Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNBL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-06 12:28
Willybubba schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:20:
Nog steeds "Ontvangen door PostNL" hier. Ik verwacht hem vandaag niet meer.
Welk tijdstip?

03:30 was blijkbaar net te laat voor levering vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 21:31
Hier UPS nog niet geupdate. Laatste melding is de herkomstscan van gisterenmiddag (16:16). Levering staat nog altijd op 'voor einde dag' vandaag..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H1sDudeness
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-08 13:25
Er zijn een aantal orders die vanwege een systematische fout vandaag de deur niet uit gegaan zijn en waar voor wij ons best doen om deze vandaag nog te versturen. Of jouw order hier tussen zit, durf ik je niet te garanderen. Ik raad je aan om onze verdere berichtgeving af te wachten. ^Michelle

Aldus BCC. Lijkt erop dat BCC haar cashflow ziet verdampen door alle mogelijke annuleringen. Ergens heerst het vermoeden dat de BCC pre-orders net zo lang aan het lijntje worden gehouden totdat er een tweede lading is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

LNBL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:20:
[...]

Welk tijdstip?

11:45 - 14:15, T&T was 00:02 binnen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09 12:41

TinusTegengas

Formula Racing

Twixie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:18:
[...]

Tweakers is anders ook een 'community' en niet een random marktplaats-kloon.
Op het forum moet je hier ook niet om het even wat komen lullen, of mede-tweakers lopen trollen of beledigen, nochtans ook vrij land, vrije meningsuiting.

Op V&A iets te koop zetten met als duidelijke bedoeling geld te verdienen op de rug van een mede-tweaker, vind ik gewoon ook not-done.
Eens.
Wordt door sommigen hier goed gepraat onder het motto, ze bewijzen je een dienst 8)7
Als ze dat wilden doen, dan hadden ze hem niet moeten bestellen zodat anderen hem voor een normale prijs hadden kunnen bestellen

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:47
Onder bestellingen bij bol staat 'Wordt vandaag bezorgd', als ik die dan uitklap 'Je bestelling is vertraagd', en bij PostNL zouden ze hem nog niet eens ontvangen hebben... Wat een kansloos gedoe van bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:22
BM schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:13:
Als je online besteld bij Mm voor afhalen mag je dus mooi nog paar uur wachten. Kennelijk is er verschil in pre-orders die in filiaal gegaan zijn en online.

Fijn is dat...
Ik had exact hetzelfde ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazahaza
  • Laatst online: 17-11-2020
Heb nog niks gehoord van MM iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
MrGizMo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:19:
[...]

Welke regio zit je eigenlijk :)
Zuid-Limburg / Heerlen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 21:31
McPoowl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:22:
Hier UPS nog niet geupdate. Laatste melding is de herkomstscan van gisterenmiddag (16:16). Levering staat nog altijd op 'voor einde dag' vandaag..
En op het moment dat ik dat typ staat UPS voor de deur :D. Laat je dus niet gek maken door de tracking op de website van UPS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kliklakloe
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-08 11:54
Hazahaza schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:23:
Heb nog niks gehoord van MM iemand?
Mijn preorder van MM wordt vanmiddag bezorgd.

Middelharnis Solaredge 4900Wp Oost-west PVoutput

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 01:00
H1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:22:
Er zijn een aantal orders die vanwege een systematische fout vandaag de deur niet uit gegaan zijn en waar voor wij ons best doen om deze vandaag nog te versturen. Of jouw order hier tussen zit, durf ik je niet te garanderen. Ik raad je aan om onze verdere berichtgeving af te wachten. ^Michelle

Aldus BCC. Lijkt erop dat BCC haar cashflow ziet verdampen door alle mogelijke annuleringen. Ergens heerst het vermoeden dat de BCC pre-orders net zo lang aan het lijntje worden gehouden totdat er een tweede lading is.
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/ManWearingTinFoilHat.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Rck010 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:10:
10 november 9:56
Zending is gesorteerd
Bezorgtijd: vandaag tussen 11:00 en 13:30

Ook in Zuid Limburg begint logistiek op gang te komen..
12:50 en 14:50 hier in Zuid Limburg, gaat hij eerst naar jou en rijdt hij dan door naar hier :+

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Mijn jaloezie voor je Sline stoelen is groter dan die voor de Xbox :) veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNBL
Track en trace officieel aangepast ughh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/22sufeOWIgYYVLZX934PsiF69JI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iefgjVoWB8bfujEossU0wnkD.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 09:52
H1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:22:

In de woorden van Lange Frans: interessant, heel interessant.

Ik ga het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:21
LNBL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:20:
[...]

Welk tijdstip?

Hoe kun je zien op welk tijdstip PostNL het ontvangen heeft?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Haha die komen niet hier :+ Hopelijk ook zo status update

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:19
Bij mij springt zojuist de status ontvangen door PostNL naar Zending gesorteerd.. Half 11 wordt of een late bezorging of morgen denk ik dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-09 07:31
Bij bol.com destijds de pre-order geplaatst om 9:00 volgens de bestelbevestiging. Nu is de verzending van vandaag verplaatst naar morgen. De klantenservice geeft aan dat het erg druk is. Ik vraag me dan af hoe dit kan als ik hem binnen een minuut besteld heb. Zij kunnen dit nu al enkele weken aan zien komen en zoveel anderen zullen hem toch niet eerder hebben besteld dan ik.

Overigens heel veel plezier aan iedereen die hem vandaag al heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:26
BrightSun schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:25:
Bij bol.com destijds de pre-order geplaatst om 9:00 volgens de bestelbevestiging. Nu is de verzending van vandaag verplaatst naar morgen. De klantenservice geeft aan dat het erg druk is. Ik vraag me dan af hoe dit kan als ik hem binnen een minuut besteld heb. Zij kunnen dit nu al enkele weken aan zien komen en zoveel anderen zullen hem toch niet eerder hebben besteld dan ik.

PostNL heeft het pakketje niet opgehaald. Niets te maken met Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naaktkat
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-09 10:34
Mediamarkt Arnhem heeft geen voorraad van XsX, voor de XsS stonden 10 minuten geleden mensen in de rij.

Gisteren de XsX in het winkelwagentje gehad bij CB en MS zelf, maar niet af kunnen rekenen. Ik hoop er nog maar op dat vandaag iets meevalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LNBL
Rossi46 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:25:
[...]

Hoe kun je zien op welk tijdstip PostNL het ontvangen heeft?
Dat zie je op de track en trace pagina:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RpkySMGUUl6HqGWbmblf5lTanAE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VtcDVLoZeMhLNztfEQ9nQbbQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treborw
  • Laatst online: 02-12-2020
H1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:59:
[...]

Hey, ik heb je tweet geliked! :) Herken je username.

Jij had ook geen T&T gekregen toch? Dus gaat mogelijk gewoon door?
Haha ja, zag dat iemand hem liked, ja, ik heb geen t&t ontvangen. Maar het kan nog zo zijn volgens bcc telefoonlijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoffieKopjes
  • Laatst online: 11-08-2023
Series X beschikbaar op Amazon.fr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoffieKopjes
  • Laatst online: 11-08-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 15:37
BrightSun schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:25:

Omdat afdeling logistiek echt geen rekening gaat houden met het moment van bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris-kraslot
  • Laatst online: 19-09 21:35
Kom net uit de MM Zwolle, gegokt op losse verkoop of overschot levering op pre-orders, maar met lege handen naar buiten gegaan.

Reserveren/pre-order voor een volgende levering kan daar niet want "de XBOX is nu uit en dan is het geen pre-order meer hè?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
Reactie BCC:

Goeiedag Davy, bedankt voor je bericht. Het blijkt dat er een aantal orders zijn die vanwege een technische fout vandaag niet zijn verzonden. We doen ons best om deze orders vandaag alsnog te versturen. Of jouw order hier tussen zit, durf ik je helaas niet te zeggen. Ik raad je aan om onze verdere berichtgeving af te wachten via de e-mail. Mijn excuses desalniettemin voor het ongemak... :( ^Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
BM schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:13:
Als je online besteld bij Mm voor afhalen mag je dus mooi nog paar uur wachten. Kennelijk is er verschil in pre-orders die in filiaal gegaan zijn en online.

Fijn is dat...
Ik zou vooral blij zijn dat je 'm vandaag nog kan ophalen. Heel veel mensen die buiten de pot pissen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:17

Toshirou

Vinyl Surfer

Net de mijne in ontvangst genomen :*) Na talloze keren proberen te bestellen via de stores van MS ( errors mbt adres etc...), was ik afgelopen donderdag toch maar naar de MM gegaan om toch daar maar een pre-order te plaatsen. Een onderbuik gevoel vertelde mij dat dit de beste optie was. Daar werd mij verteld dat ik nr. 19 was, en zij er 18 units zouden binnenkrijgen, maar er was 1 annulering. Long story short... De annulering was bevestigd en heb er een kunnen ophalen _/-\o_ Nu straks aansluiten en genieten!

Was wel even stressen :X pfoe...

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
kris-kraslot schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:28:
Kom net uit de MM Zwolle, gegokt op losse verkoop of overschot levering op pre-orders, maar met lege handen naar buiten gegaan.

Reserveren/pre-order voor een volgende levering kan daar niet want "de XBOX is nu uit en dan is het geen pre-order meer hè?"
Bestel gewoon bij MS zodra dat kan, dan weet je zeker dat je in de volgende levering zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 20:56
Thanks, net te laat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RefleXion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 19:05
Bedankt voor de tip!

Verdwijnt helaas gelijk als je hem in het mandje plaatst ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris-kraslot
  • Laatst online: 19-09 21:35
Roko schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:29:
[...]

Bestel gewoon bij MS zodra dat kan, dan weet je zeker dat je in de volgende levering zit
Bedankt voor de tip, ga ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Amazon fr werkte niet en is nu al niet meer beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas-x-1982
BCC.nl
@BCCNL
Replying to
@Trebor_winters
Goedemorgen, ik moet even terugkomen op mijn vorige bericht. Wij doen ons uiterste best om wel vandaag alsnog de Xbox naar je uit te sturen. De verantwoordelijke afdeling zal later vandaag hierover een e-mail sturen. ^Inous
bron: https://twitter.com/BCCNL/status/1326086658996002818?s=20

De 14:00 gang van gisteren heeft dus nog kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treborw
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eQZWx2a8YxqgpHhmWN6WyMdnaEU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Mjl99pl6ms8Gi75wJYGxiY3T.png?f=user_large

Er wordt wel met me gevoelens gespeeld hierzo.
(geen t&t ontvangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-07 10:48
Kreeg ook een emailtje van amazon.de maar kon hem niet in m'n winkelmand krijgen.
Ook nog even langs gegaan bij Intertoys maar daar hadden ze 'm ook niet, en bij MM kwam ik er niet eens door omdat er te veel mensen waren.
Ik blijf nog even geduldig wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:58

JoeBlack2k

I Love Hilary

RefleXion schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:30:
[...]

Bedankt voor de tip!

Verdwijnt helaas gelijk als je hem in het mandje plaatst ;(.
je was te laat, ik had hem net wel in mandje (maar hoefde hem niet)

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Toshirou schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:28:
Net de mijne in ontvangst genomen :*) Na talloze keren proberen te bestellen via de stores van MS ( errors mbt adres etc...), was ik afgelopen donderdag toch maar naar de MM gegaan om toch daar maar een pre-order te plaatsen. Een onderbuik gevoel vertelde mij dat dit de beste op de was. Daar werd mij verteld dat ik nr. 19 was, en zij er 18 units zouden binnenkrijgen, maar er was 1 annulering. Long story short... De annulering was bevestigd en heb er een kunnen ophalen _/-\o_ Nu straks aansluiten en genieten!

Was wel even stressen :X pfoe...
Wat een mazzel, geniet ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
treborw schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:30:
[Afbeelding]

(geen t&t ontvangen)
Goeiedag Davy, bedankt voor je bericht. Het blijkt dat er een aantal orders zijn die vanwege een technische fout vandaag niet zijn verzonden. We doen ons best om deze orders vandaag alsnog te versturen. Of jouw order hier tussen zit, durf ik je helaas niet te zeggen. Ik raad je aan om onze verdere berichtgeving af te wachten via de e-mail. Mijn excuses desalniettemin voor het ongemak... :( ^Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treborw
een hele vage kans, maar nog steeds een kans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
DM89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:28:
Reactie BCC:

Ja, die copypasta heb ik ook twee tellen geleden ontvangen. Klinkt als een hoop onzin natuurlijk. Als ik vanmiddag geen update heb komt er weer eentje vrij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

[Afbeelding]

(geen t&t ontvangen)
hé je hebt je weg gevonden vanaf het PlayStation 5 draadje :+

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
DM89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:28:
Reactie BCC:

Totaal andere reactie dan ik al voorbij heb zien komen. Overig kunnen ze echt wel zien of hij weg is of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Nu online
Brutal1ty schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:31:
[...]

Ja, die copypasta heb ik ook twee tellen geleden ontvangen. Klinkt als een hoop onzin natuurlijk. Als ik vanmiddag geen update heb komt er weer eentje vrij ;)
Ik annuleer ook als ik na vandaag geen update krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 07:39
Te gek voor woorden bij BCC
Pre-orders voor jan lul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 08:56
PostNL tijdvak 11:15 uur - 13:15 uur (via Bol op 22/09), staat de pakketbezorger al om 10:20 uur voor de deur :*).

ps. de T&T kwam pas omstreeks 23:00 uur gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redscareb84
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-06 16:44
Vraagje, heeft iemand een T&T of e-mail bevestiging ontvangen van MS NL die gisternacht om 00:00u nog online ging? Gisteren is het mij wel gelukt om hem in het winkelmandje te doen, af te rekenen en hij staat ook bij bij bestelgeschiedenis op ''in behandeling'' verder niets. Ondanks dat ik hem betaald heb, was ik één van de laatste volgens mij gezien alles vastliep, betaling afgerond 00:30.

Mocht ik zelf een email of T&T ontvangen, dan deel ik het ook met mijn mede tweakers, maar was benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CzafplLEsDw5VVkU7KYRt2Z_QAU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oqBEpmsjSk9AKsO2LOmqPSAz.jpg?f=fotoalbum_large

Nu nog wachten op de tower of power. Het was verbazingwekkend rustig bij de MM in Groningen. Nog genoeg xbox series S te koop in de winkel zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycaon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:34
[Afbeelding]

(geen t&t ontvangen)
Alles is de schuld van covid. Makkelijke uitweg tegenwoordig.
Volgens mij is BCC de enige die hier last van heeft bij uitlevering op 't moment. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas-x-1982
soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:32:
[...]

Totaal andere reactie dan ik al voorbij heb zien komen. Overig kunnen ze echt wel zien of hij weg is of niet.
Wel zuur voor de mensen die vanochtend hebben geannuleerd. Stel de overgeblevenen krijgen allemaal T&T vanmiddag.

Overigens of ze het écht wel kunnen zien of niet, ik heb echt geen idee. Die dingen zijn bij wijze van allemaal zondag voor de deur gezet vanuit Microsoft en heeft BCC ze in alle heisa geteld en online gezet. Ik heb echt geen idee of het allemaal wel goed verwerkt is hun systeem, waardoor het magazijn andere dingen weten dan de klantenservice (die ook vaak klantenservice voor een hoop andere bedrijven doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
LNBL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:26:
[...]

Dat zie je op de track en trace pagina:

[Afbeelding]
Hmmm, gek. Ik krijg niet zo’n tijdlijn te zien. Althans, niet met tijden erbij. Zowel in app als via een internet browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gino_bxl
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-09 12:47
Hier nog altijd aan het wachten op een T&T van mijn MM be bestelling van gisteren, zal wel voor morgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgoular
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-11-2020
Guys update,

Went to MediaMarkt (the wall in Utrecht) purchase online pre-order exact at 2 minutes after they open.
Got my receipt and went to the store, got to the cashier and she said mine order is not there yet since i did pre-order online - she said the ones that pre-order IN STORE are getting the console , but the ones who did online need to wait more ....strange my order says "Je bestelling is verzonden of reeds bezorgd. Utrecht The Wall" i understand its shipped or delivery lol just don't have a accurate update .
So hint for the ones who did MM online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03-2021
Media Markt Amsterdam West is weer te bestellen.

Heb hem net. Wacht op de bevestiging. Daarna maar naar Amsterdam vanuit Nijmegen na 't werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
mgoular schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:37:
Guys update,

Went to MediaMarkt (the wall in Utrecht) purchase online pre-order exact at 2 minutes after they open.
Got my receipt and went to the store, got to the cashier and she said mine order is not there yet since i did pre-order online - she said the ones that pre-order IN STORE are getting the console , but the ones who did online need to wait more ....strange my order says "Je bestelling is verzonden of reeds bezorgd. Utrecht The Wall" i understand its shipped or delivery lol just don't have a accurate update .
So hint for the ones who did MM online
Dan zit ik in hetzelfde schuitje

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Shuyinsama schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:33:
Xbox Series S hier.
Orderbevesting incl. betaling gedaan op 22 sept om 09:01 (tijdstip van orderbevesting mail) bij Intertoys besteld.

Gister ochtend inderdaad wel aangeboden bij PostNL maar vanmorgen gekeken en is verschoven naar morgen met nog niks ontvangen door PostNL. Beetje jammer dit.

Het is wel druk bij PostNL dat is niet gelogen maar het is haalbaar. Ik denk eerder gewoon de dat piek drukte even te veel is voor ze.

Het feit overigens dat Intertoys nog niks aangeboden heeft is apart.
Hier exact hetzelfde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kubuskwal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2023
Vanochtend gecheckt bij MM Maastricht, geen Series X voor losse verkoop. Voor de reserveringen hadden ze zo te horen ook units tekort :x. Er lagen wel veel Xbox Series S-en.

BCC had de redder moeten zijn na alle doom en gloom berichten over Wehkamp maar dat was ook maar een mirage.

Wehkamp lijkt nu alsnog de redder in nood te zijn, go wehkamp! :D Net een mail gehad van DHL dat ze straks voor de deur staan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3e7qT-98UiMYXct59BHeIYrLF-w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OuP3I4fFr4L5U1TZfsWFAiBR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 07:43
Segafreak83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:30:
[...]

Wat een mazzel, geniet ervan!
We willen nu wel foto's natuurlijk.. of moet ik dan naar het andere forum ?

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
DeTimVanW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:37:
Media Markt Amsterdam West is weer te bestellen.

Heb hem net. Wacht op de bevestiging. Daarna maar naar Amsterdam vanuit Nijmegen na 't werk.
Via de website lukt het niet, of heb je via de app besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

De BCC mirage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen789987
  • Laatst online: 16-08-2021
Redscareb84 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:35:
Vraagje, heeft iemand een T&T of e-mail bevestiging ontvangen van MS NL die gisternacht om 00:00u nog online ging? Gisteren is het mij wel gelukt om hem in het winkelmandje te doen, af te rekenen en hij staat ook bij bij bestelgeschiedenis op ''in behandeling'' verder niets. Ondanks dat ik hem betaald heb, was ik één van de laatste volgens mij gezien alles vastliep, betaling afgerond 00:30.

Mocht ik zelf een email of T&T ontvangen, dan deel ik het ook met mijn mede tweakers, maar was benieuwd.
Dan ben je verder gekomen dan ik! iDeal betaling is afgeschreven, maar geen bevestiging, ook niet bij bestelgeschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
LNBL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:07:
[...]

PostNL gaf aan dat ze mijn Bol.com pre-order te laat hebben ontvangen het sorteercentrum om vandaag te kunnen leveren.

Ligt het dan aan Bol? of heeft Post NL ze te laat opgehaald?
Of had de auto een lekke band onderweg? Dan is het op tijd afgehaald, maar te laat aangekomen O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 23:24

Vagax

Hehe

kubuskwal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:38:
Vanochtend gecheckt bij MM Maastricht, geen Series X voor losse verkoop. Voor de reserveringen hadden ze zo te horen ook units tekort :x. Er lagen wel veel Xbox Series S-en.

BCC had de redder moeten zijn na alle doom en gloom berichten over Wehkamp maar dat was ook maar een mirage.

Wehkamp lijkt nu alsnog de redder in nood te zijn, go wehkamp! :D Net een mail gehad van DHL dat ze straks voor de deur staan!

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XJqkKLHhpsWGqmDLaHeTz-80k5A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2ShPbgAZEs9BlPDJQJBg8Ihg.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zTm1jsHR-FEmWlcdDi6l_u9RG84=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SC1cg9lnxNLoOrsMrx27EnpU.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTimVanW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03-2021
WidgetTWW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:39:
[...]

Via de website lukt het niet, of heb je via de app besteld?
Via de site.

Heb nu dit:
Bedankt voor je bestelling met bestelnummer XXXXX, we gaan direct voor je aan de slag! Je ontvangt later een bestelbevestiging.
Zal wel niks worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redscareb84
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 27-06 16:44
Jeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:41:
[...]

Dan ben je verder gekomen dan ik! iDeal betaling is afgeschreven, maar geen bevestiging, ook niet bij bestelgeschiedenis.
Klopt ik las het gisteren van jou, en ik probeerde te kijken of ik iets terug kon halen ook voor jou in de bestelgeschiedenis maar er zijn maar weinig dingen waar je order kan checken bij de MS store, dus ik kon je niet berichten met goed nieuws met: ''kijk daar eens even'', heb je nog contact gezocht met MS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik heb die Seagate expansion card gekocht en deze staat op verstuurd. (standaard verzending). Derhalve heb ik geen TandT. Zijn er meer mensen die dit hebben en zijn er al mensen die het ding ontvangen hebben?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tnhn42
  • Laatst online: 18-11-2024
LNBL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:24:
Track en trace officieel aangepast ughh

[Afbeelding]
Reden bekend ?
En wanneer had je hem besteld ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JFranke
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Zojuist mijn Series X thuis ontvangen, MS Polen via UPS (30 september besteld).

Betaald via PayPal met pools factuuradres.

Veel gameplezier :)

[ Voor 21% gewijzigd door JFranke op 10-11-2020 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

thomas-x-1982 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:36:
[...]

Wel zuur voor de mensen die vanochtend hebben geannuleerd. Stel de overgeblevenen krijgen allemaal T&T vanmiddag.

Overigens of ze het écht wel kunnen zien of niet, ik heb echt geen idee. Die dingen zijn bij wijze van allemaal zondag voor de deur gezet vanuit Microsoft en heeft BCC ze in alle heisa geteld en online gezet. Ik heb echt geen idee of het allemaal wel goed verwerkt is hun systeem, waardoor het magazijn andere dingen weten dan de klantenservice (die ook vaak klantenservice voor een hoop andere bedrijven doen).
zo zuur is dat niet, op de website staat bij mij levering tussen 11:00 en 15:00 ik heb geen t&t maar ik verwacht dat ook niet, ik wacht af tot 15:00 en daarna maak ik een beslissing niet om 09:00 dat is voorbarig. Ik acht de kans klein hoor maar ga niet rare sprongen uithalen.. en waarom? hij is nergens anders leverbaar

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNBL
Tnhn42 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:43:
[...]

Reden bekend ?
En wanneer had je hem besteld ?
Bol.com op 22 Sept 09:01 :'(

Reden: Te laat aangekomen bij het sorteercentrum vannacht.

Maja it is what it is, morgen dan maar. Dat mijn controller en plug en play vandaag wel om 09:30 zijn bezorgd geeft me een goed gevoel over morgen ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
DeTimVanW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:42:
[...]

Via de site.

Heb nu dit:
[...]

Zal wel niks worden. :)
Ik kreeg nu ook de melding (beschikbaar), maar daarna weer weg. Hopelijk kan je de Xbox vandaag ophalen, ik zoek nog even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 07:43
Hairball schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:43:
Ik heb die Seagate expansion card gekocht en deze staat op verstuurd. (standaard verzending). Derhalve heb ik geen TandT. Zijn er meer mensen die dit hebben en zijn er al mensen die het ding ontvangen hebben?
Is ie dan met briefpost in een bubbeltjes envelop verstuurd ? Succes dan ... uit eigen ervaring 1 t/m 11 dagen. Is een soort black hole tegenwoordig.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Dat kan ook anders :)

[ Voor 92% gewijzigd door BM op 10-11-2020 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:16
kubuskwal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:38:

[Afbeelding]
Ze hebben er in totaal 12 stuks gekregen. Ik stond al eerste op de lijst dus heb geluk. Benieuwd hoe snel de komende tijd de voorraad wordt aangevuld.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X2ti3bJuHpsaHsrZHYz9D56cr8M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xzJ9P3r7bWWr6LA1aztFx2Gb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A8C-_DiCBRTavBtcwc3ECWTTO6g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GexikJ50cArRbB50xzX8fUjE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i8v8iXjS_ZASdUNxfrxswKGw4Lk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Afxmr1Ci8lCWRRPeosnS9Qmm.jpg?f=fotoalbum_large

Eagle has landed!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beugeldop
Willybubba schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:20:
Nog steeds "Ontvangen door PostNL" hier. Ik verwacht hem vandaag niet meer.
Onterechte verwachting, let maar op. Einde ochtend/begin middag heb je netjes bericht dat de chauffeur onderweg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Laatst online: 18-06 18:34
loekf2 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:45:
[...]

Is ie dan met briefpost in een bubbeltjes envelop verstuurd ? Succes dan ... uit eigen ervaring 1 t/m 11 dagen. Is een soort black hole tegenwoordig.
Aangezien ik in Duitsland woon ....... nog erger. De post hier is ^&*%^&%*&

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k

JoeBlack2k

I Love Hilary

echt he vanaf Mei al ofzo, je zou bijna denken dat er een pandemie heerst in het land :| :X

[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 12:38 . Reden: de quote aangepast ]

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgoular
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-11-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tnhn42
  • Laatst online: 18-11-2024
LNBL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:44:
[...]

Bol.com op 22 Sept 09:01 :'(

Reden: Te laat aangekomen bij het sorteercentrum vannacht.

Maja it is what it is, morgen dan maar. Dat mijn controller en plug en play vandaag wel om 09:30 zijn bezorgd geeft me een goed gevoel over morgen ochtend.
Ik besteld om 09:02 maar wel een update gekrijgen dat mijn zending is gesorteerd. Ik hoop dat ik ook niet een last-minute suprise krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dus ik had een xbox series controller besteld met windows 10 ontvanger.
Hij zou vandaag bezorgd worden. En er staat nog steeds bij mijn bestelling: Wordt vandaag bezorgd.
Net een medewerker van bol.com gesproken die zegt dat die pas de 14e binnen komt.
Oke fijn maar waarom dan die fouten in het systeem en onduidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas-x-1982
JoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:44:
[...]

zo zuur is dat niet, op de website staat bij mij levering tussen 11:00 en 15:00 ik heb geen t&t maar ik verwacht dat ook niet, ik wacht af tot 15:00 en daarna maak ik een beslissing niet om 09:00 dat is voorbarig. Ik acht de kans klein hoor maar ga niet rare sprongen uithalen.. en waarom? hij is nergens anders leverbaar
ik doel meer op dat het zuur is voor de mensen die inmiddels hebben geannuleerd, terwijl hun order volgens BCC nog kans maakt om vandaag uitgeleverd te worden voor bezorging morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNBL
Tnhn42 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:46:
[...]

Ik besteld om 09:02 maar wel een update gekrijgen dat mijn zending is gesorteerd. Ik hoop dat ik ook niet een last-minute suprise krijg
Grap is dat mijn status op onderweg stond, maar nu een stap terug is naar Bij PostNL haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
JoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:46:
[...]

echt he vanaf Mei al ofzo, je zou bijna denken dat er een pandemie heerst in het land :| :X
Mwja, op een gegeven moment is dat geen excuus meer. DHL kan het ook, en die zijn wereldwijd.

Bij mij staat hij nog op zending ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door FrankoNL op 10-11-2020 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik zag eerder aantal Tweakers uit de Bollenstreek, is UPS al gesignaleerd?

Estimated Time

10:15 A.M. - 2:15 P.M.

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
giantgiantus schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:26:
[...]

PostNL heeft het pakketje niet opgehaald. Niets te maken met Bol.com
Of bol pakt nog pakjes in na de laatst pickup van PostNL.... omdat ze het ook drukker hebben dan verwacht?
Koffiedik kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
beugeldop schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:46:
[...]

Onterechte verwachting, let maar op. Einde ochtend/begin middag heb je netjes bericht dat de chauffeur onderweg is :)
Hope so! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankx
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 22:16
Ook bijzonder dat zelfs op de releasedag b.v. Bol.com en MM op hun sites nog steeds geen orders accepteren (zelfs niet voor backorder)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Series X bij MM Duiven zijn allemaal meegegeven aan pre-orders.
Series S nog zat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YdGOTk6iM5Eu4WLoaba3ceDAV50=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6mm5YngLGcfWVZPbWpIS6Qf0.jpg?f=fotoalbum_large

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigDay
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 05-09-2024
JFranke schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:44:
Zojuist mijn Series X thuis ontvangen, MS Polen via UPS (30 september besteld).

Betaald via PayPal met pools factuuradres.

Veel gameplezier :)
Hoe heb je van ms Polen besteld? Ik kan geen Nederlandse postcode invoeren. En ze accepteren zeker geen Ideal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

beugeldop schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:46:
[...]

10 november 10:30
Bezorger is onderweg
Bezorgtijd: vandaag tussen 10:35 en 12:35

:*)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 12-09 11:27
Ik zit in een nieuwbouw woning, hopelijk kunnen ze mijn adres wel vinden! (UPS)

[ Voor 3% gewijzigd door RRCreations op 10-11-2020 10:49 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 09:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8LG3cFTuz1TrBH6z6znfKsgqD0E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/De2a15VdOzyrdXGrXPzyhO9T.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/neMXqeDfDWLaPdlJZcBDCCSiPSs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VLs3Vc5A57kgTFZQlhbzWO5z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k6Hkpwezp0a_nkz20B4-BN6_bss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qRC7PqJVK5lxd8kaguFxgAiK.jpg?f=fotoalbum_large

Hij is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijenwolf
  • Laatst online: 23-12-2021
Ook gisteren bij de BCC besteld, Bevestiging kwam om 14:09 binnen maar geen t & t dus ik verwacht geen levering vandaag. Ik houd wel de bestelling aan, mocht hij toch vandaag nog worden verstuurd. Ondertussen nog maar ergens anders proberen. Als het ergens anders lukt houdt ik er wel één apart voor iemand hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
JoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:46:
[...]

Daar is geen pandemie voor nodig hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
thomas-x-1982 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:47:
[...]

ik doel meer op dat het zuur is voor de mensen die inmiddels hebben geannuleerd, terwijl hun order volgens BCC nog kans maakt om vandaag uitgeleverd te worden voor bezorging morgen.
Ik lees het meer als een placeholder voor een statement van iemand die daartoe bevoegd is.
Dat er iets fout is gegaan is ze inmiddels wel duidelijk geloof ik 8)7
Ik krijg ook net antwoord van ze.
Het blijkt dat er een aantal orders zijn die vanwege een technische fout vandaag niet zijn verzonden. We doen ons best om deze orders vandaag alsnog te versturen. Of jouw order hier tussen zit, durf ik je helaas niet te zeggen. Ik raad je aan om onze verdere berichtgeving af te wachten
Pagina: 1 ... 75 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview