I pitty the fools who took my game-station.....
Wicked, wacht nog op die van mij. Staat nog steeds: Levering morgen.Ulti23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:52:
[...]
Yes, verwachte levering morgen tussen 14:15 en 16:45
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Nee inderdaad, heb ik gisteren wel 10 keer gehad (mijn cc afschrift staat helemaal vol met reserveringen van 0 euro). Winkelwagentje leeggooien, en straks weer proberen. Gister leek de knop een keer of 2 a 3 per uur groen te worden, dus er is wel voorraad. Van een xbox manager uit de UK op twitter begreep ik dat het dan mensen zijn die hun order hebben gecanceld die je dan oppakt. Misschien zijn dat gebruikers die al een order elders hadden en verzendbevestiging hebben gekregen?turt schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:47:
[...]
Was min of meer gelukt maar na VISA validatie (succesvol) kreeg ik een poolse foutmelding en geen bestelling geplaatst. Zelfs geen reservatie op visa.
Waarschijnlijk geen voorraad meer?
Bizar dit... Zal toch niet dat ze nu at random gaan uitsturen? Hoop dat je straks met positief nieuws komtsteefje schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:15:
[...]
Inmiddels gekeken op mobiel, ipad en desktop:) ik zie geen pakketnummer, alleen factuur en bestelnummer..
Nee, gewoon even geduld hebbenTnhn42 schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:47:
Iemand nog iets anders bij Bol.com ipv 'Wordt morgen bezorgd' ?
Doorgaans stuurt bol.com pas track&trace meldingen vanaf de middag.
NICE .... Gefeliciteerd .... Ik wacht nog steeds op informatie van MM Amsterdam Central, niet alleen voor mij, maar voor elke andere gebruiker hier !! Het lijkt erop dat ze tot nu toe zwijgen.codegro schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:51:
En ook de bevestiging van mijn pre-order in de MM zelf (Emmen):
Gefeliciteerd!
Je Xbox Series is op de releasedatum (10-11-2020) beschikbaar bij MediaMarkt
In deze e-mail informeren we je over het afhaalproces in Emmen
Het is belangrijk dat je de originele factuur meeneemt. Zonder originele factuur kunnen we je pre-order niet uitleveren.
ok, 0 euro reserveringen zie ik niet in mijn bank appvistu schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:53:
[...]
Nee inderdaad, heb ik gisteren wel 10 keer gehad (mijn cc afschrift staat helemaal vol met reserveringen van 0 euro). Winkelwagentje leeggooien, en straks weer proberen. Gister leek de knop een keer of 2 a 3 per uur groen te worden, dus er is wel voorraad. Van een xbox manager uit de UK op twitter begreep ik dat het dan mensen zijn die hun order hebben gecanceld die je dan oppakt. Misschien zijn dat gebruikers die al een order elders hadden en verzendbevestiging hebben gekregen?
Heb een tweede keer visa validatie uitgevoerd, waarschijnlijk opnieuw net te laat...

Ik zit al aan 14 reserveringen op de Creditcard.turt schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:57:
[...]
ok, 0 euro reserveringen zie ik niet in mijn bank app
Heb een tweede keer visa validatie uitgevoerd, waarschijnlijk opnieuw net te laat...

Tot nu toe elke keer mislukt. Maar er is nog hoop voor CB.
DaMarcus schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:57:
Voor wie al een track en trace heeft, ik kan niet wachten totdat het morgen is

Op die kan ik ook niet wachten. Ik hoop er 1 te kunnen scoren bij coolblue! Het zijn positieve tijden voor gamers inderdaad.Alcmaria schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:03:
Heerlijk mannen en vrouwen!! ik zit lekker te lurken hier.. zelf moet ik nog anderhalve week wachten op het apparaat van de concurrentie wat ik heb besteld (ik zal geen namen noemen) maar de voorpret is aanstekelijk!.. het zijn mooie tijden voor gamers!!

Inmiddels zie ik op mobiel een pakketnummer:)Plisson schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:53:
[...]
Bizar dit... Zal toch niet dat ze nu at random gaan uitsturen? Hoop dat je straks met positief nieuws komt
PSN ID Binloading_nl
Wacht nog steeds met spanning af
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Wellicht dat het ergens in de middag wordt geupdatet.

[ Voor 5% gewijzigd door Guerilla op 09-11-2020 11:08 ]
Hier hetzelfde met de Play & Charge kit. Mijn order van de XSX van die dag om 09:00 uur is helaas nog niet verzondenBozznl schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:49:
[...]
Nog niet, maar dat verwacht ik wel in loop van de dag/avond. Play&chargekit heb ik wel een verzendbevestiging van gekregen.
[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 09-11-2020 11:08 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
ZekersAlcmaria schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:03:
Heerlijk mannen en vrouwen!! ik zit lekker te lurken hier.. zelf moet ik nog anderhalve week wachten op het apparaat van de concurrentie wat ik heb besteld (ik zal geen namen noemen) maar de voorpret is aanstekelijk!.. het zijn mooie tijden voor gamers!!
/f/image/uWCfQu8prnL7Ww52ayBR2z04.png?f=fotoalbum_large)
Op budgetgaming is iemand met een pre-order bij Nedgame en die heeft al wel een verzendbevestiging... Dus ik hoop dat je bij de eerste levering zitGuerilla schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:08:
Wie zitten er nog meer bij de eerste levering van de XSX bij Nedgame? Ik heb nog geen verzendbevestiging ontvangen, jullie wel?
Wellicht dat het ergens in de middag wordt geupdatet.

Ik kan wel betalingswijze veranderen maar ik heb al gelezen dat dat niet zo veilig is :-)
Hehe, zo ziet het er bij mij nu ook uit
Hype!!
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Hier ga ik ook voor beide! Voor morgen ligt m'n hoop op de MS store en volgende week donderdag op MM online.moca schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:11:
[...]
Ik ben gelukkig niet de enige die beide gaat halen.
Nu verschoven naar 12 November, nog geen succesvistu schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:53:
[...]
Nee inderdaad, heb ik gisteren wel 10 keer gehad (mijn cc afschrift staat helemaal vol met reserveringen van 0 euro). Winkelwagentje leeggooien, en straks weer proberen. Gister leek de knop een keer of 2 a 3 per uur groen te worden, dus er is wel voorraad. Van een xbox manager uit de UK op twitter begreep ik dat het dan mensen zijn die hun order hebben gecanceld die je dan oppakt. Misschien zijn dat gebruikers die al een order elders hadden en verzendbevestiging hebben gekregen?
Gelukt. Zie bij CashbackXL dat de claim bevestigt isben2513 schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:37:
[...]
1) weer uit de winkelwagen halen
2) via deze link MM bezoeken https://www.cashbackxl.nl/webshops/media-markt
3) series x controller in de zoekbalk intypen, op productpagina klikken, controller toevoegen aan je winkelwagen
4) afrekenen zoals altijd
5) wachten op bevestiging door CashbackXL, als er binnen 24 uur geen komt kun je een claim indienen
Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"
Xbox Live: Miesjh NL
Ik zie dat wij 13 - 11 een voorraad binnen verwachten. Zodra jouw pakket bij ons de deur uit gaat, krijg je per mail een track en tracé toegestuurd van DHL. ^Quinty
[ Voor 99% gewijzigd door maddog03 op 09-11-2020 11:20 ]
Dit was dan de eerste batch of de volgende?maddog03 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:19:
Zojuist contact gehad met BCC die verwachten 13 de xbox pas te ontvangen:
Ik zie dat wij 13 - 11 een voorraad binnen verwachten. Zodra jouw pakket bij ons de deur uit gaat, krijg je per mail een track en tracé toegestuurd van DHL. ^Quinty
Want vanochtend werd er nog gezegd dat ze vandaag de levering zouden krijgen (aan de telefoon).
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Mijn back-up uit Polen waarvan ik een T&T van UPS heb, heb ik inmiddels aan een andere tweaker belooft voor aankoop bedrag. 2 mensjes blij.
Dat zeiden ze aan de hand van mijn ordernummer.Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:20:
[...]
Dit was dan de eerste batch of de volgende?
Want vanochtend werd er nog gezegd dat ze vandaag de levering zouden krijgen (aan de telefoon).
I did, ben morgenochtend sowieso niet thuis dus de kans dat ik de bezorger misloop is vrij groot. Hij staat vooralsnog gewoon op de 10e, al moet het pakket nog steeds aangeboden worden door MS bij UPS.PacinoAllstars schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:22:
Hebben mensen hun afleverpunt al aangepast naar een ophaalpunt in de buurt? Ik wil graag weten of het eventueel negatief de bezorgingsdatum beïnvloed
[ Voor 100% gewijzigd door anon054630 op 09-03-2021 21:38 ]
Ik heb dat gedaan en ik zie op mijn account dat dat deze naar het filiaal verzonden wordt. Exact hetzelfde staat overigens ook bij Assassin's Creed Valhalla en die is niet uitverkocht. Kan goed nieuws zijn.yordy1985 schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:35:
Wie heeft de Series X bij de Media Markt besteld en gekozen voor ophalen?
Een maat van mij heeft hem op deze manier besteld, maar hoort niks van de Media Markt.
Dit is overigens standaard zo bij de MediaMarkt als ik mij niet vergis. Of ik nou een oplaadkabel, LP of game bestel.
[ Voor 11% gewijzigd door Soccer98 op 09-11-2020 11:33 ]
Echt geen idee, of het nou 11:50 of 12:10 wordt, we gaan het zien.turt schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:30:
Is het al nuttig om F5 op coolblue te drukken? Of gaan ze echt rond twaalf uur en nul seconden voorraad uploaden? Iemand ervaring?
Met de RTX3080 gingen de grappenmakers van Megekko ook ineens 5-10 minuten voor de aangekondigde tijd verkopen. Was toen nog niet full focus, waardoor ik mooi mis greep. Gaat me niet nog een keer gebeurenturt schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:30:
Is het al nuttig om F5 op coolblue te drukken? Of gaan ze echt rond twaalf uur en nul seconden voorraad uploaden? Iemand ervaring?
Ik merk dat F5'en tijdens werktijd erg slecht is voor mijn productiviteitstekki schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:32:
Nog iemand hier die constant F5 indrukt op de UPS tracking site? ;-)
Auto refresh extensie op chromeVagax schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:33:
[...]
Ik merk dat F5'en tijdens werktijd erg slecht is voor mijn productiviteit
Doe het zelf met een extensieVagax schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:33:
[...]
Ik merk dat F5'en tijdens werktijd erg slecht is voor mijn productiviteit
Ik kan me nog redelijk inhouden, rond 4-5 uur zal ik weer eens checken
[ Voor 69% gewijzigd door Vagax op 09-11-2020 11:36 ]
XBL / PSN: Larentix
Guilty as fuck, en ja ik vindt mezelf ook trieststekki schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:32:

ja ik op een status updatestekki schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:32:
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Toch wel? Misschien dat ik dan ergens achter in de rij sta. Het zou wel zuur zijn als ik dan toch niet bij de eerste levering zou zitten terwijl het wel zo in de orderbevesting staat. We gaan het ziendoobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:09:
[...]
Op budgetgaming is iemand met een pre-order bij Nedgame en die heeft al wel een verzendbevestiging... Dus ik hoop dat je bij de eerste levering zit
:fill(white):strip_exif()/f/image/d4qDSXFHTpVKOkyUxhgXmb3b.png?f=user_large)
IK heb dit ook, net even gebeld en ze geven nog steeds aan dat ik niet bij de eerste levering zit... snap er echt niks meer vanBigPete schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:35:
Bij mijn account van de mediamarkt staat nu dat mijn series x verzonden is naar het magazijn! Ook staat er nu een factuurnummer dus neem an dat het goed gaat komen!
Sorry, onze website is offline. We gaan meteen op een heleboel knopjes drukken om zo snel mogelijk weer in de lucht te zijn. In de tussentijd kun je de pagina opnieuw proberen te laden, of contact met ons opnemen via Twitter of Facebook
Ik heb al een pre-order, maar ik F5 gewoon mee. Puur om te fuckencvs79 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:39:
Coolblue is down nu door al het f5en
Hier precies hetzelfde, kan niet wachten tot die er is. Beetje jammer dat ik morgenavond niet thuis benJoosty10 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:39:
zie zojuist dat m'n rabo credit card definitief is belast ipv een reservering. Xbox al terug te vinden bij 'mijn devices'. UPS track en trace staat nog steeds dat er een etiket is aangemaakt..Maar ik heb er vertrouwen in.

Probeer eens via de virtuele assistent op je factuurnummer te zoeken naar de leverdatum. Wat krijg jij dan?Aankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:39:
[...]
IK heb dit ook, net even gebeld en ze geven nog steeds aan dat ik niet bij de eerste levering zit... snap er echt niks meer van
same hereJoosty10 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:39:
zie zojuist dat m'n rabo credit card definitief is belast ipv een reservering. Xbox al terug te vinden bij 'mijn devices'. UPS track en trace staat nog steeds dat er een etiket is aangemaakt..Maar ik heb er vertrouwen in.
SHIZNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:40:
[...]
Ik heb al een pre-order, maar ik F5 gewoon mee. Puur om te fucken![]()
Ik ben die knop al een tijdje aan het bevingeren.turt schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:30:
Daarom ligt die site nu platmoca schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:41:
[...]
Ik ben die knop al een tijdje aan het bevingeren.
De app is anders retesnel, misschien een idee?ryanator schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:40:
CB is down. Lekker dit zeg zo kan er niet worden besteld
Is dat niet gewoon de browser site in een gelikter jasje?vistu schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:42:
[...]
De app is anders retesnel, misschien een idee?
Binnen de app kan ik de Xbox niet vinden. Zelfs als ik hem op verlanglijstje zet. Hier is de site ook down.vistu schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:42:
[...]
De app is anders retesnel, misschien een idee?
ik zie hem gwnAlwayshappyz schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:44:
[...]
Binnen de app kan ik de Xbox niet vinden. Zelfs als ik hem op verlanglijstje zet. Hier is de site ook down.
https://www.coolblue.nl/product/867421/xbox-series-x.html
@shoombakshoombak schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:44:
Is er inmiddels al een topic voor tweakers zonder preoder, ik kom graag in contact om een slachtoffer blij te maken nu zowel MSFR als MM onderweg lijken.
Bij V&A even proberen? Dan reageer ik wel
SPiET
dat stond er al wekenVerwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:47:
App geeft xbox series x binnenkort beschikbaar
behalve een shit load aan dataverkeerVerwijderd schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:48:
Er is dus nog niets gaande bij Cool blue kennelijk
Dat zou je inderdaad denken hè... aan de andere kant snap ik wel dat ze niet een hoop servercapaciteit gaan regelen voor die paar honderd Series X, als ze dat al halen...spietie schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:47:
Hahaha CB toch .... BE site ook plat hier. jongens toch, effe goed voorbereid zijn ... blijkbaar niet.

XBL / PSN: Larentix
Dan ben je de hele dag onbereikbaar, ook niet handig.moca schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:50:
Ze hadden beter geen tijd kunnen vermelden.
Paar honderd? Ze spreken zelf over een zeer beperkte voorraad dan klinkt mij dat meer als max honderd in de oren.Gniuz88 schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:49:
[...]
Dat zou je inderdaad denken hè... aan de andere kant snap ik wel dat ze niet een hoop servercapaciteit gaan regelen voor die paar honderd Series X, als ze dat al halen...
Ik had om 10:00 een verzend bevestiging van Nedgame.Guerilla schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:38:
[...]
Toch wel? Misschien dat ik dan ergens achter in de rij sta. Het zou wel zuur zijn als ik dan toch niet bij de eerste levering zou zitten terwijl het wel zo in de orderbevesting staat. We gaan het zien![]()
[Afbeelding]
idd net als bij de ibood box iedereen in de start blokkenmoca schreef op maandag 9 november 2020 @ 11:50:
Ze hadden beter geen tijd kunnen vermelden.
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview