Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Martinspire schreef op zondag 8 november 2020 @ 01:05:
[...]

Komt ie bij jou op de 10e of net als mij op de 11e?
Initieel stond er de 11e, maar nu staat er eigenlijk niets meer. Er staat dat het ding verzonden is, maar met standaard post.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nikey1 schreef op zondag 8 november 2020 @ 02:43:
[...]

Ik probeerde het zojuist ook, maar lijkt erop dat ik iets verkeerd doe. Wordt redirected naar NL pagina. :-(
Ik heb precies hetzelfde helaas. Kan met geen mogelijkheid iets via de Poolse store bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Heb hem net besteld via de Noorse store of all places, omgerekend inclusief BTW is het 505 euro dus dat is goed te doen. Hij is ook in de Zweedse store te bestellen maar dan is die 50 euro duurder. Bij beide stores is een leverdatum van 11 november geschat maar verzend tijd staat op 3-5 werkdagen. Betaald met Visa card en dat ging goed, Nederlands verzend adres werd gepakt bij beide stores. Nu kijken of hij daadwerkelijk wordt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoomTree schreef op zondag 8 november 2020 @ 06:19:
Heb hem net besteld via de Noorse store of all places, omgerekend inclusief BTW is het 505 euro dus dat is goed te doen. Hij is ook in de Zweedse store te bestellen maar dan is die 50 euro duurder. Bij beide stores is een leverdatum van 11 november geschat maar verzend tijd staat op 3-5 werkdagen. Betaald met Visa card en dat ging goed, Nederlands verzend adres werd gepakt bij beide stores. Nu kijken of hij daadwerkelijk wordt verstuurd.
Ik word bij elke store in het buitenland doorgestuurd naar de Nederlandse store. Ook met een incognitoscherm. Doe ik iets niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 8 november 2020 @ 06:25:
[...]

Ik word bij elke store in het buitenland doorgestuurd naar de Nederlandse store. Ook met een incognitoscherm. Doe ik iets niet goed?
Misschien andere browser proberen of cookies wissen. Ik heb dit met bepaalde sites ook gehad bij gebruik van Chrome, in de Edge browser deed hij het dan wel. Uitloggen bij Microsoft voordat je de store opent kan misschien ook nog helpen.

PS. De Poolse store heeft een leverdatum van 20-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Verwijderd schreef op zondag 8 november 2020 @ 06:25:
[...]

Gebruik even een andere browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koenvd90 schreef op zondag 8 november 2020 @ 06:40:
[...]

Gebruik even een andere browser
Zelfs geprobeerd op een heel andere pc zonder ooit ingelogd te zijn geweest bij Microsoft, maar niks helaas. Hij stuurt gewoon door naar de Nederlandse store helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
Verwijderd schreef op zondag 8 november 2020 @ 06:56:
[...]

Zelfs geprobeerd op een heel andere pc zonder ooit ingelogd te zijn geweest bij Microsoft, maar niks helaas. Hij stuurt gewoon door naar de Nederlandse store helaas.
Wat raar, ik kan namelijk wel gewoon bestellen ( heb al pre order, dus heb het niet nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidXTR
  • Laatst online: 14-09 21:46

AcidXTR

Overal en altijd AcidXTR

koenvd90 schreef op zondag 8 november 2020 @ 07:26:
[...]

Wat raar, ik kan namelijk wel gewoon bestellen ( heb al pre order, dus heb het niet nodig)
Ik kom in een soort loop terecht. Ik klik op Microsoft (xbox.pl) en dan kom ik weer op dezelfde pagina van Xbox.pl uit om vervolgens weer op de Microsoft knop te moeten klikken.

[ Voor 21% gewijzigd door AcidXTR op 08-11-2020 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-09 18:36
Zit nog te wachten op ups mail alles is gelukt maar nog geen verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Neem aan dat ze maandag ook pas echt opgehaald worden. Wij hebben de pech dat we in Nederland zitten en ze dus niet eerder versturen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
AcidXTR schreef op zondag 8 november 2020 @ 07:44:
[...]

Ik kom in een soort loop terecht. Ik klik op Microsoft (xbox.pl) en dan kom ik weer op dezelfde pagina van Xbox.pl uit om vervolgens weer op de Microsoft knop te moeten klikken.
Je moet hierheen gaan https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL en dan alleen nl-nl veranderen in bijv pl-pl of de-de

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:47
Phusebox schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:00:
Neem aan dat ze maandag ook pas echt opgehaald worden. Wij hebben de pech dat we in Nederland zitten en ze dus niet eerder versturen.
Ik zit ook dicht bij Venlo in de buurt. We kunnen proberen wat consoles te jatten, alleen de kans is groot dat het niet gaat werken. Kunnen we dan over 3 jaar pas gaan spelen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 08-11-2020 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Laatst online: 23:57

RawChild

PSN: Rawchild

Op de MM website staat online uitverkocht, maar vervolgens zie je wel staat dat bijna ieder filiaal voorraad heeft en daar kan je hem op release dag gewoon afhalen? Iemand dat recent ook gedaan?(besteld dus) Kan het mij bijna niet voorstellen.. zo vlak voor de launch.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
RawChild schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:12:
Op de MM website staat online uitverkocht, maar vervolgens zie je wel staat dat bijna ieder filiaal voorraad heeft en daar kan je hem op release dag gewoon afhalen? Iemand dat recent ook gedaan? Kan het mij bijna niet voorstellen.. zo vlak voor de launch.
Het kan dat MM Online en de vestigingen nu eindelijk weten hoeveel voorraad ze krijgen of misschien hebben ze de consoles zelfs al.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Ik denk het inderdaad. Voor de Ps5 is deze optie er niet. Kortom Xbox series X nog gewoon op launchday op te pikken bij de lokale Media Markt.. op dit moment dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03:07
RawChild schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:19:
Ik denk het inderdaad. Voor de Ps5 is deze optie er niet. Kortom Xbox series X nog gewoon op launchday op te pikken bij de lokale Media Markt.. op dit moment dan.
Ik zie zelf nergens dat hij in de winels op voorraad is, zie jij dat nu nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-06 07:43
Gyrolion schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:22:
[...]

Ik zie zelf nergens dat hij in de winels op voorraad is, zie jij dat nu nog steeds?
Ik zie ook niks staan hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

Gyrolion schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:22:
[...]

Jazeker. 46 winkels

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4AYBFc8xKej_dcMpk9f5KKMCr6o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/D6CfAP0u10rowN5ELfX0gIfv.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
Hier ook niet beschikbaar trouwens, mm

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dat betekend allen dat alle vestigingen nu hun voorraad geleverd hebben gekregen en dat ze ingescanned zijn.
Staat niet bij hoeveel elke vestiging er heeft en ook is onbekend hoeveel mensen bij elke vestiging reeds een reservering in winkel gedaan hebben met aanbetaling.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gyrolion
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03:07
Dat is dan alleen op de mobiele website.
Als ik hem dan probeer te bestellen kom ik aan het einde toch tegen een muur aan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-09 15:38
Zie ook niets staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ObiWan23
Zal zeker weer een systeem fout zijn op de site. Ik zag 2 dagen geleden ook dat ik kon preorderen en alleen op kan halen in Heerlen en toen was alles ook op voorraad in de lijst van winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
Gyrolion schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:27:
[...]

Dat is dan alleen op de mobiele website.
Als ik hem dan probeer te bestellen kom ik aan het einde toch tegen een muur aan helaas.
Klopt, je kunt ze niet in je winkelwagen krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben2513
Series X op dinsdag (hopelijk), iPhone 12 Pro Max op vrijdag (hopelijk). Dit wordt geen productieve werkweek.. lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

ObiWan23 schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:28:
[...]

Zal zeker weer een systeem fout zijn op de site. Ik zag 2 dagen geleden ook dat ik kon preorderen en alleen op kan halen in Heerlen en toen was alles ook op voorraad in de lijst van winkels.
Klopt op het laatst was er ineens geen winkel meer beschikbaar om op te halen. Helaas. Foutje op de website dat je überhaupt aan het bestel proces kon beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Volgens MM website al een paar dagen op voorraad bij mijn vestiging maar ik ben nog niet gemaild of gebeld voor mijn pre order met 50 euro aanbetaling en waar ik toen #1 op de wachtlijst was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvd90
Steven030 schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:42:
Volgens MM website al een paar dagen op voorraad bij mijn vestiging maar ik ben nog niet gemaild of gebeld voor mijn pre order met 50 euro aanbetaling en waar ik toen #1 op de wachtlijst was
Hier precies hetzelfde! MM Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:20
koenvd90 schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:44:
[...]

Hier precies hetzelfde! MM Zwolle.
Zal vast morgen gebeuren en zie ze er nog voor aan om op de dag zelf te bellen ook. Of MM kennende helemaal niet. Dat je wel naar de winkel kan om hem af te halen. MM neemt dit niet zo serieus. Voor hun is het een van de velen producten die ze hebben helaas. Aan de andere kant.. ze zouden wel iets meer voor hun klanten kunnen doen. Maar dat is mijn mening. Hoeft enkel een simpel mailtje maar te zijn. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ObiWan23
Granaatappel schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:49:
[...]

Zal vast morgen gebeuren en zie ze er nog voor aan om op de dag zelf te bellen ook. Of MM kennende helemaal niet. Dat je wel naar de winkel kan om hem af te halen. MM neemt dit niet zo serieus. Voor hun is het een van de velen producten die ze hebben helaas. Aan de andere kant.. ze zouden wel iets meer voor hun klanten kunnen doen. Maar dat is mijn mening. Hoeft enkel een simpel mailtje maar te zijn. ;(
Dit zouden ze zeker moeten doen. Nu weet je niet of uberhaupt iets binnen krijgt, of je het af kan halen of dat je plek is veranderd op de wachtlijst, je word van niks op de hoogte gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Iemand bij MS NL met paypal al de track en trace ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
PacinoAllstars schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:52:
2x zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TanKalosi
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 09-08-2023
Hier nog helemaal niks ontvangen, nog steeds een 'Authorization' op Paypal en voor de rest nada. Microsoft Polen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
Nadat gisteren de leverdatum ineens op 17 november gezet was, is het nu weer terug naar 10 november.

Helaas nog niet verzonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_C23Yx62PDyirImTLGEnvT2Fymw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D5syP4v7BtWJ4qvvkdxHXV9M.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 118% gewijzigd door BlazeMuis op 08-11-2020 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
TanKalosi schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:55:
[...]

Hier nog helemaal niks ontvangen, nog steeds een 'Authorization' op Paypal en voor de rest nada. Microsoft Polen
Waar staat dat bij jou op Paypal? Kun je een screenshot maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EpicDnS
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-11-2024
WidgetTWW schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:23:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Je gaat via een MS site, helemaal naar beneden. Linksonder staat je locatie ingesteld, die kun je handmatig aanpassen in een andere Europa locatie. Ik ben gisteravond een half uurtje gaan ‘reizen’ op die manier en had in Frankrijk ineens ontzettende mazzel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41
Wbt die MM website; die shop gaf afgelopen vaker aan dat er opeens overal voorraad was. Als je op de fence zit voor een exemplaar zou ik die website niet vertrouwen. Ik zou vandaag nog wat proberen bij de verschillende MS sites en anders morgen bij CB bestellen. Bij die laatste weet je zeker dat je m dinsdag krijgt als order succesvol is.

Doordat die MS site de afgelopen 2 weken weer veel orders heeft aangenomen is de concurrentie voor Coolblue orders flink afgenomen.

[ Voor 16% gewijzigd door Katseviool op 08-11-2020 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
[...]

Zelfde hier. Hopelijk zie ik morgen op me bankrekening dat het is afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
[...]

Same maar komt echt wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SHIZNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12-2023
Nope, ik nog niet, geduld :D maar eigenlijk moet ik niets zeggen want dat heb ik ook totaal niet! Hopelijk worden ze vandaag verder verwerkt en krijgen we een UPS mail!

Bij mijn Paypal staat het volgende:
Microsoft Payments (Pending)

This is a temporary authorization to make sure your payment method will cover the payment. Your payment method will be charged when the user: Microsoft Payments completes your order.

[ Voor 28% gewijzigd door SHIZNL op 08-11-2020 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
EpicDnS schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:59:
[...]

Je gaat via een MS site, helemaal naar beneden. Linksonder staat je locatie ingesteld, die kun je handmatig aanpassen in een andere Europa locatie. Ik ben gisteravond een half uurtje gaan ‘reizen’ op die manier en had in Frankrijk ineens ontzettende mazzel 8)7
In Denemarken kun je hem zo bestellen. Vraag me alleen af wat de levertijd zal zijn.
<edit: niet meer>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Heeft iemand ook zijn XSX preorder bij Nedgame geplaatst of eerder een console besteld bij Nedgame? Ik vroeg mij af welke koeriersdienst zij gebruiken.

UPS en DHL bezorgen meestal vrij laat in de avond bij ons, dat heeft normaal gesproken wel mijn voorkeur maar nu wil ik graag de console vroeg op de dag in huis hebben.😅

[ Voor 28% gewijzigd door Guerilla op 08-11-2020 09:13 . Reden: Zinsopbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
Katseviool schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:01:
Wbt die MM website; die shop gaf afgelopen vaker aan dat er opeens overal voorraad was. Als je op de fence zit voor een exemplaar zou ik die website niet vertrouwen. Ik zou vandaag nog wat proberen bij de verschillende MS sites en anders morgen bij CB bestellen. Bij die laatste weet je zeker dat je m dinsdag krijgt als order succesvol is.

Doordat die MS site de afgelopen 2 weken weer veel orders heeft aangenomen is de concurrentie voor Coolblue orders flink afgenomen.
Of op launch gewoon de winkel in bij de lokale MM. Ik gok dat er wel wat blijven liggen..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Dat is inderdaad ook een betere optie tov online bestellen bij MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Toch complimenten voor MM Middelburg.
Zoals al eerder vermeld heb ik daar afgelopen vrijdag een mailtje van gehad met afhaal instructies.
Je gaat er van uit dat een groot bedrijf dit zo doet, maar als ik alles hier zo lees is dat dus helemaal niet zo vanzelf sprekend.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-09 17:28
Guerilla schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:08:
Heeft iemand ook zijn XSX preorder bij Nedgame geplaatst of eerder een console besteld bij Nedgame? Ik vroeg mij af welke koeriersdienst zij gebruiken.
Kwam destijds gewoon met PostNL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sirjax77
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03 00:27
SHIZNL schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:07:
[...]

Nope, ik nog niet, geduld :D maar eigenlijk moet ik niets zeggen want dat heb ik ook totaal niet! Hopelijk worden ze vandaag verder verwerkt en krijgen we een UPS mail!

Bij mijn Paypal staat het volgende:

[...]
Hier ook nog, begin nu wel een beetje ongeduldig te worden... 8)7
Zeker nu er mensen zijn die hem net als ik de 4de bij Microsoft Duitsland besteld hebben en al wel een t&t code gehad hebben en ik nog steeds niks. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Steven030 schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:42:
Hier ook nog niks vernomen van MM Ekkersrijt waar ik #2 op de lijst sta. Ben daar vorige week nog even binnengelopen en toen gaven ze ook aan dat ze de mensen niet vooraf gaan informeren.

Wat wel opmerkelijk is, want ten tijde van de One X deden ze dit wél.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIZNL
sirjax77 schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:21:
[...]

Hier ook nog, begin nu wel een beetje ongeduldig te worden... 8)7
Zeker nu er mensen zijn die hem net als ik de 4de bij Microsoft Duitsland besteld hebben en al wel een t&t code gehad hebben en ik nog steeds niks. |:(
Ik heb hem hem 22 sept al besteld bij de NL store :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Beetje krom misschien, maar heb mijn pre order bij Bol.com geannuleerd, en bij Mediamarkt besteld.

Er is nu een 10 euro korting actie, en als jeje aanmeld voor nieuwsbrief loopt het bedrag op naar 20,-

Series S kost me nu dus 279,99
Helemaal mooi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:21:
[...]

Hier ook nog niks vernomen van MM Ekkersrijt waar ik #2 op de lijst sta. Ben daar vorige week nog even binnengelopen en toen gaven ze ook aan dat ze de mensen niet vooraf gaan informeren.

Wat wel opmerkelijk is, want ten tijde van de One X deden ze dit wél.
Vreemd, tegen mij zeiden ze dat ze op de dag ervoor (of op de dag zelf, ik weet het niet meer zo goed) zouden bellen. Utrecht The Wall
Niet informeren lijkt me heel raar, hoe weet je dan of je er 1 bemachtigd hebt? Moet iedereen op goed geluk daarheen komen en gooien ze tegelijkertijd alles in de losse verkoop zodat degene die gereserveerd heeft alsnog ernaast kunnen grijpen. Of juist niet en dat de exemplaren die niet opgehaald worden niet in de losse verkoop kunnen komen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Steven030 schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:33:
[...]

Vreemd, tegen mij zeiden ze dat ze op de dag ervoor (of op de dag zelf, ik weet het niet meer zo goed) zouden bellen. Utrecht The Wall
Niet informeren lijkt me heel raar, hoe weet je dan of je er 1 bemachtigd hebt? Moet iedereen op goed geluk daarheen komen en gooien ze tegelijkertijd alles in de losse verkoop zodat degene die gereserveerd heeft alsnog ernaast kunnen grijpen. Of juist niet en dat de exemplaren die niet opgehaald worden niet in de losse verkoop kunnen komen...
Ja, dat vertelden ze mij ook. Dag ervoor of op de dag zelf.
Maar ik ga er sowieso gewoon dinsdagochtend staan, ongeacht of ze gebeld hebben of niet. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap_pelflap
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-02-2021
Iemand ervaring met hoe UPS omgaat als je niet thuis bent? Wordt het dezelfde dag bij een Pick up point gebracht of proberen ze het een dag later opnieuw. Ik woon in een appartement die lastig te vinden is dus al vaker gehad dat bezorgers aangaven dat in niet thuis was.. Wil hem natuurlijk wel gewoon op dag van release hebben 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:34:
[...]

Ja, dat vertelden ze mij ook. Dag ervoor of op de dag zelf.
Maar ik ga er sowieso gewoon dinsdagochtend staan, ongeacht of ze gebeld hebben of niet. ;)
Ah zo, haha ja dat lijkt me ook wel de beste optie! 10:00 daar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:18
Bij mijn ups staat er alleen Etiket is aangemaakt

Zijn er al mensen die een stap verder zijn ?

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • +3 Henk 'm!
ap_pelflap schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:34:
Iemand ervaring met hoe UPS omgaat als je niet thuis bent? Wordt het dezelfde dag bij een Pick up point gebracht of proberen ze het een dag later opnieuw. Ik woon in een appartement die lastig te vinden is dus al vaker gehad dat bezorgers aangaven dat in niet thuis was.. Wil hem natuurlijk wel gewoon op dag van release hebben 7(8)7
Als je UPS My Choice account aanmaakt, dan kun je vanuit dat account je bezorgwijze aanpassen.
Vaak kan dit ook vanuit de daadwerkelijke verzendbevestiging die je per mail ontvangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Steven030 schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:33:
[...]

Dat is de MM klantenservice voor je. Je zoekt het maar uit, bedankt voor je 50 euro. En als je geluk hebt verkopen we eerst een paar units aan wat familie en vrienden en in de vrije verkoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:52
Sowieso gaat MM niet netjes met je pre-order om, online dan. Volgens mij zijn zij de enige die direct de volledige betaling van je verwachten. Lekker gratis korte termijn financiering voor ze.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasmijn22 schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:42:
[...]

Dat is de MM klantenservice voor je. Je zoekt het maar uit, bedankt voor je 50 euro. En als je geluk hebt verkopen we eerst een paar units aan wat familie en vrienden en in de vrije verkoop.
Je kunt gewoon je € 50,- terugvragen hoor. Jouw negatieve houding tegen MM is beetje irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:45:
[...]

Je kunt gewoon je € 50,- terugvragen hoor. Jouw negatieve houding tegen MM is beetje irritant..
Wat Jasmijn zei is wel heel vaak gebeurd in het verleden en dit wordt ook zowiezo in een paar mediamarkt filialen gedaan ( ik heb zelf een iemand in mijn vriendenkring die bij een MM filiaal werkt die zegt dat dit gedaan word )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:45:
[...]

En jij hoeft niet in te loggen in tweakers als het dergelijke emoties bij je oproept. Zo zijn we allemaal vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
ObiWan23 schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:47:
[...]

Wat Jasmijn zei is wel heel vaak gebeurd in het verleden en dit wordt ook zowiezo in een paar mediamarkt filialen gedaan ( ik heb zelf een iemand in mijn vriendenkring die bij een MM filiaal werkt die zegt dat dit gedaan word )
Tegen mij is duidelijk gecommuniceerd dat ik de 50 euro gewoon altijd terug kan vragen als ik toch van de aankoop afzie. Misschien bedoelen zij pre-orders die niet geclaimed worden en mensen die dus niet actief de 50 euro terugvragen of die hun factuur kwijt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
Rossi46 schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:45:
Sowieso gaat MM niet netjes met je pre-order om, online dan. Volgens mij zijn zij de enige die direct de volledige betaling van je verwachten. Lekker gratis korte termijn financiering voor ze.
Klopt. Als jij gelijk een volledig bedrag van bijna €500 betaald voor een preorder, dan is het minstens zo netjes wel om op de hoogte gesteld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
ObiWan23 schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:50:
[...]

Klopt. Als jij gelijk een volledig bedrag van bijna €500 betaald voor een preorder, dan is het minstens zo netjes wel om op de hoogte gesteld te worden.
Ach ja, er zijn een handjevol bedrijven die dit beter doen zoals Bol.com of Coolblue, maar er zijn zoveel bedrijven die dit nog zooooooveel slechter doen dan Mediamarkt. Maar goed, nogal off-topic, hopelijk word ik gewoon morgen gebeld :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Vandaag ook nog geen mail gehad van Microsoft over mijn bestelling van 22/09.

32 jaar en je opjagen in een gameconsole die niet op de releasedatum voor mijn deur staat.
Ja... het kan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SHIZNL
Tits schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:52:
Vandaag ook nog geen mail gehad van Microsoft over mijn bestelling van 22/09.

32 jaar en je opjagen in een gameconsole die niet op de releasedatum voor mijn deur staat.
Ja... het kan.
Tik hem aan! Same here, maar wel een paar jaar ouder ;( :o :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

ObiWan23 schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:50:
[...]

Dat bedoel ik dus. Als mensen problemen hebben met de mensen die hier hun ei kwijt willen dan moeten ze lekker uit dit topic gaan. Persoonlijk ben ik al voorzien, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat mensen die 500 euro hebben betaald op de hoogte gebracht willen blijven. Al is het maar om te weten of ze 10 november überhaupt kunnen komen om hem op te halen, sommige mensen moeten ook rekening houden met werk en/of gezin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
ap_pelflap schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:34:
Bij mij worden spullen van ups gelijk na 1 keer proberen naar een pick up point gebracht.
Kan het dan wel pas de volgende dag ophalen.
Je kan overigens als je dus my choice hebt geactiveerd bij ups ook informatie voor de bezorger intypen. Zodat je daar kunt aangeven waar hij precies moet wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Laatst online: 02-09 14:52
deurklinkje schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:38:
Bij mijn ups staat er alleen Etiket is aangemaakt

Zijn er al mensen die een stap verder zijn ?
Maak je niet druk.
Die status veranderd morgen heus wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 20:44
Tuurlijk krijg je die 50 euro terug 8)7 . Heb er zelf ook naar gevraagd. Verder wil ik op dit moment nog geen oordeel vellen over MM. Tot nog toe klopt het gewoon. In mijn bevestigingsmail staat dat je een T&T krijgt op het moment dat het wordt overgedragen aan de vervoerder. Dat zal op de dag vóór release zijn, morgen dus. Heb ook een winkelorder geplaatst, en die zouden bellen. Niet naar een specifiek moment gevraagd, maar ook dat zal pas morgen zijn of zelfs de dag van release. Ik hou er ook rekening mee dat er helemaal niet gebeld wordt.

Ik ga pas klagen op het moment dat ze mijn reeds betaalde preorder van 22 september niet kunnen leveren. Dat hadden ze nu al lang moeten weten als dat het geval zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasmijn22 schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:54:
[...]

Dat bedoel ik dus. Als mensen problemen hebben met de mensen die hier hun ei kwijt willen dan moeten ze lekker uit dit topic gaan. Persoonlijk ben ik al voorzien, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat mensen die 500 euro hebben betaald op de hoogte gebracht willen blijven. Al is het maar om te weten of ze 10 november überhaupt kunnen komen om hem op te halen, sommige mensen moeten ook rekening houden met werk en/of gezin.
Maar bij een bestelling die je fysiek in de winkel hebt geplaatst (dus géén online bestelling!) heb je enkel € 50,- hoeven aan te betalen en niet de volledige € 500,-. Waarbij de medewerker ook duidelijk vermeld; mocht je toch af willen zien van je pre-order dan kun je ten alle tijden je € 50,- terugvragen.

Daar doel ik op.. niet op de online bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
DutchOwnage schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:57:
Tuurlijk krijg je die 50 euro terug 8)7 . Heb er zelf ook naar gevraagd. Verder wil ik op dit moment nog geen oordeel vellen over MM. Tot nog toe klopt het gewoon. In mijn bevestigingsmail staat dat je een T&T krijgt op het moment dat het wordt overgedragen aan de vervoerder. Dat zal op de dag vóór release zijn, morgen dus. Heb ook een winkelorder geplaatst, en die zouden bellen. Niet naar een specifiek moment gevraagd, maar ook dat zal pas morgen zijn of zelfs de dag van release. Ik hou er ook rekening mee dat er helemaal niet gebeld wordt.

Ik ga pas klagen op het moment dat ze mijn reeds betaalde preorder van 22 september niet kunnen leveren. Dat hadden ze nu al lang moeten weten als dat het geval zou zijn.
Als ze het niet leveren dan zou ik die kassabon van de site uitprinten, naar ze toe gaan ermee en dan vragen hoe het kan dat jij als een van de eerste mensen die een bestelling geplaatst heeft niks heeft gekregen terwijl mensen die later besteld hebben wel iets gekregen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:58:
[...]

Maar bij een bestelling die je fysiek in de winkel hebt geplaatst (dus géén online bestelling!) heb je enkel € 50,- hoeven aan te betalen en niet de volledige € 500,-. Waarbij de medewerker ook duidelijk vermeld; mocht je toch af willen zien van je pre-order dan kun je ten alle tijden je € 50,- terugvragen.

Daar doel ik op.. niet op de online bestellingen.
En daar heb je ook gelijk in hoor. Ik erger mij meer aan de verhalen die ik hier hoor zoals eerst op de 3e plek staan en dan 7e. En filialen die zeggen ja we gaan helemaal niemand inlichten. Dat is typisch MM om zoiets te doen. Ook die mensen willen graag weten óf het überhaupt nut heeft om langs te komen. Ik snap dat ze niet iedereen constant kunnen updaten over hun order, ze hebben wel beter dingen te doen. Maar sommige filialen slaan weer naar de andere kant door; ook hun klanten hebben tijd wat gerespecteerd mag worden. Als je de hoeveelheid die je geleverd wordt in kaart hebt is het een kleine moeite om je pre orders even te bellen van je kunt komen ja of nee. Ik heb hier in de stad een lokale gamestore die meer dan 200 playstation pre orders heeft en die belt élk van hun op om ze in te lichten of ze aan de beurt komen bij launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
ObiWan23 schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:59:
[...]

Als ze het niet leveren dan zou ik die kassabon van de site uitprinten, naar ze toe gaan ermee en dan vragen hoe het kan dat jij als een van de eerste mensen die een bestelling geplaatst heeft niks heeft gekregen terwijl mensen die later besteld hebben wel iets gekregen hebben.
Ik kan daar wel mee naar "een" MM vestiging gaan, maar die kunnen daar waarschijnlijk niets mee. In het beste geval tonen ze misschien coulance. Maar dat is allemaal op de zaken vooruit lopen joh, ik heb nog steeds goede hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik heb ‘besteld’ bij MM Nieuwegein en vijftig euro aanbetaald. De medewerker daar vertelde dat ik gewoon gebeld wordt als ik ‘m kan afhalen. Het is dus niet het geval dat ze je Xbox gewoon in de schappen leggen en je er alsnog naast kan grijpen, zoals hierboven ergens gesuggereerd werd.

Wellicht bellen lokale vestigingen morgen of dinsdag. En dat is dan ook gewoon nog op tijd. Het is niet zo dat als ze de consoles binnenkrijgen, dat ze gelijk gaan rondbellen. Voor hetzelfde geldt komen er ook nog heel veel iPhones, LP’s, tv’s, koffiezetapparaten en games binnen.

[ Voor 32% gewijzigd door Soccer98 op 08-11-2020 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Jasmijn22 schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:02:
[...]

Als je de hoeveelheid die je geleverd wordt in kaart hebt is het een kleine moeite om je pre orders even te bellen van je kunt komen ja of nee. Ik heb hier in de stad een lokale gamestore die meer dan 200 playstation pre orders heeft en die belt élk van hun op om ze in te lichten of ze aan de beurt komen bij launch.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar je kan een MM niet vergelijken met een gamestore, gespecialiseerd in gaming gerelateerde zaken. En zoals eerder aangehaald, wat betreft het online gebeuren heeft MM nog wel wat werk te verrichten tov van bijvoorbeeld een Bol of Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Steven030 schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:52:
[...]

Ach ja, er zijn een handjevol bedrijven die dit beter doen zoals Bol.com of Coolblue, maar er zijn zoveel bedrijven die dit nog zooooooveel slechter doen dan Mediamarkt. Maar goed, nogal off-topic, hopelijk word ik gewoon morgen gebeld :)
Wat versta je in dit geval als 'nog slachter'? Niet leveren ofzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

DutchOwnage schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:07:
[...]

Maar je kan een MM niet vergelijken met een gamestore,
Daar ben ik het dan ook wel weer mee eens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Katseviool
Mooie oefening voor MM voor de PS5 release. Kijkend naar de aantallen en betreffende topics tov dit Xbox topic wordt dat echt een gekkenhuis >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Haha. 200 stuiterende pubers voor de poorten bij de MM. Als ik hun was zou ik bewaking inhuren...
Zeker nu met covid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:39:
[...]

Als je UPS My Choice account aanmaakt, dan kun je vanuit dat account je bezorgwijze aanpassen.
Vaak kan dit ook vanuit de daadwerkelijke verzendbevestiging die je per mail ontvangt.
Super, ik wil het gelijk wijzigen naar een pickup punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
Zijn er ook mensen die hem besteld hebben bij de Gamemania? Zit waarschijnlijk bij de tweede batch, maar volgens mij is daar nog niks over bekend. Dus ga morgen maar mijn best doen om een bestelling te doen bij Coolblue. (

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

TheNightbringer schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:20:
Zijn er ook mensen die hem besteld hebben bij de Gamemania? Zit waarschijnlijk bij de tweede batch, maar volgens mij is daar nog niks over bekend. Dus ga morgen maar mijn best doen om een bestelling te doen bij Coolblue. (
Ah.. de coolblue veldslag. Hopelijk kun je er eentje pakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sirjax77
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03 00:27
SHIZNL schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:54:
[...]

Tik hem aan! Same here, maar wel een paar jaar ouder ;( :o :)
Hier ook en ook al wat ouder, het zijn dus wat al eerder in dit topic benoemd werd, niet alleen jongelui die hier zich druk om maken😆

Het gaat er mij vooral om dat omdat t een flink bedrag is ik graag weet hoe t ervoor staat.

Ook zal je thuis moeten zijn voor de ontvangst, dat zijn uren die ik vrij heb genomen, hopelijk niet voor niks aangezien ik niet meer zo heel dik in mijn uren zit :o

En natuurlijk wil ik graag mijn Assassins creed valhalla op de XSX kunnen spelen ipv de halfbakken slechtdraaiende port op mijn huidige one-s ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
TheNightbringer schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:20:
Gamemania links laten liggen, die hebben niks en als ze wat hebben krijgen alleen vriendjes die. Met de one x was ik er al een jaar van tevoren bij en uiteindelijk met geluk bij mediamarkt kunnen ophalen. Echt probeer coolblue geen tijd verspillen aan gamemania!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
Rossi46 schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:09:
[...]

Wat versta je in dit geval als 'nog slachter'? Niet leveren ofzo? ;)
Nee de communicatie rondom je bestelling.

Volledig off topic, maar zo adverteert Vodafone bijvoorbeeld met 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' en had ik op het moment dat de pre-orders opengingen op 16 oktober om 14:00 bij Vodafone een pre-order voor de iPhone 12 geplaatst, ik kreeg echter geen bevestiging in de mail dus direct meerdere malen contact gezocht maar alles zou goed zijn en ik hoefde geen nieuwe order te plaatsen. Anders had ik dat gelijk gedaan. Al dan niet bij een ander bedrijf, maar ze hielden me telkens aan het lijntje.
Uiteindelijk pas zaterdag een bevestiging met contract, met als besteldatum 18 oktober erop. Maar ze konden hier niks aan wijzigen en wilden ook niet geloven dat ik toch echt op 16 oktober had besteld. Niemand kon mij vertellen wanneer mijn toestel dan geleverd zou worden en de communicatie vanuit Vodafone ontbrak en de helpdesk riep allemaal wat anders naar gelang wie je sprak. De ene werd zelfs boos en de ander deed juist alsof ze meeleefden en deed loze beloftes. Elke dag weer een nieuwe loze belofte en uiteindelijk heb ik daags voor de release toch geannuleerd en er een bij Coolblue besteld die ik de volgende dag in huis had. Niet omdat er vertraging zou zijn, maar om de slechte klantenservice ervaring ooit. En uiteindelijk maar goed ook, want mensen met dezelfde situatie wachten nog steeds op hun telefoon van Vodafone, zonder ook maar enige vorm van communicatie van hun kant. Terwijl ze volgens de website van Vodafone wel op voorraad zijn. En mensen die veel later een bestelling plaatsten hebben hem wel al in huis. Dit gaat dus niet om een aanbetaling van 50 euro op 500 euro, maar om 1.279 euro.
Maar niemand klaagt over Vodafone hier, en dit is slechts een van de vele voorbeelden van bedrijven die veel slechter communiceren dan Mediamarkt (in mijn eigen ervaring)

[ Voor 6% gewijzigd door Steven030 op 08-11-2020 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
PacinoAllstars schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:22:
[...]

Gamemania links laten liggen, die hebben niks en als ze wat hebben krijgen alleen vriendjes die. Met de one x was ik er al een jaar van tevoren bij en uiteindelijk met geluk bij mediamarkt kunnen ophalen. Echt probeer coolblue geen tijd verspillen aan gamemania!!!
Dan ga ik er morgen toch maar even goed voor zitten, de FOMO is toch wel erg aanwezig. Ook zie ik hier allemaal bekende namen uit mijn vriendenlijst.

Gamemania even afwachten na het bestellen, annuleren kan altijd nog. (en moet dan ook nog eens de deur uit)

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Steven030 schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:23:
[...]

Nee de communicatie rondom je bestelling.

Volledig off topic, maar zo adverteert Vodafone bijvoorbeeld met 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' en had ik op het moment dat de pre-orders opengingen op 16 oktober om 14:00 bij Vodafone een pre-order voor de iPhone 12 geplaatst, ik kreeg echter geen bevestiging in de mail dus direct meerdere malen contact gezocht maar alles zou goed zijn en ik hoefde geen nieuwe order te plaatsen. Anders had ik dat gelijk gedaan. Al dan niet bij een ander bedrijf, maar ze hielden me telkens aan het lijntje.
Uiteindelijk pas zaterdag een bevestiging met contract, met als besteldatum 18 oktober erop. Maar ze konden hier niks aan wijzigen en wilden ook niet geloven dat ik toch echt op 16 oktober had besteld. Niemand kon mij vertellen wanneer mijn toestel dan geleverd zou worden en de communicatie vanuit Vodafone ontbrak en de helpdesk riep allemaal wat anders naar gelang wie je sprak. De ene werd zelfs boos en de ander deed juist alsof ze meeleefden en deed loze beloftes. Elke dag weer een nieuwe loze belofte en uiteindelijk heb ik daags voor de release toch geannuleerd en er een bij Coolblue besteld die ik de volgende dag in huis had. Niet omdat er vertraging zou zijn, maar om de slechte klantenservice ervaring ooit. En uiteindelijk maar goed ook, want mensen met dezelfde situatie wachten nog steeds op hun telefoon van Vodafone, zonder ook maar enige vorm van communicatie van hun kant. Terwijl ze volgens de website van Vodafone wel op voorraad zijn. En mensen die veel later een bestelling plaatsten hebben hem wel al in huis. Dit gaat dus niet om een aanbetaling van 50 euro op 500 euro, maar om 1.279 euro.
Maar niemand klaagt over Vodafone hier, en dit is slechts een van de vele voorbeelden van bedrijven die veel slechter communiceren dan Mediamarkt (in mijn eigen ervaring)
Duidelijk ;) Good to know ook, want ik ben van plan een iPhone 12 bij Vodafone te bestellen :X

Anyway, hoop dat iedereen die bij MM besteld heeft (waaronder ik) morgen wordt verblijd met een mailtje dat 'ie verzonden is/wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
MS FR is er nog steeds niet veranderd en ook geen mail ontvangen, begin me al klein beetje zorgen te maken. Het alternatief is MM en daar heb ik al helemaal geen hoge pet van op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 15:17
Net was er een XSX te koop in de .pl store, daar ben ik de flow doorgelopen, afgerekend met CC en bevestigd in de app van mijn bank. Vervolgens een fout in mijn scherm van MS, en tot dusver geen bevestiging per mail of in het portal. Wel drie reserveringen van 0 euro van de MS store. Heeft iemand dit ook meegemaakt, heb ik 'm dan wel of niet te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
shoombak schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:17:
MS FR is er nog steeds niet veranderd en ook geen mail ontvangen, begin me al klein beetje zorgen te maken. Het alternatief is MM en daar heb ik al helemaal geen hoge pet van op.
Had jij vrijdag toevallig ook een e-mail ontvangen wat betreft (niet geslaagde) autorisatie van je betaling?

Volgende aspecten hebben blijkbaar geen invloed (gebaseerd op data van dit draadje):
1) postcode
2) Microsoft Store land
3) orderdatum & tijdstip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Laatst online: 21:01
vistu schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:22:
Net was er een XSX te koop in de .pl store, daar ben ik de flow doorgelopen, afgerekend met CC en bevestigd in de app van mijn bank. Vervolgens een fout in mijn scherm van MS, en tot dusver geen bevestiging per mail of in het portal. Wel drie reserveringen van 0 euro van de MS store. Heeft iemand dit ook meegemaakt, heb ik 'm dan wel of niet te pakken?
Dit had ik ook in de NL store.
Oftewel misgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 15:17
WidgetTWW schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:33:
[...]

Dit had ik ook in de NL store.
Oftewel misgegaan.
Jammer, maar bedankt! Dan kan ik het dus gewoon weer proberen zonder bang te hoeven zijn dat het bedrag straks 4 keer wordt afgeschreven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
ben2513 schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:30:
[...]

Had jij vrijdag toevallig ook een e-mail ontvangen wat betreft autorisatie van je betaling?

Volgende aspecten hebben blijkbaar geen invloed (gebaseerd op data van dit draadje):
1) postcode
2) Microsoft Store land
3) orderdatum & tijdstip
Bij mij had ik wel de e-mail omtrent de autorisatie van de cc, hierna de nieuwe Rabobank cc toegevoegd en het bedrag was een paar minuten later volledig gereserveerd (€499.99).

Hier nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
BlazeMuis schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:34:
[...]

Bij mij had ik wel de e-mail omtrent de autorisatie van de cc, hierna de nieuwe Rabobank cc toegevoegd en het bedrag was een paar minuten later volledig gereserveerd (€499.99).

Hier nog niet verzonden.
Dit had ik bij me seagate storage. Nieuwe cc werkte gelijk terwijl oude cc nog geldig was tot 15 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aankoopadvies
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-02-2021
Rossi46 schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:51:
[...]

Duidelijk ;) Good to know ook, want ik ben van plan een iPhone 12 bij Vodafone te bestellen :X

Anyway, hoop dat iedereen die bij MM besteld heeft (waaronder ik) morgen wordt verblijd met een mailtje dat 'ie verzonden is/wordt.
Waneer heb jij 'm besteld bij de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
PacinoAllstars schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:37:
[...]

Dit had ik bij me seagate storage. Nieuwe cc werkte gelijk terwijl oude cc nog geldig was tot 15 november
Mijn cc was ook nog geldig tot de 15e, zal wel een Rabobank fuckup geweest zijn dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
BlazeMuis schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:41:
[...]

Mijn cc was ook nog geldig tot de 15e, zal wel een Rabobank fuckup geweest zijn dan.
Ja ik had bewust nog niet me nieuwe geactiveerd omdat ik niks in het proces wou verstoren en ik toch tot de 15e had. Maar kreeg steeds 0.00 reservering en na me nieuwe kaart activeren gelijk -249

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
Als ik nu op https://www.xbox.com/de-DE/cart kijk, heb ik nog een Series X in m'n mandje zitten.

Waar eerder de betaling niet wilde lukken kan ik hem nu wel met PayPal afrekenen. Lever datum staat op 11/11.

Nvm, afrekenen lukt niet.

[ Voor 7% gewijzigd door dubbeldekkert op 08-11-2020 11:56 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview