Ik heb betaald met paypal, en daar is ik meen maandagavond een reservering gedaanSHIZNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:04:
[...]
Yes dat is bij mij ook zo. Ik verwacht dat er voor PayPal betalers pas maandag of dinsdag iets wijzigd!
Ik krijg steeds het volgende te zien op de poolse xbox site bij het afrekenen:
"Nie można teraz zakupić zamówienia. Spróbuj ponownie."
Ik zie op mijn creditcard dat er dan 0,00 door Microsoft gereserveerd word. Ik blijf die melding maar zien bij het afrekenen
Ik zie op mijn creditcard dat er dan 0,00 door Microsoft gereserveerd word. Ik blijf die melding maar zien bij het afrekenen
Dan is jouw paypal zeker gekoppeld aan je CC? Mijne is gekoppeld aan een bankrekening. Daar wordt geen reservering op gedaan.incomer schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:21:
[...]
Ik heb betaald met paypal, en daar is ik meen maandagavond een reservering gedaan
"The order cannot be purchased now. try again" Waarschijnlijk dus geen stock meer.Mirrordin schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:21:
Ik krijg steeds het volgende te zien op de poolse xbox site bij het afrekenen:
Dat vrees ik ook. Heel frustrerend!Jasmijn22 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:22:
[...]
"The order cannot be purchased now. try again" Waarschijnlijk dus geen stock meer.

Hier hetzelfde, maar het zal er ook vast mee te maken hebben dat de consoles klaarliggen in Eindhoven en laat ik daar nu vlakbij wonen. De afstand om te versturen is dus erg klein en verwacht daarom pas op maandag een afschrijving.Munky711 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:06:
[...]
Niet alleen voor PayPal, hier CC, ook nog zelfde status. It's random. Automatisch systeem. Maar mijn geluk kennende, komt er pas maandag schot in de zaak.
Ik heb het hier al een paar keer vermeld, maar mijn Xbox One X preorder werd pas de dag voor release verrekend en opgestuurd.
Het klinkt misschien lullig dat we ons zo druk maken over de levering van een nieuwe console (er zijn ergere dingen in het leven), maar als je in lockdown zit met heel het Covid gedoe lijkt zo'n nieuwe shiny console wel leuk om in huis te hebben. Dat verzacht het leed een beetje dat je voor de rest bijna niks mag doen.
@JFranke Ja denk ik ook, Antwerpen is nu ook niet echt ver van Eindhoven.JFranke schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:27:
[...]
Hier hetzelfde, maar het zal er ook vast mee te maken hebben dat de consoles klaarliggen in Eindhoven en laat ik daar nu vlakbij wonen. De afstand om te versturen is dus erg klein en verwacht daarom pas op maandag een afschrijving.
Dit. En het feit dat iig ik ongeduldig wordt als ik besloten heb om voor iets te gaan en het heb besteld. Niet ongeduldig in de zin dat ik het nu wil hebben maar meer dat ik heel graag heel duidelijk op de hoogte gehouden wordt.Munky711 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:28:
Het klinkt misschien lullig dat we ons zo druk maken over de levering van een nieuwe console (er zijn ergere dingen in het leven), maar als je in lockdown zit met heel het Covid gedoe lijkt zo'n nieuwe shiny console wel leuk om in huis te hebben. Dat verzacht het leed een beetje dat je voor de rest bijna niks mag doen.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Dat + de 11e is een feestdag hier, dus extra tijd om er plezier aan te hebben.Munky711 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:28:
Het klinkt misschien lullig dat we ons zo druk maken over de levering van een nieuwe console (er zijn ergere dingen in het leven), maar als je in lockdown zit met heel het Covid gedoe lijkt zo'n nieuwe shiny console wel leuk om in huis te hebben.
Bij mij is de CC gekoppeld en tot nu toe nog geen reservatie, ook nog steeds cancel knop. Zowel bij de Series X als bij de extra controller. Ik had gehoopt vannacht omdat hij niet meer status "in progress" had maar nog steeds niks.Tarz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:22:
[...]
Dan is jouw paypal zeker gekoppeld aan je CC? Mijne is gekoppeld aan een bankrekening. Daar wordt geen reservering op gedaan.
Die cancel knop is een naar ding. Die wil je gewoon zien verdwijnen.
Hier is de cancel knop verdwenen bij mijn MS DE order van gisteren
Gebeld naar Microsoft, vriendelijke dame heeft het even nagekeken en alles staat goed, nog bezig met verwerken dus geen zorgen maken. Fingers crossed!
Sorry hoor, maar waar slaat dit nou weer op? Order verwerking is super duidelijk bij MS. Je hebt console in pre-order staan. Zodra de jouwe straks verzendklaar wordt gemaakt zal het geld afgeschreven worden en zal de status aangepast worden. Er staat nog steeds levering op 10 november, dus wat voor updates wil je tussendoor zien? "De orderpicker zit even een bruine trui te breien, maar zodra hij klaar is gaat hij jouw orderpickbon afdrukken?".Munky711 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:20:
[...]
Ja inderdaad. MS hun order verwerking is vrij onduidelijk. Ze kunnen lessen trekken bij hun vrienden bij Apple. Dat is zo overzichtelijk. Je weet op elk moment wat de status van je order is. Ach ja... Geduld is een deugd zeggen ze.

De status is vooraf besteld, en zie niet waarom ze statusupdates tussendoor moeten geven als er niets gebeurd? Voor mijn part schrijven ze pas maandagmiddag het bedrag af van mijn rekening, de console wordt toch pas dinsdag afgeleverd en geen moment eerder.
Echt, wat een stress hier om niets.
Ik denk dat ze daar ondertussen wel gek worden van al die XBSX vragenMClaeys schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:51:
Gebeld naar Microsoft, vriendelijke dame heeft het even nagekeken en alles staat goed, nog bezig met verwerken dus geen zorgen maken. Fingers crossed!
Bij mij werd het nog even spannend gisteren, kreeg gisteren een belleke en een bericht van de fraude-afdeling van mijn bank in verband met een "verdachte transactie".
Xbox Live: Springbok NL
Om eens een heel andere vraag te stellen dan: IS JOUW CC AL BELAST?
Er zijn een paar mooie release titels en xbox exclusives uitgesteld. Wat gaan we eigenlijk spelen zodra dat fonkelnieuwe apparaat in de kamer staat te shinen?
Er zijn een paar mooie release titels en xbox exclusives uitgesteld. Wat gaan we eigenlijk spelen zodra dat fonkelnieuwe apparaat in de kamer staat te shinen?
Redelijk wat waar het misloopt toch blijkbaar, blokkade bank enzo. Dat is ook de reden dat ik belde, dat het niet de status heeft dat de betaling niet kan doorgaan maar er geen bericht van krijg.Ik denk dat ze daar ondertussen wel gek worden van al die XBSX vragen
@Hierboven
Ik heb nog wat games die nu aan de kant liggen door laadtijden, die neem ik er bij (Witcher 3, RDR2, ...)
[ Voor 17% gewijzigd door MClaeys op 05-11-2020 09:57 . Reden: antwoord op vraag post er boven ]
Ik heb dus ook via de poolse site geprobeerd een pre order te plaatsen voor de series x, ik zat aan de telefoon toen ze mij aan het helpen waren aangezien ik met PayPal als betalingsmethode telkens mijn adres moest invullen en ik de regio "Polen" niet kon veranderen.Davido84 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:51:
Ik volg deze topic al even. Zo kwam ik vandaag via hier bij de pre orders op de poolse website. Pre order gedaan voor de series x rond 15u, ondertussen al gereserveerd op mijn CC en ik kan de bestelling niet meer annuleren dus ziet er goed uit. Levering voorzien 10/11. Bedankt voor de info tweakers ;-)
Ze zei dat dit gedeelte alleen de billing adress is en dat ik een willekeurige poolse postcode kon invullen en dat zij het handmatig zou veranderen zodra ik mijn order nummer geef. Nu zie ik mijn bestelling terug in mijn geschiedenis op de microsoft site en staat mijn verzend adres correct, alleen mijn facturings adres niet.
Had jij dit probleem ook? Zo niet, is dit dan alleen een probleem voor mensen met PayPal? Ik hoop iig dat die annuleer knop zo gauw mogelijk verdwijnt!
Is dat niet een vraag die in "Het aanloop naar release topic" hoort? Volgens mij is dit juist het topic voor vragen zoals:"IS JOUW CC/PAYPAL AL BELAST"beugeldop schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:55:
Lol, ik heb zelf bij Worldline nagevraagd of alles ok is met mijn CC. Geen issues te zien volgens de beste man.MClaeys schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:56:
[...]
Redelijk wat waar het misloopt toch blijkbaar, blokkade bank enzo. Dat is ook de reden dat ik belde, dat het niet de status heeft dat de betaling niet kan doorgaan maar er geen bericht van krijg.
Daar is dit mooie topic voor gemaakt. Hier ligt de nadruk toch echt op pre-order, levering en prijzen.beugeldop schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:55:
Same here, en reservering op CC is ook al gedaan .Thijmen schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:43:
Hier is de cancel knop verdwenen bij mijn MS DE order van gisteren
Was eigenlijk niet van plan al te orderen maar ben toch maar op de hype train gestapt toen ik hem langs zag rijden met een vrij plekje voor mij

Ik wacht even de reviews van vanmiddag af. Er zullen dan eindelijk ook meer vergelijkingen en uitgebreide reviews worden gepubliceerd welke games nu al de moeite waard zijn.beugeldop schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:55:
Verder ben ik nog steeds verkocht van TD2 dus die ga ik sowieso gelijk weer installeren ongeacht dat het waarschijnlijk amper verschil maakt of je het op een next-gen speelt
[ Voor 8% gewijzigd door Katseviool op 05-11-2020 10:14 ]
En die beslissing was heel juist. De hype trein is heerlijk verwarmt van binnen. In deze gure kille tijd kun je op geen betere plek plaatsnemen.DeLyon schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:10:
[...]
Same here, en reservering op CC is ook al gedaan .
Was eigenlijk niet van plan al te orderen maar ben toch maar op de hype train gestapt toen ik hem langs zag rijden met een vrij plekje voor mij
bij mij is in 2 gevallen het volledige bedrag reeds afgeschrevenbeugeldop schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:55:
Tha
mea culpa, mijn vraag hoort inderdaad ergens anders ;-)
Nog nooit bij MS besteld, maar krijgen we een T&T van UPC of iets in die trant?
Neem aan dat we gewoon een tracking nummer krijgen van UPS. Beetje jammer dat ze altijd in de namiddag komen hier, rond 16:00
Ik krijg sterk de indruk dat er her en der nog series X te scoren zijn, dat de winkelvoorraden wellicht toereikend zijn en dat scalpers daardoor geen winst kunnen maken. Volgens mij zijn de meeste Tweakers wel voorzien?
Dat laatste betwijfel ik hoor, als ik zag hoe snel het gisteren ging met MS DE.
Helaas niet, de winkel waar ik een pre-order had gedaan, krijgt op de release ineens hoogstwaarschijnlijk niks aangeleverd.wilmundo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:39:
Ik krijg sterk de indruk dat er her en der nog series X te scoren zijn, dat de winkelvoorraden wellicht toereikend zijn en dat scalpers daardoor geen winst kunnen maken. Volgens mij zijn de meeste Tweakers wel voorzien?
Dus ik zit nu rond te kijken naar of er nog her en der iets opduikt... Dus als iemand een dubbele pre-order over heeft... ik houd mij aanbevolen
[ Voor 6% gewijzigd door Toshirou op 05-11-2020 10:42 ]
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Verkeerde topic, maar wel leukere vraag dan de CC vraagbeugeldop schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:55:
Verder vooral backlog Game Pass games die hopelijk wat soepeler lopen. Al zal ik eerlijk gezegd veel backlog games nog op de PS4 spelen (Last of Us, Death Stranding etc., blijft toch echt another league qua niveau dan de meeste third party en/of Xbox exclusieve games) totdat Cyberpunk uitkomt. Daarom zou het mij persoonlijk ook minder uitmaken als ik wat later dan 10/11 de Xbox binnen krijgt, als 'ie maar voor 10/12 binnen is
On topic: bedrag is gereserveerd (creditcard) en annuleerknop is verdwenen!!
Woon je in de buurt van Rotterdam?Toshirou schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:41:
[...]
Dus ik zit nu rond te kijken naar of er nog her en der iets opduikt... Dus als iemand een dubbele pre-order over heeft... ik houd mij aanbevolen
Nee ik woon in omgeving Deventer.
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Ik had deze week nog een vraag gesteld aan iemand van support en ik krijg net het volgende antwoord.
/f/image/J8DBHnUgFufVEojAt1KeEcxA.png?f=fotoalbum_large)
Dit komt trouwens van de BE/NL support.
/f/image/J8DBHnUgFufVEojAt1KeEcxA.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Munky711 op 05-11-2020 10:53 ]
Een "questie" ook nog hè.... Zal wel veel RPG's spelen en veel quests doen danMunky711 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:52:
Ik had deze week nog een vraag gesteld aan iemand van support en ik krijg net het volgende antwoord.
[Afbeelding]

Komen wij uit Rotterdam, ken je dat niet horen dan?
[ Voor 17% gewijzigd door Springbokkie op 05-11-2020 10:54 ]
Xbox Live: Springbok NL
Haha had ik zelfs nog niet gezien. Tja IT-ers denken veel in het Engels. Ik meng soms ook Engels met Nederlands en dan krijg je zo'n dingen.Springbokkie schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:53:
[...]
Een "questie" ook nog hè.... Zal wel veel RPG's spelen en veel quests doen dan
[...]
Komen wij uit Rotterdam, ken je dat niet horen dan?
Ik zou het niet geloven. Tot heden, is bij heel veel mensen gebleken waarvan hun CC niet belast was, dat het kwam vanwege hun bank.Munky711 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:52:
[Afbeelding]
Mijn CC is zowel door mijn bank als door Worldline nagekeken en in orde. Dus we wachten af.FireBladeX schreef op donderdag 5 november 2020 @ 11:11:
[...]
Ik zou het niet geloven. Tot heden, is bij heel veel mensen gebleken waarvan hun CC niet belast was, dat het kwam vanwege hun bank.
Ik ga morgenmiddag bij de lokale MM (Nieuwegein) maar eens vragen hoe het ervoor staat met de pre orders. Half oktober besteld en verwachting was goed. Maar toch fijn om te weten of ik eventueel nog Coolblue moet refreshen maandag
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
je krijgt een mail van UPS dat je pakket eraan komt.Thijmen schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:36:
Nog nooit bij MS besteld, maar krijgen we een T&T van UPC of iets in die trant?
Voor de mensen met een oud adres in hun microsoft account, het is dán mogelijk je afleveradres te wijzigen. ik heb gister getracht bij ms een afleveradres te wijzigen, maar dat was schier onmogelijk helaas.
(let wel, dit zorgde er bij mij voor dat het pakket een dag langer onderweg was, wil niet zeggen dat dit altijd het geval is natuurlijk)
Tha
Mijn adresgegevens waren al ingevuld, niet mijn eerste aankoop in MS store. alles stond er dus al, gewoon paar keer op volgende in het Pools moeten drukken ;-)ObiWan23 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:56:
[...]
Ik heb dus ook via de poolse site geprobeerd een pre order te plaatsen voor de series x, ik zat aan de telefoon toen ze mij aan het helpen waren aangezien ik met PayPal als betalingsmethode telkens mijn adres moest invullen en ik de regio "Polen" niet kon veranderen.
Ze zei dat dit gedeelte alleen de billing adress is en dat ik een willekeurige poolse postcode kon invullen en dat zij het handmatig zou veranderen zodra ik mijn order nummer geef. Nu zie ik mijn bestelling terug in mijn geschiedenis op de microsoft site en staat mijn verzend adres correct, alleen mijn facturings adres niet.
Had jij dit probleem ook? Zo niet, is dit dan alleen een probleem voor mensen met PayPal? Ik hoop iig dat die annuleer knop zo gauw mogelijk verdwijnt!
Heb vandaag ook de knoop maar doorgehakt en een preorder geplaatst. Ik woon/werk in Polen dus heb gewoon lokaal besteld. Als leuke extra heb ik gebruik kunnen maken van een van mijn werk "benefits" waar ik elke maand punten krijg voor 'culturele' dingen. Toevallig kan ik daar ook mijn punten inwisselen voor ongeveer 300 euro aan tegoedbonnen voor Empik (boeken/media etc zaak). Hoefde zelf nog maar 250 euro bij te leggen voor de console en een extra controller.
Ben erg benieuwd wanneer het binnen zal komen. Geen flauw idee of ze uberhaupt genoeg stock hebben voor zulke late preorders. Ik heb toch niet zoveel haast als ik eerlijk ben dus let's see!
Ben erg benieuwd wanneer het binnen zal komen. Geen flauw idee of ze uberhaupt genoeg stock hebben voor zulke late preorders. Ik heb toch niet zoveel haast als ik eerlijk ben dus let's see!
Klopt, ben teruggebeld door de ms store door mijn issue gisteren wat ondertussen al opgelost isMunky711 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:52:
[Afbeelding]
Mevrouw werkt bij afdeling facturatie en wist me te vertellen dat MS niet op hetzelfde moment bij iedereen afschrijft, ze doen dat in wat zij noemde "waves" zo wordt er verspreid betalingen binnengehaald door MS.
omdat dit schijnbaar random gebeurt kan het zo zijn waarom dit niet bij iedereen te gelijk is en ook waarom er bij sommige de annuleerknop nog staat en bij de ander niet.
Dit is de uitleg die ik kreeg , en volgens mevrouw was mijn bestelling in orde en wordt hij gewoon op de 10de bezorgd
Die uitleg heb ik ook gekregen. Maar waarom moeten wij net bij de laatste waves zitten.sirjax77 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:33:
[...]
Klopt, ben teruggebeld door de ms store door mijn issue gisteren wat ondertussen al opgelost is![]()
Mevrouw werkt bij afdeling facturatie en wist me te vertellen dat MS niet op hetzelfde moment bij iedereen afschrijft, ze doen dat in wat zij noemde "waves" zo wordt er verspreid betalingen binnengehaald door MS.
omdat dit schijnbaar random gebeurt kan het zo zijn waarom dit niet bij iedereen te gelijk is en ook waarom er bij sommige de annuleerknop nog staat en bij de ander niet.
Dit is de uitleg die ik kreeg , en volgens mevrouw was mijn bestelling in orde en wordt hij gewoon op de 10de bezorgd

Vraagje is er bij jullie een reservering gemaakt op de credit card? Bij mij staat er wel een reservering maar dan niet van €499,99 maar een reservering van 0,00.
Volgens mijn bank is dit niet normaal maar het 0800 nummer van Microsoft store werkt niet bij mij niet op het moment.
Volgens mijn bank is dit niet normaal maar het 0800 nummer van Microsoft store werkt niet bij mij niet op het moment.
Dat is zeker normaal, niks om je zorgen over te maken. Een reservering van 0,00 doen ze om te controleren dat je CC nummer geldig is en de kaart actief is. In principe volgt vanzelf op korte termijn een reservering van het bedrag dat je moet betalen...Supervlek schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:44:
Vraagje is er bij jullie een reservering gemaakt op de credit card? Bij mij staat er wel een reservering maar dan niet van €499,99 maar een reservering van 0,00.
:strip_exif()/f/image/Yw3mrCTRRKpmwknrYOyw2bpd.jpg?f=fotoalbum_small)
[ Voor 22% gewijzigd door estorino op 05-11-2020 12:48 ]
https://www.strava.com/athletes/10490675
Raar antwoord van de bank, dat is heel normaal en wordt gedaan om te checken of de creditcard wel bestaat die je hebt opgegeven.Supervlek schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:44:
Ik verwacht V&A toch nog aardig wat consoles zal krijgen, maar de prijzen al vrij snel winkelniveau zullen zijn, ook met vorige release zag je hoe snel de prijs reguleerde toen ze ze niet ver boven winkelprijs konden slijten.wilmundo schreef op donderdag 5 november 2020 @ 10:39:
MM vreemd genoeg kan je weer online bestellen:
Pre-order nu, 10-11-20 direct thuisbezorgd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik hoor hier van alles over, sommige hebben een reservatie op hun CC/PayPal. Sommige dan weer niet.Supervlek schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:44:
Sommige hebben het volledig bedrag als reservatie, sommige dan weer 0,00.
Nummer is trouwens 0800 58 121 voor BE
Maar kan niet in je winkelwagenSinergyX schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:48:
[...]
Ik verwacht V&A toch nog aardig wat consoles zal krijgen, maar de prijzen al vrij snel winkelniveau zullen zijn, ook met vorige release zag je hoe snel de prijs reguleerde toen ze ze niet ver boven winkelprijs konden slijten.
Volgens mij niet, probeerde het net nog, online uitverkochtSinergyX schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:48:
[...]
Ik verwacht V&A toch nog aardig wat consoles zal krijgen, maar de prijzen al vrij snel winkelniveau zullen zijn, ook met vorige release zag je hoe snel de prijs reguleerde toen ze ze niet ver boven winkelprijs konden slijten.
Nee, bij niemand hier is tot nu toe een reservering gemaakt op de CC. Al zeggen de laatste 50000 posts iets anders. Ook de uitleg van het hoe wat en waarom blijft gissen.Supervlek schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:44:
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik zie bij de MM uitverkocht staan.De S wel.SinergyX schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:48:
[...]
Blijkbaar wel te bestellen, af te halen in Alphen, deze zit nu in mijn winkelmandje.
:fill(white):strip_exif()/f/image/LOi9vG3VkQcDGJSLs8yxDqEw.png?f=user_large)
Edit, pas helemaal bij afrekenen geeft hij aan dat het niet af te halen is, excuses
:fill(white):strip_exif()/f/image/LOi9vG3VkQcDGJSLs8yxDqEw.png?f=user_large)
Edit, pas helemaal bij afrekenen geeft hij aan dat het niet af te halen is, excuses
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 05-11-2020 13:00 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij mij staat er echt online uitverkocht.SinergyX schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:56:
Blijkbaar wel te bestellen, af te halen in Alphen, deze zit nu in mijn winkelmandje.
[Afbeelding]
UPDATE
Is prima joh.
Bij is het bedrag als sinds dinsdag gereserveerd op m'n CC hoor!Maikel64 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:55:
[...]
Nee, bij niemand hier is tot nu toe een reservering gemaakt op de CC. Al zeggen de laatste 50000 posts iets anders. Ook de uitleg van het hoe wat en waarom blijft gissen.
Jonges rustig aan met het bedrag is nog niet afgeschreven.
Bij mij is het bedrag wel afgeschreven maar van Black Ops nog niet.
Het komt echt wel, even geduld hebben!
Bij mij is het bedrag wel afgeschreven maar van Black Ops nog niet.
Het komt echt wel, even geduld hebben!
Heb ook zo'n vermoeden dat zijn antwoord licht sarcastisch was, hahahommie3 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:10:
[...]
Bij is het bedrag als sinds dinsdag gereserveerd op m'n CC hoor!
Amazon (NL) mag van mij ook wel m'n credit card chargen
Leverdatum is wel aangepast van 13-14 november naar 14 november.
Ik had afgelopen weken ook een reserveringsbedrag op mn MasterCard staan.
Sinds deze week is deze niet meer te zien.
Bij mijn broertje ging het net andersom.
Die heeft afgelopen weken geen reserveringsbedrag op zijn Visa staan. Maar sinds deze week ineens wel.
Heb contact opgenomen met Xbox store. Die gaven aan dat het per bank kan verschillen. Maar dat de bestelling gewoon wordt geleverd op de 10e
Mn broer en ik hebben beide pre order geplaatst via Poolse Microsoft store.
Die heeft afgelopen weken geen reserveringsbedrag op zijn Visa staan. Maar sinds deze week ineens wel.
Heb contact opgenomen met Xbox store. Die gaven aan dat het per bank kan verschillen. Maar dat de bestelling gewoon wordt geleverd op de 10e
Gadgets fan
Bij mij nog niet afgeschreven noch de knop is verdwenen, maar ik zit thuis rustig aan 🙂
Even geduld, kommervolle medetweakers. Het komt alles goed uit.
Ik maak me meer zorgen over wat tv te kopen (lg cx of q80t) en of moet ik tot BF daarvoor te wachten 😆
Ik maak me meer zorgen over wat tv te kopen (lg cx of q80t) en of moet ik tot BF daarvoor te wachten 😆
Uitloggen, cookies verwijderen, Mediamarkt.nl, functionele cookies accepteren, Xbox series X opzoeken, knopje bestel nu klikken, dan staat ie in je winkelwagen, klik op bekijk winkelwagen, inloggen, et le voila, staat in je winkelwagen.
Om 1 of andere onverklaarbare reden staat er nog 10 euro korting bij ook.
[ Voor 16% gewijzigd door wilmundo op 05-11-2020 13:25 ]
Weten jullie misschien of de poolse xbox series x in een poolse doos aankomt of dat de systeem in het pools is?johanm3 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:20:
Ik had afgelopen weken ook een reserveringsbedrag op mn MasterCard staan.
P.S. Voor de mensen onder ons die op de poolse microsoft website een preorder hebben geplaatst via PayPal en waar je de regio "Polen" niet kon veranderen en daardoor een valse postcode hebben ingevuld, ik heb net gevraagd aan de telefoon of dit invloed zal hebben op mijn preorder en of deze daardoor geannuleerd kan worden.
Hij ging kijken in het systeem en zei dat dit totaal geen invloed zal hebben. De poolse store zal niet eens naar die billing adress kijken omdat die niet eens geactiveerd is binnen EU, alleen voor US en Canada. Hij zei dus dat ik me nergens zorgen om hoef te maken en dat ik hem of op 9 november of op 10 november binnen krijg en dat pas iets wordt afgeschreven 1-2 dagen vóórdat ie wordt verzonden.
Je zou ook bij een aantal webwinkels een persoonlijke deal kunnen vragen. Ik heb het idee dat er wel wat winkels zijn die nu al bezig zijn met kortingen om de BF drukte te vermijden..lexkalin schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:21:
Bij mij nog niet afgeschreven noch de knop is verdwenen, maar ik zit thuis rustig aan 🙂
Ik heb net een leuke aanbieding voor de LG 65NANO866na gekregen. Icm met de LG cashback actie voldoet het aan de WAF voor onze game room..
Ik zou Kamera Express of één van de andere dealers aanschrijven voor een speciale prijs (zie ook OLED prijzen topic hier op Tweakers) en je bespaart honderden euro's, en dan krijg je hem ook niet goedkoper op BF.lexkalin schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:21:
Een 65CX kost meen ik momenteel rond de €2000.
En ik beveel je dringend een OLED aan, en geen QLED, ik vind QLED driewerf k*t, heb er drie gehad en alle geretourneerd en een OLED gekocht, ik wil niets anders meer.
Tenzij je een hele lichte kamer hebt (veel lichtinval), of kleine kinderen, dan zou ik wellicht eerder een QLED aanbevelen, in alle andere gevallen ga voor OLED!
Begrijp niet dat men niet inziet dat het rustig afwachten beter werkt dan bewust jezelf laten flaggen in welke tooling MS dan ook gebruikt..ObiWan23 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:25:
[...]
Weten jullie misschien of de poolse xbox series x in een poolse doos aankomt of dat de systeem in het pools is?
P.S. Voor de mensen onder ons die op de poolse microsoft website een preorder hebben geplaatst via PayPal en waar je de regio "Polen" niet kon veranderen en daardoor een valse postcode hebben ingevuld, ik heb net gevraagd aan de telefoon of dit invloed zal hebben op mijn preorder en of deze daardoor geannuleerd kan worden.
Hij ging kijken in het systeem en zei dat dit totaal geen invloed zal hebben. De poolse store zal niet eens naar die billing adress kijken omdat die niet eens geactiveerd is binnen EU, alleen voor US en Canada. Hij zei dus dat ik me nergens zorgen om hoef te maken en dat ik hem of op 9 november of op 10 november binnen krijg en dat pas iets wordt afgeschreven 1-2 dagen vóórdat ie wordt verzonden.
Doos zal wel meerdere talen bevatten voor EU. Ze gaan echt niet per land een aparte doos maken.ObiWan23 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:25:
[...]
Weten jullie misschien of de poolse xbox series x in een poolse doos aankomt of dat de systeem in het pools is?
Taal van het systeem kan je neem ik aan kiezen bij opstarten.
Iemand toevallig contact gehad met MediaMarkt? Ik heb voor ophalen gekozen, maar nog geen bericht.
Krijgen we pas bericht op de dag dat we het kunnen ophalen?
Ik had in de vestiging Almere gevraagd en volgens de games medewerker zouden er wel genoeg moeten zijn.
Er zouden zelfs consoles in de winkel kunnen liggen.
Ik had in de vestiging Almere gevraagd en volgens de games medewerker zouden er wel genoeg moeten zijn.
Powder Toastman schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:26:
[...]
Ik zou Kamera Express of één van de andere dealers aanschrijven voor een speciale prijs (zie ook OLED prijzen topic hier op Tweakers) en je bespaart honderden euro's, en dan krijg je hem ook niet goedkoper op BF.
Een 65CX kost meen ik momenteel rond de €2000.
En ik beveel je dringend een OLED aan, en geen QLED, ik vind QLED driewerf k*t, heb er drie gehad en alle geretourneerd en een OLED gekocht, ik wil niets anders meer.
Tenzij je een hele lichte kamer hebt (veel lichtinval), of kleine kinderen, dan zou ik wellicht eerder een QLED aanbevelen, in alle andere gevallen ga voor OLED!
Waarom adviseer je QLED bij kleine kinderen? Even benieuwd naar. We hebben een OLED in de huiskamer, maar ben dus bezig om een LG nanocell aan te schaffen voor het gamen met de kinderen (6 en 9).
the hell me order bij MS frankrijk is cancelled .... stond al een tijd een reservering open sinds deze week. order was al klaar volgens mij... en store nummer werkt niet.... aarghhh
edit: en nu weer niet.. alles staat weer goed... gaat lekker daar
[ Voor 16% gewijzigd door Hubert op 05-11-2020 13:46 ]
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ben wel erg hyped nu. De eerste accessoire al binnen: de Mobile Gaming Clip for Xbox Wireless Controllers
Zelfs die al met veel enthousiasme uit de doos gehaald
De hype loopt hier ook behoorlijk de spuigaten uit.Tux3.14 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:52:
Ben wel erg hyped nu. De eerste accessoire al binnen: de Mobile Gaming Clip for Xbox Wireless Controllers![]()
waar heb je die gekocht, ik ben nog hard op zoek naar 1tje en de https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab is niet leverbaar op dit moment bij Microsoft zelf.Tux3.14 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:52:
Ben wel erg hyped nu. De eerste accessoire al binnen: de Mobile Gaming Clip for Xbox Wireless Controllers![]()
Bij Amazon.de kan je hem kopen.Melantrix schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:57:
[...]
waar heb je die gekocht, ik ben nog hard op zoek naar 1tje en de https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab is niet leverbaar op dit moment bij Microsoft zelf.
Lees even topic terug.androidnexus schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:31:
Iemand toevallig contact gehad met MediaMarkt? Ik heb voor ophalen gekozen, maar nog geen bericht.
Sommige MM filialen hebben reeds contact opgenomen met de pre-orders. Andere MM filialen kiezen ervoor om géén contact op te nemen.. pas op releasedag zelf.
Heb je overigens online besteld bij MM, of een bestelling fysiek in de winkel?
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 05-11-2020 14:01 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb er 1 van 8BitDo. Prima kwaliteit, de draaiknoppen zijn zelfs van aluminium.Melantrix schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:57:
[...]
waar heb je die gekocht, ik ben nog hard op zoek naar 1tje en de https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab is niet leverbaar op dit moment bij Microsoft zelf.
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.bfe64c4dETH5Iq
Omdat OLED volgens de ingewijden nog steeds licht gevoelig voor inbranden bij statische content gedurende uren. En kinderen zetten tv wel eens op pauze (of vergeten hem uit te zetten), en dus is er klein risico op inbranden.Joosty10 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:36:
[...]
, idd, die winkels willen wel.
Waarom adviseer je QLED bij kleine kinderen? Even benieuwd naar. We hebben een OLED in de huiskamer, maar ben dus bezig om een LG nanocell aan te schaffen voor het gamen met de kinderen (6 en 9).
Maar je kunt ook de kinderen goed instrueren / africhten...
No wat balen! Was je annuleer knop er wel nog of was deze al verdwenen?Hubert schreef op donderdag 5 november 2020 @ 13:44:
the hell me order bij MS frankrijk is cancelled .... stond al een tijd een reservering open sinds deze week. order was al klaar volgens mij... en store nummer werkt niet.... aarghhh
Powder Toastman schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:11:
[...]
Omdat OLED volgens de ingewijden nog steeds licht gevoelig voor inbranden bij statische content gedurende uren. En kinderen zetten tv wel eens op pauze (of vergeten hem uit te zetten), en dus is er klein risico op inbranden.
Maar je kunt ook de kinderen goed instrueren / africhten...Een goede vriend van mij heeft ook een OLED en kleine kinderen, gaat ook goed.
Mijn order MS (FR) staat nog op Vooraf besteld met een annuleer knop, ik heb toch maar even voor de zekerheid met MS gechat, en die persoon daar gaf ook aan dat alles in batches gaat en hij zag geen geweigerde betalingen en dat alles nog goed was.
Dat moet ik dan maar aannemen.
Dat moet ik dan maar aannemen.
Inderdaad, hier springt ook vrij snel de screensaver aan. Hier verder ook een groot OLED fanJoosty10 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:19:
[...]
Kinderen africhten...da's een vak apart. Onze LG C8 heeft wel een soort van screensaver die aanspringt als je netflix pauzeert. Maar bij extern aangesloten apparaten die via de receiver binnenkomen weet ik het eigenlijk niet.
Klopt, de interne apps springen inderdaad naar screensaver bij pauze. De Xbox (One X) dimt het beeld en heeft ook een soort van screensaver als het beeld lang statisch blijft.Joosty10 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:19:
[...]
Kinderen africhten...da's een vak apart. Onze LG C8 heeft wel een soort van screensaver die aanspringt als je netflix pauzeert. Maar bij extern aangesloten apparaten die via de receiver binnenkomen weet ik het eigenlijk niet.
Ik heb tv van KPN, dus een apart kastje. Als ik daar beeld op pauze zet, wordt het beeld na een langere tijd ietsje gedimd, maar nauwelijks. Kan mij zo voorstellen dat als je dat beeld heel lang op pauze laat staan, dat dat evt. een probleem wordt. Dus als ik de tv langere tijd op pauze zet, om bijvoorbeeld de honden uit te laten, zet ik KPN kastje op pauze en tv even uit.
Maar doe verder niet overdreven voorzichtig hoor, maar pas gewoon een beetje op. Heb mijn 65C9 nu iets van 13 maanden, nog steeds bijzonder tevreden over.
nee die was al tijdje weg. maar alles is weer ok nu kennelijk..hommie3 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:16:
[...]
No wat balen! Was je annuleer knop er wel nog of was deze al verdwenen?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Iemand een idee of het nog zin heeft om MM Middelburg te contacteren om een Series X te reserveren om af te halen op releaseday? Ik zie ook geen rechtstreeks telnr van die MM? Hoe contacteren jullie hen?
Loop gewoon binnen zou ik zeggen.Gameplayer schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:41:
Iemand een idee of het nog zin heeft om MM Middelburg te contacteren om een Series X te reserveren om af te halen op releaseday? Ik zie ook geen rechtstreeks telnr van die MM? Hoe contacteren jullie hen?
En ze hebben gewoon Whatsapp.
WhatsApp 06-45540381
Beetje zelf-initiatief doet wonderen hé.
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 05-11-2020 14:44 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik druk altijd even op de netflix knop omdat daar de automatichse screensaver van LG opwerkt
Powder Toastman schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:30:
[...]
Klopt, de interne apps springen inderdaad naar screensaver bij pauze. De Xbox (One X) dimt het beeld en heeft ook een soort van screensaver als het beeld lang statisch blijft.
Ik heb tv van KPN, dus een apart kastje. Als ik daar beeld op pauze zet, wordt het beeld na een langere tijd ietsje gedimd, maar nauwelijks. Kan mij zo voorstellen dat als je dat beeld heel lang op pauze laat staan, dat dat evt. een probleem wordt. Dus als ik de tv langere tijd op pauze zet, om bijvoorbeeld de honden uit te laten, zet ik KPN kastje op pauze en tv even uit.
Maar doe verder niet overdreven voorzichtig hoor, maar pas gewoon een beetje op. Heb mijn 65C9 nu iets van 13 maanden, nog steeds bijzonder tevreden over.
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Ik woon in België. Een ritje naar daar zie ik zeker zitten, maar liefst als ik weet dat ik er eentje kan afhalenRivanov schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:43:
[...]
Loop gewoon binnen zou ik zeggen.
En ze hebben gewoon Whatsapp.
WhatsApp 06-45540381
Beetje zelf-initiatief doet wonderen hé.
Nu in het goede topic: Krijg net een SMS dat er een verzendlabel bij UPS is aangemaakt voor mij, vanuit Duitsland.
De enige die ik weet dat met UPS verzenden zijn MS (of is het nou DHL) of Ubisoft (maar die verstuurt vanuit Luxemburg afaik)
Hoe dan ook, welke van de 2 het ook is; lekker vroeg aangezien beide pas de 10de geleverd moeten worden. Ik gok overigens dat het AC:Valhalla is
De enige die ik weet dat met UPS verzenden zijn MS (of is het nou DHL) of Ubisoft (maar die verstuurt vanuit Luxemburg afaik)
Hoe dan ook, welke van de 2 het ook is; lekker vroeg aangezien beide pas de 10de geleverd moeten worden. Ik gok overigens dat het AC:Valhalla is
Die console die in Portugal geleverd was, was in ieder geval verstuurd vanuit Eindhoven. Verwacht zelf, dat als je ook bij MS hebt besteld, dat die ook vanuit Eindhoven verstuurd gaan worden.Notna schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:05:
Nu in het goede topic: Krijg net een SMS dat er een verzendlabel bij UPS is aangemaakt voor mij, vanuit Duitsland.
Oef lees net het nieuws dat er geen PS5 in de winkel komt te liggen op release dag, heeft Xbox hier al iets over gezegd? Want ik hoop dat hetzelfde niet geld voor de Xbox Series S en Xbox Series X
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik woon tegen de grens in Zeeuws Vlaanderen, 40 min met de auto. Maar ik zou ze even appen. Twee dagen geleden zeiden ze (voor hoever het waard is) dat ze er mogelijk meer krijgen dan gereserveerd zijnGameplayer schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:49:
[...]
Ik woon in België. Een ritje naar daar zie ik zeker zitten, maar liefst als ik weet dat ik er eentje kan afhalenMaar bedankt, zal eens sturen naar dat Whatsapp nummer.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Krijg net een email van Ubi binnen dat het de CE van AC: Valhalla is. Erg vroeg maar ik klaag niet !gise schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:08:
[...]
Die console die in Portugal geleverd was, was in ieder geval verstuurd vanuit Eindhoven. Verwacht zelf, dat als je ook bij MS hebt besteld, dat die ook vanuit Eindhoven verstuurd gaan worden.
Voor degene die nog een series X willen halen en in Eindhoven wonen of in de buurt..
MM Ehv centrum gecontact, paar units nog beschikbaar! (geen idee hoeveel exact)
Heb er 1 gereserveerd!!
Wou eigenlijk voor de S gaan maar tot de conclusie gekomen dat het toch de veel mindere is imo;
-te weinig schijf/ssd ruimte. Is op te lossen dmv extra storage maar de kosten daarvoor ga je al richting de prijs van de X
-de X heeft disc, altijd fijn
-de X is meer capabel
MM Ehv centrum gecontact, paar units nog beschikbaar! (geen idee hoeveel exact)
Heb er 1 gereserveerd!!
Wou eigenlijk voor de S gaan maar tot de conclusie gekomen dat het toch de veel mindere is imo;
-te weinig schijf/ssd ruimte. Is op te lossen dmv extra storage maar de kosten daarvoor ga je al richting de prijs van de X
-de X heeft disc, altijd fijn
-de X is meer capabel
Dan loop je qua nieuws achter want dat is al lang bekend.Voor de Series X verwacht ik het de 10e precies zo.G_Dragon schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:11:
Oef lees net het nieuws dat er geen PS5 in de winkel komt te liggen op release dag, heeft Xbox hier al iets over gezegd? Want ik hoop dat hetzelfde niet geld voor de Xbox Series S en Xbox Series X
De Series S is wel nog beschikbaar bij Bol.
Ik moet zelf nog maar zien of de winkel hier in het dorp de 10e consoles krijgt voor de pre-orders.
Oh dan loopt ik zeker achter! Dank jejori040 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:32:
[...]
Dan loop je qua nieuws achter want dat is al lang bekend.Voor de Series X verwacht ik het de 10e precies zo.
De Series S is wel nog beschikbaar bij Bol.
Ik moet nog maar zien of de winkel hier in het dorp de 10e consoles krijgt voor de pre-orders.
Dan ligt het aan mij dat ik stom verbaast ben dat er op launch day geen consoles in de schappen liggen, want het is dat ik hem niet direct haal maar ik was anders zelf wel naar de winkel gegaan en had hem liever direct gehaald.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nice!Notna schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:27:
[...]
Krijg net een email van Ubi binnen dat het de CE van AC: Valhalla is. Erg vroeg maar ik klaag niet !
Hopen dat die snel binnen komt dan.
Wat ik me afvraag... Als je een game zoals AC:V binnen hebt op disc en je installeert hem nu op je xbox one. als je dan dinsdag over gaat naar de Series X, moet je 'm dan opnieuw downloaden, de Series X versie, of kan je 'm gewoon via je externe USB disc even overzetten naar de nieuwe console
Ik heb absoluut geen idee tbh; dat Smart Delivery gebeuren is nog een beetje obscuur.gise schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:37:
[...]
Nice!
Hopen dat die snel binnen komt dan.
Wat ik me afvraag... Als je een game zoals AC:V binnen hebt op disc en je installeert hem nu op je xbox one. als je dan dinsdag over gaat naar de Series X, moet je 'm dan opnieuw downloaden, de Series X versie, of kan je 'm gewoon via je externe USB disc even overzetten naar de nieuwe console
Dat gezegd hebbende; ik zal moeten kijken of ik mijzelf kan inhouden met het installeren op de One X en dat ik netjes op de Series X wacht of dat ik toch al ga spelen. Ik hoop het eerste, ik vrees het laatste
Hahaha het zal wel mee vallen dat je achter loopt.G_Dragon schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:36:
[...]
Oh dan loopt ik zeker achter! Dank je
Dan ligt het aan mij dat ik stom verbaast ben dat er op launch day geen consoles in de schappen liggen, want het is dat ik hem niet direct haal maar ik was anders zelf wel naar de winkel gegaan en had hem liever direct gehaald.
Stel dat de winkel hier in het dorp maandag zegt dat ze weinig tot niets binnen gaan krijgen tja dan probeer toch of ik er bij de MM een binnen kan scoren.Baal best wel dat het wel eens heel lastig kan gaan worden de 10e.
Vanwege afspraak was ik bij m'n grote vriend Bol net te laat met pre-order.
[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 05-11-2020 15:49 ]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview