-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Strakke setup ook wel!DM89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:31:
Wehkamp heeft geleverd 👌
[Afbeelding]
[Afbeelding]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Nou heb ik iemand via via die misschien vandaag een tweede binnen krijgt. *knip* Hoe zit ik dan met de garantie omdat hij niet op mijn naam staat?
[ Voor 34% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 13:04 ]
Dit komt op mij over als een medewerker welke geen idee heeft wat hij aan het doen is.
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Wij verkopen de Xbox Series X niet meer. Je moet bij Amazon gewoon kijken naar de verwachte datum, die komt vaak goed overeen.
[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 10-11-2020 12:35 ]
Met een factuur is de garantie overdraagbaarBigWeez schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:33:
Iemand ervaring met een nieuwe Xbox overnemen onderhands?
Ik heb er eentje besteld maar dat duurt nog erg lang. Nou heb ik iemand via via die misschien vandaag een tweede binnen krijgt. Deze mag ik dan overkopen voor het reguliere bedrag. Wanneer ik mijne binnen heb ga ik die dan gewoon retour sturen of iemand anders blij maken. Hoe zit ik dan met de garantie omdat hij niet op mijn naam staat?
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
:strip_exif()/f/image/6XIwuk0mkLRDEXOBYWRyIodx.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou ik heb hem,na alle slapeloze nachten EINDELIJK 🥰🥰
Nogmaals dank @wilmundo voor je aanbod,ben er ontzettend blij mee
DHL kan je toch geen peil op trekken. Soms krijg ik meerdere bestellingen op een dag en dan krijg ik het ene sochtends besteld, en het andere savonds. Lekker efficiëntMrGizMo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:33:
DHL is aan het trollen. Zie ze hier nu al 2x voorbij rijden
Middelharnis Solaredge 4900Wp Oost-west PVoutput
Bij mij staat hij na uit- en opnieuw inloggen (!) op:Tbx12 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:29:
Grappenmakers bij BCC, mail sturen dat je pech hebt en je orderstatus weer bijwerken naar onderstaande:
Bezorgdatum 10/11/2020
Tijdstip 11:00 - 15:00
Status: Te Leveren
Leverdatum: Onbekend
Bij gewoon refreshen van de pagina bleef hij op 10-11-2020 staan.
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 13:03 ]
Die chat is echt erg, ken je dat gevoel dat voor je 'roots' je toch maar op Nederlandse amazon koopt, maar nu belachelijk veel spijt heb dat ding niet gewoon bij goede-ervaringen DE te hebben gekocht? (je kon daar initieel gewoon NL kiezen als levering), flinke fout gemaakt dus

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Netjesdeurklinkje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:34:
Hij is binnen yeaaaah
Welke stad woon je? Eens kijken of het in hetzelfde busje ligt
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 13:03 ]
Wit busje kom uit LosserBlazeMuis schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:37:
[...]
Netjes
Welke stad woon je? Eens kijken of het in hetzelfde busje ligt
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Aan de doos te zien had de bezorger weer haastXtr3me4me schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:37:
[Afbeelding]
Time to have some fun!! Series X in the building
Maar veel plezier er mee
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 13:02 ]
Is aangemeld bij DHL, dus krijg nu goede hoop dat er morgen daadwerkelijk geleverd gaat worden!
Wij hebben geen bestelling gevonden met deze combinatie van ordernummer en postcode. Probeer het opnieuw of neem contact op met onze klantenservice.VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:36:
[...]
Bij mij staat hij na uit- en opnieuw inloggen (!) op:
Status: Te Leveren
Leverdatum: Onbekend
Bij gewoon refreshen van de pagina bleef hij op 10-11-2020 staan.
Prusters.
Haast of heeft zitten snuffelen wat erin zou zittenPurpleBlue schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:38:
[...]
Aan de doos te zien had de bezorger weer haast
Maar veel plezier er mee
Er was nog een andere jongen en man die erna opzoek waren.Naaktkat schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:30:
[...]
Knap van die persoon om filiaal Arnhem aan de telefoon te krijgen dan. Heb zelf ook gebeld, kreeg Amsterdam aan de lijn, en die wisten mij te melden dat er nergens in hun winkels voorraad aanwezig is die niet voor preorder pickup bestemd is.
Maar weer ergens anders proberen dan. Enerverend dagje zo
Die jongen gaf aan dat hij had geprobeerd te bellen naar Arnhem maar hij werd niet doorverbonden.
Stonden even kort te praten en toen wij de winkel uitliepen hadden ze de man nog aan de telefoon voor de bestelling.
Wellicht als ik de stoplichten mee had was ik eerder geweest maarja
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
In september besteld?morm schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:39:
En de T&T die BCC nu heeft gekoppeld in mijn bestelling werkt nog ook.
Is aangemeld bij DHL, dus krijg nu goede hoop dat er morgen daadwerkelijk geleverd gaat worden!
Maar nog even geduld, hij komt als t goed is binnen 2 uur en ik moet toch werken
Hier hetzelfde. En klantenservice geeft 7min voor de mail aan we proberen vandaag nog te versturen. Ze liegen gewoon non stop. Ze hebben gewoon per ongeluk de pre orders Xbox online gegooid in de winkel. Maar geef het dan toe.Tbx12 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:39:
[...]
Wij hebben geen bestelling gevonden met deze combinatie van ordernummer en postcode. Probeer het opnieuw of neem contact op met onze klantenservice.
Prusters.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2bcePNYnUYWIMzZA09zzgyHP.jpg?f=user_large)
Ik zie dat je ons verzocht hebt om je order te annuleren. Omdat jouw order tussen de orders zit die vandaag nog worden verzonden en morgen geleverd worden, kan jouw order helaas niet geannuleerd worden. Mocht je alsnog van de koop af willen zien, raad ik je aan om het pakket te weigeren aan de deur.
hahahakubuskwal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:42:
Vandaag erachter gekomen wie mijn echte vrienden zijn.
[Afbeelding]

Heb precies hetzelfde. Console, end of day. PLay & charge 9.00-13:00.Martinspire schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:21:
Wel knap. Ik krijg 2 pakketjes, 1 is de console en 1 is accessoires (leek me wel verstandig om apart te doen). De ene komt tussen 9.15 en 13.15, de ander tussen 13.00 en 17.00. Lekker bezig UPS. Ze matchen voor een kwartiertje, maar heb het idee dat ze vrolijk 2x door de straat komen
Xbox Live: Miesjh NL
Fijn dat ze em in een Bol doos verzenden echter had wel prettig geweest als ze de BOL doos wat opgevuld hadden. Schoof alle kanten uit in de BOL doos
BCC? Wat een superprutsers daar zeg..Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:42:
Krijg nu onderstaande binnen via Whatsapp (had geen contact met hen opgenomen)
[...]
edit: staus is weer veranderd bij mij naar levering vandaag 11.00 en 15.00

[ Voor 14% gewijzigd door Tbx12 op 10-11-2020 12:44 ]
Je wilt er niet vanaf dus?Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:42:
[...]
Bij mij stond er geen tijd, maar de Series X stond op status: Out for delivery en de PNP charge set stond op status: In Transit.Martinspire schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:21:
Wel knap. Ik krijg 2 pakketjes, 1 is de console en 1 is accessoires (leek me wel verstandig om apart te doen). De ene komt tussen 9.15 en 13.15, de ander tussen 13.00 en 17.00. Lekker bezig UPS. Ze matchen voor een kwartiertje, maar heb het idee dat ze vrolijk 2x door de straat komen
Net stond UPS hier voor de deur met beide pakketjes. 5 minuten later 2 pushmeldingen op mijn telefoon dat dat de pakketjes geleverd zijn.
Vanmiddag maar eens uitpakken, nu nog aan het werk. Geen haast.
XBL: MRE Inc
NICE!Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:42:
[...]
wat stond er bij de status?Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:42:
[...]
Als je Delft daarbij meetelt, dan jaRRCreations schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:38:
Heeft iemand al iets ontvangen in regio Rotterdam van UPS?

BCC inderdaad.Tbx12 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:43:
[...]
BCC? Wat een superprutsers daar zeg..
edit: staus is weer veranderd bij mij naar levering vandaag 11.00 en 15.00
Ik denk dat ik rond een uurtje of 10:05 naar kantoor reed en toen heb ik hem telefonisch geannuleerd.
Het liefst houd ik hem inderdaad ja haha.Gyrolion schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:43:
[...]
Je wilt er niet vanaf dus?anders houd ik me aanbevolen.
Als ik rond 15:00 niets had, had ik bij MM een Series S gehaald.
Is besteld zonder account, als ik via bestelstatus de gegevens opvraag kent die mijn order niet.
krijg na 4 uur bericht dat mijn order niet uitgeleverd is, en voor nu geen updates... slechte service.
Krijg nu een order status te zien het bestelnummer achter het streepje icm postcode. Track en tracé code van DHL
[ Voor 11% gewijzigd door DM89 op 10-11-2020 12:48 ]
en bij die orderstatus pagina staat 'ie op:Microsoft gameconsole Xbox Series X
Status Te Leveren
Leverdatum Onbekend
Bezorgdatum 10/11/2020
Tijdstip 11:00 - 15:00
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 13:08 ]
zelfde hier ik ga hem annuleren.thomas-x-1982 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:47:
Mijn BCC status is inmiddels in account veranderd naar:
[...]
en bij die orderstatus pagina staat 'ie op:
[...]
Maar jij hebt dan niet die mail gekregen met sorry sorry etc, toch?DM89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:47:
Update BCC:
Krijg nu een order status te zien het bestelnummer achter het streepje icm postcode. Track en tracé code staat er ook bij.. een 3s code.
Nee, dat klopt inderdaad.. heb tot nu toe niks ontvangen of gehoord via messenger.. het is dat ik zelf kijk...thomas-x-1982 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:49:
[...]
Maar jij hebt dan niet die mail gekregen met sorry sorry etc, toch?
Nu krijg ik net de melding "Sorry! We hebben helaas wat vertraging. We doen ons best om je pakket vandaag nog te bezorgen (uiterlijk 22:00 uur)"
Edit:
:strip_exif()/f/image/TlO5L8ibH2kjHP4d3cABzaRW.jpg?f=fotoalbum_large)
Nieuwe tijd gekregen.
[ Voor 47% gewijzigd door dubbeldekkert op 10-11-2020 12:54 ]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Weleens contact gehad en 'by End of Day' betekent voor het einde van de dag, dus kan ook al 's ochtends zijn bijvoorbeeld (maar gezien dit tijdstip voor jou pakje niet meer natuurlijk!).Miesjh schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:42:
[...]
Heb precies hetzelfde. Console, end of day. PLay & charge 9.00-13:00.
Die van mij was 8:30-11:30, maar is om 12:25 veranderd naar 'by End of Day' helaas.
Mijne zou onderweg moeten zijn met postnl. Tussen 10u en 17u45.gino_bxl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:49:
Nog mensen die wachten op verzending van hun MM BE online order?
Besteld 4 november bij MS DE.
UPS stond op by end of day, omdat ik nog geen UPS MyChoice account had, maar nu dus net kwartiertje geleden binnen gekomen.
Ik heb een mail gehad met factuur en track en trace van postnl (vanmorgen om 8u) maar postnl heeft nog altijd geen leverdatum of überhaupt het pakket gekregen.gino_bxl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:49:
Laatste keer dat ik een pre-order doe bij mediamarkt.
DevorianDevil schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:52:
[...]
Mijne zou onderweg moeten zijn met postnl. Tussen 10u en 17u45.
Wanneer besteld?hypocrates schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:53:
[...]
Ik heb een mail gehad met factuur en track en trace van postnl (vanmorgen om 8u) maar postnl heeft nog altijd geen leverdatum of überhaupt het pakket gekregen.
Laatste keer dat ik een pre-order doe bij mediamarkt.
[ Voor 45% gewijzigd door gino_bxl op 10-11-2020 12:53 ]
Ik krijg het gevoel dat ze orders die gisteren geplaatst zijn en een verwachte levertijd hadden nu aan het backorderen zijn en de pre-orders nu voorrang geven.MrGizMo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:49:
Haha BCC is wel extreem aan het kutten zo te zien
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
ja, ik heb ondertussen al 2 track en trace nummers voor bpost ontvangen, 1 gisteren en 1 deze ochtend, geen idee wat ze daar aan het doen zijn.gino_bxl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:49:
Deze ochtend ook mail gehad dat mijn bestelling klaar is en ook nog een mail met de factuur.
Op de website staat de status op artikel is opgehaald.
Op de middag de eerste dag dat de pre-orders live gingen, maanden geleden dus.
Edit: Weer uitverkocht.
[ Voor 18% gewijzigd door ApfelMoes op 10-11-2020 12:57 ]

Nu eerst nog een paar uurtjes werken (en tussendoor het dingen laten downloaden) en dan next gen gamen
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Microsoft gameconsole Xbox Series X
Status Gepland
Leverdatum 11-11-2020
Pre-order van 22-sept... nog geen T&T...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ze vonden vandaag wel spannend zo te zien, morgen weer het zelfde verhaal dus.ApfelMoes schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:55:
BCC kan je bestellen en alleen afhalen nu. Rare winkel daar.

Even console en controller updaten, en gaaaaan

[ Voor 13% gewijzigd door VanRoyal op 10-11-2020 12:58 ]
Dan nog maar paar weken maanden wachten.
Nope, de mijne komt zometeen, gisteren besteld.Bijenwolf schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:15:
BCC bestelling van gisteren, kan deze niet meer volgen en staat in account nog op 'lopend' nog geen track&trace ontvangen. Ik denk dat ze inderdaad zoals het hoort eerst de pre-orders van de 22e gaan afhandelen.
idem, klaar met die onzinsoccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:57:
Mail naar bcc verstuurd. Hopelijk krijg ik het geld snel terug.
Kan je vertellen dat die al weg zijn.VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:57:
Volgens de site van de BCC is er binnen 1 uur een XSX af te halen in Arnhem.... Aaaand it's gone.
Kom net uit die winkel
zelfde verhaal.xardy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:53:
[...]
ja, ik heb ondertussen al 2 track en trace nummers voor bpost ontvangen, 1 gisteren en 1 deze ochtend, geen idee wat ze daar aan het doen zijn.
Deze ochtend ook mail gehad dat mijn bestelling klaar is en ook nog een mail met de factuur.
Ik veronderstel dat ze nu bij MM SPL de Series X klaargemaakt hebben. Vanavond pick-up door bpost, dan op donderdag thuis geleverd?
Ik wou liever rechstreeks gaan afhalen, maar heb geen idee hoe met hen contact op te nemen? telefoon nummer werkt niet (algemene MM call center)...
/f/image/9P1FSQX9qH1pXRQyhmSbURgn.png?f=fotoalbum_large)
Wat een prachtige dag is het ook
[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 13:13 . Reden: plaatje resize, in het vervolg graag zelf bijknippen ]
Arnhem had er drie maar die waren echt direct weg na ontvangst van levering.alki schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:59:
Winkels krijgen iig geen vooraad van bcc. 2 gemaild beide zeggen dat ze niks krijgen iig
Eindhoven paar maar dat is ook allesGranaatappel schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:59:
Iemand hier gelukt om zonder pre order bij de MM op te pikken?
Hilary Duff 4-Life
Bij net exact hetzelfde. 1 tracking gisteren en 1 in de ochtend. Staat nog steeds klaarmaken voor verzending maar factuur Mediamarkt is ook sinds deze ochtend binnen. Onder bestellingen op MM staat er dat de bestelling is opgehaald.xardy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:53:
[...]
ja, ik heb ondertussen al 2 track en trace nummers voor bpost ontvangen, 1 gisteren en 1 deze ochtend, geen idee wat ze daar aan het doen zijn.
Gisteren besteld om 14:15uur.
Moest inderdaad hier alweer aan denkenVanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:57:
Volgens de site van de BCC is er binnen 1 uur een XSX af te halen in Arnhem.... Aaaand it's gone.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kh6iUgnITJlPKQDOUcGw6UvA.jpg?f=user_large)
Van 01-07-2023 naar 05-11-2022.
Dus van een half jaar extra, naar 5 dagen te weinig!
Wanneer besteld, de 22ste of gister?soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:57:
Mail naar bcc verstuurd. Hopelijk krijg ik het geld snel terug.
Het zou mij stiekem niet verbazen als ze de orders van gister terughalen en alsof de pre-orders uitleveren.
Ik had wel een linkje gestuurd naar ze over leveringen vandaag van orders die gister gedaan zijn en dat dat geen porem is.
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview