact op met onze klantenservice.
BCC bestelling van gisteren, kan deze niet meer volgen en staat in account nog op 'lopend' nog geen track&trace ontvangen. Ik denk dat ze inderdaad zoals het hoort eerst de pre-orders van de 22e gaan afhandelen.
Grote verschil met de X360 is, toen speelde je de games van disc, of je downloadde ze.Plisson schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:57:
Even een stomme vraag, maar ik zie veel mensen die de Seagate Expansion Card hebben besteld. Zijn de games nu echt zo groot geworden, of downloaden jullie veel?
Laatste console was de Xbox 360, welke ik al jaren niet meer heb.
Een download game was zo'n 4-8 GB meestal, en disc games namen geen ruimte in op de HDD.
Sinds de xbox one worden alle spellen, download of disc, geinstalleerd op de HDD, en dat zijn zo'n 30-, 50- of soms over de 100GB installaties, dan gaat het rap met de storage.
Verwijderd
Het was meer als grap. Eerst zat iedereen te stressen op de webshop. Nu op de bezorger. Straks zal iedereen stressen of de lokale zwerfkat niet op de doos springt en het ding onderplast terwijl je het pakket van de grond pakt.EricNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:21:
[...]
Ik snap de (pre)order hype, alleen snap ik oprecht de stress en/of wantrouwen in PostNL ineens niet meer. Als je toch een berichtje krijgt met: "Wordt morgen bezorgd", dan zal het toch wel morgen (vandaag) bezorgd worden. Natuurlijk is er altijd een minimaal percentage waarbij iets fout gaat, wat heel zuur is. Maar dat heeft echt niks te maken met een Xbox en/of Playstation.
Reactie bcc
Wij doen ons best om hem z.s.m. aan je uit te sturen. Helaas is het niet met zekerheid te zeggen wanneer hij toegestuurd gaat worden, maar we doen ons best zo veel mogelijk vandaag uit te sturen. ^Alex
Geen antwoord op mijn vraag maar toch.
Wij doen ons best om hem z.s.m. aan je uit te sturen. Helaas is het niet met zekerheid te zeggen wanneer hij toegestuurd gaat worden, maar we doen ons best zo veel mogelijk vandaag uit te sturen. ^Alex
Jup, en je wil werkelijk niet met die support chatten, dat is gewoon eng.
BCC krijg vrijdag een nieuwe voorraad binnen, die uitsluitend via de website verkocht gaat worden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gek genoeg werkt dat bij mij niet 😡Evink schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:06:
[...]
Ik heb vanochtend snel een account aangemaakt met het email waarmee ik besteld heb, na inloggen staat de order er dus gewoon in, en vanochtend nog leverdag: Onbekend en nu dus 11-11-20
Probeer het ordernummer eens in te vullen zonder de getallen voor het streepje...WidgetTWW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:15:
[...]
Idem, en dit:
Wij hebben geen bestelling gevonden met deze combinatie van ordernummer en postcode. Probeer het opnieuw of neem contact op met onze klantenservice.
Bij mij werkte dat gisteren
Ik ben er echt ziek van, bol heeft ipv de series x de series s bezorgd. En nu is er geen voorraad meer en kan ik alleen maar de series s retour sturen.
Je ziet wel over het hoofd dat de bij de eerste XBox 360 de HDD, die sowieso optioneel was, ook maar 20GB was, met uiteindelijk maar 13GB of zo voor games. Ik heb er zo een, en nu met Game With Gold, krijg je daar dus ook maar een handvol games op.gise schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:15:
[...]
Grote verschil met de X360 is, toen speelde je de games van disc, of je downloadde ze.
Een download game was zo'n 4-8 GB meestal, en disc games namen geen ruimte in op de HDD.
[ Voor 4% gewijzigd door Twixie op 10-11-2020 12:18 ]
En die zakkenwasser van een Alex doodleuk tegen me zeggen van 'helaas is je levering niet mogelijk.'soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:16:
Reactie bcc
Zit ik hier, jan lul met zijn 22 Sep pre-order.
Wow dat is wel heel vervelend.wes- schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:18:
Ik ben er echt ziek van, bol heeft ipv de series x de series s bezorgd. En nu is er geen voorraad meer en kan ik alleen maar de series s retour sturen.
Bij mij is werkelijk alles wat ik ooit bij amazon besteld heb nog nooit op tijd verzonden en/of bezorgd. Persoonlijk bestel ik daar ook niks meerSinergyX schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:17:
[...]
Jup, en je wil werkelijk niet met die support chatten, dat is gewoon eng.
BCC krijg vrijdag een nieuwe voorraad binnen, die uitsluitend via de website verkocht gaat worden.
Mocht iemand er gelijk vanaf willen voor 550 dm me even:) al is hij al open geweest prima. Zolang er maar de bon/garantie bij zit lol
Hier is tie ook onderweg, maar ze komen niet met een bruin UPS busje. Dus blijkbaar hebben ze veel chauffeurs op pad. Komt in een 'gewoon' busje zonder reclame erop (zal wel ZZP-er zijn).Benny schreef op Tuesday 10 November 2020 @ 12:19:
UPS is hier zojuist geweest. Postcode 13** Almere. Had ze veel later verwacht
Dat is heel zuur...😔 ik hoop dat ze jou een passende oplossing bieden of dat je je geluk kan beproeven bij MS in Polen.wes- schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:18:
Same, besteld zonder account (ww kwijt) en later ingelogd op account die hetzelfde email adres heeft.
Xbox staat niet tussen mijn producten, enkel wat troep uit 2009.
Bij https://www.bcc.nl/Service/orderstatus staat nu weer onbekende combinatie, dat was gisteren ook even waarna dat veranderde in bezorging 10/11 tussen 11.00 en 15.00.
AKA ze zijn dingen aan het doen, om het gekloot proberen recht te trekken.
Wel knap. Ik krijg 2 pakketjes, 1 is de console en 1 is accessoires (leek me wel verstandig om apart te doen). De ene komt tussen 9.15 en 13.15, de ander tussen 13.00 en 17.00. Lekker bezig UPS. Ze matchen voor een kwartiertje, maar heb het idee dat ze vrolijk 2x door de straat komen
[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 10-11-2020 12:21 ]
Dat is enorm zuur man!wes- schreef op Tuesday 10 November 2020 @ 12:18:
2 stagiaires zijn met de fiets alle MM aan het langsgaanTbx12 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:20:
[...]
Same, besteld zonder account (ww kwijt) en later ingelogd op account die hetzelfde email adres heeft.
Xbox staat niet tussen mijn producten, enkel wat troep uit 2009.
Bij https://www.bcc.nl/Service/orderstatus staat nu weer onbekende combinatie, dat was gisteren ook even waarna dat veranderde in bezorging 10/11 tussen 11.00 en 15.00.
AKA ze zijn dingen aan het doen, om het gekloot proberen recht te trekken.
Hilary Duff 4-Life
nou het hoge woord is eruit via emailBeste meneer/mevrouw,
Sorry, sorry en nog eens sorry!
Je zit vandaag met smart te wachten op de levering van de nieuwste Xbox console, alleen tot onze spijt zal deze vandaag niet geleverd worden.
Door de enorme schaarste wereldwijd in combinatie met de hele grote vraag hebben wij gisteren binnen een hele korte tijd teveel Xbox consoles verkocht.
Om deze reden hebben we momenteel niet genoeg voorraad om alle orders uit te leveren.
Wij doen er alles aan om jouw Xbox zo spoedig mogelijk te leveren.
Wanneer dit precies is kunnen wij nog niet vertellen, we verwachten dat dit uiterlijk eind november / begin december zal zijn.
Mocht je de order om deze reden willen annuleren kan dat door een reply op deze mail.
Onze excuses en wij wensen je alsnog veel game plezier toe!
Met vriendelijke groet, / Best regards,
Team Klantenservice BCC
[ Voor 3% gewijzigd door JoeBlack2k op 10-11-2020 12:22 ]
Hilary Duff 4-Life
En nu ook een mail van BCC, even concreet:
Wanneer dit precies is kunnen wij nog niet vertellen, we verwachten dat dit uiterlijk eind november / begin december zal zijn.
arggggggg
arggggggg

[ Voor 5% gewijzigd door WidgetTWW op 10-11-2020 12:22 ]
*knip* ik snap de frustratie, maar let op je taalgebruik
[ Voor 78% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 12:58 ]
Ik heb gisteren om 14:03 bij BCC besteld en gevraagd of ze een eerlijk antwoord konden geven (dus geen valse hoop) of ik nog een xbox zou ontvangen. Daarna gaven ze netjes aan dat de kans eigenlijk nul is dat ik hem nog deze week ga krijgen. Heb de bestelling daarom ook maar geannuleerd.
Iemand al bericht van de MM hoog chaterijnen over afhalen??
Ondertussen al 10 minuten aan het wachten op de klantenservice van MM
Lol, gisteren nog verkocht? En al die pre-order mensen dan? (myself included.)
Wel een erg slechte actie van BCC zo. Nooit problemen met ze gehad maar dit is erg slordig.
zelf geen pre-orders of bestellingen geplaatst, maar ik vind het gewoon erg leuk om dit topic te volgen
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Zelfde mail hier. Ik ga hem annuleren. Met het vriendelijke verzoek om zo snel mogelijk mijn geld terug te sturen.
Volgens mij is elke partij hier inmiddels de boeman hahagise schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:25:
Gister was de BCC nog de grote held hier, inmiddels al weer de boeman
Marktplaats gaat nergens meer over 
800 euro, eentje zelfs 3000 met bieden vanaf 2300.
Beetje die scalpers etteren met fake biedingen is dan ook wel weer leuk.
800 euro, eentje zelfs 3000 met bieden vanaf 2300.
Beetje die scalpers etteren met fake biedingen is dan ook wel weer leuk.
Online Preorder MM Online af te halen in winkel (voor maat van me).
Ik zit nog te wachten op UPS die mijn eigen XSX moet brengen.....
Ik zit nog te wachten op UPS die mijn eigen XSX moet brengen.....
Geannuleerd bij bcc
Ga er niet op wachten en zeker niet halen bij een bedrijf dat mensen met pre orders zo behandeld en mensen die gisteren nog konden bestellen zo aan het lijntje houdt.
Ga er niet op wachten en zeker niet halen bij een bedrijf dat mensen met pre orders zo behandeld en mensen die gisteren nog konden bestellen zo aan het lijntje houdt.
BCC Arnhem is helemaal leeg.
Hij had er een paar binnen maar de laatste hadden ze achter liggen, hadden iemand aan de telefoon die hem wilde.
Hij had er een paar binnen maar de laatste hadden ze achter liggen, hadden iemand aan de telefoon die hem wilde.
En ik was trouwens niet de enige die erom vroeg
Ik heb nu ook ineens een track en trace code van dhl bij mijn account, mijn pre order is ook van 22 september
Vol spanning te wachten op UPS VAN MS NL
iemand uit omgeving Twente al een Xbox ontvangen van ups?
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Bestelling van BCCDen3004 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:27:
Ik heb nu ook ineens een track en trace code van dhl bij mijn account, mijn pre order is ook van 22 september
Hier nog niet, wacht geduldig af. Site zegt zelf 9:30 AM - 1:30 PM.deurklinkje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:27:
Vol spanning te wachten op UPS VAN MS NL
Wie gaat er ook in overvecht wonen hahaha. Daar gaat het al gelijk mis.Brutal1ty schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:25:
[...]
Je zou eens in Overvecht moeten wonen... die bezorgers hier maken er echt een spelletje van. Geen zin vandaag? ''U was niet thuis'' (ondanks dat ik letterlijk sinds eind maart al thuis werk en behalve met de hond uitlaten het pand niet verlaat - en indien dat wel het geval is is m'n vriendin thuis). Leveren nóóit aan de drempel (appartement met twee liften...) en ook meerdere keren per week hangen er briefjes ''wie heeft mijn pakket van nummer xx?! Mijn app zegt afgeleverd, maar wij hebben niets en we hebben ook geen 'afgeleverd bij xx' briefje ontvangen!''.
Grappenmakers bij BCC, mail sturen dat je pech hebt en je orderstatus weer bijwerken naar onderstaande:
Bezorgdatum 10/11/2020
Tijdstip 11:00 - 15:00
Bezorgdatum 10/11/2020
Hier ook....Tbx12 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:29:
Grappenmakers bij BCC, mail sturen dat je pech hebt en je orderstatus weer bijwerken naar onderstaande:
Bezorgdatum 10/11/2020
Ik heb geen tijd slot en is volgens mij nog in ApeldoornThijmen schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:28:
[...]
Hier nog niet, wacht geduldig af. Site zegt zelf 9:30 AM - 1:30 PM.
:strip_exif()/f/image/Oxu4d1wz7uhzYLawT2sSWBR9.jpg?f=fotoalbum_large)
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Komt omdat ik die van mij net geannuleerd heb. Wanneer genoeg mensen dat doen, kunnen sommigen van jullie 'm alsnog snel krijgenTbx12 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:29:
Bezorgdatum 10/11/2020
Geintje van de stagiaire moet kunnen toch ?Tbx12 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:29:
Bezorgdatum 10/11/2020
Knap van die persoon om filiaal Arnhem aan de telefoon te krijgen dan. Heb zelf ook gebeld, kreeg Amsterdam aan de lijn, en die wisten mij te melden dat er nergens in hun winkels voorraad aanwezig is die niet voor preorder pickup bestemd is.Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:26:
BCC Arnhem is helemaal leeg.
Maar weer ergens anders proberen dan. Enerverend dagje zo
Ik heb mn om 10.00, uur ontvangen via Microsoft Nederland. Helaas nog tot 17.00 uur werken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U6zrOj90o8iTSUuVmcZgsQl8.jpg?f=user_large)
Foto van vriendin. Die is er niet zo blij mee.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/U6zrOj90o8iTSUuVmcZgsQl8.jpg?f=user_large)
Foto van vriendin. Die is er niet zo blij mee.
[ Voor 60% gewijzigd door FireBladeX op 10-11-2020 12:32 ]
Is dit de app of site?deurklinkje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:30:
[...]
Ik heb geen tijd slot en is volgens mij nog in Apeldoorn
[Afbeelding]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview