Echt triestige fail Coolblue!
Die kan je gewoon bestellen hoorjoffrey19 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:03:
Wordt echt een drama met ps4, kans is nihil
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Waar is de tijd waar je gewoon fysiek moeite kon doen haha. Paar uurtjes in de rij. Doen we in de Efteling ook... Hier zullen wel weer botjes aan de gang zijn geweest.
Man man man welke uitleg gaan ze nu hebben? Werkt langs geen kanten hun site
SPiET
Als je hem als favoriet opgeslagen had niet idd. Toen ik de zoekfunctie gebruikte kon ik hem wel in mijn winkelmandje stoppen, maar toen crashte de app alweer.ryanator schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:03:
De app liet hem nieteens zien! nu nooit meer leverbaar
Kan me zomaar voorstellen dat ze dit voor volgende week nog gaan aanpassen. Hele winkel down, voor 1 product waarvoor er sowieso maar een beperkt aantal zijn.
Een wijs man zei gisteren tegen mij dat ze de Series X niet aan de straatstenen kwijt zouden raken. Die man is sinds vandaag niet meer zo wijs.
Iets met dit jaar, griepje ofzo, misschien volgend jaar weer eens proberenRonwiel schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:04:
Waar is de tijd waar je gewoon fysiek moeite kon doen haha. Paar uurtjes in de rij. Doen we in de Efteling ook... Hier zullen wel weer botjes aan de gang zijn geweest.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mensen kunnen nu wel op MP 1500 euro vragen. Hij is immers nooit meer leverbaar

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Vermoedelijk hebben ze alles weer offline gezet nadat het zo'n drama was. Ik verwacht dat ze eerst hun servers op orde gaan krijgen en dan weer alles open zetten.
[ Voor 35% gewijzigd door Poulske op 09-11-2020 12:05 ]
Zullen ze gewoon met ons aan het fucken zijn? Paar guys die zwaar aan het gniffelen zijn omdat heel NL erop probeert te komen? En als aandacht afzwakt, bam in eens op voorraad?
Guys, ze gingen een mail uitsturen als hij beschikbaar is. Die heb ik nog niet gezien. Dus ze zijn wss nog bezig met alles klaar te zetten etc... Geduld...
loll, ze kunnen er zelf ook niet meer in
https://twitter.com/Coolblue_NL/status/1325755770940645376
https://twitter.com/Coolblue_NL/status/1325755770940645376
[ Voor 22% gewijzigd door SANDER_DeEchte op 09-11-2020 12:06 ]
Nooit meer leverbaar, blijkbaar hebben ze er bij Microsoft geen zin meer in.
Series S kun je nu in je winkelmandje steken
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Maar wie zegt dat het al uitverkocht is? Daarvan zie ik nergens een bevestiging, dus wellicht is er nog helemaal niets verkocht...
Dat gevoel heb ik ook inderdaad. ze hadden nooit een tijd moeten noemen.Poulske schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:05:
Vermoedelijk hebben ze alles weer offline gezet nadat het zo'n drama was. Ik verwacht dat ze eerst hun servers op orde gaan krijgen en dan weer alles open zetten.
[ Voor 6% gewijzigd door RodeStabilo op 09-11-2020 12:06 ]
Is er bewijs op twitter of ergens anders dat het uberhaupt iemand gelukt is? Ik vraag het me af.
Is op de site weer bestelbaar
Maar winkelwagen blijft leeg.
Maar winkelwagen blijft leeg.
[ Voor 36% gewijzigd door Segafreak83 op 09-11-2020 12:07 ]
Ik zag ergens voorbij komen dat Coolblue vandaag alsnog hun pre-orders live zetten op hun website. Weet iemand vanaf wanneer deze online komen? Ontvang zelf morgen al een Xbox, maar een vriend van me wilt er ook een morgen.
Had toch wel verwacht dat Coolblue zn zaakjes beter op orde zou hebben. Ben benieuwd of het überhaupt iemand gelukt is om te bestellen..
Die Xbox Series X launch gaat Coolblue meer geld kosten dan het oplevert.
Denk dat er vandaag nog wel een paar langskomen vanwege mislukte betalingen etc.
Of ze hebben de back-end nog niet helemaal klaar gezet en komen de echte voorraaden straks nog of alle mensen die hem in het boodschappen mandje hebben gekregen en niet verder hebben wel artikelen gelocked in de database. Ik kan me niet voorstellen dat ze echt uitverkocht zijn aangezien ik nog niemand heb gevonden die er eentje bemachtigd heeft (meerdere forums en twitter als bron).
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Lees deze pagina eens door zou ik zeggen..roell24 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:06:
Ik zag ergens voorbij komen dat Coolblue vandaag alsnog hun pre-orders live zetten op hun website. Weet iemand vanaf wanneer deze online komen? Ontvang zelf morgen al een Xbox, maar een vriend van me wilt er ook een morgen.
Via de hoofdpagina van Coolblue kun je hem in je winkelmandje stoppen. Heb hem zelf al pre-ordered, maar denk ik wel de moeite waard om te proberen.
https://www.coolblue.nl/zoeken?query=xbox+series+x
https://www.coolblue.nl/zoeken?query=xbox+series+x
[ Voor 15% gewijzigd door Patrick vd Wal op 09-11-2020 12:09 ]
is nooit online geweest, dit is alleen maar reclame voor coolblue.beugeldop schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:07:
Denk dat er vandaag nog wel een paar langskomen vanwege mislukte betalingen etc.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Via de belgische CB werkt het,
WTF wil ik afrekenen gooien ze me eruit
WTF wil ik afrekenen gooien ze me eruit
[ Voor 43% gewijzigd door alki op 09-11-2020 12:09 ]
ik ben ook van mening dat niemand hem heeft kunnen bestellen.
Dacht ik kijk even voor de lol op Coolblue, als je zoekt naar Xbox Series X staat er "Leverbaar: Morgen in huis"
:fill(white):strip_exif()/f/image/wVPBzrdz40PhSRCW7gWMyShP.png?f=user_large)
[ Voor 46% gewijzigd door Vagax op 09-11-2020 12:09 ]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Nu staat hij weer op ''niet leverbaar''
Even leverbaar net, maat foutmelding bij plaatsen in winkelwagen. Nu weer op uitverkocht.
Ze hadden beter inschrijven met loting kunnen doen ofzo... Wat een drama dit haha
Tijdelijk uitverkocht. Ik laat het wel aan mij voorbij gaan. Wacht maar rustig op de wehkamp bestelling....
Verwijderd
Is ook een grote console, zal met de PS5 helemaal een probleem worden,😂Alwayshappyz schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:08:
Ik krijg hem niet in t winkelmandje
De S kan je wel in je winkelmand krijgen maar de x niet
No shit sherlock.ritchiegreb schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:10:

Verwijderd
Die is ook een stuk kleiner!😂ritchiegreb schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:10:
Looooool
Dit product is inmiddels met pensioen. Gelukkig hebben we een heleboel nieuwe, vergelijkbare modellen. Bekijk 't assortiment en vind het product dat bij jou past.
Dit product is inmiddels met pensioen. Gelukkig hebben we een heleboel nieuwe, vergelijkbare modellen. Bekijk 't assortiment en vind het product dat bij jou past.
http://web.mac.com/kl00n
Dat is dan ook een brievenbus pakketje. Dus die past wél in het mandjeritchiegreb schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:10:
Ik krijg de site niet eens meer. Laat staan mijn winkelmandje
Wat een grap zeg, gaat nog leuk worden volgende week bij de PS5
Twitter: Hi, door de enorme run op de nieuwe Xbox heeft de website het een beetje zwaar. We werken hard aan een oplossing. Blijf het proberen!
Lief dagboek: 'website een beetje zwaar' is de understatement van 2020.
Lief dagboek: 'website een beetje zwaar' is de understatement van 2020.
Voor mij deed de site het toen ik CTRL + F5 drukte. Ik kon toen de XSX wel in de winkelwagen stoppen maar toen liep het voor mij vastAlwayshappyz schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:59:
[...]
Is hier nooit up geweest sinds hij down ging
Jawel hoor, alleen een klein aantal denk ik. Minder dan 100 schat ik.Zhero10 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:02:
Heeft ie uberhaupt online gestaan dan??
Sinds 11:55 alleen wit scherm in CoolBlue website .... Tot nu toe 12:11 ... Officieel opgeven.
Segafreak83 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:11:
Wat een grap zeg, gaat nog leuk worden volgende week bij de PS5
Ben blij dat ik voor beide lekker veilig een pre-order heb staan bij Bol.com.
Coolblue tech medewerker hier. De website was even lunchen
We proberen de boel eerst weer even stabiel te krijgen

Helaas onmogelijk om dat ding te kopen
Gaan jullie dit anders aanpakken bij de PS5? Pls doTristan schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:12:
Coolblue tech medewerker hier. De website was even lunchenWe proberen de boel eerst weer even stabiel te krijgen
Zijn er nog series X te koop?Tristan schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:12:
Coolblue tech medewerker hier. De website was even lunchenWe proberen de boel eerst weer even stabiel te krijgen
Is er nog voorraad of?Tristan schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:12:
Iemand die weet met welke vervoerder MediaMarkt verstuurd? Heb via de digitale assistent wel m'n tracking nummer kunnen opvragen. Of gebruiken ze hun eigen verzend dienst?
Misschien eens leren uit deze situatie, want hoe Coolblue het momenteel doet is volledig ruk!Tristan schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:12:
Dit was toch te verwachten?
PostNL.dubbeldekkert schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:13:
Iemand die weet met welke vervoerder MediaMarkt verstuurd? Heb via de digitale assistent wel m'n tracking nummer kunnen opvragen. Of gebruiken ze hun eigen verzend dienst?
Lol, series S zit in mijn mandje. Verwacht leverdatum 1-12-1969..
Coolblue
@Coolblue_NL
·
11 m
Helaas kunnen we de website hier op de klantenservice zelf ook even niet in.
@Coolblue_NL
·
11 m
Helaas kunnen we de website hier op de klantenservice zelf ook even niet in.
Heb dit soort zaken nooit anders meegemaakt dan dit, echt nog nooit.Switcht schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:13:
[...]
Misschien eens leren uit deze situatie, want hoe Coolblue het momenteel doet is volledig ruk!
Dit was toch te verwachten?
had dan een soort loterij gedaan.. waar je je voor kon aanmelden. serieus 100 x beter dan dit.
Bij mij staat hij wel als verzonden maar als ik de tracking op wil vragen dan krijg ik no shipment founddubbeldekkert schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:13:
Coolblue op twitter om 12:13:
Hi, door de enorme run op de nieuwe Xbox heeft de website het een beetje zwaar. We werken hard aan een oplossing. Blijf het proberen! Maar, op = op en het is een beperkte voorraad.
Lijkt dat ze nog niet door de voorraad heen zijn, dus ga nog ff hard F5-en
Hi, door de enorme run op de nieuwe Xbox heeft de website het een beetje zwaar. We werken hard aan een oplossing. Blijf het proberen! Maar, op = op en het is een beperkte voorraad.
Lijkt dat ze nog niet door de voorraad heen zijn, dus ga nog ff hard F5-en
Verder nog een e-mail gehad van de MM? Of melding van verzending?dubbeldekkert schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:13:
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Wat een hysterie hier. Doe eens even rustig. Het is ook gewoon een maandagmiddag...
Morgen kunnen we allemaal uitgebreid aan de slag met de twee nieuwe Xbox-en. Bewaar je energie voor morgen zou ik zeggen.
Ik zelf heb al een bloemetje voor de postbezorger klaar staan. Wat voor stront zij altijd over zich heen krijgen...
Morgen kunnen we allemaal uitgebreid aan de slag met de twee nieuwe Xbox-en. Bewaar je energie voor morgen zou ik zeggen.
Ik zelf heb al een bloemetje voor de postbezorger klaar staan. Wat voor stront zij altijd over zich heen krijgen...
Jij maakt je niet druk zeker? De bezorger is al onderweg?roell24 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:15:
Wat een hysterie hier. Doe eens even rustig. Het is ook gewoon een maandagmiddag...
Enthousiasme staat niet gelijk aan hysterie.roell24 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:15:
Xbox Series S kan ik wel in mijn winkelmand krijgen via de app
Kreeg ik net door via skype, mag toch hopelijk dat dit dus niet zo simpel was om een bot te bouwen?Sukkels hebben gewoon prodID laten staan, dus doe even simpel url met ?add=867421. bron van XS aanpassen naar 421 en spammen maar, kom je er vanzelf

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zie topic warning. Geen Vraag & Aanbod op het forum, dus je 2e pre-order aanbieden is niet de bedoeling. Er om vragen ook niet.
[ Voor 69% gewijzigd door BM op 09-11-2020 13:11 ]
Die e-mail zal later vandaag wel volgen. De orders zijn wel allemaal verwerkt vandaag. Als je inlogt en je bestelling bekijkt dan kun je dat checken.Jeroenvde89 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:15:
[...]
Verder nog een e-mail gehad van de MM? Of melding van verzending?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Uhm mensen hier proberen er juist een te krijgen. Daarom is het een pre-order topic.roell24 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:15:
Zijn ook uitverkocht nuKing Dingeling schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:16:
Xbox Series S kan ik wel in mijn winkelmand krijgen via de app
Als ie morgen niet komt, komt ie overmorgen. Postbezorgers doen altijd hun uiterste best om alle pakketjes zo snel mogelijk te versturen, maar soms lukt het eenmaal niet. Ze doen ook gewoon hun werk. Het is niet het einde van de wereld als mijn Xbox een dagje later zou arriveren.doobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:16:
[...]
Jij maakt je niet druk zeker? De bezorger is al onderweg?
Wilde eigenlijk geen S, maar ik zie het dan maar als een zoethoudertje tot er een x is..
Is nog 0x uitverkocht geweest op bol.com.
Nog steeds te bestellen via bol.com probleemloos:
https://www.bol.com/nl/p/...FJNLCg.1_4.8.ProductTitle

Iemand nog een Series X over omgeving Almere ?
CB werd hem dus ook niet 😭
CB werd hem dus ook niet 😭
Ik kreeg net bericht van PostNL dat er een pakket was aangemeld... bleek dat mijn Adventskalender te zijn

Heeft er uberhaupt iemand hem kunnen bestellen bij Coolbue?
Nee hoor kan gewoon nog bestellen, alleen de X staat op Nooit meer leverbaar

Hoe vrouwen met kleding zijn, zo zijn mannen met nieuwe tech
En wanneer de postbode je pakketje kwijtraakt?roell24 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:17:
[...]
Als ie morgen niet komt, komt ie overmorgen. Postbezorgers doen altijd hun uiterste best om alle pakketjes zo snel mogelijk te versturen, maar soms lukt het eenmaal niet. Ze doen ook gewoon hun werk. Het is niet het einde van de wereld als mijn Xbox een dagje later zou arriveren.
Ben je dan ook niet boos?
Coolblue:
Op dit moment is zowel de Xbox Series X en de Xbox Series S uitverkocht. We kunnen ons voorstellen dat je hier enorm van baalt. We hebben maar een beperkte voorraad gekregen dus het is enorm hard gegaan. Hopelijk slaag je de tweede levering wel!
Oftewel, stop maar!
Op dit moment is zowel de Xbox Series X en de Xbox Series S uitverkocht. We kunnen ons voorstellen dat je hier enorm van baalt. We hebben maar een beperkte voorraad gekregen dus het is enorm hard gegaan. Hopelijk slaag je de tweede levering wel!
Oftewel, stop maar!
[ Voor 5% gewijzigd door WidgetTWW op 09-11-2020 12:19 ]
Pickwick?Thalaron schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:19:
Ik kreeg net bericht van PostNL dat er een pakket was aangemeld... bleek dat mijn Adventskalender te zijn
Niet alleen mannen hoor 😂Guerilla schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:19:
Hoe vrouwen met kleding zijn, zo zijn mannen met nieuwe tech
Was in mijn winkelwagen meerdere keren maar onmogelijk om verder te gaan...Sjaakieklein schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:19:
Heeft er uberhaupt iemand hem kunnen bestellen bij Coolbue?
Verwijderd
https://twitter.com/Coolblue_NL/status/1325759804250464259
KnuppelsWidgetTWW schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:19:
Coolblue:
Oftewel, stop maar!
Coolblue
@Coolblue
·
9 s
Als antwoord op
@FourrosesNL
Helaas pindakaas
@Coolblue
·
9 s
Als antwoord op
@FourrosesNL
Helaas pindakaas
Kennelijk toch uitverkocht: https://twitter.com/Coolblue_NL/status/1325759804250464259
Het is me 2x gelukt een Series X in mijn winkelwagentje te krijgen, maar nadat ik op bestellen drukte was ie weer leeg.
Het is me 2x gelukt een Series X in mijn winkelwagentje te krijgen, maar nadat ik op bestellen drukte was ie weer leeg.
Is er ook maar 1 iemand hier waarbij het gelukt isWidgetTWW schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:19:
Coolblue:
Oftewel, stop maar!
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Die hebben dan echt maar iets van 100 binnen gekregen?
Ik vind het maar een beetje verdacht. Kregen ze er 50? en had het personeel ze al bemachtigd? En nu max 2 online gezet?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview