De traffic die er nu kwam zal 70% groter zijn volgende week. Ik hoop echt dat het beter wordt geregeld want dit was toch echt ontzettend jammer.
Pakketnummer + postcode in de link, bij mij moest de %20 (spatie) weg bij de postcode, 1234%20aa dus aanpassen naar 1234aaDutchOwnage schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:38:
Hoe werkt die T&T van de MM. Krijg het ff niet voor elkaar.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Coolblue gooit de voorraad online rond half 4 vanmiddag! Van een betrouwbare bron inside coolblue!
Welke voorraad?wifikabelhuren schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:40:
Coolblue gooit de voorraad online rond half 4 vanmiddag! Van een betrouwbare bron inside coolblue!
Mediamarkt geeft nu aan dat er in de winkels wel beschikbaar zijn. Geen idee of het klopt.
Ik zou er klaar voor gaan zitten als ik jou was!wifikabelhuren schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:40:
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Grappig man.wifikabelhuren schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:40:

Ja email gehad vanmorgen, MM Emmenhotymoty schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:39:
Heeft iemand al terugkoppeling gehad van Mediamarkt i.c.m. de fysieke reservering in de winkel?
Ik nog niets, iemand anders in een andere MM had een uur terug telefoon gekregen dat hij om 10u kon gaan.hotymoty schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:39:
Heeft iemand al terugkoppeling gehad van Mediamarkt i.c.m. de fysieke reservering in de winkel?
Dit was wel MM België maar als ik zo lees is het in NL niet veel transparanter tussen de verschillende winkels.
Als ik niets hoor sta ik daar morgen gewoon lekker om 10u met het formulier dat ze me toen hadden meegegeven.
Hartelijk bedankt, ik raakte al in paniek met die foutmelding. Ik zie hem nu ook staan. 0.2 LBS, dus dat is waarschijnlijk een briefje dat we krijgen waar excuses in zal staan en dat we hem de volgende batch krijgen?MK_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:40:
[...]
Pakketnummer + postcode in de link, bij mij moest de %20 (spatie) weg bij de postcode, 1234%20aa dus aanpassen naar 1234aa
Ja is een bug.. als je naar de pagina gaat om te reserveren staat er weer van nietsoccerroos schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:41:
Mediamarkt geeft nu aan dat er in de winkels wel beschikbaar zijn. Geen idee of het klopt.
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Grappenmaker ;)!wifikabelhuren schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:40:
Ben heel benieuwd of die track and trace van de mediamarkt tot een bezorging gaat leiden morgen...ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:42:
[...]
Hartelijk bedankt, ik raakte al in paniek met die foutmelding. Ik zie hem nu ook staan. 0.2 LBS, dus dat is waarschijnlijk een briefje dat we krijgen waar excuses in zal staan en dat we hem de volgende batch krijgen?![]()
![]()
Waarom niet?Aankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:43:
[...]
Ben heel benieuwd of die track and trace van de mediamarkt tot een bezorging gaat leiden morgen...
Inmiddels ook verzendbevestiging van Bol.com gehad. Tussen 08:30 en 11:00, dan ben ik vermoedelijk net weg.
Dan betaal je 2 euro en maak je er avondlevering van.NotSoSteady schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:44:
Inmiddels ook verzendbevestiging van Bol.com gehad. Tussen 08:30 en 11:00, dan ben ik vermoedelijk net weg.
Geef je adres even door (en je handtekening), neem ik hem wel voor jou in ontvangstNotSoSteady schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:44:

Zal ik hem meteen even testen of hij goed doet
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
We moeten nu wachten tot ie aangemeld wordt bij postNL. er staat een tracking nummer in die we bij PostNL kunnen invoeren maar ik krijg een melding dat ie nog niet aangemeld is.Aankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:43:
[...]
Ben heel benieuwd of die track and trace van de mediamarkt tot een bezorging gaat leiden morgen...
Er staat 0,22lbs en de klantenservice gaf aan dat ik bij een latere batch zit hoogstwaarschijnnlijk...
Afhalen vanaf 15:00 kan blijkbaar ook.swv schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:44:
[...]
Dan betaal je 2 euro en maak je er avondlevering van.
Coolblue personeel krijgt zeker geen voorrang bij releases!WidgetTWW schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:40:
[...]
Door niet aan het personeel te verkopen? Of telefonische bestellingen aan te nemen?
Voor de mensen die een UPS shipping label hebben, ik heb laatst nog iets besteld bij MS deze kwam ook uit venlo:
Shipped 10/20/2020 8:48 P.M. Eindhoven, Netherlands
Label Created 10/20/2020 6:17 P.M. Netherlands
Shipper created a label, UPS has not received the package yet.
ik verwacht dat wij rond 9 uur meer duidelijkheid hebben
Shipped 10/20/2020 8:48 P.M. Eindhoven, Netherlands
Label Created 10/20/2020 6:17 P.M. Netherlands
Shipper created a label, UPS has not received the package yet.
ik verwacht dat wij rond 9 uur meer duidelijkheid hebben
Iets mets pandemie, Een hele hoge vraag en traditioneel gezien dat altijd zo verloopt met nieuwe consoles?VanRoyal schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:35:
Het is toch eigenlijk bizar dat Microsoft een nieuwe console uitbrengt op 10 november en dan niet een enorme voorraad heeft opgebouwd in de afgelopen maanden? Er is nu blijkbaar een eerste batch en geen enkele retailer weet wanneer de volgende batch komt?!

Of dat inderdaad. Het is te hopen dat PostNL het pakket tijdig in ontvangst neemt anders morgenochtend vroeg ff aanpassen.NotSoSteady schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:45:
[...]
Afhalen vanaf 15:00 kan blijkbaar ook.
Als jij bij een latere batch zit dan wordt er geen pakket gemaakt van een xbox series x in hun warehouse op dit moment en dan een pakketnummer aan jou toegewezen, dus dat zou ik niet zo serieus nemen dan.Aankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:45:
[...]
Er staat 0,22lbs en de klantenservice gaf aan dat ik bij een latere batch zit hoogstwaarschijnnlijk...
Snap echt niet dat het bij bol zo normaal kan lopen zonder crashes en bij coolblue zo ellendig. Breid die capaciteit uit
In hoeverre je de klantenservice kan geloven in deze is natuurlijk maar de vraag.Aankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:45:
[...]
Lijkt me sterk dat ze de moeite doen om alles in gang te zetten en een T&T aan maken en vervolgens niks gaan versturen.
Bol was natuurlijk veel eerder met de start verkoop. Coolblue was nu voor iedereen die nog iets wilde de laatste strohalm...ryanator schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:47:
Snap echt niet dat het bij bol zo normaal kan lopen zonder crashes en bij coolblue zo ellendig. Breid die capaciteit uit
Precies wat ik hierboven wou zeggen.dubbeldekkert schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:47:
[...]
In hoeverre je de klantenservice kan geloven in deze is natuurlijk maar de vraag.
Lijkt me sterk dat ze de moeite doen om alles in gang te zetten en een T&T aan maken en vervolgens niks gaan versturen.
Maar telefonisch bestellingen aannemen terwijl de site plat ligt wel dan?Tristan schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:45:
[...]
Coolblue personeel krijgt zeker geen voorrang bij releases!
Ja heb dat maar gedaan.doobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:26:
Voor de Series S gangers, je kunt deze momenteel voor 279,99 bij Mediamarkt.nl bestellen. Zie: https://nl.pepper.com/aan...tnsrd=17758653&UATypeId=7
Beter iets dan helemaal niets.
dat kost geld, voor die paar xbox-en waar ze waarschijnlijk weinig op verdienen doen ze dat niet.ryanator schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:47:
Mediamarkt Ekkersrijt via Whatsapp, op mijn verzoek tot bevestiging dat ik mijn fysieke winkelbestelling ook daadwerkelijk morgen kan afhalen;
Mij collega is er blijkbaar pas vanaf 3uur. Ik hoor net van een andere collega dat nog niemand is gebeld. Ik ga er een beetje vanuit dat dit dus vandaag moet gaan gebeuren. Ik zet de vraag even op de mail naar de desbetreffende medewerker. Helaas ben ik om 1uur afgewerkt en kan ik het dus niet meer checken. Ik zal mijn collega op de hoogte houden zodat zij u vanavond even kan voorzien van een antwoord (mocht je dan nog niet gebeld zijn). Met vriendelijke groet, Media Markt Ekkersrijt ^JJ
Mij collega is er blijkbaar pas vanaf 3uur. Ik hoor net van een andere collega dat nog niemand is gebeld. Ik ga er een beetje vanuit dat dit dus vandaag moet gaan gebeuren. Ik zet de vraag even op de mail naar de desbetreffende medewerker. Helaas ben ik om 1uur afgewerkt en kan ik het dus niet meer checken. Ik zal mijn collega op de hoogte houden zodat zij u vanavond even kan voorzien van een antwoord (mocht je dan nog niet gebeld zijn). Met vriendelijke groet, Media Markt Ekkersrijt ^JJ
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik had echt meer verwacht van CB, enkel goede ervaringen mee gehad, maar dit hele gebeuren is wel heel slecht geregeld. En veel vraagtekens. Niemand op tweakers is geslaagd. Niemand op FOK! is geslaagd.ryanator schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:47:
iets met duidelijk vooraf communiceren dan creeer je een piek. Coolblue probeerde het netjes te doen. Bol ging random online... veel minder load op 1 moment.ryanator schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:47:
Random? Volgens mij gewoon op 22 september om 09:00, net als de overige shops.G4mert schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:49:
[...]
iets met duidelijk vooraf communiceren dan creeer je een piek. Coolblue probeerde het netjes te doen. Bol ging random online... veel minder load op 1 moment.
Bol ging zeker niet random online bij de xbox... dat was netjes aangekondigd, en als je om 9:00u klaar zat kon je er gewoon eentje bestellen.G4mert schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:49:
[...]
iets met duidelijk vooraf communiceren dan creeer je een piek. Coolblue probeerde het netjes te doen. Bol ging random online... veel minder load op 1 moment.
Bij de PS5 gingen ze random online...
Bol ging echt niet random online. Deden gewoon mee met de globale pre-order launch.G4mert schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:49:
[...]
Ik heb een nieuwe Topic gemaakt voor Tweakers die een Xbox over hebben. Ja, het is NOG een topic erbij, maar iemand die er op deze manier een weet te scoren is natuurlijk erg blij. Zie: [XSX / XSS] Help een Tweaker aan jouw extra XSX of XSS
Aaaaand it's gone. Niets gezegd.
[ Voor 6% gewijzigd door wilmundo op 09-11-2020 12:54 ]
Bol was netjes 9u
Ja, toch vreemd dat niemand zegt dat hij geslaagd is...nergensAlwayshappyz schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:48:
[...]
Ik had echt meer verwacht van CB, enkel goede ervaringen mee gehad, maar dit hele gebeuren is wel heel slecht geregeld. En veel vraagtekens. Niemand op tweakers is geslaagd. Niemand op FOK! is geslaagd.
Wat een timing.. net gebeld door de Mediamarkt Nieuwegein.. mag de XSX morgen vanaf 11:00 ophalen!ZicoDon schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:39:
Had niet verwacht dat het zo zou gaan bij CB.. nu maar hopen dat me pre order bij de lokale MM nog wat van zich laat horen..
Maar denk dat ik pech heb morgen!
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Same hereRivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:48:
Mediamarkt Ekkersrijt via Whatsapp, op mijn verzoek tot bevestiging dat ik mijn fysieke winkelbestelling ook daadwerkelijk morgen kan afhalen;

Ook nog niks gehoord van MM The Wall, maar die zijn dan weer niet bereikbaar via normale kanalen...
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik werd ook een uur geleden aan de telefoon via MM vertelt dat mijn bestelling nog niet in beweging is en dat hij nog steeds in behandeling staat.
Toen heb ik gezegt dat er wel degelijk beweging in zit omdat hij nu op "Verzonden" staat en dat hij naar het magazijn gestuurd was.
Hier kon zij niks van terug zien, dus die medewerkers neem ik ook niet zo serieus meer.
Toen heb ik gezegt dat er wel degelijk beweging in zit omdat hij nu op "Verzonden" staat en dat hij naar het magazijn gestuurd was.
Hier kon zij niks van terug zien, dus die medewerkers neem ik ook niet zo serieus meer.
Same. Let me know als je wat hoort, zal ik ook doenMGSNK schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:51:
[...]
Same here![]()
Ook nog niks gehoord van MM The Wall, maar die zijn dan weer niet bereikbaar via normale kanalen...
Alleen iemand wiens maat er eentje heeft weten te bestellen door te bellen. Maar dat is de enige die ik voorbij heb zien komen.ZicoDon schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:50:
[...]
Wat een timing.. net gebeld door de Mediamarkt Nieuwegein.. mag de XSX morgen vanaf 11:00 ophalen!
Is er toevallig iemand die een preorder heeft lopen bij Intertoys en hier al iets van heeft gehoord?
Hier bij de MM mijn pakket ook 0.220 lbs en vanmorgen om 8:45 in het warehouse
Op twitter zegt coolblue dat het binnen een paar minuten uitverkocht was.turt schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:50:
[...]
Ja, toch vreemd dat niemand zegt dat hij geslaagd is...nergens
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Arme medewerkerRivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:48:
"Helaas ben ik om 1uur afgewerkt"
Zou me niet verbazen als ze er max 50 hadden.King Dingeling schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:53:
[...]
Op twitter zegt coolblue dat het binnen een paar minuten uitverkocht was.
Hoe heb je dit gedaan om met hun contact gekomen? Nog niets gehoord namelijkRivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:48:
of 1 stukHomeland schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:53:
[...]
Zou me niet verbazen als ze er max 50 hadden.
Had jij ook afgelopen vrijdag besteld?BigPete schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:52:
Hier bij de MM mijn pakket ook 0.220 lbs en vanmorgen om 8:45 in het warehouse
Leuk initiatief, maar gaat dat niet in tegen :wilmundo schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:50:
Ik heb een nieuwe Topic gemaakt voor Tweakers die een Xbox over hebben. Ja, het is NOG een topic erbij, maar iemand die er op deze manier een weet te scoren is natuurlijk erg blij. Zie: [XSX / XSS] Help een Tweaker aan jouw extra XSX of XSS
• Geen Vraag & Aanbod op het forum, dus je 2e pre-order aanbieden is niet de bedoeling
Uit de topic warning?
Of is dat meer een ruiltopic?
Ga zeker even kijken iig!
Nee helaas niet, Wehkamp ook niet.. ruk communicatie bij deze 2 😅jwple schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:51:
Iemand al wat van de BCC gehoord?
Dat staat bovenaan m'n post.. via Whatsapp.Fantasy-Bart schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:54:
[...]
Hoe heb je dit gedaan om met hun contact gekomen? Nog niets gehoord namelijk
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou het topic is ook al dicht, dus dat is je antwoord.dragoncry schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:54:
[...]
Leuk initiatief, maar gaat dat niet in tegen :
• Geen Vraag & Aanbod op het forum, dus je 2e pre-order aanbieden is niet de bedoeling
Uit de topic warning?
Of is dat meer een ruiltopic?
Nja, het goede nieuws is dat hoe meer mensen er eentje weten te bemachtigen hoe groter de kans is dat het voor ons ook gaat lukken bij een volgende lading. Ik gok/hoop dat ze later dit jaar nog wel een nieuwe lading krijgen ergens.
Ah, had nog niet gekeken, maar inderdaad een duidelijk antwoorddehardstyler schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:55:
[...]
Nou het topic is ook al dicht, dus dat is je antwoord.
Welk nummer? 😅Rivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:54:
[...]
Dat staat bovenaan m'n post.. via Whatsapp.
Ik zit ook te wachten op de mediamarkt the wall. Heb contact gehad met het klantencentrum maar die konden mij niets vertellen. Ik heb wel een belverzoek geplaatst vanuit de winkel. Hopelijk komt vandaag meer informatieSteven030 schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:52:
[...]
Same. Let me know als je wat hoort, zal ik ook doen
Pff ben er beetje klaar mee. Coolblue was het gelukt hem in de winkelmand te krijgen, ga je naar de betaling krijg je weer een “oeps” pagina en weg is die uit de winkelmand. Dit was om 11:57 uur. Daarna 15 minuten witte pagina’s en uitverkocht.
Lekker dan
Lekker dan
Ik heb de indruk dat niet iedereen iets gehoord heeft van zijn of haar Mediamarkt (pre-order in de winkel icm afhalen). Ondertussen zou iedereen al gebeld of gemaild moeten zijn of toch niet?
Kijk eens verder dan je neus lang is.

Je zou zeggen van wel. Dat geeft geen goede hoop iigwilmundo schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:57:
Ik heb de indruk dat niet iedereen iets gehoord heeft van zijn of haar Mediamarkt (pre-order in de winkel icm afhalen). Ondertussen zou iedereen al gebeld of gemaild moeten zijn of toch niet?
Nope. Verschilt per filiaal. Lees mijn post hierboven.wilmundo schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:57:
Bol ging online op de globale afgesproken tijd, niks randoms aan, ook ruim van te voren aangekondigd.G4mert schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:49:
[...]
Juist heel netjes van Bol.
Bol was de enige partij (samen met de Wehkamp) waar het pre-orderen echt soepel liep. De website van Microsoft Nederland was ook een drama.
[ Voor 14% gewijzigd door Koning-Admiraal op 09-11-2020 13:00 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Hier was dat toch niet gelukt alleszins...beugeldop schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:50:
[...]
Bol ging zeker niet random online bij de xbox... dat was netjes aangekondigd, en als je om 9:00u klaar zat kon je er gewoon eentje bestellen.
Gelukkig een uur later na veel proberen en stressen wel gewoon op Microsoft kunnen bestellen
Amazon.nl roept nog steeds zaterdag. We gaan het zien.
Alleen balen dat deze monolith achter de TV moet, want in mijn meubel gaat ie ook niet op z'n kant passen.
Alleen balen dat deze monolith achter de TV moet, want in mijn meubel gaat ie ook niet op z'n kant passen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Volgens Coolblue medewerker hadden ze 500 voorraad. 1 december is 2e levering zegt ie en volgens Nedgame is 31 december 3e levering
Bij wehkamp is de Xbox One X uitverkocht.
Zullen mensen de vekeerde hebben besteld?
400 Series S en 100 Series X?BigDay schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:00:
Volgens Coolblue medewerker hadden ze 500 voorraad. 1 december is 2e levering zegt ie en volgens Nedgame is 31 december 3e levering
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dan zal dat niet voor alleen Nederland geweest zijn denk ik.BigDay schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:00:
Iemand al een update op de track and trace pagina van mediamarkt?
Heel jammer dat die topic niet mag 😪wilmundo schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:50:
Als het er echt 500 zijn komt er vanmiddag sws nog wat online, kan niet zo zijn dat er van die 500 geen enkele door een medetweaker is gekochtBigDay schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:00:
Was ook al een artikel over wereldwijd stijging in verkoop van oudere modellen. Wat kindjes krijgen een fout sinterklaas/kerst cadeau 😌soccerroos schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:01:
Geloof echt niet dat iemand er überhaupt 1 heeft kunnen bestellen!AcidXTR schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:01:
[...]
Dan zal dat niet voor alleen Nederland geweest zijn denk ik.
Nog niet, laten we elkaar ff updates geven als dat balkje wat meer naar rechts gaatAankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:01:
Ik heb al contact opgenomen via Whatsapp, maar dan moet ik wel een reactie krijgen.Rivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:58:
[...]
Nope. Verschilt per filiaal. Lees mijn post hierboven.
[ Voor 11% gewijzigd door wilmundo op 09-11-2020 13:03 ]
Goed planObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:02:
[...]
Nog niet, laten we elkaar ff updates geven als dat balkje wat meer naar rechts gaat
Naar mijn weten contacteert MM Doetinchem de gelukkigen pas morgen per telefoon of SMS.wilmundo schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:57:
De spanning blijft dus nog in stand.
zelfs op twitter is er geen aankoper. toch een beetje vreemd?ap_pelflap schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:02:
[...]
Als het er echt 500 zijn komt er vanmiddag sws nog wat online, kan niet zo zijn dat er van die 500 geen enkele door een medetweaker is gekocht
Dit ja. Ik geloof er niks van dat er 500 waren. Of ze hebben er 450 opzij gehouden voor eigen staffap_pelflap schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:02:
[...]
Als het er echt 500 zijn komt er vanmiddag sws nog wat online, kan niet zo zijn dat er van die 500 geen enkele door een medetweaker is gekocht
Nee, had het tegen @Fantasy-Bartwilmundo schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:03:
[...]
Wellicht bedoel je dat ik verder moet kijken dan m'n neus lang is. Ik heb al contact opgenomen via Whatsapp, maar dan moet ik wel een reactie krijgen.
kan het nog begrijpen ook met z'n naam + zelfde prijs.Tnhn42 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:02:
[...]
Was ook al een artikel over wereldwijd stijging in verkoop van oudere modellen. Wat kindjes krijgen een fout sinterklaas/kerst cadeau 😌
Zou me niets verbazen ;-)soccerroos schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:01:
Ik ga het niet meer over de naamgeving hebben. Xbox One X is denk ik de verkeerde naam achteraf. Geen idee waarom Microsoft niet gewoon op Xbox => Xbox 2 (ipv Xbox 360) => Xbox 3 (ipv Xbox One) => Xbox 3+ (Xbox One X) en Xbox 4 (Xbox One Series X) en Xbox 4S (Xbox One Series S) is gaan zitten.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nou ik dus net ff CoolBlue gebeld. Heb me laten vertellen dat ALLE Xboxen die ze hadden, telefonisch verkocht zijn. 0 via de site.
Ook wisten ze niet wanneer de volgende batch zou komen
is er morgen wel kans als je naar media markt ofzo gaat dat er ook consoles in de winkels staan voor losse verkoop ?
Hij ziet bij mij niets. Of ik doe iets foutAankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:01:
Net contact gehad met Nedgame omdat ik nog geen verzendbevestiging heb ontvangen. Volgens de klantenservice wordt mijn XSX vandaag verstuurd dus ik moet gewoon even geduld hebben. Pfew
[ Voor 11% gewijzigd door Guerilla op 09-11-2020 13:05 ]
Wat een kutservice is dat dan. En ondertussen op twitter roepen dat mensen moesten blijven F5'en!Boefaz schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:04:
Nou ik dus net ff CoolBlue gebeld. Heb me laten vertellen dat ALLE Xboxen die ze hadden, telefonisch verkocht zijn. 0 via de site.
WauwBoefaz schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:04:
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview