Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

BigF25 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:29:
Voor degene die nog een series X willen halen en in Eindhoven wonen of in de buurt..
MM Ehv centrum gecontact, paar units nog beschikbaar! (geen idee hoeveel exact)
Heb er 1 gereserveerd!!
Grappig, daar ben ik eergister geweest voor de pre-order. Mij vertelden ze dat ze er 87 (dacht ik, iig die orde grootte) gingen ontvangen, maar dat ik daar al te laat voor was. Heb me wel geregistreerd.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev1ve
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-05 14:01
Voor de mensen die interesse hebben, het lijkt erop dat het embargo voor de reviews verlopen is.
Er staan verschillende reviews online op youtube. Maakt het wachten er niet makkelijke op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rev1ve schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:45:
Voor de mensen die interesse hebben, het lijkt erop dat het embargo voor de reviews verlopen is.
Er staan verschillende reviews online op youtube. Maakt het wachten er niet makkelijke op.
Joh.. ;)

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03 00:27
Tux3.14 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:01:
[...]

Ik heb er 1 van 8BitDo. Prima kwaliteit, de draaiknoppen zijn zelfs van aluminium.

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.bfe64c4dETH5Iq
Heb ik ook, prima ding !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:50
jori040 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:44:
[...]

Hahaha het zal wel mee vallen dat je achter loopt. ;)

Stel dat de winkel hier in het dorp maandag zegt dat ze weinig tot niets binnen gaan krijgen tja dan probeer toch of ik er bij de MM een binnen kan scoren.Baal best wel dat het wel eens heel lastig kan gaan worden de 10e. :(

Vanwege afspraak was ik bij m'n grote vriend Bol net te laat met pre-order. :(
Het pre-orderen was belangrijker dan we in het begin dachten, want ik was zelf nooit van plan om hem te pre-orderen maar sowieso naar de winkel te gaan. Hopelijk gooien ze die winkels geen maand later pas vol voor de mensen die hem niet konden pre-orderen of dat hun pre-order in het water viel.

Ik ga voor je duimen O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
d.bakker84 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:44:
[...]

Grappig, daar ben ik eergister geweest voor de pre-order. Mij vertelden ze dat ze er 87 (dacht ik, iig die orde grootte) gingen ontvangen, maar dat ik daar al te laat voor was. Heb me wel geregistreerd.
Whut, dat is wel heel vreemd..
Je hebt nu geen unit voor de 10e?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

BigF25 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:57:
[...]

Whut, dat is wel heel vreemd..
Je hebt nu geen unit voor de 10e?
Geen idee, ik heb wel een pre-order geplaatst. Ook heb ik een order gedaan bij MS DE gister, die ga ik wel krijgen lijkt het, dus de MM cancel ik als ik hem ontvang van MS.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Bokkie schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:12:
[...]

Ik zie nergens geprul van microsoft, alleen mensen die in de stress zijn omdat ze geen idee hebben hoe de afschrijving werkt van hun cc met de verschillende deelsites
Check even hoe soepel de website liep ten tijde van de pre order.
Tel daar bij op hoeveel onduidelijkheid er nu is rondom de afschrijving / reservering.

Voor een bedrijf als Microsoft tel ik dat als geprul.
Traffic was voorspelbaar en hadden ze dus op in kunnen en moeten spelen.
Onduidelijkheid kan je altijd heel makkelijk voorkomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkside one
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-02-2021
BigF25 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 15:29:
Voor degene die nog een series X willen halen en in Eindhoven wonen of in de buurt..
MM Ehv centrum gecontact, paar units nog beschikbaar! (geen idee hoeveel exact)
Heb er 1 gereserveerd!!

Wou eigenlijk voor de S gaan maar tot de conclusie gekomen dat het toch de veel mindere is imo;
-te weinig schijf/ssd ruimte. Is op te lossen dmv extra storage maar de kosten daarvoor ga je al richting de prijs van de X
-de X heeft disc, altijd fijn
-de X is meer capabel
Hoe kun je ze (behalve langsgaan) contacten, ik krijg bij MM ekkersrijt alleen maar een domme klantenservice te spreken die niet eens weten wat een xbox is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Nu online
darkside one schreef op donderdag 5 november 2020 @ 18:03:
[...]

Hoe kun je ze (behalve langsgaan) contacten, ik krijg bij MM ekkersrijt alleen maar een domme klantenservice te spreken die niet eens weten wat een xbox is....
Via mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41
Melantrix schreef op donderdag 5 november 2020 @ 07:05:
[...]

Same here, geen verandering.
En ook nog geen nieuws? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-09 17:28
Hier geen nieuws. Staat gereserveerd op m'n cc, preorder status sinds gisteren en geen mogelijk tot annuleren of wijzigen.

Dus het lijkt goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb gisterochtend de Mediamarkt gebeld met de vraag of ik dinsdag de Xbox kan halen. Helaas is MM Groningen niet direct telefonisch bereikbaar (ondanks dat je het lokale nummer belt). Het hoofdkantoor heeft het verzoek bij de vestiging neergelegd om mij op de hoogte te stellen. Nog niets gehoord.

Jammer dat je niet gewoon met de vestiging zelf kun bellen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
Nee, staat gewoon nog hetzelfde.

Momenteel geloof ik t wel. Ik denk dat t allemaal wel goed komt bij Microsoft en zo niet heb ik een backup bij de lokale mm. En ik ben nu vooral pissed op ubisoft. Heb een dikke week terug een game besteld echter is deze nog niet eens opgestuurd (geen preorder) en krijg 0 communicatie. Support geeft aan dat ze escaleren maar dat ze niet weten wanneer ik een reactie kan verwachten. |:(

Dus die xsx preorder geloof ik nu wel even 7(8)7

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
Melantrix schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:28:
[...]

Nee, staat gewoon nog hetzelfde.

Momenteel geloof ik t wel. Ik denk dat t allemaal wel goed komt bij Microsoft en zo niet heb ik een backup bij de lokale mm. En ik ben nu vooral pissed op ubisoft. Heb een dikke week terug een game besteld echter is deze nog niet eens opgestuurd (geen preorder) en krijg 0 communicatie. Support geeft aan dat ze escaleren maar dat ze niet weten wanneer ik een reactie kan verwachten. |:(

Dus die xsx preorder geloof ik nu wel even 7(8)7
Haha, sterkte met Ubi. MS heb ik ook maar losgelaten. Komt wel goed met die waves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWFpeters
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-09 18:36
Wat ik trouwens wel heb, ik heb een Dock besteld ook voor de controller stond toen ook op 10 november pre order die zou al verzonden zijn kreeg ik als update ook al afgeschreven leverdatum 3 november maar nog niks gezien hier en geen tracking gegevens bij de order. Waar kan ik die chat vinden van Microsoft want komt niet verder dan een 0800 nummer en heb niet zoveel zin in bellen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Voor leden uit België, Series X te bestellen bij MM BE levering 10/11

https://www.mediamarkt.be...tb-rrt-00009-1907528.html

[ Voor 3% gewijzigd door Wybob op 05-11-2020 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
Wybob schreef op donderdag 5 november 2020 @ 19:50:
Voor leden uit België, Series X te bestellen bij MM BE levering 10/11

https://www.mediamarkt.be...tb-rrt-00009-1907528.html
Hmm vreemd, als je er op zoekt is de X niet te vinden.

Ook staat er:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xpsCCv18F3kVljR7VLK_Sze-_sk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sND0EJeGzx9dgI0msxdrancO.png?f=user_large

Maar je kan wel verder en hem in je winkelmand stoppen. Maar ik vertrouw het toch niet. :)

Ik zal wel bij mijn MS pre order blijven. Valt die dan toch door de mand, denk ik dat je toch nog vrij snel aan een X gaat kunnen geraken.

[ Voor 10% gewijzigd door Munky711 op 05-11-2020 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
Munky711 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:04:
[...]

Hmm vreemd, als je er op zoekt is de X niet te vinden.

Ook staat er:

[Afbeelding]

Maar je kan wel verder en hem in je winkelmand stoppen. Maar ik vertrouw het toch niet. :)
het kan zijn dat er wat annuleringen zijn geweest, en dat er terug stock is. (idem MS verhaal vandaag).
de landingspagina kan inderdaad niet aangepast zijn. Ik neem me te herinneren dat een tijd terug je onmogelijk het toestel in het mandje kreeg. Het kan ook zijn door de sluiting van de winkels dat je ze de winkelvoorraad online gaan zwieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Wybob schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:08:
[...]

het kan zijn dat er wat annuleringen zijn geweest, en dat er terug stock is. (idem MS verhaal vandaag).
de landingspagina kan inderdaad niet aangepast zijn. Ik neem me te herinneren dat een tijd terug je onmogelijk het toestel in het mandje kreeg. Het kan ook zijn door de sluiting van de winkels dat je ze de winkelvoorraad online gaan zwieren?
Dat is goed mogelijk, maar ik heb niet zo'n goede ervaringen met MM. Mss vandaar mijn terughoudenheid.

Edit: Zo dat was snel. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kz-UBCgk7P_Lk3IdtgVcMxmygwA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dO32KjFdHwZuuv9UCxHu8jpo.png?f=user_large

Wss enkele geannuleerd of gefaalde betalingen?

[ Voor 19% gewijzigd door Munky711 op 05-11-2020 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
Munky711 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:09:
[...]

Dat is goed mogelijk, maar ik heb niet zo'n goede ervaringen met MM. Mss vandaar mijn terughoudenheid.
ik snap je :) , ik heb ook een MS order via de BE site met paypal (weinig beweging, maar ik gok dat het gewoon dag van de zending van mijn paypal afgaat). Fnac/MM hou ik ook in de gaten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Munky711
Wybob schreef op donderdag 5 november 2020 @ 20:12:
[...]

ik snap je :) , ik heb ook een MS order via de BE site met paypal (weinig beweging, maar ik gok dat het gewoon dag van de zending van mijn paypal afgaat). Fnac/MM hou ik ook in de gaten.
MS komt wel goed. Heb het hier al meermaals gezegd. Mijn Xbox One X pre order is pas de dag voor release aangerekend en verstuurd. Maar wel mooi dag erna op release bezorgd.

Edit: Even gekeken. Release Xbox One X was op Dinsdag 7 November, dus ik had pas op Maandag 6 November bevestiging van betaling en verzending. Klinkt bekend niet? Ik meen me voor te stellen dat ik me er toen niet zo druk in maakte... Vreemd. :)

Edit edit: Nog wat dieper gegraven en de reservatie van het bedrag was pas op Vrijdag avond op 3 November. Dus kans dat er morgen avond beweging komt?

[ Voor 29% gewijzigd door Munky711 op 05-11-2020 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
Zijn de aantallen ook bekend bij Coolblue? Want dat zal toch wel de beste manier momenteel zijn om een series X te scoren.

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
Ik denk niet dat CB dat bekend maakt. Mocht je achter het net vissen, een paar dagen terug waren er diverse posts hier dat een aantal MM winkels nog stock hadden. (nog los van al de in-store preorders die geannuleerd gaan worden omdat er dubbel besteld is)
Ook de bcc heeft op twitter op een vraag geantwoord dat de xbx op 10 nov waarschijnlijk weer te bestellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
MM Belgie zou morgen normaal de winkel stock moeten binnen krijgen in winkels had ik vernomen via via.
Voor de mensen die in-store een pre-order hadden gedaan dan.

Mij was vorige Zaterdag gezegd door hun dat ze gingen bellen als hij er was maar geen idee of ze dan morgen bedoelen of Dinsdag wanneer ik kan gaan, morgen of Maandag eens zelf even bellen naar mijn lokale MM en vragen of ze dan nog gaan bellen of dat ik Dinsdag gewoon met mijn pre-order formulier kan langs gaan.

Vind het een beetje vervelend dat er bij MM geen uniformiteit zit in hun klantendienst, bel je naar de algemene nummer voor zo een vraag dan zeggen ze om de winkel zelf te bellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Katmi op 05-11-2020 22:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 18-09 17:56
26 september bij de MM in de winkel een pre-order geplaatst. Toen werd mij verteld dat ik 4e op de lijst sta. Gisteren even binnengewandeld en nagevraagd hoe het nu allemaal zit. Wordt dus blijkbaar maandag gebeld of ik er eentje kan halen. Bovendien werd mij verteld dat ik nu 7e sta.....WTF zei ik...ik stond 4e...

Blijkbaar zetten ze vriendjes en of familie dus gewoon boven aan de lijst....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

codegro schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:45:
26 september bij de MM in de winkel een pre-order geplaatst. Toen werd mij verteld dat ik 4e op de lijst sta. Gisteren even binnengewandeld en nagevraagd hoe het nu allemaal zit. Wordt dus blijkbaar maandag gebeld of ik er eentje kan halen. Bovendien werd mij verteld dat ik nu 7e sta.....WTF zei ik...ik stond 4e...

Haha zo triest. MM is echt loepzuivere kak. Tegen mij werden ook al leugens verteld bij MM Apeldoorn. Nooit meer doe ik zaken met MM. Coolblue of bol. Veel betere zaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
Ook lekker Corona vriendelijk daar. Vraag ik of ze ook per mail of telefonisch bereikbaar zijn, nee is het antwoord, je moet maar naar de winkel komen als je iets wilt weten of naar het landelijk service nummer bellen. Maar die kunnen niks zeggen over specifieke winkels.

En dat allemaal terwijl iedereen wordt geadviseerd om zo veel mogelijk binnen te blijven en zo weinig mogelijk te reizen, adviseerd MM juist het omgekeerde. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 19:24
Jasmijn22 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 22:47:
[...]

Haha zo triest. MM is echt loepzuivere kak. Tegen mij werden ook al leugens verteld bij MM Apeldoorn. Nooit meer doe ik zaken met MM. Coolblue of bol. Veel betere zaken.
Nu vergelijk je een fysieke winkel met 2 webwinkels. Je kon ook gewoon online bestellen bij MM, dan krijg je ‘m ook gewoon op de release.

En nu weer lief doen.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Dat is wel heel slecht, zou dan toch even de lokale manager aanspreken en aangeven dat er een medewerker aan zit te kloten met die lijst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankSpin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O9DMfh3IYMWqNXWETesQoI1Kl4s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/r4wO9Vs4WtzE5c1LXthN5JWn.png?f=fotoalbum_large

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidnexus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-02-2022
Rivanov schreef op donderdag 5 november 2020 @ 14:00:
[...]

Lees even topic terug. ;)
Sommige MM filialen hebben reeds contact opgenomen met de pre-orders. Andere MM filialen kiezen ervoor om géén contact op te nemen.. pas op releasedag zelf.

Heb je overigens online besteld bij MM, of een bestelling fysiek in de winkel?
Ik had hem online besteld, en gekozen voor afhalen in de winkel. Van meerdere mensen te horen gekregen dat er gewoon genoeg zouden zijn. Dus ik wacht het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke MM?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
MediaMarkt Emmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Heb jij, of andere die fysiek in een MM gereserveerd hebben, niet iets van bewijs meegekregen op welke plek jij/zij staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Nog even over die annuleringsknop bij MS; Ik heb die nog steeds echter als ik die knop in druk dan is in het vervolgscherm de optie tot annuleren greyed-out. Dat kon ik eerder wel en die heb ik toen ook gebruikt ivm verkeerd adres.

Wilde 'm annuleren en maandag gewoon bij CB bestellen. Maar ja, het wordt gewoon MS :)

[ Voor 8% gewijzigd door Katseviool op 06-11-2020 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvd90
  • Laatst online: 21-06 08:48
Katseviool schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:59:
Nog even over die annuleringsknop bij MS; Ik heb die nog steeds echter als ik die knop in druk dan is in het vervolgscherm de optie tot annuleren greyed-out. Dat kon ik eerder wel en die heb ik toen ook gebruikt ivm verkeerd adres.

Wilde 'm annuleren en maandag gewoon bij CB bestellen. Maar ja, het wordt gewoon MS :)
' gewoon' bij cb bestellen zou ik mee op passen en zuinig zijn op de pre order die je nu hebt lopen. Het is nog niet duidelijk hoeveel cb er binnen krijgt en je zult niet de enige zijn die er een wil pre orderen. Mocht je ze beide binnen krijgen, waarom de andere dan niet verkopen voor normale prijs aan mede tweaker of gewoon terug sturen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19

Dta je daar überhaupt op durft te klikken... :o

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711

Wss gaan ze vandaag of morgen beginnen verwerken. Het wordt tijd. Release is er bijna. :)

@Katseviool Kan je trouwens je betaal wijze nog aanpassen?

[ Voor 5% gewijzigd door Munky711 op 06-11-2020 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Caayn schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 08:05:
[...]
Heb jij, of andere die fysiek in een MM gereserveerd hebben, niet iets van bewijs meegekregen op welke plek jij/zij staat?
Nee geen bewijs, alleen mondeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Gaat een drukke periode worden voor de bezorgers en de winkeliers met deze aankomende console launch! :)
Hopelijk gaat alles goed voor iedereen op 10 November!

De kinderen zich maar afvragen waarom er op 11 November niemand de deur open doet, oh meneer zit te spelen op zijn nieuwe Xbox Series X _O-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-09 07:30
Iemand enig idee wanneer je een verzendbevestiging mag verwachten van bijvoorbeeld een MM? Gewoon de maandag ervoor? Dan blijft het voor veel mensen tot het laatste moment spannend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
G_Dragon schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:54:
Gaat een drukke periode worden voor de bezorgers en de winkeliers met deze aankomende console launch! :)
Hopelijk gaat alles goed voor iedereen op 10 November!

De kinderen zich maar afvragen waarom er op 11 November niemand de deur open doet, oh meneer zit te spelen op zijn nieuwe Xbox Series X _O-
Sint Maarten is toch niet erg Corona-proof. Briefje op de deur dat je dit jaar niet mee doet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 09:42
Granaatappel schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:57:
Iemand enig idee wanneer je een verzendbevestiging mag verwachten van bijvoorbeeld een MM? Gewoon de maandag ervoor? Dan blijft het voor veel mensen tot het laatste moment spannend.
De onzekerheid bij MM heb ik ook last van. Ik neig daarom maandag toch CB te refreshen om te proberen (voor de zekerheid) hier nog 1 weg te plukken.

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
beugeldop schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:05:
[...]

Sint Maarten is toch niet erg Corona-proof. Briefje op de deur dat je dit jaar niet mee doet ;-)
Hier moet hij in ieder geval zijn paard op stal laten. Viering mag niet doorgaan. Iedereen mooi thuis blijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:59
eddie010 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:08:
[...]

De onzekerheid bij MM heb ik ook last van. Ik neig daarom maandag toch CB te refreshen om te proberen (voor de zekerheid) hier nog 1 weg te plukken.
Zolang jij een bevestiging ( dus in totaal 2 mails) hebt gekregen van je online pre-order, zou ik mij niet druk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
beugeldop schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:05:
[...]

Of gewoon meer tijd om te gamen met het in huis gehaalde snoepgoed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44
G_Dragon schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:19:
[...]

Of gewoon meer tijd om te gamen met het in huis gehaalde snoepgoed :P
Ik ga voor het verhogen van de kans op rust met een briefje: "wie dit jaar niet aanbelt krijgt volgend jaar dubbel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
beugeldop schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:23:
[...]

Ik ga voor het verhogen van de kans op rust met een briefje: "wie dit jaar niet aanbelt krijgt volgend jaar dubbel"
.
Hahaha die is ook creatief :p
Hier hebben we het snoep al 3 weken in huis klaarliggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:28:
[...]

.
Hahaha die is ook creatief :p
Hier hebben we het snoep al 3 weken in huis klaarliggen :)
Beetje off-topic maar, gaat iemand uberhaubt langs de deuren? Snoep aanpakken van zeg 50 tot 100 vreemden?... Tegelijkertijd, gaan mensen de deuren opendoen voor mogelijk met corona besmette kinderen/ouders die voor je gaan staan zingen?

On-topic, ben vast niet de enige die nog geregeld de Xbox website zit te F5'en om mogelijk nog een pre order te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
Munky711 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:28:
[...]

Wss gaan ze vandaag of morgen beginnen verwerken. Het wordt tijd. Release is er bijna. :)

@Katseviool Kan je trouwens je betaal wijze nog aanpassen?
Ja, dat kan ik nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-06 07:43
Ik had een preorder lopen 2 weken lang, maar werd niet gegarandeerd dat ik die in de eerste wave zou krijgen. Door deze reden wou ik dus geen risico lopen en heb ik nog snel een preorder via de poolse MS site weten te bemachtigen.

Nu krijg ik net een email dat mijn eerste preorder toch in de eerste wave zit en dat die op de release datum geleverd kan worden.

Het probleem is, ik zie die annuleer knop nog bij de poolse MS site en nu weet ik niet of ik dat risico met de eerste preorder moet nemen of toch doorgaan met de preorder van de poolse MS site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-08 14:31
ObiWan23 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:42:
Ik had een preorder lopen 2 weken lang, maar werd niet gegarandeerd dat ik die in de eerste wave zou krijgen. Door deze reden wou ik dus geen risico lopen en heb ik nog snel een preorder via de poolse MS site weten te bemachtigen.

Nu krijg ik net een email dat mijn eerste preorder toch in de eerste wave zit en dat die op de release datum geleverd kan worden.

Het probleem is, ik zie die annuleer knop nog bij de poolse MS site en nu weet ik niet of ik dat risico met de eerste preorder moet nemen of toch doorgaan met de preorder van de poolse MS site.
Als je er echt twee krijgt dan verkoop de tweede gerust voor €500. Je zal er vast iemand blij mee maken! Als hij niet is verkocht binnen 7 dagen stuur je één gewoon weer retour.

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-06 07:43
ben2513 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:45:
[...]

Als je er echt twee krijgt dan verkoop de tweede gerust voor €500. Je zal er vast iemand blij mee maken! Als hij niet is verkocht binnen 7 dagen stuur je één gewoon weer retour.
Dat had ik graag willen doen, maar €1000 kan ik de komende week niet uitgeven, ik heb ook al veel spellen gepreordered en een extra controller met de telefoonhouder..dus ik moet toch kiezen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Hmm Wehkamp doet vaag en ontwijkend, dus denk niet dat ik daar iets van kan verwachten qua Series X levering op dinsdag...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Homeland schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:31:
[...]

Beetje off-topic maar, gaat iemand uberhaubt langs de deuren? Snoep aanpakken van zeg 50 tot 100 vreemden?... Tegelijkertijd, gaan mensen de deuren opendoen voor mogelijk met corona besmette kinderen/ouders die voor je gaan staan zingen?

On-topic, ben vast niet de enige die nog geregeld de Xbox website zit te F5'en om mogelijk nog een pre order te krijgen?
Geen idee , drie weken geleden was er nog teveel twijfel dus hebben voor de zekerheid maar alvast wat gehaald. Maar denk dat het niet gaat gebeuren dit jaar,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
offtopic, maar hier met Halloween wel al een tiental kinderen aan de deur gehad. met Sint Maarten verwacht ik dus ook weer kinderen ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevorianDevil
  • Laatst online: 16-03-2022
G_Dragon schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:17:
[...]

Geen idee , drie weken geleden was er nog teveel twijfel dus hebben voor de zekerheid maar alvast wat gehaald. Maar denk dat het niet gaat gebeuren dit jaar,
Hier snoep gekocht maar dan te horen gekregen dat het verboden is om deur aan deur te gaan (West-Vlaanderen, België)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Ook mooi.. Oude CC is nog steeds actief maar er kan niks vanaf geschreven worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WHm0t1xeRuV_HGr6amhxuNXCdik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/csZ6nlHPXcqOt2SCcVTpam8U.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: Zojuist de nieuwe CC geactiveerd en toegevoegd.. Hopelijk gaat dat goed.

Edit2: Het bedrag is direct gereserveerd :D _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door BlazeMuis op 06-11-2020 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:55
Phusebox schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:13:
Hmm Wehkamp doet vaag en ontwijkend, dus denk niet dat ik daar iets van kan verwachten qua Series X levering op dinsdag...
Hoe heb jij contact gehad? Via chat app kreeg ik ook niet duidelijk antwoord. Via twitter dm hebben ze mij wel bevestigd dat ik deze op release mag verwachten. Maar goed eerst zien dan geloven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap_pelflap
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-02-2021
Is hier iemand die bij MM Hoofddorp een pre order heeft gedaan en al gebeld of gemaild is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben2513
BlazeMuis schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:30:
Ook mooi.. Oude CC is nog steeds actief maar er kan niks vanaf geschreven worden.

[Afbeelding]

Hhier ook, maar ik heb met tegoed betaald!! F***, bellen werkt ook niet. Zit nu in de chat,

Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 09:52
Zelfde met BCC, totaal geen info. Ga het allemaal zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Iemand al meer info bij MediaMarkt online?

Ik kom niet met ze in contact met chat of Facebook Messenger. En heb geen zin om te bellen.

[ Voor 12% gewijzigd door 1993jjohan op 06-11-2020 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JKqqfy1dLTAfEFFdDQCpTHejgP0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cILzAxHxuXno6iQK0WQqE8MG.jpg?f=fotoalbum_large

Nou... de € 499 zie ik weer terug in mijn tegoed. Chat zegt dat het goedkomt, maar dat kan ik nergens zien. Ik ontving twee (!) e-mails met de vraag om mijn betalingsopties te actualiseren.
BlazeMuis schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:30:

[Afbeelding]

Wat stond in jouw besteloverzicht nadat je de e-mail had ontvangen? Bij mij staat er namelijk niks, zit nog steeds gewoon op “vooraf besteld”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwple
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-04-2024
thomas-x-1982 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:58:
[...]

Zelfde met BCC, totaal geen info. Ga het allemaal zien...
Ik heb ook bij bcc besteld.
Een paar dagen terug is er hier gepost dat BCC pas morgen hun stock krijgt, dus ze kunnen nu nog niets met zekerheid zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
ben2513 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:15:
[Afbeelding]

Nou... de € 499 zie ik weer terug in mijn tegoed. Chat zegt dat het goedkomt, maar dat kan ik nergens zien. Ik ontving twee (!) e-mails met de vraag om mijn betalingsopties te actualiseren.

[...]

Wat stond in jouw besteloverzicht nadat je de e-mail had ontvangen? Bij mij staat er namelijk niks, zit nog steeds gewoon op “vooraf besteld”.
Er stond (en staat nog steeds) Vooraf besteld
Geschatte leverdatum 10 november. Dus dat zit wel goed denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Laatst online: 20-04 18:39
ben2513 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:46:
[...]

Hhier ook, maar ik heb met tegoed betaald!! F***, bellen werkt ook niet. Zit nu in de chat,
Similiar issue here. Besteld op 25 september, geld werd gelijk door MSFT op mijn CC belast (niet een authorisatie maar volledige charge). Vannacht email gehad dat ze betaling niet gelukt was en ik moest betalen met een andere payment method. gelijk maar overnieuw betaald via Paypal omdat ik mijn pre-order niet wil kwijtraken.

Via mij bank (Bunq) probeer ik nu de eerste betaling die volgens Bunq goed is gegaan maar volgens MSFT niet terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ben2513
Xlast88 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:16:
[...]

Similiar issue here. Besteld op 25 september, geld werd gelijk door MSFT op mijn CC belast (niet een authorisatie maar volledige charge). Vannacht email gehad dat ze betaling niet gelukt was en ik moest betalen met een andere payment method. gelijk maar overnieuw betaald via Paypal omdat ik mijn pre-order niet wil kwijtraken.

Via mij bank (Bunq) probeer ik nu de eerste betaling die volgens Bunq goed is gegaan maar volgens MSFT niet terug te krijgen.
Urgh, hopelijk krijg je je geld snel terug! Ik kan helaas niet van betalingsoptie wisselen want anders zit ik op €500 Microsoft Store tegoed..

De servicemedewerker had mij een bevestiging via e-mail beloofd. Deze kwam net binnen. Helaas wordt mijn bestelling niet genoemd maar ik ga ervan uit dat de chatgeschiedenis gewoon ergens is opgeslagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wGouE5vXF9dYqFekFn5ngU7O9FU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8YQJikiACc25Xa1YZy3E3jv6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
ben2513 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:20:
[...]

Urgh, hopelijk krijg je je geld snel terug! Ik kan helaas niet van betalingsoptie wisselen want anders zit ik op €500 Microsoft Store tegoed..

De servicemedewerker had mij een bevestiging via e-mail beloofd. Deze kwam net binnen. Helaas wordt mijn bestelling niet genoemd maar ik ga ervan uit dat de chatgeschiedenis gewoon ergens is opgeslagen.

[Afbeelding]
🤞
Hoe kon je chatten met msft store support op de website ? Ik zag alleen een telefoon nummer maar daar wordt niet opgenomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben2513
Xlast88 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:24:
[...]

🤞
Hoe kon je chatten met msft store support op de website ? Ik zag alleen een telefoon nummer maar daar wordt niet opgenomen
https://support.xbox.com/en-US/contact-us

De Engelse support is 24/7 bereikbaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:58
1993jjohan schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:03:
Iemand al meer info bij MediaMarkt online?

Ik kom niet met ze in contact met chat of Facebook Messenger. En heb geen zin om te bellen.
Nee, twee e-mails gehad na de pre-order. Verder nog helemaal niks. Ik hoopte toch wel op iets van een "Order wordt gereed gemaakt voor verzending e-mail" zoals Bol of CB deed, maar helaas.

Ik wacht verder rustig af. Ik ga de klantenservice van MM hier in ieder geval niet mee lastig vallen, onzinnig vind ik dat.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
BlazeMuis schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:16:
[...]

Er stond (en staat nog steeds) Vooraf besteld
Geschatte leverdatum 10 november. Dus dat zit wel goed denk ik zo.
@BlazeMuis Ik neem aan dat jij de annuleren en betaalwijze aanpassen knoppen niet meer ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 07:36
Bij mij meerdere malen bevestigd dat ik de XSX dinsdag in huis heb 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Munky711 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:36:
[...]

@BlazeMuis Ik neem aan dat jij de annuleren en betaalwijze aanpassen knoppen niet meer ziet?
Deze zie ik nog wel staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DV3ZxNWVmLT3_uZc0mEqqPrMgLc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5MQZMZsP89mNLIHXgkyYCg0o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 07:36
jwple schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:15:
[...]

Ik heb ook bij bcc besteld.
Een paar dagen terug is er hier gepost dat BCC pas morgen hun stock krijgt, dus ze kunnen nu nog niets met zekerheid zeggen.
Ik ook bij BCC (en Wehkamp) maar BCC kan inderdaad ook niks zeggen maar logisch als ze nog niet weten wat ze krijgen dan... Had eigenlijk wel verwacht dat winkels van te voren weten hoeveel ze er krijgen 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-08 09:39
@Xlast88 Ik had ook via bunq betaald en dan met de metalcard, maar geen issues hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-05 10:15
Twijfel nu of mijn voorbestelling op MS store te annuleren en in plaats daarvan geleidelijk zen3 met 6800/xt aan te schaffen. Ah, keer op keer begin me te bedenken na iets dergelijks te hebben besteld!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:00
Ik kreeg ineens een (frans) mailtje dat de betaling niet geautoriseerd/gelukt was. En dat ze het ineens van mijn PayPal af wilde halen ipv credit card. En dat dit niet gelukt zou zijn.

Ik weet niet waarom ze ineens PayPal wilde gebruiken, want een tijdje terug stond er gewoon een bedrag van hun gereserveerd op de cc... Die reservering was nu weg. Ik heb change payment method gedaan en daar alleen op ok hoeven klikken want hij stond nog op de creditcard. Nu staat het bedrag weer gereserveerd, hopelijk komt t goed nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:29:
[...]

Nee, twee e-mails gehad na de pre-order. Verder nog helemaal niks. Ik hoopte toch wel op iets van een "Order wordt gereed gemaakt voor verzending e-mail" zoals Bol of CB deed, maar helaas.

Ik wacht verder rustig af. Ik ga de klantenservice van MM hier in ieder geval niet mee lastig vallen, onzinnig vind ik dat.
Hier ook nog geen enkele melding vanuit MM Online. Anderen om mij heen ook niet. Dus dat zal dan allemaal nog wel komen 🙂

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inaseeri69
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-04-2021
Rossi46 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:25:
[...]

Hier ook nog geen enkele melding vanuit MM Online. Anderen om mij heen ook niet. Dus dat zal dan allemaal nog wel komen 🙂
Paar dagen geleden nog een mailtje gestuurd, kansloze reactie krijg je dan.
Ja we weten niet of je hem op de release kan verwachten, maar we gaan er wel vanuit.
Dus een antwoord van niks.

MM online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 08:03
Hoe komen jullie bij de chat van Microsoft terecht? Ik krijg het maar niet gevonden op hun website. Het telefoon nummer voor support dat ze hebben staan is niet in gebruik (0800 020593) en de chat die ik vind is met zo'n computer assistent geval die alleen maar de verkeerde sugesties doet over wat ik wil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ben2513
rogierba schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:46:
Hoe komen jullie bij de chat van Microsoft terecht? Ik krijg het maar niet gevonden op hun website. Het telefoon nummer voor support dat ze hebben staan is niet in gebruik (0800 020593) en de chat die ik vind is met zo'n computer assistent geval die alleen maar de verkeerde sugesties doet over wat ik wil
ben2513 in "[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 08:03
Bedankt, denk dat ik over dat bericht heen heb gelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
rogierba schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:46:
https://www.microsoft.com...b/xbox?icid=MSCOM_QL_Xbox

En dan rechts onder op de pagina. Daar krijg je een Nederlandse chat.

[ Voor 3% gewijzigd door menzo op 06-11-2020 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:13
Achter het telefoonnummer moet nog een 4... dan werkt het wel. Ik had het opgezocht op de internationale site, daar staat wel het goede nummer (beetje slordig van MS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevorianDevil
  • Laatst online: 16-03-2022
inaseeri69 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:32:
[...]

Paar dagen geleden nog een mailtje gestuurd, kansloze reactie krijg je dan.
Ja we weten niet of je hem op de release kan verwachten, maar we gaan er wel vanuit.
Dus een antwoord van niks.

MM online
Raar, toen ik op 2/11 een vraag stelde aan de support, kreeg ik dag erna volgend antwoord terug:
Beste,

Uw bestelling met artikelnummer ( *****) zal normaal geleverd worden op datum van release 10/11/20.

Met vriendelijke groeten,
Sandy

Kan er een antwoord gegeven worden indien ik mijn pre-order effectief op 10/11/2020 ontvang?
Het overzicht blijf vaag door te zeggen "wanneer in voorraad". Sinds de release binnen 8 dagen is, had ik graag al meer details gehad.

Sinds een tijdje geleden de mediamarkt site (zowel nl als be) weer tijdelijk een paar pre-orders toelieten ben ik ook niet zo ongerust atm.

Niettegenstaande zou een bevestigingsmail natuurlijk geen kwaad kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
Vanmiddag telefonisch contact gehad met de MS store helpdesk. Volgen hen komt alles goed met mijn order, echter de CC staat nog altijd op 0,00 belast/gereserveerd. Aangezien anderen hier al wel een reservering op hebben klopt de reactie van de medewerker niet helemaal. Hij gaf aan dat er pas afgeschreven zou worden op moment van verzending. OP over van de Rabo CC staat geen reservering en de Rabo zelf zegt dat alles in orde is....

Vroeg hem ook wanneer verzending voor ontvangst op release was, hij gaf aan 9-11 in het systeem te zien... terwijl iedereen weet dat het 10-11 is. Of hij verzending bedoelde weet ik niet, maar dat zei hij niet.

Ach ja, zal wel goed komen... en anders maar langs een MM als ik de verhalen lees. Die houden straks over :P

Wel benieuwd wanneer de eerste berichten hier gaan komen dat er verzendcodes gestuurd zijn... of bevestigingen van verzending

[ Voor 7% gewijzigd door Tarz op 06-11-2020 14:10 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
Thanks super useful. Zij kunnen de eerste betaling helaas niet vinden maar gaan het uitzoeken samen met mijn bank Bunq.

Komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Tarz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:09:
Vanmiddag telefonisch contact gehad met de MS store helpdesk. Volgen hen komt alles goed met mijn order, echter de CC staat nog altijd op 0,00 belast/gereserveerd. Aangezien anderen hier al wel een reservering op hebben klopt de reactie van de medewerker niet helemaal. Hij gaf aan dat er pas afgeschreven zou worden op moment van verzending. OP over van de Rabo CC staat geen reservering en de Rabo zelf zegt dat alles in orde is....

Vroeg hem ook wanneer verzending voor ontvangst op release was, hij gaf aan 9-11 in het systeem te zien... terwijl iedereen weet dat het 10-11 is. Of hij verzending bedoelde weet ik niet, maar dat zei hij niet.

Ach ja, zal wel goed komen... en anders maar langs een MM als ik de verhalen lees. Die houden straks over :P

Wel benieuwd wanneer de eerste berichten hier gaan komen dat er verzendcodes gestuurd zijn... of bevestigingen van verzending
Verzending is inderdaad 09-11, alsook de effectieve betaling.

Edit: En die verzendbevestiging zal ook pas maandag zijn. (zo ging het met mijn Xbox One X)

[ Voor 4% gewijzigd door Munky711 op 06-11-2020 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
fluxsystem schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:44:
@Xlast88 Ik had ook via bunq betaald en dan met de metalcard, maar geen issues hier
Was ook de metal card voor mij, zal wel een rare bug geweest zijn. Komt vast wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
Xlast88 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:13:
[...]

Was ook de metal card voor mij, zal wel een rare bug geweest zijn. Komt vast wel goed!
Zelf had ik een aparte rekening aangemaakt en de metal card daaraan gekoppeld 10 dagen voor de release.
Zodat ik zeker wist dat het goed zal komen.
Bij mij heeft dit geholpen :), misschien een tip voor in de toekomst O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 09:52
Zojuist even naar binnen gelopen om de hoek bij de MM Nieuwegein. Heb op 13-10 pre order geplaatst voor de XSX. Ze hadden nog niks binnen dus konden nog niks met zekerheid zeggen.

Al zei hij wel dat de kans zeer groot is dat ik in de eerste levering zit.
Aangezien het niet hard was gegaan met de orders.

Zodra ze de consoles binnen hebben gaan ze mensen wel telefonisch op de hoogte brengen!

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoofdcoach
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-07 22:36
Zojuist een e-mail gehad van Media Markt Cruquius dat ik mijn pre order kan afhalen vanaf 9:30 die ochtend. Overigens heb ik deze online besteld, 1 dag na het starten van de pre orders toen er kortstondig nog een aantal te bestellen waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fluxsystem
Kreeg net de melding van sommige mensen die in Ierland zitten.
Hun console is net verstuurd rond 14:30 onze lokale tijd.

[ Voor 35% gewijzigd door fluxsystem op 06-11-2020 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
fluxsystem schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:44:
Kreeg net de melding van sommige mensen die in Ierland zitten.
Hun console is net verstuurd rond 14:30 onze lokale tijd.
Vanuit NL? of waar komt die van hen vandaan? Als de levertijd een paar dagen is met weekend ertussen is het dus gewoon delivery op release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sidia1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 31-07-2023
Rossi46 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:25:
[...]

Hier ook geen enkel bericht van MM Online na de ontvangstbevestiging van de pre-order. Ik geloof het allemaal wel. Ergens in mijn achterhoofd houd ik wel rekening met een vervelende verrassing vanuit MM Online. Als dat ook echt gaat gebeuren is dat de laatste keer dat ik daar ooit iets koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
Tarz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:02:
[...]

Vanuit NL? of waar komt die van hen vandaan? Als de levertijd een paar dagen is met weekend ertussen is het dus gewoon delivery op release?
Vanuit Engeland heb ik begrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
Mail van Coolblue, beperkte stock van X en S maandag op het middaguur te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Laatst online: 11-09 11:01
Zojuist een mail gehad van Coolblue. Ik had me ingeschreven voor een melding van beschikbaarheid.

Opvallend is dat er geen tijd genoemd is maar "rond het middaguur"
Hoi,

De verkoop van Xbox Series X en Series S gaat aanstaande maandagmiddag rond het middaguur van start. Ze zijn alleen online verkrijgbaar. Wees er razendsnel bij, want de voorraad is heel beperkt. En we weten nog niet wanneer de volgende lading binnenkomt, ook onze klantenservice niet. Bellen of koekjes opsturen heeft dus geen zin. We houden je wel graag op de hoogte via onze updatepagina. Hier vind je ook de meestgestelde vragen.
Pagina: 1 ... 37 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview