Daarom zeg ik ook, als ze dat al halen...Kaasje123 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:51:
[...]
Paar honderd? Ze spreken zelf over een zeer beperkte voorraad dan klinkt mij dat meer als max honderd in de oren.
XBL / PSN: Larentix
Daarom zeg ik ook, als ze dat al halen...Kaasje123 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:51:
[...]
Paar honderd? Ze spreken zelf over een zeer beperkte voorraad dan klinkt mij dat meer als max honderd in de oren.
Hoe refresh je dieVerwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:51:
App werkt prima zou die zeker parallel blijven refreshen (iOS)
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Ja joh, gooi nog ff olie op het vuurVerwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:51:
App werkt prima zou die zeker parallel blijven refreshen (iOS)
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Denk dat ze dan wel extra capaciteit inzettenGHDpro schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:52:
Als CB nu al plat gaat, dan vraag ik me af hoe dat met de PS5 volgende week zal gaan... dat wordt dan helemaal een puinhoop denk ik.
Dat ging net ook al niet van hartedoobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:52:
BCC moet ook nog over de brug komen he.
Nah... gratis retourneren... je wilt toch een centje verdienensoccerroos schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:52:
En ik denken zal wel mee vallen hoeveel mensen op de xbox jagen.....
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
bcc heeft gewoon preorders aangenomen hoor.doobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:52:
BCC moet ook nog over de brug komen he.
[ Voor 5% gewijzigd door beugeldop op 09-11-2020 11:57 ]
Ik moest gniffelendoobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:53:
Jongens en meisjes, maak je geen zorgen.
Er is voor iedereen hier een Series S beschikbaar
Nee.Maartendc schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:56:
Sorry dat ik een andere vraag heb tussen de stress door mbt verkoop CB. Zijn er al mensen die bij MS DE hebben besteld en al meer hebben dan een label aangemaakt bij UPS? Status is bij mij al 2 dagen onveranderd.
Zou dit het zijn?SANDER_DeEchte schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:56:
De site van Coolblue doet het gewoon perfect bij mij. Ik denk dat ze een anti F5 algoritme hebben gemaakt om dit soort taferelen tegen te gaan.
Site werkt hier ook prima.. tot ik in log op de site, ben jij niet ingelogged?SANDER_DeEchte schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:56:
De site van Coolblue doet het gewoon perfect bij mij. Ik denk dat ze een anti F5 algoritme hebben gemaakt om dit soort taferelen tegen te gaan.
Zal ik dat vanmiddag aanmaken? Zit nu even in de lunch. Is daar goedkeuring voor mondjes van nodig?shoombak schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:44:
Is er inmiddels al een topic voor tweakers zonder preoder, ik kom graag in contact om een slachtoffer blij te maken nu zowel MSFR als MM onderweg lijken.
Vanavond komt er een update op de tracking.Maartendc schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:56:
Sorry dat ik een andere vraag heb tussen de stress door mbt verkoop CB. Zijn er al mensen die bij MS DE hebben besteld en al meer hebben dan een label aangemaakt bij UPS? Status is bij mij al 2 dagen onveranderd.
[ Voor 60% gewijzigd door dehardstyler op 09-11-2020 11:57 ]
Werkt bij mij op alle browsers niet, dus lijkt me sterk.
Wow dat zal toch niet zo zijn? op mijn eigen laptop werkt de site niet/amper, ik kopier de link naar mn werk Citrix omgeving en hij laad echt instantSANDER_DeEchte schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:56:
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Dat zou het kunnen zijn inderdaad, ik ben niet ingelogdTWeaKLeGeND schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:57:
[...]
Site werkt hier ook prima.. tot ik in log op de site, ben jij niet ingelogged?
[ Voor 12% gewijzigd door SANDER_DeEchte op 09-11-2020 11:58 ]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Niet via de app hierLNBL schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:58:
XSX nu te orderen via CB
En nu kapotSANDER_DeEchte schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:56:
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2020 11:59 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is hier nooit up geweest sinds hij down gingGuerilla schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:59:
De site ligt weer plat lol
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
zij hebben altijd wel een goede site, als er nu zoveel mensen tegelijk zitten te refreshen is het niet zo gek.Hanky74 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:59:
wat een faal dit weer.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
precies dit!beugeldop schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:00:
'In winkelwagen' --> winkelwagen naar de knoppen
Nou.. gooi het topic maar dicht, wachten op de nieuwe generatie danDit product is inmiddels met pensioen
Dat is de enige die mij is gelukt (de grand prestige)Thalaron schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:00:
Laatste keer dat het zo'n gedoe was met iets bestellen was dit jaar bij Hertog Jan Grand Prestige Vatgerijpt...
Bol.com had er bij mijn order destijds verder 0,0 problemen mee. Was wel om 09:00 klaar met afrekenen dus wellicht dat het later wat drukker is geweest.
SPiET
Wel heel weinig voorraad dan, jeetje. De site was de hele tijd down en de app staat nog steeds op binnenkort leverbaar.Gyrolion schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:01:
Uitverkocht op CB.. helaas.
Xbox Live: Springbok NL
Haha precies dit. Ik zit heel de tijd te refreshen in de app. Binnenkort leverbaar nog steedsEphemeral Blood schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:02:
Hij is niet eens leverbaar op de app geweest...
Genoeg backorders tot de release van de NIEUWE nieuwe Xbox ;-)
Dit gaat een explosie op Twitter geven, na je betaling een timeout krijgen, geen bevestiging van betalingRonwiel schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:02:
Vergeet niet de mislukte betalingen over 5 minuten.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Neem aan dat ze wel een lessons learned doen na vandaag. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht van een online partij als Coolblue. Met name ook dat gewoon de volledige website down gaat.Michael_1980 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:01:
Gelukkig heb ik al een Series X pre-oder via bol.com, maar zeer slecht dit van coolblue. Ik ga volgende week een PS5 proberen te kopen via coolblue, maar dat lijkt dan helemaal gedoemd te mislukken...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Te bedenken dat Xbox nog via MS zelf in enorme cijfers kon worden besteld, dat wordt drama factor 10Verwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:03:
Dit is leuk om mee te maken, binnenkort de PS5 😂
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq