Mocht er nog iemand zijn, die er 2 binnen krijgt. Graag :-) (tegen beter weten in hoor, maar heb overal buiten het net gevist ..)
Ik krijg net de volgende melding via postnl:
10 november 10:40
Zending is gesorteerd
Bezorgtijd: vandaag tussen 13:45 en 16:15
Er zit dus beweging in
10 november 10:40
Zending is gesorteerd
Bezorgtijd: vandaag tussen 13:45 en 16:15
Er zit dus beweging in
Grappig genoeg vermelden ze niet waar deze berichtgeving dan moet plaatsvinden, ook niet wanneer ik er expliciet om vraag.jwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:51:
[...]
Ik lees het meer als een placeholder voor een statement van iemand die daartoe bevoegd is.
Dat er iets fout is gegaan is ze inmiddels wel duidelijk geloof ik![]()
Ik krijg ook net antwoord van ze.
[...]
BCC laat zich erg kennen vandaag, aan de telefoon geven ze aan dat er niks bekend is, en dat we geduldig moeten afwachten, 500€ konden ze niet snel genoeg afschrijven...jwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:51:
[...]
Ik lees het meer als een placeholder voor een statement van iemand die daartoe bevoegd is.
Dat er iets fout is gegaan is ze inmiddels wel duidelijk geloof ik![]()
Ik krijg ook net antwoord van ze.
[...]
H1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:52:
[...]
Grappig genoeg vermelden ze niet waar deze berichtgeving dan moet plaatsvinden, ook niet wanneer ik er expliciet om vraag.
antwoord op twitter op geloof ik een mede-tweakerGoedemorgen, ik moet even terugkomen op mijn vorige bericht. Wij doen ons uiterste best om wel vandaag alsnog de Xbox naar je uit te sturen. De verantwoordelijke afdeling zal later vandaag hierover een e-mail sturen. ^Inous
Copy/Paste bij BCCRobbert406 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:53:
[...]
BCC laat zich erg kennen vandaag, aan de telefoon geven ze aan dat er niks bekend is, en dat we geduldig moeten afwachten, 500€ konden ze niet snel genoeg afschrijven...
Hoi Davy,
Ik heb meer nieuws gehoord!
Het blijkt dat er een aantal orders zijn die vanwege een technische fout vandaag niet zijn verzonden. We doen ons best om deze orders vandaag alsnog te versturen. Of jouw order hier tussen zit, durf ik je helaas niet te zeggen. Ik raad je aan om onze verdere berichtgeving af te wachten
^Inous
Geloof er geen zak meer van, wat een fuck-up ...
Gevalletje "weten we dat, houden we daar rekening mee". Het is ook rondom de feestdagen altijd een drama met PostNL. Op een gegeven moment mag je toch verwachten dat de organisatie daarvan leert en er op inspeelt. In maart was al bekend dat deze pandemie niet zo maar weg zou gaan. Iedereen kon op z'n klompen aanvoelen dat webshops mega omzet zouden draaien. Ondertussen bezorgt PostNL nog steeds met 3 fietsen, 2 Lada trucks en een dozijn pakezels.JoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:46:
[...]
echt he vanaf Mei al ofzo, je zou bijna denken dat er een pandemie heerst in het land![]()
@BigDayBigDay schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:49:
[...]
Hoe heb je van ms Polen besteld? Ik kan geen Nederlandse postcode invoeren. En ze accepteren zeker geen Ideal?
Bij Factuuradres kan je gewoon een random postcode invoeren. Ze accepteren PayPal. Wanneer je bij je bestelling/levering adres geen postcode in kan vullen moet je even proberen in een andere browser.
Inderdaad, ik kreeg deze reactie:H1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:52:
[...]
Grappig genoeg vermelden ze niet waar deze berichtgeving dan moet plaatsvinden, ook niet wanneer ik er expliciet om vraag.
Bedankt voor je antwoord. Wij doen ons best om deze nog zo snel mogelijk te kunnen leveren, vandaag is dat helaas niet gelukt. Excuses hiervoor, Wij verzoeken je om verdere berichtgeving hierover af te wachten. ^S
(nu al door drie verschillende medewerkers gereageerd, gisteren was 't er 1, ze zullen het wel druk hebben op dit moment.)
Ik heb ze gevraagd of ze een verklaring hebben en verwacht toch een iets meer pro-active houding van ze anders dan; wacht maar af... eens kijken waar ze nu mee komen..
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik deel het wel als ik meer hoor, zal me al verbazen als ik uberhaupt een email krijg over vandaag.jwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:53:
[...]
[...]
antwoord op twitter op geloof ik een mede-tweaker
Verrek, je hebt gelijk. Een tweet waar ik nog wel op gereageerd heb. Totaal over het hoofd gezienjwple schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:53:
[...]
[...]
antwoord op twitter op geloof ik een mede-tweaker

Niet eerlijk mijn ups status staat nog op in transit
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Kreeg zojuist volgende bericht van BCC:
Goedemorgen , bedankt voor je bericht. Het blijkt dat er een aantal orders zijn die vanwege een technische fout vandaag niet zijn verzonden. We doen ons best om deze orders vandaag alsnog te versturen. Of jouw order hier tussen zit, durf ik je helaas niet te zeggen. Ik raad je aan om onze verdere berichtgeving af te wachten ^---
Afwachten dus, maar grote kans van niet denk ik zo
Goedemorgen , bedankt voor je bericht. Het blijkt dat er een aantal orders zijn die vanwege een technische fout vandaag niet zijn verzonden. We doen ons best om deze orders vandaag alsnog te versturen. Of jouw order hier tussen zit, durf ik je helaas niet te zeggen. Ik raad je aan om onze verdere berichtgeving af te wachten ^---
Nou, nou. Dat viel wel mee toch?FrankoNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:45:
[mbr]Dat kan ook anders :)[/]
Een rommel dan.
Ontvang je een e-mail wanneer ie onderweg is? Of moet je het zelf in de gaten houden via je MS account?JFranke schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:44:
Zojuist mijn Series X thuis ontvangen, MS Polen via UPS (30 september besteld).
Betaald via PayPal met pools factuuradres.
Veel gameplezier
Pff nergens te verkrijgen 1 mediamarkt 3 intertoys en 2 game mania geweest. En de volgende levering zo zomaar over 4 tot 6 maanden pas kunnen zijn
Even een stomme vraag, maar ik zie veel mensen die de Seagate Expansion Card hebben besteld. Zijn de games nu echt zo groot geworden, of downloaden jullie veel?
Laatste console was de Xbox 360, welke ik al jaren niet meer heb.
Ben haast geneigd om toch de Series S te kopen nu. Heb geen tv die 4k kan dus zou voldoende moeten zijn.
Iemand een idee waar ik de Series X kan bestellen en rustig kan wachten op de volgende levering? Overal naast de pot gepist gisteren. Bij Bol en Coolblue kan ik alleen een alert instellen. Op Microsoft wordt je alleen verwezen naar andere websites.
Iemand een idee waar ik de Series X kan bestellen en rustig kan wachten op de volgende levering? Overal naast de pot gepist gisteren. Bij Bol en Coolblue kan ik alleen een alert instellen. Op Microsoft wordt je alleen verwezen naar andere websites.
Je krijgt een mail als het goed is :-)AlexMurphy schreef op Tuesday 10 November 2020 @ 10:56:
[...]
Ontvang je een e-mail wanneer ie onderweg is? Of moet je het zelf in de gaten houden via je MS account?
Worden gewoon voor de gek gehouden 😅Enrebrev schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:56:
Kreeg zojuist volgende bericht van BCC:
Ben blij dat dit een goed gefundeerd verhaal is, en niet iets dat is gebaseerd op speculaties en persoonlijke frustraties!H1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:54:
[...]
Gevalletje "weten we dat, houden we daar rekening mee". Het is ook rondom de feestdagen altijd een drama met PostNL. Op een gegeven moment mag je toch verwachten dat de organisatie daarvan leert en er op inspeelt. In maart was al bekend dat deze pandemie niet zo maar weg zou gaan. Iedereen kon op z'n klompen aanvoelen dat webshops mega omzet zouden draaien. Ondertussen bezorgt PostNL nog steeds met 3 fietsen, 2 Lada trucks en een dozijn pakezels.

Oke, dan zou ik echt een S halen ja, pas bij upgrade van je tv een X want dat bied nu echt helemaal geen enkel voordeelDennisCle schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:57:
Ben haast geneigd om toch de Series S te kopen nu. Heb geen tv die 4k kan dus zou voldoende moeten zijn.
Hilary Duff 4-Life
wel de arctis 9x vandaag binnen, en vrijdag cold war... nu hopen dat BCC hem toch kan gaan leveren bv morgen, hou m'n hart echter vast...
Hier een directe link:DennisCle schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:57:
Op Microsoft wordt je alleen verwezen naar andere websites.
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL
Bij mij staat ie er al sinds gisternacht in het mandje maar krijg ik een error bij betalen
nouja wanneer ik hem morgen heb is er ook geen probleem.
Ik wil hem juist deze week omdat ik noodgedwongen thuis zit ( gebroken voet )
Dus verveel mij...
Op de Xbox 360 hoefde je niet per sé te installeren. Op de Xbox One en nu met de Xbox Series wel.Plisson schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:57:
Even een stomme vraag, maar ik zie veel mensen die de Seagate Expansion Card hebben besteld. Zijn de games nu echt zo groot geworden, of downloaden jullie veel?
Xbox Live: Springbok NL
Disc drive....JoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:58:
[...]
Oke, dan zou ik echt een S halen ja, pas bij upgrade van je tv een X want dat bied nu echt helemaal geen enkel voordeel
Jep, maar veel duidelijkheid konden ze niet verschaffen. Eerst werd me verteld dat ik nog in 'checkout' zag, dus nog moest bevestigen, daarna kon hij zien dat er inderdaad een order was geplaatst maar dat de betaling nog niet binnen was. Binnen 2 dagen wordt ik teruggebeld met nieuws. Hij kon wel vertellen dat de Xbox 'vastgehouden' werd, totdat de betaling gelukt/mislukt is, dus dat ik niet pas bij een volgende levering kom. Maar ben wel benieuwd, hoop dat de iDeal betaling doorkomt. In ieder geval bedankt voor het kijken of je kon helpen!Redscareb84 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:43:
[...]
Klopt ik las het gisteren van jou, en ik probeerde te kijken of ik iets terug kon halen ook voor jou in de bestelgeschiedenis maar er zijn maar weinig dingen waar je order kan checken bij de MS store, dus ik kon je niet berichten met goed nieuws met: ''kijk daar eens even'', heb je nog contact gezocht met MS?
Lekker de S kopen dan. De X halen heeft alleen zin met een 4K tv. Anders vrij zondeDennisCle schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:57:
Oh disk drive natuurlijk. Ook wel een voordeel van de x
[ Voor 4% gewijzigd door RawChild op 10-11-2020 11:01 ]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Mwha, hij heeft wel een punt. DHL en UPS lijken een stuk betrouwbaarder en die opereren wereldwijd.beugeldop schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:57:
[...]
Ben blij dat dit een goed gefundeerd verhaal is, en niet iets dat is gebaseerd op speculaties en persoonlijke frustraties!![]()
![]()
PostNL bezorgt hier de laatste maanden meer te laat dan op tijd.
Op een gegeven moment kan je iets niet meer als excuus gebruiken.
1 TB SSD... Ray Tracing...
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
haha ja inderdaad, deze week geen probleem. Maar daar ga ik niet vanuit als ik hem vandaag niet binnen heb.soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:59:
[...]
nouja wanneer ik hem morgen heb is er ook geen probleem.
Ik wil hem juist deze week omdat ik noodgedwongen thuis zit ( gebroken voet )
Dus verveel mij...
RawChild schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:01:
[...]
Lekker de S kopen dan. De X halen heeft alleen zin met een 4K tv. Anders vrij zonde
Ik dacht vooral aan disc drive om af en toe uit de budget bak een oudere game te vissen en de extra opslagruimte. Maar misschien dat ik toch de S koop en deze over een paar jaar upgrade.
Dit had ik ook, totdat hij uit mijn winkelmand verdween. Echter is bij mij wel een iDeal betaling afgeschreven, bij jou ook?Naaktkat schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:59:
[...]
Hier een directe link:
Bij mij staat ie er al sinds gisternacht in het mandje maar krijg ik een error bij betalen
absoluut niet mee eens. a je hebt meer storage standaard. b games draaien wel degelijk beter en zien er mooier uit ook op 1080p. dat je de hdmi spec niet max kan benutten klopt. maar evengoed zal het er beter en mooier uitzien.JoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:58:
[...]
Oke, dan zou ik echt een S halen ja, pas bij upgrade van je tv een X want dat bied nu echt helemaal geen enkel voordeel
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik heb hetzelfde antwoord via Whatsapp gekregen...H1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:22:
Er zijn een aantal orders die vanwege een systematische fout vandaag de deur niet uit gegaan zijn en waar voor wij ons best doen om deze vandaag nog te versturen. Of jouw order hier tussen zit, durf ik je niet te garanderen. Ik raad je aan om onze verdere berichtgeving af te wachten. ^Michelle
Aldus BCC. Lijkt erop dat BCC haar cashflow ziet verdampen door alle mogelijke annuleringen. Ergens heerst het vermoeden dat de BCC pre-orders net zo lang aan het lijntje worden gehouden totdat er een tweede lading is.
Ik wacht nog op antwoord heb zelfs geen reactie dat mijn bericht is aangekomen.RsDSmileY schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:02:
[...]
Ik heb hetzelfde antwoord via Whatsapp gekregen...
Dit.
Ze willen gewoon niet alles laten annuleren.
Ik heb dat wel gedaan in elk geval.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Iemand eigenlijk nog mensen gehoord die een xbox hebben mogen ontvangen vanuit CB?
Gek dat ik hier niet kan komen. Als ik via de xbox website op koop nu druk kan ik alleen naar een verkooppunt toe. Thanks voor de link.Naaktkat schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:59:
[...]
Hier een directe link:
https://twitter.com/DenisRoks/status/1326102242970251265
Hier staat het hele bcc verhaal nog duidelijker.
Hier staat het hele bcc verhaal nog duidelijker.
Hier ook.. wacht vandaag nog even af anders annuleer ik mijn order daar.RsDSmileY schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:02:
[...]
Ik heb hetzelfde antwoord via Whatsapp gekregen...
Niet in alle games...
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
ja iemand poste hier rond 09:00 met foto dat hij binnen wasMichielve88 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:04:
Iemand eigenlijk nog mensen gehoord die een xbox hebben mogen ontvangen vanuit CB?
Hilary Duff 4-Life
Net even gecheckt voor de zekerheid. Niks afgeschreven, en staat nog in het mandje. Ik blijf voorlopig nog maar iedere minuut op Koop nu drukken, hopen dat het werktJeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:02:
[...]
Dit had ik ook, totdat hij uit mijn winkelmand verdween. Echter is bij mij wel een iDeal betaling afgeschreven, bij jou ook?
Er staat dan ook rechts bovenaan de site : Niet op voorraadDennisCle schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:05:
[...]
Gek dat ik hier niet kan komen. Als ik via de xbox website op koop nu druk kan ik alleen naar een verkooppunt toe. Thanks voor de link.
Net thuis aangekomen en nu aansluitenloekf2 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:39:
[...]
We willen nu wel foto's natuurlijk.. of moet ik dan naar het andere forum ?
:strip_exif()/f/image/6Kz0tHfAjhow6dXqxUsemSvG.jpg?f=fotoalbum_large)
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Hier wacht ik ook nog. Bol.com had het gisteravond opgestuurd. Status bij Post.nl gesorteerd sinds 1:22 vannacht.
Hoop dat je geluk hebt. Zo heb ik 20 0 euro reserveringen op mijn Creditcard van de Microsoft store. Steeds laatste stap een foutmeldingNaaktkat schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:06:
[...]
Net even gecheckt voor de zekerheid. Niks afgeschreven, en staat nog in het mandje. Ik blijf voorlopig nog maar iedere minuut op Koop nu drukken, hopen dat het werkt
Bij mij is net eindelijk pas zending aangepast van "Zending is ontvangen door PostNL" naar "Zending is gesorteerd".
Die bezorgers moeten ze er echt eens uittrappen.ap_pelflap schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:09:
[Afbeelding]
Pfffff zwaar irritant dit als je gewoon thuis bent.......
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Als die nog te koop zou zijn was ie nu ook overal uitverkocht aan het raken
Blij dat ik er gister via MS DE nog een heb kunnen bestellen. Leverdatum vooralsnog de 12e. Prima natuurlijk, blij dat het überhaupt deze week nog komt. Staat alleen nog steeds op ‘pending’ bij m’n bestellingen, kan dat kloppen?
Bcc zelfde bericht gekregen weer reactie op gegeven en nu weer aan wachten op antwoord.
Toen ik net Bergen op Zoom uit fietste zag ik moet na elkaar 2x 2 UPS bussen rijden die richting Hoogerheide/Zeeland reden binnendoor.sirjax77 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:00:
[...]
ik ben ook benieuwd, ik kom uit Zevenbergen zitten dus in dezelfde hoek, laat wel wat weten als ie binnen is!
Toen ik thuis kwam waren ze niet bij mijn huis geweest nog....
Hier in Arnhem de X niet, S weljori040 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:11:
Lagen er bij MM voor de vrije verkoop ?
Die hebben niks hoor.soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:11:
Bcc zelfde bericht gekregen weer reactie op gegeven en nu weer aan wachten op antwoord.
Opeens is het verhaal gewoon aangepast.
Vanochtend zeiden ze ook dat er geen enkele Xbox Series X geleverd werd aan mensen die gistermiddag besteld hadden, wat dus wel het geval is.
Wat een stress allemaal hier (en ik begrijp het, hier ook haha). Wat zal hier hier stil zijn als iedereen z'n Series X/S ontvangen heb
[ Voor 3% gewijzigd door Michael_1980 op 10-11-2020 11:15 ]
De xbox die ik gister rond 14:00 heb kunnen bestellen bij BCC is geleverd! 
Ik blijf het een naaistreek vinden dat eerdere pre-orders bij BCC niet eerder geleverd zijn. In mijn geval heeft dat goed uitgepakt.. sorry jongens.
Ik blijf het een naaistreek vinden dat eerdere pre-orders bij BCC niet eerder geleverd zijn. In mijn geval heeft dat goed uitgepakt.. sorry jongens.
was jij iemand met t&t of zonderlentenaro schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:14:
Hilary Duff 4-Life
En daarnaast: Game Pass (Ultimate) heeft onwijs veel te bieden.DennisCle schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:02:
[...]
[...]
Ik dacht vooral aan disc drive om af en toe uit de budget bak een oudere game te vissen en de extra opslagruimte. Maar misschien dat ik toch de S koop en deze over een paar jaar upgrade.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Had je een T&T gekregen gisteren?lentenaro schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:14:
Haha zo vies dat mensen die gisteren besteld hebben netjes geleverd krijgen door BCC. Terwijl mensen waar hun al maanden het geld van hebben achterin de keel worden getuft.
Ik heb vannacht om 00:24 een T&T gekregen.
What the fuck...1993jjohan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:15:
[Afbeelding]
PostNL... Ik was gewoon thuis!!
Dat is echt heel zuur. Denk dat de bezorger er gewoon geen zin in had...1993jjohan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:15:
[Afbeelding]
Voor een naaistreek van BCC hoef jij geen sorry te zeggenlentenaro schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:14:
Veel plezier met de XBO!
Ik probeer mijn geluk vandaag nog een paar keer te vinden anders haal ik gewoon een series S.
Dat zijn van die bezorgers die zelf een XBOX Series X wilde hebben zonder succes en nu iedereen zitten te trollen
GTA VI - All aboard the hype train!!
Met CC. Ik heb de bestelling gedaan zonder account van BCC. Later account aangemaakt met zelfde email en de bestelling stond netjes in mijn overzicht + een bevestiging per mail gehad.
Om 00:24 T&T van DHL gekregen
Die heeft ook een Xbox gekregen en die denkt...Bezorg morgen de rest wel.1993jjohan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:15:
[Afbeelding]

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Bij mij nog op "ontvangen" bij PostNL. Bezorging bij PostNL punt.
Ik heb er een hard hoofd in.
Ik heb er een hard hoofd in.
Veel plezier met je Xbox, alleen jammer voor ons die op dag 1 hebben ge-preorderd..😤😅🤣lentenaro schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:17:
[...]
Met CC. Ik heb de bestelling gedaan zonder account van BCC. Later account aangemaakt met zelfde email en de bestelling stond netjes in mijn overzicht + een bevestiging per mail gehad.
Ik zou met mijn auto op zoek naar een bestelbusje in de wijk..... Zo heb ik ook al een keer een headset achterhaald om dezelfde grap.1993jjohan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:15:
[Afbeelding]
Waaatt meen je. Sowieso heeft die bezorger een kut dag en skipt hij jou1993jjohan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:15:
[Afbeelding]
Verwijderd
En zo zijn we van individuele webshop/winkel stress, naar collectieve PostNL stress overgeschakeld.
Ik had er gisteravond al een hard hoofd in gezien ik de T&T vanuit Bol.com om 23:55 kreeg. Op dit moment staat de T&T op ‘ontvangen door PostNL’ en bezorgtijd vandaag...maar meer dan dat niet. Zal wel morgen worden. Hoop ik.
Die van Wehkamp komt bij jou gewoon?DM89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:19:
[...]
Veel plezier met je Xbox, alleen jammer voor ons die op dag 1 hebben ge-preorderd..😤😅🤣
Postbode kreeg door wat er in zit, die dacht, ik test hem eerst even voordat ik hem aflever?1993jjohan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:15:
[Afbeelding]
Net 4 BCC's, 2 intertoys en een lokale gameshop gebeld, geen van allen had een X staan.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ok, daar zit dus ook geen logica achter (iDEAL vs CC, wel of geen account), puur random dus.lentenaro schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:17:
[...]
Die van mijn van Wehkamp wordt straks gewoon geleverd!!
Positief blijven. De mijne stond ook tot 15 minuten geleden op "Ontvangen" en nu "Bezorger onderweg".Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:20:
En zo zijn we van individuele webshop/winkel stress, naar collectieve PostNL stress overgeschakeld.Ik had er gisteravond al een hard hoofd in gezien ik de T&T vanuit Bol.com om 23:55 kreeg. Op dit moment staat de T&T op ‘ontvangen door PostNL’ en bezorgtijd vandaag...maar meer dan dat niet. Zal wel morgen worden. Hoop ik.
Ik snap de (pre)order hype, alleen snap ik oprecht de stress en/of wantrouwen in PostNL ineens niet meer. Als je toch een berichtje krijgt met: "Wordt morgen bezorgd", dan zal het toch wel morgen (vandaag) bezorgd worden. Natuurlijk is er altijd een minimaal percentage waarbij iets fout gaat, wat heel zuur is. Maar dat heeft echt niks te maken met een Xbox en/of Playstation.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:20:
En zo zijn we van individuele webshop/winkel stress, naar collectieve PostNL stress overgeschakeld.Ik had er gisteravond al een hard hoofd in gezien ik de T&T vanuit Bol.com om 23:55 kreeg. Op dit moment staat de T&T op ‘ontvangen door PostNL’ en bezorgtijd vandaag...maar meer dan dat niet. Zal wel morgen worden. Hoop ik.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Gaat je idee van gisteren toch niet lukkenSinergyX schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:20:
[...]
Postbode kreeg door wat er in zit, die dacht, ik test hem eerst even voordat ik hem aflever?
Net 4 BCC's, 2 intertoys en een lokale gameshop gebeld, geen van allen had een X staan.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Joh, bij Bol krijg ik het soms 0.30 pas en wordt alles netjes op tijd bezorgd. PostNL doet het niet altijd goed, maar in de meeste gevallen zijn ze nog 5x zo goed als DHL, DPD, UPS, FedEx, etc...Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:20:
Bambu Lab P1S Combo
Mijn bestelling van vannacht bij MS NL staat ook nog op "In behandeling", maar ik kan inmiddels niet meer annuleren. Dat kon vanmorgen rond 8 uur nog wel, dus kennelijk zit er beweging in.Alwayshappyz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:10:
Blij dat ik er gister via MS DE nog een heb kunnen bestellen. Leverdatum vooralsnog de 12e. Prima natuurlijk, blij dat het überhaupt deze week nog komt. Staat alleen nog steeds op ‘pending’ bij m’n bestellingen, kan dat kloppen?
Ja, ik heb al bedacht dat het vast op achternaam is ofzo.. het is mega randomVanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:21:
[...]
Ok, daar zit dus ook geen logica achter (iDEAL vs CC, wel of geen account), puur random dus.
ik heb geen xbox in huis:
geen t&t
betaald: iDeal
met account: ja
achternaam eerste letter: N
Hilary Duff 4-Life
Klantenservice bcc is net zo slecht stel je 1 vraag moet je paar uur wachten. Stel je vervolgvraag weer wachten....
ik vraag mij stellig af welk originele vraag die nog niet is beantwoord jij gaat stellen aan de BCC mensensoccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:23:
Klantenservice bcc is net zo slecht stel je 1 vraag moet je paar uur wachten. Stel je vervolgvraag weer wachten....
het is een beetje als boos worden op een hond dat ie niet op de plee schijt.. na 2x weet je het toch wel
[ Voor 13% gewijzigd door JoeBlack2k op 10-11-2020 11:25 ]
Hilary Duff 4-Life
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview