‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Microsoft heeft waarschijnlijk een verdeling gemaakt tussen alle eigen stores qua aantallen en die worden dan in Europa centraal verstuurd, toevallig dus vanuit ons land.airwolf83 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:04:
Wel humor dat we ze besteld hebben op de poolse, duitse, franse, belgische Microsoft site en dan wordt gewoon alles geleverd vanuit hun distributie kantoor uit Venlo.
Maarja, dan hebben ze die consoles verdeeld over de landen, en dan komen dien Hollanders en die kopen alsnog alles op, gecoördineerd op tweakers 😂.
Ook zo met die latere batch, heel veel hebben hier nog even via de DE site kunnen scoren (ikzelf ook, 4nov besteld, nu in transit bij UPS)
Mediamarkt Poland: See u guys on Tuesday 10th from 9:00AM. Be ready to pick up your orders
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op de eerste dag dat de pre-orders voor de XSX open gingen, rond 9:15u.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Aha okay, foto ziet er wel uit als de winkel, niet het magazijn, maar afgaand op dat karton op de achtergrond is de winkel op zondag dicht (?) vraag me dan af of ze morgen open zijn en of ze die consoles in de winkel laten staan.Rivanov schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:01:
[...]
Mediamarkt Poland: See u guys on Tuesday 10th from 9:00AM. Be ready to pick up your orders
Ff de foto maken en pallet weer richting magazijn.gise schreef op zondag 8 november 2020 @ 12:44:
[...]
Aha okay, foto ziet er wel uit als de winkel, niet het magazijn, maar afgaand op dat karton op de achtergrond is de winkel op zondag dicht (?) vraag me dan af of ze morgen open zijn en of ze die consoles in de winkel laten staan.
Als je een 'My UPS Choice' account aanmaakt krijg je na inloggen wat meer info te zien. Ik geloof dat je op de dag van bezorging dan ook min of meer live het aantal stops te zien krijgt die de chauffeur nog moet..:)Benny schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:19:
Mijn Series X staat al onder mijn apparaten in m’n MS account, met serienummer erbij. Garantie tot 7-11-2023.
Edit: bij anderen ook zie ik. Nice
[...]
Waar zie je een tijdsvak? Ik zie alleen ‘Voor einde van de dag’
Jammer genoeg niet bij UPS mijn postcode heb ik in alle spanning in het bestellen verkeerd ingevuld ipv 6714 6717. Morgen maar eens UPS bellen. De straat die ik heb ingevoerd is wel de juiste. Maar heb zo maar het idee dat ze rijden op postcode's omdat deze uniek zijn.beugeldop schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:00:
Morgen met smart wachten op de bevestiging vanuit bol. Ik werk bij postnl, dus kan hem intern op de voet volgen ;-)
Ik denk inderdaad dat postcode + huisnummer leidend zijn...Arend1987 schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:02:
[...]
Jammer genoeg niet bij UPS mijn postcode heb ik in alle spanning in het bestellen verkeerd ingevuld ipv 6714 6717. Morgen maar eens UPS bellen. De straat die ik heb ingevoerd is wel de juiste. Maar heb zo maar het idee dat ze rijden op postcode's omdat deze uniek zijn.
Ja en als niet meer gewijzigd kan worden ga ik wel op de stoep van het adres van andere postcode zittenbeugeldop schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:07:
[...]
Ik denk inderdaad dat postcode + huisnummer leidend zijn...
Zou even een id-kaart meenemen ;-)Arend1987 schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:09:
[...]
Ja en als niet meer gewijzigd kan worden ga ik wel op de stoep van het adres van andere postcode zitten
Ik krijg bij het aanmaken van my ups choise alleen Amerika als keuze....Joosty10 schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:01:
[...]
Als je een 'My UPS Choice' account aanmaakt krijg je na inloggen wat meer info te zien. Ik geloof dat je op de dag van bezorging dan ook min of meer live het aantal stops te zien krijgt die de chauffeur nog moet..:)
UPS site zegt dat je met een UPS my choice account je adres kan wijzigen.Arend1987 schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:09:
[...]
Ja en als niet meer gewijzigd kan worden ga ik wel op de stoep van het adres van andere postcode zitten
https://www.ups.com/nl/nl...ing/change-delivery.page?
Moet je eerst naar de NL site gaan. Die Microsoft link stuurt je automatisch naar de Amerikaanse.KevinNolan schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:18:
[...]
Ik krijg bij het aanmaken van my ups choise alleen Amerika als keuze....
Echter ben je nu al te laat. Om een UPS choice account te activeren moet je eerst nog een brief ontvangen. Dit om je identiteit te bevestigen.
psn: t-zakje
Weet alleen bijna wel zeker dat m’n Series X eerder binnen is dan die code
Ik heb nog helemaal geen mail ontvangen dat er een betaling geautoriseerd is. Ik zie wel een volledige reservering in mijn CC omgeving en de order is niet meer te annuleren binnen MS. Geschatte leverdatum staat op 10 november.ben2513 schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:30:
[...]
Had jij vrijdag toevallig ook een e-mail ontvangen wat betreft autorisatie van je betaling?
Volgende aspecten hebben blijkbaar geen invloed (gebaseerd op data van dit draadje):
1) postcode
2) Microsoft Store land
3) orderdatum & tijdstip
Pardon, ik had het over een e-mail die je liet weten dat er iets is misgegaan met de autorisatie. Als je geen bericht hebt ontvangen dan is dat primashoombak schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:26:
[...]
Ik heb nog helemaal geen mail ontvangen dat er een betaling geautoriseerd is. Ik zie wel een volledige reservering in mijn CC omgeving en de order is niet meer te annuleren binnen MS. Geschatte leverdatum staat op 10 november.
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Genoeg aanbod is Polen zo te zien. Denk dat ze er ook minder kopen want het is veel geld voor een Pool. En wij maar hun MS Store leeg roven.
Ze hebben daar ook Series X met een game bundle die wij niet krijgen. Alleen in fysieke winkel en niet via MS Polen helaas.
In my town we get 29 XBX, 5 XBX + dirt and 8 with AC
De Reddit post heeft als titel "be ready to pick up your orders". Dus eventueel gewoon de consoles die beschikbaar zijn om af te halen, maar gereserveerd zijn ze wel al?Rutger Mulder schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:35:
[...]
Genoeg aanbod is Polen zo te zien. Denk dat ze er ook minder kopen want het is veel geld voor een Pool. En wij maar hun MS Store leeg roven.![]()
Ze hebben daar ook Series X met een game bundle die wij niet krijgen. Alleen in fysieke winkel en niet via MS Polen helaas.
[...]
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
En wel je aanbetaling terug gekregen? Of laat je je order nog even staan?ap_pelflap schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:46:
Lol, net Mm hoofddorp ingelopen om te vragen of ik mn pre-order nog kon ophalen dinsdag. Krijg ik te horen dat ze er maar 6 krijgen ipv 18. En ik maar het telefoontje afwachten.. Had fijn geweest als ze het even hadden laten weten. Maargoed morgen Coolblue alsnog proberen...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ja dat kan pas als hij een x is aangebodenjwple schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:20:
[...]
UPS site zegt dat je met een UPS my choice account je adres kan wijzigen.
https://www.ups.com/nl/nl...ing/change-delivery.page?
En hoe ver sta je zelf op de lijst?ap_pelflap schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:46:
Lol, net Mm hoofddorp ingelopen om te vragen of ik mn pre-order nog kon ophalen dinsdag. Krijg ik te horen dat ze er maar 6 krijgen ipv 18. En ik maar het telefoontje afwachten.. Had fijn geweest als ze het even hadden laten weten. Maargoed morgen Coolblue alsnog proberen...
Ja geannuleerd en geld teruggekregen, voordat ze eenmaal weer nieuwe hebben zijn we ook een tijdje verder denk ik.Rossi46 schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:48:
[...]
En wel je aanbetaling terug gekregen? Of laat je je order nog even staan?
Nee met my choice kan je dat gelijk aanpassen.Arend1987 schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:49:
[...]
Ja dat kan pas als hij een x is aangeboden
Heb ik gister ook gedaan aangezien ik sochtends niet thuis ben.
Schandalig eigenlijk wel. Hoeveel moeite is het dan om even die lijst er bij te pakken en de mensen die naast de boot vallen in te lichten.
Yes, dat klopt. Was ik even vergeten te vermelden. Heb je alleen dus iets aan als je al eens eerder een UPS account had gecreëerd...Sebastiaan92 schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:24:
[...]
Moet je eerst naar de NL site gaan. Die Microsoft link stuurt je automatisch naar de Amerikaanse.
Echter ben je nu al te laat. Om een UPS choice account te activeren moet je eerst nog een brief ontvangen. Dit om je identiteit te bevestigen.
Heb hem dus ook bij de lokale mm gepreorderd.. maar ga toch morgen voor CoolBlue zitten.. heb er weinig vertrouwen in.ap_pelflap schreef op zondag 8 november 2020 @ 13:46:
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Morgen gaat het dus gebeuren. Hopelijk dus wel voor 12:00, anders kan ik me denk ik niet verleiden ook een order ernaast te plaatsen bij Coolblue.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Waar zie je dat? Ik zie alleen maar “Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.”Froggle schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:42:
Nog eens even goed gekeken naar die orderstatus bij MM. Maar daar staat ook gewoon bij “Pre-order nu, 9-11-20 direct thuisbezorgd. Wordt verzonden zodra er voorraad is”.
Morgen gaat het dus gebeuren. Hopelijk dus wel voor 12:00, anders kan ik me denk ik niet verleiden ook een order ernaast te plaatsen bij Coolblue.
Steven030 schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:49:
[...]
Waar zie je dat? Ik zie alleen maar “Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.”
/f/image/0EAVQcc2jkAd4Wk31MItbXvm.png?f=fotoalbum_large)
Ja en dat is dus vrij onduidelijk. Het zijn letterlijk twee tegenstellingen in één zin. Je krijgt 'm 9-11 (niet 10-11 blijkbaar) binnen als je NU pre-ordert, maar wel pas zodra er voorraad is. Op dit vlak slaat de MM een beetje een flater qua communicatie, want ik vrees dat het tweede geld: verzending als er voorraad is (en die is er niet waarschijnlijk) Bij mij staat hetzelfde.
Bij mij staat overigens exact hetzelfde bij mijn Assassin’s Creed Valhalla-bestelling. Dus dat is wel interessant.
[ Voor 8% gewijzigd door Soccer98 op 08-11-2020 14:57 ]
Oh ja, daar ben ik het mee eens, hoor. Dit leest gewoon als een standaardzin die in hun ordersysteem zit ipv een inhoudelijke uitspraak over de staat van de order. Maar er werd gevraagd waar dit stond, dus ik dacht ik laat het even zienSoccer98 schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:55:
[...]
Ja en dat is dus vrij onduidelijk. Het zijn letterlijk twee tegenstellingen in één zin. Je krijgt 'm 9-11 (niet 10-11 blijkbaa) binnen als je NU pre-ordert, maar wel pas zodra er voorraad is. Op dit vlak slaat de MM een beetje een flater qua communicatie, want ik vrees dat het tweede geld: verzending als er voorraad is (en die is er niet waarschijnlijk)
Ah top, dat zag ik niet vanaf mijn telefoon. Ik vermoed dat dat de standaard zin is van de productpagina, en dat alleen de tweede zin over je order gaat. Maar geen idee hoor, hopelijk morgen eindelijk duidelijkheid over alle orders buiten die bij Microsoft zelf om
Ik zie ook exact hetzelfde. Ik zou verwachten dat we morgen in de loop van de dag een mail krijgen met daarin de t&t. Anders is het pech. In die zin wel benieuwd vanaf welk tijdstip je bij coolblue kan bestellen
PSN ID Binloading_nl
Nog niets. Annuleren knop is ook nog steeds beschikbaar. Zal morgen wel verzonden worden. En bij jou?Tnhn42 schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:38:
Iemand nog iets apart gehoord van Bol.com ?
Hier ook, play and charge kit en staat nog altijd op pre orderDutchOwnage schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:41:
Heeft er iemand al een update ontvangen over accessoires, buiten de console zelf, en besteld bij MS Polen? Ik heb daar een play&charge kit besteld, en heb alleen nog maar een reservering staan op mijn CC.
Ik heb een shipment bevestiging van de sea gate storage uit Polen vanochtend ontvangen met een shipped datum van 6 November. Nog niks over de Xbox uit Polen zelfVagax schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:57:
[...]
Hier ook, play and charge kit en staat nog altijd op pre order
Niet Polen, maar NL. SSD wel verzonden (zonder t&t), oplaadstation nog niet verzonden en ook nog de annuleer-knop. Beide gereserveerd op ccVagax schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:57:
[...]
Hier ook, play and charge kit en staat nog altijd op pre order
Ah ja, en jij kunt ook nog steeds annuleren. Die knop staat er bij mij niet meer bij.DevorianDevil schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:59:
[...]
Van ik (belgische MM site) ziet het er zelfs anders uit:
[Afbeelding]
Dus zelfs geen melding over "klaar maken voor verzending".
Tzal nog spannend worden morgen.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
steefje schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:33:
[...]
Ik zie ook exact hetzelfde. Ik zou verwachten dat we morgen in de loop van de dag een mail krijgen met daarin de t&t. Anders is het pech. In die zin wel benieuwd vanaf welk tijdstip je bij coolblue kan bestellen
:strip_exif()/f/image/YkqdHnsz6nERfMlIKu3cZmKb.jpg?f=fotoalbum_large)
Damn, nog steeds geen T&T.. Dat is wel matig.

Bij mij zijn de "annuleer" en "betaalwijze wijzigen" knoppen nu ook weg, zou goed nieuws moeten zijn
Wellicht krijgen wij een super mega speciale editie, vandaar de vertraging ten opzichte van de andere orders.. haha. Mooi om te horen dat die knoppen nu eindelijk ook bij jou zijn verdwenen! Bij mij sinds vrijdagsirjax77 schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:16:
[...]
Bij mij zijn de "annuleer" en "betaalwijze wijzigen" knoppen nu ook weg, zou goed nieuws moeten zijn
Nou idd, ze houden het wel spannend zo....ben2513 schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:21:
[...]
Wellicht krijgen wij een super mega speciale editie, vandaar de vertraging ten opzichte van de andere orders.. haha. Mooi om te horen dat die knoppen nu eindelijk ook bij jou zijn verdwenen! Bij mij sinds vrijdag

Nope.TheKillingBean schreef op zondag 8 november 2020 @ 16:03:
Is die seagate ssd nog ergens te krijgen?
:fill(white):strip_exif()/f/image/s8tkQPVgoL0reet1MJyDzHyA.png?f=user_large)
3 uur geleden weer op de site van MM een paar beschikbaar gekomen? Hmmm
Ja, deze keer voor afhalen. Heerlen geloof ik.ObiWan23 schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:12:
[Afbeelding]
3 uur geleden weer op de site van MM een paar beschikbaar gekomen? Hmmm
Die melding kreeg ik ook 3 dagen geleden. Ik kon online preorderen en laten verzenden op release datum ( heb ik voor gekozen ) of ik kon online preorderen en afhalen in Heerlen. Als dit weer het geval is, lijkt me dus dat in Heerlen nog een paar op voorraad liggen in de winkel.ben2513 schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:13:
[...]
Ja, deze keer voor afhalen. Heerlen geloof ik.
Ja, bij afrekenen kreeg ik willekeurig 10 Euro korting. Ik heb daar niets voor hoeven doen of aanklikken.
Wanneer heb jij die preorder gedaan?rvone schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:26:
[...]
Ja, bij afrekenen kreeg ik willekeurig 10 Euro korting. Ik heb daar niets voor hoeven doen of aanklikken.
Op dat gekke moment toen je voor het weekeinde ineens weer kon preoderen. Ik verwacht er dus ook niets van.
Ja hier hetzelfde. Ik hoor tegenstrijdige dingen hierover. Eerst dat het een systeem fout is, daarna dat er toch ergens in voorraad waren en dat het geen probleem zal zijn. Nu zie ik dat het bijna dagelijks gebeurd, dus als het echt een systeem fout was, zou dat niet 3 keer in een week gebeuren.rvone schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:30:
[...]
Op dat gekke moment toen je voor het weekeinde ineens weer kon preoderen. Ik verwacht er dus ook niets van.
Daarna uit het niets de Series S weer beschikbaar..ik wacht het gewoon af
Heb ook een pre-order bij Microsoft DE (vorige week gedaan) en die staat ook op levering 10 Nov met een reservering op mijn Paypal account.
Wat te doen...? Ik denk erover om Wehkamp te annuleren maar heb van beide nog geen shipping details... Mijn gevoel zegt me dat MS wel gaat leveren ondanks dat ie eind vorige week gedaan is de order.
PSN: dennisvandenb
Zou lekker wachten.Dvdberg schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:34:
Wehkamp staat op 3-5 dagen (lijkt goed te komen) - pre-order van 22 september 8.58 (voor 9.00 al gelukt op de een of andere manier).
Heb ook een pre-order bij Microsoft DE (vorige week gedaan) en die staat ook op levering 10 Nov met een reservering op mijn Paypal account.
Wat te doen...? Ik denk erover om Wehkamp te annuleren maar heb van beide nog geen shipping details... Mijn gevoel zegt me dat MS wel gaat leveren ondanks dat ie eind vorige week gedaan is de order.
Wehkamp kun je altijd nog retour zenden.
Ik ging ook uit van MS en annuleerde mn pre order bij Gamemania.
Nu heb ik helemaal niks 😉
Ja, ik heb het ook nog even aan het Twitter-account van Mediamarkt gevraagd maar geen reactie. Ik vind het vooral opmerkelijk dat Mediamarkt op geen enkele manier via officiële kanalen heeft laten weten dat het gewoon een fout was. Het zou heel leuk zijn als het toch lukt, morgen, maar ik probeer de hype op een laag pitje te houdenObiWan23 schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:33:
[...]
Ja hier hetzelfde. Ik hoor tegenstrijdige dingen hierover. Eerst dat het een systeem fout is, daarna dat er toch ergens in voorraad waren en dat het geen probleem zal zijn. Nu zie ik dat het bijna dagelijks gebeurd, dus als het echt een systeem fout was, zou dat niet 3 keer in een week gebeuren.
Daarna uit het niets de Series S weer beschikbaar..ik wacht het gewoon af
Waarom heb je nu helemaal niks dan? Wat is er gebeurd met je MS order?xandoortje schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:37:
[...]
Zou lekker wachten.
Wehkamp kun je altijd nog retour zenden.
Ik ging ook uit van MS en annuleerde mn pre order bij Gamemania.
Nu heb ik helemaal niks 😉
Daar dacht ik ook al aan idd. Nee joh slaatje eruit slaan zeker niet. Dan maak ik er gewoon iemand blij mee voor dezelfde prijs.DutchOwnage schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:37:
Ik zou ze gewoon beiden laten staan eerlijk gezegd. Het is bijna gegarandeerd dat je een eventuele extra console hier op Tweakers makkelijk kwijt kan raken, mits je er geen slaatje uit probeert te slaan natuurlijk.
Kan ik mezelf alvast aanbevolen houden als het mij niet lukt morgen bij Coolblue.Dvdberg schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:39:
[...]
Daar dacht ik ook al aan idd. Nee joh slaatje eruit slaan zeker niet. Dan maak ik er gewoon iemand blij mee voor dezelfde prijs.
Precies dit. Als het echt een fout was, had ik verwacht dat ik een mail krijg van MM waarin zou staan "Door een systeem fout heb je een preorder kunnen plaatsen voor de al uitverkochte Xbox Series X. Hierdoor zijn wij verplicht om deze bestelling te annuleren en uw geld terug te storten, onze excuses."rvone schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:37:
[...]
Ja, ik heb het ook nog even aan het Twitter-account van Mediamarkt gevraagd maar geen reactie. Ik vind het vooral opmerkelijk dat Mediamarkt op geen enkele manier via officiële kanalen heeft laten weten dat het gewoon een fout was. Het zou heel leuk zijn als het toch lukt, morgen, maar ik probeer de hype op een laag pitje te houden
Zoiets ongeveer. Maar dan MM was niet al te professioneel bezig deze maand..dus
Ik heb op 25 september bij MS Polen besteld met Paypal.Jasmijn22 schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:38:
[...]
Waarom heb je nu helemaal niks dan? Wat is er gebeurd met je MS order?
Paypal heeft afgelopen vrijdag nadat MS voor de 2de keer wilde afschrijving (volledige bedrag stond op mn PP) het aangemerkt als Frauduleuze afschrijving waardoor mn bestelling gecanceld is.
MS is bij mn PP gewoon een geautoriseerde Partij waar ik regelmatig met PP betaal 😉
Aii dat is wel erg vies. Hopelijk morgen dus eentje pakken bij CBxandoortje schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:45:
[...]
Ik heb op 25 september bij MS Polen besteld met Paypal.
Paypal heeft afgelopen vrijdag nadat MS voor de 2de keer wilde afschrijving (volledige bedrag stond op mn PP) het aangemerkt als Frauduleuze afschrijving waardoor mn bestelling gecanceld is.
MS is bij mn PP gewoon een geautoriseerde Partij waar ik regelmatig met PP betaal 😉
@Gyrolion & @DutchOwnage Ik heb jullie beide usernames genoteerd (voor nu sluit hier de inschrijving even
Dank allen. Dit maakt voor mij de keuze wat makkelijker (annuleren of niet en welke dan...). Succes allemaal!
Bij mij kreeg ik dezelfde melding. Ook bij Polen. Ik kreeg een email waarin stond dat mijn PayPal niet geauthorizeerd zou worden en dat ik een nieuwe betaalmethode zou moeten kiezen anders wordt ie volgende keer geannuleerd. Ik dus gelijk gebeld en nu gaan ze mij een link sturen waar ik handmatig via PayPal een betaling moet doen.xandoortje schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:45:
[...]
Ik heb op 25 september bij MS Polen besteld met Paypal.
Weet niet waar je woont maar als je er een extraDvdberg schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:34:
Wehkamp staat op 3-5 dagen (lijkt goed te komen) - pre-order van 22 september 8.58 (voor 9.00 al gelukt op de een of andere manier).
hebt neem hem graag over.
Iemand hier op Tweakers is ook voor me bezig om er een op de kop te tikken 🤩
Ja dat had ik ook geopperd bij Billing,maar ze konden voor mij niks meer doen.ObiWan23 schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:47:
[...]
Bij mij kreeg ik dezelfde melding. Ook bij Polen. Ik kreeg een email waarin stond dat mijn PayPal niet geauthorizeerd zou worden en dat ik een nieuwe betaalmethode zou moeten kiezen anders wordt ie volgende keer geannuleerd. Ik dus gelijk gebeld en nu gaan ze mij een link sturen waar ik handmatig via PayPal een betaling moet doen.
Nee, kan morgen pas rond 12:00, dus zou niet al te lang opblijven hiervoorDennisCle schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:44:
Kan je vanavond middernacht bestellen op Coolblue denken jullie?
Geweldig!! Ik houd je op de hoogte!Dvdberg schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:46:
[...]
@Gyrolion & @DutchOwnage Ik heb jullie beide usernames genoteerd (voor nu sluit hier de inschrijving even) als ik er 2 krijg dan neem ik contact met jullie op - in deze volgorde. Als jullie beiden er al uit zijn via andere weg kom ik weer terug op het forum.
Dank allen. Dit maakt voor mij de keuze wat makkelijker (annuleren of niet en welke dan...). Succes allemaal!
Lijkt mij een heel goed idee 👍DutchOwnage schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:52:
Nog even en er kan een Xtra topic aangemaakt worden voor mensen met een dubbele bestelling die een medetweaker blij kunnen maken. Lijkt me niks mis mee
Er zullen hoop mensen teleurgesteld worden door Mediamarkt Online, voor de mensen die hem op 22 September hebben besteld.ObiWan23 schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:42:
[...]
Precies dit. Als het echt een fout was, had ik verwacht dat ik een mail krijg van MM waarin zou staan "Door een systeem fout heb je een preorder kunnen plaatsen voor de al uitverkochte Xbox Series X. Hierdoor zijn wij verplicht om deze bestelling te annuleren en uw geld terug te storten, onze excuses."
Zoiets ongeveer. Maar dan MM was niet al te professioneel bezig deze maand..dus
Ik wist hoelaat het was toen ze op de site hadden staan bestel en krijg hem op de release en daarna heb ik ze een mailtje gestuurd toen zeiden ja.. Dat weten we nog niet.
Ik heb de volgende dag 23 sept toch bij Microsoft Polen voor de zekerheid eentje bestellen.
Mediamarkt was de laatste keer!
Als nou veel mensen hun pre-orders annuleren heb ik alleen maar meer kans dat ik hem wél op dinsdag binnen krijginaseeri69 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:35:
[...]
Er zullen hoop mensen teleurgesteld worden door Mediamarkt Online, voor de mensen die hem op 22 September hebben besteld.
Ik wist hoelaat het was toen ze op de site hadden staan bestel en krijg hem op de release en daarna heb ik ze een mailtje gestuurd toen zeiden ja.. Dat weten we nog niet.
Ik heb de volgende dag 23 sept toch bij Microsoft Polen voor de zekerheid eentje bestellen.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Eerlijk gezegd wordt ik een beetje moe van jouw negatieve houding richting MM. Jouw uitspraken zijn enkel en alleen gebaseerd op niet onderbouwde aannames, en waarschijnlijk gevoed door een of meerdere negatieve ervaringen met die toko.inaseeri69 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:35:
[...]
Er zullen hoop mensen teleurgesteld worden door Mediamarkt Online, voor de mensen die hem op 22 September hebben besteld.
Hiermee wil ik niet suggeren dat jij het misschien alsnog bij het rechte eind zal gaan hebben, maar voorlopig is er in ieder geval geen enkel argument te bedenken waarom online preorders van de 22e niet geleverd zullen gaan worden.
Hoewel ik het niet oneens ben met je stelling, weten we dit dus niet. Het staat nergens dat het om een fout ging. Mensen die toen hebben besteld kunnen ook niet meer zelf annuleren, terwijl je dat wél kan als je daarna besteld hebt, zo lijkt het. Voor nu blijft het allemaal speculatie, maar de tijd is bijna om dus we weten het snel genoeg.jwple schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:43:
Los van die fout van de week dat ie weer beschikbaar kwam, [...]
[ Voor 10% gewijzigd door rvone op 08-11-2020 19:02 . Reden: kleine aanvulling ]
Ehhh.....30?sdk1985 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:53:
Ik heb zaterdag in Mediamarkt Breda een pre-order geplaatst. Ze zouden 56 reserveringen hebben staan. Ben benieuwd of ze er ook zoveel hebben staan, ze hadden het over 2 pallets. Geen idee hoeveel er op een pallet passen.
Rivanov in "[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic"
Nou, das 1
Bij mij staat hij al twee dagen zoVagax schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:02:
[Afbeelding]
MS Polen met CC. Cancel knop is nu weg dus ik denk morgen dat ik een tracking code krijg

Waar besteld?DutchOwnage schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:03:
Hier ook net de mail binnen. Er zit in mijn geval al wel een T&T bij.
Nou, das 1
Middelharnis Solaredge 4900Wp Oost-west PVoutput
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview