Watchdogs, AC en SW: Squadron liggen klaar. Kom maar met dat busje!
Vannacht om 23.45 de T&T doorgekregen van Bol.com, als het goed is tussen 15.45 & 18.15 hier.
Dit gaat een lange dag worden
Dit gaat een lange dag worden
Krijg ‘m ook pas morgen. Wel jammer dit...
*knip* geen V&A, en geen discussie daarover
[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 12:10 ]
*sowieso
Verwijderd
Meteen een update van 775MB, na de 1e keer inschakelen. En een update voor de controller.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2020 09:32 ]
Woon zelf in de regio Haaglanden. Maar wat een teleurstelling zeg, man man man...BigWeez schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:26:
[...]
Ik zit ook in de regio Sassenheim, besteld bij mediamarkt. Krijg hem ook morgen rond 14:00 pas volgens PostNL. goed balen dit
en met je gtJasmijn22 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:28:
Watchdogs, AC en SW: Squadron liggen klaar. Kom maar met dat busje!
Xbox Live: Springbok NL
DonJunior schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:29:
De eerste scalper is gespot op Tweakers:
V&A aangeboden: Microsoft Xbox Series X Zwart
Kan erger, en eerderRodeStabilo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:52:
Ah je kan altijd nog 200 euro meer betalen in V&A
V&A aangeboden: Microsoft Xbox Series X Zwart NIEUW vanavond af te halen voor...
Welke vervoerder? Ik woon in Voorhout en pakket is via depot in Rotterdam gegaan, UPS.LNBL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:23:
Volgens bol:
"Vannacht is het pakket in Almere aangekomen, hij moet nog in Sassenheim aankomen, en naar verwachting zal het pakket morgen worden geleverd, want je artikel gaat vandaag naar het tweede depot."
Wtf. Dan pre-order je op de 22e al om 09:01, krijg je dit soort onzin.
*knip* dat gaan we dus niet doen
[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 12:11 ]
Schrok me echt helemaal leip net. Open de doos en zie de onderkant van de doos met de pakbon. Op de pakbon staat
XBOX ONE S CONSOLE ONLY J XBOX ONE F
WTF, maar gelukkig zat er er wel een X in.
Gaan we nu al iedere V&A-advertentie in dit topic plaatsen?
[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 10-11-2020 09:31 ]
Zit vol spanning op de plee hahaha
Ups te refreshed voor een update
Ups te refreshed voor een update
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Christus te paard, wat een ongeduldige mensen hier.
Het is een xbox... Het is en blijft mensen werk.
Wat maakt die dag vertraging nog uit als je al weken of maanden wacht?
Iedereen weet dat de post indicatief is en dat er altijd vertraging kan zijn.
Relax.
Het is een xbox... Het is en blijft mensen werk.
Wat maakt die dag vertraging nog uit als je al weken of maanden wacht?
Iedereen weet dat de post indicatief is en dat er altijd vertraging kan zijn.
Relax.
Een One X?SHIZNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:30:
Schrok me echt helemaal leip net. Op de doos en zie de onderkant van de doos met de pakbon. Op de pakbob staat
Is er al iets bekend over een tweede batch/leveringen of winkels die hem wel hebben?
Waarom niet. Alsof ik wel geinteresseerd ben in alle T&T screenshots. dat is bijna nog zinlozer want daar heeft behalve de poster zelf niemand wat aan.NotSoSteady schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:30:
Gaan we nu al iedere V&A-advertentie in dit topic plaatsen?
[ Voor 14% gewijzigd door RodeStabilo op 10-11-2020 09:35 ]
Xbox Series S hier.
Orderbevesting incl. betaling gedaan op 22 sept om 09:01 (tijdstip van orderbevesting mail) bij Intertoys besteld.
Gister ochtend inderdaad wel aangeboden bij PostNL maar vanmorgen gekeken en is verschoven naar morgen met nog niks ontvangen door PostNL. Beetje jammer dit.
Het is wel druk bij PostNL dat is niet gelogen maar het is haalbaar. Ik denk eerder gewoon de dat piek drukte even te veel is voor ze.
Het feit overigens dat Intertoys nog niks aangeboden heeft is apart.
Orderbevesting incl. betaling gedaan op 22 sept om 09:01 (tijdstip van orderbevesting mail) bij Intertoys besteld.
Gister ochtend inderdaad wel aangeboden bij PostNL maar vanmorgen gekeken en is verschoven naar morgen met nog niks ontvangen door PostNL. Beetje jammer dit.
Het is wel druk bij PostNL dat is niet gelogen maar het is haalbaar. Ik denk eerder gewoon de dat piek drukte even te veel is voor ze.
Het feit overigens dat Intertoys nog niks aangeboden heeft is apart.
Zojuist is de Cancel knop verdwenencupra4 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:56:
[...]
De mijne ook. Zal in de loop van de dag wel veranderen gok ik. Denk dat ze even genoeg te doen hebben nu. Ik heb er geen haast mee, als ie volgende week komt vind ik het ook prima.
Ach, hun goed recht
Gadgets fan
Nee wel een series xTheNightbringer schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:32:
[...]
Een One X?![]()
Is er al iets bekend over een tweede batch/leveringen of winkels die hem wel hebben?
Zou het slim zijn om je preorder op te halen bij de MM zonder dat je je afhaalbevestiging al hebt gekregen?
Status is namelijk: Je bestelling is reeds verzonden of reeds bezorgd.
Status is namelijk: Je bestelling is reeds verzonden of reeds bezorgd.
Ja hoor dat is ook zo.johanm3 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:33:
[...]
Ach, hun goed recht. Wat de gek er voor geeft toch? 😁
ik heb gisteravond alleen een nieuwe controller besteld @ Coolblue, en die wordt vandaag gewoon bezorgd!
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Nou die hoeven van mij ook niet, net zo min als de gezever over scalpers. Who cares. Niemand verplicht je om bij hem of haar te kopen en die discussie is al miljoenen keren hier gevoerd. Dit topic gaat over pre-order, levering en prijzen.RodeStabilo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:32:
[...]
Waarom niet. Alsof ik wel geinteresseerd ben in alle T&T screenshots. dat is bijna nog zinloser want daar heeft behalve de poster zelf niemand wat aan.
[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 10-11-2020 09:35 ]
Update!Jeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 01:19:
[...]
Als ik m via een andere taal bestel krijg ik telkens een foutmelding bij het afrekenen nu. De tijd zal het leren denk ik, maar ben er bang voor
Even met MS support gebeld. Niks aan het handje, bestelling is goed doorgekomen alleen nog niet helemaal geverifieerd (ideal betaling gedaan, wordt daar gereserveerd, Ms moet dit inzien/accorderen)
Erg goede klantenservice overigens. Er is meteen een dossiernummer aangemaakt, wordt morgen terug gebeld over de verdere status.
PostNL ..gise schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:30:
[...]
Welke vervoerder? Ik woon in Voorhout en pakket is via depot in Rotterdam gegaan, UPS.
lekker dan dat ik het moet horen van een mede tweaker ipv bcc zelf.DM89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:08:
Gisteren en vandaag:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eehmmm ,😡
Hier ben ik wel boos om. Fout maken kan maar laat het dan weten.
Net twee Intertoys gebeld want die zijn al open Noordwijk en Zoetermeer. Beide geen series x wel series s. Voor die nog een series s zoeken
Afgelopen vrijdag een reservering van 487 euro op mijn cc (microsoft polen).
Nu daadwerkelijke afschrijving van 509 euro.
Hoe kan daar zo veel verschil in zitten in die paar dagen ?
Gaat me niet om die 9 euro, al lang blij dat hij vandaag komt, maar vraag me wel af wat dit verschil is....
Gaat me niet om die 9 euro, al lang blij dat hij vandaag komt, maar vraag me wel af wat dit verschil is....
Yeah! De UPS man was vroeg vandaag!

Rest van de week gordijnen en deuren dicht

Verwijderd
Zo jij bent kort van stoffZeroNewbie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:10:
Bol.com helaas minder geluk, bij mijn bestellingen staat overigens nog wel ‘vandaag geleverd’ maar er is niks afgeschreven en ook geen track & trace.
[Afbeelding]
Hier gaat het ook mis met PostNL. Bestelling aangepast naar afhalen, maar vanochtend stond de bezorger al aan de deur echter ben ik niet thuis, anders had ik de bestelling ook niet hoeven aanpassen. Kansloze bende. Dit gaat ongetwijfeld weer een dag langer duren.
[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 10-11-2020 09:38 ]
Ja die zaak is helaas ook niet meer wat het geweest is. Is meer een stukje nostalgie in de winkelstraat zoals de Hemalentenaro schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:13:
[...]
Ik had in een niet snugger moment de xbox bij intertoys besteld en direct betaald via ideal toen deze nadat de pre-order al weken was uitverkocht 's ochtends rond half 7 even te bestellen was.
Naderhand pas de reviews via trustpilot gelezen etc. Wat daar wordt aangegeven klopt. Het kcc van hun staat op Suriname (of daar in de buurt) en je krijgt slecht verstaanbare mensen aan de lijn. De eerste paar telefoontjes werd er niet opgenomen en werd ik doorgeschakeld naar een voicemail van een privenummer.
Uiteindelijk kunnen annuleren en mailtje gehad dat ik geld binnen 10 dagen terug krijg.
Hopelijk gaat dat allemaal goed maar ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik niet met CC had betaald. Haastige spoed is zelden goed...
De eerste leveringen zijn een feitMarsman83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:37:
[Afbeelding]

Ik had een reservering van 499,xx en er is 514,xx afgeschreven....Rudoo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:36:
Afgelopen vrijdag een reservering van 487 euro op mijn cc (microsoft polen).
Viel mij ook op inderdaad...
Gadgets fan
Als iemand nog een tweede xbox series x verwacht, ik houd me aanbevolen.

Welke regio woon je?Marsman83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:37:
[Afbeelding]
Heb je dit nummer gebeld? -> 0800 0205934BigF25 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:35:
[...]
Update!
Even met MS support gebeld. Niks aan het handje, bestelling is goed doorgekomen alleen nog niet helemaal geverifieerd (ideal betaling gedaan, wordt daar gereserveerd, Ms moet dit inzien/accorderen)
Erg goede klantenservice overigens. Er is meteen een dossiernummer aangemaakt, wordt morgen terug gebeld over de verdere status.
Ik sta al 70 minuten in de wacht via de chat.
Bij mij staat er nog exact hetzelfde als gisteren om 14:09... dus ze hebben het niet bij iedereen tegelijkertijd geupdate lijkt het.treborw schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:13:
[...]
Dat staat zo in bcc.nl/service/orderstatus ?
Levertijd tussen 11:00 en 13:30 uur, maar nog altijd op "Zending is ontvangen door PostNL".
Ik zie de bui alweer hangen, het is bijna 10:00 uur, pakket is nog niet gesorteerd en nog niet onderweg..
Ik zie de bui alweer hangen, het is bijna 10:00 uur, pakket is nog niet gesorteerd en nog niet onderweg..
Zojuist de Intertoys klantenservice gesproken, er gaat geen voorraad naar de vestigingen! Alleen online verkrijgbaar (als je geluk hebt). Het gaat hier om de X.PepieNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:22:
Mocht je er één fysiek af willen halen, intertoys heeft in verschillende vestigingen wat voorraad.
Niet veel, maar ze staan er sporadisch.
Hup in de auto en karren maar!
Bij MM is de series S in bijna elke winkel op voorraad
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Op deze mannier gaat de series S nog eens heel groot worden hahaTinusTegengas schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:39:
Bij MM is de series S in bijna elke winkel op voorraad
Klopt, ik stond ong 5min in de wachtdjroboy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:39:
[...]
Heb je dit nummer gebeld? -> 0800 0205934
Ik sta al 70 minuten in de wacht via de chat.
hier in Arnhem had die graag gewild dat die wat kreeg maar inderdaad niks ontvangen.WidgetTWW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:39:
[...]
Zojuist de Intertoys klantenservice gesproken, er gaat geen voorraad naar de vestigingen! Alleen online verkrijgbaar (als je geluk hebt). Het gaat hier om de X.
Ook helemaal geen zicht op een levering, hij hoopte snel.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dan zit de klantenservice er goed naast.WidgetTWW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:39:
[...]
Zojuist de Intertoys klantenservice gesproken, er gaat geen voorraad naar de vestigingen! Alleen online verkrijgbaar (als je geluk hebt).
Maatje heeft een X is z'n auto staan (enige uit die vestiging).
Zelfde hier, al is mijn bezorgtijd 16:00-18:30Rck010 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:39:
Levertijd tussen 11:00 en 13:30 uur, maar nog altijd op "Zending is ontvangen door PostNL".
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Eindhoven, ik had deze bij MS Polen besteld op 30 september.
Ik toevallig ook net gebeld. Mij werd verteld dat het product nog in checkout zit, alhoewel ik dus al wel betaald had. Wordt wel morgen teruggebeld of het gelukt is, maar als ik de andere bestellingen van vannacht zie hier vind ik het allemaal maar spannend. Die verliepen namelijk wel goed met direct een bevestiging, wat wij helaas niet hebben.BigF25 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:35:
[...]
Update!
Wilde vandaag eigenlijk wel Valhalla spelen..
Twijfel om dan maar een series S te halen bij de MM.
Keuzes
Twijfel om dan maar een series S te halen bij de MM.
Keuzes
Verwijderd
Ik verwacht een controller van bol.com en op de website geven ze aan dat die ook komt vandaag.
Alleen is die nog niet verzonden wat ik nogal vreemd vind xD.
Denk dat het niet vandaag word dan.
Alleen is die nog niet verzonden wat ik nogal vreemd vind xD.
Denk dat het niet vandaag word dan.
Oh ja das dicht bij de hub.Marsman83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:42:
[...]
Eindhoven, ik had deze bij MS Polen besteld op 30 september.
Ik zit in Zandvoort en heb 23 september besteld.
Nu onderweg naar de MM, op hoop van zegen.
Of heel veel mensen die upgraden en straks dus Terabytes gaan downloaden om al hun games weer op de nieuwe Xbox te krijgen. Daaaag downloadsnelheidGranCanaria schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:57:
Gaaf man. Er gaan vandaag een heleboel xbox series x ontmaagd worden. Mensen veel plezier met de aankoop en veel game plezier!
Zending gesorteerd... zoals verwacht: geen reden voor paniek, sortering/levering is altijd wat later hier. Zal wel het bourgondische zijn van Zuid-LimburgMK_ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:19:
Mijn PostNL T&T geeft nog altijd het volgende aan:
[Afbeelding]
Een ander pakketje hetzelfde... ik vermoed dat het gewoon nog niet gesorteerd is hier, is hier vaker wel wat later.
Anyway, Xbox komt er aan, P&C-kit komt er aan, Assassin's Creed Valhalla is "In transit"... het gaat helemaal goed komen

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
In iedergeval is die downloadcap van de one x dat rond de 300mbps zat weg.cupra4 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:44:
[...]
Of heel veel mensen die upgraden en straks dus Terabytes gaan downloaden om al hun games weer op de nieuwe Xbox te krijgen. Daaaag downloadsnelheid![]()
Mensen downloaden nu rond de 800mbps op een 1gbps verbinding
@Famous gewoon doen je kan over een paar jaar upgraden naar de revisie van de series X. Een van de redenen dat ik voor de series S heb gekozen.
Met glas geen last van.cupra4 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:44:
[...]
Of heel veel mensen die upgraden en straks dus Terabytes gaan downloaden om al hun games weer op de nieuwe Xbox te krijgen. Daaaag downloadsnelheid![]()
Plus heb Network Transfer aan staan op m’n One X. Dus hij pakt sowiso flink wat lokaal. En Valhalla heb ik al binnen.
Ik kom alleen van een One X en heb een 4K OLED hangen.. vandaar de twijfel.KoffieKopjes schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:44:
@Famous gewoon doen je kan over een paar jaar upgraden naar de revisie van de series X. Een van de redenen dat ik voor de series S heb gekozen.
Anders stond ik al bij de MM
Verwijderd
Toch denk ik dat de PS5 3x zo veel verkoopt tbhmoca schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:45:
We kunnen hier wel uit concluderen dat Xbox weer back is. Ze gaan als zoete broodjes.
Maak je geen zorgen, dit is volstrekt normaal. Hij is bij PostNL, maar jouw pakketchauffeur is nog niet onderweg. In de loop van de ochtend, zodra hij bij het distributiecentrum vertrekt, krijg je netjes de status 'Chauffeur is onderweg'.MK_ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:19:
Mijn PostNL T&T geeft nog altijd het volgende aan:
[Afbeelding]
Een ander pakketje hetzelfde... ik vermoed dat het gewoon nog niet gesorteerd is hier, is hier vaker wel wat later.
Leuk, waarom komt dat woord toch steeds hiervoorVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:46:
[...]
Toch denk ik dat de PS5 3x zo veel verkoopt tbh

Willen de PS mensen stiekem een XBO
Ja klopt, het is wat het is.Jeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:43:
[...]
Ik toevallig ook net gebeld. Mij werd verteld dat het product nog in checkout zit, alhoewel ik dus al wel betaald had. Wordt wel morgen teruggebeld of het gelukt is, maar als ik de andere bestellingen van vannacht zie hier vind ik het allemaal maar spannend. Die verliepen namelijk wel goed met direct een bevestiging, wat wij helaas niet hebben.
Dame aan de lijn kon me bevestigen dat het allemaal goed was gegaan maar dat een ideal betaling wat langer duurt, paypal was bijv sneller qua bevestiging.. verder heb ik (hebben we) geluk gehad met bestellen, volgens haar is alles op en reden dat ik kon bestellen was omdat iemand anders zijn preorder geannuleerd heeft.
Morgen weten we meer!
Twee uur voor planning UPS al langs om 09:30, lekker vroeg. Postcode 10**
Hier nog nikssvenerator schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:48:
Twee uur voor planning UPS al langs om 09:30, lekker vroeg. Postcode 10**
:strip_exif()/f/image/O33O7Ga1ouu9dUYwAlDIhRY0.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik stond hier net bij een Intertoys voor de deur, hadden 0 Xboxen. Alleen de XL vestigingen zouden voorraad krijgen vertelden ze me daar: heb hem zelf gelukkig besteld, maar een Xbox maatje van me wilde er graag nog een (dus was even naar de Intertoys geweest voor hem).PepieNL schreef op Tuesday 10 November 2020 @ 09:42:
[...]
Dan zit de klantenservice er goed naast.
Maatje heeft een X is z'n auto staan (enige uit die vestiging).
Zou ook wat zijn als ze die ook niet kunnen leveren hentzv schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:34:
ik heb gisteravond alleen een nieuwe controller besteld @ Coolblue, en die wordt vandaag gewoon bezorgd!
Verwijderd
Ik wacht op veel pc games ps5 games en switch games maar geen enkele xbox game en anders speel ik die wel op mijn pc.Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:47:
[...]
Leuk, waarom komt dat woord toch steeds hiervoor![]()
Willen de PS mensen stiekem een XBO
Ik ben hier alleen omdat ik wacht op mijn xbox series controller met windows 10 receiver.
downloadcap van de one x rond de 300mbps?? Heb ik onder een steen gelegen ofzo?fluxsystem schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:44:
[...]
In iedergeval is die downloadcap van de one x dat rond de 300mbps zat weg.
Mensen downloaden nu rond de 800mbps op een 1gbps verbinding
Xbox Live: Springbok NL
Weet ik, gaf ik hier ook reeds aan:beugeldop schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:46:
[...]
Maak je geen zorgen, dit is volstrekt normaal. Hij is bij PostNL, maar jouw pakketchauffeur is nog niet onderweg. In de loop van de ochtend, zodra hij bij het distributiecentrum vertrekt, krijg je netjes de status 'Chauffeur is onderweg'.
MK_ in "[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic"
Is hier eigenlijk altijd zo. Zie ze ook nooit 's ochtends, enkel pas vanaf 15u ofzo

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Er staat morgen in de PostNL App, is er nog kans dat ‘ie vandaag zal komen? Weet niet of die data normaal gesproken kunnen schuiven?
Ja die gaat zeker veel meer verkopen maar denk dat de verschillen in verkoop niet meer zo groot zijn. Ik haal zelf ook beide.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:46:
[...]
Toch denk ik dat de PS5 3x zo veel verkoopt tbh
[ Voor 4% gewijzigd door moca op 10-11-2020 09:51 ]
Staan er nog meer tweakers bij mm Zwolle voor de deur?
Geen idee, ga nu zelf direct chatten met PostNLAankoopadvies schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:51:
Er staat morgen in de PostNL App, is er nog kans dat ‘ie vandaag zal komen? Weet niet of die data normaal gesproken kunnen schuiven?
Weet je hoe koud het is brrrrkoenvd90 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:51:
Staan er nog meer tweakers bij mm Zwolle voor de deur?
Ga er maar niet vanuitAankoopadvies schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:51:
MK_ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:51:
[...]
Weet ik, gaf ik hier ook reeds aan:
MK_ in "[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic"
Is hier eigenlijk altijd zo. Zie ze ook nooit 's ochtends, enkel pas vanaf 15u ofzo
Ik vraag me echt af of hoeveel beide partijen hebben kunnen produceren. Dat kan ook wel eens doorslaggevend zijn in de beginfase.moca schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:51:
[...]
Ja die gaat zeker veel meer verkopen maar denk dat de verschillen in verkoop niet meer zo groot zijn. Ik haal zelf ook beide.
PSN: Geengrenzuh
Laten we het hopen. Had jij ook bij de Duitse MS Store besteld, of kwam je er gewoon doorheen bij de Nederlandse? Zodra ik meer weet zal ik je een update geven!BigF25 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:47:
[...]
Ja klopt, het is wat het is.
Dame aan de lijn kon me bevestigen dat het allemaal goed was gegaan maar dat een ideal betaling wat langer duurt, paypal was bijv sneller qua bevestiging.. verder heb ik (hebben we) geluk gehad met bestellen, volgens haar is alles op en reden dat ik kon bestellen was omdat iemand anders zijn preorder geannuleerd heeft.
Morgen weten we meer!
Exact dezelfde bestelling hier :-)MK_ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:44:
[...]
Zending gesorteerd... zoals verwacht: geen reden voor paniek, sortering/levering is altijd wat later hier. Zal wel het bourgondische zijn van Zuid-Limburg
Anyway, Xbox komt er aan, P&C-kit komt er aan, Assassin's Creed Valhalla is "In transit"... het gaat helemaal goed komen
Tussen 13:00 en 15:00 verwacht. Als ik afga op de laatste maand belt die jongen van PostNL altijd rond 13:00 aan bij me. Zou je natuurlijk net zien dat ie vandaag pas om 15:00 komt

Let me knowLNBL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:52:
[...]
Geen idee, ga nu zelf direct chatten met PostNL
Geef je weinig kans. Betekent ws dat ie nog niet het sorteerproces is in gegaan. Is ie al wel bij PostNL ? PostNL sorteert alleen voor 9u 's ochtends.LNBL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:52:
[...]
Geen idee, ga nu zelf direct chatten met PostNL
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als ik er een over had zou ik hem verkopen voor 499 + een kratje pils. Ben je dan een scalper?DonJunior schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:29:
De eerste scalper is gespot op Tweakers:
V&A aangeboden: Microsoft Xbox Series X Zwart

I ColoSsuZz I schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:00:
[...]
Voorbereid voor verzending wil zeggen dat je product klaargemaakt wordt voor verzending..
Man man man

Jazeker. Ik heb 1Gbps glas, maar kwam met de One X nooit boven de 300 Mbit.Springbokkie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:50:
[...]
downloadcap van de one x rond de 300mbps?? Heb ik onder een steen gelegen ofzo?
Dat is heel mooi. Nu dat busje pakken en gaanAANGEKOMEN OP DE CITYHUB IN JOUW REGIO
Heb precies hetzelfde.alarma2nd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:26:
Vind het jammer dat je hier je tweede series X niet mag aanbieden. Prima om hem op V&A te zetten maar ik gun het mensen in dit topic die op wat voor rede naast hebben gegrepen toch wat meer.
Says hi from West Brabant
Gun het de mensen hier in dit topic veel meer.
Says hi from Zeeland
Bij MM al lekker druk in de rij. Vann16 tot 86 jaar😀
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Die had ik niet eens, maar heb met Store credit betaald, dus misschien is dat het verschil. Het was direct afgeschreven.
Gewoon even een vraagje. Wat zou er gebeuren als ik het pakketje van mijn vriend aan de deur weiger 😏🤫
"Het pakket is vannacht rond 03.24 bij PostNL binnen gekomen. Dat was helaas net wat te laat voor de sortering van vanochtend.
Het kan zijn dat het later vandaag nog gesorteerd wordt en dat je 'm dan alsnog vandaag ontvangt, maar die kans acht ik wel klein.
Waarschijnlijk wordt het morgen bij je bezorgd."
Ook Zuid Limburg hier, maar nog altijd op "Zending is ontvangen door PostNL".MK_ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:44:
[...]
Zending gesorteerd... zoals verwacht: geen reden voor paniek, sortering/levering is altijd wat later hier. Zal wel het bourgondische zijn van Zuid-Limburg
Met een tijdframe van 11:00 - 13:30 uur begin ik 'm toch wel te knijpen.
Je bedoelt jouw toekomstige ex-vriend?Myrtje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:55:
Gewoon even een vraagje. Wat zou er gebeuren als ik het pakketje van mijn vriend aan de deur weiger 😏🤫
ftfyMyrtje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:55:
Gewoon even een vraagje. Wat zou er gebeuren als ik het pakketje van mijn exvriend aan de deur weiger 😏🤫
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview