FireBladeX schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:52:
Ik lees niet alles mee, maar vandaag dus contact gehad met Microsoft omdat mn play and charge kit wel was afgeschreven maar de xbox niet. Het bleek dat ING de transactie had geblokkeerd.
De vrouwke bij Microsoft heeft opnieuw mn CC gegevens geüpdatet en er is vervolgens 499 gereserveerd op mn CC. Op de website is nog te zien dat mn XSX order nog geannuleerd kan worden (en mn play and charge kit niet).
Ze liet weten dat op vrijdag alles goed moet staan, zo niet, dan moest ik dringend terugbellen omdat er dan iets mis was en mn bestelling niet optijd geleverd of zelfs geannuleerd zou worden. Ik ga gemakshalve uit dat dit een deadline voor iedereen is.
Mocht je morgen nog geen afschrijving hebben en je hebt optijd gereserveerd destijds bij Microsoft, dan zou ik zeker even bellen.
Hier (bijna) het zelfde verhaal..
Heb er nog snel eentje bij MS Duitsland weten te preorderen vandaag.
Alles was gelukt, in mijn bestel overzicht staat mijn bestelling netjes met als leverdatum 10-11-2020

.
Ik had in mijn haast als betaalmiddel klarna gebruikt
Nu kreeg ik paar uur later een mailtje dat ik mijn betalingswijze moest wijzigen (in het duits), ik inloggen, kreeg ik na wijziging betaalmiddel elke keer een error
Zowel cc als PayPal werd niet geaccepteerd.
mijn PayPal is trouwens ook gekoppeld aan mijn cc...
Ik bellen met MS, erg behulpzame mevrouw trouwens, die kwamen er ook niet uit waarom de transactie niet goedgekeurd werd.
Ze zou me morgen terugbellen met meer info...
Ik gebeld met Rabobank, de verstrekker van mijn Cc, die snapte er ook niks van.
Wel een aantal afschrijvingen van 0,00 euro van MS, MAAR GEEN RESERVERING???
Net wilde ik nog ff checken, lag site waar je je account kan bekijken bij MS eruit, check ik wat later doet ie het weer.
Ik denk nog ff kijken of t nu wel lukte... en JAWEL nu kon ik wel wijzigen naar PayPal, waarna ik gelijk een mail van PayPal kreeg dat ik een betaling aan Ms had geautoriseerd, en staat hij op mijn cc (waar PayPal aangekoppeld is) voor 499 gereserveerd.....
Wat een gedoe zeg, was dit bij jullie ook zo?