's avonds laatAankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:06:
Nog steeds geen beweging op Mediamarkt.nl en de interne track and trace... hoelaat krijgen klanten normaal gesproken de ‘echte’ track and trace?
Als de verzending wordt overgedragen, dus ik verwacht vanavond tussen 10-12.Aankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:06:
Nog steeds geen beweging op Mediamarkt.nl en de interne track and trace... hoelaat krijgen klanten normaal gesproken de ‘echte’ track and trace?
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Ik las ergens iets over 22:00 savonds. dus ik wacht het nog even af. Heb jij afhalen in winkel of thuisbezorgen?Aankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:06:
ThuisbezorgenBigWeez schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:07:
[...]
Ik zit in precies hetzelfde schuitje. Ik las ergens iets over 22:00 savonds. dus ik wacht het nog even af. Heb jij afhalen in winkel of thuisbezorgen?
ging hij van etiket aangemaakt naar de volgende stap en heb je via ms nl besteld ?stekki schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:06:
UPS update, morgen tegen eind vd dag wordt ie geleverd... UPS altijd laat hier
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Helaas nog steeds geen track en trace mogen ontvangen van Bol.com, terwijl een ander pakket (ook van Bol.com) al wel een track en trace link heeft...
Nog geen UPS update hier. Was vrij gerustgesteld na de eerste T&T code. Nu toch weer onnodig aan t stressenstekki schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:06:
UPS update, morgen tegen eind vd dag wordt ie geleverd... UPS altijd laat hier
HALELUJAH!
Zojuist gebeld door Mediamarkt Ekkersrijt met bevestiging dat ik morgen mijn Series X kan ophalen.
Zojuist gebeld door Mediamarkt Ekkersrijt met bevestiging dat ik morgen mijn Series X kan ophalen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Één van mijn vrienden heeft zojuist een mail + TnT gekregen van Bol.com over zijn Series X... Verwacht dat het allemaal niet meer zo lang duurt.siembrink schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:07:
Helaas nog steeds geen track en trace mogen ontvangen van Bol.com, terwijl een ander pakket (ook van Bol.com) al wel een track en trace link heeft...
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Zou je ze alle drie kunnen stapelen en koppelen?Rivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:08:
HALELUJAH!
Extra power
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik wacht ook nog op een t&t van bol. quick&charge is wel verzonden.siembrink schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:07:
Heheh mooi om het enthousiasme in deze post te lezenRivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:08:
HALELUJAH!
Bedankt voor je bericht! Dan wacht ik geduldig af.EricNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:08:
[...]
Één van mijn vrienden heeft zojuist een mail + TnT gekregen van Bol.com over zijn Series X... Verwacht dat het allemaal niet meer zo lang duurt.
idd van etiket aangemaakt naar volgende stap, besteld bij MS Italie.deurklinkje schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:07:
[...]
ging hij van etiket aangemaakt naar de volgende stap en heb je via ms nl besteld ?
Xbox Series XXXFamous schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:08:
[...]
Zou je ze alle drie kunnen stapelen en koppelen?
Extra power
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Net ook mail van Bol gehad. De Xdoos wordt morgen geleverd!
100% Would buy
Ondertussen 28 0 euro reserveringen verder bij MS france nog steeds geen succesvolle bestelling. Zit wel in mijn winkelmandje maar afrekenen faalt. Hoewel er wel steeds een 0 euro afschrijving bij komt.
Everything is a dildo if you're brave enough
Heb net de mail met tracking code binnengekregen via Bpost. Gaat snel! Had eigenlijk niet meer verwacht de X morgen te ontvangen. :-)Switcht schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:17:
Net besteld bij Mediamarkt Belgie (online)! Nu wachten op de bevestiging (fingers crossed)
Zelfde hier. Even geduld nogsiembrink schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:07:

That was my life op MS NL op de pre-orderdag, ik was niet te genieten op die dag.cvs79 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:10:
Ondertussen 28 0 euro reserveringen verder bij MS france nog steeds geen succesvolle bestelling. Zit wel in mijn winkelmandje maar afrekenen faalt. Hoewel er wel steeds een 0 euro afschrijving bij komt.
Xbox Live: Springbok NL
Iemand die net zoals mij vandaag pas een order bij Mediamarkt België heeft vast gekregen? Hebben jullie al een update omtrent levering? Ik verwacht persoonlijk niet dat dit morgen al gaat zijn.
Ten tijde van de One X release kreeg ik om 2.00 uur (nacht voor release) pas de bevestigingsmail binnen, zou mij dus maar niet als te veel zorgen makenAankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:06:
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik nog niks. Snap er niks van. je zou toch zeggen dat die hele partij in eens de deur uitgaat.atomix9 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:10:
Net ook mail van Bol gehad. De Xdoos wordt morgen geleverd!
Kijk eens 3 berichten boven de jouwe.gino_bxl schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:11:
Iemand die net zoals mij vandaag pas een order bij Mediamarkt België heeft vast gekregen? Hebben jullie al een update omtrent levering? Ik verwacht persoonlijk niet dat dit morgen al gaat zijn.
Zojuist gebeld met MM klantenservice. Die dame zei dat er 150 stuks per winkel zijn voor ophalen. Lijkt mij een vrij hoog aantal. Heeft iemand dit ook gehoord?
I lol'edFamous schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:10:
[...]
Everything is a dildo if you're brave enough![]()
UPS aflevertijd: 8:30 A.M. - 11:30 A.M.
lekker vroeg =D
lekker vroeg =D
Grappig, nog geen XSX ontvangen natuurlijk, maar in mijn account gegevens bij MS zie ik dat ze hem al wel toegevoegd hebben aan mijn apparaten : "Xbox Series X - 1TB"
Nicesrdevil schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:13:
UPS aflevertijd: 8:30 A.M. - 11:30 A.M.
lekker vroeg =D
Heb echt het gevoel dat dit soort verhalen voornamelijk komen van medewerkers die het zelf ook allemaal niet weten en maar gewoon wat ter plekke verzinnen om van 't gezeur af te zijn hahaWoesteWillemII schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:12:
Zojuist gebeld met MM klantenservice. Die dame zei dat er 150 stuks per winkel zijn voor ophalen. Lijkt mij een vrij hoog aantal. Heeft iemand dit ook gehoord?
Kan iemand van jullie zijn of haar BOL order annuleren ?
Dan kan ik hem nog even bestellen en voor sinterklaas binnen hebben. Zullen mijn jongens erg blij mee zijn
Dan kan ik hem nog even bestellen en voor sinterklaas binnen hebben. Zullen mijn jongens erg blij mee zijn
FUMES et CARNES
Bij mij is €510 afgeschreven van mijn cc. Dacht dat 2249 in Poolse munteenheid gewoon 499 zou zijn.
Lijkt mij ook ERG veel als bijna geen enkele winkel wat fysieke exemplaren kan leveren. Kan iemand anders dit bevestigen en posten als dit ook zo is? Dank!WoesteWillemII schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:12:
Nee, zeker niet 150 stuks. MM The Wall Utrecht heeft er maar 21 bijvoorbeeld.WoesteWillemII schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:12:
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Besteld via Microsoft Nederland, en UPS heeft net de status geupdate. Ligt in Eindhoven, ik krijg het tegen het einde van de dag. Nog een fatsoenlijk time window spijtig genoeg
same, al sinds vanochtend vroeg, mijn garantie is al ingegaan...Roko schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:13:
Grappig, nog geen XSX ontvangen natuurlijk, maar in mijn account gegevens bij MS zie ik dat ze hem al wel toegevoegd hebben aan mijn apparaten : "Xbox Series X - 1TB"
Ja natuurlijk, zojuist gedaan! (of nee toch nietIusedto schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:14:
Die zullen ook blij zijn met een Series S!Iusedto schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:14:
Andere valutaberekening + kosten.sidjoesz schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:14:
Bij mij is €510 afgeschreven van mijn cc. Dacht dat 2249 in Poolse munteenheid gewoon 499 zou zijn.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/16V0HAhXos4u2H4f5o0BIfHU.jpg?f=user_large)
Gaan we dan
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
hmm ja, maar de T&T code is alleen nog maar een label, UPS heeft de xbox nog niet ontvangencodegro schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:05:
[...]
Druk maken of het bedrag is afgeschreven is het laatste wat ik nu zou doen met een T&T code...
maar waarschijnlijk maak ik me druk om niks idd
Inmiddels wel een T&T ontvangen voor Assassin’s Creed Valhalla - Drakkar Edition, maar nog steeds niet de Series X....
Voordat ze ergens van de vrachtwagen afvallen denk ik danTarz schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:14:
[...]
same, al sinds vanochtend vroeg, mijn garantie is al ingegaan...
T&T Assassin’s Creed Valhalla - Drakkar Edition ook nu binnen
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Van BCC
We good fam (hopelijk)Ik zie dat je order goed is doorgekomen. De statuschecker is alleen voor GHH bestellingen en niet voor DHL bestellingen. Zodoende zal je doorgaans vanavond de track en trace code ontvangen om je zending mee te volgen.
Hier hetzelfde verhaal, ik heb contact gehad met chat maar uiteraard kwam er niks concreets uit "We verwachten dat alles goed gaat"Michael_1980 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:16:
Inmiddels wel een T&T ontvangen voor Assassin’s Creed Valhalla - Drakkar Edition, maar nog steeds niet de Series X....
Origin Scan: UPS has received the shipment.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe is het vanochtend afgelopen met de ("pre"-)orders van Coolblue?
van dat gerucht dat er misschien rond 15:30 nog consoles online zouden komen bij CoolBlue zodra de website het weer goed deed is toch niks terecht gekomen
helemaal niet gelukt. site ging dood. toen ineens alles uitverkochtEricNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:19:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe is het vanochtend afgelopen met de ("pre"-)orders van Coolblue?
Haha , dat wil je echt niet wetenEricNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:19:
Zojuist mail van Bol.com maar bleek over Valhalla te gaan 😶
Ik weet genoeg. Een "Nvidia'tje" dus
Inmiddels is mijn XSX ook uit Eindhoven vertrokken zo te zien bij UPS, ik ben vóór de middag online als ze zich aan de levertijd houden
Nee, want alles was al via de telefoon verkocht.gise schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:19:
van dat gerucht dat er misschien rond 15:30 nog consoles online zouden komen bij CoolBlue zodra de website het weer goed deed is toch niks terecht gekomen
Geen zorgen ik heb ook nog niks en mijn bestelling was op de dag om 09:01. Komt dus vanzelf goed!FrankoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:12:
[...]
Ik nog niks. Snap er niks van. je zou toch zeggen dat die hele partij in eens de deur uitgaat.
Hartstikke goedEricNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:19:

Zo goed zelfs dat er niet te bestellen viel bij die super zaak.
/sarcasm
FUMES et CARNES
De CE van Valhalla vanochtend al binnen gekregen direct vanuit Ubi middels UPSMichael_1980 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:16:
:strip_exif()/f/image/SUI02vr93DxXtQds1XG0QlPM.jpg?f=fotoalbum_large)
UPS voor de Series X heeft nog geen indicatie update gekregen verder.
Bij bol.com staat gewoon nog een palletje achterin in plastic denk ik
Haha even 5 uur niet gekeken en hele topic is ontploft! Zijn er inmiddels al order van MM die een verzendbevestiging hebben gehad? Staat bij mij nog steeds dat het verzonden is naar het magazijn..
iedereen met hun Unreliable Parcel Service-tijdsvakken... ik heb nog steeds "Shipment Ready for UPS".
Die van mij toevallig ook om 09:01Nipje schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:21:
[...]
Geen zorgen ik heb ook nog niks en mijn bestelling was op de dag om 09:01. Komt dus vanzelf goed!
Ik ook nog niet hoor. Mijn ervaring is dat ik die dingen pas heeeel laat in de avond krijg van bol.com. Ze hebben me een week geleden gezegd via de mail dat hij toen werd klaar gemaakt zodat ze hem op tijd konden versturen. Lijkt me raar als dat ineens mis gaat met een deel van alle orders.siembrink schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:07:
Dat heeft iedereen, als je de zending opent (de details) staat er bij mij:Springbokkie schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:21:
iedereen met hun Unreliable Parcel Service-tijdsvakken... ik heb nog steeds "Shipment Ready for UPS".
Vastgestelde aflevering
Dinsdag
10/11/2020
Geschat tijdstip
9:00 - 13:00
Maar ik zie ook nog dit:
Etiket aangemaakt 07/11/2020 20:02 Netherlands
Verzender heeft een etiket aangemaakt, UPS heeft het pakket nog niet ontvangen.
[ Voor 17% gewijzigd door Tarz op 09-11-2020 16:24 ]
heb intussen van bpost een mail gehad met track and trace van mijn mediamarkt belgie bestelling deze namiddag.
Ik kreeg vandaag precies dezelfde e-mail voor de PS5.Kaasje123 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:22:
[...]
Ik ook nog niet hoor. Mijn ervaring is dat ik die dingen pas heeeel laat in de avond krijg van bol.com. Ze hebben me een week geleden gezegd via de mail dat hij toen werd klaar gemaakt zodat ze hem op tijd konden versturen. Lijkt me raar als dat ineens mis gaat met een deel van alle orders.
Ik denk dus gewoon een standaard tekst. Wat "klaarmaken" is, durf ik dan ook niet te zeggen.
Uhh ik zie toevallig op de facebook pagina van een Xbox community dat bij iemand zijn Xbox order een dag van te voren is geannuleerd (Bol.com) dat is zuur..
En er waren een paar tweakers toch stellig van overtuigd dat CB om 15:30 het weer gingen proberen...En dat we heel snel moesten zijn. Dat was inside information.Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:20:
[...]
Nee, want alles was al via de telefoon verkocht.
![]()

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ik heb nergens een tijdsraam staan.Tarz schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:22:
[...]
Dat heeft iedereen, als je de zending opent (de details) staat er bij mij:
Vastgestelde aflevering
Dinsdag
10/11/2020
Geschat tijdstip
Maar ik zie ook nog dit:
UPS kan niet alle pakketten tegelijkertijd inscannen hé.... Geduld.
Hier net een update van UPS. Pakket in ontvangst genomen en op weg naar BE.
Als je bij BCC hebt besteld, met afhalen in de winkel..dan is morgen sowieso uitgesloten volgens de klantenservice via Whatsapp.
ja morgen is uitgesloten omdat het doorgaans het geval is dat bij afhalen in de winkel het sowieso pas na ongeveer ~ 3 werkdagen is. ^Alex
ja morgen is uitgesloten omdat het doorgaans het geval is dat bij afhalen in de winkel het sowieso pas na ongeveer ~ 3 werkdagen is. ^Alex
Maar als je sorteert op "Beschikbaarheid (stock)", staat hij er niet bij:Sennne schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:22:
https://www.mediamarkt.be...tb-rrt-00009-1907528.html
Verkrijgbaar vanaf 10/11/2020
https://www.mediamarkt.be...Params=&sort=&view=&page=
edit:
Uh...Na meermaals refreshen, staat de X er soms wel bij, soms niet. Vaag.
[ Voor 10% gewijzigd door Slonzo op 09-11-2020 16:27 ]
Mooi station HaarlemGranaatappel schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:25:
Mijn hype train is real! Echt zin om mijn X te mogen ontvangen van MM! Kom van de PS dus helemaal leuk! Verwacht pas vanavond / vannacht T&T te mogen ontvangen. Gelukkig moet ik tot vannacht werken.. Stappen jullie mee in bij mij in de hype train?![]()
[Afbeelding]

Wat deed je doen besluiten om voor een Xbox te gaan?Granaatappel schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:25:
Mijn hype train is real! Echt zin om mijn X te mogen ontvangen van MM! Kom van de PS dus helemaal leuk! Verwacht pas vanavond / vannacht T&T te mogen ontvangen. Gelukkig moet ik tot vannacht werken.. Stappen jullie mee in bij mij in de hype train?![]()
[Afbeelding]
Hilary Duff 4-Life
Gewoon zakelijke klant zijn bij CB. Je account manager 11:55 bellen. En laat hem het om 12 in het interne systeem zetten. Zo heb ik het toen ook met een iPhone gedaan.
Schijnt dat er bij Coolblue ook een paar binnenshuis zijn verkocht.
Nee precies, dat geef ik ook aan. Dat ik zie dat ik em morgen krijg (volgens de route) maar dat hij nog niet door UPS is afgehaald in Venlo bij Arvato. Het zijn allemaal babystapjes. Bestelling reserveren, betalen, label maken, scannen, in busje, depot, uitlevering.... alleen zien we het met vertraging/in groepjes gebeuren.Munky711 schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:26:
UPS kan niet alle pakketten tegelijkertijd inscannen hé.... Geduld.
Xboxer hier sinds de 360.JoeBlack2k schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:27:
[...]
Wat deed je doen besluiten om voor een Xbox te gaan?
Edit: Reply op post zonder de quote gelezen te hebben. Vraag was dus niet algemeen bedoeld.
[ Voor 19% gewijzigd door Springbokkie op 09-11-2020 16:31 ]
Ze zouden morgen tussen 10 en 2 moeten langskomen. Hopelijk redden ze dat, zal een drukke dag voor UPS-bezorgers worden.
Poah, dat is gek. Zijn net mensen die daar werken..WoesteWillemII schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:28:
Blijf het raar vinden dat niemand is geslaagd bij CB, uitgaande van tweakers, fok en social media. Allemaal binnenshuis verkocht dan waarschijnlijk, gecombineerd met wat telefonische bestellingen.WoesteWillemII schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:28:
Hier nu ook MSFT Polen order in transit! Scheduled Delivery EOD tomorrow!
Net mijn track&trace van bpost ontvangen (Mediamarkt bestelling deze namiddag
)
Thuis levering maar verstuurd vanuit Mediamarkt Sint-Pieters Leeuw.
Thuis levering maar verstuurd vanuit Mediamarkt Sint-Pieters Leeuw.
Het Coolblue verhaal is vreemd, raar dat er nergens een post is van iemand die de xbox daadwerkelijk online heeft kunnen bestellen. Het zal volgende week wel hetzelfde drama worden met de PS5 daar.
[ Voor 20% gewijzigd door Agaron op 09-11-2020 16:34 ]
1 iemand hierAgaron schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:33:
Het Coolblue verhaal is vreemd, raar dat er nergens een post is van iemand die de xbox daadwerkelijk online heeft kunnen bestellen.
Kan tot morgenochtend duren hoor.siembrink schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:09:
[...]
Bedankt voor je bericht! Dan wacht ik geduldig af.
Ja, kan ik tevens zeggen..
Kan ook iemand zijn die bij CB werkt en het hachje lichtjes probeert te redden
ik zie die info niet eens staanTarz schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:22:
[...]
Dat heeft iedereen, als je de zending opent (de details) staat er bij mij:
Vastgestelde aflevering
Dinsdag
10/11/2020
Geschat tijdstip
Maar ik zie ook nog dit:
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Ik heb er één kunnen bestellen, nu nog hopen dat ik vandaag een track & trace binnen krijgSlonzo schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:26:
[...]
Maar als je sorteert op "Beschikbaarheid (stock)", staat hij er niet bij:
https://www.mediamarkt.be...Params=&sort=&view=&page=
edit:
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview