Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Die paar xboxjes? Weet jij wat er op een dag verzonden wordt? Alleen al de Bijenkorf verzend hier een veelvoud van😂ZuidJ schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:30:
Ze zouden morgen tussen 10 en 2 moeten langskomen. Hopelijk redden ze dat, zal een drukke dag voor UPS-bezorgers worden.
Gamepass & EA Play. Plus FS waar ik naar uit kijk en Football Manager die alleen op de Xbox uit komt. De exclusive titels van PS spreken mij niet zo aan. Heb het idee dat ik veel meer voor mijn geld krijg bij MS.JoeBlack2k schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:27:
[...]
Wat deed je doen besluiten om voor een Xbox te gaan?
*pling* van de postNL app, nieuwe zending --> hardloopschoenen...
Even later een nieuwe mail: Goed nieuws, je bestelling is verzonden --> diezelfde f*cking hardloop schoenen.
Nog even geduld tot de definitieve verlossing van Bol met de T&T code ;-)
Waar dit natuurlijk opeens er extra bijkomt.giantgiantus schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:35:
[...]
Die paar xboxjes? Weet jij wat er op een dag verzonden wordt? Alleen al de Bijenkorf verzend hier een veelvoud van😂
Dus het is niet een normale dag.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Explosieve Opruimings DienstXlast88 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:32:
Hier nu ook MSFT Polen order in transit! Scheduled Delivery EOD tomorrow!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Precies dit, als je kijkt naar hoeveel xboxen de gemiddelde webshop in de verkoop heeft kunnen doen, daar schrikken de pakjesbezorgers niet echt van ;-)giantgiantus schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:35:
[...]
Die paar xboxjes? Weet jij wat er op een dag verzonden wordt? Alleen al de Bijenkorf verzend hier een veelvoud van😂
Iets met een druppel en een gloeiende plaat enzo
Welcome to the futureryanator schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:37:
Wacht.. Telefonische bestellingen zijn serieus een ding?
Als er 5000 bestellingen verzonden zijn is het veel. Zal weinig impact hebben op de bezorgers hoor.Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:36:
[...]
Waar dit natuurlijk opeens er extra bijkomt.
Dus het is niet een normale dag.
Ik had weinig hoop maar mijn bpost track&trace is binnen, bestelling geplaatst 2u geleden...Sennne schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:35:
[...]
Ik heb er één kunnen bestellen, nu nog hopen dat ik vandaag een track & trace binnen krijg
Waar kan je telefonisch reserveren dan?
Je zou er maar 30 hebben in je busje van 6,5 kilo elke keer tillen.giantgiantus schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:38:
[...]
Als er 5000 bestellingen verzonden zijn is het veel. Zal weinig impact hebben op de bezorgers hoor.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Nee, heb ook nog altijd het voorgevoel dat er nog wel wat ''oeps'' mailtjes uitgaan. Het ging veel te gemakkelijkWidgetTWW schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:38:
Iemand al een verzendbevestiging vanuit de BCC?
[ Voor 11% gewijzigd door Steven030 op 09-11-2020 16:41 ]
daarbij zijn het verschillende vervoerders.giantgiantus schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:38:
[...]
Als er 5000 bestellingen verzonden zijn is het veel. Zal weinig impact hebben op de bezorgers hoor.
Ik beloof je; er is morgen geen enkele bezorger in nederland die er 30 in de bus krijgt. Als je dar zou doorrekenen naar het totaal zou het om duizenden stuks landelijk gaan, als dat zo was, dan was dit forum uitgestorven ;-)laurens700 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:39:
[...]
Je zou er maar 30 hebben in je busje van 6,5 kilo elke keer tillen.
Hebben ze hier in NL / BE ook een soort "Parcel Motel" (net 7 jaar buiten NL gewoond, weet niet welke hier wordt gebruikt)? MM BE levert niet aan NL zo te zien. Ik kan daar nog wel bestellen, maar moet hem dan via via laten bezorgen..Sennne schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:35:
[...]
Ik heb er één kunnen bestellen, nu nog hopen dat ik vandaag een track & trace binnen krijg
Nee, en ik heb op dag één besteld,WidgetTWW schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:38:
Zoals ik begrepen heb kan dit in de loop van de avond of nacht pas komen..
Henk is ze allemaal stuk voor stuk aan het inpakken maar halverwege is hij het zat, ipv in de kar voor POSTNL stort hij al die xbox dozen recht de DOA container in en de XBOXjes rollen zo de verbrandingsoven in.
Henk had een kutdag.. maar nu moet hij grijnzen.
Nice! Maar mijn bestelling is van +-20 min geleden, vreemde is dat hij nog altijd in voorraad is bij MM België, hopelijk is daar niets mis gelopen. We zien wel!turt schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:38:
[...]
Ik had weinig hoop maar mijn bpost track&trace is binnen, bestelling geplaatst 2u geleden...
:strip_exif()/f/image/rJpc3TEchtupsw0PdpCTjfZn.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedoel je zijn vrouw Ingrid? die bij de Wehkamp werkt?Alcmaria schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:41:
Henk werkt bij BOL.COM, Henk heeft zijn dag niet.. zijn vrouw heeft hem verlaten, zijn hond heeft vanmorgen in zijn schoenen gescheten en vandaag is het op het werk ongelooflijk druk vanwege het versturen van alle XBOXEN.
Henk is ze allemaal stuk voor stuk aan het inpakken maar halverwege is hij het zat, ipv in de kar voor POSTNL stort hij al die xbox dozen recht de DOA container in en de XBOXjes rollen zo de verbrandingsoven in.
Nog altijd beter dan met 2 man een wasmachine van 50 kg 4 verdiepingen op moeten tillen zonder lift.laurens700 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:39:
[...]
Je zou er maar 30 hebben in je busje van 6,5 kilo elke keer tillen.
[ Voor 97% gewijzigd door codegro op 09-11-2020 16:44 ]
Alcmaria schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:41:
Henk werkt bij BOL.COM, Henk heeft zijn dag niet.. zijn vrouw heeft hem verlaten, zijn hond heeft vanmorgen in zijn schoenen gescheten en vandaag is het op het werk ongelooflijk druk vanwege het versturen van alle XBOXEN.

Aan alle pakketbezorgers: Dont be like Henk please.
Ben niet zeker dat hij nog besteld kan worden , heb even getest op mediamarkt site, kan hem nu inderdaad weer toevoegen in mandje, maar uitchecken gaat niet.Zimakai schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:40:
[...]
Hebben ze hier in NL / BE ook een soort "Parcel Motel" (net 7 jaar buiten NL gewoond, weet niet welke hier wordt gebruikt)? MM BE levert niet aan NL zo te zien. Ik kan daar nog wel bestellen, maar moet hem dan via via laten bezorgen..
Ik ook niet. 22-9 besteld.mcp1990 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:38:
Ben ik de enig die nog niks vernomen heeft van intertoys daar al zins 28/09/2020 een bestelling lopen maar ben bang dat het niks word .
Ik had vorige week wel ff contact via de chat en mijn bestelling laten controleren. Zou worden geleverd op de 10de. (Of zou ze hebben bedacht in het algemeen)
Het wil nog niks zeggen hoor. Ik heb vandaag ook nog een controller bij de mediamarkt besteld die morgen zou worden geleverd, maar daar ook nog geen bevestiging. Die status verandert volgens mij echt pas zodra de bestelling in de vrachtauto zit.
Nee, zijn vrouw Ingrid werkt bij Coolblue als web developer.gise schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:42:
[...]
Bedoel je zijn vrouw Ingrid? die bij de Wehkamp werkt?
Hoe heb je die besteld?Sennne schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:42:
[...]
Nice! Maar mijn bestelling is van +-20 min geleden, vreemde is dat hij nog altijd in voorraad is bij MM België, hopelijk is daar niets mis gelopen. We zien wel!
[Afbeelding]
Ah, dacht al zoietsGotjee schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:44:
[...]
Ben niet zeker dat hij nog besteld kan worden , heb even getest op mediamarkt site, kan hem nu inderdaad weer toevoegen in mandje, maar uitchecken gaat niet.
[ Voor 21% gewijzigd door Zimakai op 09-11-2020 16:45 ]
Ik ontken alles...Alcmaria schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:41:
Sjonge, dan pas? Ik zou hem annuleren en het ergens anders proberen als ik jou wasD-Ed schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:45:
Hoppa:
Wehkamp![]()
bezorging op 10 november 14:00 - 18:00 uur
Hier ook een bestelling bij Intertoys (online) en nog niets gehoord. Chat kon ook geen duidelijk antwoord geven wanneer ik een mail kon verwachten als het inderdaad vandaag wordt verzonden. Hou je mailbox in de gaten was de reactie..mcp1990 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:38:
Ben ik de enig die nog niks vernomen heeft van intertoys daar al zins 28/09/2020 een bestelling lopen maar ben bang dat het niks word .
& @WidgetTWW BCC zegt al sinds vanochtend dat ze dat in de loop van de avond sturen met uitloop tot morgenvroeg (zal wel de nacht zijn).Brutal1ty schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:40:
[...]
Nee, heb ook nog altijd het voorgevoel dat er nog wel wat ''oeps'' mailtjes uitgaan. Het ging veel te gemakkelijk
Op zich niks geks aan, wij versturen zakelijk redelijk wat met DHL en soms komen ze pas om 01:00 bij de klant.
Ik heb net deze update gekregenWidgetTWW schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:38:
:strip_exif()/f/image/3zugaR4gOK7380MmhoGpSAFV.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 49% gewijzigd door Smeldor op 09-11-2020 16:46 ]

Ik probeer al 3 dagen, soms is ie op voorraad soms niet meer, soms is het onmogelijk om te bestellen ondanks "voorraad"... Maar als je bestelling geplaatst is zou ik geen zorg makenSennne schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:42:
[...]
Nice! Maar mijn bestelling is van +-20 min geleden, vreemde is dat hij nog altijd in voorraad is bij MM België, hopelijk is daar niets mis gelopen. We zien wel!
[Afbeelding]
Ik woon in België dus alles werd mooi aanvaardZimakai schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:44:
[...]
Hoe heb je die besteld?Of woon je toevallig in BE.
Zonet nog ééntje proberen bestellen voor een medetweaker maar dat lukt dus ook niet meer.
:fill(white):strip_exif()/f/image/7ZqolXkQ5WMVPyf8KZVSGdbT.png?f=user_large)
Morgen? Dat zijn we al sinds vrijdag.. Alleen tot morgen is het niet naar buiten maar de mail/website staren...Guerilla schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:46:
Op de XSX subreddit gevonden. Wij allemaal morgen:
[Afbeelding]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Dus ups is nog steeds beziglaurens700 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:47:
Mooi UPS bericht gekregen kan hem rond 11.15 verwachten, lekker op tijd
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Xbox Live: Springbok NL
Dat kan niet. Alleen een adres uit België werkt.StefXBOX schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:48:
Ik zie dat hij erg vaak beschikbaar is op mm be, maar mijn adres kan niet worden opgegeven omdat ik in nederland woon. Iemand die weet hoe dit werkt?
Volgens mij wel.Springbokkie schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:49:
Moet je bij UPS per sé inloggen met UPS My Choice® voor je tijdsvak?
Ik zit ook nog steeds te stressen voor een status updatedeurklinkje schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:49:
[...]
Dus ups is nog steeds bezigweet iemand tot hoelaat mijn status nog kan veranderen
werkt niet. als Belg is het ook voor mij onmogelijk om in NL te bestellen voor levering in BE (ophalen lukt wel).StefXBOX schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:48:
Ik zie dat hij erg vaak beschikbaar is op mm be, maar mijn adres kan niet worden opgegeven omdat ik in nederland woon. Iemand die weet hoe dit werkt?
Heel de avond nog. Mijn status veranderde gisterenavond rond 21:00 uur pas naar Etiket gemaakt. Zojuist veranderd naar geleverd by End of Day (grmbl, geef tijdvak!)deurklinkje schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:49:
[...]
Dus ups is nog steeds bezigweet iemand tot hoelaat mijn status nog kan veranderen
Mijn label was in ieder geval aangemaakt op vrijdag 7 november om 17:03, denk dus dat ze daar wel gewoon doorgaan hoordeurklinkje schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:49:
[...]
kun je niet afhalen ergens in belgie zoals in nederland? aangezien in aan de grens woonNotSoSteady schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:49:
[...]
Dat kan niet. Alleen een adres uit België werkt.
[ Voor 6% gewijzigd door alki op 09-11-2020 16:51 ]
Wat is de status op de mediamarkt site zelf?turt schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:38:
[...]
Ik had weinig hoop maar mijn bpost track&trace is binnen, bestelling geplaatst 2u geleden...
Ik heb besteld op 22/09 en nog niks gezien van t&t.
heb niet vaak mazzel vaker pechgise schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:50:
[...]
Mijn label was in ieder geval aangemaakt op vrijdag 7 november om 17:03, denk dus dat ze daar wel gewoon doorgaan hoor
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Op de mediamarkt site zelf is het nog in voorbereiding. Maar het zegt ook "afhaling in Sint-Pieters Leeuw" in de pdf, dus...DevorianDevil schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:51:
[...]
Wat is de status op de mediamarkt site zelf?
Ik heb besteld op 22/09 en nog niks gezien van t&t.
Ik heb aan MM gebeld, ze hebben bevestigd dat het vanuit MM SPL verstuurd wordt. Nu bpost t&t hetzelfde aangeeft.
Vast wel, maar dan moet je vaak alsnog een adres invoeren. Gebruik iets van de McDonald's of weet ik veel wat.alki schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:50:
[...]
kun je niet afhalen ergens in belgie zoals in nederland? aangezien in aan de grens woon
bedoelde eerder een post nl ophaalpunt hahaNotSoSteady schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:55:
[...]
Vast wel, maar dan moet je vaak alsnog een adres invoeren. Gebruik iets van de McDonald's of weet ik veel wat.
Idem bij MM België, ook op FB gestuurd naar mijn lokale winkel want hun tel nummer werkt niet nu met de lockdown en omdat ze als afhaalpunt fungeren maar ook geen reply op mijn FB bericht.hotymoty schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:50:
Echt f*cking slecht dat MM continue hun beloften niet nakomen. Ik heb nog helemaal niks gehoord. Ik zou vrijdag of zaterdag gebeld of gemaild worden... Telleurstellend.
Morgen daar maar staan om 10u en hopen dat ze niet hebben gelogen maar volgende console launch toch geen MM meer.
Is normaal, alleen als je registreert zie je een time window. Het belangrijkste is dat ze morgen bij je langskomen. Gewoon hele dag uit het raam kijken zoals iedereen doet.X-Fighter schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:56:
Nog andere voor wie het geschatte tijdstip van UPS "voor Einde Dag" is? Ik heb geen time window gekregen

Zelfde hier, woon jij ook in Eindhoven?Lycaon schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:56:
Tussen 9.15 - 13.15 :-D
XBox Series X: BloodyB2121
Dus om 23:59 morgen waarschijnlijk
[ Voor 4% gewijzigd door S4All op 09-11-2020 16:57 ]

#sarcasme
[ Voor 6% gewijzigd door BOEFJE_NL op 09-11-2020 16:58 ]
K, dan blijf ik verder nerveus afwachten tot de verlossende mailturt schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:54:
[...]
Op de mediamarkt site zelf is het nog in voorbereiding. Maar het zegt ook "afhaling in Sint-Pieters Leeuw" in de pdf, dus...
Ik heb aan MM gebeld, ze hebben bevestigd dat het vanuit MM SPL verstuurd wordt. Nu bpost t&t hetzelfde aangeeft.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Nope, stuk zuidelijker... ;-).d.bakker84 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:56:
[...]
Zelfde hier, woon jij ook in Eindhoven?
Komt wel vanuit Eindhoven overigens..
Wellicht zelfde route. Al zul jij dan veel dichter op 9.15 zitten dan ik..
En dan de uitpakstress, aansluitstress, aanzetstress, update- en downloadstress...BOEFJE_NL schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:57:
Ik zie dat de koopstress plaats heeft gemaakt voor de bezorgstress. Ik zit nog in die 1e fase
Nog geen tijd zichtbaar
Edit: nu staat er, delivery by end of day.
[ Voor 22% gewijzigd door gise op 09-11-2020 17:02 ]
Dat wordt een vrije middagScheduled Delivery
Tuesday
11/10/2020
Estimated Time
10:15 A.M. - 2:15 P.M.
En een paar zullen gezegend worden met Doa-stress.Springbokkie schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:58:
[...]
En dan de uitpakstress, aansluitstress, aanzetstress, update- en downloadstress...
Ik ben wel geregistreerdJasmijn22 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:56:
[...]
Is normaal, alleen als je registreert zie je een time window. Het belangrijkste is dat ze morgen bij je langskomen. Gewoon hele dag uit het raam kijken zoals iedereen doet.
Zou wat zijn, zegJasmijn22 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:59:
[...]
En een paar zullen gezegend worden met Doa-stress.

Zolang hij dan maar eerst hier langskomt (Weidevenne)S4All schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:57:
UPS status is hier ook net veranderd: levering voor einde van de dag.(Purmerend)
Dus om 23:59 morgen waarschijnlijk
Nee hoor, ik ben ook geregistreerd en ik zie ook alleen maar "voor einde dag" (was iig ook de hele dag zo voor een Watch Dogs: Legion levering vandaag)..Jasmijn22 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:56:
[...]
Is normaal, alleen als je registreert zie je een time window. Het belangrijkste is dat ze morgen bij je langskomen. Gewoon hele dag uit het raam kijken zoals iedereen doet.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
estimated time 10:45 A.M. - 2:45 P.M.
(en het bedrag staat nogsteeds op "gereserveerd" op de CC, willen ze het geld wel? )
Ah oke, nou hij komt in ieder geval. Morgen staat die doos er gewoon.Melantrix schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:59:
[...]
Nee hoor, ik ben ook geregistreerd en ik zie ook alleen maar "voor einde dag" (was iig ook de hele dag zo voor een Watch Dogs: Legion levering vandaag)..
23:59 kan dat zijn.SunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:02:
Hier word ik niet heel gelukkig van UPS....
[Afbeelding]

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Heb je UPS My Choice aanstaan?SunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:02:
[Afbeelding]
Want ik zie wel een tijd
Voor einde dag betekent bij UPS gewoon: gaat goed komen voor het einde van de dag, maar wanneer precies weten we zelf nog niet.SunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:02:
[Afbeelding]
Bron: meerdere bestellingen om 9u s'ochtends in de hand gedrukt gekregen die op "Voor einde dag" stonden.
Hier ook nu wel gescanned maar geen timeslot? Iemand hier in Utrecht toevallig wel een timeslot? Zodat ik een beetje een schatting kan makenSunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:02:
[Afbeelding]
Dat zou zelfs problematisch kunnen zijn.. Mijn auto moet naar de garage om 0800u en dan ben ik 08.30u weer thuis.. het zal toch niet dat ze precies op dat moment komen.. dan vreet ik echt mijn schoen opthomas-x-1982 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:03:
[...]
Voor einde dag betekent bij UPS gewoon: gaat goed komen voor het einde van de dag, maar wanneer precies weten we zelf nog niet.
Bron: meerdere bestellingen om 9u s'ochtends in de hand gedrukt gekregen die op "Voor einde dag" stonden.
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview