Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
MGSNK schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:26:
Zag in het topic dat behoorlijk wat MM winkels onderbenut zijn. Dus ik ben maar even naar de Wall gereden in Utrecht en warempel, maar 21 vd 35 gereserveerd...
Aanbetaling gedaan, kan hem dinsdag afhalen.

Ter vergelijking, 84 PS5s te ontvangen, 400+ reserveringen... 8)7
Ik snap dit niet helemaal :?
Zijn beide top consoles maar waarom de Xbox zo wordt links gelegen.
Misschien nog oud zeer dat de One een jaar later gereleased werd in Nederland?
Heb overig de PS5 gepreorderd O-) maar vind de Xbox ook erg mooi :X
Had verwacht dat het redelijk gelijk op ging voor door de gamepass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
Starscreamer schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:47:
[...]

Nederland is van oorspong een Playstation land, en overschakelen tussen consoles zal de meerderheid niet doen aangezien vrienden dan mee 'moeten' en ze aseccoires weer opnieuw moeten kopen etc etc.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 00:46

Vagax

Hehe

[...]

In de tijd van 360 en PS3 was het uiteindelijk redelijk gelijk tussen eigenaren. Maar inderdaad bij de vreselijke launch van de Xbox One en de stuk betere opgezette PS4 zijn veel mensen voor de PS4 gegaan, diezelfde mensen hebben hun games en vrienden op PS4 en gaan logisch naar de PS5, denk inderdaad dat genoeg mensen de Xbox nog niet echt "cool" vinden, het grootste argument wat je krijgt te horen is dat de Xbox geen exclusives heeft naast Forza, Gears en Halo.

Edit:

Xbox 360: 84 million
Playstation 3: 87.4 million
Verschil van 3.4 miljoen

Xbox One: 46.9 million
Playstation 4: 106 million
Verschil van 59.1 miljoen

[ Voor 8% gewijzigd door Vagax op 04-11-2020 15:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 17:56
Jasmijn22 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:45:
[...]

Ja erg triest. Ik pre order nooit meer iets bij MM dat is zeker haha. Wat een tent zeg.
Waarom zo negatief naar MM? Wat doen ze verkeerd dan? Als er eentje voor jouw gereserveerd is die je op de 10e mag komen halen dan wordt je voor die tijd gebeld. Lijkt mij vrij normale gang van zaken toch? Maar omdat we hier allemaal zo gehyped zijn moeten ze iedereen maar direct gaan bellen als ze al weten hoeveel exemplaren ze krijgen. Chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 09:54
TheKillingBean schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:33:
[...]

Hoe ben je daar achter gekomen? Ik zit zelf ook bij ING en bij staat nog steeds op reservering.
Eerst Microsoft gebeld. Die gaven aan dat de afschrijving was mislukt. Daarna ter verrificatie ING gebeld en die bevestigde het.
In principe proberen ze nogmaals om af te schrijven maar ik moest van de microsoft chat toch even maar achteraan bellen dat mn preorder niet geannuleerd wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door FireBladeX op 04-11-2020 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-02-2021
FireBladeX schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:53:
[...]

Eerst Microsoft gebeld. Die gaven aan dat de afschrijving was mislukt. Daarna ter verrificatie ING gebeld en die bevestigde het.
In principe proberen ze nogmaals om af te schrijven maar ik moest van de microsoft chat toch even maar achteraan bellen dat mn preorder niet geannuleerd wordt.
@FirebladeX En heeft ING een reden gegeven waarom ze de transactie geblokkeerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:41
En een aantal in dit topic maar schreeuwen dat iedereen dikke pech had, nu vandaag kun je gewoon bij MS zelf nog bestellen en zelfs bij de MM in de hoofdstad kun je er nog een voor dinsdag reserveren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
codegro schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:53:
[...]

Waarom zo negatief naar MM? Wat doen ze verkeerd dan? Als er eentje voor jouw gereserveerd is die je op de 10e mag komen halen dan wordt je voor die tijd gebeld. Lijkt mij vrij normale gang van zaken toch? Maar omdat we hier allemaal zo gehyped zijn moeten ze iedereen maar direct gaan bellen als ze al weten hoeveel exemplaren ze krijgen. Chill.
Inderdaad. Ik ga nog steeds liever a.s. dinsdag naar de Mediamarkt aangezien ik dan direct om 10:00 m'n Series X kan afhalen i.p.v. wachten op PostNL tot zij mijn Series X van Bol.com komen leveren. Voor hetzelfde geldt is dat pas aan het eind van de dag.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Rivanov schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:00:
[...]

Inderdaad. Ik ga nog steeds liever a.s. dinsdag naar de Mediamarkt aangezien ik dan direct om 10:00 m'n Series X kan afhalen i.p.v. wachten op PostNL tot zij mijn Series X van Bol.com komen leveren. Voor hetzelfde geldt is dat pas aan het eind van de dag.
mijn xbox one x werd toch echt pas savonds geleverd in de winkel.
ik stond er om 10 uur, 12 uur, 15 uur en om 19 uur.

Geen belletje niks, pas om 19.00 zag ik mensen de winkel uitlopen, en bleek de vrachtwagen rond 18 geweest te zijn. 1 drama.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Zekerheid boven alles, nu kan je nog wat regelen voor komende dinsdag als blijkt dat jij niet dinsdag je console kan afhalen, als ze maandagmiddag bellen met slecht nieuws zal je moeten gokken op de dinsdag verkoop. Andersom kan het zeker zo zijn dat er diverse winkels gewoon die dingen straks hebben liggen, heel de pre-order chaos voor niets geweest en kan jij om 10 uur in de ochtend al gamen.

Natuurlijk is daarmee spanning en hype, het is even een dingetje dat met een week weer is overgewaaid.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29
Had zelfde probleem Ms gebeld. Blijkbaar zijn ze uitverkocht en hebben we pech. Daarom is de afschrijving niet gelukt...
FireBladeX schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:53:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Munky711 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:58:
[...]

@FirebladeX En heeft ING een reden gegeven waarom ze de transactie geblokkeerd hebben?
Alleen dat als er lange tijd zit tussen de oorspronkelijke reservering en daadwerkelijke afschrijving, dat het een rede voor het systeem kan zijn om een vlaggetje te plaatsen. Dit mogelijk om te voorkomen dat mensen 2 mnd later belast worden en niet weten waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Vagax schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:26:
[...]

https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL

Ik zie nu trouwens dat je 20% korting krijgt op een controller, ik had dat niet bij mijn Poolse bestelling ;(
ik ben je zeer dankbaar, scheelt ons écht een dag stad en land af in lockdown.
2 stuks betaald, afgeschreven en klaar voor levering de 10de.

Je bent mijn held voor vandaag!

Tha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

[...]

Echt onder de casual gamers weet echt bijna niemand nog wat gamepass überhaupt is. Dat is echt nog wel een uitdaging om over te brengen. Deze gen staat Microsoft dus voor een inhaalslag. Wellicht dat de beperkte beschikbaarheid van de ps5 De komende tijd nog wat mensen doet overstappen. Volgens mij heeft Microsoft zijn productie redelijk op orde.

Edit: Ohja en ik vind het echt supertof dat veel mensen nog een pre order hebben kunnen fixen vandaag!! Congrats!!

[ Voor 6% gewijzigd door Geengrenzuh op 04-11-2020 16:14 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Tha schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:09:
[...]

ik ben je zeer dankbaar, scheelt ons écht een dag stad en land af in lockdown.
2 stuks betaald, afgeschreven en klaar voor levering de 10de.

Je bent mijn held voor vandaag!
Blij dat ik een beetje blijdschap kon bezorgen :)

Ik zie dat hij nu uitverkocht is, je zal denk wel een van de laatste zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Laatst online: 16:20
Mijn bestelling bij Microsoft NL lijkt helemaal volgens plan te lopen.

Reservering op de CC: Check!
Geen mogelijkheid meer tot annuleren: Check!
Status (vandaag) veranderd van "In Bestelling" naar "Vooraf Besteld": Check!
Verwachte leverdatum 10 november: Check!

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 17:56
SinergyX schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:05:
[...]

Zekerheid boven alles, nu kan je nog wat regelen voor komende dinsdag als blijkt dat jij niet dinsdag je console kan afhalen, als ze maandagmiddag bellen met slecht nieuws zal je moeten gokken op de dinsdag verkoop. Andersom kan het zeker zo zijn dat er diverse winkels gewoon die dingen straks hebben liggen, heel de pre-order chaos voor niets geweest en kan jij om 10 uur in de ochtend al gamen.

Natuurlijk is daarmee spanning en hype, het is even een dingetje dat met een week weer is overgewaaid.
Ben ik geheel met je eens maar ik reageerde op een post waarin MM negatief werd neergezet omdat ze (nog) niet bellen of gebeld hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tha schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:05:
[...]

mijn xbox one x werd toch echt pas savonds geleverd in de winkel.
ik stond er om 10 uur, 12 uur, 15 uur en om 19 uur.

Geen belletje niks, pas om 19.00 zag ik mensen de winkel uitlopen, en bleek de vrachtwagen rond 18 geweest te zijn. 1 drama.
Tsja, dat jij die pech hebt gehad wil niet zeggen dat dit voor iedereen geldt. Nogmaals, ik heb mijn One X destijds in 2017 gewoon direct om 10:00 mee kunnen nemen. :)

En de originele Xbox One heb ik destijds direct om 8:00 bij de Mediamarkt in Aachen op kunnen pikken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

codegro schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:15:
[...]

Ben ik geheel met je eens maar ik reageerde op een post waarin MM negatief werd neergezet omdat ze (nog) niet bellen of gebeld hadden.
Dat komt omdat ze zelf zeiden dat ze 's middags zouden bellen. Niet gek dat mensen het dan triest vinden als ze dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:10

TheVMaster

Moderator WOS
Interessant. Ik zie dat een van de bestelde Xboxen mogelijk al eerder dan de 10e geleverd gaat worden. De tweede staat gewoon voor 10 nov.

Heel raar, want diegene die op 10 nov komt is eerder besteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:24
Iemand al iets van Intertoys gehoord ?
Heb een pre-order in de winkel staan maar hier in het dorp heeft men nog geen idee wat ze gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
JackSparrow schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:18:
Interessant. Ik zie dat een van de bestelde Xboxen mogelijk al eerder dan de 10e geleverd gaat worden. De tweede staat gewoon voor 10 nov.

Bij Microsoft? Hoe zie je dat dan?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 14:15
JackSparrow schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:18:

Wij benieuwd waar je dit aan ziet :P En waar je besteld hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

jori040 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:20:
Iemand al iets van Intertoys gehoord ?
Heb een pre-order in de winkel staan maar hier in het dorp heeft men nog geen idee wat ze gaan krijgen.
Intertoys moet je niet vertrouwen joh. Doffe ellende.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op Wednesday 4 November 2020 @ 16:20:
[...]

Bij Microsoft? Hoe zie je dat dan?
Gewoon bij je bestellingen. https://account.microsoft.com/billing/orders/

Bij mij staat er dus 'verwachte levertijd 10 nov' en bij m'n vrouw haar MS acccount staat er 7 november.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xgELBq8dEWOF0fsO5JL3LkWnJKs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LoBHAOqeBrRaMP9teTfQOjLu.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas, het is fake news! JackSparrow in "[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic"

[ Voor 43% gewijzigd door TheVMaster op 04-11-2020 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JackSparrow schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:22:
[...]

Bij mij staat er dus 'verwachte levertijd 10 nov' en bij m'n vrouw haar MS acccount staat er 7 november.
Vaag. Maar fijn voor jou ;)
Zouden ze dan nu gewoon echt fouten maken met de voorraad die later nog is toegevoegd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op Wednesday 4 November 2020 @ 16:23:
[...]

Vaag. Maar fijn voor jou ;)
Zouden ze dan nu gewoon echt fouten maken met de voorraad die later nog is toegevoegd ofzo?
Geen idee. Ze zijn beide op 22 September besteld, een uurtje na elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 14:15
[...]

[Afbeelding]
Ik hoop het voor je! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Heerlijke voorpret terwijl ik de VS elections volg. Prachtige entertainment op het pad naar de launch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 14:14
[...]

[Afbeelding]
Hmmm, die 7 vind ik er een beetje raar uitzien...
Daarnaast is 7 november op zaterdag. Microsoft bestellingen worden zover ik weet door UPS bezorgd, en zij bezorgen naar mijn weten niet op zaterdag, enkel op werkdagen. Voor zaterdaglevering moet een toeslag betaald worden, lijkt mij niet dat MS een toeslag gaat betalen om jouw XSX vóór de release af te leveren... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powder Toastman schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:36:
[...]

Daarnaast is 7 november op zaterdag. Microsoft bestellingen worden zover ik weet door UPS bezorgd, en zij bezorgen naar mijn weten niet op zaterdag, enkel op werkdagen. Voor zaterdaglevering moet een toeslag betaald worden, lijkt mij niet dat MS een toeslag gaat betalen om jouw XSX vóór de release af te leveren... :?
Die 7 ziet er idd heel gek uit :P Spacing is niet meer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:24
Jasmijn22 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:22:
[...]

Intertoys moet je niet vertrouwen joh. Doffe ellende.
Bedankt voor de info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Ziet er inderdaad vreemd uit, als ik hem via console verander ziet het er zo uit. Maar goed, als Microsoft vind dat één persoon hem plots op zaterdag mag krijgen, then so be it
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uKBJy0OmDefbx2p3O4hwy2grpys=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oXoku70P1c2OkTmdyKtKfbBA.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Vagax op 04-11-2020 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Vagax schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:37:
Ziet er inderdaad vreemd uit, als ik hem via console verander ziet het er zo uit. Maar goed, als Microsoft vind dat één persoon hem plots op zaterdag mag krijgen, then so be it
[Afbeelding]
Het licht schijnt erg fel op jou. Je bent gekozen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-08 09:39
De 7 heeft een andere lettertype 😂 en werk aan je spacing en blending.

Nice joke!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
[...]

Waarom negatief? De communicatie is gewoon belabberd en niet eenduidig. De ene MM heeft iedereen al laten weten hoe of wat. De andere MM zegt weer dat ze het pas de 10e laten weten. Weer een ander zegt, je wordt morgen gebeld. En dat is tussen verschillende filialen, om nog niet te beginnen over het verschil in communicatie binnen hetzelfde filiaal.

Ik maak me er niet druk om, maar irritant is het wel. Helemaal als je hier vergelijkt met andere winkels. Bol.com en Microsoft Store zijn gewoon helemaal top in vergelijking. En uiteindelijk koop ik liever iets zoals een console bij een winkel die goeie service biedt - de MM doet dat niet.

Daar zullen vast goede redenen voor zijn, maar de huidige situatie zorgt er voor dat ik liever (in mijn geval Microsoft Store) een ander de verkoop gun dan MM. Heeft verder niet zoveel met de Hype te maken, maar gewoon over duidelijkheid in communicatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Penny
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:09

Penny

Aanhangsel

Powder Toastman schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:36:
[...]

8) O-) >:)

Didn't think he would post it on tweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Powder Toastman schreef op Wednesday 4 November 2020 @ 16:36:
[...]

M'n vrouw verteld me dus net (ze had me een screenshot gestuurd) dat ze de boel heeft gephotoshopped. :'(

Dus het is allemaal fake news, dat van de 7e :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Penny schreef op Wednesday 4 November 2020 @ 16:49:
[...]

8) O-) >:)

Didn't think he would post it on tweakers :D
Jij naar wezen! O-)

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 04-11-2020 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackSparrow schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:49:
[...]

M'n vrouw verteld me dus net (ze had me een screenshot gestuurd) dat ze de boel heeft gephotoshopped. :'(

Haha te verwachten. Was een stuk overtuigender geweest als het via de console was gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:47:
[...]

Waarom negatief? De communicatie is gewoon belabberd en niet eenduidig. De ene MM heeft iedereen al laten weten hoe of wat. De andere MM zegt weer dat ze het pas de 10e laten weten. Weer een ander zegt, je wordt morgen gebeld. En dat is tussen verschillende filialen, om nog niet te beginnen over het verschil in communicatie binnen hetzelfde filiaal.

Ik maak me er niet druk om, maar irritant is het wel. Helemaal als je hier vergelijkt met andere winkels. Bol.com en Microsoft Store zijn gewoon helemaal top in vergelijking. En uiteindelijk koop ik liever iets zoals een console bij een winkel die goeie service biedt - de MM doet dat niet.

Daar zullen vast goede redenen voor zijn, maar de huidige situatie zorgt er voor dat ik liever (in mijn geval Microsoft Store) een ander de verkoop gun dan MM. Heeft verder niet zoveel met de Hype te maken, maar gewoon over duidelijkheid in communicatie.
Exact dit. Iemand vertelde mij al een hele tijd terug dat MM Apeldoorn hem had verteld dat ze maar 11 stuks zouden krijgen. Nee vertelde die gast mij, die tweaker vertelt onzin, probeert interessant te doen. Wat hoor ik nu? Ze krijgen 11 stuks binnen bij MM apeldoorn. Nooit meer dat ik bij die tent iets haal. Leugenachtige medewerkers heb ik het niet zo op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

[...]

Alsof je daar Photoshop voor gaat gebruiken:

Rechter muisknop --> Inspect element --> *verander HTML* en presto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/aw1Vd01IxVS5K7U3Y1rPajy3.png

:+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

[...]

Je moet haar snoeihard aanpakken, dit gaat even 2,3 stappen te ver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Notna schreef op Wednesday 4 November 2020 @ 16:52:
[...]

[Afbeelding]
Vertel dat aan @Penny :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

@Penny work smart, not hard :9 :+ :>

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Penny
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:09

Penny

Aanhangsel

Notna schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:52:
[...]

[Afbeelding]

:+
Ho ho dit was een zeer snelle paint 3d 8)7 Photoshop had ik niet geïnstalleerd dus moest maar even zo.

Voor dat andere heb ik niet genoeg tweak-skills :D
hoi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijsdm
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:30
Andere ook last van de website van Microsoft.nl/com dat je de melding krijgt dat de "request blocked" is? En de pagina alle tekst etc. onder elkaar zet en verder niks laadt.

Al even in meerdere browsers en vanaf 4G + WiFi geprobeerd, met hetzelfde resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Matthijsdm schreef op Wednesday 4 November 2020 @ 17:01:
Andere ook last van de website van Microsoft.nl/com dat je de melding krijgt dat de "request blocked" is? En de pagina alle tekst etc. onder elkaar zet en verder niks laadt.

Al even in meerdere browsers en vanaf 4G + WiFi geprobeerd, met hetzelfde resultaat.
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grifoendor
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:38
TheKillingBean schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:33:
[...]

Hoe ben je daar achter gekomen? Ik zit zelf ook bij ING en bij staat nog steeds op reservering.
Naar aanleiding van deze berichten ook contact opgenomen met Microsoft en de afschrijving was inderdaad afgewezen. Nu ING aan de lijn gehad en die geven aan dat de afdeling Fraude de transacties tegenhoudt.

Nu telefonisch toestemming voor de transactie gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik heb zo rond 22 oktober de Xbox Series X besteld bij de MM in Nieuwegein. Vijftig euro aanbetaald en ik zou het horen als ze 'm hebben voor me. Geen idee verder hoeveel ze er krijgen en waar op het lijstje ik sta. Ik ben daar gewoon naar binnen gelopen en gevraagd of ik 'm kon bestellen in de winkel. Dan zie ik het wel of ik ergens rond de tiende gebeld wordt of niet. Het zou enorm helpen om gewoon rekening te houden met dat je hem wat later krijgt, want dan kan het alleen maar meevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:17
Matthijsdm schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:01:

Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Grifoendor schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:03:
[...]

Naar aanleiding van deze berichten ook contact opgenomen met Microsoft en de afschrijving was inderdaad afgewezen. Nu ING aan de lijn gehad en die geven aan dat de afdeling Fraude de transacties tegenhoudt.

Nu telefonisch toestemming voor de transactie gegeven.
Ah hoop niet dat het bij mij gebeurd. Maar hoe achter gekomen? Was je bestelling geannuleerd? Of zag je het bij ING zelf? Bij welke MS heb je het besteld eigenlijk? NL, DE, Polen?

[ Voor 5% gewijzigd door TheKillingBean op 04-11-2020 17:17 ]

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grifoendor
TheKillingBean schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:14:
[...]

Ah hoop niet dat het bij mij gebeurd. Maar hoe achter gekomen? Was je bestelling geannuleerd? Of zag je het bij ING zelf?
Microsoft eerst zelf gebeld naar aanleiding van dit topic, was verder nog totaal niet op de hoogte gebracht. Daarna dus de ING en die kon mij inderdaad vertellen dat de transactie geblokkeerd was, werknemer van ING gaf aan dat Microsoft vaker wordt aangemerkt als fraude.. Dus zou contact opnemen met Microsoft (0800-0205934) klantenservice is tot 18:00 geopend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Yes, hier ook

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Grifoendor schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:18:
[...]

Microsoft eerst zelf gebeld naar aanleiding van dit topic, was verder nog totaal niet op de hoogte gebracht. Daarna dus de ING en die kon mij inderdaad vertellen dat de transactie geblokkeerd was, werknemer van ING gaf aan dat Microsoft vaker wordt aangemerkt als fraude.. Dus zou contact opnemen met Microsoft (0800-0205934) klantenservice is tot 18:00 geopend.
Ik heb het zelf bij polen besteld, ik weet niet of ze me dan willen/kunnen helpen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Grifoendor schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:18:
[...]

Wanneer zou dit zijn geweest dan? Ik zit ook bij ING en heb gisteren met een medewerker gesproken en die kon niets zien over transacties die geblokkeerd waren. Hij gaf aan dat het bedrag binnen enkele dagen afgeschreven zou worden.

Eigenlijk ook vreemd toch. Je zou dan toch van of vanuit Microsoft en anders vanuit de bank een bericht over mogen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Ik krijg dit nu ook :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix

Ja hier nu ook. Wellicht zijn ze overbelast door hyped gamers ;) of zijn ze wellicht iets aan het veranderen oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grifoendor
alarma2nd schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:21:
[...]

Wanneer zou dit zijn geweest dan? Ik zit ook bij ING en heb gisteren met een medewerker gesproken en die kon niets zien over transacties die geblokkeerd waren. Hij gaf aan dat het bedrag binnen enkele dagen afgeschreven zou worden.

Eigenlijk ook vreemd toch. Je zou dan toch van of vanuit Microsoft en anders vanuit de bank een bericht over mogen verwachten?
Gisteren hebben ze 2x geprobeerd het van mijn CC af te schrijven. Medewerker gaf aan dat de afdeling fraude nog contact met mij moest opnemen, alleen ben ik ze nu dus voor geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:22:
[...]

Ja hier nu ook. Wellicht zijn ze overbelast door hyped gamers ;) of zijn ze wellicht iets aan het veranderen oid?
Hier geen enkele probleem op de telefoon 😃
Krijg alles prima te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:22:
[...]

Meh, mijn zoon wilde net inloggen voor schoolwerkzaamheden via microsoft, en kreeg precies dezelfde melding. Geen stress! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:17
Als ik de store links van eerder in dit topic check lijkt het als of MS Polen nog niet uitverkocht is. Maar de MS website wil niet echt laden bij mij hier. Ben zelf al voorzien maar misschien dat er nog een aantal te bemachtigen zijn daar.

https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8WJ714N3RBTL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:41
TheKillingBean schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:20:
[...]

Ik heb het zelf bij polen besteld, ik weet niet of ze me dan willen/kunnen helpen.
Kan prima, is gewoon een Internationale MS store. Met mijn Duitse order hielpen ze me vanmorgen ook zonder problemen. Bel ze dus nog snel even: (0800) 0205 934 (sluiten om 18:00).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Niet online
Grifoendor schreef op woensdag 4 november 2020 @ 17:24:
[...]

Gisteren hebben ze 2x geprobeerd het van mijn CC af te schrijven. Medewerker gaf aan dat de afdeling fraude nog contact met mij moest opnemen, alleen ben ik ze nu dus voor geweest.
Bedankt! Zelf ook maar even met de ING gebeld en ze zagen geen bijzonderheden of aantekeningen. Ik ben gerust gesteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
Al bij veel mensen die bij Microsoft zelf besteld hebben het bedrag er af?
Ik heb wel een mail gekregen dat het maximum 10 dagen op voorhand ging gebeuren en om de gegevens na te kijken dat ze zeker kloppen (ze kloppen).
Bij een kameraad in de US is de betaling er wel al af. Kameraad in België dan weer niet. Leverdatum staat op 10 november. Support nummer op de site van Microsoft werkt niet (BE: 0800 58 12).
Kwestie van zeker te zijn dat alles goed loopt want ik vind dat ze er laat mee zijn (maak dat mee, dat ik eens vraag het geld af te houden :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
MClaeys schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:03:
Ik heb wel een mail gekregen dat het maximum 10 dagen op voorhand ging gebeuren en om de gegevens na te kijken dat ze zeker kloppen (ze kloppen).
Bij een kameraad in de US is de betaling er wel al af. Kameraad in België dan weer niet. Leverdatum staat op 10 november. Support nummer op de site van Microsoft werkt niet (BE: 0800 58 12).
Kwestie van zeker te zijn dat alles goed loopt want ik vind dat ze er laat mee zijn (maak dat mee, dat ik eens vraag het geld af te houden :p).
Yes, in Duitsland, eergisteren meen ik. Of de dag ervoor. Leverdatum 10 november :-)

Heb een N26 account hier via Mastercard protocol dat ik dus als CC heb opgegeven, en ze hebben t volledige bedrag (499,99) afgeboekt.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Nefiorim schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:05:
[...]

Yes, in Duitsland, eergisteren meen ik. Of de dag ervoor. Leverdatum 10 november :-)

Heb een N26 account hier via Mastercard protocol dat ik dus als CC heb opgegeven, en ze hebben t volledige bedrag (499,99) afgeboekt.
Maar is het echt afgeboekt of alleen het volledige bedrag nog gereserveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-05 10:15
Bij mij nog zeker 0.00 van het moment van bestelling staat, maar ik maak me geen zorgen. Het afschrijven is zowat willekeurig het lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grifoendor
Ik zie dat ook daar het telefoonnummer niet klopt. Het is voor BE: 0800 58 121.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
airwolf83 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:08:
[...]

Afgeboekt

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
MS account site dood nu blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
Hier in BE ook nog niks. Maar ik had MS aan de lijn vandaag en zelfs het reserveren gaat in batchen. Wss omdat België zo klein is zijn we als laatste aan de beurt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
Grifoendor schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:10:
[...]

Ik zie dat ook daar het telefoonnummer niet klopt. Het is voor BE: 0800 58 121.
Bedankt, ik bel morgen nog eens dan. Op hun site staat de nummer dan mis. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OjjcHNlf86w6wv4RAbJ1keujpVA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XgMc99ZKdhTJogyfPZihH56L.jpg?f=fotoalbum_large
Munky711 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:16:
[...]
Hier in BE ook nog niks. Maar ik had MS aan de lijn vandaag en zelfs het reserveren gaat in batchen. Wss omdat België zo klein is zijn we als laatste aan de beurt? :P
Ze mogen wel eens stoppen met die 2e rangs behandeling als dat zo is (de taalproblemen nl/fr werken ze ook niet weg, toffe acties komen niet naar hier etc...), hij kost hier evenveel. Hij was onmiddellijk zonder problemen besteld op de site, meteen ook mail en daar staat toch de 10e in (ideaal want de 11e is feestdag). En ook in de mail nadien om de betaalgegevens na te kijken stond de 10e. De site doet wat raar nu dus kan de bestelstatus niet bekijken of ze hem vooruit geschoven hebben.

[ Voor 31% gewijzigd door MClaeys op 04-11-2020 18:24 . Reden: extra quote, wil geen dubbelpost. + resize afbeelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Munky711 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:15:
MS account site dood nu blijkbaar.
Overbelast doordat iedereen om de 1 minuut zijn bestelstatus aan het checken is, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandoortje
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17-01 12:31
airwolf83 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:18:
[...]

Overbelast doordat iedereen om de 1 minuut zijn bestelstatus aan het checken is, haha
Ook bij mij nu een error 😅
Laten we hopen dat ze bezig zijn met de orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munky711
xandoortje schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:20:
[...]

Ook bij mij nu een error 😅
Laten we hopen dat ze bezig zijn met de orders
Het lijkt er op dat ze de sites ook in een nieuw jasje aan het steken zijn. Ziet er net iets anders uit (de delen die terug werken dan toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ondanks dat ik mijn pre-order bij de Wehkamp heb lopen, heb ik er toch geen vertrouwen in. Nu meerdere Mediamarkten aan het afbellen, maar die hebben ook al enorme lijsten met mensen die er een willen scoren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Laatst online: 21-06 08:48
Tux3.14 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:23:
Ondanks dat ik mijn pre-order bij de Wehkamp heb lopen, heb ik er toch geen vertrouwen in. Nu meerdere Mediamarkten aan het afbellen, maar die hebben ook al enorme lijsten met mensen die er een willen scoren :(
Je kunt gewoon nog via microsoft.pl bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:00
Net gebeld door MM Apeldoorn. Kan hem dinsdag 10-11 om 10:00 uur ophalen. Stond nummer 9 op de lijst en ze krijgen er 11 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 10:47
koenvd90 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:25:
[...]

Je kunt gewoon nog via microsoft.pl bestellen
"Szacowana data dostawy: 20-11-10"
Verwachte leverdatum is 20 november....

Nevermind, andere datum notering zie ik 8)7
Zojuist besteld, had Duitsland gemist.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:58
Tux3.14 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:23:
Hier hetzelfde verhaal, gepreorderd bij Wehkamp maar eigenlijk totaal geen vertrouwen erin. Om hem nogmaals te bestellen microsoft vind ik ook wat ver gaan, straks heb ik er 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Kreeg helaas niet microsoft te pakken op hun telefoonnummer. Dus ik kan helaas niet checken of het gelukt is bij ING. Het bedrag staat dus wel op reservering op ING. Ik zie dat ik bij ING wel het bedrag al kan aflossen. Is dat verstanding om het bedrag af te lossen? Of gewoon wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvd90
  • Laatst online: 21-06 08:48
biertje79 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:39:
[...]

Hier hetzelfde verhaal, gepreorderd bij Wehkamp maar eigenlijk totaal geen vertrouwen erin. Om hem nogmaals te bestellen microsoft vind ik ook wat ver gaan, straks heb ik er 2.
Je kunt er altijd een andere tweakers blij mee maken, of natuurlijk terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
airwolf83 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:08:
[...]

Het maakt nogal uit van welke bank je een cc hebt. Rabobank bijvoorbeeld schrijft pas aan het einde van de maand ineens de bedragen af terwijl de betaling aan MS bijvoorbeeld al weken eerder heeft plaatsgevonden. Je kunt dat alleen niet zien.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
koenvd90 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:41:
[...]

Je kunt er altijd een andere tweakers blij mee maken, of natuurlijk terug sturen.
Ja of Wehkamp annuleren nadat MS gelukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Nosferatu111072 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:45:
[...]

Het maakt nogal uit van welke bank je een cc hebt. Rabobank bijvoorbeeld schrijft pas aan het einde van de maand ineens de bedragen af terwijl de betaling aan MS bijvoorbeeld al weken eerder heeft plaatsgevonden. Je kunt dat alleen niet zien.
Ik heb een cc via ics direct.
Niet via een bank maar ik maak mij eigenlijk niet echt zorgen. Bedrag is wel alleen nog maar gereserveerd maar mijn bestelling kan ik nist meer annuleren bjj mij microsoft dus ik zie het wel goed komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Het is met spanning wachten op dat mailtje van UPS dat er een zending voor me is... Zal wel pas van maandag op dinsdagnacht zijn. Ik weet nu al dat ik in paniekmodus ga schieten omdat ik die hele dag geen verzendbevestiging krijg en nauwelijks kan slapen.

Het nadeel dat UPS hier altijd pas even voor vijven komt neem ik dan maar voor lief, als ie maar geleverd wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 04-11-2020 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
Ik lees niet alles mee, maar vandaag dus contact gehad met Microsoft omdat mn play and charge kit wel was afgeschreven maar de xbox niet. Het bleek dat ING de transactie had geblokkeerd.

De vrouwke bij Microsoft heeft opnieuw mn CC gegevens geüpdatet en er is vervolgens 499 gereserveerd op mn CC. Op de website is nog te zien dat mn XSX order nog geannuleerd kan worden (en mn play and charge kit niet).

Ze liet weten dat op vrijdag alles goed moet staan, zo niet, dan moest ik dringend terugbellen omdat er dan iets mis was en mn bestelling niet optijd geleverd of zelfs geannuleerd zou worden. Ik ga gemakshalve uit dat dit een deadline voor iedereen is.

Mocht je morgen nog geen afschrijving hebben en je hebt optijd gereserveerd destijds bij Microsoft, dan zou ik zeker even bellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Phusebox schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:51:
Het is met spanning wachten op dat mailtje van UPS dat er een zending voor me is... Zal wel pas van maandag op dinsdagnacht zijn. Ik weet nu al dat ik in paniekmodus ga schieten omdat ik die hele dag geen verzendbevestiging krijg en nauwelijks kan slapen.

Het nadeel dat UPS hier altijd pas even voor vijven komt neem ik dan maar voor lief, als ie maar geleverd wordt.
Ik denk dat we oxazepam moet gaan slikken om hier doorheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Wat is het dan toch een genot om bij de bol.com te bestellen.
Voor beide series X consoles deze week keurig een bevestiging gekregen dat ie 10 november geleverd wordt.
Voor beide PS5 consoles verwacht ik in de loop van de week eigenlijk dezelfde melding.

Veel sterkte voor de mensen die in de Microsoft molen terecht zijn gekomen.
Wat een geprul voor zo'n organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Niet online
Enige wat ik heb is een check van 0 euro op mijn ING creditcard maar zowel bij Microsoft als ING zagen ze niets geks. Moet er dus maar vanuit gaan dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:37
FireBladeX schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:52:
Ik lees niet alles mee, maar vandaag dus contact gehad met Microsoft omdat mn play and charge kit wel was afgeschreven maar de xbox niet. Het bleek dat ING de transactie had geblokkeerd.

De vrouwke bij Microsoft heeft opnieuw mn CC gegevens geüpdatet en er is vervolgens 499 gereserveerd op mn CC. Op de website is nog te zien dat mn XSX order nog geannuleerd kan worden (en mn play and charge kit niet).

Ze liet weten dat op vrijdag alles goed moet staan, zo niet, dan moest ik dringend terugbellen omdat er dan iets mis was en mn bestelling niet optijd geleverd of zelfs geannuleerd zou worden. Ik ga gemakshalve uit dat dit een deadline voor iedereen is.

Mocht je morgen nog geen afschrijving hebben en je hebt optijd gereserveerd destijds bij Microsoft, dan zou ik zeker even bellen.
Vandaag even met de chat support contact gehad.
Bij mij is de status exact zoals je zegt : 'Op de website is nog te zien dat mn XSX order nog geannuleerd kan worden (en mn play and charge kit niet).'

Aangezien bij mij de play&charge kit gereserveerd is op CC en de XSX niet, had ik ze gecontacteerd.
Diegene gaf aan dat alles goed diende te komen, en dat ik gewoon op 10-11 de XSX zou moeten ontvangen.

Toch blijft het me niet lekker zitten dat er nog niet eens een €0,- reservering gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 21:03
Ik heb bij BCC en Wehkamp een pre-order, bij beide eens geïnformeerd of ik de console op 10 november ga ontvangen maar beide winkels kunnen hier geen duidelijk antwoordt op geven. 😅🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
fast_ray schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:00:
Voor beide series X consoles deze week keurig een bevestiging gekregen dat ie 10 november geleverd wordt.
Voor beide PS5 consoles verwacht ik in de loop van de week eigenlijk dezelfde melding.

Ik wou ook bij bol.com bestellen maar ik had mij verslapen...

Maar hoezo is Microsoft aan het prutsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
MGSNK schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:26:
Zag in het topic dat behoorlijk wat MM winkels onderbenut zijn. Dus ik ben maar even naar de Wall gereden in Utrecht en warempel, maar 21 vd 35 gereserveerd...
Aanbetaling gedaan, kan hem dinsdag afhalen.

Ter vergelijking, 84 PS5s te ontvangen, 400+ reserveringen... 8)7
Net ook ff langs gereden, was in de buurt. De verkoper vertelde mij echter meerdere malen dat het niet duidelijk is hoeveel Series X ze krijgen. Dit weten ze al wel voor de PS5 (waarvan ze inderdaad al meer dan 400 pre-orders hebben). Ik laat daarom mijn preorder bij MS DE staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
DM89 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 19:08:
Ik heb bij BCC en Wehkamp een pre-order, bij beide eens geïnformeerd of ik de console op 10 november ga ontvangen maar beide winkels kunnen hier geen duidelijk antwoordt op geven. 😅🤣
Hebben ze ook niet aangegeven of ze uberhoubt gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sirjax77
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03 00:27
FireBladeX schreef op woensdag 4 november 2020 @ 18:52:

Hier (bijna) het zelfde verhaal..
Heb er nog snel eentje bij MS Duitsland weten te preorderen vandaag.
Alles was gelukt, in mijn bestel overzicht staat mijn bestelling netjes met als leverdatum 10-11-2020 :) .
Ik had in mijn haast als betaalmiddel klarna gebruikt 8)7 8)7

Nu kreeg ik paar uur later een mailtje dat ik mijn betalingswijze moest wijzigen (in het duits), ik inloggen, kreeg ik na wijziging betaalmiddel elke keer een error 8)7
Zowel cc als PayPal werd niet geaccepteerd.
mijn PayPal is trouwens ook gekoppeld aan mijn cc...

Ik bellen met MS, erg behulpzame mevrouw trouwens, die kwamen er ook niet uit waarom de transactie niet goedgekeurd werd.
Ze zou me morgen terugbellen met meer info...

Ik gebeld met Rabobank, de verstrekker van mijn Cc, die snapte er ook niks van.
Wel een aantal afschrijvingen van 0,00 euro van MS, MAAR GEEN RESERVERING???

Net wilde ik nog ff checken, lag site waar je je account kan bekijken bij MS eruit, check ik wat later doet ie het weer.

Ik denk nog ff kijken of t nu wel lukte... en JAWEL nu kon ik wel wijzigen naar PayPal, waarna ik gelijk een mail van PayPal kreeg dat ik een betaling aan Ms had geautoriseerd, en staat hij op mijn cc (waar PayPal aangekoppeld is) voor 499 gereserveerd.....

Wat een gedoe zeg, was dit bij jullie ook zo?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Geprul? Vergeet even niet dat menigeen dik zes dagen van te voren al in panick modus zit. Gaat heus wel goedkomen met 99% van die orders.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik zie nergens geprul van microsoft, alleen mensen die in de stress zijn omdat ze geen idee hebben hoe de afschrijving werkt van hun cc met de verschillende deelsites

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U61U4nslruQH1edzGRfQ3T-f8kk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZMvFNtnfN89fHz8wgtOXw5Um.png?f=fotoalbum_large

Me happy!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Pagina: 1 ... 34 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview