MinderSinergyX schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:20:
Die hebben dan echt maar iets van 100 binnen gekregen?
Hoe kan het nou uitverkocht zijn als de site hele tijd down was haha.
Alle 1 Series X zijn uitverkocht.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Geloof hier weinig van, zou me niet verbazen als ze later vandaag of morgen weer beschikbaar komen. De volledige site down is behoorlijk killing voor de omzet, die willen ze gewoon weer werkend hebben. Kan me ook echt niet voorstellen dat ze dit volgende week met de PS5 weer hetzelfde gaan doen.WidgetTWW schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:19:
Coolblue:
Op dit moment is zowel de Xbox Series X en de Xbox Series S uitverkocht. We kunnen ons voorstellen dat je hier enorm van baalt. We hebben maar een beperkte voorraad gekregen dus het is enorm hard gegaan. Hopelijk slaag je de tweede levering wel!
Oftewel, stop maar!
Moeten er wel erg weinig zijn geweest als niemand hier is geslaagd...
Verwijderd
En dit was nog pas de XBOX. Kun je je voorstellen hoe de release van de PS5 eruit zal zien.
Ze reageren nog steeds op mensen met blijf het proberen, het is 1 grote chaos.cjpunt schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:21:
[...]
Geloof hier weinig van, zou me niet verbazen als ze later vandaag of morgen weer beschikbaar komen. De volledige site down is behoorlijk killing voor de omzet, die willen ze gewoon weer werkend hebben. Kan me ook echt niet voorstellen dat ze dit volgende week met de PS5 weer hetzelfde gaan doen.
En men mocht er zelfs 2 per persoon bestellen...
Bijzonder dat de Series S ook gelijk uitverkocht is bij CB. Misschien binnenkort ook bij Bol uitverkocht?
series s is nog tekoop bij bol.com
De Xbox Series X pagina's zijn nu wel ineens een stuk rapper
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
ja.. hier zitten mensen er echt bovenop. Als niemand het van ons gelukt is. Dan waren er echt maar 5 te koop. Ik meen dat serieus.Alwayshappyz schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:21:
Moeten er wel erg weinig zijn geweest als niemand hier is geslaagd...
Ik heb een serie S weten te bestellen via de app. Betaald en bevestiging ontvangen.
De X heeft volgens mij nooit op verkrijgbaar gestaan.
Zou me niets verbazen inderdaad.cjpunt schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:21:
[...]
Geloof hier weinig van, zou me niet verbazen als ze later vandaag of morgen weer beschikbaar komen. De volledige site down is behoorlijk killing voor de omzet, die willen ze gewoon weer werkend hebben. (...)
XBL / PSN: Larentix
Ook de order op 22-09 geplaatst?maddog03 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:22:
[...]
Dat zeiden ze aan de hand van mijn ordernummer.
dat was ook niet moeilijk die is overal nog op voorraadbruutone schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:22:
Ik heb een serie S weten te bestellen via de app. Betaald en bevestiging ontvangen.
https://www.bol.com/nl/p/...RorOAlMN9inkaArngEALw_wcB
https://www.hetbiercollec...ses-advent-calendar-2020/
Is uitverkocht. Waren er ook slechts 100 van (hoewel dat mogelijk meer is dan wat CB kon verkopen).
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik heb de X in winkelmand gehad, vervolgens verdween deze uit de winkelwagen.bruutone schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:22:
Ik ben toch echt snel geweest,had hem zelfs in mn mandje maar kon niet afrekenen 😳
Nogmaals, iemand nog eentje over 😃
Nogmaals, iemand nog eentje over 😃
Precies, denk dat mensen hier op tweakers het best voorbereid zijn qua browsers/scripts/internet verbinding/app ipv website.G4mert schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:22:
[...]
ja.. hier zitten mensen er echt bovenop. Als niemand het van ons gelukt is. Dan waren er echt maar 5 te koop. Ik me..
En dan alsnog niemand hier van tweakers gelukt tot nu toe.
MediaMarkt tip:
Vul hier je pakket nummer en postcode in en krijg alvast je Postnl t&t
https://watchmyparcel.com...ceiver.Postcode=1234%20aa
ja ik ook.. heb toch supersnel geprobeerd.Segafreak83 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:23:
[...]
Ik heb de X in winkelmand gehad, vervolgens verdween deze uit de winkelwagen.
Dan geloof je het bedrijf toch gewoon niet dat zelf de voorraad bekijken kan? Dan ben je lekker tot sint juttemis op F5 aan het klikken....cjpunt schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:21:
[...]
Geloof hier weinig van, zou me niet verbazen als ze later vandaag of morgen weer beschikbaar komen. De volledige site down is behoorlijk killing voor de omzet, die willen ze gewoon weer werkend hebben. Kan me ook echt niet voorstellen dat ze dit volgende week met de PS5 weer hetzelfde gaan doen.

Heb 'm hier ook in het winkelmandje gehad, maar kreeg een mooie 'Oeps' bij het verder klikken...
Balen dit.
Balen dit.
De site was nooit down, alleen de productpagina voor de Series X. Deze was dus al afgekoppeld van de gewone website/server/S3 instance.cjpunt schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:21:
[...]
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
nee, die houd mij op de hoogte knoppen zijn er voor de sier. Werkte bij de RTX 3080 kaarten en AMD Ryzen ook voor geen meter.Lincor schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:23:
Heeft er eigenlijk überhaupt iemand bericht gekregen dat ze beschikbaar zijn?
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
hij staat nu weer op tijdelijk uitverkocht
Ja, toen ik het hier postte op 11:57. Daarna direct een error nadat ik op "plaats in winkelmandje" drukte. Toen ging de site onderuit en dat was het.Lincor schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:23:
Heeft er eigenlijk überhaupt iemand bericht gekregen dat ze beschikbaar zijn?
Bij mij staat no shipment found, terwijl ik wel een pakketnummer heb1993jjohan schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:24:
MediaMarkt tip:
Ik kon hem heel even toevoegen aan winkelmandje, maar als ik verder probeerde te gaan stond er dat er niks in m'n mandje zat.verfsnuiver schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:24:
Heb 'm hier ook in het winkelmandje gehad, maar kreeg een mooie 'Oeps' bij het verder klikken...
Balen dit.
Best balen dit.
Hier "Nooit meer leverbaar"ryanator schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:25:
hij staat nu weer op tijdelijk uitverkocht
Hier hetzelfde verhaal. Website offline geweest. Daarna beschikbaar, X in het mandje, vervolgens mandje leeg of website offline.
Ik ben wel dichterbij een Ibood Box geweest dan hierbij
Was ik maar aan het pre-orderen geslagen, het was dat mijn vrouw zei: Moet jij geen nieuwe Xbox hebben?
Was ik maar aan het pre-orderen geslagen, het was dat mijn vrouw zei: Moet jij geen nieuwe Xbox hebben?
Voor de Series S gangers, je kunt deze momenteel voor 279,99 bij Mediamarkt.nl bestellen. Zie: https://nl.pepper.com/aan...tnsrd=17758653&UATypeId=7
De series s kan je nog bij mm en bcc bestellen
zucht ik was ook al klaar en niets. dat ging te hard.
Paniekaankoop of foute console besteld misschien? Dat ze straks ook weer bij CB gewoon te bestellen zijn.ritchiegreb schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:26:
De series s kan je nog bij mm en bcc bestellen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ik heb zojuist bericht van Bol.com ontvangen dat mijn Series X verzonden is.
Morgen tussen 13:45 en 16:15 volgens de T&T

hoe bedoel je?Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:27:
Lekker hoor... €500 binnengeharkt met 20min obsessief F5’en.
Zonde had graag nu de nieuwe xbox willen hebben. ( zit tijdelijk noodgedwongen thuis)
De s zou zonde zijn met mijn nieuwe tv.
Dan maar paar weken maanden wachten...
De s zou zonde zijn met mijn nieuwe tv.
Dan maar paar weken maanden wachten...
Nice! Hier nog niksThalaron schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:28:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja denk deel het toch maar miss zoekt iemand nog een S versieSinergyX schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:28:
[...]
Paniekaankoop of foute console besteld misschien? Dat ze straks ook weer bij CB gewoon te bestellen zijn.
Same, werkt bij mij ook nietObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:25:
[...]
Bij mij staat no shipment found, terwijl ik wel een pakketnummer heb
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Blijf het toch bizar vinden dat zoveel mensen zo laat nog een Xbox Series proberen te bestellen. Dit kan al weken. En als je er echt zo graag eentje wilde hebben dan ging dit de afgelopen weken vrij makkelijk. Nu wedden ze op 1 paard, en dan lukt het niet.Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:20:
https://twitter.com/Coolblue_NL/status/1325759804250464259
Op dit moment is zowel de Xbox Series X en de Xbox Series S uitverkocht. We kunnen ons voorstellen dat je hier enorm van baalt. We hebben maar een beperkte voorraad gekregen dus het is enorm hard gegaan. Hopelijk slaag je de tweede levering wel!
Xbox Live: Miesjh NL
-
[ Voor 99% gewijzigd door anon054630 op 09-03-2021 21:35 ]
Mediamarkt houdt het Spannend
Middelharnis Solaredge 4900Wp Oost-west PVoutput
Denk ook vooral dat het erg druk was op de site met mensen die even kwamen kijken... Omdat ze zelf een ps5 willen volgende week.
Nu Coolblue niet gelukt is, heeft iemand een idee waar nu het beste te bestellen?
'makkelijk' is wat overdreven, buiten een gok in Polen, waren zelfs de Amazon en MS versies amper te krijgen, of het waren orders die pas bij de volgende batch komen te zitten (zoals GM).Miesjh schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:29:
[...]
Blijf het toch bizar vinden dat zoveel mensen zo laat nog een Xbox Series proberen te bestellen. Dit kan al weken. En als je er echt zo graag eentje wilde hebben dan ging dit de afgelopen weken vrij makkelijk. Nu wedden ze op 1 paard, en dan lukt het niet.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
mpEphemeral Blood schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:30:
Nu Coolblue niet gelukt is, heeft iemand een idee waar nu het beste te bestellen?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
waar je maar wilt, je zult hem voorlopig toch niet hebbenEphemeral Blood schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:30:
Hilary Duff 4-Life
Hier ook:Thalaron schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:28:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwacht: morgen tussen 11:00 en 13:30
Denk dat ze bij CB nog wel weer online komen, vraag is alleen: Wanneer?
De XSX was overal vrij rap uitverkocht, wellicht denk je nog aan de Xbox One tijden..Miesjh schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:29:
[...]
Blijf het toch bizar vinden dat zoveel mensen zo laat nog een Xbox Series proberen te bestellen. Dit kan al weken. En als je er echt zo graag eentje wilde hebben dan ging dit de afgelopen weken vrij makkelijk. Nu wedden ze op 1 paard, en dan lukt het niet.
Er zijn ook mensen die gewoon overdag werken en niet de hele tijd naar Xbox Series X speuren.Miesjh schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:29:
[...]
Ja denk het ook, ergens in December moeten ze wel weer voorraad hebben.codegro schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:31:
Denk dat ze bij CB nog wel weer online komen, vraag is alleen: Wanneer?
Hilary Duff 4-Life
Goed nieuws! Kreeg je een mailtje?Rck010 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:31:
[...]
Hier ook:
Verwacht: morgen tussen 11:00 en 13:30
Bij mij doet hij het wel echter is het gewicht 0.220lbs? dat lijkt me niet juist.
Van een kameraad hoorde ik dat hij gebeld had naar Coolblue omdat de site eruit lag, hij heeft m kunnen krijgen... Via medewerker kreeg hij een aparte link gekregen om over te maken, en heeft nu ook een T&T nummer erbij.
Bij mij werkt ie wel.
Waarschijnlijk ten overvloede: Let even op dat je alles aanpast zoals hieronder:
XXXXXXXXXX = factuurnummer
postcode gesplitst in 0000 en daarna AA
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/amOVBeRhjSfxHgZxeSAajV0w.jpg?f=user_large)
Even op de website kijken onder bestellingen.
Wat staat er bij jullie track and trace code op mediamarkt? Ik zie een pakket van 0,22 lbs dat vanochtend is aangemeld... zou het dan toch?
Ja, dat zijn de mensen die nu geen xbox hebbenNotSoSteady schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:32:
[...]
Er zijn ook mensen die gewoon overdag werken en niet de hele tijd naar Xbox Series X speuren.
Hilary Duff 4-Life
Klopt heb ik ookAankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:33:
Wat staat er bij jullie track and trace code op mediamarkt? Ik zie een pakket van 0,22 lbs dat vanochtend is aangemeld... zou het dan toch?
Dat zijn dan toch gewoon 'streken' van Coolblue?doobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:32:
Van een kameraad hoorde ik dat hij gebeld had naar Coolblue omdat de site eruit lag, hij heeft m kunnen krijgen... Via medewerker kreeg hij een aparte link gekregen om over te maken, en heeft nu ook een T&T nummer erbij.
Afgelopen weekend kon je ook nog via de Poolse of Franse Store bestellen. Zelfs vandaag is het nog iemand gelukt.RRCreations schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:32:
[...]
De XSX was overal vrij rap uitverkocht, wellicht denk je nog aan de Xbox One tijden..
Xbox Live: Miesjh NL
Is ook gewoon onzin natuurlijk.WidgetTWW schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:33:
[...]
Dat zijn dan toch gewoon 'streken' van Coolblue?
Gok op wat winkelvoorraad morgen, misschien dat ze aantal los gaan verkopen die niet op de lijst staan, dat er ergens een verloren gamewinkel ze gewoon op voorraad heeft.Ephemeral Blood schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:30:
En anders,wacht de komende 3 dagen af. MP gaat nu voor top prijzen, maar als er genoeg mensen met dubbel of zelfs tripple bestellingen waren, komen ze vanzelf wel binnen.
Mijn Xbox bij vorige launch heb ik ook gewoon tegen winkelprijs overgenomen, terwijl die een dag ervoor nog +100 euro stonden.
Dat kan toch niet??WidgetTWW schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:33:
[...]
Dat zijn dan toch gewoon 'streken' van Coolblue?
Wanneer heb jij besteld?Aankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:33:
Ik verwacht de eerste dagen na release ook nog wel wat exemplaren bij een BOL. Mensen die er teveel besteld hebben en er eentje terugsturen e.d. Zullen er niet veel zijn alleen.SinergyX schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:34:
[...]
Gok op wat winkelvoorraad morgen, misschien dat ze aantal los gaan verkopen die niet op de lijst staan, dat er ergens een verloren gamewinkel ze gewoon op voorraad heeft.
En anders,wacht de komende 3 dagen af. MP gaat nu voor top prijzen, maar als er genoeg mensen met dubbel of zelfs tripple bestellingen waren, komen ze vanzelf wel binnen.
Mijn Xbox bij vorige launch heb ik ook gewoon tegen winkelprijs overgenomen, terwijl die een dag ervoor nog +100 euro stonden.
Afgelopen vrijdag, rond 18.45 uur. Ook bij mijn tracking staat een pakket van 0.220 lbs.
Go go duitsland
https://www.mediamarkt.de...=5fa9296239f507600c489389
https://www.mediamarkt.de...=5fa9296239f507600c489389
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Erg lichte XboxMurkMurk schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:32:
[...]
Bij mij doet hij het wel echter is het gewicht 0.220lbs? dat lijkt me niet juist.
Factuurnummer of Pakketnummer?WorstCaseOfZen schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:32:
[...]
Bij mij werkt ie wel.
Waarschijnlijk ten overvloede: Let even op dat je alles aanpast zoals hieronder:
XXXXXXXXXX = factuurnummer
postcode gesplitst in 0000 en daarna AA[Afbeelding]
Anyway, beide geprobeerd, correct aangepast, geen zendingen gevonden.
Misschien zit mijn bestelling iets verder terug in het proces
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Het is toch eigenlijk bizar dat Microsoft een nieuwe console uitbrengt op 10 november en dan niet een enorme voorraad heeft opgebouwd in de afgelopen maanden? Er is nu blijkbaar een eerste batch en geen enkele retailer weet wanneer de volgende batch komt?!
Even laten lekker via social media, dat kan erg leuk worden volgende weekdoobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:32:
Heeft het zin om de klantenservice te bellen? Helaas kunnen onze klantenservice medewerkers je niet meer vertellen dan op deze pagina staat.
AMD heeft niet genoeg, Nvidia niet genoeg, hell zelfs Tesla niet genoeg. Niemand kan genoeg produceren om aan initiele vraag te voldoen.VanRoyal schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:35:
Het is toch eigenlijk bizar dat Microsoft een nieuwe console uitbrengt op 10 november en dan niet een enorme voorraad heeft opgebouwd in de afgelopen maanden? Er is nu blijkbaar een eerste batch en geen enkele retailer weet wanneer de volgende batch komt?!
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2020 12:36 ]
Franse store? Waarschijnlijk weer beschikbare consoles die door geen cc afschrijving weer op de markt zijn geplaatst. Poolse? Wellicht toch een brug te ver voor personen. Het blijft natuurlijk riskant in de ogen van sommige. Al met al, in Nederland was het heel snel uitverkocht..Miesjh schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:33:
[...]
Afgelopen weekend kon je ook nog via de Poolse of Franse Store bestellen. Zelfs vandaag is het nog iemand gelukt.
22 September om 09:02 besteld nog niks veranderd
En is je status op de MM website bij je bestellings historie ook veranderd?
Komt wel, 22 september 08:58 hier.Tnhn42 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:37:
[...]
22 September om 09:02 besteld nog niks veranderd
Is het iemand hier uberhaupt gelukt om bij CB te bestellen?
Er staat nu "Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.". Daarboven stond voorheen wordt geleverd wanneer er voorraad is, dat is nu vervangen door "verzonden".ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:37:
[...]
En is je status op de MM website bij je bestellings historie ook veranderd?
Ik heb letterlijk alleen maar een wit scherm gezien 20 minuten lang.
Hier niet, site liep om 11:50 al volledig vastWidgetTWW schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:38:
Is het iemand hier uberhaupt gelukt om bij CB te bestellen?
Gefixt: in mijn geval moest ik postcode aan elkaar typen zonder %20MK_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:35:
[...]
Erg lichte Xbox
[...]
Factuurnummer of Pakketnummer?
Anyway, beide geprobeerd, correct aangepast, geen zendingen gevonden.
Misschien zit mijn bestelling iets verder terug in het proces
Ja.ryanator schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:13:
[...]
Gaan jullie dit anders aanpakken bij de PS5? Pls do
Heeft iemand al terugkoppeling gehad van Mediamarkt i.c.m. de fysieke reservering in de winkel?
Had niet verwacht dat het zo zou gaan bij CB.. nu maar hopen dat me pre order bij de lokale MM nog wat van zich laat horen..
Maar denk dat ik pech heb morgen!
Maar denk dat ik pech heb morgen!
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Door niet aan het personeel te verkopen? Of telefonische bestellingen aan te nemen?
[ Voor 11% gewijzigd door WidgetTWW op 09-11-2020 12:40 ]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview