Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-08 09:39
Mijn tip is om Bunq te gebruiken.
Bij mij ging de betaling via CC soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:51
DeLyon schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:09:
[...]

Net ook ff langs gereden, was in de buurt. De verkoper vertelde mij echter meerdere malen dat het niet duidelijk is hoeveel Series X ze krijgen. Dit weten ze al wel voor de PS5 (waarvan ze inderdaad al meer dan 400 pre-orders hebben). Ik laat daarom mijn preorder bij MS DE staan.
Interessant, vermoed dat je iemand anders hebt gesproken dan ik :)
We gaan het dinsdag zien :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 09:54
Xtinction89 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:04:
[...]

Vandaag even met de chat support contact gehad.
Bij mij is de status exact zoals je zegt : 'Op de website is nog te zien dat mn XSX order nog geannuleerd kan worden (en mn play and charge kit niet).'

Aangezien bij mij de play&charge kit gereserveerd is op CC en de XSX niet, had ik ze gecontacteerd.
Diegene gaf aan dat alles goed diende te komen, en dat ik gewoon op 10-11 de XSX zou moeten ontvangen.

Toch blijft het me niet lekker zitten dat er nog niet eens een €0,- reservering gemaakt is.
Als je het echt heel zeker wilt weten, zou ik even je bank bellen met de vraag dat je twijfels hebt of een CC reservering goed is binnengekomen. Die kunnen ook zien of een autorisatie is geweigerd of niet.

Bij mij duurde het ook even voordat de medewerker van MS zag dat een autorisatie was mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:03
Tux3.14 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:11:
[...]

Hebben ze ook niet aangegeven of ze uberhoubt gaan leveren?
Nee, ik heb via de chat contact opgenomen en krijg alleen een antwoordt waar je niks aan hebt. Maar volgens mij hebben de medewerkers achter de chat sowieso weinig informatie hierover..

Er wordt in ieder geval niks bevestigd zoals bij bol.com etc.

Ik was heel vroeg met bestellen bij Wehkamp, voor 09:00 al dus bent eens benieuwd. Mijn order staat nu op 'met 2 winkel in huis' wat met 5 weken is begonnen maar telt niet meer af 😅

[ Voor 19% gewijzigd door DM89 op 04-11-2020 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29
Ik had hetzelfde; vanmorgen besteld op MS DE direct met CC betaald. Kreeg ook in de middag deze mail met fout melding. Kon betaald wijze niet wijzigen, CC opnieuw ingevoerd niets leek te lukken. Ook maar gebeld. Echter het antwoord dat ik van de telefonische helpdesk kreeg was dat er geen voorraad meer is en daarom de afschrijving niet was gelukt.. dikke pech ? .. :(
sirjax77 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:11:
[...]

Hier (bijna) het zelfde verhaal..
Heb er nog snel eentje bij MS Duitsland weten te preorderen vandaag.
Alles was gelukt, in mijn bestel overzicht staat mijn bestelling netjes met als leverdatum 10-11-2020 :) .
Ik had in mijn haast als betaalmiddel klarna gebruikt 8)7 8)7

Nu kreeg ik paar uur later een mailtje dat ik mijn betalingswijze moest wijzigen (in het duits), ik inloggen, kreeg ik na wijziging betaalmiddel elke keer een error 8)7
Zowel cc als PayPal werd niet geaccepteerd.
mijn PayPal is trouwens ook gekoppeld aan mijn cc...

Ik bellen met MS, erg behulpzame mevrouw trouwens, die kwamen er ook niet uit waarom de transactie niet goedgekeurd werd.
Ze zou me morgen terugbellen met meer info...

Ik gebeld met Rabobank, de verstrekker van mijn Cc, die snapte er ook niks van.
Wel een aantal afschrijvingen van 0,00 euro van MS, MAAR GEEN RESERVERING???

Net wilde ik nog ff checken, lag site waar je je account kan bekijken bij MS eruit, check ik wat later doet ie het weer.

Ik denk nog ff kijken of t nu wel lukte... en JAWEL nu kon ik wel wijzigen naar PayPal, waarna ik gelijk een mail van PayPal kreeg dat ik een betaling aan Ms had geautoriseerd, en staat hij op mijn cc (waar PayPal aangekoppeld is) voor 499 gereserveerd.....

Wat een gedoe zeg, was dit bij jullie ook zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Opnieuw contact opgenomen met Wehkamp voor informatie over mijn pre-order daar. Nu een persoon gesproken die het kan bevestigen. (Of die dit zegt om er vanaf te zijn 🤣)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWICsqXhH4AVfXUYs-VsemRYCqE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GOEGjhpPs4wDXoNpmz4rJReG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:37
FireBladeX schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:17:
[...]

Als je het echt heel zeker wilt weten, zou ik even je bank bellen met de vraag dat je twijfels hebt of een CC reservering goed is binnengekomen. Die kunnen ook zien of een autorisatie is geweigerd of niet.

Bij mij duurde het ook even voordat de medewerker van MS zag dat een autorisatie was mislukt.
ING geeft aan dat er geen reservering buiten de play&charge kit plaatsgevonden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:59
DeLyon schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:09:
[...]

Net ook ff langs gereden, was in de buurt. De verkoper vertelde mij echter meerdere malen dat het niet duidelijk is hoeveel Series X ze krijgen. Dit weten ze al wel voor de PS5 (waarvan ze inderdaad al meer dan 400 pre-orders hebben). Ik laat daarom mijn preorder bij MS DE staan.
Heb mezelf voor alle zekerheid ook maar ff op de lijst laten zetten bij MM Rotterdam Zuid. Nummertje 15 op de lijst. Viel me mee. En idd ook 200+ PS's :o. Dit naast m'n MM online preorder. Neem toch wel aan dat ze per filiaal wel minsten een stuk of 20 dozen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04:10
Nadat ik gisteren constateerde dat m'n Series X pre-order bij de FR xbox store zonder opgaaf van reden en zonder communicatie vanuit MS geannuleerd bleek te zijn heb ik diverse support mensen gesproken, ze zien een status code maar ze weten niet wat die betekent.

Ze hebben gistermiddag een support ticket voor me aangemaakt, maar vandaag geen updates, en de mensen die ik spreek per chat en/of telefoon weten verder ook niets.

Net nog weer aan de telefoon gehangen met de US MS Store support, en ze hebben ook geen idee. "Mogelijk is er wat aan je account veranderd, of de bank heeft de betaling afgekeurd" is het enige wat ze kunnen verzinnen...

Ik weet dat ze eerder een reservering hebben gedaan op mijn CC dus de informatie is juist, limiet is geen probleem, en ik zie vandaag ook een reservering binnen komen voor m'n Google cloud storage dus m'n kaart lijkt ook nog gewoon te werken.

Ik moet m'n bank maar bellen en vragen of ze al dan niet iets afgekeurd hebben. Op mijn vraag wat we dan verder gaan doen bleef het lang stil, en vervolgens kwamen ze ermee dat ze me hoe dan ook niet aan een nieuwe pre-order kunnen helpen, dus het is allemaal gewoon tijd verspilling.

Wat een dramatische klanten service ervaring dit zeg, veel kastje-muur ervaringen, en als je iemand spreekt duurt het allemaal verschrikkelijk lang, en niemand kan je helpen.

Tot overmaat van ramp zit ik dit topic nog even terug te lezen en zie ik dat het toch nog weer mensen gelukt is om via de MS Xbox stores een pre-order te plaatsen terwijl ik hard aan het werk was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:41
Als je ING hebt dan weet je genoeg zo de laatste pagina lezend...

[ Voor 17% gewijzigd door Katseviool op 04-11-2020 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
DM89 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:29:
Opnieuw contact opgenomen met Wehkamp voor informatie over mijn pre-order daar. Nu een persoon gesproken die het kan bevestigen. (Of die dit zegt om er vanaf te zijn 🤣)

[Afbeelding]
Nice! ben ook al een minuut of 10 met de Wehkamp aan het chatten. Ze kijken het na, hopelijk krijg ik hetzelfde bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Bij mij in de regio lijkt het erop dat ze gewoon op voorraad liggen bij de Mediamarkt, vandaag bij Hoofddorp en Cruquius, er waren maar enkele reserveringen en genoeg voorraad zoals het er nu uit zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Tux3.14 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:44:
[...]

Nice! ben ook al een minuut of 10 met de Wehkamp aan het chatten. Ze kijken het na, hopelijk krijg ik hetzelfde bericht.
Hoor graag wat ze tegen jou zeggen.

Ik had om 08:57 besteld en jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
sirjax77 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:11:
[...]

Hier (bijna) het zelfde verhaal..
Heb er nog snel eentje bij MS Duitsland weten te preorderen vandaag.
Alles was gelukt, in mijn bestel overzicht staat mijn bestelling netjes met als leverdatum 10-11-2020 :) .
Ik had in mijn haast als betaalmiddel klarna gebruikt 8)7 8)7

Nu kreeg ik paar uur later een mailtje dat ik mijn betalingswijze moest wijzigen (in het duits), ik inloggen, kreeg ik na wijziging betaalmiddel elke keer een error 8)7
Zowel cc als PayPal werd niet geaccepteerd.
mijn PayPal is trouwens ook gekoppeld aan mijn cc...

Ik bellen met MS, erg behulpzame mevrouw trouwens, die kwamen er ook niet uit waarom de transactie niet goedgekeurd werd.
Ze zou me morgen terugbellen met meer info...

Ik gebeld met Rabobank, de verstrekker van mijn Cc, die snapte er ook niks van.
Wel een aantal afschrijvingen van 0,00 euro van MS, MAAR GEEN RESERVERING???

Net wilde ik nog ff checken, lag site waar je je account kan bekijken bij MS eruit, check ik wat later doet ie het weer.

Ik denk nog ff kijken of t nu wel lukte... en JAWEL nu kon ik wel wijzigen naar PayPal, waarna ik gelijk een mail van PayPal kreeg dat ik een betaling aan Ms had geautoriseerd, en staat hij op mijn cc (waar PayPal aangekoppeld is) voor 499 gereserveerd.....

Wat een gedoe zeg, was dit bij jullie ook zo?
Bij mij kon ik zonder problemen een order plaatsen met m'n al eerder gekoppelde PayPal (die ook al gebruikt was voor gamepass ultimate). Echter is er bij mij nog niks afgeschreven of gereserveerd.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
DM89 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:47:
[...]

Hoor graag wat ze tegen jou zeggen.

Ik had om 08:57 besteld en jij?
Ik had om 9:01 besteld. Kreeg zojuist ook de bevestiging dat ze er vanuit gaan dat de Xbox Series X de 10de gewoon geleverd word! Als ie maandag avond verstuurd word krijg ik een mail met track en trace.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grifoendor
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:38
Zojuist na het laten valideren van de afschrijving op m'n CC bij ING een reservering op m'n CC ontvangen voor de XSX & de Play & Charge kit.

Als er nog niks gereserveerd is, dan wordt waarschijnlijk de transactie door je bank geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Tux3.14 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:49:
[...]

Ik had om 9:01 besteld. Kreeg zojuist ook de bevestiging dat ze er vanuit gaan dat de Xbox Series X de 10de gewoon geleverd word! Als ie maandag avond verstuurd word krijg ik een mail met track en trace.
Mooi, en dan word thet hopen dat alles goed gaat met DHL 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
PepieNL schreef op woensdag 4 november 2020 @ 06:18:
MS NL via PayPal, status is vanacht veranderd van In Behandeling naar Vooraf Besteld, met geschatte levertijd 10nov daaronder.
Kan nog steeds op annuleren drukken.

Er beweegt weer wat!
Hier hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Grifoendor schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:52:
Zojuist na het laten valideren van de afschrijving op m'n CC bij ING een reservering op m'n CC ontvangen voor de XSX & de Play & Charge kit.

Als er nog niks gereserveerd is, dan wordt waarschijnlijk de transactie door je bank geblokkeerd.
Ik heb de betaalwijze van CC maar PayPal gewijzigd en mijn status is gelijk veranderd naar "vooraf besteld" en het volledige bedrag is binnen Paypal gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
Ik kan vreemd genoeg de betaling niet wijzigen naar Paypal, terwijl mijn Paypal account wel toegevoegd is op Microsoft / Xbox.

Enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03 00:27
BlowFish schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:26:
Ik had hetzelfde; vanmorgen besteld op MS DE direct met CC betaald. Kreeg ook in de middag deze mail met fout melding. Kon betaald wijze niet wijzigen, CC opnieuw ingevoerd niets leek te lukken. Ook maar gebeld. Echter het antwoord dat ik van de telefonische helpdesk kreeg was dat er geen voorraad meer is en daarom de afschrijving niet was gelukt.. dikke pech ? .. :(

[...]
Oke, maar wat is je status nu dan via je bestelgeschiedenis?
Bij mij is ie zo:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V1brz1AsK7dNsY4x022nGRCqjNQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5kdO6BDwLvzqRUGMUY4NUcir.jpg?f=fotoalbum_large

Wat ik ervan begrijp is t gewoon gelukt, en wordt ie op release geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
DM89 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:54:
[...]

Oh jeetje... die leveren hier altijd superlaat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:34
ik heb mijn xbox nu ook maar op paypal gezet ipv ING CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
Xtinction89 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:01:
Ik kan vreemd genoeg de betaling niet wijzigen naar Paypal, terwijl mijn Paypal account wel toegevoegd is op Microsoft / Xbox.

Enig idee hoe dit kan?
Krijg je een fout? Had ergens gelezen dat als het proces dat de betalingen verwerkt actief is op je bestelling je betaalwijze niet meer kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:58
DM89 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:54:
[...]

Ik weet nog dat ik de ps4 pro bij Wehkamp had besteld, deze werd inderdaad ook door DHL bezorgd. Die kerel liet hem voor mijn neus zo op de grond vallen :X (Gelukkig geen problemen met de ps4 gehad.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Xtinction89 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:01:

Enig idee hoe dit kan?
Net ook geprobeerd. Mij lukt het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:42

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

shoombak schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:57:
[...]

Ik heb de betaalwijze van CC maar PayPal gewijzigd en mijn status is gelijk veranderd naar "vooraf besteld" en het volledige bedrag is binnen Paypal gereserveerd.
Waar kan je dit zien, de reservering binnen Paypal?

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
Munky711 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:07:
[...]

Krijg je een fout? Had ergens gelezen dat als het proces dat de betalingen verwerkt actief is op je bestelling je betaalwijze niet meer kan aanpassen.
Ik kon wel nog kiezen om te wijzigen, alleen kon ik Paypal niet selecteren.
Nadat ik mijn Paypal account verwijderd had en opnieuw toegevoegd had, kreeg ik de optie wel.
Alleen had ik ondertussen nog een keer mijn CC bevestigd om mee te betalen in plaats van Paypal, en nu heb ik wel de €0,- reservering van Microsoft op mijn CC staan.

Zo geweldig werkt het blijkbaar (nog) niet bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:49:
[...]

Bij mij kon ik zonder problemen een order plaatsen met m'n al eerder gekoppelde PayPal (die ook al gebruikt was voor gamepass ultimate). Echter is er bij mij nog niks afgeschreven of gereserveerd.
Hier hetzelfde. Kan alleen niet meer in Paypal doordat ze een opeens ivm PSD2 een sms verificatie sturen bij inloggen, echter is mijn oude nummer gekoppeld.

Maar aangezien hij is gekoppeld aan mn ICS CC zie ik reserveringen ook daar online. Net nog even ingelogd maar heb dus ook nog geen reservering. Komt dus wel goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
Miesjh schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:08:
[...]

Waar kan je dit zien, de reservering binnen Paypal?
In je paypal account als het goed is, heb ook deze mail gehad
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Or_Efh-88dXqBX71i0GCxIRCQOA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UvCJh3066zgIKVqSVVvpHNSQ.jpg?f=fotoalbum_large

En op mijn cc overzocht, waar paypal aan gelinkt is staat de 499 als gereserveerd

[ Voor 6% gewijzigd door sirjax77 op 04-11-2020 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
biertje79 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:08:
[...]

Ik weet nog dat ik de ps4 pro bij Wehkamp had besteld, deze werd inderdaad ook door DHL bezorgd. Die kerel liet hem voor mijn neus zo op de grond vallen :X (Gelukkig geen problemen met de ps4 gehad.)
🤣🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:53
Waar bestellen jullie hem nu allemaal?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:53
DeWaanzin schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:23:
[...]

Potver, ik hoop dat MM Middelburg voor 9 nov 0:00 contact met me opnemen.
Anders ga ik toch bij Coolblue nog iets proberen te bestellen.
Heb je al eens gewhatsappt met ze?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
sirjax77 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:02:
[...]

Bij mij is ie zo:<pic>

Zo ziet t er bij mij ook uit sinds vandaag ipv "in behandeling", nog niks te zien in Paypal voorlopig maar pre-order games gaan er ook s'nachts af dus dan hopen voor vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
MClaeys schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:31:
[...]

Zo ziet t er bij mij ook uit sinds vandaag ipv "in behandeling", nog niks te zien in Paypal voorlopig maar pre-order games gaan er ook s'nachts af dus dan hopen voor vannacht.
Ja daar hoop ik ook een beetje op, dat het deze nacht gaat verwerkt worden. Preorder van Assassins Creed was ook s'nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIZNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12-2023
Munky711 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:34:
[...]

Ja daar hoop ik ook een beetje op, dat het deze nacht gaat verwerkt worden. Preorder van Assassins Creed was ook s'nachts.
Maar bij jouw order en die van mij ook staat toch dat het bedrag pas bij verzending in rekening wordt gebracht bij PayPal?

Wel bijzonder om te zien dat bij iemand PayPal is aangeslagen. Ik verwacht eigenlijk de komende dagen nog geen betaling voor mijn order. Jij wel voor de jouwe?

Mijn AC is trouwens nog niet in rekening gebruikt (ook via PayPal betaald) maar bij jou wel. Dit is opmerkelijk. Wat ook opmerkelijk is dat ik in één bestelling AC en COD heb besteld en dat COD wel al is afgerekend maar AC nog niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munky711
SHIZNL schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:38:
[...]

Maar bij jouw order en die van mij ook staat toch dat het bedrag pas bij verzending in rekening wordt gebracht bij PayPal?

Wel bijzonder om te zien dat bij iemand PayPal is aangeslagen. Ik verwacht eigenlijk de komende dagen nog geen betaling voor mijn order. Jij wel voor de jouwe?

Mijn AC is trouwens nog niet in rekening gebruikt (ook via PayPal betaald) maar bij jou wel. Dit is opmerkelijk. Wat ook opmerkelijk is dat ik in één bestelling AC en COD heb besteld en dat COD wel al is afgerekend maar AC nog niet :P
Wat ik vernomen heb van MS (iemand van facturatie) is dat reservatie op CC of Paypal voor iedereen verschillend is. Het zijn automatische facturatie processen. Dus het kan zijn dat de ene wel al een reservatie heeft op CC of Paypal, en een ander nog niet. En het is pas bij verzending dat er effectief wordt afgerekend.

Bij digitale preorders kan het max 10 dagen op voorhand zijn. Opnieuw, automatisch en willekeurig. Net zoals bij mij AC al volledig is verrekend, en bij jou nog niet.

Trouwens, de reservatie op mijn CC voor AC heeft er maar 1 dag opgestaan. Dag erna volledig verrekend en van mijn CC saldo gegaan.

Oh en wat ik er nog effe bij wil zeggen. Met mijn Xbox One X is die pas de dag voor release verrekend en verstuurd. Maar ik had hem wel op de dag van release. Dus komt wel goed. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Munky711 op 04-11-2020 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
sirjax77 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:02:
[...]

Bij mij is ie zo:[Afbeelding]

Bij mij net zo. Maar ik kan betaal wijze niet aanpassen. Kreeg deze e-mail;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/isjuRn2wjiKpK_Tf1ByP3YKhX2E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l6cchpLzqFgbrp8uBWygSwHM.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door BlowFish op 04-11-2020 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
BlowFish schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:56:
[...]

[Afbeelding]
Als in, die optie is weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

carpebios schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:15:
Waar bestellen jullie hem nu allemaal?
Een paar posts terug vind je links naar de DE store en PL store.

Ik heb er vandaag nog 2 kunnen bestellen, en zijn bevestigd voor levering op de release.

Paar paginas terug kan je url vinden. Misschien zijn ze er nog.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Als in ik kan enkel CC kiezen (die volgens de mail niet juist is) heb pay pal en iDeal toegevoegd maar dat kan ik niet selecteren.. gebeld en dat blijkt te komen omdat ze al door voorraad heen zijn.. ik hoop het niet zal morgen nog eens bellen of chatten aangezien ik de enige blijkt te zijn.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
BlowFish schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:56:
[...]

[Afbeelding]
Ja klopt, deze kreeg ik ook.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N5r2sVVaO211XkokewVNt9IwX9Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a49GsMeTiU1Ha2sROyNpcVqy.jpg?f=fotoalbum_large
Eerst lukte aanpassen mij ook niet, later deze avond dus wel, moet wel zeggen danet voordat het wel kon ik niet kon inloggen op mijn accountsite op ms

Maar ja, nu lijkt het erop dat alles bij mij "klopt"
Fingers crossed..... heb pas rust als ik de track and tracecode van UPS heb ;)

[ Voor 26% gewijzigd door sirjax77 op 04-11-2020 21:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Munky711
sirjax77 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:05:
[...]

Eerst lukte aanpassen mij ook niet, later deze avond dus wel, raar toch?

Finkers crossed..... heb pas rust als ik de track and tracecode van UPS heb ;)
Past rust als dat ding hier staat ja. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Mijn annuleringsknop is zojuist verdwenen in mijn MS account. Dit ziet er HEEL goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Jasmijn22 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:12:
Mijn annuleringsknop is zojuist verdwenen in mijn MS account. Dit ziet er HEEL goed uit.
MS Store BE/NL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04:10
Tha schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:00:
[...]

Een paar posts terug vind je links naar de DE store en PL store.

Ik heb er vandaag nog 2 kunnen bestellen, en zijn bevestigd voor levering op de release.

Paar paginas terug kan je url vinden. Misschien zijn ze er nog.
Thank! Nadat de pre-order die ik op 22 september in de Franse store heb besteld deze week geannuleerd is heb ik net een bestelling gedaan in de Poolse store.... Eens kijken hoe dat nu weer af gaat lopen. :X

Overigens nog een update met betrekking tot de geannuleerde bestelling... Ik heb de Rabobank gebeld, en de reservering van het volledige aankoopbedrag die MS had geplaatst op mijn CC na het bestellen werd geflagged door de Rabo en geblokkeerd.

Rabobank heeft mij daar niet over geinformeerd, maar dat is waarschijnlijk de reden waarom ik nu kan fluiten naar mijn oorspronkelijke pre-order... Wel erg slecht zeg 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
sirjax77 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:05:
[...]

[Afbeelding]
Eerst lukte aanpassen mij ook niet, later deze avond dus wel, moet wel zeggen danet voordat het wel kon ik niet kon inloggen op mijn accountsite op ms

Fingers crossed..... heb pas rust als ik de track and tracecode van UPS heb ;)
Hoe heb jij dit aangepast dan?
Is bij mij niks veranderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

MS Store Duitsland. Vanmiddag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Jasmijn22 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:16:
[...]

Hmmm, vreemd dat we hier zo lang moeten wachten... ach ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Munky711 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:17:
[...]

Hmmm, vreemd wat we hier zo lang moeten wachten... ach ja...
Ja dat is wel stressvol. Ik voelde me ook pas veilig tot die annuleringsknop weg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Jasmijn22 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:18:
[...]

Ja dat is wel stressvol. Ik voelde me ook pas veilig tot die annuleringsknop weg was.
Die staat er bij mij al van 22 september. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grifoendor
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:38
Na het hele CC gedoe is nu bij mij ook de annuleringsknop verdwenen op de MS NL store!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Munky711 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:19:
[...]

Die staat er bij mij al van 22 september. 8)7
Huh. Dus jij hebt die knop nog na al die tijd? Terwijl mensen die vanmiddag besteld hebben nu al meer confirmatie hebben dan jij? Dat is wel zuur zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Grifoendor schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:20:
Na het hele CC gedoe is nu bij mij ook de annuleringsknop verdwenen op de MS NL store!
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Jasmijn22 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:21:
[...]

Huh. Dus jij hebt die knop nog na al die tijd? Terwijl mensen die vanmiddag besteld hebben nu al meer confirmatie hebben dan jij? Dat is wel zuur zeg.
Heb jij CC of Paypal? volgens mij hebben de meeste (afgezien een enkele) nog alles 'open' staan als ze met paypal hebben betaald. (ik heb met PayPal betaald en ik zie niks anders)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:22:
[...]

Heb jij CC of Paypal? volgens mij hebben de meeste (afgezien een enkele) nog alles 'open' staan als ze met paypal hebben betaald. (ik heb met PayPal betaald en ik zie niks anders)
Ik heb met CC betaald. Het hele bedrag werd ook gelijk afgeschreven tijdens het bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
BlowFish schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:15:
[...]

Hoe heb jij dit aangepast dan?
Is bij mij niks veranderd..
Betalingswijze wijzigen geklikt en daarna PayPal geselecteerd, daarna gelijk de bevestigingsmail van PayPal en status vooruitbesteld op ms account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Grifoendor schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:20:
Dan toch beweging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 09:54
Jasmijn22 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:18:
[...]

Bij mij ook, eindelijk.
*O*

Ik ben wel echt benieuwd waarom de afschrijving door verschillende banken nu worden geblokkeerd. Ik denk zelf dus de iets met te lange tijd tussen oorspronkelijk reservering en daadwerkelijk boeking.

Ik had de medewerker van ING ook aangesproken dat ik het wel zou waarderen om een signaal of waarschuwing te krijgen zou krijgen. Haar antwoord was simpel: dat gaat niet gebeuren, dat kost ons te veel moeite met dagelijks duizenden transacties.

Het is niet dat je een systeem kan bedenken dat de gebruiker een geautomatiseerd bericht krijgt. :o. Maar daarin kan Microsoft mogelijk ook iets doen (melding geven dat eerste poging is mislukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
Bij mij staat de annuleringsknop er ook nog, het lijkt erop dat er een hoop random gebeurt bij ms met bestellingen/betalingen enz.
We gaan t zien, houd jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
FireBladeX schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:28:
[...]

Bij mij ook, eindelijk.
*O*

Ik ben wel echt benieuwd waarom de afschrijving door verschillende banken nu worden geblokkeerd. Ik denk zelf dus de iets met te lange tijd tussen oorspronkelijk reservering en daadwerkelijk boeking.

Ik had de medewerker van ING ook aangesproken dat ik het wel zou waarderen om een signaal of waarschuwing te krijgen zou krijgen. Haar antwoord was simpel: dat gaat niet gebeuren, dat kost ons te veel moeite met dagelijks duizenden transacties.

Het is niet dat je een systeem kan bedenken dat de gebruiker een geautomatiseerd bericht krijgt. :o. Maar daarin kan Microsoft mogelijk ook iets doen (melding geven dat eerste poging is mislukt).
Ik heb een creditkaart direct via ics en als ze daar een mogelijke frauduleuze overboeking zien word ik of gebeld of ge-maild of ik van die afboeking iets weet. Zoniet, blokkeren ze mn creditkaart en krijg gelijk een nieuwe opgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Jasmijn22 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:16:
[...]

Ik wordt steeds opnieuw doorverwezen naar de Belgische site als ik een Xbox wil bestellen.
Hoe blijf ik in de Duitse store ?

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 18-09 00:46

Vagax

Hehe

Vandaag was de CC van een vriend van me ook gereserveerd (MS Duitsland). We hebben er zin in _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Vagax op 04-11-2020 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Laatst online: 11-09 11:01
kloon schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:32:
[...]

Ik wordt steeds opnieuw doorverwezen naar de Belgische site als ik een Xbox wil bestellen.
Hoe blijf ik in de Duitse store ?
Incognito gebruiken in de browser?

Maar als ik het zo lees dan valt het wel mee met de voorraden en als ze nu weer zelf aan het verkopen zijn zullen de retailers ook wel ongeveer hun beloofde aantal units krijgen. Maak me er niet meer zo veel zorgen meer. Zelfs als de MediaMarkt online door de mand zal vallen dan vind ik wel weer wat.

Ik weet dat de demand van de ps5 hier groter is in Europa. Maar ben toch wel benieuwd naar de aantallen doe voor de release beschikbaar zijn van beide. En hoe veel stuks de fabrieken de komende tijd weten de produceren. Want voor beide zal voorlopig de demand nog wel hoger zijn als de productie.

[ Voor 20% gewijzigd door 1993jjohan op 04-11-2020 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
sirjax77 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:29:
Bij mij staat de annuleringsknop er ook nog, het lijkt erop dat er een hoop random gebeurt bij ms met bestellingen/betalingen enz.
We gaan t zien, houd jullie op de hoogte!
Bij mij staat de knop er ook nog 😢
Maar idd wel vreemd dat latere bestellingen voorrang lijken te krijgen 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Incognito browsen helpt ook niet.
Toch bedankt voor de tip.

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fNbcqKWjQYXTPO8rokcvVHBk-8o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lbfnxAXvZQVHYdPvdxsneRWW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

BlowFish schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:02:
[...]

Als in ik kan enkel CC kiezen (die volgens de mail niet juist is) heb pay pal en iDeal toegevoegd maar dat kan ik niet selecteren.. gebeld en dat blijkt te komen omdat ze al door voorraad heen zijn.. ik hoop het niet zal morgen nog eens bellen of chatten aangezien ik de enige blijkt te zijn.. :X
Ik heb deze mail ook gekregen. Open is je huidige cc in het overzicht en vul nog 1 keer je autorisatie code in. Bij mij ging hij toen door.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

FireBladeX schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:28:
[...]

Bij mij ook, eindelijk.
*O*

Ik heb het wel eens gehad bij het bestellen van een One Plus. Direct toen ik op "bestellen" klikte kreeg ik een belletje of ik inderdaad zelf net een betaling had gedaan. Blijkbaar zijn ze daar mee opgehouden.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Tha schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:53:
[...]

Ik heb deze mail ook gekregen. Open is je huidige cc in het overzicht en vul nog 1 keer je autorisatie code in. Bij mij ging hij toen door.
Helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-05 10:15
xandoortje schreef op woensdag 4 november 2020 @ 21:36:
[...]

Bij mij staat de knop er ook nog 😢
Maar idd wel vreemd dat latere bestellingen voorrang lijken te krijgen 🙄
Zeker niet voor iedereen. Ik heb mijn rond half 12 geplaatst en zie vooralsnog de cancel knop en geen afdoende afboeking op CC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:58

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

carpebios schreef op woensdag 4 november 2020 @ 20:16:
[...]

Heb je al eens gewhatsappt met ze?
Toevallig vandaag gedaan.

"Deze week gaan de email berichten er uit. Dan weet u of u er bij zit. Waarschojnlijk zit u er wel bij."

Ik heb hoop.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davido84
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik volg deze topic al even. Zo kwam ik vandaag via hier bij de pre orders op de poolse website. Pre order gedaan voor de series x rond 15u, ondertussen al gereserveerd op mijn CC en ik kan de bestelling niet meer annuleren dus ziet er goed uit. Levering voorzien 10/11. Bedankt voor de info tweakers ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

En ze liggen allemaal in Eindhoven op ons te wachten getuige deze Reddit post van iemand in Portugal die de Series X vandaag al geleverd kreeg.

Delivered 11/04/2020 9:49 A.M. PORTO, PT DELIVERED

11/04/2020 5:29 A.M. Maia, Portugal Arrived at Facility

11/04/2020 4:30 A.M. Koeln, Germany Departed from Facility

11/04/2020 12:29 A.M. Koeln, Germany Arrived at Facility

11/03/2020 10:08 P.M. Eindhoven, Netherlands Departed from Facility

Shipped 11/03/2020 8:59 P.M. Eindhoven, Netherlands Origin Scan

Past Event Label Created 11/04/2020 10:06 A.M. Netherlands Shipper created a label, UPS has not received the package yet.

Zo dichtbij en toch zo ver weg :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Via hier dus vanmorgen bij MS DE bestelling gedaan, uurtje later afgeschreven van CC en vanaf vanavond is de annuleringsknop ook verdwenen op de status pagina.
Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiboy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 01:51
Via MS DE had ik de Series X al in de winkelwagen zitten. Echter kreeg ik de betaling niet gedaan bij het kiezen van een betalingsmethode (Er is een probleem opgetreden bij het instellen van de betaalmethode voor uw bestelling. ). Deze melding kreeg ik vreemd genoeg niet bij de Poolse pagina. Ik kon wel alleen met CC betalen. Bij Paypal zat namelijk de regio gelocked op Polen.

Weet iemand overigens of de Doos en alle toebehoren in het pools zal zijn. Of is dit standaard Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Laatst online: 18-09 07:30
Leuk om te zien dat mensen in de hype trein zitten :P

Ikzelf heb hem bij MM besteld. Ben toch wel benieuwd hoe ze dat op de preorder dag hebben gedaan. Wat de grens van preorders was. Want MM kan toch nooit van tevoren weten hoeveel zij toegeleverd krijgen van MS? Of is het een globale schatting uit ervaringen van eerdere console releases van MM?

Verwacht zelf dat er op de release dag echt nog wel genoeg exemplaren liggen van de X/S.

Ik wacht rustig af.. en hoop dat de bezorger de 10e mij gelukkig maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Morgen, hier geen verandering in betaling, reservering of verdwenen buttons :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Granaatappel schreef op donderdag 5 november 2020 @ 02:17:
Verwacht zelf dat er op de release dag echt nog wel genoeg exemplaren liggen van de X/S.
Verwacht ik ook, de FOMO is strong in this topic.

ik haal hem in de ochtend op de bij mm, meer voorraad dan reserveringen vertelde ze mij bij 2 MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Katseviool schreef op donderdag 5 november 2020 @ 06:50:
Morgen, hier geen verandering in betaling, reservering of verdwenen buttons :)
Same here, geen verandering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
Klopt wat FOMO @Slux, ik krijg ook steeds meer het gevoel dat dit hele hype gebeuren is georchestreerd door MS. Gisteren kan iedereen opeens weer bestellen, blijken MM orders veel lager te liggen en verschijnen op Reddit opeens ads dat er gewoon retailers de series X tijdens Black Friday verkopen.

Verder had ik gisteren contact met Bol en die gaven aan dat ze na 10 november weer voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:29
Katseviool schreef op donderdag 5 november 2020 @ 07:05:
...
verschijnen op Reddit opeens ads dat er gewoon retailers de series X tijdens Black Friday verkopen.
Heb je misschien een linkje voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Melantrix schreef op donderdag 5 november 2020 @ 07:05:
[...]

Same here, geen verandering.
Jep, hier ook. Zouden ze nu echt de BE(NL)? orders pas op Maandag beginnen verwerken? |:(

Update: Hmm, als ik reddit mag geloven zitten er mensen in de UK, Frankrijk, ? in het zelfde schuitje.

[ Voor 17% gewijzigd door Munky711 op 05-11-2020 07:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SHIZNL
Als ik dan in één van de headlines het volgende lees:

The PlayStation 5 and Xbox Series X/S will make an appearance during Best Buy's Black Friday sale, but you'll have to be fast (and extremely lucky)."

Dan heb ik het idee, dat ze er een paar achter de hand houden als lokkertje en niet zozeer dat ze nog hele magazijnen vol hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
In mijn Microsoft account is de bestelstatus van de Series X gewijzigd van "in behandeling", naar "betaald", met een geschatte levertijd van 10 november. Ik heb hiervan echter nog geen bevestiging per mail ontvangen.

@Munky711 Betaling en Facturering in een Microsoft-account. https://account.microsoft....card.payment-and-billing

[ Voor 25% gewijzigd door ariekanari op 05-11-2020 08:29 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heymil
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 20:14
Mijn xbox series x besteld bij Game Mania ( daar had ik nog tegoed). Krijg hem niet op launchday maar hopelijk komt er snel een tweede levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosty10
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 27-08-2024
gise schreef op woensdag 4 november 2020 @ 23:37:
Via hier dus vanmorgen bij MS DE bestelling gedaan, uurtje later afgeschreven van CC en vanaf vanavond is de annuleringsknop ook verdwenen op de status pagina.
Ik ben benieuwd :)
Ik heb gisteren dankzij het forum draadje ook een bestelling kunnen plaatsen bij de DE store. Sinds vanochtend is de mogelijkheid om te annuleren en om betalingswijze te veranderen weg. Mijn rabobank credit card geeft nog steeds een bedrag van €499,99 als 'gereserveerd'. Lijkt goed te gaan.... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
ariekanari schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:15:
In mijn Microsoft account is de bestelstatus van de Series X gewijzigd van "in behandeling", naar "betaald", met een geschatte levertijd van 10 november. Ik heb hiervan echter nog geen bevestiging per mail ontvangen.
@ariekanari Waar zie je dat ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
SHIZNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:11:
[...]

Als ik dan in één van de headlines het volgende lees:

The PlayStation 5 and Xbox Series X/S will make an appearance during Best Buy's Black Friday sale, but you'll have to be fast (and extremely lucky)."

Dan heb ik het idee, dat ze er een paar achter de hand houden als lokkertje en niet zozeer dat ze nog hele magazijnen vol hebben staan.
Ja maar ik neem deze berichten steeds meer met een korreltje zout. Ik heb een X besteld maar ik heb het gevoel dat er een grotere run/shortage is op de PS5. Positief bekeken heeft MS de productie beter op orde (negatief: er is minder vraag) maar ze moeten in ieder geval wel doen alsof er ook op hun console een run is. Bij Bol waren ze ook een stuk relaxter tegen me over de x.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Katseviool schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:36:
[...]

Ja maar ik neem deze berichten steeds meer met een korreltje zout. Ik heb een X besteld maar ik heb het gevoel dat er een grotere run/shortage is op de PS5. Positief bekeken heeft MS de productie beter op orde (negatief: er is minder vraag) maar ze moeten in ieder geval wel doen alsof er ook op hun console een run is. Bij Bol waren ze ook een stuk relaxter tegen me over de x.
We zullen zien. Zolang ik die van mij gewoon netjes krijg geleverd door de pakjes meneer vind ik alles best ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Slux schreef op donderdag 5 november 2020 @ 06:55:
[...]

Verwacht ik ook, de FOMO is strong in this topic.

ik haal hem in de ochtend op de bij mm, meer voorraad dan reserveringen vertelde ze mij bij 2 MM
De COVID is strong bedoel je :+

Compleet geen issue met FOMO, maar ik wil gewoon geen fysieke winkels in (pre-Covid eigenlijk ook al niet :') :$ )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Rossi46 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 08:50:
[...]

We zullen zien. Zolang ik die van mij gewoon netjes krijg geleverd door de pakjes meneer vind ik alles best ;)
True. Hier ook hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:13
Mijn bestelpagina van MS.de staat nog hetzelfde als net na bestelling. Kan nog altijd annuleren en betaalwijze wijzigen. Ik heb betaalmethode PayPal gekozen, vandaar denk ik. Het bedrag is ook niet terug te vinden in PayPal, maar dat komt omdat er bij bestelling duidelijk bij staat dat men pas afschrijft bij verzending.

Ik neem aan dat dit bij iedereen die op deze manier besteld/betaling heeft gekozen ook nog zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIZNL
Tarz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:04:
Mijn bestelpagina van MS.de staat nog hetzelfde als net na bestelling. Kan nog altijd annuleren en betaalwijze wijzigen. Ik heb betaalmethode PayPal gekozen, vandaar denk ik. Het bedrag is ook niet terug te vinden in PayPal, maar dat komt omdat er bij bestelling duidelijk bij staat dat men pas afschrijft bij verzending.

Ik neem aan dat dit bij iedereen die op deze manier besteld/betaling heeft gekozen ook nog zo is?
Yes dat is bij mij ook zo. Ik verwacht dat er voor PayPal betalers pas maandag of dinsdag iets wijzigd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munky711
SHIZNL schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:04:
[...]

Yes dat is bij mij ook zo. Ik verwacht dat er voor PayPal betalers pas maandag of dinsdag iets wijzigd!
Niet alleen voor PayPal, hier CC, ook nog zelfde status. It's random. Automatisch systeem. Maar mijn geluk kennende, komt er pas maandag schot in de zaak. 8)7

Ik heb het hier al een paar keer vermeld, maar mijn Xbox One X preorder werd pas de dag voor release verrekend en opgestuurd.

[ Voor 14% gewijzigd door Munky711 op 05-11-2020 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Tarz schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:04:

Hier Paypal gisterenavond gewijzigd naar CC maar dat maakt geen verschil. Denk dat ze gewoon per batch de boel aan het verwerken zijn. We hebben daarnaast ook nog wel even tot uiteindelijke verzenddatum.

Moet inderdaad ook wel toegeven dat Covid dit hele gebeuren mijn hype trein wat harder laat rijden. Ik zie die doos ook echt als welkome afleiding met al die dagelijkse corona berichten over nieuwe cijfers, maatregelen en visies op het huidige beleid.

[ Voor 15% gewijzigd door Katseviool op 05-11-2020 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Wel een beetje lullig dat sommige mensen hier nog in onzekerheid zitten terwijl nieuwe kopers zoals ik gelijk behandeld en gelocked worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
To be honest als je een order number hebt van MSFT die op een geschatte leveringsdatum van 10 november staat dan hoef je echt geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Jasmijn22 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 09:14:
Wel een beetje lullig dat sommige mensen hier nog in onzekerheid zitten terwijl nieuwe kopers zoals ik gelijk behandeld en gelocked worden.
Ja inderdaad. MS hun order verwerking is vrij onduidelijk. Ze kunnen lessen trekken bij hun vrienden bij Apple. Dat is zo overzichtelijk. Je weet op elk moment wat de status van je order is. Ach ja... Geduld is een deugd zeggen ze. :)
Pagina: 1 ... 35 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview