Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-06 07:43
Soccer98 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:12:
Ik ben bang dat er iets niet helemaal goed lijkt te zijn gegaan bij de MediaMarkt online. Uit het niets op voorraad en dan met tien euro korting, klinkt gek. Ik heb hem wel besteld, maar houd er stiekem rekening mee dat het een fout was.
Ik heb gebeld en de vrouw zag in het systeem een groot aantal systemen in voorraad, dus het lijkt me geen fout dan toch? Ze wist het getal precies, alleen mocht het mij niet zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door ObiWan23 op 06-11-2020 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
Weer beschikbaar!! https://www.mediamarkt.nl...box-series-x-1667555.html

Weer weg

[ Voor 6% gewijzigd door ben2513 op 06-11-2020 19:16 ]

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ObiWan23 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:14:
[...]

Ik heb gebeld en de vrouw zag in het systeem een groot aantal systemen in voorraad, dus het lijkt me geen fout dan toch?
Kan een bug (foutje) zijn in het systeem. Dingen gaan wel eens verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:44
Ik heb de Xbox via Microsoft Polen besteld via m'n credit card. Het bedrag staat nog steeds gereserveerd. Even een dubbelcheck: dit is bij iedereen toch nog? (omdat het pas op de dag van verzenden wordt verrekend)? Ik zie namelijk wat verontrustende berichten hier, maar volgens mij gaat dat niet per se over Polen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha als je vaak genoeg ververst bij de MM online dan verschijnt hij weer :P.
Fuujii schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:16:
Ik heb de Xbox via Microsoft Polen besteld via m'n credit card. Het bedrag staat nog steeds gereserveerd. Even een dubbelcheck: dit is bij iedereen toch nog? (omdat het pas op de dag van verzenden wordt verrekend)? Ik zie namelijk wat verontrustende berichten hier, maar volgens mij gaat dat niet per se over Polen?
Ja bij mij ook alleen nog gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
Klopt, bij mij staat ook "In Roermond vanaf de releasedatum verkrijgbaar". Terwijl hij ook in Heerlen op voorraad is, maar daar is hij dan niet vanaf de releasedatum beschikbaar?

Ik vind dit zo verwarrend |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:50
Man man wat een paniek allemaal zeg. Dat ze weer even online komen is toch niet zo gek????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:54

pim_rs

Stars and Stripes

Heb hem ook maar besteld. Als je winkel voorraad checken kiest en dan kiest voor Haarlem kun je hem wel bestellen. Betaald met CC, we zien het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
DutchOwnage schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:18:
Man man wat een paniek allemaal zeg. Dat ze weer even online komen is toch niet zo gek????
Als mensen een maand lang gebeld hebben om te preorderen en ze dan worden verteld dat ze in een tweede wave terecht komen begin volgend jaar en nu plotseling weer wat op voorraad hebben..is wel gek imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-09 17:28
That's a very good thing to do, Lastpost; I can see that your pre-order is in Polish currency and hasn't been charged yet just like you said. Most likely there is a problem we need to address in there.

[...]

Yes, it is a bit unusual and it would be great to check on that. I'm not entirely sure if they are accepting calls right now in The Netherlands but you can try and see if someone responds.
Gerustellend antwoord op de vraag of het in orde is dat m'n creditcard al 4 dagen op gereserveerd staat en nog niet afgeschreven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
Afschrijving van Paypal is er af! Finally, gerust het weekend in :). Van de extra controller nog niet maar de oude werken ook dus maakt niet zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
ObiWan23 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:20:
[...]

Als mensen een maand lang gebeld hebben om te preorderen en ze dan worden verteld dat ze in een tweede wave terecht komen begin volgend jaar en nu plotseling weer wat op voorraad hebben..is wel gek imo.
Er zijn waarschijnlijk wat annuleringen binnengekomen? Dat konden ze een maand geleden ook niet zien hé.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SHIZNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12-2023
You authorized a payment of 499,99 EUR to Microsoft Payments
Your funds will be transferred when the merchant processes your payment. Any money in your PayPal account at that time will be used before any other payment source.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Op Gamekings zag ik één van de presentatoren met een theorie komen dat Microsoft bewust schaarste creëert, omdat de Xbox populair overkomt als deze snel uitverkocht is. Wellicht dat die plotselinge pre-orders bij de Mediamarkt voortkomen uit dat ze bij Microsoft dus wel genoeg exemplaren heeft, maar deze bewust achter de hand houdt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:15
Soccer98 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:25:
Op Gamekings zag ik één van de presentatoren met een theorie komen dat Microsoft bewust schaarste creëert, omdat de Xbox populair overkomt als deze snel uitverkocht is. Wellicht dat die plotselinge pre-orders bij de Mediamarkt voortkomen uit dat ze bij Microsoft dus wel genoeg exemplaren heeft, maar deze bewust achter de hand houdt.
Gamekings zijn kneuzen anno 2020, wat die zeggen is bij mij nog niet aan 1 oor in en het andere uit maar gewoon recht voorbij beide oren.

Zeker na die knullige unboxing en review video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Schaarste creëren om zodoende een hype op gang te brengen is al zo oud als de weg naar Rome. Het zou me dus niets verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Via MediaMarkt zijn er weer een paar beschikbaar voor afhalen! Snel zijn.

Edit: staat hierboven ook al zie ik -_-

[ Voor 24% gewijzigd door srdevil op 06-11-2020 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 09:21
Net 1 kunnen bestellen bij MM, ophalen in Heerlen. Ook nog met 10 euro korting haha
Maar ik ben benieuwd of ik hem ook echt kan ophalen op launchdag, MM Heerlen is vaak drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHDpro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:30
Zojuist de bevestiging binnen van MM Den Bosch dat ik 'em dinsdag kan ophalen. Alleen heb ik via MS (Duitsland) afgelopen woensdag ook besteld die inmiddels niet meer (via de web interface) geannuleerd kan worden.

Het is overigens nog enigszins verrassend dat ik mijn preorder bij MM Den Bosch op launch dag zou kunnen ophalen want toen ik dat deed (13 okt) zeiden ze dat ik 39e of zo stond...

Zowieso dus een Series X volgende week *O*, als alles goed gaat met de MS order dan woensdag of donderdag maar even langs de MM om m'n aanbetaling terug te vragen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:19
DutchOwnage schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:30:
Schaarste creëren om zodoende een hype op gang te brengen is al zo oud als de weg naar Rome. Het zou me dus niets verbazen.
Ja, daar zitten de aandeelhouders op te wachten. Zo min mogelijk exemplaren verkopen en vooral niet aan de vraag voldoen. Waar dat fabeltje ooit vandaan is gekomen weet ik niet, maar kunstmatige schaarste creëren doe je door consumenten het gevoel te geven dat ze er nu 1 moeten bestellen. Denk aan een melding in een webshop van 'nog slechts 3 exemplaren beschikbaar, beslis nu' en niet zoals bij Sony en Microsoft het geval is, waarbij er helemaal geen voorraad is. Mensen schrijven tegenwoordig allemaal maar wat en denken dat Sony en Microsoft een onbeperkt aantal consoles kunnen produceren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Zojuist van microsoft NL een email van paypal dat ze 500 euro tbv de series x gaan afschrijven

Ik had op 22 september gelijk gepreordered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
Dit moet een fout zijn toch???

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z5v8zm5HiJwYKFBr-a46UxQgya4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PWE4oTezYOOUsyYFa3dDZFcU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:19
Staat er bij mij ook niet. 0 winkels hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
NotSoSteady schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:08:
[...]

Staat er bij mij ook niet. 0 winkels hier.
Dit krijg ik te zien. Geen Photoshop. Net vers gescreenshot op mijn telefoon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6KRl2klpugpOGc8CLn-c4W3BlJU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eLfaOVOl8XqwXm5EYtgwZmqs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door kesj op 06-11-2020 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Soccer98 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:25:
Net als Nvidia deed met hun 3000 series, AMD nu doet met hun 5xxx ryzen.

Nee, daar zit een jesusgrote batterij aan analysten achter die moeten gokken waar al die consoles heen moeten, je gokt benelux op 10.000 stuks, pre-orders zijn op, maar geluk dat die 50.000 stuks in canada slechts op 40.000 staan, hoppa 10.000 van Canada naar Benelux.

Schaarste is met vandaag de dag alternatieven geen optie meer, zeker met 2 directe concurrenten schaarste creeren zorgt enkel dat je potentiele koper gewoon week later de ander gaat kopen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIZNL
kesj schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:10:
[...]

Dit krijg ik te zien. Geen Photoshop. Net vers gescreenshot op mijn telefoon.
Ik kijk nu op de website en cache voor de zekerheid even geleegd van mijn browser, maar nergens voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:39
Hier ook eerst op voorraad in 44 winkels tijdens bestellen nergens op voorraad, duidelijk een foutje 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:53

rammes

koekebakker 1e klas

PacinoAllstars schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:02:
Zojuist van microsoft NL een email van paypal dat ze 500 euro tbv de series x gaan afschrijven

Ik had op 22 september gelijk gepreordered
hier ook, was het totaal vergeten :/ |:(

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verfsnuiver
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-07 22:43
Zojuist ook maar besteld via MM. Helaas in de haast niet gespot dat m'n oude adres nog stond ingesteld :+

Morgen maar eens bellen en vragen wat er mogelijk is. Hopelijk horen we dan ook meteen of het om een foutje ging of dat er daadwerkelijk consoles zijn gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:28

Phydomir

Dennis

Dat van die voorraad in de winkels kan ook zijn omdat iedere winkel een reserveringslijst heeft waar MM Online geen zicht op heeft. Aangezien het eigenlijk allemaal aparte bedrijven zijn.

Anyway. Bij mij net ook PayPal melding dat mijn Microsoft DE bestelling is doorgekomen. Zin in.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Een lastige keuze, maar ik heb toch besloten dat ik mijn XSX pre-order ga annuleren. Deze staat bij Bol.com en om 21:00 ga ik 'm annuleren. Geen idee of-ie dan meteen weer beschikbaar komt, maar als dat wel zo is: voor diegenen die nog op zoek zijn, om 21:00 bij Bol.com. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
MM Belgie is ook een een beetje aan het flippen, staat op de site als ''online uitverkocht '' voor de Series X maar de ene minuut kan je hem dan wel in de winkelwagen steken en afrekenen en de andere minuut krijg je een pop-up die zegt '' MICROSOFT Xbox Series X 1TB (RRT-00009) kan helaas niet aan de winkelwagen worden toegevoegd.
Het artikel is uitverkocht in de webwinkel, alsook niet beschikbaar in je geselecteerde winkel. Graag een andere lokale winkel selecteren.''

Maar maakt niet uit welke winkel je dan kiest, er is geen stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
De 2e preorder van Microsoft Duitsland is ook afgeschreven 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
Uniciteit schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:31:
Een lastige keuze, maar ik heb toch besloten dat ik mijn XSX pre-order ga annuleren. Deze staat bij Bol.com en om 21:00 ga ik 'm annuleren. Geen idee of-ie dan meteen weer beschikbaar komt, maar als dat wel zo is: voor diegenen die nog op zoek zijn, om 21:00 bij Bol.com. :)
Hoezo als ik vragen mag? >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mark_GAE
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-07 19:08
verfsnuiver schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:24:
Zojuist ook maar besteld via MM. Helaas in de haast niet gespot dat m'n oude adres nog stond ingesteld :+

Morgen maar eens bellen en vragen wat er mogelijk is. Hopelijk horen we dan ook meteen of het om een foutje ging of dat er daadwerkelijk consoles zijn gereserveerd.
Dan heb je een probleem. Ik had hetzelfde met een bestelling en ze kunnen het adres niet aanpassen. Dan moet de order geannuleerd worden. Bespaar je de moeite, ik heb via twitter en telefoon contact met ze gehad en de enige mensen die je te spreken krijgt zijn de typische callcenter medewerkers. Ze hebben een dramatische klantenservice!

Ik kan je wel een tip geven. Zodra je de track & tracé code ontvangt, moet je direct naar de site van PostNL gaan en het pakketje laten afleveren bij een afhaalpunt. Dat is de enige optie. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Champing
  • Laatst online: 16:10
Mark_GAE schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:37:
[...]

Dan heb je een probleem. Ik had hetzelfde met een bestelling en ze kunnen het adres niet aanpassen. Dan moet de order geannuleerd worden. Bespaar je de moeite, ik heb via twitter en telefoon contact met ze gehad en de enige mensen die je te spreken krijgt zijn de typische callcenter medewerkers. Ze hebben een dramatische klantenservice!

Ik kan je wel een tip geven. Zodra je de track & tracé code ontvangt, moet je direct naar de site van PostNL gaan en het pakketje laten afleveren bij een afhaalpunt. Dat is de enige optie. Succes!
Dit is denk ik ook de enige optie ja. Probleem is dat dit bij bestelling met een hogere waarde vaak niet meer mogelijk is vanwege fraude .. hoop voor je dat het lukt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik heb besloten voor de concurrent te gaan. ;) Waarom precies? Daarvoor is dit niet het juiste topic :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 21:13
Ik heb nog niks gehoord/gekregen van mijn CC bestelling via MS.de.... Zit te twijfelen om betaalwijze naar PayPal terug te zetten...maar zou dat helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03 00:27
Tarz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:49:
Ik heb nog niks gehoord/gekregen van mijn CC bestelling via MS.de.... Zit te twijfelen om betaalwijze naar PayPal terug te zetten...maar zou dat helpen
Heb jë dan een mail gehad dat je betaalwijze niet geaccepteerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41
sirjax77 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:51:
[...]

Heb jë dan een mail gehad dat je betaalwijze niet geaccepteerd wordt?
Maakt volgens mij geen verschil; ik heb zelf 2x gewisseld maar ze werken met batches/waves. Betaalwijze maakt geen verschil en/of zorgt voor een trigger.

[ Voor 6% gewijzigd door Katseviool op 06-11-2020 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zemmel83
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 19:33
Zojuist ook de bevestiging van Paypal, besteld bij Microsoft. Er zit dus vooruitgang in 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

BigF25 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:29:
Voor degene die nog een series X willen halen en in Eindhoven wonen of in de buurt..
MM Ehv centrum gecontact, paar units nog beschikbaar! (geen idee hoeveel exact)
Heb er 1 gereserveerd!!

Wou eigenlijk voor de S gaan maar tot de conclusie gekomen dat het toch de veel mindere is imo;
-te weinig schijf/ssd ruimte. Is op te lossen dmv extra storage maar de kosten daarvoor ga je al richting de prijs van de X
-de X heeft disc, altijd fijn
-de X is meer capabel
En heb je hem nu uiteindelijk? Ik heb al mail dat ik niet bij de eerste batch zit. Ben nu wel erg benieuwd of jij er wel bij zit.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
CB zal deze online smijten nu maandag dan, de 9de, is dit ook rond het middaguur of al van eventueel smorgens? Staat niets van info. Iemand?

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-09 17:28
spietie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:08:
CB zal deze online smijten nu maandag dan, de 9de, is dit ook rond het middaguur of al van eventueel smorgens? Staat niets van info. Iemand?
Rond 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
spietie schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:08:
https://www.coolblue.nl/a...s-x-en-xbox-series-s.html

Vanaf 12 uur, was 1 klik vanaf de productpagina.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sirjax77
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03 00:27
Ik denk dat net als ik een heeeeele hoop mensen er pas gerust op zijn als de verzendbevestigingmet t&t code /ophaalbevestiging binnenkomt, het wordt steeds drukker op de hypetrain!!😁Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PfBRSuEjoqxh0IIKygvQiw7iQrg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0j95ODywpRj8BdCXrqZzA7DO.jpg?f=fotoalbum_large
🤣🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Hype train kan nog hard van de brug knallen hier, nog niets van MM gehoord ( al hangt dat zwaar van MM tot MM af hoe goed ze daarin zijn ) dus morgen eens zelf bellen en vragen of ik nu Dinsdag gewoon kan langskomen ( want ze hebben mij tot 3x toe in de winkel beloofd dat ik erbij zit op dag 1 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Ah ok, stond in de veelgevraagde vragen , bedankt :)

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Katmi schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:14:
Hype train kan nog hard van de brug knallen hier, nog niets van MM gehoord ( al hangt dat zwaar van MM tot MM af hoe goed ze daarin zijn ) dus morgen eens zelf bellen en vragen of ik nu Dinsdag gewoon kan langskomen ( want ze hebben mij tot 3x toe in de winkel beloofd dat ik erbij zit op dag 1 )
Ik heb ook nog niks gehoord van MM Zwolle gehoord, ben daar nummer 1 op de lijst. Maak me dus niet zo'n zorgen. Denk dat ze maandag je een belletje doen of ze je een mailtje sturen. Bij welke mm heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
koenvd90 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:18:
[...]

Ik heb ook nog niks gehoord van MM Zwolle gehoord, ben daar nummer 1 op de lijst. Maak me dus niet zo'n zorgen. Denk dat ze maandag je een belletje doen of ze je een mailtje sturen. Bij welke mm heb jij besteld?
In Belgie 2 weken terug in de winkel, stond nog een bordje in de game section met '' Pre-order de nieuwe xbox series X/S , vraag een medewerker '' dus ik vroeg als ik pre-order heb ik hem dan op launch en die kerel gaat het navragen en verzekerd me dan dat ik op launch kan komen en print me een papier met mijn gegevens en 1 duplicaat hadden ze onder de afhaalbalie in een map gestoken.

Vorige week ook nog eens aan de kassa gevraagd en daar zeiden ze ook dat ik er 1 moet hebben, ze zeiden dat ze gingen bellen als die er was maar geen idee of ze dan bedoelen als die binnen komt of op launch dag.
Ik ga morgen middag eens bellen en vragen wat er nu precies gaat gebeuren tegen Dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
d.bakker84 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:05:
[...]

En heb je hem nu uiteindelijk? Ik heb al mail dat ik niet bij de eerste batch zit. Ben nu wel erg benieuwd of jij er wel bij zit.
Ic..
Nou nee, het is nog de 6de :+
10e als het goed is ophalen, geen verdere bericht gehad, gaan het zien.
Overigens worden de mails aut. verzonden, zou het alsnog navragen!

[ Voor 8% gewijzigd door BigF25 op 06-11-2020 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

BigF25 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:26:
[...]

Ic..
Nou nee, het is nog de 6de :+
10e als het goed is ophalen, geen verdere bericht gehad, gaan het zien.
Overigens worden de mails aut. verzonden, zou het alsnog navragen!
Ja, maar ik heb dus al van MM EH gehoord dat ik er niet bij zit. Hoeft ook niet, want ik heb hem ook via MS besteld.

Maar jij had de preorder na mij gedaan en jou hadden ze verteld dat je op tijd was, terwijl ze mij twee dagen ervoor al zeiden dat ik te laat was. Ben dus benieuwd. Raar hoe dat allemaal loopt bij MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
d.bakker84 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:37:
[...]

Ja, maar ik heb dus al van MM EH gehoord dat ik er niet bij zit. Hoeft ook niet, want ik heb hem ook via MS besteld.

Maar jij had de preorder na mij gedaan en jou hadden ze verteld dat je op tijd was, terwijl ze mij twee dagen ervoor al zeiden dat ik te laat was. Ben dus benieuwd. Raar hoe dat allemaal loopt bij MM.
Dat is dan wel vreemd idd, ik zie het wel.
Via MS is hij al bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van MM Ekkersrijt tot op heden ook nog niets vernomen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
De Series X stond tot een paar uur geleden onder deze url online: https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL

En dat was zo voor elke MS store, altijd item 8WJ714N3RBTL maar die zijn nu allemaal offline (zeker 10 landen in europa gecheckt). Iemand enig idee waar/hoe ik hem op een van de Europese Microsoft websites kan vinden want ik kom hem nergens tegen (en dan bedoel ik de bestel pagina waar tot nu toe altijd stond dat hij is uitverkocht).

EDIT: Staan weer online op de MS webites.

[ Voor 5% gewijzigd door Homeland op 06-11-2020 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hier ook nog niets gehoord van Microsoft. Mijn creditcard is al een aantal dagen geleden gecharged. Op de MS website staat nog steeds doodleuk “geschatte leverdatum 10 november”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

BigF25 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:47:
[...]

Dat is dan wel vreemd idd, ik zie het wel.
Via MS is hij al bevestigd?
Zo bevestigd als het kan zijn. Reservering op cc, in account staat dat hij gepland is voor de 10e, dus ik heb goede hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Laatst online: 18-09 09:10
Iemand een idee wanneer de track & trace van UPS gemaild gaat worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Blaauw87 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:09:
Iemand een idee wanneer de track & trace van UPS gemaild gaat worden?
Ik begreep maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Godver...... 🤬🤬
Krijg net een email problemen met de betaling Via Paypal,terwijl daar gewoon het bedrag op staat.
Ik betaal regelmatig via paypal naar MS
Andere betaalopties kan ik niet kiezen op de site 😭😭.

Echt balen nu en Paypal stort het geld ook pas de 10 weer terug,dus heb helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Laatst online: 18-09 09:10
xandoortje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:13:
Godver...... 🤬🤬
Krijg net een email problemen met de betaling Via Paypal,terwijl daar gewoon het bedrag op staat.

Echt balen nu en Paypal stort het geld ook pas de 10 weer terug,dus heb helemaal niks.
Is dit nu gelijk een annulering van je order of kan je nog betalen op een andere manier? Heb het verhaal rondom Paypal al vaker voorbij zien komen, lijkt wel een probleem bij Paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
Blaauw87 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:16:
[...]

Is dit nu gelijk een annulering van je order of kan je nog betalen op een andere manier? Heb het verhaal rondom Paypal al vaker voorbij zien komen, lijkt wel een probleem bij Paypal?
Nee ik kan ook geen andere betalings optie kiezen.

Zit echt even flink te balen 😭😭🥱

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
xandoortje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:18:
[...]

Nee ik kan ook geen andere betalings optie kiezen.

Zit echt even flink te balen 😭😭🥱
Even contact op nemen met de support van Microsoft. die heeft in het engels 24/7 support, linkje staat hier in de topic ook. Als het geld op paypal staat is het waarschijnlijk een kwestie van opnieuw koppelen.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
d.bakker84 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:06:
[...]

Zo bevestigd als het kan zijn. Reservering op cc, in account staat dat hij gepland is voor de 10e, dus ik heb goede hoop.
Hier exact hetzelfde. Zal wel goed komen met die mail en verzending. En moet ook wel want heb net m'n One X verkocht via marktplaats :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FEZveH2k7r_v5idSdeJcN8StBZ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KFtGJkZcusuxZ6u1vXp2BRE0.jpg?f=fotoalbum_large

Arggggggggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-07 18:10
Rivanov schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:51:
Van MM Ekkersrijt tot op heden ook nog niets vernomen.
Ik ook nog niets gehoord. online besteld 22-9 om 9:02. Voor af te halen.

Als je iets weet pm even aub ✌️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
Cancel button is gone :D HYPE :D

kan nog steeds niet geloven dat dit een pre-order is van 2 dagen geleden.. 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T6_Twj_tL-C4rlWQ9hhHnGUF08o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N4jirUcPKWSgs891iBxqEG6I.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25
Staan ze nog ergens beschikbaar, want ik krijg overal Niet voorradig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb bij MS ook de storage expansion card gekocht, die is een dag eerder gecharged op mijn CC en die heeft al wel een leverdatum: “Wordt uitgebracht op 10-11-2020”. Maar ook hier nog geen tracking gegevens van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 19:24
Fantasy-Bart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:34:
[...]

Ik heb het idee dat men hier die zaken dus door elkaar haalt. MM Online is iets anders dan bij de MM winkel pre-orderen. Bestel je in de winkel, dan hoor je het zodra ze weten hoeveel ze binnen krijgen, of mogelijk al binnen hebben, online hoor je als ie naar de winkel is verstuurd (wellicht pas maandag).

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFranke
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 08:10
Order bij MS Polen van 30 september inmiddels afgeschreven van mijn PayPal en cancel en change payment opties zijn weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25
Wat is dat toch met Store? Heb ik er een in mn winkelwagen en dan krijg ik weer die error. Kan niet afrekenen. AAAAAAAAAARRRRRGGGGHHHH

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z0lOHZkAnRaoAPrSrZj4icTdoQo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0rDN5xMSDAip1jVACo303s4f.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door cupra4 op 06-11-2020 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:41
cupra4 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 23:16:
Wat is dat toch met Store? Heb ik er een in mn winkelwagen en dan krijg ik weer die error. Kan niet afrekenen. AAAAAAAAAARRRRRGGGGHHHH

[Afbeelding]
Is volgens mij niets met de store, maar is een voorraad ding. Ik probeer al weken een SSD te bestellen, als je snel genoeg bent komt 'ie in de winkelwagen vlak voor dat het bestelknopje greyed out raakt omdat hij niet op voorraad is. Als ik bestel krijg ik altijd een vage melding, volgens mij puur omdat dit niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Bij mijn MM online bestelling van 22 september staat eigenlijk helemaal niks van een leverdatum, ook vreemd. Staat alleen dat de bestelling is aangemaakt en hij voorbereid wordt voor verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
afca020 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 23:40:
Bij mijn MM online bestelling van 22 september staat eigenlijk helemaal niks van een leverdatum, ook vreemd. Staat alleen dat de bestelling is aangemaakt en hij voorbereid wordt voor verzending.
Kun je een screenshot sturen van wat je bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18-09 17:56
Mijn pre-order bij MS Polen met PayPal nu ook geen annuleren optie meer. Kom maar op met de track en trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
afca020 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 23:40:
Dat hoeft niet veel te zeggen. Bij mijn bestellingen staat ook bijvoorbeeld bij Assassin’s Creed Valhalla dat deze voorbereid wordt voor verzending en binnenkomt als de voorraad er is. Exact hetzelfde staat er bij de Xbox Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

ObiWan23 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 23:48:
[...]

Kun je een screenshot sturen van wat je bedoeld?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/185kBWx1jLKCFEmlTtxmsOX4vfY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AXxdMPR07wqjEHLuBrQbE7Y4.png?f=user_large

Als ik “bestelling printen” doe staat er overigens wel 09-11 thuisbezorgd zie ik nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:29
Wehkamp heeft eindelijk mijn status aangepast naar “3 tot 5 dagen”, dus ik neem aan dat ik m dan ook op release heb. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-08 09:39
Check de series x reddit.
Veel mensen hebben ineens de series x.
De status op de website is nog niet eens delivery.
Of ze hebben hem al binnen... blijft echt vaag hoe MS dit aanpakt wereldwijd.
In Nederland doen ze of ze van niks weten, als je dit meldt.

Zag dat het bij veel mensen uit Amerika was, maar hoorde ook van iemand dat zijn series x is verstuurd.
Hij zit zelf in Ierland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
fluxsystem schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 06:16:

Zag dat het bij veel mensen uit Amerika was, maar hoorde ook van iemand dat zijn series x is verstuurd.
Hij zit zelf in Ierland.
Nou, mistakes happen. Dinsdag is release dag en pas dan kun je je console verwachten.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
biertje79 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 03:40:
Wehkamp heeft eindelijk mijn status aangepast naar “3 tot 5 dagen”, dus ik neem aan dat ik m dan ook op release heb. *O*
Hmm nog steeds 2 weken hier. Besteld om 8:56.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GHDpro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:30
fluxsystem schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 06:16:

Hij zit zelf in Ierland.
Ik denk dat mensen in bepaalde landen of grote landen zoals de VS veel verder weg wonen van de distributiecentra als dat we dat in Nederland doen (zover bekend komen alle Xbox-en in Europa uit een distributiecentrum in de buurt van Eindhoven).

Dus om er voor te zorgen dat iedereen op release dag z'n Xbox heeft, is het niet onwaarschijnlijk dat Microsoft al dagen bestellingen aan het verzenden is, voornamelijk naar die locaties die wat verder weg liggen, met dan aan de bezorging als instructie om niet voor dinsdag te bezorgen.

Maar ja, soms gaat dat fout en houden ze zich niet aan die instructie. Of komt ie gewoon veel sneller aan dan verwacht was.

Dat is wat ik denk waarom we horen en zien dat sommige mensen XSX/XSS al hebben maar wij in Nederland nog weinig merken... want wij zijn waarschijnlijk qua verwerking van bestellingen als laatste aan de beurt omdat we relatief dichterbij het distributiecentrum wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Weinig ervaring hier met UPS

Hoe is hun track en trace, krijg je een tijdsblok door (bijv 0900 -1200) of is het wachten de hele dag?

Het liefst wijzig ik me adres naar een ophaalpunt in de buurt, is dit mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Hier gelukkig nu ook. Gisteravond nog 2 weken pff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Starbucks schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:06:
[...]

Hier gelukkig nu ook. Gisteravond nog 2 weken pff.
En hier nu ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fantasy-Bart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:34:
[...]

Ik fysiek in de winkel besteld op 13-9.
Sta tweede op de lijst.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:39
Phusebox schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 07:26:
[...]

Hmm nog steeds 2 weken hier. Besteld om 8:56.
Hier ook veranderd van 2 weken naar 3-5 dagen maar had van Wehkamp begrepen dat die 2 weken niet veel wil zeggen is gewoon een automatische melding.

Ik heb besteld om 08:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-09 07:30
Soccer98 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 00:14:
[...]

Dat hoeft niet veel te zeggen. Bij mijn bestellingen staat ook bijvoorbeeld bij Assassin’s Creed Valhalla dat deze voorbereid wordt voor verzending en binnenkomt als de voorraad er is. Exact hetzelfde staat er bij de Xbox Series X.
Bij mij ook precies hetzelfde en ook de 22e van september besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
xandoortje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 22:13:
Godver...... 🤬🤬

Heb vannacht nog contact gehad met MS Billing en deze vertelde mij dat Paypal het heeft tegengehouden ivm eventuele frauduleuze activiteiten 😤
Het bedrag stond gewoon op mn PP en heb dit nooit eerder meegemaakt.

Maar ik kan ook geen andere betaalopties kiezen voor Polen dus heb ik Dinsdag dus helemaal niks.

Ik hoop zsm dat er nog eentje op voorraad is,maar baal natuurlijk als een stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Mijn 2e preorder die is afgeschreven van mijn creditcard is inmiddels teruggedraaid :(
Microsoft Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:20
[b]xandoortje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:43:
Ik hoop zsm dat er nog eentje op voorraad is,maar baal natuurlijk als een stekker.
En coolblue maandag geen optie? Ik weet het, je moet wel even de muntjes hebben liggen maar het is dan een optie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Mijn preorder is vandaag van m’n CC gereserveerd. MS Duitsland :)

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
xandoortje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:43:
[...]

Heb vannacht nog contact gehad met MS Billing en deze vertelde mij dat Paypal het heeft tegengehouden ivm eventuele frauduleuze activiteiten 😤
Kwam de mail van Microsoft of Paypal? Want bij mij is het authorized in Paypal, maar staat het er nog niet bij bij men CC, dus nu hoop ik dat de bank het niet blokt waardoor PP alles terugdraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFranke
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 08:10
xandoortje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 08:43:
[...]

Het bedrag stond gewoon op mn PP en heb dit nooit eerder meegemaakt.

Maar ik kan ook geen andere betaalopties kiezen voor Polen dus heb ik Dinsdag dus helemaal niks.

Wat enorm balen zeg! Had je wel al een autorisatie bij PayPal van het hele bedrag, door MS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
JFranke schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:06:
[...]

Wat enorm balen zeg! Had je wel al een autorisatie bij PayPal van het hele bedrag, door MS?
quote]MClaeys schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:02:
[...]

Kwam de mail van Microsoft of Paypal? Want bij mij is het authorized in Paypal, maar staat het er nog niet bij bij men CC, dus nu hoop ik dat de bank het niet blokt waardoor PP alles terugdraait.
[/quote]

De Mail kwam van Microsoft 'kies een andere betaalwijze'
Ze vertelde dat het Echt door PP is tegengehouden.
Nee ik had geen autorisatie email van PP, had die ook gewoon wel verwacht ivm voldoende balans op mn account.
Assassins creed bvb is van de week gewoon wel afgeschreven dus snap het hele probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
xandoortje schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:14:
[...]

quote]MClaeys schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:02:
[...]

[/quote]

De Mail kwam van Microsoft 'kies een andere betaalwijze'
Ze vertelde dat het Echt door PP is tegengehouden.
Nee ik had geen autorisatie email van PP, had die ook gewoon wel verwacht ivm voldoende balans op mn account.
Assassins creed bvb is van de week gewoon wel afgeschreven dus snap het hele probleem niet.
Heb je al contact gehad met PayPal erover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xandoortje
Melantrix schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 09:16:
[...]

Heb je al contact gehad met PayPal erover?
Nou laten die nou net alleen te bereiken zijn op Maandag t/m Vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:52
@xandoortje

Bij mij is ditzelfde gebeurd, maar dan op mijn Creditcard. De persoon in de livechat zei gisteren rond 20:00 dat ik vandaag 0800-0205934 diende te bellen, maar die zijn blijkbaar helemaal niet open.

Ik heb nu de betalingsmethode naar Paypal veranderd waardoor er nu in ieder geval al Pending staat op Paypal.

Ben benieuwd of dit dan wel goed gaat. Aangezien ik nu niemand telefonisch te pakken krijg.
Is er een ander nummer, of zou het via een andere live-chat wel lukken om contact te leggen met ze?

Update: Blijkbaar is zonet de annuleren knop weggehaald op de Microsoft betaalpagina.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujLqdw340t3u7vK9hSx0xbkRwjA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/smwKWUVEn7W7F4zHsuX1bBL8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Xtinction89 op 07-11-2020 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIZNL
Yes!!!! Ik kan mijn PayPal bestelling bij MS NL niet meer annuleren! Ik ben happy!!!!!!
Pagina: 1 ... 39 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview