Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeLoT3
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-04 11:32
Als ik niets hoor van MM Ams Cen. Maandag ga ik mijn geluk beproeven bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIZNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12-2023
Is die storage expansion card duurder geworden. Ik zit nu te kijken bij de MS store en daar staat hij nu voor 250 euro dit was toch 220 euro of ben ik nou gek?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:15
Ik ga zo meteen om 10u eens bellen naar mijn lokale Belgische MM want het is totale radiostilte sinds ik besteld heb op 23/10 in de winkel.

Belofte was op launch zeker een exemplaar, anders haal ik mijn 150 euro terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:17
Katmi schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:36:
Ik ga zo meteen om 10u eens bellen naar mijn lokale Belgische MM want het is totale radiostilte sinds ik besteld heb op 23/10 in de winkel.

Belofte was op launch zeker een exemplaar, anders haal ik mijn 150 euro terug.
Wat had je verwacht. Dat ze wekelijks iedereen gingen bellen. Mensen zijn niet echt geduldig haha

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
steefje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:41:
[...]

Wat had je verwacht. Dat ze wekelijks iedereen gingen bellen. Mensen zijn niet echt geduldig haha
Heb ik dat gezegd ? Het is vandaag 7 Nov dan mag ik toch eens bellen over een order die binnen 3 dagen uitkomt.
GM heeft al mensen gebeld en MM ging dat ook doen zeiden ze tegen me dus mag ik me 3 dagen voor launch toch bevragen of ik nu dinsdag gewoon kan langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Xtinction89 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:19:
@xandoortje

Bij mij is ditzelfde gebeurd, maar dan op mijn Creditcard. De persoon in de livechat zei gisteren rond 20:00 dat ik vandaag 0800-0205934 diende te bellen, maar die zijn blijkbaar helemaal niet open.

Ik heb nu de betalingsmethode naar Paypal veranderd waardoor er nu in ieder geval al Pending staat op Paypal.

Ben benieuwd of dit dan wel goed gaat. Aangezien ik nu niemand telefonisch te pakken krijg.
Is er een ander nummer, of zou het via een andere live-chat wel lukken om contact te leggen met ze?

Update: Blijkbaar is zonet de annuleren knop weggehaald op de Microsoft betaalpagina.

[Afbeelding]
Die "annuleren"-knop is bij mij ook weg. Vermoed dat hun systemen aan de achterkant dus nog enkele andere statussen zullen hebben die wij als eindgebruiker niet zien. Geld is gereserveerd & het pakketje wordt klaargemaakt terwijl wij gewoon "vooraf besteld" zien. 8)

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

De hype begint nu wel extreme vormen aan te nemen hier. Alleen dit stink weekend nog door en dan vind de ultieme zegening plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
Katmi schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:50:
[...]

Heb ik dat gezegd ? Het is vandaag 7 Nov dan mag ik toch eens bellen over een order die binnen 3 dagen uitkomt.
GM heeft al mensen gebeld en MM ging dat ook doen zeiden ze tegen me dus mag ik me 3 dagen voor launch toch bevragen of ik nu dinsdag gewoon kan langskomen.
Weet je wat nou het grappige is. Dat een willekeurig iemand, zonder preorder, zonder stress van de afgelopen weken, dinsdag doodleuk een willekeurige Mediamarkt binnenwandelt en een XSX uit het schap haalt :9

Het zou me niks verbazen ook nog.

Edit: ow wacht, dan kan in België even niet he vanwege de lockdown.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchOwnage op 07-11-2020 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

DutchOwnage schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:57:
[...]

Weet je wat nou het grappige is. Dat een willekeurig iemand, zonder preorder, zonder stress van de afgelopen weken, dinsdag doodleuk een willekeurige Mediamarkt binnenwandelt en een XSX uit het schap haalt :9

Dat kan wel, de winkels mogen nog click & collect aanbieden.

MM heeft de Xboxen al binnen en meer dan genoeg dus het scenario wat je hierboven schets is zeker een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Yes! Bij mij gistervond om kwart voor zeven ook 499,99 afgeschreven door Paypal. En ik kan niet meer op annuleren klikken in de Microsoft store.
Heb er echt zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:23
Nog een paar dagen dan raakt de hele post overbelast en komt alles te laat 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidXTR
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 21:46

AcidXTR

Overal en altijd AcidXTR

Ace schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:02:
[...]

MM heeft de Xboxen al binnen en meer dan genoeg dus het scenario wat je hierboven schets is zeker een mogelijkheid.
Is dat zo? Ze houden er een groot aantal achter voor vrije verkoop?

Ik ga maandag eens bij CB proberen. Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Vreemd dat sommige Mediamarkten genoeg hebben voor vrije verkoop terwijl MM Apeldoorn niet eens genoeg kunnen leveren voor de kleine hoeveelheid pre-orders die ze hebben. Gelukkig heb ik via MS zelf een unit kunnen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:57:
[...]

Zou me ook niks verbazen. Bol gaf ook al aan dat er launch de boel weer makkelijk te bestellen is. Krijg steeds meer het gevoel dat er een hype is gestaged en ik ben uiteraard ook gewoon beïnvloed door dit topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-06 07:43
Katseviool schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:19:
[...]

Zou me ook niks verbazen. Bol gaf ook al aan dat er launch de boel weer makkelijk te bestellen is. Krijg steeds meer het gevoel dat er een hype is gestaged en ik ben uiteraard ook gewoon beïnvloed door dit topic :P
Met deze gedachte ga je lachend naar mediamarkt dinsdag om dan vervolgens te horen dat ze hem weer binnenkrijgen begin maart volgend jaar en dan kom je weer terug naar dit topic :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Katseviool schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:19:
[...]

Sterker nog, dat gevoel heb ik dus ook. Had er bijna nog een PS5 voor ernaast bijbesteld :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Ace schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:02:
[...]

Dat kan wel, de winkels mogen nog click & collect aanbieden.

Blijkbaar is zelf bellen naar lokale MM winkels niet mogelijk in België zolang ze als enkel afhaalpunt fungeren...
Gebeld naar de 011 nummer in Hasselt maar uitgekomen op de algemene klantendienst en die konden me eigenlijk niets zeggen buiten “ Normaal kan je rond de 10de afhalen en normaal bellen ze als die aan de kant ligt klaar voor afhalen “

Hasselt is ook 23km van hier dus ga niet even tot daar om te vragen of ze er nu genoeg hebben dus ga Dinsdag maar gewoon tot daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
ObiWan23 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:22:
[...]

Met deze gedachte ga je lachend naar mediamarkt dinsdag om dan vervolgens te horen dat ze hem weer binnenkrijgen begin maart volgend jaar en dan kom je weer terug naar dit topic :9~
Echt, ik denk dat dit opgaat voor de PS5. Voor de XSX, zal het echt wel meevallen. Als ik al die preorder cijfers mag geloven in sommige filialen van de MM, zijn er gewoon in sommige gevallen 10x meer PS5's op een wachtlijst gezet dan XSX's. Het verbaast mij daarom eerlijk gezegd best wel een beetje, dat de Xbox topics hier zo hard lopen. Dat strookt niet echt met de berichten uit "het veld", om het zo maar even te zeggen.

[ Voor 14% gewijzigd door DutchOwnage op 07-11-2020 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Katmi schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:24:
[...]

Blijkbaar is zelf bellen naar lokale MM winkels niet mogelijk in België zolang ze als enkel afhaalpunt fungeren...
Gebeld naar de 011 nummer in Hasselt maar uitgekomen op de algemene klantendienst en die konden me eigenlijk niets zeggen buiten “ Normaal kan je rond de 10de afhalen en normaal bellen ze als die aan de kant ligt klaar voor afhalen “

Hasselt is ook 23km van hier dus ga niet even tot daar om te vragen of ze er nu genoeg hebben dus ga Dinsdag maar gewoon tot daar...
Ook in NL krijg je een individuele MM vestiging niet meer aan de lijn. Alles komt bij de algemene klantenservice terecht, ivm minder mensen op de werkvloer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
ObiWan23 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:22:
[...]

Hehe, ik heb een preorder bij MS van de week besteld. Zo risico avers ben ik dus maar ik ben benieuwd naar de aantallen en snelheid van verkoop bij CB maandag :)

Als het inderdaad madness is dan komen ze hopelijk met een mooie update dat ze x aantal van die dozen in x minuten hebben geschoven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:27:
[...]

Ook in NL krijg je een individuele MM vestiging niet meer aan de lijn. Alles komt bij de algemene klantenservice terecht, ivm minder mensen op de werkvloer.
Ah balen, eigenlijk nutteloos want die algemene dienst kan enkel helpen met vragen over online orders of de website en heeft geen inzicht in de winkels.

Ze zei wel dat als ze dinsdag niet bellen dat ik kon terug bellen en dan gingen ze zelf contact met de winkel opnemen maar dan kan ik ook even goed dinsdag tot daar met met bestelformulier en horen hoe het zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Katmi schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:31:
[...]

Ah balen, eigenlijk nutteloos want die algemene dienst kan enkel helpen met vragen over online orders of de website en heeft geen inzicht in de winkels.

Ze zei wel dat als ze dinsdag niet bellen dat ik kon terug bellen en dan gingen ze zelf contact met de winkel opnemen maar dan kan ik ook even goed dinsdag tot daar met met bestelformulier en horen hoe het zit.
Idem. Als ik maandag geen track&trace ontvang van m'n online bestelling, ga ik ook dinsdag naar m'n lokale MM met m'n aanbetalings formulier :+ . Maar het zal allemaal wel loslopen, en hebben we ons achteraf gezien heel erg druk gemaakt om niets :) . Hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:34:
[...]

Idem. Als ik maandag geen track&trace ontvang van m'n online bestelling, ga ik ook dinsdag naar m'n lokale MM met m'n aanbetalings formulier :+ . Maar het zal allemaal wel loslopen, en hebben we ons achteraf gezien heel erg druk gemaakt om niets :) . Hopelijk.
Wat je zegt klinkt wel logisch. PS5 is heel wat meer in demand, vooral hier in Nederland heb ik gelezen. Ook dat soms hier en daar alles weer opengegooid wordt en mensen weer kunnen preorderen voor 10~15 minuten voor de xbox series x, terwijl ik dit niet ben tegengekomen voor de PS5.

Dus je zult hopelijk wel gelijk hebben :) Ik ga iig hetzelfde als jou doen als ik mijn t&t code niet krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:34:
[...]

Ik heb niet online besteld dus ga nooit T&T krijgen helaas :P
Ik maak me niet echt druk maar ik vind gewoon als winkel kan je dan ook 3 dagen op voorhand bellen als je de consoles al hebt staan al was het maar om te zeggen “ u kan dinsdag komen “ toch eens zo fijner dan te moeten wachten en zien of je nu dinsdag telefoon krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 15:45
Nog meer mensen waarbij de CC reservering ineens verdwenen is? (Microsoft Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Daar ben ik het wel mee eens. Een hoop MM winkels doen dat ook wel, echter er is geen algemeen beleid voor dus doet iedere winkel maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cino schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:49:
Nog meer mensen waarbij de CC reservering ineens verdwenen is? (Microsoft Nederland)
Bij mij ook vanochtend verdwenen, maar dan MS Polen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ObiWan23
Werd net gebeld door Mediamarkt ( ze zouden mij terug bellen binnen een dag omdat ik gisteren vroeg of mijn bestelling goed door was gekomen en dat het geen systeem fout was.

Ze zei dat ze 100% kan zeggen dat de bestellingen die gisteravond werden geplaatst op de website niet op release dag zullen worden geleverd door een systeemfout. Ze zei ook dat bijna 2 maanden lang al niks meer in voorraad is voor de release dag en dat het allemaal heel hectisch was verlopen met al die annuleringen.

Lekker nieuws dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:05
Hoe lang kan je doorzeuren over een belletje van een winkel? Heb geduld, de Xbox komt er vanzelf wel (een keer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
ObiWan23 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:50:
Werd net gebeld door Mediamarkt ( ze zouden mij terug bellen binnen een dag omdat ik gisteren vroeg of mijn bestelling goed door was gekomen en dat het geen systeem fout was.

Ze zei dat ze 100% kan zeggen dat de bestellingen die gisteravond werden geplaatst op de website niet op release dag zullen worden geleverd door een systeemfout. Ze zei ook dat bijna 2 maanden lang al niks meer in voorraad is voor de release dag en dat het allemaal heel hectisch was verlopen met al die annuleringen.

Lekker nieuws dit.
Ow jee. Olie op het vuur, and here we go :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker nieuws dit.
Haha dat gaat lekker daar - ik denk dat deze Xbox lancering ze meer slecht dan goed brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43

Lekker nieuws dit.
En dat melden ze niet aan klanten die daadwerkelijk ook besteld hebben? Stiekem ging ik er al vanuit, maar wel vreemd dat je daar maar zelf achter moet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ObiWan23
Soccer98 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 10:55:
[...]

En dat melden ze niet aan klanten die daadwerkelijk ook besteld hebben? Stiekem ging ik er al vanuit, maar wel vreemd dat je daar maar zelf achter moet komen.
Ik vind het ook vreemd allemaal. Ze zegt dat de bestelling die deze maand geplaatst werden / worden , dat die voor de volgende voorraad zijn maar dat staat niet op de website.

Toen ik bestelde stond er gewoon duidelijk "Bestel nu online, ontvang op release dag".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Vond het al vaag dat de MediaMarkt ineens weer met exemplaren op de proppen kwam, wetende dat het echt bijna overal (wereldwijd) is uitverkocht.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
Het was ook wel merkwaardig dat er opeens tien euro korting bij kwam kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Stagiare aan het spelen geweest in de systemen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Er was toch gisteren ook al een user hier die eerst 3e ofzo stond bij zijn lokale MM en toen hij later weer na ging vragen stond hij ineens 7e? Volgende keer gewoon vermijden die tent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
Jasmijn22 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:04:
Er was toch gisteren ook al een user hier die eerst 3e ofzo stond bij zijn lokale MM en toen hij later weer na ging vragen stond hij ineens 7e? Volgende keer gewoon vermijden die tent.
Ja, ik heb gehoord van een vriend die bij mediamarkt in het verleden heeft gewerkt dat ze soms onder collega's zelf wat geld in de kassa stoppen op het moment dat ze binnenkomen en dan zelf een paar systemen mee naar huis nemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Dat gebeurt overal. Waar mensen werken zul je altijd tegen vriendjespolitiek en corruptie aanlopen. Vaak niet te zien, maar 100% uitsluiten is onmogelijk.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 16:20
Kunnen we geen apart "Series X pre-orders bij de MediaMarkt" topic openen?

Voor de MM is een console niets meer dan het zoveelste product wat ze verkopen, niet de hele MM draait om de Xbox Series X. Al lijken vele anders te denken.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Iemand al bericht van Microsoft dat ze de bestelling gereed gaan maken of nog niet?

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupDah
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2020
Wat is de status van je pre-order op bol.com tot zover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
laurens700 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:35:
Iemand al bericht van Microsoft dat ze de bestelling gereed gaan maken of nog niet?
Ik kreeg een email dat mijn bestelling via paypal niet bevestigd kon worden gisteren toen ze probeerden mij te chargen via PayPal( MS Polen ). Toen heb ik gebeld en werd er gezegd dat ik een email zou krijgen met een link om mijn PayPal informatie opnieuw te bevestigen.

Nu hopen dat die niet geannuleerd wordt voordat ik die email krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Rondje Almere gebeld of er op de release datum nog ergens wat dozen verstopt zitten.

Bij alle winkels : MM,Nedgame,Gamemania,Bcc zijn er GEEN fysieke exemplaren meer. Ook zeiden ze allemaal niet eerder dat einde van het jaar pas weer wat te krijgen.

Krijg er steeds meer de pest in 🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

xandoortje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:38:
Rondje Almere gebeld of er op de release datum nog ergens wat dozen verstopt zitten.

Bij alle winkels : MM,Nedgame,Gamemania,Bcc zijn er GEEN fysieke exemplaren meer. Ook zeiden ze allemaal niet eerder dat einde van het jaar pas weer wat te krijgen.

Aii dat duurt nog even dus. Dat is wel balen ja. Kun je niet tot die tijd een one s regelen ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

xandoortje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:38:

Is echt gelul joh. Komen echt nog wel wat batches voor einde jaar hoor.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Maikel64 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:33:
Kunnen we geen apart "Series X pre-orders bij de MediaMarkt" topic openen?

Voor de MM is een console niets meer dan het zoveelste product wat ze verkopen, niet de hele MM draait om de Xbox Series X. Al lijken vele anders te denken.
Dan kan je net zo goed een "is mijn PayPal of CC al aangeslagen" topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
  • Laatst online: 25-08 23:47
Ik weet niet of het al gepost is maar de Series S is weer op voorraad bij de Mediamarkt.

Er staat nu Pre-order nu, 10-11-20 direct thuisbezorgd.

https://www.mediamarkt.nl...box-series-s-1673371.html

[ Voor 20% gewijzigd door Guerilla op 07-11-2020 11:51 . Reden: Info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
Guerilla schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:50:
Ik weet niet of het al gepost is maar de Series S is weer op voorraad bij de Mediamarkt.

Er staat nu Pre-order nu, 10-11-20 direct thuisbezorgd.

Zal dit ook weer een systeem foutje zijn? En weer staat er dat de series S in Heerlen in voorraad is op releasedag. Precies hetzelfde als gisteren bij de Series X

[ Voor 4% gewijzigd door ObiWan23 op 07-11-2020 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:18
Xbox series S voor € 279,99

Let op: korting van €10 gaat er af in je winkelmandje en als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van MediaMarkt zou je een extra kortingsvoucher voor 10 euro korting bij besteding vanaf 120 euro moeten krijgen.

Inschrijven nieuwsbrief : https://www.mediamarkt.nl...annelMANewsletterRegister

*let op* €10 nieuwsbrief bon is inwisselbaar tot 48 uur na ontvangst.

[ Voor 21% gewijzigd door deurklinkje op 07-11-2020 11:56 . Reden: Extra link ]

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
  • Laatst online: 25-08 23:47
ObiWan23 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:51:
[...]

Zal dit ook weer een systeem foutje zijn? En weer staat er dat de series S in Heerlen in voorraad is op releasedag. Precies hetzelfde als gisteren bij de Series X
Dat durf ik zo niet te zeggen. Ik zag het voorbij komen op pepper.com.
Als jij een winkel selecteert geeft het systeem aan in welke filiaal jij de console kunt ophalen, dit betekend niet dat de console op voorraad is in de winkel.

https://nl.pepper.com/aan...s-s-console-500-gb-168616

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online

Lekker nieuws dit.
Had gisteren de bestelling in mijn winkelmandje en wilde bijna betalen. Maar gelukkig toch niet gedaan door twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
ObiWan23 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:37:
[...]

Ik kreeg een email dat mijn bestelling via paypal niet bevestigd kon worden gisteren toen ze probeerden mij te chargen via PayPal( MS Polen ). Toen heb ik gebeld en werd er gezegd dat ik een email zou krijgen met een link om mijn PayPal informatie opnieuw te bevestigen.

Nu hopen dat die niet geannuleerd wordt voordat ik die email krijg.
Welk nummer heb jij gebeld ?
Wie weet kunnen ze mij dat ook sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ObiWan23
xandoortje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:09:
[...]

Welk nummer heb jij gebeld ?
Wie weet kunnen ze mij dat ook sturen.
+18776967786

Maar volgens mij zijn ze allemaal vandaag gesloten..

[ Voor 11% gewijzigd door ObiWan23 op 07-11-2020 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupDah
Net MM gebeld over dat nog niks gehoord heb van mijn bestelling, heb hierbij ook aangegeven dat ik hem online heb besteld en niet fysiek in de winkel. Hij gaf aan dat iedereen die de Xbox dinsdag op kan halen gebeld is en als je nog niet gebeld bent je op een wachtlijst gezet bent. Daarna heb ik er nogmaals op gehamerd dat ik hem op 22 september om 09:05 besteld heb en niet in de winkel zelf, dus waarschijnlijk een van de eerste was. Maar meneer bleef aangeven dat ik dan dus op een wachtlijst sta.

Volgens mij weet deze beste man niet waar hij over praat, maar ik wacht wel af. Hoor ik maandag nog niks dan ga ik dinsdagochtend gewoon naar de MM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
laurens700 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:35:
Ik denk als dat zo was dan had je dat zeker hier wel al gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
SupDah schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:38:
Net MM gebeld over dat nog niks gehoord heb van mijn bestelling, heb hierbij ook aangegeven dat ik hem online heb besteld en niet fysiek in de winkel. Hij gaf aan dat iedereen die de Xbox dinsdag op kan halen gebeld is en als je nog niet gebeld bent je op een wachtlijst gezet bent. Daarna heb ik er nogmaals op gehamerd dat ik hem op 22 september om 09:05 besteld heb en niet in de winkel zelf, dus waarschijnlijk een van de eerste was. Maar meneer bleef aangeven dat ik dan dus op een wachtlijst sta.

Volgens mij weet deze beste man niet waar hij over praat, maar ik wacht wel af. Hoor ik maandag nog niks dan ga ik dinsdagochtend gewoon naar de MM.
Ja het zijn echt amateurs allemaal, had ook een mevrouw aan de lijn die niet eens wist wat een xbox was, maar kent wel de playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Was het de 0 euro reservering of de reservering van het volledige bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Beter is gewoon al deze tegenstrijdige berichten te negeren. Fijn dat het gepost wordt hoor, maar het blijkt maar weer dat iedereen bij de MM weer wat anders roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
Ja, het probleem bij de Mediamarkt is dat de klantenservice in principe gewoon een callcenter is. De expertise is er, maar alleen in de winkel. Niet dat de klantenservice geen goed werk verricht of iets dergelijks, maar soms kan je er weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

airwolf83 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:42:
[...]

Bij mij het volledige bedrag - verdwenen vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupDah
Maar zijn er een aantal van jullie die gebeld zijn door de MM vestiging waar jullie hem afhalen ondanks dat je hem online hebt besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0hnb
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:46
Bij mij ook

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
SupDah schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:37:
Wat is de status van je pre-order op bol.com tot zover?
Afgelopen week het mailtje gehad, verder niets veranderd qua status. Ik maak me er ook geen zorgen om. Gaat wel goedkomen.. Bol.com is een grote webwinkel, verkopen duizenden producten per dag, die gaan echt niet afwijken van hun systeem omdat er wat nerveuze lui onzeker zijn van hun pre-order. Vind het al netjes dat ze die automatische e-mail sturen.

Er zijn er hier een paar waar ik me zorgen om begin te maken. Wellicht even langs de huisarts voor wat Oxazepam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Jasmijn22 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:39:
[...]

Aii dat duurt nog even dus. Dat is wel balen ja. Kun je niet tot die tijd een one s regelen ofzo?
Ik heb net een series S besteld bij BCC MET Paypal 🙄
Kreeg ook meteen een betaal bevestiging van Paypal
Word Dinsdag geleverd.
Natuurlijk nu een discussie met broer dat ik er erg op achteruit ga omdat ik van een One X afkom,maarja ik heb 7 weken geleden alles verkocht omdat ik in de veronderstelling was een Order bij MS had.
Mijn mening is beter iets dat helemaal niets tot einde/begin van het jaar.
Als er weer voorraad XsX zijn koop ik die en verkoop ik mn series S weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNolan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08 23:51
Bericht verwijderd

[ Voor 89% gewijzigd door KevinNolan op 07-11-2020 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KevinNolan schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:56:
Mijn XSX besteld via Microsoft Nederland en zou bezorgd worden door UPS. Maar krijg net bericht van postNL een bericht dat er een pakket is voor 10 november vanuit Eindhoven en is dus de XSX. Komen wel pas rond 1800..... Balen zeg. Dan ben ik aan het werk voor avonddienst.....
Cool! Gefeliciteerd iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNolan
  • Laatst online: 23-08 23:51
Ik was te voorbarig. Het is een ander pakketje. Maar omdat het uit Eindhoven komt en er van de week hier iets was gepost over dat ze daar al klaar stonden dacht ik 1 en 1 is 2 maar helaas .

Hopen dat het alsnog via UPS komt en dan gewoon in de ochtend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
ObiWan23 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:41:
[...]

Ja het zijn echt amateurs allemaal, had ook een mevrouw aan de lijn die niet eens wist wat een xbox was, maar kent wel de playstation.
En waarom is zij dan een amateur? Die mevrouw werkt simpelweg bij de klantenservice om vragen van klanten te beantwoorden volgens een script en niet in de verkoop of technische afdeling.

Als jij als IT'er bij een firma werkt welke auto's maakt, ben jij dan ook een amateur als je niets weet over een specifiek onderdeel uit een van de auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Soccer98 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:43:
Ja, het probleem bij de Mediamarkt is dat de klantenservice in principe gewoon een callcenter is. De expertise is er, maar alleen in de winkel. Niet dat de klantenservice geen goed werk verricht of iets dergelijks, maar soms kan je er weinig mee.
Ik heb woensdag gebeld naar de klantservice, die verzochten MM Groningen contact met mij op te nemen en kreeg zojuist antwoord van MM Groningen.
U vroeg zich af wanneer u de nieuwe xbox kunt ophalen.
Wanneer wij ze binnen krijgen wordt er contact opgenomen met u wanneer u hem af kunt halen (bij voldoende voorraad zal dit op de releasedatum zijn), dit gaat op volgorde van aanmelding.
Fijn om te horen. Hier kan ik veel mee ;)

[ Voor 6% gewijzigd door tdn135 op 07-11-2020 13:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
Zojuist een mail ontvangen van Microsoft dat de bestelling is (voor)aangemeld bij UPS en dat de console a.s. dinsdag wordt afgeleverd.
Hallo,
Ben je er klaar voor? De bestelling die je op dinsdag 22 september 2020 hebt geplaatst, is verzonden. Je kunt het afgeschreven bedrag nu op je rekening zien.
Bedankt dat je bij ons hebt gewinkeld, we hopen je artikel zo spoedig mogelijk bij je te hebben.

Xbox Series X
Hoeveelheid 1
Geschatte leverdatum: dinsdag 10 november 2020
Verzendmethode: Standaard (GRATIS)
Al duim ik voor een levering op maandag 9/11.

[ Voor 4% gewijzigd door ariekanari op 07-11-2020 13:21 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
Maikel64 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:09:
[...]

En waarom is zij dan een amateur? Die mevrouw werkt simpelweg bij de klantenservice om vragen van klanten te beantwoorden volgens een script en niet in de verkoop of technische afdeling.

Als jij als IT'er bij een firma werkt welke auto's maakt, ben jij dan ook een amateur als je niets weet over een specifiek onderdeel uit een van de auto's?
Dat is geen goeie vergelijking. Als er een enorme trend gaande is rond een product dat zeer snel uitverkocht raakt zo dichtbij de feestdagen, dan zou ik als klantenservice medewerker hiervan op de hoogte gebracht moeten worden aangezien heel veel mensen zullen bellen hierover.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hier zojuist ook shipment ready for UPS, besteld bij MS Frankrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ObiWan23
ariekanari schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:19:
Zojuist een mail ontvangen van Microsoft dat de bestelling is (voor)aangemeld bij UPS en dat de console a.s. dinsdag wordt afgeleverd.

[...]

Goed nieuws! Veel gameplezier binnenkort _/-\o_ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 14:15
ariekanari schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:19:

[...]

Ik ook! It's happening :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Yess hier ook UPS tracking gehad van MS NL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UFZZI4_7b1bDLEwZGmxpfpSxo8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8lZs5sOFm8InIb5yQJbo2li7.jpg?f=fotoalbum_large

Uit het mooie Venlo

[ Voor 82% gewijzigd door Benny op 07-11-2020 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0hnb
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:46
Ook net een verzendbevestiging

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Katseviool
Hier trouwens reactie Bol - nav chat om 22:25 in de avond. Super vriendelijke dame en gelijk de volgende morgen tijdens de lunch terugkoppeling van inkoop.
Goedemiddag <knip>,

Gisteren hadden we kort contact via de chat over de Xbox X. Naar aanleiding daarvan heb ik navraag gedaan bij onze inkoopafdeling over de X en inmiddels hebben we ook een terugkoppeling ontvangen.

We verwachten de Xbox series X na 10 november weer leverbaar te hebben.
In dit hele proces zie je wel verschil in retailers en zie je dat service bij zaken als MM echt achterlopen tov de online concurrenten.

Voor de Tweakers die nog op zoek zijn.

- Maak een Coolblue account incl. adresgegevens en stel een betaalwijze in
- Download de app
- Login alvast in op de CB website en app
- Klik houd me op de hoogte wanneer artikel op voorraad is
- Ga maandag om 11:00 klaar zitten met tabs open op CB, Twitter, Pepper, dit topic en evt andere sources, leg je telefoon naast het toetsenbord voor mail notificatie vanuit CB.
- Zo gauw hij beschikbaar is probeer je hem te bestellen via de app waardoor je nog sneller betaling via mobile bank app kunt doen. Tevens wordt de mobile app vaak minder hard gehit dan de website.

Ik kan me niet voorstellen als je al deze voorbereidingen neemt dat je er dan naast grijpt.

Succes in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
Hier nog niks helaas, orderbevestiging om 9:11 ontvangen.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Nu online
ben2513 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:25:
[...]

Hier nog niks helaas, orderbevestiging om 9:11 ontvangen.
Geen paniek joh ze zijn net begonnen met die mails eruit sturen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-09 17:28
Eindelijk. Status naar Shipped.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben2513
Stylze schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:27:
[...]

Geen paniek joh ze zijn net begonnen met die mails eruit sturen.
Haha ja ik weet, kan ook niet meer annuleren dus het komt wel goed. Wel spannend

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick vd Wal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb ook een verzendbevestiging gehad vanuit MS Polen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Hier op Reddit heeft iemand een UPS tracking code gekregen van Microsoft DE:
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Nog mensen met updates vanuit MS Duitsland? Hier nog gewoon een reservering op de cc en nog geen updates verder. Maar zal vast goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:43
Hier heeft iemand al de S binnen van wehkamp

https://nl.pepper.com/aan...gb-168616#thread-comments

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 14:15
Benny schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:23:
Yess hier ook UPS tracking gehad van MS NL.

[Afbeelding]

Uit het mooie Venlo
Instructie voor de chauffeur: Doorrijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17

Lekker nieuws dit.
Ik heb gisteren bij MediaMarkt de Series X besteld en m'n Amazon.nl bestelling geannuleerd omdat de MediaMarkt vermeldde wel op launch te kunnen leveren.

Dat ze dat nu niet gaan halen lijkt mij sterk, aangezien ik de bestelling niet meer kan annuleren omdat hij al in behandeling is.

In de bevestigings mail staat:
Wil je jouw bestelling wijzigen of annuleren?
Op dit moment kun je de bestelling niet meer wijzigen, omdat deze al door ons verwerkt wordt. Annuleren? Voor thuisleveringen kan dit zolang de optie 'Bestelling annuleren' zichtbaar is in jouw account.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maikel64
ObiWan23 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:21:
[...]

Dat is geen goeie vergelijking. Als er een enorme trend gaande is rond een product dat zeer snel uitverkocht raakt zo dichtbij de feestdagen, dan zou ik als klantenservice medewerker hiervan op de hoogte gebracht moeten worden aangezien heel veel mensen zullen bellen hierover.
Zoals ik in een eerdere post al zei, de Xbox is slechts een van de vele producten die ze verkopen en bij lange na ook niet het duurste product met de meeste marge.

Wellicht is er in huisvrouwenland momenteel ook een enorme hype gaande over een nieuwe stofzuiger zodat Truus haar huis netjes heeft voor de feestdagen. Die huisvrouwen weten en geven niks om een console en zo denk ik dat jij niets weet of geeft om die stofzuiger.

Moet de klantenservice hier dan maar compleet op worden aangepast? Daarnaast is ieder MM filiaal een franchise die slechts onder de MM opereren. De algemene klantenservice kan dus slechts globaal wat zeggen maar als de manager van een filiaal het anders doet kunnen zij daar niets aan doen of dat niet weten.

Wil je een gaming minded klantenservice, had dan besteld bij een game winkel en niet bij een algemene electronica zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook zojuist verzendbevestiging van MS Polen - UPS T&T. Wel raar overigens, niets afgeschreven van CC tot nu toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Zojuist een mail van ms Frankrijk dat mijn sx is verzonden! Letsago!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-09 17:23

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

vanuit frankrijk ook een verzend bevestiging gehad :) alleen me apart bestelde accu pack van dezelfde dag is nog niet verzonden.

[ Voor 41% gewijzigd door Hubert op 07-11-2020 13:46 ]

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inaseeri69
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-04-2021
Zojuist ook mailtje gehad van MS Polen dat die opgestuurd is met UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Zozo, het gaat hard met de verzendbevestigingen...

Ff rustig afwachten totdat ik hem ook krijg van MS polen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:18
Hier ook wtf

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hommie3
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-05 16:02
Ook zojuist een verzendbevestiging gehad van MS Frankrijk. Alleen geeft de UPS tracking code aan geen leveringen te zien :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
hommie3 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:49:
Ook zojuist een verzendbevestiging gehad van MS Frankrijk. Alleen geeft de UPS tracking code aan geen leveringen te zien :\
Dat duurt altijd eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
hommie3 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 13:49:
Geef het tijd, komt wss pas maandag of dinsdagnacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Ik kreeg zojuist een verzendbevestiging van MS Nederland dat mijn series X is verzonden.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 15:45
airwolf83 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 12:42:
[...]

Het volledige bedrag, maar inmiddels bericht gehad dat die is verzonden! En nog niet nogmaals afgeschreven 8)7
Pagina: 1 ... 40 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview