Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08 21:26
Hier is ook de X binnen vanuit bestelling MS DE (maar komt zo te zien gewoon uit Venlo). Bizar. Vorige week besteld door dit topic en precies volgens belofte binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5KcbUEqfruJbi7C8ybnvBV2LjXg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TzSsJJGUT0JEsgBr2OhZ07HC.png?f=user_large

Hoop dat dit ook met de XBOX X Series gebeurd en hem nog kan ophalen zo

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
JoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:24:
[...]

ik vraag mij stellig af welk originele vraag die nog niet is beantwoord jij gaat stellen aan de BCC mensen

het is een beetje als boos worden op een hond dat ie niet op de plee schijt.. na 2x weet je het toch wel
Maar jullie hebben dus genoeg voorraad. En mocht ik hem vandaag niet krijgen krijg ik hem morgen/ overmorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
EricNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:21:
[...]

Ik snap de (pre)order hype, alleen snap ik oprecht de stress en/of wantrouwen in PostNL ineens niet meer. Als je toch een berichtje krijgt met: "Wordt morgen bezorgd", dan zal het toch wel morgen (vandaag) bezorgd worden. Natuurlijk is er altijd een minimaal percentage waarbij iets fout gaat, wat heel zuur is. Maar dat heeft echt niks te maken met een Xbox en/of Playstation.
:D Je zou eens in Overvecht moeten wonen... die bezorgers hier maken er echt een spelletje van. Geen zin vandaag? ''U was niet thuis'' (ondanks dat ik letterlijk sinds eind maart al thuis werk en behalve met de hond uitlaten het pand niet verlaat - en indien dat wel het geval is is m'n vriendin thuis). Leveren nóóit aan de drempel (appartement met twee liften...) en ook meerdere keren per week hangen er briefjes ''wie heeft mijn pakket van nummer xx?! Mijn app zegt afgeleverd, maar wij hebben niets en we hebben ook geen 'afgeleverd bij xx' briefje ontvangen!''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlamingGearz
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 08-08 11:28
Ik verwacht mijn Series X vandaag niet meer. Had exact om 9:00 besteld bij bol, maar ondertussen staat de t&t nog steeds op 'nog niet ontvangen of verwerkt door postNL'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:24
Iemand hier UPS track and trace? Besteld via Polen, komt uit Eindhoven/Venlo zoals hierboven ook al iemand vermeldde. Bij mij staat nog steeds ‘levering voor einde van de dag’ 🤭

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mbe1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 23:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_pSItrmkxFunZDzlR2QdCmNr6eM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kOjKlj8ewuLo4scIt9fMUE7F.jpg?f=fotoalbum_large

Het kan vandaag misschien nog goedkomen, fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-09 13:19
austin_77 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:25:
Iemand hier UPS track and trace? Besteld via Polen, komt uit Eindhoven/Venlo zoals hierboven ook al iemand vermeldde. Bij mij staat nog steeds ‘levering voor einde van de dag’ 🤭
Same here

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8rnk-sjbpKzDKzDDPX0lkQXN8H0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oxu4d1wz7uhzYLawT2sSWBR9.jpg?f=fotoalbum_large

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:58

JoeBlack2k

I Love Hilary

soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:25:
[...]
Maar jullie hebben dus genoeg voorraad. En mocht ik hem vandaag niet krijgen krijg ik hem morgen/ overmorgen?
antwoord:

Er zijn een aantal orders die vanwege een systematische fout vandaag de deur niet uit gegaan zijn en waar voor wij ons best doen om deze vandaag nog te versturen. Of jouw order hier tussen zit, durf ik je niet te garanderen. Ik raad je aan om onze verdere berichtgeving af te wachten. ^Michelle

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
Ik had op 23 september besteld bij Mediamarkt online, en afgelopen nacht om 02:00 nog geen t&t gehad waar anderen deze al wel kregen en veel later besteld hadden, dat gaf twijfel of het goed zou gaan. Vanochtend gekeken en de t&t was rond 04:00 in de ochtend binnengekomen. Inmiddels is hij ook al afgeleverd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Mijn vrienden van ups zijn er! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rPV7C2dbWsJGb3iiZZ4Ye73BJt0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DbK0lfPsnjFXoL4NUAgF6rQZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:11

TheVMaster

Moderator WOS
austin_77 schreef op Tuesday 10 November 2020 @ 11:25:
Ja, hier ook. Meestal is hij hier rond begin van de middag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-09 13:04
Mijn vrouw kent iemand in Apeldoorn die bij UPS werkt. Ze bezorgen tot 19.00 bij privé adressen, hebben we nog de gehele avond om te gamen :)

Daarnaast heeft UPS een hele trage update van de tracking vandaag door de grote drukte, kan wel 4-6 uur tussen zitten kreeg ik te horen. Bezorger is allang uit Apeldoorn vertrokken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 09:52
Nou schiet mij maar lek...

Ik had dus gisteren bij BCC besteld, maar geen T&T gekregen. Ik had hier al mijn paarden op ingezet want een eerdere preorder bij BCC met aanbetaling in de winkel was voor mij echt te goed om waar te zijn.

Background: ik liep na het boodschappen doen op 20 oktober bij BCC Amsterdam naar binnen, vroeg naar een Series X en na aanbetaling van 50 piek had ik een orderbevestiging voor ophalen in de winkel.

En nou vanochtend krijg ik opeens een mailtje met: hij is er, kom maar halen. Dus ik ff snel langs, en ik heb 'm hier nu staan :s

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KevinNolan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08 23:51
Jahooo hij is binnneAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KxK6I4L_kfaWNyxvAPkclBHJ9Ro=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DDCbnqaE4mQyGLhIsdWExpYh.jpg?f=fotoalbum_large

Ja ik weet het. De kabels moeten nog netjes weg gewerkt worden. Maar heb de TV ook nog maar net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03 00:27
Maartendc schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:25:
Hier is ook de X binnen vanuit bestelling MS DE (maar komt zo te zien gewoon uit Venlo). Bizar. Vorige week besteld door dit topic en precies volgens belofte binnen.
Welke hoek van nederland woon je?
Echt irritant dat UPS geen tijdslot aangeeft, moet mijn AC Valhalla nig ophalen, hoop niet dat de XSX zo laat komt dat dan de winkel waar ik de game gekocht heb al dicht is... 7(8)7 :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 01:00
Je stuur zit aan de verkeerde kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 13:17
BlazeMuis schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:28:
[...]

Mijn vrouw kent iemand in Apeldoorn die bij UPS werkt. Ze bezorgen tot 19.00 bij privé adressen, hebben we nog de gehele avond om te gamen updaten en installeren :)
there, i fixed it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourimetkrullen
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 29-06-2021
22/09 iets na 09:00 uur besteld via bol.com en - heb zojuist gebeld - PostNL denkt niet dat 'ie vandaag nog komt. Status 'Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Bezorgtijd nog onbekend'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djboelie2
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-05 12:39
FlamingGearz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:25:
Ik verwacht mijn Series X vandaag niet meer. Had exact om 9:00 besteld bij bol, maar ondertussen staat de t&t nog steeds op 'nog niet ontvangen of verwerkt door postNL'.
Had ik ook nog steeds staat er bij post nl niks maar via bol.com net mail gehad dat die klaar ligt bij de AH. Snel na het werk oppikken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:24

Vagax

Hehe

Dit gebeurt me toch zo vaak. Ik heb serieus 1 keer dus meegemaakt dat ze voor het poortje stonden en na enkele minuten weg reden zonder aan te bellen. Gelukkig via de achterdeur sta ik zo op de weg en had hem aangesproken.

Beetje offtopic misschien, maar let er op vandaag. PostNL de laatste maanden is echt een ramp (voor mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03 00:27
KevinNolan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:28:
Jahooo hij is binnne[Afbeelding]

Ja ik weet het. De kabels moeten nog netjes weg gewerkt worden. Maar heb de TV ook nog maar net
Mooi, dan zijn ze in de buurt dus! :o

Veel gameplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Iemand in omgeving Zutphen UPS al gezien? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stoksbrood schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:21:
[...]

Gaat je idee van gisteren toch niet lukken :+
Helaas, gezien de trend qua prijs was dat bij 3 consoles al gelukt :+

Collega heeft net z'n xbox verkocht voor 680 euro, voor 120 euro dus nu een S gekocht.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Bij Coolblue is nu voorraad!!

Edit; hoor net dat alles telefonisch verkocht is :+

[ Voor 49% gewijzigd door Famous op 10-11-2020 11:34 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 11:29
NotSoSteady schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:29:
[...]

Sowieso is dat niet Nederland:
- L op de auto (learning permit)
- City op de container

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
775MB systeemupdate, viel goed mee :) hij staat hier nu games te installeren over het netwerk van de andere consoles, dan is em klaar na het werk.

Mooi op tijd geleverd door UPS, had ze zo vroeg niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tnhn42
  • Laatst online: 18-11-2024
Zojuist status update van bol naar Bezorger is onderweg. Hoop dat het zo verdergaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:11
ohh dat is mij ook wel eens gebeurt, zuur dat het met de xbox gebeurt. Heb je een briefje in de brievenbus gehad? Dan weet je of de bezorger te lui was om te komen of te lui om aan te bellen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KevinNolan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08 23:51
sirjax77 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:33:
[...]

Mooi, dan zijn ze in de buurt dus! :o

Veel gameplezier!
Bedankt hè!!. Ja had tijdens het fietsen ook al 4 busjes gezien. Hopelijk zijn ze er bij jou ook snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 12:42
Tnhn42 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:35:
Zojuist status update van bol naar Bezorger is onderweg. Hoop dat het zo verdergaat
Mijn pakket staat nog steeds op "Pakket is nog niet door postNL ontvangen of verwerkt" dit was ook jou status tot voor kort ?

PV opbrengst

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LeLoT3
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-04 11:32
Hallo jongens! Ik kreeg de mijne van MediaMakt Amsterdam Central, 's ochtends was ik de eerste die hem kreeg.

Ze hebben alleen vanmorgen ontvangen. En ze gaan nu contact met mensen opnemen! Ik zag de lijst, ik was 13 in de rij en ze hebben namen tot nummer 15. De andere nummers zijn leeg ... dus het kan zijn dat ze meer consoles beschikbaar hebben dan het aantal bestellingen, of is voorlopig pas 15! Probeer het eens en kom langs om het te controleren.
Nu zit ik vast aan het werk met deze doos die naar me kijkt hahahahah. IK WIL NAAR HUIS. Hahahahahah

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/1Z9XZtX/20201110-112120.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tbx12
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-01 16:25
BCC op Twitter meld dat mensen die geen T&T hebben gekregen waarschijnlijk pech hebben. Je (en ik dus ook..) krijgen nog een 'persoonlijke email' hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
NotSoSteady schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:29:
[...]

haha ik woon in Ierland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

Tbx12 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:37:
BCC op Twitter meld dat mensen die geen T&T hebben gekregen waarschijnlijk pech hebben. Je (en ik dus ook..) krijgen nog een 'persoonlijke email' hierover
we gaan het vanzelf meemaken..

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
ik accepteer excuses vergezeld door een tegoedbon vanaf 100 euro om het leed te verzachten. En uiteraard een volledige terugbetaling voor einde werkdag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
En binnen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Binnen! Eerste gedachte is toch dat 'ie een stuk kleiner is dan ik had ingeschat. Nu nog ff een werkdag afmaken... In mijn thuiskantoor. Boven. Xbox staat beneden. Aargh.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinski
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-12-2023
Net een bestelling geplaatst bij Fnac! Geleverd tussen 12 & 17/11. Tevreden woehoeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycaon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:34
Willybubba schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:38:
Binnen! Eerste gedachte is toch dat 'ie een stuk kleiner is dan ik had ingeschat. Nu nog ff een werkdag afmaken... In mijn thuiskantoor. Boven. Xbox staat beneden. Aargh.
Bijna tijd voor pauze, toch ;-)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tnhn42
  • Laatst online: 18-11-2024
Justin2000 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:36:
[...]

Mijn pakket staat nog steeds op "Pakket is nog niet door postNL ontvangen of verwerkt" dit was ook jou status tot voor kort ?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hWyW1fKKWGDbJ9QAkLLzIOvmazY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xmI6uJP6R3JrKioQCvImAyQs.png?f=fotoalbum_large

Zo is het bij mij verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Was allemaal niet nodig geweest als ze gister niets in de verkoop deden en ook nog eens uitleverde :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:20:
En zo zijn we van individuele webshop/winkel stress, naar collectieve PostNL stress overgeschakeld. :) Ik had er gisteravond al een hard hoofd in gezien ik de T&T vanuit Bol.com om 23:55 kreeg. Op dit moment staat de T&T op ‘ontvangen door PostNL’ en bezorgtijd vandaag...maar meer dan dat niet. Zal wel morgen worden. Hoop ik. :)
Ik kreeg gistermiddag om half 1 al de mail van bol.com dat mijn pakket is verstuurd. Maar postnl heeft nog niets ontvangen en geeft op het moment morgenavond aan als bezorgtijd.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0BfAQWZbVrnYWORAY5NSrDB6ffg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g4cU5ycI9XUlbB4PuZAhLh1p.png?f=fotoalbum_large

hier zie je maar weer dat twitter en helpdesk mensen geen idee hebben waar ze het over hebben, stop gewoon met proberen wacht het af.. hoe moeilijk is het echt

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter, mijn levertijd is zojuist een heel blok naar voren gehaald :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaakieklein
  • Laatst online: 19-11-2020
DHL heeft zojuist geleverd, had besteld bij Wehkamp :)

Heerlijk avondje is al vroeg dit jaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 03:10
Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:39:
[...]

Was allemaal niet nodig geweest als ze gister niets in de verkoop deden en ook nog eens uitleverde :>
Dat waren onze 22 sept pre-orders.. 🤔🖐️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Waarschijnlijk ook nog eens?
Ze hebben het wel goed op orde daar.
Fouten maken kan, maar zorg dan dat de communicatie goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
JoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:40:
[...]

[Afbeelding]

hier zie je maar weer dat twitter en helpdesk mensen geen idee hebben waar ze het over hebben, stop gewoon met proberen wacht het af.. hoe moeilijk is het echt
Ja, dit is dezelfde persoon die mij heeft aangegeven dat ze geen idee heeft hoe het met mijn order staat en dat ik verdere communicatie af moet wachten. Besteld gisteren om 1408.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Willybubba schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:38:
Hey precies hetzelfde hier, maar de gedachte dat hij er al is en ik straks mezelf vermaken kan bied me al heel veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
vincentbosch schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:22:
[...]

Mijn bestelling van vannacht bij MS NL staat ook nog op "In behandeling", maar ik kan inmiddels niet meer annuleren. Dat kon vanmorgen rond 8 uur nog wel, dus kennelijk zit er beweging in.
Dank! Hier kan ik inmiddels ook niet meer annuleren, yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Zolang PostNL hier niks aan doet blijf je dit gezeik houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Laatst online: 04-08-2024
Heb hem ook! Nu alles aan het downloaden en dan gaan!

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 09:52
Die bij BCC mogen wel wat netter omgaan met die verpakkingen, bij mij zitten gewoon twee gaten in de verpakking en een deuk in de zijkant.

Naja, gelukkig zit er een SSD in...

Wel overigens bewijs dat BCC wel wat had. Mijn console komt vanuit een in-store pre-order op 20 oktober. Gisteren wel besteld (omdat ik het niet zag zitten met die in-store pre-order), en ook geen T&T gekregen.

Hopelijk komt hij nog wel, dan kan ik ook m'n huisgenoot ermee blij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
Kopen via MS nl kan toch alleen via de retailers ( Bol / MM / Gamemania ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiesdenh
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-10-2021

Tiesdenh

XBX GT: DAMN3D IF I DO

kevinski schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:38:
Net een bestelling geplaatst bij Fnac! Geleverd tussen 12 & 17/11. Tevreden woehoeee
Heb je link van webpage? ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadPhoenix86
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-09 16:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gq1sp2kKDV_QAwtrjio2sf661JM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A3fxNcQfUKYqE03wS0NH0P3E.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is onderweg :)

[ Voor 91% gewijzigd door DeadPhoenix86 op 10-11-2020 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigDay
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-09-2024
Bij Nedgame kan je nu reserveren voor levering 3 ... 31 december geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Lol @ Amazon Nederland..

1 Nieuw vanaf € 949,90

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 12:57
En hij is binnen hoor! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
Nu bij GameMania te bestellen volgens de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmorx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:18
Zojuist de mijne opgehaald bij mediamarkt ekkersrijt in eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickos89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 21:07

Nickos89

Shaka!

samvdheijden schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:50:
Hij staat in het mandje, maar de bestelknop werkt niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigPete
  • Laatst online: 04-10-2021
samvdheijden schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:50:
Kan in winkelmandje, maar je kan niet afrekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 20:56
BigPete schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:52:
[...]

Kan in winkelmandje, maar je kan niet afrekenen
Dat was denk ik de laatste voorraad ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-09 15:16
Plisson schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:57:
Even een stomme vraag, maar ik zie veel mensen die de Seagate Expansion Card hebben besteld. Zijn de games nu echt zo groot geworden, of downloaden jullie veel?

Laatste console was de Xbox 360, welke ik al jaren niet meer heb.
Op dit moment ben ik call of duty,gears 5, forza 7, outer worlds, no mans sky aan het overzetten. Planet coaster en gears tactic hoop ik vandaag nog te kunnen downloaden. Vrijdag komt de nieuwe call of duty uit. Denk dat ik dan wel aan het limiet zit.

De expansion card heb ik besteld maar tot op heden niks erover gehoord en ook nog niet afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickos89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 21:07

Nickos89

Shaka!

Gmorx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:52:
Zojuist de mijne opgehaald bij mediamarkt ekkersrijt in eindhoven.
Gewoon zonder pre-order? Of had je hem daar al gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38
LeLoT3 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:36:
Hallo jongens! Ik kreeg de mijne van MediaMakt Amsterdam Central, 's ochtends was ik de eerste die hem kreeg.

Ze hebben alleen vanmorgen ontvangen. En ze gaan nu contact met mensen opnemen! Ik zag de lijst, ik was 13 in de rij en ze hebben namen tot nummer 15. De andere nummers zijn leeg ... dus het kan zijn dat ze meer consoles beschikbaar hebben dan het aantal bestellingen, of is voorlopig pas 15! Probeer het eens en kom langs om het te controleren.[...]
Grappig, bij de Mediamarkt in Ede hadden ze er naar eigen zeggen 4 gekregen. De lijst stonden waarschijnlijk meer dan 10 man op. Goed verdeeld over de vestigingen dus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
WidgetTWW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:53:
[...]

Dat was denk ik de laatste voorraad ;).
Ik heb hem blijkbaar nog met click and collect kunnen bestellen. Binnen 1 tot 3 dagen in de winkel af te halen. Ik ben benieuwd of dit gaat werken >:) . Had overal achter het net gevist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigPete
Ondanks dat er uitverkocht staat is hij online te bestellen bij de mm. Staat levering in 1-2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hommie3
  • Laatst online: 07-05 16:02
Iemand al iets ontvangen van UPS in Utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieEneGozert
  • Laatst online: 10-11-2020
Hebben mensen hem serieus gisteren nog kunnen bestellen bij BCC en ook daadwerkelijk vandaag binnenkrijgen?

Heb hem verdomme al in September (22ste) bij hun kunnen pre-orderen en krijg doodleuk bericht dat de levering niet mogelijk is door een tekort.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KN_ThN5qOUvnNM1hMZ32RlqMNrc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y0eDNfe2PjrLUeEx3T7rtfqL.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:08

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Caelorum schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:54:
[...]

Grappig, bij de Mediamarkt in Ede hadden ze er naar eigen zeggen 4 gekregen. De lijst stonden waarschijnlijk meer dan 10 man op. Goed verdeeld over de vestigingen dus ^^
Amsterdam is ook wel íets groter dan Ede (en dus ook meer potentiële kopers) :+ Pre-order lijst grootte be damned

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 10-11-2020 11:56 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

Hoewel ik het vrij bijzonder vind dat GameMania ineens gewoon verkoopt en blijkbaar ook MediaMarkt is dat natuurlijk goed nieuws, dat betekent dat hij vrij snel gewoon leverbaar is. ik zou niet gaan pre-orderen bij een Nedgame of iets dergelijks dan

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xlast88
Melantrix schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:34:
[...]

Sowieso is dat niet Nederland:
- L op de auto (learning permit)
- City op de container
Ik woon in Ierland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-07 10:48
Net eentje bij MM online besteld!

[ Voor 28% gewijzigd door Thundernerd op 10-11-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigPete
Caelorum schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:54:
[...]

Je gaat toch Amsterdamen Ede niet vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just88just
  • Laatst online: 08-09 14:31
Net een gekocht bij MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
DieEneGozert schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:55:
Hebben mensen hem serieus gisteren nog kunnen bestellen bij BCC en ook daadwerkelijk vandaag binnenkrijgen?

Heb hem verdomme al in September (22ste) bij hun kunnen pre-orderen en krijg doodleuk bericht dat de levering niet mogelijk is door een tekort.

[Afbeelding]
Ja, BCC heeft ons genaaid 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-09 13:19
Zo juist 3 Bezorg busjes in de straat dhl PostNL en dpd :(

Nu nog UPS

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Welke en was het een preorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:57

danplo

The Force is strong with me

Ik kreeg gisteren ook bericht dat hij vandaag geleverd ging worden, en vandaag ook een mail van Bol en Postnl ontvangen dat hij vertraagt is en waarschijnlijk pas morgen komt. :(

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lqTgzXZYKHInKguVsErYUTpXsvs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/msUCAtuZNUm9EECY1GRoHFWl.png?f=user_large

mocht je in de buurt van Eindhoven wonen :)

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

MM Online gaat ook niet helemaal lekker.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ov2gaVj6q3q81JC_uNO4jzelPCo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/oThxteHT61LeToMVuU1jv4El.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SwhUoo1l1aLt_OhKyUnhgKljMs4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NvmgUrmeDpdZLKOlBXxSRk0C.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just88just
  • Laatst online: 08-09 14:31
timpie81 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:57:
[...]

Welke en was het een preorder
Nee heb een nieuwe kunnen bestellen, zijn nog 2 andere tweakers die er ook een hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
  • Laatst online: 26-04-2022
Dus wat ik zie is dat UPS veel beter bezorgd en zich aan afspraken houdt en PostNL en DHL niet.....

Desalniettemin wens ik iedereen die hem heeft ontvangen of hem vandaag nog krijgt echt superveel plezier met hun nieuwe Xbox Series X. Volgens Microsoft Duitsland krijg ik de mijne donderdag binnen, nu nog wachten op een Track & Trace! Ik denk via UPS of DHL.

[ Voor 4% gewijzigd door KillerZxAce op 10-11-2020 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03-2021
Lijkt erop dat er voorraad aan zit te komen bij winkels. Laten we de goede hoop houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankB2k
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 09:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lgDfZaGqHBDkPrJMQgrVSPSMeIk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pkQNy7tgpdsuKJTsl95X0DZ2.png?f=user_large

Hier zojuist de status op mijn BCC bijgewerkt... gaat het dan toch gebeuren?
22 September besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Game Mania Kronenburg (Arnhem) heeft geen enkele series S of X voor de losse verkoop.
Jammer want kan daar nog een controller omruilen voor garantie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepeLe
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-11-2021
Ook ik had via BCC besteld. Contact gehad via whatsapp en daarna gebeld. Ze gingen de order annuleren. Zojuist weer een appje gekregen met het volgende [/quote] Je order wordt niet geannuleerd, we wachten nu op meer informatie. De info die we hadden verkregen, kregen de van Microsoft. Excuses voor het ongemak. Zodra we meer weten hoor het van ons! [quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-07 10:48
just88just schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:58:
[...]

Nee heb een nieuwe kunnen bestellen, zijn nog 2 andere tweakers die er ook een hebben besteld.
Yup, heb net de bestelbevestiging binnen.

Dit staat er op de website nu:
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending. Eindhoven Ekkersrijt
Levering is 1-2 dagen. We gaan het zien!

[ Voor 4% gewijzigd door Thundernerd op 10-11-2020 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycaon
  • Laatst online: 21:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7H66PiOKjkhh1Udb8ufOfmsyyrY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jpUnFS5nofttzGvy9ZwI9If9.jpg?f=fotoalbum_large

YES!

Zojuist afgeleverd (Maastricht).
Besteld via Microsoft FR, vanochtend vanuit Eindhoven vertrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:16
FrankB2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:01:
[Afbeelding]

22 September besteld.
Yup, hier ook bijgewerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 01:00
Gelukkig lijkt het toch nog goed te komen. Gisteren verzendbevestiging gehad, maar zou met het verwachte tijdstip niet thuis zijn, dus bestelling aangepast naar afhalen. Krijg ik vanochtend om 09:00 een berichtje van de Nest Hello: 'er staat iemand voor de deur'. Dat bleek PostNL te zijn met de Series X van Bol.com. 8)7 Gelukkig heeft de bezorger vermoedelijk in de gaten gehad dat het niet klopte, want om 10:44 is die alsnog afgeleverd bij de Gamma. Straks ophalen en Valhalla spelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:00
lentenaro schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:14:
De xbox die ik gister rond 14:00 heb kunnen bestellen bij BCC is geleverd! :D

Ik blijf het een naaistreek vinden dat eerdere pre-orders bij BCC niet eerder geleverd zijn. In mijn geval heeft dat goed uitgepakt.. sorry jongens.
Ik wens jou veel plezier met de Xbox, ik was een van de 22 september bestellers die niets gekregen heeft, maar gun het je van harte ;) , het is tenslotte niet jouw fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 07:39
FrankB2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:01:
[Afbeelding]

22 September besteld.
Hier ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38
BigPete schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:56:
[...]
Je gaat toch Amsterdamen Ede niet vergelijken?
Tja.. Even veel preorders dus zeg jij het maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Bij mij geleverd om 10:53u, postcode 25**

Hopelijk gewoon bij mij thuus en niet bij de buren...

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik heb geen account kan niks zien 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Mijn order bij BCC bestaat ineens niet meer bij hun tracking service. Ben benieuwd wat daar mee gaat gebeuren.
Pagina: 1 ... 77 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview