3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
PSN: Geengrenzuh
Goeie inderdaad. Kan zijn dat de klantenservicemedewerker uit de eerdere post fout zit. Anders kan je 'm nog altijd retourneren natuurlijk, als je 'm niet wil en ergens het eerder kan krijgen. Alleen wel wat meer gedoe natuurlijk.dubbeldekkert schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:40:
[...]
Ik heb gisteren bij MediaMarkt de Series X besteld en m'n Amazon.nl bestelling geannuleerd omdat de MediaMarkt vermeldde wel op launch te kunnen leveren.
Dat ze dat nu niet gaan halen lijkt mij sterk, aangezien ik de bestelling niet meer kan annuleren omdat hij al in behandeling is.
In de bevestigings mail staat:
[...]
Ook een verzendbevestiging in het pools :-)
Mijn extra controller zit er trouwens niet bij die is nog in behandeling. Lijkt erop dat ze apart worden verzonden. Hebben jullie dit ook?
Bij mij de controller batterij zit er ook niet in. Maar zie die vanzelf wel verschijnen.aalekss schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:17:
Witaj!
Ook een verzendbevestiging in het pools :-)
Mijn extra controller zit er trouwens niet bij die is nog in behandeling. Lijkt erop dat ze apart worden verzonden. Hebben jullie dit ook?
Verzendbevestiging is bij mij ook binnen van ups.
Besteld bij MS polen.
En wordt verzonden vanuit venlo.
Ik ook, maar wellicht omdat ik een Duits woonadres heb?gise schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:35:
Hier op Reddit heeft iemand een UPS tracking code gekregen van Microsoft DE:
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Xbox Live: Ofthewell NL
Ik heb die van mij op 7 oktober besteld (MS polen). Vandaag de UPS tracking gekregen van MS Polen.gise schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:34:
Mensen die nu een tracking code hebben gekregen, allemaal besteld in September?
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Voor hetzelfde geld is het iemand die bij Wehkamp werkt en net terug is van z’n nachtdienstTux3.14 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:33:
Ik lees her en der dat de Wehkamp al de Series S heeft bezorgd. Iemand hier die dat toevallig ook al heeft? Zal toch wat zijn als er straks onverwacht een pakket bezorger aan de deur staat met een Series X
In 1ste instantie wel. Echter deze werd geannuleerd.gise schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:34:
Mensen die nu een tracking code hebben gekregen, allemaal besteld in September?
Toen 8 oktober opnieuw besteld en voor deze is nu dus een verzending gestart.
Echter zei ik net dat ik een verzendbevestiging binnen had op de mail maar die heb ik nog niet..
Kreeg de melding in de ups app dat er een verzending klaar stond.
In mijn microsoft account is de status ook aangepast naar verzonden
Haha.. mailtje boeit mij niet zo.Vagax schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:45:
MS Polen, September besteld, op de Bestelling pagina zie ik een track n' trace code maar alleen geen mooi mailtje
Vind het belangrijker dat ik via ups zie dat hij klaarstaat om door ups ontvangen te worden en de afleverdatum dinsdag 10 november is.
:strip_exif()/f/image/i13ikSWh3nRjbJPpvpQ3g7Wm.jpg?f=fotoalbum_large)
Alleen balen dat mijn Assassins Creed bij Ubi gecancelled is. Ik had een Digital version besteld bij ze maar dat bleek een glitch in de store te zijn... nu maar via USA ofzo opnieuw kopen, met de huidige koers valt dat ook nog wel mee
Zij versturen niet in volgorde van bestellingen maar vermoedelijk postcodes. Zou gek zijn als ze het niet op een bepaald manier gesorteerd bij UPS aanleveren?Jasmijn22 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:55:
Ik heb nog geen mailtje binnen, staat nog steeds geschatte levertijd 10 November. Ik wil ook zo'n mooi mailtje!
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Waar zie je de track en trace code? In je microsoft account? Hier staat bij mij namelijk niks.Vagax schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:45:
MS Polen, September besteld, op de Bestelling pagina zie ik een track n' trace code maar alleen geen mooi mailtje
:strip_exif()/f/image/eNupsXk14ViqFeOpi7g6sRa0.jpg?f=fotoalbum_large)
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
koenvd90 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:58:
[...]
Waar zie je de track en trace code? In je microsoft account? Hier staat bij mij namelijk niks. [Afbeelding]
/f/image/oGCvI44U2c2m3CiYYwOo5zbf.png?f=fotoalbum_large)
Uiteindelijk staat hij er bij. Ze zijn denk nu er mee bezig dus hou vandaag/morgen in de gaten
Jazeker, maar dat komt nog wel. Het is nog geen maandagTits schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:03:
Oei... Nog iemand die nog nog geen mail gehad heeft van de MS-store en daar besteld heeft?
Jep ik. Heb tijdje terug bij MS Duitsland besteld, nog geen mail gehad en in mijn account staat nog steeds estimated delivery November 10th. Wel al geld afgeschreven van mijn CC toen ik bestelde.Tits schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:03:
Oei... Nog iemand die nog nog geen mail gehad heeft van de MS-store en daar besteld heeft?
:strip_exif()/f/image/On6AjPtyaJLM05DYZJfYD9Y7.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 70% gewijzigd door airwolf83 op 07-11-2020 15:34 ]
Bij mij is die ook nog niet geüpdatet. Geld is wel gereserveerd van de CC. Dus denk dat MS Duitsland nog moet. De meeste komen uit Polen en Frankrijk, wat je leest.Jasmijn22 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:05:
[...]
Jep ik. Heb tijdje terug bij MS Duitsland besteld, nog geen mail gehad en in mijn account staat nog steeds estimated delivery November 10th. Wel al geld afgeschreven van mijn CC toen ik bestelde.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Dat zal inderdaad wel ja. Vriend van mij heeft via Polen besteld een tijdje terug en die heeft ook vandaag een T&T gekregen. Hopelijk is Duitsland snel aan de beurt.laurens700 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:33:
[...]
Bij mij is die ook nog niet geüpdatet. Geld is wel gereserveerd van de CC. Dus denk dat MS Duitsland nog moet. De meeste komen uit Polen en Frankrijk, wat je leest.
Same here. Rustig afwachten maar...Jasmijn22 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:05:
[...]
Jep ik. Heb tijdje terug bij MS Duitsland besteld, nog geen mail gehad en in mijn account staat nog steeds estimated delivery November 10th. Wel al geld afgeschreven van mijn CC toen ik bestelde.
Ook nog niet afgeschreven van de creditcard trouwens.
Laat dat rustig maar weg haha. De hype is real.
Yup... Laat me ook weer veel teveel meeslepen. Gelukkig zitten we in hetzelfde schuitjeJasmijn22 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:43:
[...]
Microsoft zegt betaald en geeft een track en tracecode.
Maar de rabobank app is de reservering kwijt pp mijn creditcard!
Net gebeld met de creditcard afdeling: transactie is approved en niet meer gereserveerd.
Maar er is dus een storing met verversen van de creditcard gegevens in de app.
Pfff gelukkig!
Ah dat verklaard, zit hier met hetzelfde hahaS4All schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:53:
Hart verzakking hier!
Net gebeld met de creditcard afdeling: transactie is approved en niet meer gereserveerd.
Pfff gelukkig!
Thanks voor het meldenS4All schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:53:
Hart verzakking hier!
Pfff gelukkig!
De Tower of Power regelt het voor je.RRCreations schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:08:
Ik kan niet wachten om Star Wars: Squadrons op 120 FPS te spelen wat geen enkel ander console kan.
Worldline staat in voor het verwerken van die transacties. Die communiceren verder naar de banken. En ja, zelfs in deze moderne tijd, zit daar vertraging op. Wss is dit pas morgen of maandag zichtbaar bij je bank.Vagax schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:56:
[...]
Thanks voor het melden, ging gelijk even kijken en hier is dat ook zo. Anders had ik er ook gelijk achter aan gebeld
Waren er verhalen over Series X'en die kapot aankwamen?Jasmijn22 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:08:
Ik ben benieuwd hoe veel mensen hier een doa zullen ontvangen.
Ik vrees dat er altijd een bepaald percentage van wat voor apparaat dan ook doa zal zijnVagax schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:16:
[...]
Waren er verhalen over Series X'en die kapot aankwamen?
Edit:// alles speculatieVagax schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:16:
[...]
Waren er verhalen over Series X'en die kapot aankwamen?
Er is een console die te vroeg is bezorgd en Microsoft heeft deze uiteindelijk remote onbruikbaar gemaakt. De ontvanger probeert nu veel aandacht te krijgen en vertelt iedereen dat zijn Series X stuk is.
Hier meer: Melantrix in "[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic"
[ Voor 16% gewijzigd door ben2513 op 07-11-2020 16:28 ]
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Dit is wel volle bak jinxenJasmijn22 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:08:
Ik ben benieuwd hoe veel mensen hier een doa zullen ontvangen.
Haha
Dat vind ik wel echt een streek van Microsoft. Daar kan de ontvanger toch ook niets aan doen, dat de console eerder op zijn stoep staat.ben2513 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:19:
[...]
Er is een console die te vroeg is bezorgd en Microsoft heeft deze uiteindelijk remote onbruikbaar gemaakt. De ontvanger probeert nu veel aandacht te krijgen en vertelt iedereen dat zijn Series X stuk is.
Nee dat was niet te vroeg bezorgd maar iemand die z'n emargo niet hield volgens mij. Zat beelden van een game te streamen wat niet mocht (niet op de xsx en ook niet de game vanwege emargo afspraken)Segafreak83 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:22:
[...]
Dat vind ik wel echt een streek van Microsoft. Daar kan de ontvanger toch ook niets aan doen, dat de console eerder op zijn stoep staat.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Oh dat is dan ook naar. Op zijn minst hadden ze hem kunnen softbricken met een bericht er bij ipv gewoon de console 'kapot' makenben2513 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:19:
[...]
Pardon, ik had mij helder moeten uitdrukken. Dat is alles speculatie trouwens, maar vele vinden dat een goede verklaring. Er was nog meer aan de hand, hij toonde namelijk ook AC: Valhalla zonder dat te mogen doen. Het feit dat hij toegang had tot Valhalla is al best raar, dus eventueel was het ook een review unit die hoe dan ook bij hem terecht is gekomen.Segafreak83 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:22:
[...]
Dat vind ik wel echt een streek van Microsoft. Daar kan de ontvanger toch ook niets aan doen, dat de console eerder op zijn stoep staat.
EDIT: dit dus:
Melantrix in "[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic"
[ Voor 8% gewijzigd door ben2513 op 07-11-2020 16:29 ]
Update.. Die van mij staat nu net op verzonden via MS DE. Houd vol!Jasmijn22 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:43:
[...]

Ah, dan hadden ze hem toch ook tijdelijk kunnen soft-bricken?Melantrix schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:26:
[...]
Nee dat was niet te vroeg bezorgd maar iemand die z'n emargo niet hield volgens mij. Zat beelden van een game te streamen wat niet mocht (niet op de xsx en ook niet de game vanwege emargo afspraken)
Wel bizar dat ze de boel gewoon op afstand onklaar kunnen maken.
Bij mij nog niksDeLyon schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:41:
[...]
Update.. Die van mij staat nu net op verzonden via MS DE. Houd vol!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gRCDp4ZgIoJ5ag52pCk9VWYw.jpg?f=user_large)
/f/image/TDSvYfXySOeUnzh28yVmJc65.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 68% gewijzigd door Davido84 op 07-11-2020 16:47 ]
Verzonden
Geschatte leverdatum 10 november
Verzending volgen
Nu ook een mail gekregen:
Machen Sie sich bereit! Ihre Bestellung vom Mittwoch, 4. November 2020 wurde versendet. Sie können nun die Rechnung in Ihrem Microsoft-Konto einsehen.
Vielen Dank für Ihren Einkauf bei uns – wir beeilen uns mit der Zustellung.
[ Voor 51% gewijzigd door laurens700 op 07-11-2020 16:47 ]
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Yeazzzzzz, hier ook UPS track and trace nr ontvangen. Ook op de MS site zie ik trace data. Haha bij MS Polen besteld en hij komt uit magazijn in Venlo zie ik in UPS gegevens. Thnx Tweakers voor het goeie idee om bij MS Polen te bestellen 👍🏻👍🏻👍🏻Davido84 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:45:
hopla, 4/11 besteld via pre order polen, net track and trace ontvangen. jiha!
de track code werkt nog niet bij ups, dat zal misschien nog even durenaustin_77 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:47:
[...]
Yeazzzzzz, hier ook UPS track and trace nr ontvangen. Ook op de MS site zie ik trace data. Haha bij MS Polen besteld en hij komt uit magazijn in Venlo zie ik in UPS gegevens. Thnx Tweakers voor het goeie idee om bij MS Polen te bestellen 👍🏻👍🏻👍🏻
Dit is zó herkenbaarBasGrunn schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:44:
Iemand nog een slaappil die een uur of 72 werkt? Ik irriteer mij aan mezelf met dat lange gewacht en geklik op internet om te kijken of er nog wat nieuwtjes zijn. Klein kind die ik ben! De wenkbrauwen van mijn vrouw vertellen mij dat dit gehype niet veel langer moet duren..... [Afbeelding]

Nog geen track&trace, alleen authorization bij PayPal.
Don't panic, don't panic,

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Heb jij UPS My Choise en ben je aangemeld met je account? Indien nee, dan is dit alles wat je te zien krijgt.fluxsystem schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:48:
Effe een vraagje.
Zien jullie een adres staan bij de verzending van UPS.
Ik zie namelijk alleen mijn woonplaats.
[Afbeelding]
Hoezo dat?Jasmijn22 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:49:
Ik begin nu toch wel extreem jaloers te worden, zelfs de DE mensen krijgen nu hun mails. Ondertussen word ik in de ijskast gezet.
MS NL Store? Dan kan die mail pas Maandag komen. No worries.Jasmijn22 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:49:
Ik begin nu toch wel extreem jaloers te worden, zelfs de DE mensen krijgen nu hun mails. Ondertussen word ik in de ijskast gezet.
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
Snap niet helemaal hoe dat werkt.Munky711 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:50:
[...]
Heb jij UPS My Choise en ben je aangemeld met je account? Indien nee, dan is dit alles wat je te zien krijgt.
Geen reden, ben gewoon jelly, ongeduldig en een tikkeltje kinderachtig.
Ik zou het zeker even bekijken om een account aan te maken. Geeft je meer controle over je leveringen met UPS.
Als je dat niet aanmaakt maakt toch geen verschil? Gaat toch gewoon naar het adres waar je opgegeven hebt?Munky711 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:53:
[...]
Ik zou het zeker even bekijken om een account aan te maken. Geeft je meer controle over je leveringen met UPS.
[ Voor 5% gewijzigd door Roko op 07-11-2020 16:58 ]
Ja tuurlijk, maar met My Choise kan je nog zeggen, breng het maar naar daar. of zet het maar aan deur als ik niet thuis ben, etc... Zoals ik zei, het geeft je meer controle.Jasmijn22 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:54:
[...]
Als je dat niet aanmaakt maakt toch geen verschil? Gaat toch gewoon naar het adres waar je opgegeven hebt?
Ben zelf ook enorm enthousiast! Ik gun het iedereen dat ze even lekker als een klein kind blij mogen zijn, helemaal in deze tijden. Zo wie zo is een nieuwe console altijd een spannend momentBasGrunn schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:44:
Iemand nog een slaappil die een uur of 72 werkt? Ik irriteer mij aan mezelf met dat lange gewacht en geklik op internet om te kijken of er nog wat nieuwtjes zijn. Klein kind die ik ben! De wenkbrauwen van mijn vrouw vertellen mij dat dit gehype niet veel langer moet duren..... [Afbeelding]
Zojuist is de UPS track and trace status veranderd naar "Onderweg"
[ Voor 4% gewijzigd door Vagax op 07-11-2020 17:06 ]
Btw de reservering van 499 van mijn cc is er niet meer, hebben jullie dat ook ?
Heb je rabobank?deurklinkje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:09:
Ik heb niet eens mail ontvangen van MS NL. Maar zie wel de status onderweg staan.
Btw de reservering van 499 van mijn cc is er niet meer, hebben jullie dat ook ?
Xbox Live: Ofthewell NL
Besteld bij Microsoft NL

Hier nog steeds niks, 9:10 uur besteld bij MS NL en verzending naar Groningen stad. Ik verwacht het binnenkort wel, maar het is gewoon té spannend hahaJasmijn22 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:16:
het feest gaat beginnen. De Tower of Power komt naar ons toe.
Jep
*zo juist mail gekregen met verzend bevestiging *
[ Voor 15% gewijzigd door deurklinkje op 07-11-2020 17:29 . Reden: Status ]
Ik heb hem net gehad van de MS Store in NL. Afgelopen woensdag besteld.Munky711 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:51:
[...]
MS NL Store? Dan kan die mail pas Maandag komen. No worries.
Toch eigenlijk wel kansloos. Ik heb hem day 1 besteld, maar nog geen bericht gehad. Hoezo mensen onnodig ongerust makenMark_GAE schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:28:
[...]
Ik heb hem net gehad van de MS Store in NL. Afgelopen woensdag besteld.
[ Voor 6% gewijzigd door SHIZNL op 07-11-2020 17:35 ]
4 november besteld bij MS Duitsland.
In mijn besteloverzicht staat ie nog steeds als vooruit besteld met verwachtte leverdatum 10 Nov.
Ze gaan met verschillende batches de deur uit. Komt vast wel goed.SHIZNL schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:35:
[...]
Toch eigenlijk wel kansloos. Ik heb hem day 1 besteld, maar nog geen bericht gehad. Hoezo mensen onnodig ongerust maken
Xbox Live: Miesjh NL
Maandag komt iig Valhalla ook binnen (UPS)

[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 07-11-2020 17:38 ]
Jawel hoor, UPS heeft pakket nog niet ontvangen maar het staat wel klaar en is aangemeldDavido84 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:48:
[...]
de track code werkt nog niet bij ups, dat zal misschien nog even duren
Daar ga ik ook wel van uit, maar toch maak je je ergens, onnodig, een beetje zorgen of het wel goed komt.Miesjh schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:36:
[...]
Ze gaan met verschillende batches de deur uit. Komt vast wel goed.
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview