XBox Series X: BloodyB2121

"Die Bestellung kann derzeit nicht abgeschlossen werden. Versuchen Sie es später noch mal."
Anderen ook last van?
Als ik dat draadje mag geloven zit er ook een Nederlander tussen die hem via MS Portugal heeft mogen ontvangen. Van de week waren er ookal een paar verstuurd in Canada door een retailer.ArthurMorgan schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:59:
In Portugal zou MS zelf in elk geval 1 series X te vroeg geleverd hebben: https://old.reddit.com/r/...nu1b9/so_my_baby_arrived/
(uiteraard met geen mogelijkheid te checken of dit waar is of niet)
Wat zou het mooi zijn als MS straks gewoon groenlicht geeft en de pre-orders eerder de deur uitgaan... Gaat alleen niet gebeuren
Edit: Nvm, ik lees de track en trace code history verkeerd. Hij is vanuit een magazijn in Eindhoven verzonden.
[ Voor 10% gewijzigd door Caayn op 04-11-2020 12:21 ]
[ Voor 50% gewijzigd door maddog03 op 04-11-2020 12:23 ]
Heb na de 1e xbox en 360 geen xbox meer gehad en zit te denken over de series S (icm gamepass)
Ja, dat is nog steeds de onbekende factor, ze zijn nog goed verkrijgbaar, maar of dat nu komt omdat ze minder verkopen, of omdat MS daar aanzienlijk veel meer van heeft gemaakt.. dat blijft de vraagBigF25 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:22:
Iedereen gaat voor de series X lijkt het? is de Series S nog wel (goed) verkrijgbaar?
Heb na de 1e xbox en 360 geen xbox meer gehad en zit te denken over de series S (icm gamepass)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
X biedt heel wat veel aan voor niet zo veel meer dan s.BigF25 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:22:
Iedereen gaat voor de series X lijkt het? is de Series S nog wel (goed) verkrijgbaar?
Xbox NL account is van een medetweaker omdat MS er zelf geen moeite insteektmaddog03 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:21:
Ik zie nu op twitter dat XBOX NL zelfs aangeeft dat er nog xbox series x beschikbaar zijn in Duitsland
Is dat niet jouw account @Miesjh ?
[ Voor 14% gewijzigd door Caayn op 04-11-2020 12:24 ]
Dit terwijl mijn adresgegevens volgens mij gewoon kloppen?
Thanks zojuist besteld via MS DE. Verwachtte levering 10 Novmaddog03 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:21:
Ik zie nu op twitter dat XBOX NL zelfs aangeeft dat er nog xbox series x beschikbaar zijn in Duitsland

Goed dat ik nog even kwam kijken hier.
Ben ik van op de hoogte maar dit is voor er bij, mijn main wordt pslexkalin schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:23:
[...]
X biedt heel wat veel aan voor niet zo veel meer dan s.
Daarbij wil ik ook wel reviews afwachten eigenlijk. Als de X echt veel beter presteert dan opt ik wellicht voor een X maar verwacht goede performance van de S op 1080/1440p met 60fps, dan vind ik dat voldoende
[ Voor 29% gewijzigd door BigF25 op 04-11-2020 12:28 ]
Wat voor jouw misschien niet zo heel veel meer is is voor iemand anders toch bijna 50% ( 299 vs 499 )lexkalin schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:23:
[...]
X biedt heel wat veel aan voor niet zo veel meer dan s.
Zo kan je altijd blijven redeneren tot je uiteindelijk het duurste van het duurste koopt ( of dat nu een monitor of console of auto is )
heb je toevallig een url beschikbaar voor een medetweaker, want bassie komt er niet uit zoBlowFish schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:24:
[...]
Thanks zojuist besteld via MS DE. Verwachtte levering 10 Nov![]()
![]()
Goed dat ik nog even kwam ki
jken hier.
Tha
https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTLTha schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:25:
[...]
heb je toevallig een url beschikbaar voor een medetweaker, want bassie komt er niet uit zo
Ik zie nu trouwens dat je 20% korting krijgt op een controller, ik had dat niet bij mijn Poolse bestelling
[ Voor 17% gewijzigd door Vagax op 04-11-2020 12:27 ]
Check!Caayn schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:24:
[...]
Xbox NL account is van een medetweaker omdat MS er zelf geen moeite insteekt
Xbox Live: Miesjh NL
Had hetzelfde probleem. Met een nieuw account had ik dit niet meer.dubbeldekkert schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:24:
MS.DE geeft bij mij constant "Die ausgewählte Rechnungsadresse wurde in Ihrem Profil nicht gefunden. Versuchen Sie es noch mal, oder wählen Sie eine andere Adresse aus."
Dit terwijl mijn adresgegevens volgens mij gewoon kloppen?
Je bedoelt dat je een nieuw account hebt aangemaakt voor de bestelling?PoeSWoeS schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:27:
[...]
Had hetzelfde probleem. Met een nieuw account had ik dit niet meer.
oh, dat wist ik nietCaayn schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:24:
[...]
Xbox NL account is van een medetweaker omdat MS er zelf geen moeite insteekt

Bij mij lukte het eerst ook niet. Ik heb handmatig het adres ingevoerd voor bestelling en dan alsnog hetzelfde adres ingevuld als er al automatisch stond (snap je het?dubbeldekkert schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:30:
[...]
Je bedoelt dat je een nieuw account hebt aangemaakt voor de bestelling?
Correctie! Ze zijn er nog lijkt het. Via een andere browser is het alsnog gelukt. Dus voor diegenen die hetzelfde probleem hebben, gewoon met je account inloggen via een andere browser. Kun je het bestelproces alsnog afronden. Bevestiging is vrijwel meteen binnen. Nogmaals bedankt voor de tip via MS DE! Hopelijk gaat alles goed en staat de bezorger aan de deur op 10 november.Maartendc schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:17:
Shit net te laat denk ik![]()
"Die Bestellung kann derzeit nicht abgeschlossen werden. Versuchen Sie es später noch mal."
Anderen ook last van?
Net met een nieuw account geprobeerd en hij blijft zeggen dat m'n adres niet overeenkomt, terwijl ik exact hetzelfde adres in vul.d.bakker84 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:34:
[...]
Bij mij lukte het eerst ook niet. Ik heb handmatig het adres ingevoerd voor bestelling en dan alsnog hetzelfde adres ingevuld als er al automatisch stond (snap je het?![]()
). Toen deed hij het wel.
Edit: En ze zijn weer uitverkocht.
[ Voor 3% gewijzigd door dubbeldekkert op 04-11-2020 12:42 ]

Op in Duitsland!
Nog wel beschikbaar in Frankrijk: https://www.xbox.com/fr-fr/configure/8WJ714N3RBTL
Zie alleen nu dat ik m’n series S niet meer kan annuleren in NL...
Xbox Live: Miesjh NL
Het geselecteerde factuuradres is niet gevonden in uw profiel. Probeer het opnieuw of selecteer een ander adres.
Klopt, maar bij mij is de optie om te annuleren ook weg dus lijkt het bij mij dat ze toch wel bezig zijn om hem verzendklaar te.maken..estorino schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:02:
[...]
Ik had eerst een 0.00 reservering, later volgde vanzelf de 499.99.
[Afbeelding]
ook besteld bij MS DE vandaag. Een CC reservering is wat mij betreft nog geen bevestiging van levering rond launch, ik blijf sceptisch. (maar licht hoopvol)
Ik zie het komende dagen wel of ik een track and trace code krijg..
Goed nieuws alvast.
[ Voor 10% gewijzigd door Tits op 04-11-2020 12:54 ]
denk bij iedereen lolTits schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:54:
Bij mij staat bij mijn (Belgische) bestelling op de MS-store leverdatum 10 november. Nog bij iemand?
Goed nieuws alvast.
Bekijk even of je adres hier goed staat ingesteld:dubbeldekkert schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:51:
Begrijp er niks van, op zowel de Duitse, Franse en Poolse MS website krijg ik de melding;
[...]
https://account.microsoft.com/billing/addresses#/
@Tits Heb je nog de optie annuleren en betaalwijze aanpassen?Tits schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:54:
Bij mij staat bij mijn (Belgische) bestelling op de MS-store leverdatum 10 november. Nog bij iemand?
Goed nieuws alvast.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hier nog wel.Munky711 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:57:
[...]
@Tits Heb je nog de optie annuleren en betaalwijze aanpassen?
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
MM kan je gewoon annuleren, ook als je bericht krijgt dat je af kunt halen, tenminste, dat is mij verteld in de store door een medewerker.Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:57:
Ik heb er dus nu 1 via MS DE echter heb ik er ook nog 1 voor gereserveerd (met de €50) in de MM winkel. WEet iemand of je die van te voren moet annuleren? Of kan ik hem laten staan tot ik hem op moet halen en dan gewoon zeggen dat ik hem niet wil en mn geld terug wil?
Bij mij ook hoor, maar ik maak mij absoluut geen zorgen, MS zal er heus wel zorgen dat hij op 10 november bij mij thuis staat. Ook besteld 22 september MS NL.alarma2nd schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:57:
[...]
Hier nog wel.Besteld op 22 september bij MS NL
Bedankt voor de tip. Beneden staan adressen van over de hele wereld (om goedkoop via giftcards games aan te kopen).crunchytail schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:55:
[...]
Bekijk even of je adres hier goed staat ingesteld:
Factuuradres staat op mijn persoonlijk adres. Leveringsadres is bij mijn grootvader, die altijd thuis is. Hopelijk komt het in orde:-).
misschien een microsoft frankrijk ding dan.. ach ja. ik merk het wel de 10eWybob schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:02:
[...]
Mijn charghe kit dat ik bestelde bij de series (per ongeluk de oude) kwam wel mooi dag erna via UPS in Belgie (23 september dus nog UPS)
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
oke, dan laat ik hem wel staan. MM Apeldoorn zei gisteren dat ik "waarschijnlijk morgen door mij college gebeld." -- vandaag dus. Ik wacht rustig af of dat lukt, ik heb nu sowieso meer vertrouwen in de MS DE order tbh.codegro schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:59:
[...]
MM kan je gewoon annuleren, ook als je bericht krijgt dat je af kunt halen, tenminste, dat is mij verteld in de store door een medewerker.
@Tits Met CC? Ik denk dat ze CC pas afschrijven bij verzending. Dus misschien vandaag nog, anders morgen? En dan zal "annuleren" wel verdwijnen denk ik.Tits schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:01:
@Munky711 en anderen, zo staat het bij mij:-):[Afbeelding]
Bij mij staat het trouwens hetzelfde hoor.
Denk je dat ze vandaag of morgen al gaan verzenden dan? Lijkt me nietMunky711 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:04:
[...]
@Tits Met CC? Ik denk dat ze CC pas afschrijven bij verzending. Dus misschien vandaag nog, anders morgen? En dan zal "annuleren" wel verdwijnen denk ik.
Geen idee. Als ik kijk hoe het met mijn Xbox One X preorder ging, was de verzending pas de dag voor release (en betaling ook trouwens als ik met het goed herinner)ap_pelflap schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:06:
[...]
Denk je dat ze vandaag of morgen al gaan verzenden dan? Lijkt me niet
Dus in dit geval versturen ze misschien pas Maandag?
En even terzijde, MS kan wat leren over order handling van Apple. Bij Apple is het zo duidelijk waar ergens in het bestelproces je bestelling zit.
[ Voor 15% gewijzigd door Munky711 op 04-11-2020 13:10 ]
Paypal (en microsofttegoed). bij Paypal staat "pending".Munky711 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:04:
[...]
@Tits Met CC? Ik denk dat ze CC pas afschrijven bij verzending. Dus misschien vandaag nog, anders morgen? En dan zal "annuleren" wel verdwijnen denk ik.
Zo staat het bij mij ookTits schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:01:
@Munky711 en anderen, zo staat het bij mij:-):[Afbeelding]
Ja dus eens ze effectief verrekenen zal de "Annuleren" knop weg gaan. Maar dat verrekenen kan zelfs pas Maandag gebeuren, laatst mogelijke dag dat ze kunnen versturen om op tijd te zijn in BE/NL voor release dag.Tits schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:10:
[...]
Paypal (en microsofttegoed). bij Paypal staat "pending".
Maar. Ik neem aan dat ze de pakketen wel al op voorhand gaan klaar maken, dus verrekenen toch ergens deze week nog. Who knows. Damn you MS with your dark sorcery ways!
[ Voor 18% gewijzigd door Munky711 op 04-11-2020 13:18 ]
Alles klopt, heb wel een toevoeging in m'n adres (-1 of 1 hoog).crunchytail schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:55:
[...]
Bekijk even of je adres hier goed staat ingesteld:
Heb nu meerdere keren m'n adres aangepast maar blijf de foutmelding krijgen.
Dan zou ik even snel een nieuw Microsoft account aanmaken (https://signup.live.com/) en daarmee de bestelling plaatsen.dubbeldekkert schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:12:
[...]
Alles klopt, heb wel een toevoeging in m'n adres (-1 of 1 hoog).
Heb nu meerdere keren m'n adres aangepast maar blijf de foutmelding krijgen.
Bij mij in de MM Den Bosch vertelde de medewerker (nog voor dat ik het wilde vragen) dat annuleren geen probleem is maar het wel verstandig is om pas te doen als je de bestelling van een andere shop (MS DE in dit geval) zeker weten binnen krijgt, en niet eerder.Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:57:
Ik heb er dus nu 1 via MS DE echter heb ik er ook nog 1 voor gereserveerd (met de €50) in de MM winkel. WEet iemand of je die van te voren moet annuleren? Of kan ik hem laten staan tot ik hem op moet halen en dan gewoon zeggen dat ik hem niet wil en mn geld terug wil?
Blijkbaar moet je niet verwachten als je de bestelling annuleert dat je als je daar dan vervolgens weer op terug wilt komen je ze weer in de zelfde plek in de wachtrij kunnen zetten of zo iets.
Maar ja zelfde situatie hier, en verwacht dat zonder problemen te kunnen annuleren ergens volgende week (nadat ik de bestelling van MS binnen heb, niet eerder).
Ik neem aan dat ze rekening houden met de servicekaders die kun logistiek dienstverlener aanhoud. Als die beloven binnen 24u te bezorgen, dan gaat het spul pas 'op de post' op maandag denk ikap_pelflap schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:06:
[...]
Denk je dat ze vandaag of morgen al gaan verzenden dan? Lijkt me niet
https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Tux3.14 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:20:
De eerste Nederlanders hebben hun Xbox Series X ook al ontvangen?Eentje heeft zelfs al een unbox video geüpload:
https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
fu
SameMelantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:20:
Mensen die vandaag via Duitsland én met paypal hebben besteld, zien jullie dat al terug in paypal? Ik niet namelijk
[ Voor 26% gewijzigd door Phydomir op 04-11-2020 13:23 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Your welcome
Stiekem hoop ik nu echt wel een keer op een bevestiging van de Wehkamp... ik lees hier dat veel mensen al een bevestiging hebben gekregen van o.a. bol.com of de MediaMarkt... Maakt mij een beetje jaloers
En ondertussen mijn preorder van september nog steeds geen afschrijving... Misschien dan toch maar eens binnenkort even Microsoft gaan stalken... 😶Thijmen schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:28:
Zojuist de afschrijving gehad op mn ING CC op de order van vanochtend bij MS DE!
Ik ook van mijn order van minder dan 2 uur geleden. Had de hoop al opgegeven om hem binnen te krijgen op de 10e, maar het lijkt nu echt te gaan gebeurenThijmen schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:28:
Zojuist de afschrijving gehad op mn ING CC op de order van vanochtend bij MS DE!
Hier ook. Dank allen die toch de medetweakers helpend.bakker84 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:31:
[...]
Ik ook van mijn order van minder dan 2 uur geleden. Had de hoop al opgegeven om hem binnen te krijgen op de 10e, maar het lijkt nu echt te gaan gebeurenDank je wel Tweakers!
is wellicht goed voor de bloedruk/stress niveau van medetweakers
[ Voor 9% gewijzigd door Melantrix op 04-11-2020 13:35 ]
Maak je niet druk, bij PayPal wordt pas afgeschreven zodra de console wordt verzonden!Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:35:
Misschien handig voor het overzicht om te vermelden hoe je hebt betaalt (paypal, cc etc). Ik heb namelijk met PayPal betaald en als je dan leest dat bij meerdere het is afgeschreven en bij mij niet begin ik te twijfelen.. (al ga ik er vanuit dat het cc is bij jullie, maar juist daarom is het wel handig om dat erbij te vermelden)
is wellicht goed voor de bloedruk/stress niveau van medetweakers
Bij CC ook hoor. Maar soms lijken ze een reservering te zetten, en soms dan weer niet. Vreemd...SHIZNL schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:36:
[...]
Maak je niet druk, bij PayPal wordt pas afgeschreven zodra de console wordt verzonden!
Nee hier ook niet. Er staat echter wel: betaald met <e-mail> en als ik klik op "betaalwijze aanpassen" dan geeft hij aan dat de betaling al is voldaan en dat ik geen andere betaalwijze kan kiezen. Een uurtje geleden kon ik dat echter nog wel.Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:20:
Mensen die vandaag via Duitsland én met paypal hebben besteld, zien jullie dat al terug in paypal? Ik niet namelijk
Maar die Paypal betalingen worden als ik het zo lees pas later uitgevoerd. Ik heb nog voor de zekerheid een 10 euro kaart in de MS shop gekocht en daarmee werd gelijk een Paypal transactie getriggerd en was de bestelling succesvol. Dus het zal allemaal wel loslopen
Chat of bellenFireBladeX schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:38:
Weet iemand wat het beste manier is om in contact te komen met Microsoft. Kan je alleen bellen?
0800 0205 934FireBladeX schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:38:
Weet iemand wat het beste manier is om in contact te komen met Microsoft. Kan je alleen bellen?
Ja dat is een reservering. Pas bij verzenden schrijven ze effectief af. Maar ik heb de indruk dat ze die reservering niet bij iedereen zetten...fluxsystem schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:42:
Ze hebben wel mn cc belast maar niet geclaimed
[Afbeelding]
https://support.xbox.com/nl-NL/contact-usFireBladeX schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:38:
Ja das omdat die van jou klaar is om te verzenden. En eens hij verzonden wordt zal de reservering weg gaan en wordt het bedrag effectief afgeschreven.fluxsystem schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:48:
@Munky711 Status is nu wel veranderd
[Afbeelding]
Ik gebruik mijn CC inderdaad al een tijd bij MS. Maar meestal zetten ze een reservering om er zeker van te zijn dat het bedrag bij betaling beschikbaar zal zijn. Want je doet natuurlijk nog andere aankopen met je CC, en dan is misschien het saldo niet meer voldoende.wilmundo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:50:
Wellicht hebben sommigen al een keer iets met die cc besteld bij MS (bv Xbox abo of zo) dan vermoed ik dat je geen reservering ziet. Nooit bestelling geplaatst: dan verwacht ik een reservering. Ook bij mij geen MS in het overzicht van transacties bij PayPal. Zal vast goedkomen, maak me er niet druk om.
In ieder geval, ik volg MS hun denkwijze helemaal niet.
Als dat zo zou zijn nemen ze normaal contact met je op (Atos Wordline normaal gezien in BE)JFranke schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:51:
Iemand hier toevallig de situatie gehad waarbij je bank de creditcardtransactie tegenhoud omdat deze mogelijk frauduleus/verdacht zou zijn? Dit kan automatisch gebeuren door de systemen bij de bank blijkbaar. Zag op Reddit afgelopen dagen dat verschillende mensen hier last van hadden.
Wel al eerder gebruike (recent ook). Ik heb ook nu weer een reservering staan voor de series X.wilmundo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:50:
Wellicht hebben sommigen al een keer iets met die cc besteld bij MS (bv Xbox abo of zo) dan vermoed ik dat je geen reservering ziet. Nooit bestelling geplaatst: dan verwacht ik een reservering. Ook bij mij geen MS in het overzicht van transacties bij PayPal. Zal vast goedkomen, maak me er niet druk om.
Ik vind het ook raar, het enige wat ik heb gehad is enkele weken geleden een reservering van 0,00 euro die na ongeveer een week weer verdween. Het hele bedrag is nooit gereserveerd geweest op mijn kaart.Munky711 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:52:
[...]
Ik gebruik mijn CC inderdaad al een tijd bij MS. Maar meestal zetten ze een reservering om er zeker van te zijn dat het bedrag bij betaling beschikbaar zal zijn. Want je doet natuurlijk nog andere aankopen met je CC, en dan is misschien het saldo niet meer voldoende.
In ieder geval, ik volg MS hun denkwijze helemaal niet.
I stand correctedd.bakker84 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:56:
[...]
Wel al eerder gebruike (recent ook). Ik heb ook nu weer een reservering staan voor de series X.
Dus ik kan dinsdag gewoon mijn Xbox afhalen 😍
Voor wie nog zoekt, ga langs de MM
Nice. Voordeel is ook dat je em zelf om 10:00 op zal kunnen halen ipv dat je op de bezorger moet wachten. Nadeel is misschien dat je geen recht hebt op Wet Koop op Afstand, maar geen idee waarin dat nuttig zou kunnen zijn in dit geval.ImJiggie schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:00:
Ik ben net even langs de MediaMarkt in Den Haag gelopen. Daar sta in nu, met 50,-€ aanbetaling, op plek 20 en ze weten ook intussen hoeveel ze krijgen (31).
Dus ik kan dinsdag gewoon mijn Xbox afhalen 😍
Voor wie nog zoekt, ga langs de MM
Ik sta zelf op de wachtlijst bij Utrecht The Wall, ben benieuwd hoeveel zij er binnen krijgen
[ Voor 10% gewijzigd door Steven030 op 04-11-2020 14:10 ]
Lees je uberhaupt de mail die je hebt ontvangen?Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:20:
The payment will be debited as soon as your items are dispatched.
tbh heb ik die regel niet zien staan, niet in de laatste plaats omdat de mail in mijn mail client er belabberd uit ziet én dat het in het duits is, en ik daar niet heel blij van wordt.midego schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:12:
[...]
Lees je uberhaupt de mail die je hebt ontvangen?
[...]
Maar bedankt dat je me er op wees!
Dan toch maar weer even de lieve mensen van MS om advies gevraagd. Reserveringen zijn ook in batchen en komt bij iedereen op een ander tijdstip. Dan pas bij afhandelen order, dus klaarmaken voor verzending gaat het bedrag effectief afgeschreven worden.JFranke schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:57:
[...]
Ik vind het ook raar, het enige wat ik heb gehad is enkele weken geleden een reservering van 0,00 euro die na ongeveer een week weer verdween. Het hele bedrag is nooit gereserveerd geweest op mijn kaart.
Dus het kan zijn dat je pas morgen een reservering hebt, die pas maandag bij verzending wordt omgezet naar een effectieve betaling.
Weer wat geleerd.
PS: MS persoon was van de facturatie dienst, dus ik neem aan 100% correctie info.
Mocht je in de buurt van Utrecht The Wall zijn dan kun je horen hoeveel ze er binnen krijgen. Alle MM weten intussen wat hun stock wordt.Steven030 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:09:
[...]
Nice. Voordeel is ook dat je em zelf om 10:00 op zal kunnen halen ipv dat je op de bezorger moet wachten. Nadeel is misschien dat je geen recht hebt op Wet Koop op Afstand, maar geen idee waarin dat nuttig zou kunnen zijn in dit geval.
Ik sta zelf op de wachtlijst bij Utrecht The Wall, ben benieuwd hoeveel zij er binnen krijgen
Wellicht dat je via de chat kunt vragen hoe dat zit?biertje79 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:09:
[...]
Klopt, blijft nu staan op “binnen 2 weken in huis”. Ik hoop dat we hem op release kunnen verwachten.
Volgens mij geen mail hoor. Gewoon zelf in je account kijken.Vagax schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:05:
Was het de bedoeling dat je een mail krijgt van Microsoft als de status veranderd? Heb nog geen mail ontvangen sinds bestel datum
Aanbetaling gedaan, kan hem dinsdag afhalen.
Ter vergelijking, 84 PS5s te ontvangen, 400+ reserveringen...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Thanks voor de info! Dus ze krijgen er 35 binnen aanstaande dinsdag? En kan je gelijk vanaf openingstijd ophalen?MGSNK schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:26:
Zag in het topic dat behoorlijk wat MM winkels onderbenut zijn. Dus ik ben maar even naar de Wall gereden in Utrecht en warempel, maar 21 vd 35 gereserveerd...
Aanbetaling gedaan, kan hem dinsdag afhalen.
Ter vergelijking, 84 PS5s te ontvangen, 400+ reserveringen...
Hoe ben je daar achter gekomen? Ik zit zelf ook bij ING en bij staat nog steeds op reservering.FireBladeX schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:21:
Nou fijn dus, blijkbaar heeft ING de afschrijving geblokkeerd bii mij...
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
De verkoper maakte zelfs een grapje dat ze de overbleven exemplaren waarschijnlijk in de winkel gaan etalerenSteven030 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:28:
[...]
Thanks voor de info! Dus ze krijgen er 35 binnen aanstaande dinsdag? En kan je gelijk vanaf openingstijd ophalen?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Ik heb ook bij MM Apeldoorn gereserveerd, ook nog niks gehoord helaas. Gister aan een random medewerker gevraagd (de man van de game afdeling was er niet) wanneer ze zouden bellen en hij zei dat ze dat pas 3 dagen van te voren gaan doen.Jasmijn22 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:41:
Iemand al gebeld door MM Apeldoorn? Ik nog steeds niet en ze zouden vanmiddag bellen.Ik ben blij dat ik nu die order bij MS zelf heb.
[ Voor 20% gewijzigd door Jamender op 04-11-2020 15:44 ]
Nee nog niet. Verwacht eigenlijk nog wel iets van een telefoontje oid, maar ik sta ook 'maar' 18e, dus had ook niet gedacht dat dat aan het begin zou zijn. Nu dat ik een MS order heb kan MM me niet zo boeien eigenlijk, alleen even zorgen dat ik die daadwerkelijk kan annuleren.Jasmijn22 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:41:
Iemand al gebeld door MM Apeldoorn? Ik nog steeds niet en ze zouden vanmiddag bellen.Ik ben blij dat ik nu die order bij MS zelf heb.
Al met al heb ik een stuk meer info gehad vanuit Microsoft in de afgelopen paar uur dan MM in de afgelopen weken..

Ja erg triest. Ik pre order nooit meer iets bij MM dat is zeker haha. Wat een tent zeg.Melantrix schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:44:
[...]
Nee nog niet. Verwacht eigenlijk nog wel iets van een telefoontje oid, maar ik sta ook 'maar' 18e, dus had ook niet gedacht dat dat aan het begin zou zijn. Nu dat ik een MS order heb kan MM me niet zo boeien eigenlijk, alleen even zorgen dat ik die daadwerkelijk kan annuleren.
Al met al heb ik een stuk meer info gehad vanuit Microsoft in de afgelopen paar uur dan MM in de afgelopen weken..
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview