Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 10:31
"Estimated Time

1:00 P.M. - 5:00 P.M."

Let's gooooo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
SinergyX schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:37:
[...]

Waarom interessant? Je bent a. gek als je daarop gaat bieden, b. je hebt aandacht naar zulke 'gasten', c. succes aan de persoon die er daadwerkelijk een zaak van wil gaan maken (iets staat mij bij dat verkoop van een goed wat niet in eigendom is, daar niet onder valt).
Omdat iets ook juridisch interessant kan zijn, los van de haalbaarheid van de afdwingbaarheid van de verbintenis in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-09 20:41
Krijg net zowaar een SMS van UPS met de verwachte levertijd, voor niks de hele dag mijn UPS app zitten verversen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 20:53
Ik ben gewoon ingelogd maar zie nog steeds voor einde dag. Maar ja, met deze halve lockdown zitten we toch thuis.

[ Voor 12% gewijzigd door Katseviool op 09-11-2020 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FrankoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:38:
[...]

Omdat iets ook juridisch interessant kan zijn, los van de haalbaarheid van de afdwingbaarheid van de verbintenis in de praktijk.
Omdat gelijk hebben en gelijk krijgen, hoe juridisch dit onderbouwd mag/kan zijn nog steeds weinig waarde heeft, half het forum staat vol van de 'WAT ZIJN MIJN RECHTEN!?!!?' topics, je komt in het zwaar grijs gebied wat weinig interessant meer is, meer een ad hoc situatie.

(ook in deze situatie, gezien hij eindigd in 'tenzij u er nog vanaf ziet', heb je dus gewoon een escape tot laatste moment).

Jammer dat nog geen webshop per ongeluk een One X prijs aan een Series X product heeft gekoppeld, dat had soortgelijke topics weer opgeleverd.
edgarf28 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:23:
Valt mij eigenlijk wel zwaar tegen van Amazon.nl dat ze nog niets laten horen, en waarschijnlijk niet op releasedag gaan leveren voor zo'n groot bedrijf.
Volgende keer ga ik dus ook bij Bol, Mediamarkt of Microsoft zelf bestellen en niet meer bij Amazon.
Inderdaad, ik ga er ook vanuit dat ik pas morgen/overmorgen bericht krijg dat hij verzonden is, en dan zeker nog een dag tot levering.

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2020 17:42 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
SinergyX schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:40:
[...]

Omdat gelijk hebben en gelijk krijgen, hoe juridisch dit onderbouwd mag/kan zijn nog steeds weinig waarde heeft, half het forum staat vol van de 'WAT ZIJN MIJN RECHTEN!?!!?' topics, je komt in het zwaar grijs gebied wat weinig interessant meer is, meer een ad hoc situatie.

Jammer dat nog geen webshop per ongeluk een One X prijs aan een Series X product heeft gekoppeld, dat had soortgelijke topics weer opgeleverd.
Het is voor mij interessant, waarom jij vervolgens een of andere verbale kruistocht begint is mij een raadsel.

vrij vertaald: ff dimmen dus aub.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

FrankoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:41:
[...]
Het is voor mij interessant, waarom jij vervolgens een of andere verbale kruistocht begint is mij een raadsel.

vrij vertaald: ff dimmen dus aub.
Juist.. goed, maak dan fijn een apart topic waar je fijn over je interessante juridisch vraagstuk een discussie kan voeren :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Of jullie gaan beide ff ontopic..

Dit verpest de hype :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Wehkamp bestelling ingepakt en klaar voor verzending 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:44:
Of jullie gaan beide ff ontopic..

Dit verpest de hype :+
Eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:48
MM zegt dat in roermond nog consoles zijn maar je kunt niet afrekenen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gino_bxl
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-09 12:47
Deze middag een bestelling geplaatst op Mediamarkt België, de meeste hier hebben daarvan al een T&T ontvangen. Ik wacht nog geduldig, laten we hopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

alki schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:45:
MM zegt dat in roermond nog consoles zijn maar je kunt niet afrekenen haha
Die website is volgens mij gaar op bepaalde momenten, net als eerder had iemand een screenshot waar alles voorradig stond, ik kreeg vorige week ook optie bij Alphen a/d Rijn.

Maar nu staat er bij mij:
MICROSOFT Xbox Series X
In 0 winkels direct beschikbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 11:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Dit is niet mijn topic om te modereren, maar lief zijn jongens :>

Ondertussen
Estimated Time

8:30 A.M. - 11:45 A.M.
Mijn mood momenteel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_XVdMqTc7CIKN5BGCFX-HOCBtQU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/783y4nDl8O2mL4HHytS5wVt3.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
BOL confirms. Morgen tussen 12 en 2 komt die binnen.

Betreft een pre order van 22 sept precies 09:00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
To easy schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:49:
BOL confirms. Morgen tussen 12 en 2 komt die binnen.

Betreft een pre order van 22 sept precies 09:00.
Heel raar hoe dat gaat bij bol. Ik heb ook op 09:01 besteld. Mensen die later hebben besteld hebben al een T&T. Ik nog niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LNBL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-06 12:28
FrankoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:49:
[...]

Heel raar hoe dat gaat bij bol. Ik heb ook op 09:01 besteld. Mensen die later hebben besteld hebben al een T&T. Ik nog niks.
Ik ook precies om 09:01, ook nog geen T&T. Apart dat het niet op volgorde gaat, geen idee hoe dat proces werkt. Mijn P&P + Controller zijn wel al vanmiddag klaargezet, die heb ik pas op 18 oct besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 09:52
Overigens als mensen denken van goh waarom komt mijn eerder geplaatste order later op de dag binnen dan een ander hier.

Vergeet niet dat het precieze tijdstip alleen nog maar afhankelijk is van je locatie in Nederland. Ik krijg bijvoorbeeld mijn PostNL dingen allemaal pas einde dag binnen. Al bestel ik 3 maanden eerder dan jij, als jouw Postbode met jouw straat begint, dan heb jij 'm alsnog eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-08 09:39
Krijg via mail een sms van UPS einde van de dag
Maar op de T&T staat gewoon een timeframe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Laatst online: 19-09 21:00
[...]

Normaal krijg je bol mailtjes pas in de avond. Ik denk dat wel goed komt. Heb je vorige week ook de mail gehad dat ze er mee bezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
thomas-x-1982 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:51:
Overigens als mensen denken van goh waarom komt mijn eerder geplaatste order later op de dag binnen dan een ander hier.

Vergeet niet dat het precieze tijdstip alleen nog maar afhankelijk is van je locatie in Nederland. Ik krijg bijvoorbeeld mijn PostNL dingen allemaal pas einde dag binnen. Al bestel ik 3 maanden eerder dan jij, als jouw Postbode met jouw straat begint, dan heb jij 'm alsnog eerder :)
Ik had het meer over de T&T verzending ;) Niet zozeer de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
To easy schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:51:
[...]

Normaal krijg je bol mailtjes pas in de avond. Ik denk dat wel goed komt. Heb je vorige week ook de mail gehad dat ze er mee bezig zijn?
Zeker!

Van Valhalla heb ik overigens al wel een T&T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas-x-1982
FrankoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:51:
[...]

Ik had het meer over de T&T verzending ;) Niet zozeer de levering.
Was ook geen reactie naar jou toe, maar meer een algemeen dingetje. Waarschijnlijk enorm Captain Obvious, maar denk ik vermeld het maar even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-09 20:20
Op 22 september pre order bij BCC geplaatst, staat nog steeds op status Lopend en levertijd onbekend, terwijl mensen die vanmiddag hebben besteld al de aflevertijd weten, blijf het raar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hcwizz_fts schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:28:
Gelijk ook maar even een "steelseries arctis 9x" erbij besteld !
Kan niet wachten tot die en m'n series X morgen bezorgd worden!!
Waarom niet de 7x ? Die is veelzijdiger, zit een aparte wifi dongle bij die ook werkt op Playstation, Windows 10 en Switch en Android. Is ook nog wat goedkoper, maar je mist wel de bluetooth op de 7x (al schijnt de bluetooth op de 10x weer niet zo lekker te werken). 9x werkt op de in de Xbox ingebouwde wifi direct (waar ook de controllers op zitten, schijnt wifi 5Ghz/20Mhz te zijn). De 7x dongle is 2.4Ghz/20 Mhz maar tevens Microsoft Xbox series X certified.

De 9x is ook duurder en er schijnen bij sommigen connectie problemen te zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

thomas-x-1982 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:51:

Dat is het vraagstuk niet.
Wel waarom mensen al een verzendbevestiging/T&T hebben die vanmiddag besteld hebben maar mensen met de pre-order op 22 sept niet.

De levertijd is normaal natuurlijk, dat dit op gebied gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:21
[...]

Haha, je zal het vanavond nog lastig krijgen. Veel mensen bij Bol.com krijgen t&t pas in de vroege uurtjes. Ik krijg ze eigenlijk nooit voor 24:00. Maakt verder ook geen bal uit. Je krijgt de Xbox echt wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
giantgiantus schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:53:
[...]

Haha, je zal het vanavond nog lastig krijgen. Veel mensen bij Bol.com krijgen t&t pas in de vroege uurtjes. Ik krijg ze eigenlijk nooit voor 24:00. Maakt verder ook geen bal uit. Je krijgt de Xbox echt wel.
Pinky promise? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas-x-1982
Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:52:
[...]

Dat is het vraagstuk niet.
Daar reageerde ik ook niet op :)

Schat dat het maken van T&T's afhankelijk is heel veel dingen: ladingen orders die in batches worden gebroken, vervolgens apart en niet chronologisch worden behandeld en ook nog afhangen van de bezorglocatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Je bent überhaupt nooit zeker. Morgen krijgen we ook wee 100 berichten van mensen die de xbox niet geleverd hebben gekregen omdat UPS/DHL of wie dan ook toch vertraging heeft. Gebeurd bij elke release wel. Bol.com heeft het normaal goed voor mekaar en T&T komt vaak pas laat in de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:52:
[...]

Waarom niet de 7x ? Die is veelzijdiger, zit een aparte wifi dongle bij die ook werkt op Playstation, Windows 10 en Switch en Android. Is ook nog wat goedkoper, maar je mist wel de bluetooth op de 7x (al schijnt de bluetooth op de 10x weer niet zo lekker te werken). 10x werkt op de in de Xbox ingebouwde wifi direct (waar ook de controllers op zitten, schijnt wifi 5Ghz/20Mhz te zijn). De 7x dongle is 2.4Ghz/20 Mhz maar tevens Microsoft Xbox series X certified.

De 9x is ook duurder en er schijnen bij sommigen connectie problemen te zijn!
We gaan het zien, bij een maatje geprobeerd en vond het een heel fijn model. 7x , 9x - denk dat je met beide heel goed af bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:04
Nog meer mensen hier die nog helemaal niks gehoord hebben van hun MM online pre-order van 22 september (+-09:00u)?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gweppo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-11-2020
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FIkYJdoWQus8U22Q25iaG5GHmvM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0hyH0NvNPXWUYZHt1UyqROI0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Heb een geluidje aangezet voor binnenkomende mail.. weet niet of dat een goed idee was :+

Hopelijk snel de link binnen van BCC en dan direct naar bed, dat is het beste denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Den3004 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:52:
Op 22 september pre order bij BCC geplaatst, staat nog steeds op status Lopend en levertijd onbekend, terwijl mensen die vanmiddag hebben besteld al de aflevertijd weten, blijf het raar vinden.
Bij mij stond dit eerst ook echter zei quinty van de bcc dat hij gewoon morgen geleverd zou worden.

Ik kijk net nog een keer en nu staat er leverdatum: 10-11-2020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fountain
  • Laatst online: 24-11-2020
airwolf83 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:59:
[...]

Bij mij stond dit eerst ook echter zei quinty van de bcc dat hij gewoon morgen geleverd zou worden.

Quinty zei het zelfde tegen mij haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thomas-x-1982
airwolf83 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:59:
[...]

Als je 't ordernummer en je postcode hierin dropt: https://www.bcc.nl/Service/orderstatus

dan laat 'ie ook al een tijdstip zien. Heb zelf nog geen verzendbevestiging gekregen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevorianDevil
  • Laatst online: 16-03-2022
Jeroenvde89 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:58:
Nog meer mensen hier die nog helemaal niks gehoord hebben van hun MM online pre-order van 22 september (+-09:00u)?
Yep, zit nog ongeduldig te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:04
DevorianDevil schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:01:
[...]

Yep, zit nog ongeduldig te wachten.
Ik ook. Ik heb fysiek gereserveerd. Wel raar dat ze helemaal niks laten weten. Nu weet ik niet of ik langs moet komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:40
FrankoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:34:
[...]

Dat is interessant. Vraag me af of marktplaats de wettelijke regeling hieromtrent hiermee aan de kan zetten.

Wettelijk gezien komt er namelijk een overeenkomst tot stand door een aanbod en een aanvaarding van dat aanbod. Artikel 6:217 BW.

Kortom: Als de wederpartij het door jou gedane aanbod accepteert, is er mijns inziens toch echt een overeenkomst tot stand gekomen tussen partijen, los van wat MP daarvan vindt.
MP heeft in deze gelijk. Kortgezegd heeft niet ieder aanbod als een juridisch bindend aanbod te gelden. Dit is dus ook het geval bij aanbiedingen op MP: deze doen niet zonder meer een overeenkomst tot stand komen wanneer iemand het aanbod aanvaardt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Mijn Wehkamp veranderd van 2-3 dagen naar morgen 14.00-18.00 uur.

Edit: bij meerdere mensen dus al! Mooi

[ Voor 24% gewijzigd door Starbucks op 09-11-2020 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fountain
thomas-x-1982 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:00:
[...]

Als je 't ordernummer en je postcode hierin dropt: https://www.bcc.nl/Service/orderstatus

dan laat 'ie ook al een tijdstip zien. Heb zelf nog geen verzendbevestiging gekregen overigens.
Dit geldt niet voor de pakketten die verzonden worden via DHL. Je moet op je t&t wachten.

[ Voor 3% gewijzigd door Fountain op 09-11-2020 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:36
Jeroenvde89 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:58:
Die staan allemaal in 't magazijn te wachten op de vervoerder. Pas dan krijg je je T&T. Dat kan best vanavond laat pas zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Op de vraag met orders van vanmiddag -> pre-orders van de 22ste.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2EL3L7rogqi9lCgaZkRSJHHEBTw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uZjsdBTcddHFefCfTLbQH5By.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-09 20:20
Fountain schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:00:
[...]

Quinty zei het zelfde tegen mij haha
Dezelfde Quinty zei vanmorgen tegen mij dat het wel vrijdag kon worden, dus blijf het raar vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 18:26

JoeBlack2k

I Love Hilary

Fountain schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:03:
[...]

Dit geldt niet voor de pakketten die verzonden worden via DHL. Je moet op je t&t wachten.
Zeker wel, net gedaan

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Had vandaag speciaal een dag vrij genomen om te F5-en, helaas net zoals velen zowel bij Coolblue als BCC naast gegrepen, wacht nu ook maar met AC Valhalla te kopen.

Nog wel bericht gehad van een mede tweaker maar dat was toch iets te ver rijden voor mij (evengoed bedankt alsnog)

Gefeliciteerd aan allen die het wel gelukt is, dan maar ervaringen lezen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas-x-1982
Fountain schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:03:
[...]

Hoe moet ik dit dan interpreteren:

Order status

Ordernummer 2020XX-XXXXXXXXX
Bezorgdatum 10/11/2020
Tijdstip 11:00 - 15:00

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Laat de klantenservice van al die winkels lekker met rust zodat ze de spullen kunnen inpakken en verwerken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fountain
Oh wow je hebt gelijk!
levertijd: morgen tussen 1400 en 1800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fountain
thomas-x-1982 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:04:
[...]

Hoe moet ik dit dan interpreteren:

Order status

Ordernummer 2020XX-XXXXXXXXX
Bezorgdatum 10/11/2020
Tijdstip 11:00 - 15:00
Dan heb ik een bericht hier verkeerd begrepen waarschijnlijk. Je hebt gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Sipio schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:03:
Had vandaag speciaal een dag vrij genomen om te F5-en, helaas net zoals velen zowel bij Coolblue als BCC naast gegrepen, wacht nu ook maar met AC Valhalla te kopen.

Nog wel bericht gehad van een mede tweaker maar dat was toch iets te ver rijden voor mij (evengoed bedankt alsnog)

Gefeliciteerd aan allen die het wel gelukt is, dan maar ervaringen lezen :+
Met A-C mis je in ieder geval niets :) . Hopelijk ergens volgend jaar eens een xbox exclusive die het waard is. Wel de bijzonderste launch ooit in de console wereld. Morgen krijg ik het ding en dan is er niets veranderd: zelfde interface en zelfde games. Niets nieuws.

Blijft gek dat ik toch wel weer zin in de launch heb, maar ik hem waarschijnlijk na 5 min weer uitzet om pikmin 3 te spelen. Nu ja het is een koop voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
  • Laatst online: 26-04-2022
Misschien moeten de mensen die helaas niet meer konden bestellen (waaronder ik) morgen om 10:00 bij hun dichtstbijzijnde MediaMarkt op de stoep gaan staan en kijken of ze een aantal exemplaren losse voorraad hebben. Dat is denk ik voorlopig je beste kans!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 22:26
Reactie op mijn order van vanmiddag..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iB6QvxO4ezJSMKPwtl9dqGtVGMQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KyQCyHHICHFuYAsWtpKmWJnA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08 21:26
fluxsystem schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:51:
Krijg via mail een sms van UPS einde van de dag
Maar op de T&T staat gewoon een timeframe
Same here. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Tantoe?

Zal die man al toe zijn aan weekend?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• airwolf83
Een medewerker van een winkel die het woord tantoe gebruikt?

Jeetje volgens mij wordt ik echt oud hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:47
Fijn dat het voor de mensen die bij de BCC besteld hebben gelukt is. Ik heb er helaas bij misgegrepen (evenals bij Coolblue) en helaas is naar een winkel gaan morgen geen optie ivm thuisisolatie dus dat wordt morgen maar gewoon YouTube filmpjes kijken. Veel plezier aan allen morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saidinho84
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-02 11:55
Ben maar mediamarkt geweest mijne ligt klaar morgen was opgelucht dit te horen. Was sowieso de eerste in de winkel die had gereserveerd maar wist niet hoe het online zat met bestellingen. Ze hadden maar 6 binnen gekregen. Dus ben blij dat ik em morgen 10.00 uur kan halen. Heb ook hele week vrij genomen ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
Saidinho84 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:10:
Ben maar mediamarkt geweest mijne ligt klaar morgen was opgelucht dit te horen. Was sowieso de eerste in de winkel die had gereserveerd maar wist niet hoe het online zat met bestellingen. Ze hadden maar 6 binnen gekregen. Dus ben blij dat ik em morgen 10.00 uur kan halen. Heb ook hele week vrij genomen ervoor.
Ik heb vanmiddag de mediamarkt even gebeld. Hij gaf aan dat alles goed in het systeem stond (waren ook een van de eerste met pre orderen), en dat er morgen een mailtje verstuurd word met ophaal tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 18:46
Saidinho84 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:10:
Welke MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
Verzonden :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3N0vQ8B-9mImznm_Ty5N5St1Qno=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kOPiFRAJd0WJUrCUsIRKIgTE.png?f=fotoalbum_large

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Ook bevestiging gekregen dat de xbox x van BCC van vanmiddag verzonden is!

Had ook nog een order bij Microsoft Polen met levering op 20 november. Heb deze geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fountain
Heel gek. Mijn zending is al aangemaakt en staat gepland voor morgen. Ik heb hem vanmiddag besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Agaron schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:16:
Ook bevestiging gekregen dat de xbox x van BCC van vanmiddag verzonden is!

Had ook nog een order bij Microsoft Polen met levering op 20 november. Heb deze geannuleerd
Hier nog niks gehoord van BCC, terwijl BCC aangaf dat het voor mij gereserveerd was (dag 1 order)

Wehkamp is wel onderweg 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:09:
[...]

Tantoe?

Zal die man al toe zijn aan weekend?
Fa2man met al die lijpe vragen, jeweetzelluftoch?
Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:03:
Op de vraag met orders van vanmiddag -> pre-orders van de 22ste.

[Afbeelding]
Jou order? :')

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
Notna schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:18:
[...]

[...]

Goeiedag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ered
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-09 00:15
Heeft iemand al een verzendbevestiging van Microsoft FR staan? Die van mij staat nog wel op verwachte levering 10 november. En inmiddels is het bedrag ook afgeschreven, maar nog geen verzending mail gekregen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Dikke bevestigingen hier, heftig dit. Allemaal gaan we samen door het proces. Morgen zal de zon feller stralen dan ooit tevoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 21-09 18:46
Ik ben zojuist gebeld door Mediamarkt Utrecht The Wall. Die zijn nu ook aan het bellen geslagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fountain
Jasmijn22 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:19:
Dikke bevestigingen hier, heftig dit. Allemaal gaan we samen door het proces. Morgen zal de zon feller stralen dan ooit tevoren.
Ik hoop het maar. Ben bang dat een aantal mensen flink teleurgesteld gaan worden en dat het er hier aardig grimmig en duister aan toe gaat dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LNBL schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:51:
[...]

Ik ook precies om 09:01, ook nog geen T&T. Apart dat het niet op volgorde gaat, geen idee hoe dat proces werkt. Mijn P&P + Controller zijn wel al vanmiddag klaargezet, die heb ik pas op 18 oct besteld.
Same here bij Bol.com Ook om 9:01. Nog geen T&T. Ook de mail gehad afgelopen week dat ik 'em op de 10e zou krijgen. Meestal gaan dit soort dingen in de avond dus hoop dat alles goed gaat. Misschien iets met de letter van de achternaam die achter in het alfabet zit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNBL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-06 12:28
Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:20:
[...]

Same here bij Bol.com Ook om 9:01. Nog geen T&T. Ook de mail gehad afgelopen week dat ik 'em op de 10e zou krijgen. Meestal gaan dit soort dingen in de avond dus hoop dat alles goed gaat. Misschien iets met de letter van de achternaam die achter in het alfabet zit? :)
Haha nee, dan was ik s'ochtends als een van de eerste aan de beurt geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
iemand een verzendbevesting mail van MM BE? Dus van bpost met traceercode?

Staat nog op 'klaarmaken door afzender"

vandaag bestel mij MM BE online.

SPiET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
Notna schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:18:
[...]

[...]

Haha, altijd nog beter dan dat medewerkers het woord tantoe gebruiken. Maar ja dat is mijn mening haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
airwolf83 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:26:
[...]

Haha, altijd nog beter dan dat medewerkers het woord tantoe gebruiken. Maar ja dat is mijn mening haha
Tegenwoordig willen veel KS "hip" zijn. aanspreken met je, lekker hip meepraten enzo.

Niet mijn stijl, maar goed.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:09
airwolf83 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:26:
[...]

Ik moest het opzoeken...

Blijkbaar ben ik met 34 jaar op de teller al tantoe oud ;(

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
FrankoNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:28:
[...]

Tegenwoordig willen veel KS "hip" zijn. aanspreken met je, lekker hip meepraten enzo.

Niet mijn stijl, maar goed.
Eens. Verschrikkelijk. Ook Coolblue. Zo veel fijner als ik gewoon zakelijk aangesproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
  • Laatst online: 26-04-2022
Echt schandalig dat er zo weinig voorraad is. Teveel mensen vissen nu achter het net. Beter fixen se snel nieuwe voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupDah
  • Laatst online: 23-11-2020
Zal ik er verstandig aan doen om morgenochtend gelijk om 10u op de stoep te staan bij de MM zonder dat ik al een afhaalbevestiging heb gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:09
KillerZxAce schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:32:
Echt schandalig dat er zo weinig voorraad is. Teveel mensen vissen nu achter het net. Beter fixen se snel nieuwe voorraad!
Tsja... het alternatief is geen wereldwijde release... Of flink later uitbrengen...

Daarbij komt Corona waardoor er volgens mij nóg meer vraag is dan anders.

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 09-11-2020 18:33 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Laatst online: 02:13
Jasmijn22 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:19:
Tan2 droog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:34

swv

Zojuist een track & trace link aangetroffen in mijn BCC account (order van 14:04 uur vandaag). Staat nog niet op verzonden maar gaat de goede kant op. Blij dat ik deze kans nog gekregen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Laatst online: 02:13
SupDah schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:33:
Zal ik er verstandig aan doen om morgenochtend gelijk om 10u op de stoep te staan bij de MM zonder dat ik al een afhaalbevestiging heb gekregen?
Ja? Waarom zouden ze je weigeren? Zou gewoon proberen.. Ergens verwacht ik echt wat dat er nog xboxen in de MM rond liggen voor losse verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

swv schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:35:
Zojuist een track & trace link aangetroffen in mijn BCC account (order van 14:04 uur vandaag). Staat nog niet op verzonden maar gaat de goede kant op. Blij dat ik deze kans nog gekregen heb :)
Ondanks het mij twee of drie keer bevestigd is dat pre-orders van de 22ste sowieso geleverd worden blijf ik het apart vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidnexus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-02-2022
Als je er tijd voor vrij kan maken, zou ik het zeker doen.
Ik hoor her en der dat sommige Mediamarkten er meer geleverd krijgen dan dat er winkel pre-orders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupDah
Granaatappel schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:35:
[...]

Ja? Waarom zouden ze je weigeren? Zou gewoon proberen.. Ergens verwacht ik echt wat dat er nog xboxen in de MM rond liggen voor losse verkoop.
Precies, denk dat hun de leveringen deels al wel ontvangen hebben. Dus waarom zouden ze ze dan niet mee mogen geven.

Klantenservice gaf namelijk aan dat ik hem pas af kon halen als ik de afhaalbevestiging ontvangen had.

[ Voor 11% gewijzigd door SupDah op 09-11-2020 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pakacom
  • Laatst online: 08-02-2023
Heeft iemand al een track and tracé van mediamarkt NL ontvangen via de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Laatst online: 20-09 15:58
MediaMarkt NL is angstvallig stil sinds vanochtend 08:45. Dat was de eerste en meteen de laatste update dat de bestelling in het magazijn was doorgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-06 07:43
Ik nog niks :| ook op die zelfde tijd besteld )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pakacom
  • Laatst online: 08-02-2023
dubbeldekkert schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:38:
MediaMarkt NL is angstvallig stil sinds vanochtend 08:45. Dat was de eerste en meteen de laatste update dat de bestelling in het magazijn was doorgezet.
Klopt dat heb ik ook staan ja.
Vind het wel lang duren voordat ze iets laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupDah
dubbeldekkert schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:38:
Vannacht zal voor mijn gevoel het proces verder gaan. Zie je bij meerdere bedrijven, dat je 's nachts pas je T&T krijgt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Ik was zelf niet in de race voor een nieuwe Xbox maar ik ben nu wat reacties van vandaag terug aan het lezen en ik moet zeggen dat ik daar toch van schrik. Mensen die nog net geen doodsbedreigingen de deur uit doen richting de winkels (bijv. Coolblue om 12u en MediaMarkt/Bol.com pre-orders van eerder evenals de postbedrijven).

Ja, het is jammer dat de voorraad zo schaars is en ja, als je er nu nog geen hebt weten te bestellen dan kan het nog een tijdje duren voordat een nieuwe voorraad beschikbaar komt. Maar het is toch niet het einde van de wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:49
KillerZxAce schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:32:
Vergeleken met de nieuwe videokaarten van Nvidia en Zen3 doet de xbox het nog niet zo slecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davido84
  • Laatst online: 21-01-2024
Geweldig hier, the hype is here, meer dan 30 paginas erbij sinds deze morgen! Hier ook een ups update vanuit polen. Komt morgen aan. Spannend, heb in het verleden altijd een PS gehad, nu overgestapt naar xbox.

[ Voor 12% gewijzigd door Davido84 op 09-11-2020 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Laatst online: 21-09 20:56
Misschien kijk ik niet goed, maar waar op de site staat dit bij jou?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

De hype is inderdaad HEEL erg real hier. Stel kinderen hier. Gelukkig heb ik al die tijd wél het hoofd koel gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeLoT3
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-04 11:32
Ik zal morgen hetzelfde doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
LeLoT3 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:43:
[...]

Ik zal morgen hetzelfde doen ...
Gezellig in de rij wat Corona opsnuiven😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Jasmijn22 schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:42:
De hype is inderdaad HEEL erg real hier. Stel kinderen hier. Gelukkig heb ik al die tijd wél het hoofd koel gehouden.
:(:)

Pagina: 1 ... 62 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview