Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-06 07:43
DevorianDevil schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:44:
Iemand al iets gehoord die via mediamarkt online heeft besteld?
Nope, nog niets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Ik kan die pagina wel 300x van de MediaMarkt verversen, zal weinig verschil maken. De eerstvolgende update krijgen we vermoedelijk pas maandag, wanneer hij daadwerkelijk klaargemaakt wordt en verzonden.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aankoopadvies
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-02-2021
Heb net gehoord van de klantenservice dat mensen die gister hebben besteld geen Xbox geleverd krijgen. Het ging volgens de medewerker om een storing. We staan echter wel in de wachtlijst dus je zou 'm erop kunnen laten...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
ben2513 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:18:
[...]

Hier nog steeds niks, 9:10 uur besteld bij MS NL en verzending naar Groningen stad. Ik verwacht het binnenkort wel, maar het is gewoon té spannend haha
Als er een stad is waar een Xbox zich thuis voelt, dan is het de stad van de Olle Grieze......Kop dr veur, 't komt aal goud ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
Aankoopadvies schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:48:
[...]

Heb net gehoord van de klantenservice dat mensen die gister hebben besteld geen Xbox geleverd krijgen. Het ging volgens de medewerker om een storing. We staan echter wel in de wachtlijst dus je zou 'm erop kunnen laten...
Dit heb ik inderdaad ook gehoord..maar nog steeds durf ik niet te annuleren haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Ik niet, 23 september online besteld voor afhalen in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevorianDevil
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-03-2022
[...]

Reeds 22 september besteld voor levering thuis.

Mijn ac valhalla is reeds in brussel en zal maandag in de loop van de dag geleverd worden en heb nog eens 20% korting gekregen voor ubisoft site omdat ze dit niet origineel konden verzekeren wegens covid, dus das ook leuk. Maar kwil ac: Valhalla natuurlijk onmiddellijk spelen op de Xbox series X, daarom begint de spanning mij wat teveel te worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
[...]

Al zou ik hem willen annuleren kan dat niet, omdat hij volgens de site en m'n orderbevestiging al in behandeling is. Gisteren rond 18:45 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:00
DevorianDevil schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:59:
[...]

Reeds 22 september besteld voor levering thuis.

Mijn ac valhalla is reeds in brussel en zal maandag in de loop van de dag geleverd worden en heb nog eens 20% korting gekregen voor ubisoft site omdat ze dit niet origineel konden verzekeren wegens covid, dus das ook leuk. Maar kwil ac: Valhalla natuurlijk onmiddellijk spelen op de Xbox series X, daarom begint de spanning mij wat teveel te worden :D
Jammer dat die 20% alleen op disc versie is. In de ubisoft winkel verkopen ze alleen pc versie digitaal.

Verder kreeg ik afgelopen maandag al de bevestiging van bol.com dat ze bezig waren met mijn xsx pakketje. Zal maandag wel de verzendbevestiging ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Om 16.53 kwam hier ook de verzendbevestiging binnen, dus ik verwacht dat ze niet alles tegelijk in het netwerk van UPS dumpen. Dat heeft wellicht ook weer te maken met de distributie en registratie aldaar. Eventjes een paar miljoen paketten zo'n verzend-systeem in dumpen heeft natuurlijk wat tijd nodig. Mijn achternaam begint met een S dus misschien doen ze het op die volgorde :P

In ieder geval moet je je pas zorgen maken als je 9 november nog niets hebt vernomen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankSpin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Om 16:55 verzend bevestiging ontvangen van MS polen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:55
Verzendbevestiging ook binnen om 16.40 (Microsoft Nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aankoopadvies
dubbeldekkert schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:00:
[...]

Al zou ik hem willen annuleren kan dat niet, omdat hij volgens de site en m'n orderbevestiging al in behandeling is. Gisteren rond 18:45 besteld.
De klantenservice medewerker kan 'm voor je annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
[...]

Ik begrijp er ook weinig van onderhand. Bij mijn bestellingen staat dat de Xbox Series X op 9-11 (?) thuisbezorgd wordt als ik 'nu pre-order', maar dat 'ie verzonden wordt als er voorraad is. Tegelijkertijd is de bestelling wel aangemaakt en wordt 'ie voorbereid voor verzenden naar het filiaal waar ik 'm moet afhalen. Volgens mij staan hier wel wat tegenstrijdingen in.

Het vreemde is dat bij mijn bestelde Assassin's Creed Valhalla exacte hetzelfde staat en die kan ik gewoon ophalen bij de winkel. Nu ben ik niet het type dat hier om gaat zenuwpezen, ik hield er stiekem rekening mee, maar vervelend is het wel dat de communicatie hierover niet duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
Soccer98 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:23:
[...]

Ik begrijp er ook weinig van onderhand. Bij mijn bestellingen staat dat de Xbox Series X op 9-11 (?) thuisbezorgd wordt als ik 'nu pre-order', maar dat 'ie verzonden wordt als er voorraad is. Tegelijkertijd is de bestelling wel aangemaakt en wordt 'ie voorbereid voor verzenden naar het filiaal waar ik 'm moet afhalen. Volgens mij staan hier wel wat tegenstrijdingen in.

Het vreemde is dat bij mijn bestelde Assassin's Creed Valhalla exacte hetzelfde staat en die kan ik gewoon ophalen bij de winkel. Nu ben ik niet het type dat hier om gaat zenuwpezen, ik hield er stiekem rekening mee, maar vervelend is het wel dat de communicatie hierover niet duidelijk is.
Met ''als ie in voorraad is" duiden ze niet op het feit dat jij aan de beurd bent in een grote lijst van preorders, maar op het feit dat zodra de xbox series x systemen aankomen op het filiaal, dan wordt hij gereed gemaakt om verstuurd te worden naar jou. Zo is mij dat vertelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Aangezien er 500 bij me is afgehouden ga ik ervanuit dat ik wel de series x krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankSpin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zo te zien worden bestellingen bij MS Polen, gewoon vanuit Nederland verstuurd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8sN7sfjxKSwLKTDlzawVg4HWKzc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/N8SrB2BxPqnIrvlLJIrxvb1o.png?f=user_large

[ Voor 109% gewijzigd door FrankSpin op 07-11-2020 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
ObiWan23 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:26:
[...]

Met ''als ie in voorraad is" duiden ze niet op het feit dat jij aan de beurd bent in een grote lijst van preorders, maar op het feit dat zodra de xbox series x systemen aankomen op het filiaal, dan wordt hij gereed gemaakt om verstuurd te worden naar jou. Zo is mij dat vertelt.
Dat zal vast zo zijn dan ja, maar dan moeten ze dat wel goed communiceren. En dat is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 00:46

Vagax

Hehe

FrankSpin schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:31:

[Afbeelding]
Scheelt wel enorm, vond het wel spannend als hij uit Polen moest komen eventueel een dag voor release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
FrankSpin schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:31:

[Afbeelding]
Klopt, het europees distributie centrum van microsoft zit in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aankoopadvies
Soccer98 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:34:
[...]

Dat zal vast zo zijn dan ja, maar dan moeten ze dat wel goed communiceren. En dat is niet het geval.
Mediamarkt en goed communiceren is sowieso een dingetje. Maar ga er maar vanuit dat je 'm niet geleverd krijgt. Zou 'm er wel in houden voor die kleine kans, totdat je 'm ergens anders hebt kunnen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
Aankoopadvies schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:54:
[...]

Mediamarkt en goed communiceren is sowieso een dingetje. Maar ga er maar vanuit dat je 'm niet geleverd krijgt. Zou 'm er wel in houden voor die kleine kans, totdat je 'm ergens anders hebt kunnen scoren.
Ja, ik hield er überhaupt al rekening mee. Heb er ook eentje staan in een lokaal MM-filiaal, wellicht hebben die 'm wel de tiende. Beetje ohandig alleen dat ik wel al betaald heb online, maar dat geld krijg ik hoe dan ook wel terug als ik annuleer of retourneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
Hoe zit het eigenlijk als je besteld en betaald hebt de 22e bij MM online, en ze kunnen niet leveren? Gewoon geld terug laten storten mag ik hopen? Niet dat ze je aan de koop gaan houden en je richting een wachtlijst voor een volgende batch willen pushen toch? Want daar heb ik dus geen zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
Martinspire schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 18:12:
Om 16.53 kwam hier ook de verzendbevestiging binnen, dus ik verwacht dat ze niet alles tegelijk in het netwerk van UPS dumpen. Dat heeft wellicht ook weer te maken met de distributie en registratie aldaar. Eventjes een paar miljoen paketten zo'n verzend-systeem in dumpen heeft natuurlijk wat tijd nodig. Mijn achternaam begint met een S dus misschien doen ze het op die volgorde :P

In ieder geval moet je je pas zorgen maken als je 9 november nog niets hebt vernomen.
Aaargh waarom vertel je nou dat je achternaam met een S begint. Ik heb nog niks verder gehoord na de autorisatie op PayPal en had zelf bedacht dat dat zou komen omdat mijn achternaam met een S begint. Nu hoor ik dat jij wel een verzend vestiging hebt dus begint bij mij wel iets meer te zweten -O-

Geduld.. geduld.. geduld.. :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:00:
Hoe zit het eigenlijk als je besteld en betaald hebt de 22e bij MM online, en ze kunnen niet leveren? Gewoon geld terug laten storten mag ik hopen? Niet dat ze je aan de koop gaan houden en je richting een wachtlijst voor een volgende batch willen pushen toch? Want daar heb ik dus geen zin in.
Kun je gewoon dit nummer 0884640464 bellen en je online order laten annuleren. Daarna krijg je een bevestiging via de email dat je geannuleerd hebt en binnen een paar dagen heb je je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:43

Nogne

>.<

Witaj!

Hier ook mijn verzendbevestiging binnen, en zag inderdaad op de site van UPS dat het vanuit Nederland word bezorgd en 10 November word geleverd. Zit net die dag op kantoor, hopelijk komt UPS s’avonds.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fluxsystem
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-08 09:39
Zal die vanavond bij UPS aankomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:06
Hier helaas nog geen bevestigen
1 bestelling bij Intertoys en 1 bij Microsoft in Duitsland
We wachten het maar af.
Maar de hype is hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 20:44
airwolf83 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:04:
[...]

Kun je gewoon dit nummer 0884640464 bellen en je online order laten annuleren. Daarna krijg je een bevestiging via de email dat je geannuleerd hebt en binnen een paar dagen heb je je geld terug.
OK, thx. Hopelijk niet nodig, maar die radiostilte vanuit MM begint op m'n zenuwen te werken :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41
Melantrix schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:03:
[...]

Aaargh waarom vertel je nou dat je achternaam met een S begint. Ik heb nog niks verder gehoord na de autorisatie op PayPal en had zelf bedacht dat dat zou komen omdat mijn achternaam met een S begint. Nu hoor ik dat jij wel een verzend vestiging hebt dus begint bij mij wel iets meer te zweten -O-

Relaxt, volgens mij zitten wij in dezelfde wave. Hier namelijk ook nog geen nieuws. Maar ja, ze zijn nu alles aan het klaarleggen dus die lui liggen straks allemaal mooi onderop als alles verzendklaar is ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
Katseviool schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:12:
[...]

Relaxt, volgens mij zitten wij in dezelfde wave. Hier namelijk ook nog geen nieuws. Maar ja, ze zijn nu alles aan het klaarleggen dus die lui liggen straks allemaal mooi onderop als alles verzendklaar is ;)
Hahaha jij bent een omdenker of niet? Ik vind hem mooi bedacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:24
Melantrix schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:03:
[...]

Ik vind het ook wel spannend worden, dat gister de reservering ineens van mn cc weg gehaald was en ze ineens besloten het via PayPal te proberen wat niet lukte is ook wel erg raar. Het bedrag staat nu weer gereserveerd maar nogsteeds niet afgeschreven.. Hopelijk gaan ze dat nog wel snel weer proberen en krijg ik m nog op release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Nogne schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:04:
Witaj!

Hier ook mijn verzendbevestiging binnen, en zag inderdaad op de site van UPS dat het vanuit Nederland word bezorgd en 10 November word geleverd. Zit net die dag op kantoor, hopelijk komt UPS s’avonds.
Als je aangemeld bent bij my choice van ups kun je het afleveradres adres veranderen naar het adres van kantoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:53

Nitai

Live the life you love.

17.31 een verzendbevestiging gehad van Microsoft dat m’n bestelling verzonden is. Ik kan hem dinsdag verwachten met UPS.

Fijn!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Nog geen mail gehad, maar ondertussen is dit wel zichtbaar in de store *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GsirOTSn36j38G7z-hmrNBk-r00=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YkCfC0xkymzDlwEgTstDWrQ7.jpg?f=fotoalbum_large

edit: op het moment van posten komt een mailtje binnen in het Duits.. jep, Microsoft oOo

[ Voor 9% gewijzigd door Melantrix op 07-11-2020 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_GAE
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-07 19:08
SHIZNL schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:35:
[...]

Toch eigenlijk wel kansloos. Ik heb hem day 1 besteld, maar nog geen bericht gehad. Hoezo mensen onnodig ongerust maken :+
Ik was niet duidelijk genoeg. Ik heb geen mail gehad, maar als ik inlog op mijn account heb ik toegang tot de T&T code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Laatst online: 08-01 19:42
De Bok heeft sinds 16:39u ook een verzendbevestiging, 04-11-2020 bij MS DE. :)

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aankoopadvies
Heeft niemand iets gehoord van de Mediamarkt? Ook niet de OG pre orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
Melantrix schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:44:

[Afbeelding]

edit: op het moment van posten komt een mailtje binnen in het Duits.. jep, Microsoft oOo
Dan moet het wel op volgorde van postcode oid gaan, 22 september besteld en nog niet verzonden.

Welk postcode gebied zit je? 7xxx hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Melantrix schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:44:

[Afbeelding]

Beter in Duitsland kunnen bestellen dus want dan heb je hem maandag denk ik. :/

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
BlazeMuis schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:50:
[...]

Dan moet het wel op volgorde van postcode oid gaan, 22 september besteld en nog niet verzonden.

97** hier. Ook nog niks

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:36
83xx hier van MS Polen en heb 2 uur geleden ook de UPS T&T code ontvangen.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Hmm ja ik zag van iemand anders die de mail wel had gehad; maar er is nog niks verzonden. Alleen een verzendlabel aangemaakt. Zegt niks dus. Wordt maandag verzonden waarschijnlijk dan.

Verzonden vanuit Venlo overigens, Benelux store. Dat is hier 30 min vandaag... so close.

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 07-11-2020 20:00 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
BlazeMuis schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 19:50:
[...]

Ja same 7xxx. Ik heb geen flauw idee hoe die volgorde werkt tbh. Misschien een combi van naam, postcode en betaal methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
  • Laatst online: 18-03 00:27
49** hier, besteld in Duitsland.
Als ik dit zo lees, als ik morgen nog geen track and trace krijg weer bellen met MS....
Zeker omdat mijn PayPal reservering van de 4de ineens verdwenen is en vandaag opnieuw gedaan is😳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFranke
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 08:10
Iemand enig idee wat voor type stekker de Xbox via Microsoft Polen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Laatst online: 21-06 08:48
JFranke schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:04:
Eentje die in jouw stopcontact past :) (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Gewoon de stekkers die wij gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Laatst online: 21:01
1tje die in het stopcontact gaat.
Hypetrain!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Wikipedia: Landenoverzicht stekkertypen, netspanningen en -frequenties

Type E (pinaarde) net als o.a Frankrijk en België, zal gewoon een E/F-combi stekker zijn die praktisch overal in Europa te gebruiken is.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Hier ook nog niks met postcode 13**. Maar ik kreeg ook vrij laat pas de Paypal authorisatie. Maar UPS levert ook gewoon binnen 24h dus als ie maandag op de post gaat is het ook prima.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Al die mensen die meerdere malen contact gaan opnemen met hun verkooppunt om te vragen of hun ordertje nog wel goed loopt...

Slaan jullie niet beetje door? :F

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Ok, zal wel weer. Ik refresh die pagina ook nooit meer nu. Toch de betaling niet goed gegaan gok ik dan aangezien ik gisteren de cc moest veranderen.

Weekje wachten kan er mee door, maar wel jammer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qgeth3NzUOpmuyhM1MyeidBj6-Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ThSjtvRtvwFjrDKrOLaAj9dB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:17
I ColoSsuZz I schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:20:
Al die mensen die meerdere malen contact gaan opnemen met hun verkooppunt om te vragen of hun ordertje nog wel goed loopt...

Dat vroeg ik me vanmorgen ook af, maar dit is heel normaal blijkt.
Ik kan het me ergens ook wel voorstellen, heb impulsief een pre order geplaatst toen t kom bij mm. Merk aan mezelf dat ik nog niet heel enthousiast ben. Zo veel bijzonders is er nog niet om op te gamen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix

Wellicht is het deels alleen de hype, maar er is gewoon veel onduidelijk en is ook al gebleken (lees maar terug) dat er verschillende mensen zijn waarbij het niet goed loopt. Ik noem alleen even ING CC als voorbeeld.

Daarnaast, ik weet niet wanneer jij je order hebt gedaan maar er zijn er nogal wat die dat in de afgelopen weken hebben gedaan (waaronder ik). Aangezien je er ergens vanuit gaat dat het niet op tijd komt denk je, het zal wel. Als er dan echter een onverwachte mogelijkheid is om het wél op launch te krijgen (Microsoft store die oppeens weer voorraad heeft, MediaMarkt die oppeens vooraad lijkt te hebben, met zelfs 10 euro korting) ga je toch alles na of het wel goed gaat, of dat het wellicht toch te mooi om waar te zijn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
Kaylong027 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:48:
Kan iemand mij vertellen of ze nog beschikbaar zijn bij MS in polen en hoe je daar besteld? :9
Je bestelt en betaalt op exact dezelfde manier als in de Nederlandse Microsoft Store. En gewoon met de gekoppelde betaalmethode in je Microsoft account.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45

Ik vermoed dat het voornamelijk jonge mensen zullen zijn. Dat hoop ik voor die groep in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:02
Is er hier iemand die de Xbox Series X bij BCC heeft besteld?

Ikzelf heb op 22 sptember een pre-order bij BCC geplaatst met betaling achteraf (aferpay).
Hiervan heb ik een orderbevestiging ontvangen en ook in de afterpay app staat de betaling aangemeld.

Bij het bestellen heb ik er ook voor gekozen om een account aan te maken om de order te kunnen volgen.
Nu geeft de site van BCC echter aan mijn account niet te herkennen. Ook het klikken op het artikel in de orderbevestiging stuurt mij naar een niet-bestaande pagina.

Ik heb geen enkele annulering o.i.d. ontvangen en ook in de afterpay app staat de betaling nog altijd.

Heeft hier ook iemand een preorder bij BCC gedaan en dezelfde ervaring?
Ben bang dat ik uiteindelijk toch geen Xbox op releasedag mag verachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
morm schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:16:
Is er hier iemand die de Xbox Series X bij BCC heeft besteld?

Ikzelf heb op 22 sptember een pre-order bij BCC geplaatst met betaling achteraf (aferpay).
Hiervan heb ik een orderbevestiging ontvangen en ook in de afterpay app staat de betaling aangemeld.

Bij het bestellen heb ik er ook voor gekozen om een account aan te maken om de order te kunnen volgen.
Nu geeft de site van BCC echter aan mijn account niet te herkennen. Ook het klikken op het artikel in de orderbevestiging stuurt mij naar een niet-bestaande pagina.

Ik heb geen enkele annulering o.i.d. ontvangen en ook in de afterpay app staat de betaling nog altijd.

Heeft hier ook iemand een preorder bij BCC gedaan en dezelfde ervaring?
Ben bang dat ik uiteindelijk toch geen Xbox op releasedag mag verachten.
Gebeurde bij mij ook.
Gewoon opnieuw een account aanmaken met het emailadres waarmee je besteld hebt. je bestellingen worden vanzelf daar aan toegevoegd.
verder staat er bij mij iig niet veel spannends, levertijd: onbekend, ik ga er van uit dat dat voor iedereen geld sinds ik toch best vlot met bestellen was daar. vrees dat we tot maandag avond laat op zijn vroegst in spanning zitten of en wanneer ze leveren.

[ Voor 10% gewijzigd door jwple op 07-11-2020 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
https://www.xbox.com/pl-p...xsms6alm6x6vd00&source=lp

Hij is te koop bij Microsoft, tevens via onder andere de Portuguese website (onderaan de pagina land wijzigen).

Edit: Portuguese website is alweer uitverkocht, probeer dus vooral de pagina's van andere landen door onderaan de pagina het land te wijzigen naar een ander Europees land.

[ Voor 16% gewijzigd door Homeland op 07-11-2020 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijmen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-07 13:16
Melantrix schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:02:
[...]

Ja same 7xxx. Ik heb geen flauw idee hoe die volgorde werkt tbh. Misschien een combi van naam, postcode en betaal methode?
Hier ook 7xxx maar wel T&T ontvangen. Order vorige week bij MS DE geplaatst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 10:52
Verzendbevestiging ontvangen.
22 september besteld bij Microsoft NL.
Postcode: 6xxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Thijmen schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:48:
[...]

Hier ook 7xxx maar wel T&T ontvangen. Order vorige week bij MS DE geplaatst :)
Ja ik heb inmiddels ook t&t. En idd ook afgelopen week bestelling gedaan. Zin in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Homeland schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:33:
https://www.xbox.com/pl-p...xsms6alm6x6vd00&source=lp

Hij is te koop bij Microsoft, tevens via onder andere de Portuguese website (onderaan de pagina land wijzigen).

Edit: Portuguese website is alweer uitverkocht, probeer dus vooral de pagina's van andere landen door onderaan de pagina het land te wijzigen naar een ander Europees land.
Bedankt voor de tip! Eens kijken of ik het nog kan bestellen met als leverdatum dinsdag 10 november i.p.v. mijn Microsoft NL 17 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Katseviool schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:17:
Hier ook nog niks met postcode 13**. Maar ik kreeg ook vrij laat pas de Paypal authorisatie. Maar UPS levert ook gewoon binnen 24h dus als ie maandag op de post gaat is het ook prima.
Hier nu ook T&T in overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
BlazeMuis schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:52:
[...]

Bedankt voor de tip! Eens kijken of ik het nog kan bestellen met als leverdatum dinsdag 10 november i.p.v. mijn Microsoft NL 17 november.
Oh, wanneer had je je NL order dan geplaatst? Succes!

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
  • Laatst online: 18-03 00:27
Katseviool schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:57:
[...]

Hier nu ook T&T in overzicht.
Nou, hopen dat ik m ook binnenkort heb |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
ben2513 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:59:
[...]

Oh, wanneer had je je NL order dan geplaatst? Succes!
22e van september om 09:15.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Niks gehad nog

22 september

MS NL

3***

500 paypal al charged

[ Voor 12% gewijzigd door PacinoAllstars op 07-11-2020 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SHIZNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12-2023
PacinoAllstars schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:15:
Niks gehad nog

22 september

MS NL

3***

500 paypal al charged
Hier exact hetzelfde alleen 5***. Komt wel goed............... :P al ben ik ook onnodig gespannen of het goed komt :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
T&T ontvangen voor extra controller, verwachte levering 12e, raar. Als die van de console maar de 10e is, die is er nog niet :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iYell0wi7
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:16
Hier ook verzonden en ook al met serienummer en al toegevoegd aan MS account.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jVg_6sT2kwpcNhRjauB1ucsUe4I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eBYMU9qdLWM6E2bGjEyGkP3h.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNolan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08 23:51
iYell0wi7 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:41:

[Afbeelding]
Dat is wel bizar zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosty10
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-08-2024

[Afbeelding]
yep, hier ook, serienummer en al. Afgelopen woensdag besteld in de MS DE store. Wordt dinsdag volgens UPS geleverd tussen 10u15 en 14u15..Vanuit Venlo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

[Afbeelding]
Hoop dat ze het icoontje nog wel even updaten :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
NotSoSteady schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:32:
[...]

Ik vermoed dat het voornamelijk jonge mensen zullen zijn. Dat hoop ik voor die groep in ieder geval.
Dat begin ik ook steeds meer te hopen voor die mensen, anders is het leven wel heel zwaar voor ze om je zo druk ergens om te maken.

Compleet doorslaan omdat er nog geen reservering op een CC is, of nog geen mailtje is ontvangen komt best zielig over.

Ik snap dat je iets graag wilt, maar soms moet je simpelweg geduld hebben.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Melantrix
Maikel64 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:59:
[...]

Dat begin ik ook steeds meer te hopen voor die mensen, anders is het leven wel heel zwaar voor ze om je zo druk ergens om te maken.

Compleet doorslaan omdat er nog geen reservering op een CC is, of nog geen mailtje is ontvangen komt best zielig over.

Ik snap dat je iets graag wilt, maar soms moet je simpelweg geduld hebben.
En soms moet je gewoon ergens achteraan. €500 is voor sommigen een hoop geld en dan raak je sneller in de stress als iets niet goed lijkt te gaan. Ja, soms is het onnodig echter soms was het dus wel nodig.

Iedereen doet dit met een andere context. Wat meer begrip daarvoor is wellicht ook wel op z'n plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicDnS
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-11-2024
Zojuist een gereserveerd via Xbox Frankrijk, wellicht nog ruimte voor meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmij10
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-11-2020
EpicDnS schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:11:
Zojuist een gereserveerd via Xbox Frankrijk, wellicht nog ruimte voor meer mensen.
Wat is de link van die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Laatst online: 02-09 20:37
Mijn Series X staat al onder mijn apparaten in m’n MS account, met serienummer erbij. Garantie tot 7-11-2023.

Edit: bij anderen ook zie ik. Nice
Joosty10 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:57:
[...]

yep, hier ook, serienummer en al. Afgelopen woensdag besteld in de MS DE store. Wordt dinsdag volgens UPS geleverd tussen 10u15 en 14u15..Vanuit Venlo.
Waar zie je een tijdsvak? Ik zie alleen ‘Voor einde van de dag’

[ Voor 70% gewijzigd door Benny op 07-11-2020 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
MClaeys schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:34:
T&T ontvangen voor extra controller, verwachte levering 12e, raar. Als die van de console maar de 10e is, die is er nog niet :).
Idem van de play en charge kit, 12de 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Laatst online: 21:01
EpicDnS schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:11:
Hoe krijg je dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmij10
WidgetTWW schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:23:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ja ik snap daar dus ook niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
gisteren kon je ook reserveren via MM. we hebben gezien hoe dat is verlopen :+ dit soort dingen uit het buitenland durf ik hierdoor sowieso niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Benny schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:19:
Mijn Series X staat al onder mijn apparaten in m’n MS account, met serienummer erbij. Garantie tot 7-11-2023.

[...]

7-1-2023 bij mij. Scheelt 10 maanden die ik eigenlijk best wil hebben.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iYell0wi7
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:16
Benny schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:19:

[...]

2023?? De mijne heeft garantie tot 1-11-2022'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:18
Mijn garantie staat 9-11-2022

@Benny

[ Voor 17% gewijzigd door deurklinkje op 07-11-2020 23:43 ]

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:58
Bij mij staat ie tot 11/30/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TanKalosi
  • Laatst online: 09-08-2023
Hier nog steeds geen track and trace, geen mailtje en geen verdere updates. Paypal is nog steeds 'Authorization' en geen betaling. Hoop toch wel dat er nu wat gaat gebeuren! 6 oktober besteld bij MS Polen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
Is de status van wachten op ups bij iemand veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Laatst online: 02-09 20:37
MRE-Inc schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:31:
[...]

7-1-2023 bij mij. Scheelt 10 maanden die ik eigenlijk best wil hebben.
Bij mij ook 7-1-2023. Zat met nov. in m’n hoofd.
Ruim 2 jaar garantie is ook wel prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik krijg net een mailtje dat de Seagate expansion disk verstuurd is. Daar zit dus ook beweging in.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hairball schreef op zondag 8 november 2020 @ 00:53:
Ik krijg net een mailtje dat de Seagate expansion disk verstuurd is. Daar zit dus ook beweging in.
Komt ie bij jou op de 10e of net als mij op de 11e?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Mocht je hem eerder krijgen, dan is dat prima:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Heb ook de knoop doorgehakt en net een Series X besteld bij Microsoft Polen.
Leverdatum staat op 20-11-2020 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmij10
Agaron schreef op zondag 8 november 2020 @ 02:30:
Hoe heb je dit gedaan? Ik kan alleen bestellen in een adres in polen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16-09 12:37
Agaron schreef op zondag 8 november 2020 @ 02:30:
Ik probeerde het zojuist ook, maar lijkt erop dat ik iets verkeerd doe. Wordt redirected naar NL pagina. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 16:13
Gewoon ingelogd met mijn Microsoft account, pakt automatisch m'n Nederlandse adres die is ingevuld in de account info. Betaald met mijn credit card.

@Nikey1

Probeer eens met een Incognito scherm in Chrome ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Agaron op 08-11-2020 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmij10
Agaron schreef op zondag 8 november 2020 @ 02:46:
Gewoon ingelogd met mijn Microsoft account, pakt automatisch m'n Nederlandse adres die is ingevuld in de account info. Betaald met mijn credit card.

@Nikey1

Probeer eens met een Incognito scherm in Chrome ;)
Ja dat adres pakt hij bij mij ook, maar nadat ik PayPal heb ingevuld moet ik een Pools adres invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
Is bij iemand de status van UPS al veranderd?
Of halen ze het pakketje pas maandag op bij het magazijn?
Pagina: 1 ... 42 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview