iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heb ook een T&T gekregen maar die doet nog niks. Dus er zit iig beweging in.
Ik ken je vriend niet, maar denk dat de politie er dan bij moet komen vanmiddag ;-)Myrtje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:55:
Gewoon even een vraagje. Wat zou er gebeuren als ik het pakketje van mijn vriend aan de deur weiger 😏🤫

Dan moet je vannacht een andere slaapplek zoekenMyrtje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:55:
Gewoon even een vraagje. Wat zou er gebeuren als ik het pakketje van mijn vriend aan de deur weiger 😏🤫
Ha, top! Geniet ervan vandaagFietsbel88 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:54:
[...]
Gelukkig nu ook de PartsExpress update mogen ontvangen!![]()
@ACDSL
Genoeg mensen hier.airwolf83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:54:
[...]
Heb precies hetzelfde.
Gun het de mensen hier in dit topic veel meer.
Says hi from Zeeland
Er zijn nu 2 extra beschikbaar moet toch lukken om een andere tweaker blij te maken
Ligt die cap dan niet bij de server en niet zozeer bij de One X en is er een bron die het eventueel bevestigt?cupra4 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:53:
[...]
Jazeker. Ik heb 1Gbps glas, maar kwam met de One X nooit boven de 300 Mbit.
Xbox Live: Springbok NL
Bij mij ook, zuid limburgRck010 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:55:
[...]
Ook Zuid Limburg hier, maar nog altijd op "Zending is ontvangen door PostNL".
Met een tijdframe van 11:00 - 13:30 uur begin ik 'm toch wel te knijpen.
Vannacht mail al zien binnenkomen maar helemaal geen link gelegd dat morgen dus ook echt woensdag betreft....
We kunnen dus echt wel concluderen dat Post NL het F* druk heeft.
Dat zal wat worden met de Ps5 launch en de datum die nog dichter bij black friday en Sinter klaas ligt...
Nou, dat was even een dingetje, ik had initieel mijn gegevens op de duitse store ingetikt maar vervolgens met afronding lukte het niet helemaal, toen naar NL store op een of ander manier verplaatst en stonden mijn gegevens al ingevuld.. vervolgens daar kunnen afronden.Jeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:53:
[...]
Laten we het hopen. Had jij ook bij de Duitse MS Store besteld, of kwam je er gewoon doorheen bij de Nederlandse? Zodra ik meer weet zal ik je een update geven!
Contact opgezocht met BCC op de telefoon (over terugstorten), Grote kans dat u hem gewoon krijgt meneer.
Wat een top bedrijf.
Of je bent blij dat je hem alsnog voor 600 euro op release dag kunt kopen omdat je zelf te lui was een preorder te doen. Dit zijn geen scalpers, dit zijn mensen die je een dienst bewijzen.DonJunior schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:29:
De eerste scalper is gespot op Tweakers:
V&A aangeboden: Microsoft Xbox Series X Zwart
Heb je morgen wat te doen? Want ik denk dat je wat tijd overhebtMyrtje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:55:
Wat, hebben jullie nog geen (wo)man cave thuis ?Myrtje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:57:
Oei toch maar niet weigeren lees ik. Dan helaas toch maar de tv inleveren vandaag.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
JackSparrow schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:49:
[...]
Ik stond hier net bij een Intertoys voor de deur, hadden 0 Xboxen. Alleen de XL vestigingen zouden voorraad krijgen vertelden ze me daar: heb hem zelf gelukkig besteld, maar een Xbox maatje van me wilde er graag nog een (dus was even naar de Intertoys geweest voor hem).
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KBhWZfCFD0CenjT3LvFZZnwt.jpg?f=user_large)
Mijn Franse Series X komt met DHL.Mick3112 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:57:
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Een beller is sneller zie je maar weer, na 80 minuten in de chat wachtrij te hebben gestaan had ik via de telefoon direct iemand aan de lijn.BigF25 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:35:
[...]
Update!
Even met MS support gebeld. Niks aan het handje, bestelling is goed doorgekomen alleen nog niet helemaal geverifieerd (ideal betaling gedaan, wordt daar gereserveerd, Ms moet dit inzien/accorderen)
Erg goede klantenservice overigens. Er is meteen een dossiernummer aangemaakt, wordt morgen terug gebeld over de verdere status.
Deze dame van MS wist mij te vertellen dat ze de laatste maanden problemen hebben met Ideal betalingen en dat het tot max 48 uur kan duren voordat een betaling wordt bevestigd.
Ze gaat me bellen als ze meer weet.
Oei dat moet spannend zijn geweest. Staat de xbox als jij inlogt ook nog in je winkelmandje? Dat is namelijk bij het geval (in de Duitse store). Levert ook nog eens extra verwarring op haha.BigF25 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:57:
[...]
Nou, dat was even een dingetje, ik had initieel mijn gegevens op de duitse store ingetikt maar vervolgens met afronding lukte het niet helemaal, toen naar NL store op een of ander manier verplaatst en stonden mijn gegevens al ingevuld.. vervolgens daar kunnen afronden.
Hey, ik heb je tweet geliked!treborw schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:57:
Contact opgezocht met BCC op Twitter, Nee meneer, u krijgt hem niet
Contact opgezocht met BCC op de telefoon (over terugstorten), Grote kans dat u hem gewoon krijgt meneer.
Wat een top bedrijf.
Jij had ook geen T&T gekregen toch? Dus gaat mogelijk gewoon door?
Het enige wat ik heb is het washok 😒 ik weet wel als die Xbox er is, is het voor mij opschuiven.. de luxe is dat hij een eigen ‘mancave’ heeft,, maar nee de Xbox moet in de woonkamer want die tv is beter 😩loekf2 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:58:
[...]
Wat, hebben jullie nog geen (wo)man cave thuis ?
Ben benieuwd wie er dan gelijk heeft, die van Twitter of de telefoon.treborw schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:57:
Contact opgezocht met BCC op Twitter, Nee meneer, u krijgt hem niet
Wat een top bedrijf.
Goed om te horen. Ik denk dat het opnieuw downloaden bij mij dan sneller zal gaan dan alles kopiëren vanaf een externe USB drive op mijn 1Gb/s glasvezelfluxsystem schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:44:
[...]
In iedergeval is die downloadcap van de one x dat rond de 300mbps zat weg.
Mensen downloaden nu rond de 800mbps op een 1gbps verbinding
Vriend van me gister besteld 14:00 en krijgt vandaag geleverd.
Ik zou echt uitgaan van het negatieve bericht. Simpelweg omdat ik in dezelfde situatie zit en ik heb nooit echt mazzel met dit soort dingenWidgetTWW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:00:
[...]
Ben benieuwd wie er dan gelijk heeft, die van Twitter of de telefoon.
Ja dat zeggen ze standaard. En dit is niet eens de drukste periodeMick3112 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:57:
dus ook echt woensdag betreft....
Was het ook even maar ging zo snel, had geen tijd om de spanning echt te voelen haha. Ik heb niets in mijn winkelmand.Jeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:59:
[...]
Oei dat moet spannend zijn geweest. Staat de xbox als jij inlogt ook nog in je winkelmandje? Dat is namelijk bij het geval (in de Duitse store). Levert ook nog eens extra verwarring op haha.
Ik heb geen T&T en ook dat copypasta bericht op Whatsapp. Logica doet mij vermoeden dat ik er geen krijg, en die telefonische meneer onwaarheden verteld...H1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:59:
[...]
Hey, ik heb je tweet geliked!Herken je username.
Jij had ook geen T&T gekregen toch? Dus gaat mogelijk gewoon door?
MediaMarkt Leidschendam heeft enkel Series S op voorraad (en voor de pre-orders 15 stuks binnen gekregen)
Uiteraard allemaal in de Mall of the Netherlands
Hilary Duff 4-Life
Had ik ook, bezorging staat nu op morgen bij mijyourimetkrullen schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:01:
Voor het slapen gaan was het PostNL-tijdvak 14:30 - 17:00 en nu staat er bezorgtijd niet bekend. Bezorger wel onderweg staat er. Spannend zeg (bol.com op 22/09).
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Reken daar ook maar niet te hard op, was iemand die hier vanochtend poste dat die ook niet geleverd werden, ondanks een t&t...Robbert406 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:00:

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Dat is niet zo netjes. Die vriend pakt dus de buit terwijl jij met een kluitje het riet ingestuurd wordt. Ben je lekker mee.Robbert406 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:00:
BCC besteld op 22/9 09:01, en word mooi vermeld aan de telefoon -> we hebben geen idee wat er is gebeurd, maar een verklaring hebben we opgevraagd, hoop dat we dat uiterlijk donderdag kunnen geven... zonde een schande dat een bedrijf zo omgaat met zijn klanten.
S gaat het probleem ook niet worden.JoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:01:
Intertoys Leidschendam heeft enkel Series S
MediaMarkt Leidschendam heeft enkel Series S op voorraad (en voor de pre-orders 15 stuks binnen gekregen)
Uiteraard allemaal in de Mall of the Netherlands
Wel tijd dat ze die Mall eens gaan afmaken
Althans ik zag een paar mensen. Maar nu zijn ze op denk ik?
[ Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-11-2020 10:03 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Bij Tweakers zelf sta ik daar toch wat van te kijken
Voorbeeldje;
V&A aangeboden: Microsoft Xbox Series X Zwart (600,-)
Al vrees ik het ergste.
Probeer ze te bellen maar dat lukt niet eenssoccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:03:
Contact opgenomen met bcc benieuwd.
Al vrees ik het ergste.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hier gister ook besteld bij BCC rond 14:00 en net binnengekregen, wordt dus wel geleverd.Melantrix schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:02:
[...]
Reken daar ook maar niet te hard op, was iemand die hier vanochtend poste dat die ook niet geleverd werden, ondanks een t&t...
Erapaz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:57:
[...]
Of je bent blij dat je hem alsnog voor 600 euro op release dag kunt kopen omdat je zelf te lui was een preorder te doen. Dit zijn geen scalpers, dit zijn mensen die je een dienst bewijzen.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Is inmiddels al 500 keer geplaatst.Edwin schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:03:
Je preorder met winst doorverkopen had ik bij marktplaats wel verwacht.
Bij Tweakers zelf sta ik daar toch wat van te kijken![]()
Voorbeeldje;
V&A aangeboden: Microsoft Xbox Series X Zwart (600,-)

Heb je een T&T code gekregen?ap_pelflap schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:04:
[...]
Hier gister ook besteld bij BCC rond 14:00 en net binnengekregen, wordt dus wel geleverd.
[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 12:22 ]
Edit dubbelap_pelflap schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:04:
[...]
Hier gister ook besteld bij BCC rond 14:00 en net binnengekregen, wordt dus wel geleverd.
[ Voor 9% gewijzigd door Mr50.50 op 10-11-2020 10:06 ]
De series X?uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:03:
MM amersfoort hebben ze ook los liggen zonder pre order.
Althans ik zag een paar mensen. Maar nu zijn ze op denk ik?
Ja maar jongens, er zijn al meerdere die hebben gebeld met BCC.. je moet gewoon afwachten met de dikke kans dat het niet gaat gebeuren.. je gaat echt geen gepersonaliseerd antwoord krijgen hoor? @Famoussoccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:03:
Al vrees ik het ergste.
bij mij staat ook 11:00 15:00 .. we zullen het zien.. that's all
er word ook dik tegengesproken via telefoon en twitter.. dus het antwoord wat je gaat ontvangen is gewoon gebakken lucht
Hilary Duff 4-Life
Aankoopadvies schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:06:
Dus het is de schuld van de Mediamarkt en niet zozeer PostNL? PostNL heeft de pakketjes gewoon te laat ontvangen om vandaag te leveren...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/o6bjy7PmVQK3HCZATqfKmiCe.gif?f=user_large)
Hilary Duff 4-Life
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
PostNL gaf aan dat ze mijn Bol.com pre-order te laat hebben ontvangen het sorteercentrum om vandaag te kunnen leveren.Aankoopadvies schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:06:
Dus het is de schuld van de Mediamarkt en niet zozeer PostNL? PostNL heeft de pakketjes gewoon te laat ontvangen om vandaag te leveren...
Ligt het dan aan Bol? of heeft Post NL ze te laat opgehaald?
Wat were gezegd?soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:03:
Al vrees ik het ergste.
omdat mocht het zijn dat ze zeggen komt niet, wil ik zo snel mogelijk mijn geld terug. 500 euro is best veel geld.JoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:06:
[...]
Ja maar jongens, er zijn al meerdere die hebben gebeld met BCC.. je moet gewoon afwachten met de dikke kans dat het niet gaat gebeuren.. je gaat echt geen gepersonaliseerd antwoord krijgen hoor? @Famous
bij mij staat ook 11:00 15:00 .. we zullen het zien.. that's all
er word ook dik tegengesproken via telefoon en twitter.. dus het antwoord wat je gaat ontvangen is gewoon gebakken lucht
Had jij bericht gekregen dat je hem al kon ophalen? Of ben je gewoon gegaan omdat ie daar al gebracht was?Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:07:
Opgehaald bij de Mediamarkt! Nu snel naar huis!
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Verwijderd
Off topic maar sowieso geen iDeal betalingen doen via MS, 25 Euro store tegoed gekocht met iDeal, wel afgeschreven maar bij MS nooit aangekomen. Veel bellen maar zijn verschuilen zich achter hun eigen administratie en kreeg dus continu 0 op het rekestdjroboy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:59:
[...]
Een beller is sneller zie je maar weer, na 80 minuten in de chat wachtrij te hebben gestaan had ik via de telefoon direct iemand aan de lijn.
Deze dame van MS wist mij te vertellen dat ze de laatste maanden problemen hebben met Ideal betalingen en dat het tot max 48 uur kan duren voordat een betaling wordt bevestigd.
Ze gaat me bellen als ze meer weet.
Gelukkig ABN die mij schadeloos stelde
Met preorder neem ik aan? Of vrije verkoop?Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:07:
Opgehaald bij de Mediamarkt! Nu snel naar huis!
Zending is gesorteerd
Bezorgtijd: vandaag tussen 11:00 en 13:30
Ook in Zuid Limburg begint logistiek op gang te komen..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, want als er een keer een betaling misgaat dan moet de rest van Nederland echt geen gebruik meer maken van iDEAL.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:09:
[...]
Off topic maar sowieso geen iDeal betalingen doen via MS, 25 Euro store tegoed gekocht met iDeal, wel afgeschreven maar bij MS nooit aangekomen. Veel bellen maar zijn verschuilen zich achter hun eigen administratie en kreeg dus continu 0 op het rekest![]()
Gelukkig ABN die mij schadeloos stelde
Ik laat het gewoon staan op m'n creditcard. Als niet wordt geleverd, wordt de reservering ook niet omgezet in een daadwerkelijke charge.soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:08:
[...]
omdat mocht het zijn dat ze zeggen komt niet, wil ik zo snel mogelijk mijn geld terug. 500 euro is best veel geld.
Daadwerkelijk betalen doe ik dus pas als er geleverd is. Ik zie wel wat er gebeurd met die order van BCC haha...
Toen ik aangaf dat ik wilde annuleren omdat ik niet tegen deze grapjes kan snapte ze het en annuleerde de order.
Denk dat ze inderdaad de pre-orders niet van de voorraad hebben afgehaald en de mensen die gistermiddag besteld hebben een gelukje hebben.
Die wens ik veel plezier met de console, ik rij zo naar MM en haal een Series S.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Bestelling in de winkel op 13 september. Ze hadden geen vrije verkoop.AlexMurphy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:10:
[...]
Met preorder neem ik aan? Of vrije verkoop?
Stonden 3 man bij me voor de deur die wel gokten op vrije verkoop.
Ja en bij bol.com was het maandenlang te bestellen en nu nog steeds...TinusTegengas schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:39:
Bij MM is de series S in bijna elke winkel op voorraad
Als je goed zoekt kan je op een aantal plekken zelfs de xbox series x in de schappen vinden.
Ik kon zojuist nog bestellen via de amerikaanse microsoft website alleen kan mijn land niet veranderen naar nederland, is dit gewoon sws niet mogelijk of is er een trucje voor?
Of het er nou één is of 20; dat maakt niet uit. Het is niet alsof het een collectible is waarvan er niets meer in productie is. Scalping is scalping.Razr schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:10:
[...]
Stel je niet zo aan zeg. Je hoeft 'm niet te kopen toch? Als iemand er nu handel van maakt en 30 consoles opkoopt kun je er wat van zeggen. Maar een particulier die 1 exemplaar verkoopt
Maar als jij het in stand wilt houden; be my guest

Zie bovenstaande; heeft niets met jaloezie te makengiantgiantus schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:11:
[...]
Hoezo zou je dat melden? Zat mensen die het fijn vinden. Als ik geen pre-order had voor de ps5 zou ik hem ook voor 100-200€ zo overnemen. Mijn tijd is kostbaar en die 100-200€ mis ik niet echt.
Jaloezie zou geen plaats moeten hebben op V/A
[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 10-11-2020 10:13 ]
Jawel, maatje van mij had dit ook maar die kreeg 15 minuten geleden een update dat het in aflevering zit. Systeem loopt soms wat achter!deurklinkje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:12:
Gaat deze vandaag nog geleverd worden ?
[Afbeelding]
Fijn is dat...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ThnxSHIZNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:12:
[...]
Jawel, maatje van mij had dit ook maar die kreeg 15 geleden een update dat het in aflevering zit. Systeem loopt soms wat achter!
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
- Gedoucht voor de komende 5 dagen - Check
- Schone kleding - Check
- Deo ( als mijn kleding van 5 dagen oud stinkt) - Check
- Magnetron voedsel gehaald voor de komende 5 dagen - Check
- Redbull - Check
- Katheter (omdat de laadtijden zo snel zijn, dat je niet naar de wc kan) - Check
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Heb je met iDeal of met CC betaald? Heb namelijk zo'n vermoeden dat iDeal betalingen wellicht wel zijn doorgevoerd, maar CC betalingen niet, maar dat is puur giswerk van mijn kantap_pelflap schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:04:
[...]
"gewoon verkrijgbaar"... Dat was goed voor 30 seconden...xminator schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:14:
[...]
Ah ja, wie gaat er uberhaupt 600 euro voor een xbox series x betalen terwijl ze nog gewoon vrij verkrijgbaar zijn bij bijv.:
https://www.amazon.de/gp/...ref_=pe_2515531_203273091
Of maandenlang nog vrij te verkregen waren via ms store?
I don't understand...
Ze hadden mij gisteren gebeld. Maar als ze dat niet hadden gedaan was ik alsnog gegaan want stond #2 op de lijst.King Dingeling schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:09:
[...]
Had jij bericht gekregen dat je hem al kon ophalen? Of ben je gewoon gegaan omdat ie daar al gebracht was?
[ Voor 19% gewijzigd door Danster op 10-11-2020 10:16 ]
Ik doe ongeveer hetzelfde, maar dan wel met bier. Ik verwacht binnenkort dezelfde pens te hebben als Thor in Endgame, maar dat boeit me helemaal geen ene bipslaurens700 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:13:
Nog een uur en dan zou hij moeten komen!
- Gedoucht voor de komende 5 dagen - Check
- Schone kleding - Check
- Deo ( als mijn kleding van 5 dagen oud stinkt) - Check
- Magnetron voedsel gehaald voor de komende 5 dagen - Check
- Redbull - Check
- Katheter (omdat de laadtijden zo snel zijn, dat je niet naar de wc kan) - Check
Shit net te laat. Had 'm in het mandje maar moest nog even de CC koppelen. Overigens wel 25 euro toeslag!midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:14:
En weer uitverkocht bij Amazon.de
Dat lijkt zo maar je betaald voor 3 maanden Gamepass UltimateWidgetTWW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:16:
[...]
Shit net te laat. Had 'm in het mandje maar moest nog even de CC koppelen. Overigens wel 25 euro toeslag!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Aha, dat verklaard het! Maar Gamepass heb ik almidego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:16:
[...]
Dat lijkt zo maar je betaald voor 3 maanden Gamepass Ultimate
/f/image/MAU2fO9g85Tzece90rt080rp.png?f=fotoalbum_large)
Edit: aaaand it's gone
[ Voor 74% gewijzigd door LNBL op 10-11-2020 10:19 ]
Niet meer.LNBL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 10:18:
Zie bij MM online staan dat Amsterdam West ze Direct op vooraad heeft
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview