Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Ik voeg hier aan toe: Wanneer gaan die kinderen nou naar bed stress, wanneer stopt mn vriendin nou met het stoppen van real life soaps te kijken stress en sh*t ik moet morgen weer werken stress.Springbokkie schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:58:
[...]
En dan de uitpakstress, aansluitstress, aanzetstress, update- en downloadstress...
Overigens zie ik nu bij mijn BCC order van 14:12 ook een update:
Bezorgdatum 10/11/2020
Tijdstip 14:00 - 18:00
Not bad, had hem liever iets vroeger op de dag gehad maar tot 14:12 dacht ik eigenlijk tot december of 2012 te moeten wachten
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Ik ook nog nietFrankoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:04:
Nog altijd geen T&T van bol.com
Ai ai ai, waarom moet je dat nou in me hoofd zettenJasmijn22 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:59:
[...]
En een paar zullen gezegend worden met Doa-stress.

Normaal krijg ik de T&T van bol.com ergens in de nacht, ga ervanuit dat dat met de series x nu ook weer gaat gebeurenFrankoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:04:
Het hangt echt af van je locatie. Meestal kan je tegen eind van de dag (hoe dichterbij het pakket) alsnog wel een drop-off point toevoegen of idd een timeslot zien. Maar soms ook niet.SunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:04:
[...]
Dat zou zelfs problematisch kunnen zijn.. Mijn auto moet naar de garage om 0800u en dan ben ik 08.30u weer thuis.. het zal toch niet dat ze precies op dat moment komen.. dan vreet ik echt mijn schoen op
Ik heb ze overigens nog nooit eerder dan 08:30 gezien. Wel echt al om 9u (maar ik woon ook in Amsterdam, vrijwel direct aan de ring, dus ben erg gemakkelijk te bereiken schat ik).
En ik zit hier nog rustig (lees ongeduldig) te wachten terwijl ik het 22 september besteld heb.ap_pelflap schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:05:
Kreeg net een mail dat m'n XSX van BCC die ik vanmiddag heb besteld verstuurd is middels DHL
Geen account aangemaakt dus kan daar niet in kijken, die 'volg je bestelling' pagina geeft nu geen error meer dus ik geloof het wel
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Spannend! Zit echt in afwachting van die mail, haha.ap_pelflap schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:05:
Kreeg net een mail dat m'n XSX van BCC die ik vanmiddag heb besteld verstuurd is middels DHL

Had je meer dan de console besteld?stekki schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:05:
Wat is het gewicht van jullie ups zending? bij mij 7.10kg terwijl ik bij de meesten 6.5kg lees
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Komt waarschijnlijk door waterschade, daardoor zijn de buitenste doos en binnenste doos stuk zwaarder geworden door het water. Dat is het meest aannemelijke.stekki schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:05:
Wat is het gewicht van jullie ups zending? bij mij 7.10kg terwijl ik bij de meesten 6.5kg lees
ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:06:
[...]
Ai ai ai, waarom moet je dat nou in me hoofd zetten
Niet doen hahaha!Jasmijn22 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:59:
[...]
En een paar zullen gezegend worden met Doa-stress.
Denk dat ik eerder benNotna schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:59:
[...]
Zolang hij dan maar eerst hier langskomt (Weidevenne)
Ik zit in zuid en het distributiepunt bij de praxis
Maar de app zegt voor het einde van de dag, de webpagina tussen 9:45 en 1:45 (pfff

Jasmijn22 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:06:
[...]
Komt waarschijnlijk door waterschade, daardoor zijn de buitenste doos en binnenste doos stuk zwaarder geworden door het water. Dat is het meest aannemelijke.
Aah, ja daar verkochten ze alleen de lasagna versie.. dus die xbox is gewoon zwaarder door de saus
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Wil ik ook wel hoor, een lasagna versieMelantrix schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:08:
[...]
Aah, ja daar verkochten ze alleen de lasagna versie.. dus die xbox is gewoon zwaarder door de saus
hahahahMelantrix schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:08:
[...]
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Je kunt alsnog een account aanmaken. dan voegt ie alle bestellingen die eerder via je mail adres gedaan zijn eraan toe na een minuut of 10.Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:06:
[...]
En ik zit hier nog rustig (lees ongeduldig) te wachten terwijl ik het 22 september besteld heb.
Geen account aangemaakt dus kan daar niet in kijken, die 'volg je bestelling' pagina geeft nu geen error meer dus ik geloof het wel
ik heb ook nog niets ontvangen hoor dus je bent iig niet alleen
Ja ik ook, gekke is wel dat ik de T&T voor Valhalla wel heb.pimmmo schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:06:
[...]
Normaal krijg ik de T&T van bol.com ergens in de nacht, ga ervanuit dat dat met de series x nu ook weer gaat gebeuren
Verwijderd
Met de holiday season binnenkort zou dat ook wel slecht zijn voor Microsoft.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Inderdaad, ik had vanmiddag iemand van de klantenservice aan de lijn. De medewerker gaf aan dat de consoles in het magazijn staan en we waarschijnlijk vanavond of vannacht een update krijgen.pimmmo schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:06:
[...]
Normaal krijg ik de T&T van bol.com ergens in de nacht, ga ervanuit dat dat met de series x nu ook weer gaat gebeuren
Die komt vanavond/vannacht laat pas inderdaad. Ik zat net ook al te kijken. Maar ik zie tenminste staan dat 'ie morgen wordt bezorgd, dus hopelijk komt de T&T voor het laatste nachtje slapen binnen😄FrankoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:04:
In transit EINDE VAN DE DAG

Ik heb gewoon een account maar kwam er tijdens het bestellen niet in dus maar verder gegaan.jwple schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:08:
[...]
Je kunt alsnog een account aanmaken. dan voegt ie alle bestellingen die eerder via je mail adres gedaan zijn eraan toe na een minuut of 10.
ik heb ook nog niets ontvangen hoor dus je bent iig niet alleen
Order wordt niet toegevoegd aan mijn account.
Maar gezien deze https://www.bcc.nl/service/orderstatus nu geen foutmelding geef slaap ik vanavond wel goed.
Al zal dit beter zijn met een T&T
[ Voor 196% gewijzigd door DM89 op 09-11-2020 17:13 ]
Gunner schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:09:
Denk dat de winkels binnenkort prima vol liggen. Dit is gewoon een hype creëren. .
Met de holiday season binnenkort zou dat ook wel slecht zijn voor Microsoft.

Ff je prioriteiten goed zetten, dat kan niet hèRRCreations schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:09:
Die van mij komt tussen 9:15 en 13:15 door UPS, helaas heb ik rond die tijd vergaderingen
Heb precies hetzelfde, alleen dan bij MM Den HaagPurpleBlue schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:08:
Lol... Zojuist op de MM site:
[Afbeelding]
Kunt hem dus niet reserveren voor afhalen morgen.
huh die is toch voor hun eigen bezorg service?Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:10:
[...]
Ik heb gewoon een account maar kwam er tijdens het bestellen niet in dus maar verder gegaan.
Order wordt niet toegevoegd aan mijn account.
Maar gezien deze https://www.bcc.nl/service/orderstatus nu geen foutmelding geef slaap ik vanavond wel goed.
Al zal dit beter zijn met een T&T
ik krijg daar nog wel een foutmelding
Uit deze post ook hé
- Nevermind.. ik was te snel -
[ Voor 10% gewijzigd door PurpleBlue op 09-11-2020 17:12 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik heb ook nog niets gehoord, ook 22 september besteld, raar dat degene die vandaag besteld hebben al bericht hebben gekregen. Levertijd staat nog steeds op onbekendFamous schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:06:
[...]
En ik zit hier nog rustig (lees ongeduldig) te wachten terwijl ik het 22 september besteld heb.
Ik krijg daar geen foutmelding hoor, ook vandaag besteld daar.jwple schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:12:
[...]
huh die is toch voor hun eigen bezorg service?
Ik zie als ik daar mijn ordernummer intype dat ik hem morgen krijg tussen 14:00 - 18:00
Zo juist het aflever adres veranderd bedankt he

Wellicht morgenvroeg voor de deur gaan liggenThundernerd schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:11:
[...]
Heb precies hetzelfde, alleen dan bij MM Den Haag

Nee, aan de rechterkant staat:jwple schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:12:
[...]
huh die is toch voor hun eigen bezorg service?
Ik word niet doorverwezen maar mijn ordernummer komt er nog eens onder te staan, waar ik eerst een rood vlak kreeg.Levering via DHL Pakketservice
Als je bestelling wordt bezorgd door de Pakketservice van DHL en het pakket heeft ons magazijn verlaten, dan word je na het invullen van het ordernummer automatisch doorgelinkt naar de Track & Trace pagina van DHL. Daar lees je waar je zending zich bevindt, en wanneer je de bezorger van DHL kunt verwachten.
https://www.bcc.nl/Service/orderstatus geeft nu aan:
Bezorgdatum 10/11/2020
Tijdstip 11:00 - 15:00
Hahaha, ik zou het haast gaan doen! Ze zullen gok ik niks op voorraad hebben dus dat zal wel niet opschietenPurpleBlue schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:13:
[...]
Wellicht morgenvroeg voor de deur gaan liggen
Niet echt, hij komt hier en daar kort op voorraad maar is er erg snel weer doorheenMoopsick schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:13:
Is hij uberhaubt nog ergens te pre orderen of gewoon in de winkel te koop ?
Heel vaag.
Laat maar, is nu ook zichtbaar zonder inloggen.
[ Voor 23% gewijzigd door fluxsystem op 09-11-2020 17:15 ]
mooi Toch
ARVATO BENELUX B.V. MS STORE bezorging morgen 09:15 - 13:15.

Nou dat wordt nog spannend voor mij dan...Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:13:
[...]
Nee, aan de rechterkant staat:
[...]
Ik word niet doorverwezen maar mijn ordernummer komt er nog eens onder te staan, waar ik eerst een rood vlak kreeg.

Bericht binnen van Intertoys. Kan morgen worden opgehaald, heuy.Thomas schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:08:
Iemand hier ook bij Intertoys gekozen voor ophalen? Ik heb van hen nog niks gehoord.
Weet ik meteen waar je woont 🤣deurklinkje schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:13:
[...]
Zo juist het aflever adres veranderd bedankt he![]()
Ik heb ook nog niks hoor, heb er net weer een WA bericht uit gedaan.
Even extra zekerheid na de bevestiging van vanmiddag.
Die zullen wel denken dat ik een 13 jarige ben
Maar vind het wel frappant dat mensen die later besteld hebben nu al een tijd hebben en de mensen die "op tijd" waren nog niet.
en ze hebben sowieso beloofd dat ik hem morgen in huis heb dus waarom daar aan twijfelen?
Sh*t niet bij nagedacht
komt wel goed het is nu ook druk bij bol dus even geduldmaxtrash schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:18:
nog geen verzendbevestiging van bol.com maar ze hebben (ik denk zojuist) wel 499,99 gereserveerd op mijn creditcard. Er zit dus beweging in.
en ze hebben sowieso beloofd dat ik hem morgen in huis heb dus waarom daar aan twijfelen?

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Net ook contact gehad via chat. " Het leveringsverzoek staat nog in de wachtrij. Het is namelijk veel drukker dan normaal op de afdeling depot."Mr50.50 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:45:
[...]
Hier ook een bestelling bij Intertoys (online) en nog niets gehoord. Chat kon ook geen duidelijk antwoord geven wanneer ik een mail kon verwachten als het inderdaad vandaag wordt verzonden. Hou je mailbox in de gaten was de reactie..
idd de boodschap mijn mail of spam in de gaten te houden.. Chat loopt ook voor geen meter met die persoon, Staat vet lang is typing a message en dan komt er gewoon niks..
Ook van die antwoorden waar je geen reet mee kan.
En spelfouten..... jezus.
Lol Woekerprijzenap_pelflap schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:20:
[Afbeelding]
Lol eig gewoon doen en op t laatste moment vanaf zien
Vindt dit soort nep biedingen net zo irritant als degene die hem er voor dat bedrag op zet eerlijk gezegd persoonlijkap_pelflap schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:20:
[Afbeelding]
Mocht je aan de grens wonen van duitsland en nog een xbox series x nodig hebben ga naar een Expert !!
Volgende keer ga ik dus ook bij Bol, Mediamarkt of Microsoft zelf bestellen en niet meer bij Amazon.
Het grappige is dat als de andere partij echt kwaad zou willen, hij afdwinging van de overeenkomst gewoon kan afdwingen.dglavimans schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:21:
[...]
Vindt dit soort nep biedingen net zo irritant als degene die hem er voor dat bedrag op zet eerlijk gezegd persoonlijk
Niet dat dit in de praktijk heel makkelijk is, maar puur juridisch gezien is er gewoon een overeenkomst.
"In the next few days we are going to see a lot of pictures of Series X's on top of ugly wooden furniture"
Ben benieuwd wie de eerste hier is die morgen z'n nieuwe console post
ik ben al ruimte aan het maken gelukkig niet zoveel ruimte nodig als een ps5 maar als noggise schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:23:
Zag paar dagen geleden op reddit:
"In the next few days we are going to see a lot of pictures of Series X's on top of ugly wooden furniture"
Laatste poging niemand uit Utrecht?hommie3 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:15:
Heeft iemand een tijdslot gekregen van UPS in regio Utrecht? Dan kan ik een inschattig maken. Sws misschien wel informatief als mensen met tijdsvakken hun regio erbij zetten! Voor de plebs zonder tijdslot zoals ik
Hoeft toch geen foto erbij?gise schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:23:
Zag paar dagen geleden op reddit:
Hier komt die overigens uit het zicht te staan, moet die zooi niet in beeld hebben
Nee, want Marktplaats geeft zelf aan dat een bod op marktplaats niet bindend is.FrankoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:23:
[...]
Het grappige is dat als de andere partij echt kwaad zou willen, hij afdwinging van de overeenkomst gewoon kan afdwingen.
Niet dat dit in de praktijk heel makkelijk is, maar puur juridisch gezien is er gewoon een overeenkomst.
https://www.marktplaats.n...rktplaats/bieden.dot.html
I am RubbeR, You are Glue
De BBC?RadarWolf schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:26:
Net met BBC aan de telefoon... die kregen er 320 stuks van Microsoft. Kan me voorstellen dat die zo op waren.

Aan z’n reactie houd ie daar al rekening mee.ap_pelflap schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:20:
[Afbeelding]
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Kan niet wachten tot die en m'n series X morgen bezorgd worden!!
Moet je niet intoetsen op je favoriete Hub
UPS, MS NL Store
Xbox Live: Miesjh NL
Met de BBC heeft ie wel gelijk een goeie source. Tenzij hij die andere BBC bedoeld..daar is deze topic niet zo PG-Disney voor denk ik.
Dat is interessant. Vraag me af of marktplaats de wettelijke regeling hieromtrent hiermee aan de kan zetten.RubbeR01 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:27:
[...]
Nee, want Marktplaats geeft zelf aan dat een bod op marktplaats niet bindend is.
https://www.marktplaats.n...rktplaats/bieden.dot.html
Wettelijk gezien komt er namelijk een overeenkomst tot stand door een aanbod en een aanvaarding van dat aanbod. Artikel 6:217 BW.
Kortom: Als de wederpartij het door jou gedane aanbod accepteert, is er mijns inziens toch echt een overeenkomst tot stand gekomen tussen partijen, los van wat MP daarvan vindt.
Even inloggenMiesjh schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:32:
Kak. Geschat tijdstip: voor Einde Dag
UPS, MS NL Store
Waarom interessant? Je bent a. gek als je daarop gaat bieden, b. je hebt aandacht naar zulke 'gasten', c. succes aan de persoon die er daadwerkelijk een zaak van wil gaan maken (iets staat mij bij dat verkoop van een goed wat niet in eigendom is, daar niet onder valt).FrankoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:34:
[...]
Dat is interessant. Vraag me af of marktplaats de wettelijke regeling hieromtrent hiermee aan de kan zetten.
Wettelijk gezien komt er namelijk een overeenkomst tot stand door een aanbod en een aanvaarding van dat aanbod. Artikel 6:217 BW.
Kortom: Als de wederpartij het door jou gedane aanbod accepteert, is er mijns inziens toch echt een overeenkomst tot stand gekomen tussen partijen, los van wat MP daarvan vindt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview